hallo, Ik heb 2 controllers met 2 oplaadbare battery packs. Deze zijn officieel en komen gewoon uit de winkel. Beide net een half jaar oud. Ook de 2 oplaadkabels zaten hierbij en zijn dus officieel.
Het opladen ging gewoon altijd goed. Net zo lang gamen tot de controller te vaak uitviel en dan het kabeltje in de Xbox usbpoort en in de controller. Xbox net zo lang aan laten tot het lampje groen werd ipv rood. Klaar voor gameplezier. Maar nu is mijn controller leeg en als ik het kabeltje erinstop wordt het lampje netjes rood maar na 10 seonden al groen
?? en laad hij dus niet meer op. Als ik het kabeltje er dan uithaal valt me controller ook gelijk uit. Nu ben ik trug van 2 weken vakantie en is het ineens het geval bij beide controllers!. Ik kan nu niet meer gamen zonder het oplaadkabeltje erin te stoppen
... Dit is natuurlijk harstikke irritant. Heel lang er in laten zitten helpt niet, ook opladen via een 220->usboplaadstekkertje werkt niet. Oplaadkabel switchen maakt ook geen verschil. Dus ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft??
Want nu zit ik met 2 wired controllers...
Alvastbedankt
~Daan
Het opladen ging gewoon altijd goed. Net zo lang gamen tot de controller te vaak uitviel en dan het kabeltje in de Xbox usbpoort en in de controller. Xbox net zo lang aan laten tot het lampje groen werd ipv rood. Klaar voor gameplezier. Maar nu is mijn controller leeg en als ik het kabeltje erinstop wordt het lampje netjes rood maar na 10 seonden al groen

Want nu zit ik met 2 wired controllers...
Alvastbedankt
~Daan