Ik heb dus ook weer wat..
Hier mijn verhaal: Battlefield:bc2 gekocht en toen gespeeld(2uur), Xbox aangelaten en wat gaan eten. Ik kwam terug en ging verder gamen(uur), zet de Xbox uit kwam later terug; zet hem aan krijg ik de famous-RROD daarna gegoogeld wat ik kon die, en op een site gevonden datje de search-knop+DVD drive in moet houden.
Ik kreeg de code: 0040. Wat dus oververhitting van het hele systeem zou moeten betekenen!
Ik wat zitten klooien, front-panel eraf, sticker losmaken(
super domme actie, onderkant eraf, bovenkant eraf, alleseraf; toen kwam ik niet verder.. Voor zover heb ik hem helemaal uitgeblazen en dach:ik laat het liggen en zet hem straks wel weer eens aan kijken of die misschien afgekoeld is, dus ik in elkaar gezet kom wat later terug zet hem aan nog steeds dezelfde fout!
Tuurlijk waarom zou die weg gaan, dan zou die bij de meeste mensen, die er niet op komen om hem schoon te maken weer aanzetten en dan gaat het helemaal fout, alhoewel ik wel had gedacht dat er toch ergens wel een reset-knop te vinden was, is die niet zo, ook niks hardware matigs.
In die towel-trick had ik geen zin en dit kan het nog eens verergeren, dus ik belde die dag daarna de Microsofts helpdesk op.
Na al dat gezeur van toets 3, toets 4 voor dit en 5 voor dat

Kom ik eindelijk bij eens mens terecht(wat een wonder)
Vraagt de helpdesk: heeft U uw Xbox360 bij de hand(nee, maar ik had alles al opgeschreven dus dit was geen probleem).
Daarna: Ik zie dat uw Xbox al eens op reparatie is geweest…, van wanneer is uw Xbox?
Ik antwoorden met: Ja dat klopt, uit december 2005.
Zegt de medewerker: oow dan hoef ik verder niks te vragen…
Dus geregeld, nog verdere vragen: nope.
Oké dan krijgt U 3 maanden Xbox Live als schade vergoeding als uw Xbox terug is.
Dat was die woensdag, dus donderdag met Ups gebeld en ups is hem diezelfde dag nog op komen halen, elke dag natuurlijk gaan kijken waar mijn Xbox360 was en toen was die maandag bij Microsoft aangekomen(in het weekend doen ze natuurlijk niks) en meteen 10 uur ’s morgens een mailtje gekregen dat hij was aangekomen en 2 uur later weer afgehandeld was.
Dinsdag had UPS heb opgehaald bij Microsoft en werd hij verzonden naar Eindhoven..
Dus hij was onderweg via een mega omweg naar Einhoven vanuit Frankfurt(die onderin in Duitsland ja) naar een ander depot ergens hier in de buurt, en toen weer naar Eindhoven, behoorlijke omweg want het duurde 7 uur volgens Googlemaps via de weg die zij namen(maar dit heeft zijn redenen natuurlijk)
Dinsdag was hij aangekomen in Eindhoven en ’s woensdag morgens verzonden naar hier , ik open maken en wat zit er in: een nieuwe Xbox 360!
nieuwe dvd-drive(kan het horen aan hoe die open/dicht gaat), dus het moet wel een nieuwe zijn denk ik.
December 2009 stond achterop. Dus deze is wel nieuwe denk ik; hierbij heb ik mijn mening over UPS en Microsoft gegeven

!
Zeer goed deze service!! Alleen een ding:
De grapichs lijken wel ineens minder? vaak een zwarte streep door mijn beeld in BF:BC2, lag in cod6 en zeker mindere grapichs, veel meer blokjes, met name de anti-aliasing, als ik door mijn sniper kijk zie ik een struik daarachter wat gewoon een vierkant blokje is…
Heb ik dan toch geen nieuwe Xbox360? Ik mis ook HDMI die zit toch al in alle Xboxen uit 2007?
En ik vind dat deze nog meer lawaai maakt dan mijn oude xbox360-al helemaal de DVD-drive.
Kan iemand mij misschien helpen?
Verbeterde versie
NickySantoro schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:46:
Mijne heeft nu al een tijdje last van unreadble disk errors. Had MS gebeld, maar er zit geen garantie meer op en het gaat me 110 euro kosten als ik hem laat repareren.
Heb nu via ebay een unlock kitje besteld om de xbox zelf open te maken en te schoonmaken.
Hebben mensen hier ervaring met het openmaken van de xbox? Zo ja, waar moet ik op letten
Ik kon hem anders gewoon opsturen, 5 jaar oud bijna..
[
Voor 41% gewijzigd door
alaintje op 29-03-2010 16:52
]
Absoluut relatief, relatief absoluut.