Mijn ouders zitten geloof ik ook in zo'n traject. Al meer dan drie maanden beloftes die nooit zijn nagekomen.
Ik ben trouwens ook klaar met Ziggo. Vorige week zaterdag anderhalf uur bezig geweest om nog maar eens een poging te doen om legaal tv te kijken. Je krijgt alleen maar uiterst onbeschofte lui aan de telefoon die je letterlijk gaan uitschelden. Terwijl ik alleen maar wil betalen... alle fouten lagen bij mij en als ik al sinds de kerst via Ziggo tv keek en ik stond nog niet in hun computer dan was ik een crimineel... wt#
En dat je aangeeft ook al voor de kerst de aanvraag de deur uit te hebben gedaan: ik loog want dat zou allang verwerkt zijn. Toen, bij de 4e die ik kreeg telefonisch een aanvraag proberen te doen wat natuurlijk niet kon want op mijn huisnummer was geen aansluiting. Ik woon in een nieuwbouwhuis volgens mevrouw (klopt, nieuw opgeleverd in 1961). Ergo, weer ergens anders naartoe moeten bellen en die man (de 1e) vertelde mij dat ie eea goed ging zetten zodat er wel een aansluiting aangevraagd kon worden. Ik denk... joepie, eindelijk iemand die wel klanten wil die zijn salaris toch uiteindelijk betalen.
Na 25 minuten was alles voor elkaar en ik zou uiterlijk vandaag de brief ontvangen met alle gegevens etc etc. Natuurlijk niets ontvangen vandaag en ook eerder deze week niet. Maar ik ben er nu wel klaar mee. Ik heb nog steeds signaal, het complete digitale pakket heb ik ook al sinds 22 december en ik ben nu van mening dat ik nu wel genoeg moeite heb gedaan om netjes te gaan betalen. Ze zoeken het maar uit. Ik onderneem geen actie meer, ze hebben nu drie aanvragen liggen. En als ze het dan nog niet snappen...
Dat bedrijf hoort gewoon kapot te gaan, sterker nog, ik hoop dat ze kapot gaan. Normaal zou ik zeggen da's zielig voor de werknemers maar als je er 5 spreekt en 4 fikken je als potentiele klant tot de grond toe af omdat het allemaal mijn fout is... sorry.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.