Dat overstappen van losse zooi naar een alles-in-1 is inderdaad heel erg ingewikkeld voor Ziggo. Mijn ouders hebben dit ergens begin november 2008 aangevraagd... hoorden natuurlijk niets en zagen ook niets (decoder etc.). Eind december maar eens gebeld... ja meneer het komt eraan, kerst enzo, met 10 dagen is het er echt!!!
Jullie mogen nooit weer raden, half januari natuurlijk nog niets. Weer gebeld. En toen het antwoord... meneer, ik zie hier dat er in dit postcodegebied helemaal geen Ziggo te verkrijgen is!? Beetje raar, we hebben toch al > 10 jaar internet en tv nog veel langer. Ja meneer, maar volgens de computer kan dat niet, er ligt niet eens infrastructuur.
Ergo, hij zou er een melding van maken dat er iets niet klopt (duh) en na twee weken moest er maar weer gebeld worden om opnieuw de aanvraag te doen want de oude aanvraag was definitief geblokkeerd omdat er ineens geen Ziggo mogelijk was op die postcode. Bij de aanvraag in november toch nog wel.
Ow, en ik kijk inmiddels al 6 weken naar alle zenders op digitale tv. En ze hebben al 5 weken en 4 dagen mijn aanvraagkaart in hun bezit. Niets betalen en toch fijn kijken. Ik klaag niet hoor

En erachteraan gaan doe ik ook niet totdat ze het blokkeren.
Snap niet dat Ziggo nog bestaat eik, er moet toch geld bij op deze manier
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.