Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste
Acties:
  • 253.510 views

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 10:40
Snowwie schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:46:
Ik heb sinds kort een nieuwe router gekocht, een Netgear WNR834Bv2. Werkt prima samen met het Motorola modem. Tot op heden heb ik nog geen storing gehad van Ziggo. En ik heb het nu ongeveer 3 weken. Ook de Humax decoder is afgeleverd. Alles geïnstalleerd en het beeld is prima. :)
Heb deze router ook ;)
Op die van mij draait dd-wrt firmware en dat werkt echt super _/-\o_

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:11
madmaus schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:38:
[...]

[...]

Ik heb inmiddels een nieuwe router gekocht. Ding was toch al aan vervanging toe.
Maar helaas het probleem blijft bestaan.
Zijn er nog dingen die ik zelf kan testen? Voordat ik weer in de eeuwig durende Ziggo helpdesk looping beland?
Enige manier om dit goed te testen is om een tijd te testen zonder router direct op de modem.

Ik ben toch malle pietje niet!

Anoniem: 199465

Volkert schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:40:
[...]

Weet je zeker dat je niet een ander probleem hebt? Virus/firewalls/netwerkscanners? Zone Aarm? Trage disks?
Waarom zou ik daar last van hebben??? als ik via hitnews een film ophaal ga ik gewoon stabiel met 2.3mb dus waarom zou dán en firewall enzo niet in de weg zitten en bij bbned wel?? je maakt het wel wazig zeg :/

• The Legend
Theoretisch zou dat wel kunnen, het download verkeer gaat hoogstwaarschijnlijk via een andere poort dan een download test via http.

• Anoniem: 107802
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hallo,

Heb 2 vragen over het alles in 1 pakket plus.

Heb het weekend mijn standaard decoder ontvangen. Hoe kan ik deze retour sturen? Heb namelijk de hd decoder laten bestellen bij ziggo alsnog. Of kan ik beter wachten tot ik de hd decoder heb

Vraag 2: Hebben bij aanvraag gekozen voor een geheim nummer (telefonie) omdat we geen gebruik wouden maken van het telefonie gedeelte. Nu ons toch bedacht, kunnen we zelf dit nummer weer om laten zetten naar een zichtbaar nummer?

Lees hier niks over op ziggo.nl/ google of de handledingen.

Bedankt

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:09
Kort vraagje: Zijn hier mensen die internet van Ziggo hebben en achter hun modem een Airport Extreme hebben hangen? Werkt dit goed?

Ben van plan vanaf 1 juli alles-in-1 te nemen en de combinatie n/g WiFi spreekt me erg aan.

PSN: Sluuz

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38

rally

Deyterra Consultancy

Anoniem: 107802 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:03:
Hallo,

Heb 2 vragen over het alles in 1 pakket plus.

Heb het weekend mijn standaard decoder ontvangen. Hoe kan ik deze retour sturen? Heb namelijk de hd decoder laten bestellen bij ziggo alsnog. Of kan ik beter wachten tot ik de hd decoder heb

Vraag 2: Hebben bij aanvraag gekozen voor een geheim nummer (telefonie) omdat we geen gebruik wouden maken van het telefonie gedeelte. Nu ons toch bedacht, kunnen we zelf dit nummer weer om laten zetten naar een zichtbaar nummer?

Lees hier niks over op ziggo.nl/ google of de handledingen.

Bedankt
Je kan beter wachten tot je de HD decoder hebt, maar ik moet eerlijk zeggen dat dit nog wel eens fout kan gaan bij Ziggo. Wijzigingen gedaan nadat je je bestelling hebt gedaan gaan vaak mis... :X

Je telefoon gedeeltje kun je aanpassen via "mijn ziggo".

http://www.deyterra.com

• Niet online
rally schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:10:
[...]

Je kan beter wachten tot je de HD decoder hebt, maar ik moet eerlijk zeggen dat dit nog wel eens fout kan gaan bij Ziggo. Wijzigingen gedaan nadat je je bestelling hebt gedaan gaan vaak mis... :X

Je telefoon gedeeltje kun je aanpassen via "mijn ziggo".
Niet erg om retour te sturen, heb nog een andere decoder liggen voor de zekerheid.

Telefonie gedeelte kan ik niks over vinden, alleen om ander nummer aan te vragen of voordeelopties.
Wie kan mij hier meer over vertelle.

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
nou guys & girls.. wish me luck :)

Ik krijg per 26 mei de sleutel van mn nieuwe woning.
Per 1 juli woon ik hier niet meer.

Opzegd per 1 juli :
KPN
Telfort internet
Ziggo televisie

Aangevraagd per 1 juni op nieuwe adres
Ziggo all in 1 extra, installatie door monteur op 8 juni.

Ik dacht , ik ga niet afhankelijk zijn van enige opzeg en of verhuisservice.. doe het gewoon oldschool zelf :)
Dit moet goed gaan zo toch ?

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Anoniem: 107802 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:48:
[...]

Niet erg om retour te sturen, heb nog een andere decoder liggen voor de zekerheid.

Telefonie gedeelte kan ik niks over vinden, alleen om ander nummer aan te vragen of voordeelopties.
Wie kan mij hier meer over vertelle.
Je moet gaan naar -> "Mijn Producten" en dan "Instellingen Wijzigen" onder het kopje Telefonie.

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 14:25
Maar daar is dan juist niks te vinden over geheim nummer. Tess (zoekmachine) zegt alleen dat je dan maar moet bellen naar klantenservice.

• jongetje
  • Laatst online: 22:44
Geheimnummer is alleen maar of je wel of niet in de telefoongids staat. Dit kun je ook zelf regelen met formulier op telefoongids.nl

• Niet online
jongentje schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:41:
Geheimnummer is alleen maar of je wel of niet in de telefoongids staat. Dit kun je ook zelf regelen met formulier op telefoongids.nl
Dat soort zaken kunnen hun dan toch ook regelen lijkt mij. Maar een geheim nummer is meer dan dat, als ik bel naar iemand met nummer herkenning is het nu toch aleen maar 000000/****** of prive bij die persoon in beeld. En ik wil ons nummer dan laten weergeven. Maar bel vanavond wel met ziggo.

Vraag dan ook direct de status over onze nieuwe decoder en hoe ik die oude retour kan sturen. Zou eerder zeggen van ik houd hem wel hij is toch gratis ja. Maar dat mag vast niet:)

• rally

rally

Deyterra Consultancy

En dat kun je dus wel via Mijn Ziggo wijzigen (nummer weergave aan/uit).

[Voor 72% gewijzigd door rally op 27-04-2009 12:00]

• Niet online
rally schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:47:
En dat kun je dus wel via Mijn Ziggo wijzigen (nummer weergave aan/uit).
Kun je mij dan uitleggen hoe ik daar kom? Heb zelf al zitten zoeken, maar kan niks vinden.

Kan alleen vinden van Mijn producten / wijzigen en dan bij telefonie dus alleen extra dingen toevoegen als extra nummer etc. Verder niks qua nummer weergave / voicemail etc. Of moet ik nog iets doen voordat ik dit menu tevoorschijn kan krijgen?

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 14:44
Ik heb 2 smartcards en op 1tje het abbo van een tientje voor de 5 extra pakketten. Nu is het zo dat binnenkort je op maximaal 3 smartcards deze extra pakketten krijgt.
Wie weet of je hier zelf nog iets aan moet doen want een kennis van mij heeft sinds kort een abbo bij ziggo en die heeft al alle pakketten op meerdere smartcards.
Dan hoef ik niet meer kaartjes te wisselen als ik in de slaapkamer wil kijken.

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Eerst hier naar toe:

En dan kun je hier je instellingen wijzigen (zie rechts onder)

[Voor 3% gewijzigd door rally op 27-04-2009 12:06]

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Werd net gebeld door Ziggo voor een klanttevredenheidsonderzoek. Die gozer stelde allerlei vragen over het overstappen en hoe mijn oordeel daarover was.

De laatste vraag was "mogen we de uitkomsten van deze enquête doorgeven aan uw nieuw provider?". Ik dacht, zei die nou nieuwe of oude provider, dus ik vroeg hem de vraag te herhalen. Hij zei toen toch echt "nieuwe provider". Ik merkte toen op dat ik nu met de nieuwe provider sprak, toen hij mij (pas na een kwartier, aan het einde van het gesprek) kenbaar maakte dat hij van *insert onverstaanbare te snel uitgesproken naam* namens Ziggo belde...

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb ook weer een mooi gevalletje ziggo..
Had 1 extra smartcard voor digi tv aangevraagd.
Na 2 weken niks ontvangen, dus maar eens bellen.
Nou meneer als u hem nog niet ontvangen heeft maak ik wel een spoedorder.
1,5 week later, smartcard pakket binnen, ik die kaart activeren.

(nog 2 weken later) Afgelopen zaterdag, valt er nog een smartcard pakket in de bus.

grmbl.

Ziggo vanavond maar eens bellen.

Burp

• Av4tar
even klein vraagje.
vanochtend dus voor mn nieuwe woning een nieuw abbo aangevraagd.
Ik zou per r-mail een bevestiging krijgen.. nog niets gehad..

moet ik me nu al zorgen maken dat ze , ondanks mijn opmerkingen, alle info naar het nieuwe adres hebben gestuurd ? of ben ik te voorbarig ?

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-05 00:45
Sluuz schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:09:
Kort vraagje: Zijn hier mensen die internet van Ziggo hebben en achter hun modem een Airport Extreme hebben hangen? Werkt dit goed?

Ben van plan vanaf 1 juli alles-in-1 te nemen en de combinatie n/g WiFi spreekt me erg aan.
Met een Airport Extreme heb ik geen ervaring, met een Airport Express wel. Die heb ik na een tijdje weggedaan, de verbinding viel heel vaak weg en was totaal niet stabiel. Knettergek werd ik ervan!

Heb nu een Linksys WRT150 N en die doet het beter als die Airport. Misschien dat het nu met een Airport Extreme beter is gesteld maar ik zou er geen vertrouwen in hebben.

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:40
Momenteel heb ik TELE 2 bellen + internet plus Ziggo Digitaal pakket met wat extra pakketten. Ik wil gaan overstappen naar Ziggo alles in 1.

Vraag 1 : Moet ik nu mijn huidige TV abbo bij Ziggo opzeggen ? En hoe gaat het dan als ik 2 smartcards wil hebben (heb er nu maar 1, maar wil straks ook boven een decoder)

Vraag 2 : Kom ik gewoon in aanmerking voor de korting op de decoder en de extra 50 euro kortingsbon ?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:32

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wii4all schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:13:
Ik heb ook weer een mooi gevalletje ziggo..
Had 1 extra smartcard voor digi tv aangevraagd.
Na 2 weken niks ontvangen, dus maar eens bellen.
Nou meneer als u hem nog niet ontvangen heeft maak ik wel een spoedorder.
1,5 week later, smartcard pakket binnen, ik die kaart activeren.

(nog 2 weken later) Afgelopen zaterdag, valt er nog een smartcard pakket in de bus.

grmbl.

Ziggo vanavond maar eens bellen.
Je mag maximaal 3 smartcards per huishouden, dus als je voor die ene smartcard niks hebt betaald is het prima toch :P ?

Kun je mooi op de slaapkamer ofzo ook een decoder neerzetten.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03-2020
MikoMission schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:22:
Momenteel heb ik TELE 2 bellen + internet plus Ziggo Digitaal pakket met wat extra pakketten. Ik wil gaan overstappen naar Ziggo alles in 1.

Vraag 1 : Moet ik nu mijn huidige TV abbo bij Ziggo opzeggen ? En hoe gaat het dan als ik 2 smartcards wil hebben (heb er nu maar 1, maar wil straks ook boven een decoder)

Vraag 2 : Kom ik gewoon in aanmerking voor de korting op de decoder en de extra 50 euro kortingsbon ?
1) Als je over gaat op alles in 1 hoef je losse onderdelen van ziggo niet op te zeggen. Dit nemen ze automatisch over. Als je ziggo alles in 1 afsluit krijg je een decoder inclusief smartcard (voor 9,95 verzenkosten) gratis.

2) Standaarddecoder is gratis. Kortingen worden verleend op een HD decoder of PVR.

Laat op de ziggo site je telnummer achter en je wordt terug gebeld om je bestelling door te geven. Je kunt nu alle wensen direct doorgeven en eventueel je vragen die je nog hebt stellen. Een telefonische bestelling gaat normaal gesproken sneller dan via internet.
TIP: Laat de monteur alles installeren. Kost niets en je bent zeker van een datum waarop je online bent. Het doe-het-zelf pakket kan tot 4 a 5 weken duren aangezien er problemen zijn met de levering daarvan.

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-01 23:10
hallo,

wij hebben sinds kort de Samsung DCB-P850R voor digitale televisie. werkt allemaal prima op 1 ding na, waar het nou eigenlijk allemaal om ging bij deze HDD recorder: hij neemt niks op als je de opdracht geeft via de EPG. vreemd genoeg belandt er uiteindelijk niks in de library.
manueel op record drukken werkt wel prima en dit verschijnt wel in de library na opnamen..

iemand zelfde ervaring gehad en weten op te lossen?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Nieuwe router, andere ip range en ik haal nu strak 2,3 mb/s download en net iets minder als 300 kb/s up (voorheen max 1,7 mb/s download en 250 kb/s upload)
Nu afwachten tot de snelheidsverhoging binnen is :D

[Voor 14% gewijzigd door sjorremans op 28-04-2009 09:00]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 11:08

TF

bla bla

Wanneer komt eigenlijk de snelheid verhoging? Of is die al geweest voor Alles-in-1

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-05 22:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik weet niet wat ik precies moet denken van die knakkers daar bij Ziggo, als ik dit lees. Lijkt erg op monopolistisch gedrag, heel erg eng. Ben benieuwd wanneer die kabel eindelijk eens opengegooid wordt, net als ADSL. Misschien dan eindelijk concurrerende prijzen :)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• rally

rally

Deyterra Consultancy

TF schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:04:
Wanneer komt eigenlijk de snelheid verhoging? Of is die al geweest voor Alles-in-1
<zucht> Nog één keer dan maar:

Q2... en die is (nog) niet voorbij. De verwachting is dat dit ergens eind Q2 gaat gebeuren, wellicht uitlopend naar begin Q3.

Als eerste zijn de nieuwe abonnees en Z3i abonnees aan de beurt. Daarna komen de Alles-In-1 extra abonnees aan de beurt. Dus de Z3i en nieuwe abonnees zijn de eerste die van de nieuwe snelheden profiteren.

[Voor 8% gewijzigd door rally op 28-04-2009 09:51]

• Niet online
Rally bedankt voor je info mbt het telefonie gedeelte, heb het voor elkaar. Waarschijnlijk destijds over het hoofd gezien die knop om de instellingen te wijzigen.

Gisteren ook contact gehad voor de hd decoder. Deze zal ik binnen 2 week toe gestuurd krijgen, stond nog in bestelling.

Heeft iemand hier ook ervaring met het internetten via het stopcontact? Draadloos werkt niet goed bij mij, altijd maar 50% ontvangst, welk kanaal ik ook probeer. Zowel via de sitecom usb adapter als de Siemens 108 usb adapter. Dit icm met de sitecom router die door ziggo geleverd is.

Wil ook geen lange kabel door huis weg werken, dus via het stop contact leek mij een goed alternatief maar hier heb ik geen ervaringen mee. En wat zullen de kosten hier ongeveer voor zijn?

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Anoniem: 107802 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:54:
Heeft iemand hier ook ervaring met het internetten via het stopcontact? Draadloos werkt niet goed bij mij, altijd maar 50% ontvangst, welk kanaal ik ook probeer. Zowel via de sitecom usb adapter als de Siemens 108 usb adapter. Dit icm met de sitecom router die door ziggo geleverd is.
Zolang je een normale meterkast hebt werkt het best goed. De adapters moeten namelijk wel op dezelfde fase aangesloten zitten en in sommige huizen wil de meterkast nog wel eens gescheiden fasen hebben.

20-40MBit kun je halen met de huidige standaard. Er zijn best veel verschillende merken nu actief met producten en ze presteren allemaal ongeveer gelijk. Onder optimale omstandigheden kun je volgens mij zelfs 50-70Mbit halen.

Powerline heet de productgroep en is hier te vinden op de Pricewatch en Devolo is zo'n beetje het oudste en bekenste merk daarin.

De 200MBit standaard is wel aan te raden overigens. Die is maar een beetje duurder, maar presteert aanzienlijk beter.De laatste keer dat ik een pakket heb gekocht voor kennissen was ik ongeveer € 125 kwijt, maar volgens mij is dat volgens mij nu wel een stuk goedkoper geworden.

Ik vind de powerline producten een zeer goed alternatief t.o.v. een bekabeld netwerk en je zou er bijna je Ziggo verbinding (na verhoging) mee vol kunnen trekken.

Hou er wel rekening mee dat het hub's zijn en dus de verbinding delen. Als je er met meerdere gebruik van gaat maken, dan kan je niet de volledige snelheid halen als je tegelijk gebruik maakt van het Powerline netwerk.

[Voor 17% gewijzigd door rally op 28-04-2009 10:15]

• jongetje
SgtStrider schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:49:
Ik weet niet wat ik precies moet denken van die knakkers daar bij Ziggo, als ik dit lees. Lijkt erg op monopolistisch gedrag, heel erg eng. Ben benieuwd wanneer die kabel eindelijk eens opengegooid wordt, net als ADSL. Misschien dan eindelijk concurrerende prijzen :)
Dat openstellen is alleen voor (analoge) televisie dus volkomen nutteloos in mijn ogen omdat je dan een tweede partij ernaast krijgt (ziggo voor netwerk en partij X voor dienst). Uiteindelijk is Ziggo nog steeds netwerk leverancier.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 10:14
Heeft iemand hier al ITV (Interactieve TV met Cisco box) van Ziggo? Wat zijn de ervaringen? Is dit FULLHD of alleen maar marketing van Ziggo?

• jongetje
Ik heb interactieve tv als testpanel gebruiker van Ziggo.

Werkt opzich allemaal goed en zitten aantal HD dingen in, dit wordt momenteel allemaal gevuld. Persoonlijk vind ik het voor mij niet echt interessant, vind kwaliteit van uitzendinggemist.nl ook wel redelijk. Van Ziggo is wel betere kwaliteit maar kun je maximaal 10 dagen terug.

Denk dat je zelf moet kijken wat voor jou handig en van toepassing is en of je het het geld waard vind. Persoonlijk gebruik ik het meeste de Hardeschijf om SD/HD zenders op te nemen.

• Niet online
rally schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:12:
[...]

Zolang je een normale meterkast hebt werkt het best goed. De adapters moeten namelijk wel op dezelfde fase aangesloten zitten en in sommige huizen wil de meterkast nog wel eens gescheiden fasen hebben.

20-40MBit kun je halen met de huidige standaard. Er zijn best veel verschillende merken nu actief met producten en ze presteren allemaal ongeveer gelijk. Onder optimale omstandigheden kun je volgens mij zelfs 50-70Mbit halen.

Powerline heet de productgroep en is hier te vinden op de Pricewatch en Devolo is zo'n beetje het oudste en bekenste merk daarin.

De 200MBit standaard is wel aan te raden overigens. Die is maar een beetje duurder, maar presteert aanzienlijk beter.De laatste keer dat ik een pakket heb gekocht voor kennissen was ik ongeveer € 125 kwijt, maar volgens mij is dat volgens mij nu wel een stuk goedkoper geworden.

Ik vind de powerline producten een zeer goed alternatief t.o.v. een bekabeld netwerk en je zou er bijna je Ziggo verbinding (na verhoging) mee vol kunnen trekken.

Hou er wel rekening mee dat het hub's zijn en dus de verbinding delen. Als je er met meerdere gebruik van gaat maken, dan kan je niet de volledige snelheid halen als je tegelijk gebruik maakt van het Powerline netwerk.
De woning is oud van ons, namelijk uit 1928. Het is dan ook een huurwoning. Meterkast is redelijk vernieuwd dacht ik, althans zag dat er een nieuwe stoppen kast in zit. De kabel van ziggo komt in de woonkamer binnen, hier zit dus ook het modem en de sitecom router. Die router word voor draadloos gebruikt (laptop), voor mijn vast pc wil ik dus dan gebruik maken van internet via het stopcontact.

Wat heb ik precies nodig voor set? 125 euro vind ik nogal wat aan de hoge kant.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 107802 op 28-04-2009 15:02]

• jongetje
Je kunt ook een draadlooskaartje in je PC zetten. Maar die Ethernet over power kun je ook wel goedkoper krijgen hoor.

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ben niet blij met Ziggo. In het kort komt het er op neer dat ik altijd het Alles-in-1 Extra pakket had (64,95). Ik wilde gaan downgraden naar Alles-in-1 Plus (49,95). Zou meteen gebeuren volgens de deskundige helpdeskmedewerker, maar pas na twee maanden merkte ik dat mijn snelheid drastisch omlaag was gegaan. Toen ik de factuur bekeek werd ik echter nog steeds voor Extra gefactureerd. Heb meteen gebeld met de helpdesk en mijn verhaal gedaan, ze zouden het fixen. Het zure is dat je dan weer een maand afgewimpeld bent en moet wachten op de volgende factuur, maar er zat niets anders op.

Een maand later kreeg ik de factuur, en wat bleek? Ze hebben die hele bundel opgeheven. Heb nu apart televisie, internet en telefonie. Dat is niet alleen duurder dan de bundel, het internet is ook nog eens trager (5Mbit down en 1Mbit up tegenover 10Mbit down en 1,5Mbit up bij de bundel). Natuurlijk weer gebeld met de helpdesk. Ze zouden het weer gaan fixen. Natuurlijk moest ik weer een maand wachten op de volgende factuur, maar ze hebben het nog steeds niet in orde gemaakt. Ik heb het bellen maar opgegeven en nu gebruik gemaakt van het klachtenformulier op hun site. Ben benieuwd. Maar goed, aan de andere kant moet ik misschien wel blij zijn dat ik uberhaubt nog een werkende internetverbinding heb als Ziggo-klant :). Met multikabel was ik in ieder geval altijd erg tevreden (maar daar heb ik ook nooit wijzigingen aangebracht in mijn abonnement, dus misschien komt het daardoor).

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 14:44
mirelia schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:59:
Ik heb 2 smartcards en op 1tje het abbo van een tientje voor de 5 extra pakketten. Nu is het zo dat binnenkort je op maximaal 3 smartcards deze extra pakketten krijgt.
Wie weet of je hier zelf nog iets aan moet doen want een kennis van mij heeft sinds kort een abbo bij ziggo en die heeft al alle pakketten op meerdere smartcards.
Dan hoef ik niet meer kaartjes te wisselen als ik in de slaapkamer wil kijken.
Weet echt niemand hier een antwoord op?

• ThinkPad

ThinkPad

Wij hadden 1 smartcard die geregistreerd was bij Ziggo en waar ook het Film1 keuzepakket op stond.

Ik had nog 2 decoders en 2 smartcards (waren niet geregistreerd)

Ik heb toen gebeld naar Ziggo, en de smartcardnummers van de 2 smartcards doorgegeven, en diezelfde avond had ik al dezelfde pakketten als op de 1e smartcard.

Ik las op het Ziggo-gebruikers forum dat ze bij Ziggo bezig waren met de laatste 30.000 ofzo.
Dan zou je dus nog even geduld moeten hebben.

Als je smartcard nog niet geregistreerd is zul je sowieso even moeten bellen, aangezien Ziggo anders niet weet dat jij een extra smartcard in je bezit hebt.

En als je wilt weten hoe en wat als je smartcard al wel geregistreerd is zou ik gewoon even bellen.

• Aldmar
  • Laatst online: 20:12

Aldmar

Niks...

Hoe zit het eigenlijk met Dolby Digital (5.1 geluid) bij digitale TV? Is er al iets over bekend of Ziggo dit ook nog een keer gaan invoeren? Het beeld mag dan perfect zijn maar een beetje goed filmgeluid mag van mij ook zo snel mogelijk ingevoerd worden!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Binnen enkele uren al een reactie (welliswaar met spelfouten en andere slordigheden) ontvangen. Dat is in ieder geval bijzonder snel lijkt me. Wederom de belofte dat het goed komt, maar daar kan ik over een maand pas meer over zeggen.

[Voor 7% gewijzigd door Virax op 28-04-2009 22:05]

• ThinkPad

ThinkPad

Aldmar schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:33:
Hoe zit het eigenlijk met Dolby Digital (5.1 geluid) bij digitale TV? Is er al iets over bekend of Ziggo dit ook nog een keer gaan invoeren? Het beeld mag dan perfect zijn maar een beetje goed filmgeluid mag van mij ook zo snel mogelijk ingevoerd worden!
Dat vind ik inderdaad ook jammer. De zenders zoals Film1 zenden gewoon in Stereo uit :'(

Ik heb het het op het (3x "het" in 1 zin, WTF :P ) Ziggo Gebruikers forum eens gevraagd:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=17507

[Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 28-04-2009 22:04]

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mirelia schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:59:
[...]

Weet echt niemand hier een antwoord op?
FF bellen.

• -Andy-
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03:45
Ik heb op 22-4 ziggo alles in 1 extra aangevraagd, omdat ik met m'n ADSL verbinding niet hoger dan 15M/bit kwam. ADSL abo opgezegd op 17-4 en werd tot mijn verbazing binnen 1 week beeindigd . Ik gaf bij Ziggo aan dat ik heel snel een monteur langs wou laten komen en dat de verbinding asap moest worden opgeleverd. Afgelopen za. is de monteur langsgeweest en vandaag m'n modem geactiveerd.

Alles werkt alles een zonnetje, ik haal de beloofde 20 Mbit ruim (2.3MB/sec). Telefonie werkt ook perfect. Standaard decoder moet nog komen, maar heb al digitale TV met de samsung DCB-H360RS

Tot nu toe alleen maar lof. Hopen dat dit ook zo blijft :)

Zo kan 't dus ook bij Ziggo.

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 17:44
Ik weet niet welke decoder jij hebt maar bij mij thuis met de humax decoder hebben alle HD kanalen gewoon DD geluid. Ook film 1 heeft bij mij DD, via optische kabel op HD decoder werkt perfect.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08

ThaHandy

Discovery Channel

ThaHandy schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:10:
mijn download is max 28~29Mbit speednet met usenet/fps/download, upload is een strakke 222KB/s aka 1.9Mbit (1.94Mbit @ speednet)

en die upgrade kan hier wel even duren, die beginnen in de randstad zoals gewoonlijk =]

ff net weer een test gedaan:
[afbeelding]

download klopt ook wel, usenet @ ~16Mbit kan ik netzogoed @ Z3 blijven :(
Als je toch in de piekuren die 30mbit toch nooit gaat halen :/
om even op mezelf terug te komen :P

ik heb vandaag een DOCSIS® 3.0 modem ontvangen ivbm de "gratis" 40Mbit

nou hup pluggen, activeren en gaan met die banaan :9

blijkt dat de download niet sneller wordt en die upload nog steeds die 1.96 is :( et ken neit!

aangezien de vorige poging(geen ip, statish werke ook niet) om mijn pc direct op de modem aan te sluiten niet werkte (ow. hier heb ik zoon hekel aan) maar nu met veel meer geduld, 30min en bingo, internet!

draytek 2200V

direct aangesloten op modem

en maar volhouden dat mijn draytek 2200V niet het probleen was, want die kan immers 48Mbit aan ...NOT!!!!!! O-) O-) (shame on me :P )

ok, nieuwe router dus

ik kan de Sitecom WL-342 300N X3 tegen E40 korting krijgen bij ziggo (met een standaard prijs van a70 euro

prut router?
ik wil nl. een die stabiel is en ook weer even mee gaat met in de toekomst en bijv. 100Mbit down/10mbit upload aan kan?

[Voor 20% gewijzigd door ThaHandy op 29-04-2009 01:13]

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Sinds vandaag zijn 13th Street (16), SciFi Channel (122) & SlamTV (356) te ontvangen via Ziggo.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 16:36
ThaHandy schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:50:
en maar volhouden dat mijn draytek 2200V niet het probleen was, want die kan immers 48Mbit aan ...NOT!!!!!! O-) O-) (shame on me :P )

ok, nieuwe router dus

ik kan de Sitecom WL-342 300N X3 tegen E40 korting krijgen bij ziggo (met een standaard prijs van a70 euro

prut router?
ik wil nl. een die stabiel is en ook weer even mee gaat met in de toekomst en bijv. 100Mbit down/10mbit upload aan kan?
Ik hoop het je binnenkort te kunnen vertellen, ik heb namelijk die Ziggo router besteld met die kortingscoupon.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 13:44
RVE_NL schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:59:
Ik weet niet welke decoder jij hebt maar bij mij thuis met de humax decoder hebben alle HD kanalen gewoon DD geluid. Ook film 1 heeft bij mij DD, via optische kabel op HD decoder werkt perfect.
Ik gebruik thuis een Sony KDL40-W4500 met ingebouwde DVB-C tuner en smartcard. De HD kanalen worden als 2.1 aangegeven volgens de tv. Dit zie ik elke keer als ik zap! Tevens is Sport1 HD 720P en Film1 HD, Discovery HD etc 1080i met wederom DD 2.1 geluid. Vreemde is wel dat ik soms geluid hoor over alle boxen, dus wellicht dan wel DD 5.1 :?

..::System Specs::..

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:39
Tekn0z schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:32:
... Vreemde is wel dat ik soms geluid hoor over alle boxen, dus wellicht dan wel DD 5.1 :?
is dat niet gewoon Dolby Pro Logic IIx op je receiver? :)

Mijn YouTube

• ThinkPad

ThinkPad

Er zijn wel zenders die in Dolby uitzenden, bijv. ZDF (Duitse zender). Dat kan je ook zien aan het tekentje in het balkje van de decoder als dat in beeld is.

• sokolum01
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 00:48
ThaHandy schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:50:
[...]

om even op mezelf terug te komen :P

ik heb vandaag een DOCSIS® 3.0 modem ontvangen ivbm de "gratis" 40Mbit

nou hup pluggen, activeren en gaan met die banaan :9

blijkt dat de download niet sneller wordt en die upload nog steeds die 1.96 is :( et ken neit!

aangezien de vorige poging(geen ip, statish werke ook niet) om mijn pc direct op de modem aan te sluiten niet werkte (ow. hier heb ik zoon hekel aan) maar nu met veel meer geduld, 30min en bingo, internet!

draytek 2200V
[afbeelding]

direct aangesloten op modem
[afbeelding]

ok, nieuwe router dus

prut router?
Ik durf hier bijna niet meer over Sitecom routers te praten :D. Ok, kennelijk zijn er rotte peren, maar dan geef ik je één advies. Ga naar de MediaMarkt, koop de Sitecom Gaming Router 300N XR (Gigabit switch, ook de interface voor naar de modem toe is Gigabit), bevalt je het niet, pak het weer netjes in en vraag je geld terug :D

Mijn ervaring met dit product is prima, maar ik heb met mijn alles in 1 extra nu nog alleen maar 20/3, dat haalt hij makelijk.

gr,
S.

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08-2022

Phrenetic

ehm...

Sommige zenders zijn inderdaad Dolby Digital. Dit wordt zowel op de decoder als op m'n receiver aangegeven.
Het kan zowel 2.0, 2.1 of 5.1 en alle tussenvormen zijn, het is iig niet altijd "surround". Volgens mij is Film1 meestal gewoon 5.1.

• sokolum01
De Motorola SBV5121E is geen DOCSIS® 3.0 modem?

gr,
S

• FRanatic
sokolum01 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:03:
De Motorola SBV5121E is geen DOCSIS® 3.0 modem?

gr,
S
Dat klopt. Is inderdaad geen DOCSIS 3.0.

• Aldmar
  • Laatst online: 20:12

Aldmar

Niks...

RVE_NL schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:59:
[...]

Ik heb sinds afgelopen maandag een Humax 5050c. (ideaal appaart btw _/-\o_ ) Ik weet dat er hier en daar een verdwaalde zender is met DD. Dan bedoel ik de normale zenders, waar niet extra voor betaald hoeft te worden. Ik ben tot nu toe alleen ZDF(?) en Eurosport HD tegengekomen die in DD uitzenden. Het is inderdaad niet altijd 5.1. Eurosport HD is trouwens ook bijna de enige zender waar zowel een engels (DD) als een nederlandse (geen DD) audiostream mee gestuurd wordt.

Ik doelde met mijn vraag eigenlijk meer op de normale (commerciele) zenders. Bijvoorbeeld serie's die in 5.1 uitgezonden worden op bijvoorbeeld RTL. Geen enkele (niet) commerciele nederlandse zender heeft DD, terwijl de aanvoer van vooral amerikaanse serie's/films toch in 99% van de gevallen een DD spoor zou moeten hebben. Het simpel weg doorgeven kan toch niet zo moeilijk zijn? Als ze dit en alle zenders in HD doorvoeren ben ik helemáál tevreden :+

Nu ik er zo over nadenk ligt het 'probleem' eerder bij de zenders ipv bij Ziggo... :D 8)7

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:15
quartex schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:47:
Sinds vandaag zijn 13th Street (16), SciFi Channel (122) & SlamTV (356) te ontvangen via Ziggo.
Erg goed nieuws! 13th Street is aardig.
SciFi channel is helemaal te gek!
SlamTV is ook mooi een nieuwe muziek zender:)
Nu hopen dat we ooit nog eens MTV2 krijgen:)

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
quartex schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:47:
Ik neem aan dat je je ontvanger even opnieuw de zenders moet laten opzoeken :?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 23:08
Hmm hier word ik niet vrolijk van, ik krijg ineens een rekening van Ziggo, totaal 150 euro. 150!! euro...Nu snap ik wel dat het over 2 maanden gaat, maar het onderdeel "aansluitkosten radio en tv" a € 29,95 staat me niet aan. En gelijk pats boem op de dag dat de rekening in de deur valt is het prompt ook al afgeschreven van m'n rekening. :(

Mijn YouTube Channel

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Snowwie schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:59:
Hmm hier word ik niet vrolijk van, ik krijg ineens een rekening van Ziggo, totaal 150 euro. 150!! euro...Nu snap ik wel dat het over 2 maanden gaat, maar het onderdeel "aansluitkosten radio en tv" a € 29,95 staat me niet aan. En gelijk pats boem op de dat de rekening in de deur valt is het prompt ook al afgeschreven van m'n rekening.
Die 29,95 staan toch aangegeven op het moment dat je je abo afsluit?

Anoniem: 34124

Snowwie schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:59:
Hmm hier word ik niet vrolijk van, ik krijg ineens een rekening van Ziggo, totaal 150 euro. 150!! euro...Nu snap ik wel dat het over 2 maanden gaat, maar het onderdeel "aansluitkosten radio en tv" a € 29,95 staat me niet aan. En gelijk pats boem op de dag dat de rekening in de deur valt is het prompt ook al afgeschreven van m'n rekening. :(
ja snap hem ook niet, betalen moet je toch een keer, dus wat zeur je?
je weet zo wat je per jaar kwijt bent ongeveer omdat dat deels ook ligt aan het belgedrag natuurlijk ;)

• Nikooos
  • Laatst online: 07-09-2022

Nikooos

huizenlol.nl

wanneer komt er een deeltje 5? :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-05 17:27

Joran

<3 natalee

sokolum01 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:57:
[...]

Ik durf hier bijna niet meer over Sitecom routers te praten :D. Ok, kennelijk zijn er rotte peren, maar dan geef ik je één advies. Ga naar de MediaMarkt, koop de Sitecom Gaming Router 300N XR (Gigabit switch, ook de interface voor naar de modem toe is Gigabit), bevalt je het niet, pak het weer netjes in en vraag je geld terug :D

Mijn ervaring met dit product is prima, maar ik heb met mijn alles in 1 extra nu nog alleen maar 20/3, dat haalt hij makelijk.

gr,
S.
Ik heb al jaaaaaren een sitecom wireless router (lelijk grijs ding, volgens mij WL-025) en die trekt de 30/3 die ik nu van ziggo krijg prima (over zowel wireless als wired). Geen gehaat op sitecom hier!

Send me your gameboys

• sokolum01
FRanatic schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:39:
[...]

Dat klopt. Is inderdaad geen DOCSIS 3.0.
:s
9 april besteld en op 18 april binnen gekregen. Nieuwe klanten krijgen dus niet automatisch het nieuwste hardware.

• sokolum01
Kan zo'n toppic niet worden opgesplitst in Internet en Digitale TV?

• sokolum01
Joran schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:16:
[...]

Ik heb al jaaaaaren een sitecom wireless router (lelijk grijs ding, volgens mij WL-025) en die trekt de 30/3 die ik nu van ziggo krijg prima (over zowel wireless als wired). Geen gehaat op sitecom hier!
De nieuwe producten zien er gelikter uit. De GUI interface ook, alleen niet altijd even logisch geplaatst :(

[Voor 8% gewijzigd door sokolum01 op 29-04-2009 14:34]

• FRanatic
sokolum01 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:30:
[...]

:s
9 april besteld en op 18 april binnen gekregen. Nieuwe klanten krijgen dus niet automatisch het nieuwste hardware.
Afhankelijk van je abbo wat je hebt afgesloten. Alleen nieuwe z3i en ai1 extra klanten zouden een docsis 3.0 ontvangen.
Alle andere abbo's hebben nog geen docsis 3.0 nodig, omdat de huidige modems de snleheden nog steeds aankunnen.

• quartex

quartex

hjs schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:56:
[...]
Ik neem aan dat je je ontvanger even opnieuw de zenders moet laten opzoeken :?
Nee hoor, gebeurt automatisch.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
[...]

gr,
S.
Hier staat ook de Sitecom 300N XR sinds een kleine 4 dagen. Bevalt me perfect.
Zelfs op m'n kamer met de laptop strak 2,3 mb/s download en upload zo rond de 280 kb/s.

Kijken of de router straks ook de snelheidsverhoging kan bijbenen :+
Als ik het trouwens goed begrijp kan de Motorola SBV5121E de aankomende snelheidsverhoging ook nog hebben of word straks iedereen geupgrade naar een docsis 3.0 modem?

[Voor 9% gewijzigd door sjorremans op 29-04-2009 17:48]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Anoniem: 58690

sjorremans schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:46:
Als ik het trouwens goed begrijp kan de Motorola SBV5121E de aankomende snelheidsverhoging ook nog hebben of word straks iedereen geupgrade naar een docsis 3.0 modem?
De eerste wel naar 50/5, maar 100 of hoger zullen ze niet halen hiermee, de lan poort is maar 100Mbit op een SB5121E.
Dus Ziggo kan beter nu alvast modems gaan swappen.
Ik vond het altijd lekker makkelijk dit soort opdrachten, modem eraf, nieuwe aansluiten en klaar :)

Overigens zit Sci-Fi er al op, kanaal 122.
* Anoniem: 58690 is blij, is een Star Trek fan :Y

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58690 op 29-04-2009 19:46]

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 16:50

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Anoniem: 58690 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:44:
[...]
Overigens zit Sci-Fi er al op, kanaal 122.
* Anoniem: 58690 is blij, is een Star Trek fan :Y
Ik meteen op onze tv kanaal 122 in mijn favorieten gezet, blijkt die Sci-Fi onderdeel te zijn van een pakket :'( :(

TF2: [GoT]Netherlands

• quartex

quartex

13th Street zit in het basis pakket, SciFi in het Film en Entertainment pakket & SlamTV! in het muziek pakket

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 16:30

supernova

Netware o mania (CNE6)

[...]

gr,
S.
Nou zo als eens gezegt door mij, zou ik geen sitecom meer willen aanraden. Heb 2 300N XR binnen 4 weken omgeruild voor een Belkin N1 Vision en dat bevalt goed.. De Sitecom's gingen gewoon kapot zonder een verklaarbare reden. Maar ieder moet het voor zich weten...

PS4Pro 1TB User...

• The Legend
Belkin is met Sitecom net zo goed een B-merk dus dat zou niet significant moeten verschillen, je kunt ook gewoon pech hebben.

Anoniem: 157961

Pak Linksys WRT54GL en klaar is het! Problemen opgelost!. Desnoods nog een OPEN wrt eroverheen en hop draaien met die handel. :9~

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 19:22
volgens mij haalt de Linksys WR54G maar 22Mbit/s max aan, (qua routering)

de WR54GL zou wel 33Mbit/s moeten kunnen routeren...

iemand hier ervaring mee?

quartex schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:17:
13th Street zit in het basis pakket, SciFi in het Film en Entertainment pakket & SlamTV! in het muziek pakket
Een beetje digitale klant heeft toch digitaal totaal pakket voor 9,95 en dan zit Sci-Fi erbij ;)
We hebben ook HD erbij, maar dat is puur omdat ik ook een smartcard en een Humax 5050 neem (als er eindelijk weer eens voorraad is in de winkels).
Enige wat ik dan nog nodig heb is een goede HDMI switch zodat ik de 5050 op mijn Samsung T260 kan aansluiten.
Ik snap nog steeds niet waarom pc monitors niet meerdere hdmi ingangen hebben.

• sokolum01
FRanatic schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:59:
[...]

Afhankelijk van je abbo wat je hebt afgesloten. Alleen nieuwe z3i en ai1 extra klanten zouden een docsis 3.0 ontvangen.
Alle andere abbo's hebben nog geen docsis 3.0 nodig, omdat de huidige modems de snleheden nog steeds aankunnen.
afgenomen: ai1extra.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 58690 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:27:
[...]

Omdat het geen TV's zijn.

• Av4tar
Av4tar schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:22:
nou guys & girls.. wish me luck :)

Ik krijg per 26 mei de sleutel van mn nieuwe woning.
Per 1 juli woon ik hier niet meer.

Opzegd per 1 juli :
KPN
Telfort internet
Ziggo televisie

Aangevraagd per 1 juni op nieuwe adres
Ziggo all in 1 extra, installatie door monteur op 8 juni.

Ik dacht , ik ga niet afhankelijk zijn van enige opzeg en of verhuisservice.. doe het gewoon oldschool zelf :)
Dit moet goed gaan zo toch ?
Nou maar goed dat ik gister nog even gebeld heb :)
Geen nieuwe bestelling bekend in het systeem..
sterker nog, het kan niet eens op het nieuwe adres. Huidige bewoners gebruiken geen kabel, en hierodor moet er eerst een monetur naar de wijkkast om het weer aan te zetten. Dan kan ik pas mn abbo aanvragen ( dit alles volgens de dame aan de lijn )

Met goede hoop dan maar even afwacten nog.. mag pas 2e week mei terug bellen om alles aan te vragen, en volgens de dame lukt het dan nog om in de eerste week van juni een monteur langs te krijgen :)

we shall see !!

Ja en dat is ook echt een valide reden om maar 1 hdmi ingang op te zetten _O-
Av4tar schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:20:
Huidige bewoners gebruiken geen kabel, en hierodor moet er eerst een monetur naar de wijkkast om het weer aan te zetten. Dan kan ik pas mn abbo aanvragen ( dit alles volgens de dame aan de lijn )
Ik vraag me af wat de achterliggende gedachte hiervan is, tegen die tijd dat het abonnement in gang is gezet en alles is geleverd dan heeft die monteur jou allang aangesloten, kabeltje erop zetten is 3 min werk inclusief het open en dicht doen van de kast.

• Av4tar
Anoniem: 58690 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:29:
[...]

[...]

Ik vraag me af wat de achterliggende gedachte hiervan is, tegen die tijd dat het abonnement in gang is gezet en alles is geleverd dan heeft die monteur jou allang aangesloten, kabeltje erop zetten is 3 min werk inclusief het open en dicht doen van de kast.
Als ik het "goed" heb begrepen, kunnen ze pas een abbo afsluiten op het moment dat het singaal tot op het adres zelf actief is ? ( ik zou niet weten waarom, lijkt mij een administratieve tool waar je nieuwe klanten in plaatst maar goed.. ik ga er niet vanuit dat ze dit verzint. Best een aardige en verder behulpzame dame )

Av4tar schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:00:
[...]

Als ik het "goed" heb begrepen, kunnen ze pas een abbo afsluiten op het moment dat het singaal tot op het adres zelf actief is ? ( ik zou niet weten waarom, lijkt mij een administratieve tool waar je nieuwe klanten in plaatst maar goed.. ik ga er niet vanuit dat ze dit verzint. Best een aardige en verder behulpzame dame )
Hooguit een signaal check of alles geleverd kan worden, maar dan nog, dat weten ze nu al hoor.

• Av4tar
Anoniem: 58690 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:16:
[...]

Hooguit een signaal check of alles geleverd kan worden, maar dan nog, dat weten ze nu al hoor.
Tsja, dat weten ze wel, op die postcode kan alles worden aangevraagd,
Dus ik snap het ook niet helemaal.. maar goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrBlueEyes
Anoniem: 58690 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:27:
[...]

Een beetje digitale klant heeft toch digitaal totaal pakket voor 9,95 en dan zit Sci-Fi erbij ;)
We hebben ook HD erbij, maar dat is puur omdat ik ook een smartcard en een Humax 5050 neem (als er eindelijk weer eens voorraad is in de winkels).
Enige wat ik dan nog nodig heb is een goede HDMI switch zodat ik de 5050 op mijn Samsung T260 kan aansluiten.
Inderdaad 9,95 voor maarliefst 65 kanalen ofzo en dan ook nog een berg radiozenders erbij.

Ben erg blij met Sci-fi. Wel jammer dat de Nederlandse Sci-fi niet ook Stargate uitzend zoals in Amerika.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-05 10:06
Av4tar schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:34:
[...]

Tsja, dat weten ze wel, op die postcode kan alles worden aangevraagd,
Dus ik snap het ook niet helemaal.. maar goed.
Als alle producten volgens "het systeem" beschikbaar zijn dan kan er gewoon een bundel aangevraagd worden. Want dat signaal aanzetten dat moet de monteur doen die alles installeert bij jou.

Maar het kan ook zo zijn dat er nog nooit een actieve kabel aansluiting is geweest? (dan kun je nog voor nare verrassingen komen te staan)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 26-05 18:04

Acties:
  • 0Henk 'm!

MrBlueEyes schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 01:01:
Wel jammer dat de Nederlandse Sci-fi niet ook Stargate uitzend zoals in Amerika.
Dat komt nog wel hoor, Nederlands is het niet, want het meeste komt vanuit Ierland en die trekken het meeste over van de Amerikaanse Sci-Fi ofwel NBC ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrBlueEyes
Anoniem: 58690 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:20:
[...]

Dat komt nog wel hoor, Nederlands is het niet, want het meeste komt vanuit Ierland en die trekken het meeste over van de Amerikaanse Sci-Fi ofwel NBC ;)
Geen idee of dat komt. Stargate is er al 12 jaar en het is nu nog niet te zien op Sci-fi nl he. Maarja zou wel mooi zijn als ze er mee komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 58690 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:29:
[...]

[...]
Dat klopt, anders kopen (te)veel mensen een monitor die dan als TV gebruikt zal gaan worden. Productscheiding enzo. :z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 17:15

IEF

Why so serious?

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee