Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 33 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 345.412 views

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
-elw00d schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:37:
[...]

Leuke opstelling voor de slaapkamer.
Ik heb zo'n zelfde 37" Samsung op m'n slaapkamer, prima spul. Een tweepersoonsbed kan ik je van harte aanbevelen. :)
Beetje off topic maar ik had meer lol met me vriendin in me oude een-persoonsbed dan ik heb in ons grote twee-persoons bed....Nu heb ieder zun eigen kant en kom je elkaar sporadisch per ongeluk tegen en voorheen was t verplicht lepeltje lepeltje te liggen omdat t bed anders te klein was:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-05 10:16
lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:46:

[...]

Beetje off topic maar ik had meer lol met me vriendin in me oude een-persoonsbed dan ik heb in ons grote twee-persoons bed....Nu heb ieder zun eigen kant en kom je elkaar sporadisch per ongeluk tegen en voorheen was t verplicht lepeltje lepeltje te liggen omdat t bed anders te klein was:)
Haha! Ik begrijp je, maar soms is het ook wel lekker om even wat ruimte voor jezelf te hebben. Er kan ook nog voor een tussenweg gekozen worden: een twijfelaar. :o

• Anoniem: 204018
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
@ Younes

Jaa, de kabels komen tussen de 2 planken, die dan naar benede lopen, door de onderste plank, en daar onder komt een goot! =)

@ ID-College

Jaa, daar heb ik ook over na lopen denken.. boven de tv komt zo natuurlijk die kast te hangen.. en dan is er ongeveer 3 tot 4 cm vrij boven de tv..
Dit is mss wat te weinig, maar de zijkanten zijn helemaal open, dus ik neem aan dat dat wel goed gaat?

Anoniem: 238860

lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:46:

[...]

Haha ja dat is inderdaad het leuke van nu, maarja in een tweepersoons bed weten we elkaar hoogstwaarschijnlijk ook wel te vinden :P . En af en toe vind ik het ook wel fijn om gewoon een nacht te slapen in plaats van al dat geflikflooi.

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:31

Verbal Kint

The man with the plan

Nu kun je er inderdaad over discusiëren of vriendinnen wel/niet besproken moeten worden in dit topic, maar als je het dan doet, post dan iig ook pics en specs :+

[Voor 4% gewijzigd door Verbal Kint op 13-01-2009 13:44]

Great minds think alike!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-05 09:56
Verbal Kint schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:44:
Nu kun je er inderdaad over discusiëren of vriendinnen wel/niet besproken moeten worden in dit topic, maar als je het dan doet, post dan iig ook pics en specs :+
Ja dus ongeveer zo

Bouwjaar :
Model :
Kleur :
Aantal kilometers :
Nieuw : Ja [ ] Nee [ ]
Brandstof : (bijvoorbeeld chips of chocola)

+ Foto

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:33

Roy

Hobbies?

Da_maniaC schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 03:07:
[...]

Dat is een 3D render toch? Mag ik vragen met welk programma je die gemaakt hebt?
Ik heb een poos terug voor wat meubels met Cinema4D lopen pielen maar dat zag er niet zo strak uit als dit. (Of ik doe iets niet goed. :X).
Dat is inderdaad een 3D render, de render is gemaakt vanuit SolidWorks, met behulp van PhotoView 360 (onderdeel van SolidWorks). Het is niet echt een bijzondere render, maar gewoon een standaard 2-keer-klikken-en-klaar-render. Ik had namelijk de bouwtekening en zaagtekening van m'n tv-meubel in SolidWorks gemaakt.
Maar wil je echt mooie renders dan kun je toch wel beter richting de Maya en 3DS MAX gaan hoor, alleen vond ik dat nu iets teveel werk qua instellingen :P.
twixx schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:24:
[...]

100% Zelfs :) Ik heb alleen geen achterwand en witte pootjes onder het blad. Ik denk daarnaast dat jouw vakken zo'n 45 - 50 cm zijn? Ik heb 60 gebruikt. En de deurtjes vallen er bij mij in. Verder: helemaal volgens dit idee ;)
Mijn vakken zijn links en recht 55cm (binnenmaat) en de middelste 50cm (binnenmaat). Jouw kastje lijkt inderdaad wel wat langer (is misschien ook minder hoog?). En uiteraard de invallende deurtjes.
http://roy.damgrave.nl/files/images/ht8.JPG

Inderdaad...

• boomr
laurensxeon schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Ja dus ongeveer zo

Bouwjaar :
Model :
Kleur :
Aantal kilometers :
Nieuw : Ja [ ] Nee [ ]
Brandstof : (bijvoorbeeld chips of chocola)

+ Foto
Hahahaha heb compleet in een scheur gelegen:)
Een van de nadelen van een een-persoons bed is wat te doen bij ruzie:) Nu kunnen we ieder onze eigen kant van t bed opzoeken en daar lekker boos zijn op elkaar maar met een een-persoons bed wordt ik al gauw naar de bank gewezen (als man zijnde heb je weinig in te brengen in dat soort situaties:) )

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:25:
[...]

Hahahaha heb compleet in een scheur gelegen:)
Een van de nadelen van een een-persoons bed is wat te doen bij ruzie:) Nu kunnen we ieder onze eigen kant van t bed opzoeken en daar lekker boos zijn op elkaar maar met een een-persoons bed wordt ik al gauw naar de bank gewezen (als man zijnde heb je weinig in te brengen in dat soort situaties:) )
Ik woon nog thuis, dus als ze hier komt ga ik zeker niet op de onze bank liggen :P Beetje onder de duim houden die dames, want ze zijn alleen ge-emancipeert als het ze uitkomt. Als ze iets voor elkaar moeten krijgen zijn ze ineens niet meer zo "independent", dan worden we ineens flink verwent :9

sarcasme uit, vanaf nu alleen nog home cinema, zal binnenkort eens betere kiekjes schieten

• boomr
Anoniem: 238860 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:30:
[...]

Ik woon nog thuis, dus als ze hier komt ga ik zeker niet op de onze bank liggen :P Beetje onder de duim houden die dames, want ze zijn alleen ge-emancipeert als het ze uitkomt. Als ze iets voor elkaar moeten krijgen zijn ze ineens niet meer zo "independent", dan worden we ineens flink verwent :9

sarcasme uit, vanaf nu alleen nog home cinema, zal binnenkort eens betere kiekjes schieten
Hahaha komt me erg bekend voor...wij wonen al 3 jaar samen en heb gelukkig een erg fijne bank dus als t hommeles is kan ik daar nog altijd troost vinden:)

Anders liggen we ook in ons 2 persoons bed lekker tegen elkaar aan hoor:)

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-05 23:31

Younes

Wie, Wat, Waar?

lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:43:
[...]

Hahaha komt me erg bekend voor...wij wonen al 3 jaar samen en heb gelukkig een erg fijne bank dus als t hommeles is kan ik daar nog altijd troost vinden:)

Anders liggen we ook in ons 2 persoons bed lekker tegen elkaar aan hoor:)
Vriendelijk verzoek om het ontopic te houden, want hier zit ik ECHT NIET op te wachten.. :O

...en waarom?

Anoniem: 250661

Younes schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:18:
[...]

Vriendelijk verzoek om het ontopic te houden, want hier zit ik ECHT NIET op te wachten.. :O
Jij bent meer van de andere kant? ;)

Beetje afdwalen in een forum kan gebeuren :P

• Japser
  • Laatst online: 19:59

Japser

Jeej!

Nog even tussendoor he, een domme vraag misschien maar ik ben ook weer niet ubertechnisch geschoold. Wat gaat er gebeuren als ik de zuilen van bij de PC (Zie hier) als fronts ga aansluiten op de AVR ipv de kleine JBL's? Gaat dit dan iets kapot kunnen maken? En in combinatie met de al aanwezige center krijg je dan ook soort van overstemming van de center door de surround fronts?

Japser schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:42:
Nog even tussendoor he, een domme vraag misschien maar ik ben ook weer niet ubertechnisch geschoold. Wat gaat er gebeuren als ik de zuilen van bij de PC (Zie hier) als fronts ga aansluiten op de AVR ipv de kleine JBL's? Gaat dit dan iets kapot kunnen maken? En in combinatie met de al aanwezige center krijg je dan ook soort van overstemming van de center door de surround fronts?
Gaat gewoon werken, ben er haast zeker van. Maar wacht voor alle zekerheid nog 1 reactie af ;)

Gaat werken, maar ik wil niets slopen, dadelijk sluit je het verkeerd aan en krijg ik de schuld O-)

• The-Hi_End
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-04 12:56
Japser schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:42:
Ik zou in ieder geval niet twijfelen om de zuilen te wisselen met de kleine JBL's in de woonkamer.

Je gaat er niks mee stuk maken en er op vooruitgaan qua geluidskwaliteit op beide plaatsen.
Moest het resultaat tegen vallen, kan je ze nog altijd terug wisselen.

[Voor 4% gewijzigd door The-Hi_End op 14-01-2009 07:59]

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
rimave schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:44:
[...]

De reden waarom ik dan zou upgraden naar een andere versterker is om de tv dan middels HDMI op de versterker aan te sluiten en dan de PS3 ook via HDMI op de versterker, zodat hij alles naar 1080p upscaled. Maar nu ik er wat langer over nagedacht heb denk ik ook dat het weinig toevoegd... De PS3 kan dvd's tenslotte ook al upscalen naar 1080p.
Dus dan kan ik beter mijn huidige receiver houden?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Anoniem: 122995

twixx schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:29:
Roy, ik heb schaamteloos een groot deel van je design 'gejat' en ben aan het bouwen geslagen. Een paar fotos van mijn Doe-Het-Zelf AV Meubel.

Specificaties:
Lengte: 1 meter 90, drie vakken van 60 centimeter (op basis van breedte center speaker)
Hoogte: 52 centimeter
Materiaal: 18 mm MDF (of 32 als 2x 18 mm); scharnieren: Ikea (snel monteren en nauwkeurig afstellen)
Afwerking: Histor zijdeglas Wolkenwit op basis van Acryl
Hoe heb je de wanden en het bovenblad in elkaar gezet? Zijn dat een paar lagen MDF of zijn deze hol van binnen?

Ziet er prof uit! Complimenten

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-05 23:31

Younes

Wie, Wat, Waar?

Anoniem: 250661 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:36:
[...]

Jij bent meer van de andere kant? ;)

Beetje afdwalen in een forum kan gebeuren :P
Dit VRAAGT om een offtopic reactie! Reactie naar jou: Liever dood dan van de andere kant zijn! Wil al dat moois dat een vrouw te bieden heeft never nooit van mijn lang zal ik leven niet missen!

...en waarom?

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 20:25
Anoniem: 279030 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:00:
Na vele home cinema te hebben gezien, heb ik besloten mijn huidige installatie te posten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

-Wat je ziet:

TV: Samsung PS42A450P2XXC
Stereo Receiver:Marantz SR4021
Speakers: Tannoy Mercury m4
PS3 (meestal gebruikt om BD te kijken en films up te scalen vanaf de PC)
Remote: Harmony 895
TV-meubel: Ikea Besta Burs

Wat je niet ziet:

CD Speler:Naim CD5i MK2
Topfiel Digitenne kast.
Acer Aspire L5100-TV =(Als media center)

Volgende Update wordt

Dali Suite II 1.7

Tips, vragen en opmerkingen zijn welkom :)
Waar heb je dat tv-meubel gekocht? Ziet er mooi uit!

Younes schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:18:
[...]

Dit VRAAGT om een offtopic reactie! Reactie naar jou: Liever dood dan van de andere kant zijn! Wil al dat moois dat een vrouw te bieden heeft never nooit van mijn lang zal ik leven niet missen!
Hahah! Gelukkig maar ;) Moet er ook niet aan denken. was niet persoonlijk bedoelt, maar dat had je w.s. ook wel door.....stond niet voor nix een smiley achter mijn opmerking ;)
Ontopic:
Receivers met HDMI vind ik persoonlijk een beetje nutteloos, het enigste voordeel hiervan is dat je de receiver als "schakelkast" kunt gebruiken, maar zie hier niet echt een voordeel in. Ik gebruik alleen het geluid als input, en dat werkt perfect. Misschien als je niet genoeg HDMI aansluitingen op je tv hebt, dan geeft het misschien nog enig voordeel.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Cougar schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Ikea, Besta Serie.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 23:03

Koppensneller

winterrrrrr

Cougar schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Er staat gewoon in zijn post dat dat meubel van IKEA komt hoor ;)

• Royz
  • Laatst online: 16:44

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 250661 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:01:
[...]

Receivers met HDMI vind ik persoonlijk een beetje nutteloos, het enigste voordeel hiervan is dat je de receiver als "schakelkast" kunt gebruiken, maar zie hier niet echt een voordeel in. Ik gebruik alleen het geluid als input, en dat werkt perfect. Misschien als je niet genoeg HDMI aansluitingen op je tv hebt, dan geeft het misschien nog enig voordeel.
En hoe geef jij Dolby TrueHD en DTS HD door naar je receiver dan?

[Voor 15% gewijzigd door Royz op 14-01-2009 20:31]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:31:
[...]

En hoe geef jij Dolby TrueHD en DTS HD door naar je receiver dan?
Daar heb je gelijk in, had ik niet zo snel over nagedacht. Maar niet iedereen (ik denk maar weinig mensen) maakt daar ook echt gebruik van. Je receiver moet 't dan ook nog ondersteunen.

• -elw00d
  • Laatst online: 09-05 10:16
Anoniem: 250661 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:32:
[...]

Daar heb je gelijk in, had ik niet zo snel over nagedacht. Maar niet iedereen (ik denk maar weinig mensen) maakt daar ook echt gebruik van. Je receiver moet 't dan ook nog ondersteunen.
Kan dat niet via een optische kabel dan?

Edit: Oh nee, ik zie net dat dat niet kan. :P

[Voor 6% gewijzigd door -elw00d op 15-01-2009 09:34]

• wimpie007
  • Laatst online: 23-05 02:15
-elw00d schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:33:
[...]

Kan dat niet via een optische kabel dan?

Edit: Oh nee, ik zie net dat dat niet kan. :P
Nee te weinig bandbreedte op optisch ;-(
Maar meeste HD rips zijn toch of DTS of Dolby Digital

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:35
Prachtig prachtig wat voor opstellingen hier altijd voorbij komen!!! Moest het gewoon even kwijt :D Gelukkig krijg ik over een paar dagen de sleutel van mijn huisje dus dan kan ik ook gaan beginnen!!!

Ik heb al wel een voorproefje om niet geheel zonder pics aan te komen!

Gisteren 1 van mijn nieuwe boxen getest t.o.v. mijn oude 5.1 set, maar 1 zin voor over: WAT en verschil, en dat met maar 1 box ff snel zonder goede kabels etc. (pirates of the caribean theme song)

Dat is de centerspeaker van bijna 70cm breed :P

hele set:

oude set:
26" tatung lcd
een scott home theatre set met dvd speler van 50 euro (vaak omgewisseld met mijn z4 omdat die al beter is).

nieuwe set:
JBL cinema sound CS-1500 (al in bezit)
Onkyo 876 of sony 5400ES (twijfel twijfel)
sony 46w4500
sony bdp-s550

Over de receiver ben ik nog niet helemaal uit!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

Anoniem: 184336

peugeot206gt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:54:

Streep ze tegen elkaar af..zet de plus en min punten op een rijtje en zet daarna de aansluitingen en je wensen op een rijtje dan vind je vast wel de gene die het best bij je past :)

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Anoniem: 184336 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:11:
[...]

Streep ze tegen elkaar af..zet de plus en min punten op een rijtje en zet daarna de aansluitingen en je wensen op een rijtje dan vind je vast wel de gene die het best bij je past :)
technisch gezien wel, maar hoe gaat het klinken? Vind ik veel belangrijker

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:11

JapyDooge

NoxiousPluK

Een luistertest doen bij een grote audiozaak?

JapyDooge schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:49:
Een luistertest doen bij een grote audiozaak?
Mijn ervaring hier mee is naar een betere audio zaak gaan, saturn groningen heeft o.a ook en luister afdeling maar daar klonk mijn huidige pioneer heel anders dan bij een audio speciaal zaak hier in de buurt..

Gewoon beide beluisteren met je huidige speakers (of iets in die range als het niet mogelijk is ze er mee naar toe te nemen) me eigen speakers meenemen was bij de zaak waar ik geluisterd heb geen enkel probleem maar je hoort dan wel het verschil in speakers/receivers

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 09:35
Luistertesten zijn ook niet zonder gevaar. In principe zou je je luidsprekers gewoon op proef moeten beluisteren bij jou thuis. De audio ruimtes zijn vaak goed of juist slecht. In ieder geval anders dan je eigen woonkamer. Dit heeft wel degelijk invloed op je geluid. Al begint het bij de basis gewoon bij de speaker die goed ( 'transparant' ) behoort te zijn.

• Roamor
  • Niet online
Of je bepaalt gewoon puur op de looks. :) Als je niet beter kent, en luistertesten misleidend zullen zijn (inderdaad zullen ze nooit hetzelfde klinken), dan kun je je maar beter leiden door het aangezicht.

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 122995 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:30:
[...]

Hoe heb je de wanden en het bovenblad in elkaar gezet? Zijn dat een paar lagen MDF of zijn deze hol van binnen?

Ziet er prof uit! Complimenten
Het is 2x 18mm MDF. Eerst op elkaar geplakt, gefixeerd met schroeven en toen op maat gezaagd voor een strakke rand. Hol of een opzet rand was beter geweest mogelijk; het totale meubel weegt net even iets te veel. Aan de andere kant ik versleep hem niet iedere week :)

Thx!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-03 20:32
ksi schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:50:
Luistertesten zijn ook niet zonder gevaar. In principe zou je je luidsprekers gewoon op proef moeten beluisteren bij jou thuis. De audio ruimtes zijn vaak goed of juist slecht. In ieder geval anders dan je eigen woonkamer. Dit heeft wel degelijk invloed op je geluid. Al begint het bij de basis gewoon bij de speaker die goed ( 'transparant' ) behoort te zijn.
Aan de andere kant vind ik een luisterruimte goed om speakers te vergelijken met elkaar. Je hoort gewoon goed het verschil tussen A en B. Ik heb laast een luistertest gedaan bij hifiteam (heet nu hobo hifi dacht ik) in zeist en dit was echt de moeite waard, ik twijfelde enorm tussen de diamond en allumium tweeter versie van de 800 series van B&W en kon hier met mijn muziek gewoon op mijn gemak goed beluisteren wat het verschil was, dit kan/ga je thuis zo ie zo niet doen. Dus ik zou aan de andere kant zeker zeggen, ga luisteren, maar probeer wel eerst te bepalen tussen welke modellen je dan twijfeld en die op laten stellen.

Anoniem: 118498

Inderdaad helemaal mee eens!

Zo ging ik naar hobo hifi toe, omdat ik twijfelde tussen de 600 serie en de CM serie. Waarna ik helemaal verliefd op het geluid van de Focal Chorus weer vertrok. Nadeel is alleen dat ik nog steeds geen keus heb kunnen maken omdat ik de Focals niet lelijk, maar echt afschuwelijk lelijk vind :X

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:53
peugeot206gt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:54:
Prachtig prachtig wat voor opstellingen hier altijd voorbij komen!!! Moest het gewoon even kwijt :D Gelukkig krijg ik over een paar dagen de sleutel van mijn huisje dus dan kan ik ook gaan beginnen!!!

Ik heb al wel een voorproefje om niet geheel zonder pics aan te komen!

Gisteren 1 van mijn nieuwe boxen getest t.o.v. mijn oude 5.1 set, maar 1 zin voor over: WAT en verschil, en dat met maar 1 box ff snel zonder goede kabels etc. (pirates of the caribean theme song)

[afbeelding] Dat is de centerspeaker van bijna 70cm breed :P

hele set:
[afbeelding]

oude set:
26" tatung lcd
een scott home theatre set met dvd speler van 50 euro (vaak omgewisseld met mijn z4 omdat die al beter is).

nieuwe set:
JBL cinema sound CS-1500 (al in bezit)
sony 46w4500
sony bdp-s550

Geweldig :D , mag ik je smeeken om foto's van je speakers neer te zetten :D wil ze namelijk ook gaan kopen

alleen dan een paar voor gewoon stereo, en het design spreekt me erg aan de kwaliteit zou ook wel goed zijn neem ik aan en de center koop ik eventueel later erbij

Alvast bedankt :D

• rimave
  • Laatst online: 17:50
...

[Voor 97% gewijzigd door rimave op 16-01-2009 13:46]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• wimpie007
Mektheb schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:58:
[...]

Geweldig :D , mag ik je smeeken om foto's van je speakers neer te zetten :D wil ze namelijk ook gaan kopen

alleen dan een paar voor gewoon stereo, en het design spreekt me erg aan de kwaliteit zou ook wel goed zijn neem ik aan en de center koop ik eventueel later erbij

Nou volgens mij kan je die speakers of center niet los kopen? Heb al zitten zoeken!
Anders zou ik de center los erbij kopen want die heeft een goede afmeting

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wat is je ervaring hiermee? Wij hebben een BDP-S300 staan, maar die is echt heel erg langzaam.

Je drukt hem aan, er staat "Power on" in het schermpje, dit duurt zo'n 30 seconden.
Dan kun je een schijfje erin stoppen (maakt niet uit of het BD/DVD/CD is) dan gaat hij het schijfje laden ( "Loading" ) dat duurt ook weer 20 seconden ofzo, en dan pas kun je de film/muziek kijken/luisteren

8)7

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Rene
Mektheb schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:58:
[...]

Haha, zoals je had kunnen lezen krijg ik over een paar dagen de sleutel van mijn huisje, eer dat ze uit de doos komen zijn we ff verder. Ik kan er vanmiddag wel ff 1 tevoorschijn toveren, en even wat close ups maken :D stand by :P

• Mektheb
wimpie007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:32:
[...]

Nou volgens mij kan je die speakers of center niet los kopen? Heb al zitten zoeken!
Anders zou ik de center los erbij kopen want die heeft een goede afmeting
Heb genoeg shops die ze verkopen per paar hoor :), zo verkoopt Recoon ze los maar wel per 2

en ook de Center heb ik op verschillende site's gezien maar niemand heeft foto's van real life erbji

http://www.redcoon.nl/ind...0617/cid/1007/JBL_CST_55/

http://www.redcoon.nl/ind...0618/cid/1007/JBL_CSC_55/
peugeot206gt schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:40:
[...]

Haha, zoals je had kunnen lezen krijg ik over een paar dagen de sleutel van mijn huisje, eer dat ze uit de doos komen zijn we ff verder. Ik kan er vanmiddag wel ff 1 tevoorschijn toveren, en even wat close ups maken :D stand by :P
Mektheb gaat alvast zitten kwijlen :)

ps. bedankt ;)

[Voor 39% gewijzigd door Mektheb op 16-01-2009 13:43]

• wimpie007
Mektheb schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:42:
[...]

Heb genoeg shops die ze verkopen per paar hoor :), zo verkoopt Recoon ze los maar wel per 2

en ook de Center heb ik op verschillende site's gezien maar niemand heeft foto's van real life erbji

http://www.redcoon.nl/ind...0617/cid/1007/JBL_CST_55/

http://www.redcoon.nl/ind...0618/cid/1007/JBL_CSC_55/

[...]

Mektheb gaat alvast zitten kwijlen :)

ps. bedankt ;)
Ik zie het idd.

Wel duur speakers zijn 194, de center 170 en de sub 300+

dan kom ik gauw op 1500+ voor de hele set, terwijl je de hele set ook voor 700+ kan kopen. Dat is wel raar vind ik.

Miscchien koop ik de hele set en verkoop ik de rest door ;-) Interesse? ;-)

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 19:31
wimpie007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:57:
[...]
Wel duur speakers zijn 194, de center 170 en de sub 300+

dan kom ik gauw op 1500+ voor de hele set, terwijl je de hele set ook voor 700+ kan kopen. Dat is wel raar vind ik.

Miscchien koop ik de hele set en verkoop ik de rest door ;-) Interesse? ;-)
De speakers zijn wel per 2 hè, tenminste als je naar de website van Racoon kijkt.
Alleen verkoop per paar mogelijk

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05-2022

DeeJee

Dus...

Prijs is per stuk. Doe er maar eens 1 in je winkelmandje :)

Money for nothin' and your chicks for free

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 19:31
DeeJee schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:15:
Prijs is per stuk. Doe er maar eens 1 in je winkelmandje :)
OMG! :X

Zijn niet echt dingen die de schoonheidsprijs verdienen als je het mij vraagt! Maar je hebt inderdaad gelijk.

• Rene
Oke, hierbij dan wat extra foto's, heb maar 1 zuil tevoorschijn gehaald en even bij mijn ouders in de woonkamer neergezet:

frontaal met kapje (je ziet de woofers en tweeter normaal niet zitten, komt door de flits)

Zonder kapjes

Woofer met inbussen

tweeter met inbussen

aansluiting achterkant

zijkant

achterkant

Sjengcity schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:10:
[...]
De speakers zijn wel per 2 hè, tenminste als je naar de website van Racoon kijkt.

[...]
Nee, ze worden per paar verkocht, maar de prijs blijft per stuk :D kijk maar naar de gehele set op redcoon, die kost 1250 euro ofzo

Voor de mensen die willen weten waarom ik ze al heb terwijl ik nog geeneens de sleutels heb, ik had ze toen nog op voorraad gevonden bij de foka: www.foka.nl voor de prijs van 699 (4 zuilen, center en subwoofer). Voor deze prijs heb ik het maar 'alvast' meegenomen. Ondertussen is de status in bestelling bij leverancier, maar even bellen kan geen kwaad.

(wie zelf gaat halen, het is een megapakket!!! alles in losse dozen en ik moest met een seat ibiza (nieuwste model) 2x rijden terwijl alles geklapt was!

• Mektheb
Heel erg bedankt :D zien der echt super uit

Heb nog oude B&W speakers op me kamer staan maar die gaan terug naar me broer een aangezien ik toch me kamer verbouwed heb en zoiezo geen surround set wil :)

Ga ik voor 2 losse speakers en heeeeeeel misschien een center zoiezo geen subwoofer want daar ben ik uberhaudt geen fan van

Speakers zijn bedoeld om alleen maar het geluid van de tv op de slaapkamer en playstation 3 en de radio weer te geven geen fancy films of iets dat doe ik op zolder met me andere speakers :)

• wimpie007
peugeot206gt schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:22:
Oke, hierbij dan wat extra foto's, heb maar 1 zuil tevoorschijn gehaald en even bij mijn ouders in de woonkamer neergezet:

[...]

Nee, ze worden per paar verkocht, maar de prijs blijft per stuk :D kijk maar naar de gehele set op redcoon, die kost 1250 euro ofzo

Voor de mensen die willen weten waarom ik ze al heb terwijl ik nog geeneens de sleutels heb, ik had ze toen nog op voorraad gevonden bij de foka: www.foka.nl voor de prijs van 699 (4 zuilen, center en subwoofer). Voor deze prijs heb ik het maar 'alvast' meegenomen. Ondertussen is de status in bestelling bij leverancier, maar even bellen kan geen kwaad.

(wie zelf gaat halen, het is een megapakket!!! alles in losse dozen en ik moest met een seat ibiza (nieuwste model) 2x rijden terwijl alles geklapt was!
In Utrecht kan je bij Hermes ook gewoon langs, is de set 779 ofzo.
Maar ik zie dat de speakers voor mij te weinig vermogen hebben. 50W RMS maar ;-(

Ik heb al Northridge e80 100W RMS zuilen. Toch blijft die center echt wijs! Maar 200 voor de losse center is echt duur terwijl de set rond de 800 kost

• Mektheb
wimpie007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:51:
[...]

In Utrecht kan je bij Hermes ook gewoon langs, is de set 779 ofzo.
Maar ik zie dat de speakers voor mij te weinig vermogen hebben. 50W RMS maar ;-(

Ik heb al Northridge e80 100W RMS zuilen. Toch blijft die center echt wijs! Maar 200 voor de losse center is echt duur terwijl de set rond de 800 kost
Gaat mij absoluut niet om de RMS maar meer om hoe het geluid klinkt, meeste speakers zijn toch al belabberd of ze worden onder het motto verkocht hoe meer RMS hoe beter.....

Zeg altijd maar zo als het je bevalt bevallen ze zo niet dan niet, wil ze incombinatie met een home made buizen versterker gaan gebruiken en tis voorall voor klanken en gewoon helder , wil niet meer van die hele grootte speakers ben op zoek naar iets modersn strakker misschien niet de zelfde kwaliteit maar anders gaat de vrouw zeuren van wat doen die reuze lelijke houten dingen in je slaap kamer :)

Top of de bill hoeft ook niet ik ben nogal verwend met afdankertjes van me broer, B&O B&W
me broer is een beetje audiofiel en ook zo'n persoon die als die je speakers plaatst, van je eist je kabels koopt van 100euro de meter ( BV ) of het helpt geen idee of beter is...?
i dont know hoor het verschil niet.
Maar ben zelf zoals eerder vermeld opzoek naar iets moderns wat mooi bij me Samsung Design en Ps3 Design en alles past, en tot nu toe is dit de 1e set die me aanspreekt

[Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 16-01-2009 15:02]

• Rene
Mektheb schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:55:
[...]

wil niet meer van die hele grootte speakers ben op zoek naar iets modersn strakker misschien niet de zelfde kwaliteit maar anders gaat de vrouw zeuren van wat doen die reuze lelijke houten dingen in je slaap kamer :)
Hoe er wel rekening mee dat deze speakers ook 118cm hoog zijn, bepaald klein zijn ze dus niet in verhouding tot de standaard home cinema boxjes.... Ter vergelijking, op de foto's die ik eerder poste zie je ook mijn vader zijn 5.1 box, en deze valt volledig in het niets.... :P (hetzelfde geld voor zijn geluid kwam ik net achter toen ik de zuil even aansloot op de pioneer receiver :D)

• Mektheb
peugeot206gt schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:02:
[...]

Hoe er wel rekening mee dat deze speakers ook 118cm hoog zijn, bepaald klein zijn ze dus niet in verhouding tot de standaard home cinema boxjes.... Ter vergelijking, op de foto's die ik eerder poste zie je ook mijn vader zijn 5.1 box, en deze valt volledig in het niets.... :P (hetzelfde geld voor zijn geluid kwam ik net achter toen ik de zuil even aansloot op de pioneer receiver :D)
Hahah ja dat weet ik maar ze zijn wel slank :) in vergeleken met wat ik nu heb

http://www.valveaudio.co.nz/images/kef104_small.jpg

Deze speakers heb ik nu alleen nieuwe kast omheen gebouwed, prima kef's maar ja de kast is groot en lomp lijkt op

http://tootechie.com/tech/wp-content/uploads/2007/10/kef-speakers.jpg

Natuurlijk ziet het er anders uit maar goed dat is het idee en dat is toch een beetje te groot :), speakers zijn echt prima geen subwoofer nodig want alles is goed kwa evenwicht zilverzand goeie kabels goed design etc...maar ja wil na 4 jaar toch wat anders

nu zou ik even niks meer posten totdat het ontopic is :)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:03

The Wizard

Moderator Mobile
Ok, laat ik mijn setje ook maar eens plaatsen, ook omdat de JBL CS 1500 serie hier besproken werd :).

Hieronder een overzicht van de JBL setje, Philips Ambilight 3 kanaals, 37 inch (4 jaar geleden topmodel :() en een Wii.

Het regelcentrum van alle verbindingen, de Harman Kardon AVR 745 (zwaar kreng... :) ).

Hier op een rijtje, een Pioneer HD recorder, een HDX-1000 en de HD box van UPC.

Uitzicht vanuit het kijkpunt....

En de achterkant, de 2 achter speakers.

[Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 19-01-2009 14:49]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Mektheb
Kijk en dat is wat ik bedoelde met stylvoll en modern :)

Helemaal top echt :D, ga contact opnemen met die shop in utrecht 699 zie ik wel zitten voor 20min rijden

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ze klinken ook super! De combinatie AVR745 met deze speakers is ook uitstekend! HK is natuurlijk ook JBL :).

En het vrouwtje kan deze speakers ook waarderen ;).

• Mektheb
The Wizard schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:12:
Ze klinken ook super! De combinatie AVR745 met deze speakers is ook uitstekend! HK is natuurlijk ook JBL :).

En het vrouwtje kan deze speakers ook waarderen ;).
Ja voorall het laatste daar ging het me om haha :) die kon die Kefs niet meer zien...

Ze komen bij mij dan incombinatie met of een Denon of incombo met een Yamaha heb er nog 2 staan even kijken welke het beste klinkt natuurlijk, erg bedankt zo ver

Zou graag me foto's posten van me kamer maa aangezien na 2 weken wachten en nummer 3 inga is me kleren kast nog steeds niet binnen dus kan ik nogsteeds niet de tv en alles ophangen...

• Rene
The Wizard schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:01:
Ok, laat ik mijn setje ook maar eens plaatsen, ook omdat de JBL CS 1500 serie hier besproken werd :).

knip....
Ziet er zeer mooi uit! Krijg al zin om de mijne te gaan plaatsen (nog een maand wachten). Vind het ook mooi om te zien dat ze bij mij hetzelfde geplaatst gaan worden. fronts naast het tv meubel, en rears naast het dressoir!!

mooie opstelling! d:)b

• Mektheb
Wel een kleine tip ga voor een harmony !!! ( zie de tafel met afstandsbedieningen :D )

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Niet nodig, bij de AVR 745 zit al zo'n ding :), maar ben eigenlijk te lui om hem te programmeren :p...

• Mektheb
The Wizard schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:59:
Niet nodig, bij de AVR 745 zit al zo'n ding :), maar ben eigenlijk te lui om hem te programmeren :p...
Heheh ok :D , dat wist ik dan weer niet

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Mektheb schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:55:
Wel een kleine tip ga voor een harmony !!! ( zie de tafel met afstandsbedieningen :D )
Die linker afstandsbediening lijkt wel een beetje op een harmony

Assume there are no rules and it's one big free for all

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Euhm, zit nu achterop die afstandsbediening te kijken en daar staat idd Harmony Technology op.... :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Lijkt op een Harmony 555?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Foxke
  • Niet online
525 :)
Bij de 745 krijg je een 525 maar dan met h/k erop. 't is iig beter dan de remote die ik kreeg bij mijn 445... Dat ding moet ook universeel zijn, maar heb veel te lang moeten klooien om het te programmeren. (wat dan ook niet gelukt is)

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb het grootste deel van de verhuizing achter de rug: de belangrijkste spullen staan er dwz ik kan er slapen en eten.

Ik heb alle oude meuk van zolder gesleept om qua kijken en luisteren ook mn nieuwe (1e) huisje in te richten.
De oude meuk moet stapje voor stapje (flink) geupgrade worden. Onderstaand een lijstje van huidig vs gewenst.

NU:
http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/paradise/DSCN2263.jpg
http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/paradise/DSCN2265.jpg

Wat heb ik nu:
TV: Sony Trinitron KV-X2101D status: zo snel mogelijk vervangen blijkt namelijk defect; "wil niet aanslaan", zonder van het verhuizen.
Radio 1: Sony stereo set MHC-4800 werkte goed maar een paar dagen na verhuizen hield de cd-speler/tuner er mee op. Na wat repareren/tweaken verder de vernieling in geholpen volgens mij. Status: vervangen door mij PC-versterker:
Radio 2: Marantz MR215; Perfect ding eigelijk in een grote ruimte. Ik heb nu 4 boxen aangesloten, lees 2x stereo, geen quadraphonic helaas.
Speakers: KEF 303 & Wharfedal 505.2 nog in stock: Infinity reference 51 mk.2
DVD speler: oude Medion alles speler
Ontvanger: Digitenne single tuner.

Allemaal budget cq verouderd spul, desondanks ben ik er zeker niet ontevreden over. Baal zelfs behoorlijk van m'n stereotorentje, was altijd een fijn ding (als pre-pubertje aangeschaft van mn eerste spaarcentjes).
Maar goed, een extra reden om eens naar een goede versterker/receiver. De speakers ben ik nu tevreden mee. Voorlopig wordt het even stereo, na aanschaf van een receiver 4.0 later uit te breiden naar 5.1, 7.1 is voor mij teveel van het goede.

Wat wil ik:
1. LCD: Ik ben op zoek naar een 40" 100Htz: De Sony 40W4500 staat me erg aan.
2. Reciever: nog geen idee; budget ca 600; Harman Kardon vind ik qua uiterlijk erg mooi. Qua geluid nog geen vergelijk kunnen maken.
3. HD/Blueray speler: nog geen idee; een HTPC behoort ook nog tot de mogelijkheden. Kwestie van pro's en con's afwegen.

TV meubel: De staande Lack-kast van IKEA zal liggend + wieltjes de nieuwe apparatuur gaan herbergen.

Zal dus regelmatig een update posten hoop ik.

[Voor 3% gewijzigd door DopdeDouwer op 16-01-2009 21:44]

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:57
Heb hier al prachtige kamers gezien! Alleen 1 vraag, wat is echt een fatsoenlijke wand beugel? Heb toch wel interesse om mijn tv op te gaan hangen. (32inch Samsung) en vind het prachtig om te zien hoe het er uit ziet bij de mensen hier. O+

tiswat schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:37:
Heb hier al prachtige kamers gezien! Alleen 1 vraag, wat is echt een fatsoenlijke wand beugel? Heb toch wel interesse om mijn tv op te gaan hangen. (32inch Samsung) en vind het prachtig om te zien hoe het er uit ziet bij de mensen hier. O+
Ligt eraan wat je er mee wil..
- constant op 1 positie
- horizontaal draaibaar
- verticaal draaibaar
- horizontaal/verticaal draaibaar
- verstelbare afstand van de muur
- aan het plafond

http://www.muurbeugels.net/050a7890.jpg

je kan beter eerst bedenken hoe je de wand beugel wil gebruiken, hierboven staan en paar voorbeelden maar er zijn nog wel een aantal

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 184336 op 17-01-2009 15:12]

• ThinkPad
  • Nu online

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
http://www.vogels.nl heeft hele goeie beugels.

Wij hebben de 4e van links op dat plaatje hierboven, voor onze Sony Bravia 46X2000

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49
RetroTycoon schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:21:
Ik zal, als ik mijn WD TV geïnstalleerd heb én opgeruimd :+, even wat plaatjes schieten :)
Oké, belofte maakt schuld.
Maar hierbij zal ik 'm even inlossen ;)

Mijn hc
http://l3ga.site40.net/tweakers/STA60257t.JPG
Binnenin de kastjes
http://l3ga.site40.net/tweakers/STA60258t.JPG
Zitplaats
http://l3ga.site40.net/tweakers/STA60259t.JPG

Plaatjes klikken is vergroting bekijken :)

Wat je ziet:
• Samsung T200HD (pareltje :D)
• WD TV HD Media Player (:9~)
• Wii (+games)
• Chili dvd-speler (ab is kaduuk, dus is inactief)
• Pioneer 'surround system' (zeer oud (19 jaar :?), zo'n paar jaar voor mijn geboorte dus ;), maar hij doet precies wat ik wil :P)
• Medion afstandsbediening (vervangt alle afstandsbedieningen, tenzij ik in het System Menu van Samsung moet komen)
• Een aantal dvd'tjes, en cd's (niet echt boeiend)
• Een echte Ikea Pello (heerlijk Ikea spullen in elkaar zetten 8), en een rieten stoel)

Wat ik zou willen upgraden:
• HDD 250gb voor de WD TV: zo kan ik namelijk m'n dvd-speler afschrijven, waarvan de afstandsbediening het niet meer doet :X

Anything else?

ThinkPadd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:15:

Wij hebben de 4e van links op dat plaatje hierboven, voor onze Sony Bravia 46X2000
die word inderdaad veel verkocht en is ook niet duur (rond de 80-100 euro) ik heb die ook voor de tv op mijn slaapkamer, die laatste heb ik voor mijn tv in de woonkamer, LG 50PG4000 is erg handig als je een keer wat aan moet sluiten of als ik vanuit de keuken tv wil kijken :P

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

AcXeller

Lt. Asshole

ThinkPadd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:15:

Vandaag toevallig de EFW 6345 opgehaald, was een beetje huiverig want op de site staat tot 50" echter met de opmerking dat op de doos dus tot 42" kon staan. Staat dus inderdaad op de doos maar inmiddels hangt de 46" er netjes aan. Moet alleen de beschermkappen er nog op plaatsen. Alleen het naar je toe trekken en terug duwen gaat nog wat zwaar naar mijn mening. Kantelen en draaien lukt met één hand.

Tevens meteen even gebruik gemaakt van de gelegenheid en me ook een REL Quake aangeschaft :)

Rond april zal de volgende update zijn als er weer geld is en het weer wat beter klus weer is voor m'n nieuwe meubel :D

Mijn YouTube kanaal

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Mektheb schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:18:
Deze speakers heb ik nu alleen nieuwe kast omheen gebouwed, prima kef's maar ja de kast is groot en lomp lijkt op

[afbeelding]
Geweldig. KEF B139 en B110 speakers. Thuis hebben we vroeger enorme transmission lines gehad met die units erin :) Rendement is laag maar het zijn nog mooie dingen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mektheb
Exirion schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:44:
[...]

Geweldig. KEF B139 en B110 speakers. Thuis hebben we vroeger enorme transmission lines gehad met die units erin :) Rendement is laag maar het zijn nog mooie dingen.
Precies we hebben dan ook een zeer goeie kast gemaakt erom heen wat maanden werk is geweest :), helemaal uit gerekend voor het binnenwerk en het geraamte van de kast

Post wel even een Plaatje

http://i40.tinypic.com/20iykuw.jpg

http://i43.tinypic.com/n20dpt.jpg

Dit is met de units van het andere plaatje die ik eerder gepost had, maar op me slaapkamer hebben we die units gebruikt waarvan je mij quote

[Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 18-01-2009 18:05]

Mektheb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:04:
[...]

Precies we hebben dan ook een zeer goeie kast gemaakt erom heen wat maanden werk is geweest :), helemaal uit gerekend voor het binnenwerk en het geraamte van de kast

Post wel even een Plaatje

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is met de units van het andere plaatje die ik eerder gepost had, maar op me slaapkamer hebben we die units gebruikt waarvan je mij quote
Ziet er indrukwekkend uit, maar geef mij maar een Kef iQ90\iQ9.

• Mektheb
Anoniem: 238860 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:41:
[...]

Ziet er indrukwekkend uit, maar geef mij maar een Kef iQ90\iQ9.
Die zijn inderdaad ook erg nice

Mektheb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:51:
[...]

Die zijn inderdaad ook erg nice
Ze zien er wel mooi uit maar ik vind ze wat dof klinken die IQ9. Vind zowiezo de nieuwe speakers van KEF niet zo super klinken.
Ik denk dat ik liever de zelfbouwers van Mektheb zou willen hebben als ik mocht kiezen.
Mooie behuizing! _/-\o_ Zou persoonlijk wel een ander kleurtje erop gooien maar dat is puur smaak....... Waar heb je de baspoort zitten?

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 250661 op 18-01-2009 21:44]

• Mektheb
Anoniem: 250661 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:43:
[...]

Ze zien er wel mooi uit maar ik vind ze wat dof klinken die IQ9. Vind zowiezo de nieuwe speakers van KEF niet zo super klinken.
Ik denk dat ik liever de zelfbouwers van Mektheb zou willen hebben als ik mocht kiezen.
Mooie behuizing! _/-\o_ Zou persoonlijk wel een ander kleurtje erop gooien maar dat is puur smaak....... Waar heb je de baspoort zitten?
hehe Ty :)

Niet schrikken maar die zit er bewust niet in :), door de bouw en de voet hoeft hij niet te ademen of ze dreunen kwijt,
Ik zou even zoeken naar de foto's van het bouwen dan krijg je ook een idee van de binnenkant, ze zijn ook aardig zwaar :P (zilverzand)

Over de kleur was het Wit of deze kleur toendertijd bewust gekozen omdat het is wat anders was maar goed

[Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 18-01-2009 21:51]

Mektheb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:51:
[...]

hehe Ty :)

Niet schrikken maar die zit er bewust niet in :), door de bouw en de voet hoeft hij niet te ademen of ze dreunen kwijt,
Ik zou even zoeken naar de foto's van het bouwen dan krijg je ook een idee van de binnenkant, ze zijn ook aardig zwaar :P (zilverzand)

Over de kleur was het Wit of deze kleur toendertijd bewust gekozen omdat het is wat anders was maar goed
Wat wil je ervoor hebben Mektheb? 8)

Anoniem: 270985

ik heb ook de CS-1500, bij Hermes Elecontronics heel net geprijst!

Krijg hem als het goed is woensdag binnen:)

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Succes er mee :)

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Kan niet wachten, morgen me nieuwe Samsung T240 binnen waarschijnlijk, en volgende maand me kamer weer verbouwen. Ben opzoek naar bioscoopstoelen, iemand tips?

• Mektheb
Anoniem: 250661 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:14:
[...]

Wat wil je ervoor hebben Mektheb? 8)
Hahaha ik denk niet ik ze de verkoop in doe , stel ik zou het wel doen moet ik eerst even aan mijn co worker genaamd me Broer asken of hij dat wel wil ook hhaha

Heb ze samen met me broer gemaakt hij is de buizen speaker audofiel zoals ik hem altijd noem :P
Erg tof je er interesse in heb, zou stiekem even vragen voor je ;)

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:47:
Kan niet wachten, morgen me nieuwe Samsung T240 binnen waarschijnlijk, en volgende maand me kamer weer verbouwen. Ben opzoek naar bioscoopstoelen, iemand tips?
HTforum komen ze weleens langs.

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 15:29
staan er een aantal te koop op marktplaats zie ik...

deze bijvoorbeeld : http://www.marktplaats.nl...oop-stoel.html%3Fxref%3D1

• Brad Pitt
  • Laatst online: 20:27
Die zijn dan wel weer erg eenvoudig en cheap-looking imho. Stoffen stoelen zijn denk ik way mooier (en zullen ook vast wel lekkerder zitten. ;)

Nickname does not reflect reality

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Brad Pitt schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:06:
Die zijn dan wel weer erg eenvoudig en cheap-looking imho. Stoffen stoelen zijn denk ik way mooier (en zullen ook vast wel lekkerder zitten. ;)
True. En wil ik ze ook nog eens graag zwart hebben, en anders later zwart bekleden. Maar ze moeten inderdaad wel mooier zijn dan die, teminste met armleuningen, maargoed, ik ga de zoektocht beginnen!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31

SeatRider

Hips don't lie

www.bioscoopstoelen.nl

Nederlands is makkelijker als je denkt

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Exirion schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:44:
BD139 en B200 (en T27). ;) BD139 is een radiator, dus B139 zonder magneet. Desondanks schijnen deze speakers toch behoorlijk laag te gaan en heel goed te klinken. Ik heb zelf een paar Concerto's, met B139, B110 en T27. Ik zit er sinds ik ze heb aan te denken om er transmissielijnkasten voor te bouwen, gezien de originele kasten toch al in zeer slechte staat zijn. Als er weer daglicht is zal ik er eens wat foto's van maken en hier plaatsen.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 159816 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:59:
[...]

HTforum komen ze weleens langs.
Yup, bijv nu: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=83679.0 btw ik ben het niet dus ik heb er ook geen belang bij ;)

[Voor 11% gewijzigd door Royz op 19-01-2009 21:15]

Ik weet niet of dit mag, maar ik heb een te gruwelijke set gevonden op htforums :/

http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=62

70.000 euro voor betaald, had hij beter een grotere kiet voor kunnen kopen. Beetje uit zun verband dit, dit kan toch niet goed tot zijn recht komen in een dergelijke huiskamer? Mij lijkt een ruimte van 10 bij 15 een minimum met zulke boxen en versterkers. Ieder zijn hobby zullen we maar zeggen.. :X

[Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 238860 op 19-01-2009 22:20]

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:31
Anoniem: 238860 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:17:
Ik weet niet of dit mag, maar ik heb een te gruwelijke set gevonden op htforums :/

70.000 euro voor betaald, had hij beter een grotere kiet voor kunnen kopen. Beetje uit zun verband dit, dit kan toch niet goed tot zijn recht komen in een dergelijke huiskamer? Mij lijkt een ruimte van 10 bij 15 een minimum met zulke boxen en versterkers. Ieder zijn hobby zullen we maar zeggen.. :X
Wow dat is echt sick. 130.000 ballen voor een nieuwe set! Kan je een rijtjeshuis voor kopen en het ziet er ook nog eens niet uit, zeker met die piepkleine tv erachter.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Malloten blijf je altijd houden :+

Wat ik me dan wel altijd weer afvraag bij een set als die, is wat men daar nou zoal voor muziek op draait. true, dit is een HT, maar aangezien het allemaal losse monoblocks zijn moet ie ook prima stereo kunnen draaien. Hoe zou, zeg, Greenday / The Prodigy / Nightwish daar op klinken :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mektheb
Geweldig :D, zou inderdaad in een grootere ruimte neer zetten, :) maar ja buizen he <3 heheh

brtk schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:03:
[...]

staan er een aantal te koop op marktplaats zie ik...

deze bijvoorbeeld : http://www.marktplaats.nl...oop-stoel.html%3Fxref%3D1
Geen wonder dat ze die dingen kwijt willen, volgens mij heb je na 5 minuten film kijken al een platte reet ;)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:31

Voor een ht staat er maar een lullig schermpje naar verhouding. Als hij nou ook nog een full-hd beamer had ofzo.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Frogy
  • Laatst online: 25-05 11:38
Ik volg dit topic ook al een tijdje.
hierbij mijn setup:
http://pcreparatiedienst.nl/hockey/fotos/SP_A0226.jpg
http://pcreparatiedienst.nl/hockey/fotos/SP_A0228.jpg

HTPC AMD X23800+, 1,5 GB, 500GB HDD, Vistaview tvkaart. Trust MCE keyboard.

Marantz SR4002
Bose Acoustimas 10.3 surround
Samsung 37"hd ready
Ikea meubel en lampjes.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 21:00

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik kan toch nog niet helemaal uit over die bose speakers; geven die nou echt zo'n goed geluid als twee "normale" speakers? Hoe presteren ze als je gewoon 2.0 stereo draait?

• Anoniem: 124681
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Spacecowboy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:16:
Ik kan toch nog niet helemaal uit over die bose speakers; geven die nou echt zo'n goed geluid als twee "normale" speakers? Hoe presteren ze als je gewoon 2.0 stereo draait?
Stereo kun je imho echt vergeten met deze melkpakjes. Zo'n Bose surround setje kost > 1000 Euro, daar koop ik echt wat beters voor :+

• Brad Pitt
  • Laatst online: 20:27
Spacecowboy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:16:
Ik kan toch nog niet helemaal uit over die bose speakers; geven die nou echt zo'n goed geluid als twee "normale" speakers?
Nou nee hè... Je hebt nu eenmaal kastvolume nodig voor een "vol" geluid. En ja, je kán uiteraard met relatief kleine luidsprekers een prima geluid produceren, I know.
Hoe presteren ze als je gewoon 2.0 stereo draait?
Misschien dat deze thread wat meer informatie voor je kan verschaffen.

Nickname does not reflect reality

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 09:13

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb een vraag:
Ik ga deze zaterdag verhuizen naar ons nieuwe huis!
heb al het nodige aangeschaft om dadelijk een leuk setje in de woonkamer te zetten, maar wilde het toch niet al te gek maken.
Ik heb op moment:

* Sony 40L4000 Full HD LCD
* Onkyo SR606 Black
* PS3 als Blu-Ray/mediacenter
* Harman/Kardon HKTS-11 Black

Al met al ben ik wel tevreden met wat ik al bij elkaar gespaard heb, het staat nu op mijn slaapkamer (Boxen staan alleen de front, center en subwoofer aangesloten i.v.m. verhuizing)
Geluid is met films enzo echt wel mooi, echter zit ik er aan te denken om als Front Speakers 2 JBL E80's te halen.
Denken jullie dat dat een beetje te combineren is met de HKTS-11 ( in eerste instantie 5.1 met 2x JBL front HKTS-11 Center, rears en subwoofer, wellicht later uit te breiden naar 7.1 licht aan de ruimte)

Of gaat dit samen geen mooie combinatie opleveren?

Fly or Die

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee