Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 33 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 345.413 views

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-04 09:15
Mx. Alba schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:36:
Mijn verjaardagskadootje van vrouwlief....

[afbeelding]

Philips 107cm LCD plus wall mount en een Home Theatre System erbij. :9
Dat zijn nog eens kadoos! Veel plezier ermee

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Inderdaad mooi cadeautje haha :D

En ambilight is erg tof en vind ik jusit niet afleiden bij tv kijken maar jusit meer focus erop ik zelf gebruik gewoon de Phillips living lamp achter de tv om nog is van kleur te changen en werkt prima en zeker niet irritant :D

maar als ik hem ophang maar van die ikea dioders kopen :)

• Inhale
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-03-2022
Het beste licht om tv mee te kijken komt achter de TV vandaan, dus ambilight werkt goed :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:53

[afbeelding]

Jij hebt geen last van de WAF dus. Ze zorgt gewoon dat wat er komt zijzelf mooi vindt ;)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:23

Mx. Alba

die/hen/zij

Ik vind dat ambilight geweldig. Als ik tv kijk zonder licht aan krijg ik pijn aan mijn ogen. Met ambilight kan het wel. Het is ook mooi dat het meekleurt met het beeld op de tv waardoor het er heel natuurlijk uit ziet. Het stoort niet, integendeel, het draagt heel erg bij aan de sfeer.

Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 20:44
Mx. Alba schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:09:
Ik vind dat ambilight geweldig. Als ik tv kijk zonder licht aan krijg ik pijn aan mijn ogen. Met ambilight kan het wel. Het is ook mooi dat het meekleurt met het beeld op de tv waardoor het er heel natuurlijk uit ziet. Het stoort niet, integendeel, het draagt heel erg bij aan de sfeer.
Ik blijf het een hoerenkeet blijven met al die kleuren. :*) , maar goed dit zal ook een kwestie van smaak zijn. Zelf houd ik meer van het strakke design van pioneer.

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-03 20:32
Mx. Alba schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:09:
Ik krijg juist hoofdpijn van ambilight... Ik zie ook continu kleuren flikkeren ofzo, lijkt wel alsof wit rood groen en blauw TEGELIJK is maar het heel snel afwisseld.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
descon schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:40:
[...]
Zelf houd ik meer van het strakke design van pioneer.
Toch zat ik er aan te denken wat ambient light achter m'n Pioneer te doen 8) Heb alleen zijspeakers erbij genomen zodat het minimalistische uiterlijk wat minder is nu en de rand er omheen dus niet meer symmetrisch is. Oh well, dan maar geen lampies ;)

Nickname does not reflect reality

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:52

Royz

Kleurenblind!!

semicon schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:48:
[...]

Ik krijg juist hoofdpijn van ambilight... Ik zie ook continu kleuren flikkeren ofzo, lijkt wel alsof wit rood groen en blauw TEGELIJK is maar het heel snel afwisseld.
Je kan ambiligh gewoon aanpassen hoor. Bij mijn Philips tv heb je 3 standen van overgangen (traag, normaal en snel) en daarnaast kan je ervoor kiezen om het kleurloos(?) te doen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 00:25
Royz schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:13:
[...]

Je kan ambiligh gewoon aanpassen hoor. Bij mijn Philips tv heb je 3 standen van overgangen (traag, normaal en snel) en daarnaast kan je ervoor kiezen om het kleurloos(?) te doen
Dat is niet wat ie bedoeld, hij ziet de RGB LED's afzonderlijk achter elkaar aan en uit gaan, om dus te samen wit te maken. Ik zie het zelf ook, als je met het oog knippert of als je buiten voorbij fietst zie je inderdaad het RGB geknipper. Ik krijg er ook aanzienlijke pijn in het hoofd van, zal me niets verbazen als het epilepsie weet te triggeren :+

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
descon schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:40:
[...]

Ik blijf het een hoerenkeet blijven met al die kleuren. :*) , maar goed dit zal ook een kwestie van smaak zijn. Zelf houd ik meer van het strakke design van pioneer.
Of de 42PES0001 8)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Daarom gebruik ik wel de phillips living colllours dan doe je hem lekker op het kleurtje wat je wilt :), en vervolgens laat je het daar op staan zonder een disco in je kamer, vind het tot nu toe erg plezierig sochtends een lekker orange / geel kleurtje savonds beetje groen / blauw :D

beter als een gewone lamp igg

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 19:21
ambilight kun je ook op 1 kleur vast zetten tijdens het tv kijken hoor ;)

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:30

[afbeelding]

Dat zijn nog eens kado's!

Wat ik me alleen al heel erg lang af vraag is...kan ambilight uitgeschakeld worden?
Zou jij dat kunnen bevestigen?

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Mx. Alba
  • Laatst online: 19:23

Mx. Alba

die/hen/zij

Who Am I? schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:12:
Dat zijn nog eens kado's!

Wat ik me alleen al heel erg lang af vraag is...kan ambilight uitgeschakeld worden?
Zou jij dat kunnen bevestigen?
Ja. Je kan de Ambilight op allerlei manieren instellen, van fel naar donkerder, van snel naar langzaam, of continu dezelfde kleur die je ook zelf in kan stellen, en hij kan ook uit. Er zit op de afstandsbediening een Ambilight-knop; als je daarop drukt gaat hij gewoon uit.

Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...

• fabian92ff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04 14:23
Verdorie, ik moet leren maar ik zie zoveeeel moois hier :D Zit ik dan met mn Samsung 2232BW, JVC TH-G30 en DIY beamer :( En proefwerk morgen xD

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
fabian92ff schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:54:
Verdorie, ik moet leren maar ik zie zoveeeel moois hier :D Zit ik dan met mn Samsung 2232BW, JVC TH-G30 en DIY beamer :( En proefwerk morgen xD
Voor iemand die nog proefwerken ipv tentamens maakt (of loonslaaf is ;)), is dat alles behalve verkeerd hoor! :>

• fabian92ff
SyS_ErroR schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:51:
[...]

Voor iemand die nog proefwerken ipv tentamens maakt (of loonslaaf is ;)), is dat alles behalve verkeerd hoor! :>
hhaahha , zit nu in VWO 5 ja, maar had er wel voor gespaard, ben er ook zeker blij mee:D alleen als je die setups van sommigen ziet ga je toch zomaar dromen O-) :9~

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-04 09:15
fabian92ff schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:59:
[...]

hhaahha , zit nu in VWO 5 ja, maar had er wel voor gespaard, ben er ook zeker blij mee:D alleen als je die setups van sommigen ziet ga je toch zomaar dromen O-) :9~
Dan zie je waarom je een studie moet afronden.

Stay at school d:)b

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:14

Touchdomex

Meisje!

Nico111 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:01:
[...]

Prioriteiten in aanschaf van dingen is denk ik ook een vrij groot gedeelte :+ Ik koop bijvoorbeeld liever een aardige stereo set voor 200 euro(tweede hands) en dan nog een vrij grote stapel CD's :9~ Dan dat ik een 5.1 set wil( of een 5.0) en uiteindelijk voor beide ongeveer 500 a 600 euro kwijt ben.( voordat je een leuke 5.1 set hebt die het geld van een leuke 2.0 set evenaart ben je nog wel eventjes bezig)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Anoniem: 238860

Touchdomex schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:13:
[...]

Prioriteiten in aanschaf van dingen is denk ik ook een vrij groot gedeelte :+ Ik koop bijvoorbeeld liever een aardige stereo set voor 200 euro(tweede hands) en dan nog een vrij grote stapel CD's :9~ Dan dat ik een 5.1 set wil( of een 5.0) en uiteindelijk voor beide ongeveer 500 a 600 euro kwijt ben.( voordat je een leuke 5.1 set hebt die het geld van een leuke 2.0 set evenaart ben je nog wel eventjes bezig)
Met een goeie film is 5.1 waaaaay better dan 2.0, dus als je veel films kijkt kan de prioriteit ook op 5.1 liggen. Echter, als je veel muziek luistert, dan blijft stereo toch het mooist.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:14

Touchdomex

Meisje!

Anoniem: 238860 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:43:
[...]

Met een goeie film is 5.1 waaaaay better dan 2.0, dus als je veel films kijkt kan de prioriteit ook op 5.1 liggen. Echter, als je veel muziek luistert, dan blijft stereo toch het mooist.
Klopt wel, maar ik ben inderdaad meer iemand van de muziek en niet zoveel van de films. Beter gezegd zelfs, ik ga liever voor een goed beeld dan goed geluid als het op films aankomt. Geluid komt bij mij op de tweede plek. Mooi stereo geluid is zo veel fijner als je rustig films wilt kijken en veel muziek afspeelt. Ik moet denk ik ook maar eens pics gaan posten van mijn "home cinema" :+ Hoe ontzettend on audiofiel waardig hij ook is :+ Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 238860 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:43:
Heel erg zwart wit gezegd waar ik het in de essentie wel eens mee ben. Maar er zijn mensen met een 5.1 setup waarbij de stoelen 45% gedraaid staan :X (center staat links dan wel rechts ipv van voor de persoon 8)7 ) Dan is 5.1 echt een drama en dan is stereo bij een film gewoon met lichtjaren beter.

Zelfde met mensen die stug blijven volharden over de locatie van hun speakers, in dergelijke gevallen is 5.1 een achteruitgang.

[Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 30-01-2009 14:03]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 02:15
The Wizard schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:01:
Ok, laat ik mijn setje ook maar eens plaatsen, ook omdat de JBL CS 1500 serie hier besproken werd :).

Hieronder een overzicht van de JBL setje, Philips Ambilight 3 kanaals, 37 inch (4 jaar geleden topmodel :() en een Wii.
[afbeelding]

Het regelcentrum van alle verbindingen, de Harman Kardon AVR 745 (zwaar kreng... :) ).
[afbeelding]

Hier op een rijtje, een Pioneer HD recorder, een HDX-1000 en de HD box van UPC.
[afbeelding]

Uitzicht vanuit het kijkpunt....
[afbeelding]

En de achterkant, de 2 achter speakers.
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Maar volgens de specs is de center 15,9 cm hoog, op jouw foto's lijkt ie wel lager te zijn, of is je TV zo hoog? Kan jij dat ff voor me meten?

• fabian92ff
Nico111 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:01:
[...]

haha alsof ik zo 1,2,3 weg zou lopen, nee dat niet niet, ik ga lekker mn school afmaken, dan industrieel ontwerpen studeren ofso aan de tu delft en dan lekker een cinema bouwn :9

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:48

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee