Begrijp ik dan ook goed dat de 26U4000 wel over de Bravia engine beschikt en de 26L4000 niet? Want in dat geval wordt die U4000 wel meteen aantrekkelijker...mrc16 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 15:22:
[...]
Kijk eens naar de 26U4000, kost 469,- en heeft een perfecte zwartwaarde en een zeer goed contrast.
Jep, de U4000 heeft wel een Bravia Engine. De link naar sony:tijn.online schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:23:
[...]
Begrijp ik dan ook goed dat de 26U4000 wel over de Bravia engine beschikt en de 26L4000 niet? Want in dat geval wordt die U4000 wel meteen aantrekkelijker...
http://www.sony.nl/product/t15-u-series/kdl-26u4000
Anoniem: 158253
Beste W4500gebruikers,
Usb-stick... Als je die in de sleuf krijgt, hoe kan je de foto's dan kunnen vinden en te besturen?
Weet een van jullie?
Usb-stick... Als je die in de sleuf krijgt, hoe kan je de foto's dan kunnen vinden en te besturen?
Weet een van jullie?
Ik heb een 1,5 week geleden een KDL-32E4020 besteld bij een online shop, wat me opvalt is dat Sony de toestellen nauwelijks kan leveren. Is het toestel zo populair of is de productie zo ontiegelijk laag?
Is er al een zicht op een opvolger voor de E40 serie?
Anoniem: 245367
Op de homeknop drukken, daarna je usb stick selecteren en viola.Anoniem: 158253 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:02:
Beste W4500gebruikers,
Weet een van jullie?
Succes!
Richard
Wat ik heb kunnen vinden is dat de L4000 en U4000 gelijk zijn in design (iets andere kleur geloof ik) maar niet in specs. De V4000 is wel weer gelijk in specs aan de U4000 maar heeft een ander design, en de V4500 is weer een stap hoger in specs, bijvoorbeeld de enige in dit lijstje met Bravia Engine2 en XMB.tijn.online schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:23:
[...]
Begrijp ik dan ook goed dat de 26U4000 wel over de Bravia engine beschikt en de 26L4000 niet? Want in dat geval wordt die U4000 wel meteen aantrekkelijker...
Volgens mij is er gewoon weinig vraag naar, al vind ik het persoonlijk best mooi met een witte lijst maar de meeste mensen hebben net zoals ik al zoveel zwarte apparatuur staan waardoor wit een beetje uit de toon valt. Daarnaast zijn er nog steeds mensen die beweren dat een zwarte lijst ervoor zorgt dat het contrast hoger lijkt... Stijlvol is ie in ieder geval wel..NCK schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:21:
Ik heb een 1,5 week geleden een KDL-32E4020 besteld bij een online shop, wat me opvalt is dat Sony de toestellen nauwelijks kan leveren. Is het toestel zo populair of is de productie zo ontiegelijk laag?
Over de opvolger durf ik weinig te zeggen, de rest van de series heeft in oktober een upgrade gekregen naar de 45...
Ik krijg toevallig morgen(maandag) mijn nieuwe 5.1 set binnen die via HDMI aangesloten kan worden(3 in, 1 out), nu is dat voor mijn PS3 en laptop(als hij weer terug is van HP dan
) niet zo'n probleem maar mijn TV, de Sony KDL-40W4500, heeft naar mijn weten alleen Toslink en RCA-out of kunnen Bravia wel geluid retour zenden?(lijkt mij niet) Dit is namelijk wel nodig omdat ik TV kijk via een alphacrypt kaartje in de ingebouwde decoder. Toslink is in dat geval het meest geschikt neem ik aan?

Anoniem: 187021
De E4000 serie loopt best goed, en dan met name de E4020. Er zullen ongetwijfeld weer een aantal nieuwe modellen worden geintroduceerd in maart/april, of daar ook en opvolger van de E4000 tussen zit, durf ik niet te zeggen.Rctworld schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:25:
[...]
Volgens mij is er gewoon weinig vraag naar, al vind ik het persoonlijk best mooi met een witte lijst maar de meeste mensen hebben net zoals ik al zoveel zwarte apparatuur staan waardoor wit een beetje uit de toon valt. Daarnaast zijn er nog steeds mensen die beweren dat een zwarte lijst ervoor zorgt dat het contrast hoger lijkt... Stijlvol is ie in ieder geval wel.
Over de opvolger durf ik weinig te zeggen, de rest van de series heeft in oktober een upgrade gekregen naar de 45...
Ik heb sinds vorige week de 32W000 aangeschaft en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben met dit apparaat. Had de 32W000 al een tijdje op het oog en zag laatst dat het te koop was bij Bol.com €720, 00 Niet getwijfeld meteen gekocht.
Menu van de tv is heel overzichtelijk, deed me aan m'n PS3 denken. Instellingen heb ik wel zo aangepast dat het minder vel is, omdat ik het bijna te scherp vond. Het kijkt nu ook wat rustiger.
Mijn PS3 op aangesloten en beeld spat van het scherm. Heerlijk. Ik maak gebruik van een 4 euro HDMI kabeltje (2meter) van de Action. Niks dure kabels kopen, dit werkt perfect!
Gewone DVD gekeken en ook dit ging perfect. Deze week maar eens een blue-raytje testen.
Ik woon in Rotterdam en heb voorlopig analoge kabel televisie. Analoge signaal is ok te noemen.
Heb digitenne van een vriend geleend om te kijken wat het kwaliteit is van digitenne, maar dit viel heel erg tegen. Ik vond het analoge signaal via de kabel zelfs beter! Wil uiteindelijk wel digitale tv via de kabel, maar zolang UPC alleen met een mediabox werkt, neem ik genoegen met het analoge signaal. Heb geen zin in een 2e (lelijke) afstandsbediening. Wachten op Ziggo dan maar...
Ik las trouwens iets over de lichtsensor op de tv. Waar kan ik deze vinden?
Menu van de tv is heel overzichtelijk, deed me aan m'n PS3 denken. Instellingen heb ik wel zo aangepast dat het minder vel is, omdat ik het bijna te scherp vond. Het kijkt nu ook wat rustiger.
Mijn PS3 op aangesloten en beeld spat van het scherm. Heerlijk. Ik maak gebruik van een 4 euro HDMI kabeltje (2meter) van de Action. Niks dure kabels kopen, dit werkt perfect!

Gewone DVD gekeken en ook dit ging perfect. Deze week maar eens een blue-raytje testen.

Ik woon in Rotterdam en heb voorlopig analoge kabel televisie. Analoge signaal is ok te noemen.
Heb digitenne van een vriend geleend om te kijken wat het kwaliteit is van digitenne, maar dit viel heel erg tegen. Ik vond het analoge signaal via de kabel zelfs beter! Wil uiteindelijk wel digitale tv via de kabel, maar zolang UPC alleen met een mediabox werkt, neem ik genoegen met het analoge signaal. Heb geen zin in een 2e (lelijke) afstandsbediening. Wachten op Ziggo dan maar...
Ik las trouwens iets over de lichtsensor op de tv. Waar kan ik deze vinden?
Heb sinds gisteren de 40Z4500. Heb al verschillende instellingen geprobeerd van verschillende sites, maar voor TV beelden heb ik nog geen instelling gevonden waar ik tevreden over ben. Xbox360 en PS3 zijn perfect.
Op dit moment heb ik voor TV beelden schotelontvanger middels scart aangesloten (met HDMI moet ooit nog komen). Welke settings vinden jullie het beste en gebruiken jullie dus?
Op dit moment heb ik voor TV beelden schotelontvanger middels scart aangesloten (met HDMI moet ooit nog komen). Welke settings vinden jullie het beste en gebruiken jullie dus?
Ondertussen zijn we bijna 1,5 maand verder.Anoniem: 187021 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:08:
[...]
prima, succes, en houd ons vooral op de hoogte zou ik zeggen! Ook als het niet lukt...?
Ik heb dus de 46w4500 gekocht via een groothandel, ik heb er 1600 euro voor betaald.
Ik heb een bon voor de blue ray actie opgepikt bij een winkel en samen met de streepjescode en factuur naar het Sony Bravia FHD actie adres esetuurd.
Ik kreeg vlak voor de kerst een brief binnen dat ze helaas de 20 euro verzendkosten niet hebben kunnen afschrijven met het verzoek deze alsnog te voldoen, dit bedrag heb ik vervolgens meteen overgemaakt en ik ga er dan ook van uit de de blue ray speler eerdaags zal arriveren.
Ik vermoedt dus dat de grote truc gewoon gelukt is zoals ik al verwacht had....
Zijn er al mensen die ook de voucher opgestuurd hebben, die het apparaat al binnen gekregen hebben?
alvast bedankt.
Ik heb voor 200 euro terug gekozen maar nog niets gekregen. Nou heb ik het mijn 40z4500 net voor kerst gekocht, dus ik verwacht het nu ook nog niet.
No production networks were harmed during this posting
Als ik op de homeknop drukt, waar moet ik dan heen? Naar externe Instellingen en dan PC?Anoniem: 245367 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:26:
[...]
Op de homeknop drukken, daarna je usb stick selecteren en viola.
Succes!
Richard
Ik had het probleem zelf veroorzaakt en opgelost, was overigens vergeten te melden dat er ook nog een sony harddisk recorder in het spel was, welke in een bepaalde (probleem veroorzakende) energie bespaar modus stond. Kabel loopt via de harddisk recorder.insanebum schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:19:
Ik heb een probleem(pje) met digitale televisie (ziggo/casema) en sony w4000 + alphacrypt (3.15)
Wellicht heeft iemand dezelfde combinatie en/of een oplossing voor het volgende probleem
elke heel uur hapert de televisie een kleine seconde
waarschijnlijk wordt er iets bijgewerkt oid. (guide?)
alphacrypt heeft de standaard instellingen + notificaties uit
sony w4000 heeft de aanbevolen instellingen voor digitale televisie (updates etc. off)
Je kunt ook gewoon even de handleiding lezen. Daar staat toch duidelijk in wat je moet doen of werkt dat niet?Anoniem: 158253 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:54:
[...]
Als ik op de homeknop drukt, waar moet ik dan heen? Naar externe Instellingen en dan PC?
Anoniem: 55212
Wat zijn die aanbevolen instellingen? Ik ken iemand die vastlopers heeft met een SonyTV + Alphacrypt en nu ben ik benieuwd naar de juiste instellingen waarbij de kans op vastlopers zo klein mogelijk is.insanebum schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:19:
Ik heb een probleem(pje) met digitale televisie (ziggo/casema) en sony w4000 + alphacrypt (3.15)
Wellicht heeft iemand dezelfde combinatie en/of een oplossing voor het volgende probleem
elke heel uur hapert de televisie een kleine seconde
waarschijnlijk wordt er iets bijgewerkt oid. (guide?)
alphacrypt heeft de standaard instellingen + notificaties uit
sony w4000 heeft de aanbevolen instellingen voor digitale televisie (updates etc. off)
Weet iemand of de 32w4000 wel 1080P Input ondersteund. Begon namelijk te twijfelen nar het lezen van de TS en de Sony site geeft ook niet veel duidelijkheid
.

Ja hoor, mijn PS3 is aangesloten en hij geeft linksbovenin 1080P aan.ronwiel schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:30:
Weet iemand of de 32w4000 wel 1080P Input ondersteund. Begon namelijk te twijfelen nar het lezen van de TS en de Sony site geeft ook niet veel duidelijkheid.
Anoniem: 178901
Even zoeken op de Sony-site:ronwiel schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:30:
Weet iemand of de 32w4000 wel 1080P Input ondersteund. Begon namelijk te twijfelen nar het lezen van de TS en de Sony site geeft ook niet veel duidelijkheid.
http://www.sony.nl/produc...00/tab/technicalspecs#tab
En ja, het staat bij de specificaties...
Anoniem: 180900
maar zolang UPC alleen met een mediabox werkt, neem ik genoegen met het analoge signaal. Heb geen zin in een 2e (lelijke) afstandsbediening.
upc heeft een hd box deze sluit je via hdmi aan,de ab kun je paren met de Sony ab.
Beeeldkwaliteit is perfect.
upc heeft een hd box deze sluit je via hdmi aan,de ab kun je paren met de Sony ab.
Beeeldkwaliteit is perfect.
Ik heb voor de specs hier gekeken. Daar staat dat ie max 1080i kan. Dat is dus kennelijk fout, zal de TS ff aanpassen. Niet de eerste keer overigens dat de specs verschillen tussen de Product Information Book en de normale Sony site...ronwiel schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:30:
Op mijn Sony 40w4500 met Alphacrypt Classic 3.17 en Ziggo kan ik via het digitale signaal geen teletekst krijgen. Via analoog wel. Op de Humax IR-FOXC werkte dit wel. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb hetzelfde toestel, samen met de Alphacrypt Clasic 3.16 en het standaard abonnement op Ziggo digitale TV. Bij mij werkt Teletekst wel bij de normale (SD) zenders.Hotzenwalder schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:51:
Op mijn Sony 40w4500 met Alphacrypt Classic 3.17 en Ziggo kan ik via het digitale signaal geen teletekst krijgen. Via analoog wel. Op de Humax IR-FOXC werkte dit wel. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Bij Eurosport HD krijg ik ook de melding "geen teletekst", terwijl het bij Eurosport SD wel werkt. Ik neem aan dat dit aan Ziggo ligt.
Wellicht dat het bij jou aan de Alphacrypt kaart ligt. Toen ik mijn Alphacrypt bestelde kreeg ik de mogelijkheid aangeboden om in geval van problemen de kaart om te ruilen naar een kaart met een lagere firmwareversie. Sommige klanten zouden namelijk problemen hebben met de nieuwste firmware. Zoals gezegd heb ik nergens last van.
Anoniem: 283053
Ik heb de 40w4500, ben erg tevreden, ik heb digitale televisie via Ziggo (hd decoder) en een PS3 aangesloten, beide via hdmi, alleen in mijn apparatenlijst herkend hij geen hdmi apparaten. Update apparaatlijst heb ik gedaan maar herkend ze nog steeds niet. Doe ik iets fout???
Hier geen teletekst problemen op een 40W4500 icm een Alphacrypt v3.18...
Anoniem: 55212
Iemand enig idee?Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:12:
[...]
Wat zijn die aanbevolen instellingen? Ik ken iemand die vastlopers heeft met een SonyTV + Alphacrypt en nu ben ik benieuwd naar de juiste instellingen waarbij de kans op vastlopers zo klein mogelijk is.
Ziggo HD Decoder en PS3 ondersteunen beide geen CEC(of zoals het bij SONY heet BRAVIA Sync), dat is het enige waarvoor die scant. Daarmee zou je met de tv afstandsbediening ook de andere apparaten kunnen besturen maar dat kan niet met alle apparaten... Voor de rest kun je gewoon je ingang selecteren en dan doet ie het. Niks om je zorgen over te maken dusAnoniem: 283053 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:07:
Ik heb de 40w4500, ben erg tevreden, ik heb digitale televisie via Ziggo (hd decoder) en een PS3 aangesloten, beide via hdmi, alleen in mijn apparatenlijst herkend hij geen hdmi apparaten. Update apparaatlijst heb ik gedaan maar herkend ze nog steeds niet. Doe ik iets fout???

Anoniem: 231240
Ik denk dat ik de 55x4500 ga kopen. Weet iemand wat de verschillen zijn met de (Amerikaanse) 55XBR8 want er is nog steeds erg weinig info over de Europese versie beschikbaar. Ik tast nog steeds in het duister wat betreft: blooming, 100 Hz motion blur, inkijkhoek en input lag.
Ik heb naar Sony's klantenservice gebeld en er werd me verteld dat ik met dit scherm geen last zal hebben van input lag (maar je weet hoe dat gaat; degene die je aan de lijn krijgt heeft er nog nooit van gehoord en gaat het even vragen en vervolgens krijg je zo'n weinig overtuigend antwoord). Er werd nog aan toegevoegd dat ik het scherm altijd binnen 7 dagen terug mag brengen naar de winkel maar dat vind ik ook zoiets lulligs als ze hem voor je besteld hebben (hij lijkt wel nergens op voorraad te zijn).
Ik wil me dus zo goed mogelijk proberen te verdiepen in dit scherm want ik zou niet weten waar ik hem eerst kan bezichtigen (behalve bij foka maar dat is niet in mijn omgeving).
Iedere eventueel bruikbare informatie is dus van harte welkom.
Edit: Ik ben ook benieuwd of de de muiscursor donker wordt in een zwarte achtergrond.
\/ \/ \/ Thanks maar ik zit nu in Limburg en wil de tv morgen zien en dan bestellen dus dat gaat me niet lukken
Ik heb naar Sony's klantenservice gebeld en er werd me verteld dat ik met dit scherm geen last zal hebben van input lag (maar je weet hoe dat gaat; degene die je aan de lijn krijgt heeft er nog nooit van gehoord en gaat het even vragen en vervolgens krijg je zo'n weinig overtuigend antwoord). Er werd nog aan toegevoegd dat ik het scherm altijd binnen 7 dagen terug mag brengen naar de winkel maar dat vind ik ook zoiets lulligs als ze hem voor je besteld hebben (hij lijkt wel nergens op voorraad te zijn).
Ik wil me dus zo goed mogelijk proberen te verdiepen in dit scherm want ik zou niet weten waar ik hem eerst kan bezichtigen (behalve bij foka maar dat is niet in mijn omgeving).
Edit: Ik ben ook benieuwd of de de muiscursor donker wordt in een zwarte achtergrond.
\/ \/ \/ Thanks maar ik zit nu in Limburg en wil de tv morgen zien en dan bestellen dus dat gaat me niet lukken
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 231240 op 07-01-2009 21:58]
Anoniem: 112921
Probeer RAF eens, volgens mij hangt er een X4500 in Amsterdam.Anoniem: 231240 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:00:
Ik denk dat ik de 55x4500 ga kopen. Weet iemand wat de verschillen zijn met de (Amerikaanse) 55XBR8 want er is nog steeds erg weinig info over de Europese versie beschikbaar. Ik tast nog steeds in het duister wat betreft: blooming, 100 Hz motion blur, inkijkhoek en input lag.
Hij staat bij MM Utrecht!Anoniem: 231240 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:00:
Klopt. Daar heb ik me ook aan staan vergapen.
Ik heb gekozen voor de 46w4500. Besteld bij 4launch, maar ik/ze krijg(en) hem maar niet binnen. Weten jullie van eventuele leveringsproblemen? Ik hoor wel meer klachten over 4launch op dit gebied.
Ik heb op 8 december bij 4launch een 40W4500 besteld en ze hebben 'm nog steeds niet! Dat is nu al een maand geleden, terwijl er toen ik bestelde een levertijd van 1 tot 5 werkdagen stond aangegeven.jab76 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:22:
[...]
Ik heb gekozen voor de 46w4500. Besteld bij 4launch, maar ik/ze krijg(en) hem maar niet binnen. Weten jullie van eventuele leveringsproblemen? Ik hoor wel meer klachten over 4launch op dit gebied.
Ze weten ook nog niet wanneer ie wel geleverd kan worden. Gewoon echt slecht, ik moet er ook iedere keer zelf achteraan om weer wat informatie te krijgen over mijn bestelling.
[Voor 8% gewijzigd door compie op 08-01-2009 13:12]
Sja, zo werkt het gewoon. De vaste afnemers krijgen voorrang als er geleverd kan worden, dus de webshops hebben het nakijken. Als je bereid bent iets meer uit te geven bij een gewone winkel dan heb je kans op snellere leveringcompie schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:11:
Gewoon echt slecht, ik moet er ook iedere keer zelf achteraan om weer wat informatie te krijgen over mijn bestelling.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is er veschil tussen de United Kingdom (UK) versie van Sony TV's en de Europese versie?
Bij komplett.nl wordt er namelijk bij de 40W4500 een "Power Adapter van 3-pin UK naar 2-pin EU" meegeleverd. Dus blijkbaar leveren ze de UK versie van de TV uit. Dat vind ik prima, zolang die power cable maar het enige verschil is...
Bij komplett.nl wordt er namelijk bij de 40W4500 een "Power Adapter van 3-pin UK naar 2-pin EU" meegeleverd. Dus blijkbaar leveren ze de UK versie van de TV uit. Dat vind ik prima, zolang die power cable maar het enige verschil is...
24 december gekocht, vandaag al de 200 euro retour. Netjes.
No production networks were harmed during this posting
Vandaag toevallig een BDP-S350 ontvangen met 6BD's, nu had ik al een PS3 en een Laptop met Blu-Ray maar desondanks super blij mee want ik had mijn 40W4500 namelijk al gekocht voor 1170 begin November dus dat lijkt mij geen slechte dealpaella schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:39:
24 december gekocht, vandaag al de 200 euro retour. Netjes.

Anoniem: 277723
En je hebt hem nog niet geannuleerd??compie schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:11:
[...]
Ik heb op 8 december bij 4launch een 40W4500 besteld en ze hebben 'm nog steeds niet! Dat is nu al een maand geleden, terwijl er toen ik bestelde een levertijd van 1 tot 5 werkdagen stond aangegeven.
Ze weten ook nog niet wanneer ie wel geleverd kan worden. Gewoon echt slecht, ik moet er ook iedere keer zelf achteraan om weer wat informatie te krijgen over mijn bestelling.
Zeer mooie deal inderdaad. Hoelang heb je ongeveer op de levering van de speler moeten wachten?Rctworld schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:32:
[...]
Vandaag toevallig een BDP-S350 ontvangen met 6BD's, nu had ik al een PS3 en een Laptop met Blu-Ray maar desondanks super blij mee want ik had mijn 40W4500 namelijk al gekocht voor 1170 begin November dus dat lijkt mij geen slechte deal(oftewel de winkel deed ook niet mee aan de actie
)
Heb zelf de 40W4500 voor 1319 euro inclusief de actie. Vindt ik toch ook al een redelijke prijs.
Zeer tevreden over het toestel!
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition
Ik had een foutje gemaakt de eerste keer, toen kreeg ik hem terug dat de juiste bon niet aanwezig was, want ik had een 32W4000 omgeruild voor een 40W4500 en daarvoor had ik 4 verschillende bonnen ofzo. In totaal sinds de eerste keer opsturen 6 weken gok ik, sinds de keer dat ik hem opnieuw opgestuurd heb precies de 4 weken die aangegeven stonden volgens mij 
Belangrijkste is dat je 20 euro afgeschreven worden
Dan kun je hem wel binnen een weekje verwachten 

Belangrijkste is dat je 20 euro afgeschreven worden

[Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 08-01-2009 16:54]
Even googlen en hier enige info:Anoniem: 231240 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:00:
http://www.displayblog.co...v-with-rgb-led-backlight/
en hier:
http://www.sony.co.uk/pro...5x4500/tab/technicalspecs
Hey allemaal,
Heb sinds een paar weekjes de 52Z4500 staan. Best een mooi ding. Alleen een beetje backlight bleeding/clouding. Das dan wel weer jammer. Zit nog een btje te twijfelen of ik Sony erover ga bellen, want voor een tv van bijna 2600 euries vindt ik het niet zo leuk.
Ik had ook ergens gelezen dat er iemand last van had dat bij donkere beelden in een film bijvoorbeeld dat het beeld dan donkerder werd. De ondertiteling werd dan ook een btje grijzig. Dit vondt ik ook echt irritant, maar na wat klooien blijkt dat te komen door de "Geavanceerde Contrastoptimalisatie" bij de beeld instellingen. Kon niet meer vinden wie het was dus bij deze toch maar even melden.
Wel grappig dat ik met een Coupon van de Media Markt (hadden die leeghoofden
gewoon in klein displaytje in de winkel gezet) en een TV van Internet toch een BluRay speler met 6 films heb gehad hahaha. En ze hadden het gedeelte van de Barcode waar de streepjescode op stond er al bij Sony af gehaald van de doos. Toch het andere gedeelte opgestuurd met coupon (en met me stomme hoofd nog me eigen adres ingevuld dan degene die op de factuur stond) en vandaag gewoon die BluRay op de stoep hahahaha. Tis net voorbij maar het lijkt wel kerst 
Zijn er nog meer mensen ook die een 52Z4500 hebben?
Heb sinds een paar weekjes de 52Z4500 staan. Best een mooi ding. Alleen een beetje backlight bleeding/clouding. Das dan wel weer jammer. Zit nog een btje te twijfelen of ik Sony erover ga bellen, want voor een tv van bijna 2600 euries vindt ik het niet zo leuk.
Ik had ook ergens gelezen dat er iemand last van had dat bij donkere beelden in een film bijvoorbeeld dat het beeld dan donkerder werd. De ondertiteling werd dan ook een btje grijzig. Dit vondt ik ook echt irritant, maar na wat klooien blijkt dat te komen door de "Geavanceerde Contrastoptimalisatie" bij de beeld instellingen. Kon niet meer vinden wie het was dus bij deze toch maar even melden.
Wel grappig dat ik met een Coupon van de Media Markt (hadden die leeghoofden

If you`re not first, you`re last .
@ jab76 en Gamerking: Ik wil hem morgen gaan bestellen en ik woon helaas niet in de buurt van Utrecht. Hoe zag dat ding er uit wat betreft: inkijkhoek, motion blur en backlight bleeding?
Ik ben vandaag wel even bij de harense smid binnen gelopen en zag een Samsung 46 inch met Led smartlighting. Het beeld was weer grandioos met colours like no other
en de inkijkhoek was ook uiterst acceptabel. Er stond ook een z4500: de kleuren waren wat matter (misschien is dit wel realistischer maar ik heb een voorkeur voor het (oversaturated/clearpanel?) beeld van de Samsungs) en de struiken leken iets te groen. Verder was het beeld van de Sony ook perfect: Superscherp ook bij bewegende beelden dus als het beeld van de x4500 er ook zo uitziet ben ik dik tevreden.
De echt grote zorgen maak ik me om de eventuele input lag.
@ Gericom: aan reclamemateriaal heb ik natuurlijk niks. Ps van cnet, hdtvtest en avforums heb ik alles al gelezen.
Ik ben vandaag wel even bij de harense smid binnen gelopen en zag een Samsung 46 inch met Led smartlighting. Het beeld was weer grandioos met colours like no other

De echt grote zorgen maak ik me om de eventuele input lag.
@ Gericom: aan reclamemateriaal heb ik natuurlijk niks. Ps van cnet, hdtvtest en avforums heb ik alles al gelezen.
In welke Media Markt heb je die coupon gevonden? En wat heb je nu precies gedaan om die blue-ray speler te krijgen?G64 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:38:
Wel grappig dat ik met een Coupon van de Media Markt (hadden die leeghoofdengewoon in klein displaytje in de winkel gezet) en een TV van Internet toch een BluRay speler met 6 films heb gehad hahaha. En ze hadden het gedeelte van de Barcode waar de streepjescode op stond er al bij Sony af gehaald van de doos. Toch het andere gedeelte opgestuurd met coupon (en met me stomme hoofd nog me eigen adres ingevuld dan degene die op de factuur stond) en vandaag gewoon die BluRay op de stoep hahahaha. Tis net voorbij maar het lijkt wel kerst
Het is voor mij de eerste en laatste keer dat ik iets bij de Harense Smid gekocht heb. Ik heb nog altijd de coupon niet ontvangen en ben er dus zelf maar één wezen halen. Ze zijn dus niet alleen relatief duur maar leveren ook nog eens slechte service.mrc16 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:22:
[...]
Das wel heel slecht. Gewoon achteraan gaan. Je koopt die tv natuurlijk niet voor niks, en je gaat ervan uit dat je een coupon krijgt. Gewoon bij die gasten in de nek hijgen!
Wel meer winkels hadden ze open en bloot staan, maar denk niet dat je daar nu nog naar hoeft te zoeken, hoewel de actie verlengd is tot 15 januari(als ik het goed zeg) is de actieve reclame gestopt. Maar to the point, je moet de sticker met het serienummer van de doos halen(wat in mijn geval uitsnijden betekende) en een kopie van je aankoopbon meesturen uiteraard. Dan word er 20 euro afgeschreven en enkele weken later heb je hopelijk een gratis BDP-S350 + 6BD's...compie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:56:
[...]
In welke Media Markt heb je die coupon gevonden? En wat heb je nu precies gedaan om die blue-ray speler te krijgen?

Ik heb precies hetzelfde gedaan rond 1 dec de bon + streepjescode doos+ sony fhd coupon erbij opgestuurd.Rctworld schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:45:
[...]
Wel meer winkels hadden ze open en bloot staan, maar denk niet dat je daar nu nog naar hoeft te zoeken, hoewel de actie verlengd is tot 15 januari(als ik het goed zeg) is de actieve reclame gestopt. Maar to the point, je moet de sticker met het serienummer van de doos halen(wat in mijn geval uitsnijden betekende) en een kopie van je aankoopbon meesturen uiteraard. Dan word er 20 euro afgeschreven en enkele weken later heb je hopelijk een gratis BDP-S350 + 6BD's...
Vervolgens 15 dec brief ontvangen dat ze de 20 euro niet konden afschrijven, dit meteen overgemaak diezelfde dag nog, echter nu zijn we bijna een maand verder en heb nog niks ontvangen.....misschien hebben ze het wat drukker vanwege de feestdagen die er tussen lagen...
Er staat een tel nr op de brief dus indien hij over enkele dagen nog niet langsgebracht is ga ikz e wel even bellen... :-)
Wanneer had jij die coupon en zooi opgestuurd?G64 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:38:
Wel grappig dat ik met een Coupon van de Media Markt (hadden die leeghoofdengewoon in klein displaytje in de winkel gezet) en een TV van Internet toch een BluRay speler met 6 films heb gehad hahaha. En ze hadden het gedeelte van de Barcode waar de streepjescode op stond er al bij Sony af gehaald van de doos. Toch het andere gedeelte opgestuurd met coupon (en met me stomme hoofd nog me eigen adres ingevuld dan degene die op de factuur stond) en vandaag gewoon die BluRay op de stoep hahahaha. Tis net voorbij maar het lijkt wel kerst
Hoe lang heeft het dus geduurd voor je de Blue ray speler thuis gestuurd hebt gekregen?
Ik heb op 30 dec een Sony KDL 32v4000 bij Komplett besteld (volgende dag geleverd), en bij mij stond ook op de order dat ik er een Uk naar Eur stekker erbij kreeg. Die kreeg ik ook, maar dat was helemaal niet nodig aangezien ik gewoon een Europees model geleverd heb gekregen. Misschien heb jij dat geluk ook? Ik denk dat het verder niks uitmaakt...compie schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:23:
Is er veschil tussen de United Kingdom (UK) versie van Sony TV's en de Europese versie?
Genoeg over de Europese versie te vinden, maar technische info interesseert je waarschijnlijk niks, voor jou is dat dus reclame...Anoniem: 231240 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:12:...want er is nog steeds erg weinig info over de Europese versie beschikbaar.
Het is vanzelfsprekend dat als ik hulp op tweakers kom vragen dat ik dan ook wel zelf de homepage van Sony kan vinden en die displayblog is gewoon reclame. Ga maar eens zoeken naar de verschillen met wat Sony zelf over hun schermen zegt.Anoniem: 178901 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:01:
[...]
Genoeg over de Europese versie te vinden, maar technische info interesseert je waarschijnlijk niks, voor jou is dat dus reclame...
Weet iemand de prijs die MM in Utrecht vroeg voor de 55x4500? Prijzen van andere winkels vind ik ook zeer interessant. Ps. Na uitputtend forums gelezen te hebben heb ik het idee dat de input lag wel meevalt (iemand op avforums had geen last tijdens guitar hero en call of duty) en motion blur, blooming etc schijnt nog meer mee te vallen. Ik ben er dus positively van plan deze tv te kopen alleen de prijzen lijken nog zeer wisselvallig. Foka vraagt 4500 maar ik zou een busje moeten huren om dat ding dan naar huis te slepen en ik weet niet hoe goed hun service en garantie verder is. Alle andere winkels zeggen in eerste instantie 6000 maar als ik zag dat ik hem dan wel bij foka haal bellen ze me later terug met 5000 of meer. Aangezien mediamarkt de laagste prijs garandeert ben ik hier benieuwd naar maar ze geven telefonisch dus niks door (heb net gebeld).
Als ik zap zie ik (soms niet altijd en verschilt per zender) in mijn beeld vaag afbeeldingen. Sorry, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.....hoe komt dat?? Wanneer gebruik je nou motionflow nou wel en wanneer niet (films, games, blu ray, sportbeelden, snelle beelden etc)??
Ik heb de 40W4500 (ziggo, hd decorder, ps3)
thanks!
thanks!
Ik heb een probleem wat me stoort aan mijn Sony Bravia 40s4000
Ik heb een mediacenter via HDMI aangesloten hierop , maar de volgende dingen vind ik vervelend. Is hier een oplossing voor?
* Als de TV nog niet aanstaat en het media center (windows vista) gaat eerst aan dan gaat vista naar 800x600 (en moet ik weer een toetsenbord aansluiten om de resolutie weer naar 1920x1080 te zetten)
* Als ik de TV ingang omschakel naar Scart (voor mijn SAT ontvanger) en daarna weer terug naar het media center (HDMI) dan komt het beeld soms niet terug.
Mijn videokaart is een onboard videokaart op een P5E-VM HDMI (Intel® G35) GPIA46 moederbord.
OS is : Windows Vista Home Premium 64 bit
Ik heb een mediacenter via HDMI aangesloten hierop , maar de volgende dingen vind ik vervelend. Is hier een oplossing voor?
* Als de TV nog niet aanstaat en het media center (windows vista) gaat eerst aan dan gaat vista naar 800x600 (en moet ik weer een toetsenbord aansluiten om de resolutie weer naar 1920x1080 te zetten)
* Als ik de TV ingang omschakel naar Scart (voor mijn SAT ontvanger) en daarna weer terug naar het media center (HDMI) dan komt het beeld soms niet terug.
Mijn videokaart is een onboard videokaart op een P5E-VM HDMI (Intel® G35) GPIA46 moederbord.
OS is : Windows Vista Home Premium 64 bit
Ervaring is het archief van onze stommiteiten.
Hai,
Ik heb nu een 40W4500 gekocht een paar weken terug en heb gekozen voor de blu-ray en 6 films.
Nu heb ik gisteren echter een brief ontvangen dat ik een aantal dingen fout had ingevuld.
Nu wou ik een flyer dus opnieuw invullen maar zijn die nergens meer te vinden..
Ook niet op de sony site.
heeft iemand misschien een digitale versie van de flyer?
of weet waar ik er nog 1 kan vinden via internet?
bij voorbaat dank
Ik heb nu een 40W4500 gekocht een paar weken terug en heb gekozen voor de blu-ray en 6 films.
Nu heb ik gisteren echter een brief ontvangen dat ik een aantal dingen fout had ingevuld.
Nu wou ik een flyer dus opnieuw invullen maar zijn die nergens meer te vinden..
Ook niet op de sony site.
heeft iemand misschien een digitale versie van de flyer?
bij voorbaat dank
Edit: Double Post 

[Voor 95% gewijzigd door Rctworld op 10-01-2009 17:54]
Heeft geen nut, er staat een uniek nummer op en het mag ook geen kopie zijn van een flyer...fukijama schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:56:
[...]
[...]
Zou bij een winkel gaan vragen of ze er wellicht nog eentje hebben liggen voor je

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, als je van beeld verwisselt zie je meestal een soort van paarse vlekken van het vorige beeld die vaag blijven staan. Wat het is zou ik niet durven zeggen maar ik gok dat het iets met de beeldverbeteringsfuncties te maken heeft die het laten staan tot ze een nieuw ingangssignaal ontvangen, als je op de ps3 namelijk van een video naar een compleet zwart scherm gaat zie je het niet.Anoniem: 283053 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:06:
Als ik zap zie ik (soms niet altijd en verschilt per zender) in mijn beeld vaag afbeeldingen. Sorry, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.....hoe komt dat?? Wanneer gebruik je nou motionflow nou wel en wanneer niet (films, games, blu ray, sportbeelden, snelle beelden etc)??
thanks!
Verder gebruik ik motionflow eigenlijk bij alles behalve bij WipeOut HD, daar zet ik de Tekst/Spel modus bij aan omdat anders de inputlag te groot is en aangezien het spel zelf al op 60fps loopt zie je dat er ook niet aan af. Bij films, Formule 1, voetbal en andere games dan WipeOut HD vind ik het voor de rest een toegevoegde waarde, alleen soms zie je wel wat vervorming als de motionflow het niet meer snapt of de beelden te snel bewegen maar dat is meestal alleen als je hem op hoog hebt staan.
Ik heb verder de 40W4500 met een PS3, BDP-S350 en mijn HP DV7-1090ed, tv kijken doe ik echter via de ingebouwde HD decoder

[Voor 10% gewijzigd door Rctworld op 10-01-2009 17:54]
Hoi, ik heb een KDL-40Z4500, en zoek hier een wandbeugel voor. De beugel hoeft niet kantelbaar te zijn. Sony heeft zelf een beugel, maar die is belachelijk duur. Nu heb ik de B-Tech BT8422 op het oog, maar die is slechts 3 cm diep. En Sony schrijft 6 cm voor als minimale afstand tot de muur. Waarom zou 3 cm te weinig zijn? Iemand ervaring met beugels?
Bedankt voor je info, dus als ik goed begrijp game mode praktisch niet gebruiken omdat in game mode motion flow toch standaard uit staat??[...]
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, als je van beeld verwisselt zie je meestal een soort van paarse vlekken van het vorige beeld die vaag blijven staan. Wat het is zou ik niet durven zeggen maar ik gok dat het iets met de beeldverbeteringsfuncties te maken heeft die het laten staan tot ze een nieuw ingangssignaal ontvangen, als je op de ps3 namelijk van een video naar een compleet zwart scherm gaat zie je het niet.
Verder gebruik ik motionflow eigenlijk bij alles behalve bij WipeOut HD, daar zet ik de Tekst/Spel modus bij aan omdat anders de inputlag te groot is en aangezien het spel zelf al op 60fps loopt zie je dat er ook niet aan af. Bij films, Formule 1, voetbal en andere games dan WipeOut HD vind ik het voor de rest een toegevoegde waarde, alleen soms zie je wel wat vervorming als de motionflow het niet meer snapt of de beelden te snel bewegen maar dat is meestal alleen als je hem op hoog hebt staan.
Ik heb verder de 40W4500 met een PS3, BDP-S350 en mijn HP DV7-1090ed, tv kijken doe ik echter via de ingebouwde HD decoder
Ik ben nogal aan het experimenteren met de instellingen, zou jij je instellingen kunnen geven??
Alvast bedankt!
Anoniem: 236367
Dat zal met de koeling van de TV te maken hebben. Als de afstand onvoldoende is dan blijft de warme lucht achter je TV 'opgesloten' zitten, waardoor uiteindelijk oververhitting op kan treden.R Kuipers schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:55:
En Sony schrijft 6 cm voor als minimale afstand tot de muur. Waarom zou 3 cm te weinig zijn?
om even terug te komen mijn punt: gisteren city of ember dvd gekeken via MPC: HC edition en dat is de hele film lang (ruim 2 uur volgens mij) goed gegaan..mschol schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:59:
[...]
standaard staan de energie optie's allemaal uitgeschakeld, mede omdat het (hoofdzakelijk) een server is en ik met de hardware al rekening qua energie heb gehouden..
vanmiddag leek hij het echter weer wel oke te doen.. vanavond nog wat meer testen..
en met die resultaten meldt ik mij wel weer
ligt het dan toch aan xmbc?
mij kost het maar 10 euro administratie kosten?Rctworld schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:45:
[...]
Wel meer winkels hadden ze open en bloot staan, maar denk niet dat je daar nu nog naar hoeft te zoeken, hoewel de actie verlengd is tot 15 januari(als ik het goed zeg) is de actieve reclame gestopt. Maar to the point, je moet de sticker met het serienummer van de doos halen(wat in mijn geval uitsnijden betekende) en een kopie van je aankoopbon meesturen uiteraard. Dan word er 20 euro afgeschreven en enkele weken later heb je hopelijk een gratis BDP-S350 + 6BD's...
enige wat ik wel rot vind is het volgende:
wanneer ik PC aanlaat (server, dus die blijft aan) en de TV uitzet dat ik als ik daarna tv weer aanzet hij geen signaal meer krijgt van de PC (via HDMI)
als ik vervolgens de TV uitzet, HDMI kabel uit TV, TV aanzetten, HDMI kabel er weer in, dan werkt het weer..
enige energie instelling die ik heb aanstaan is screensaver.. (dit gaat goed aangezien ik em regelmatig getest heb met screensaver)
Voor de rest doet mijn server niks en laat alles aan.
heb een ati 3200HD onboard videokaart met HDMI aansluiting
iemand die weet wat dat kan zijn?
vast wel want de 37 inch past in een oude 205
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Nou... vrijdag de 40W4000 mogen ontvangen, en wat een grote doos!compie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:45:
Weet er imand of een 40 inch Sony TV (in de doos) achterin een Seat Ibiza past?
Heb de doos even nagemeten:
Circa 125 bij 75 cm.
Ik heb net even gebeld met het tel nr dat op de brief van de acceptgiro stond.Nordcore schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:26:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gedaan rond 1 dec de bon + streepjescode doos+ sony fhd coupon erbij opgestuurd.
Vervolgens 15 dec brief ontvangen dat ze de 20 euro niet konden afschrijven, dit meteen overgemaak diezelfde dag nog, echter nu zijn we bijna een maand verder en heb nog niks ontvangen.....misschien hebben ze het wat drukker vanwege de feestdagen die er tussen lagen...
Er staat een tel nr op de brief dus indien hij over enkele dagen nog niet langsgebracht is ga ikz e wel even bellen... :-)
de mevrouw die ik sprak gaf aan dat de speler al begin januari aangeboden had moeten worden aan tnt post maar gaf aan dat er schijnbaar iets mis is gegaan, ze gaat er nu voor zorgen dat eht pakketje alsnog z.s.m. naar mij toe komt...
perfect!

In ieder geval wel in een Peugeot 207. Dan zou die toch ook wel in een Ibiza moeten passen?compie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:45:
Anoniem: 142356
jup heb mijn 40w4500 ook opgehaald in een ibiziacompie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:45:
Zolang je de achterbank plat maakt past er een hele berg in een Ibiza denk ik. Ik heb de doos in een Golf IV vervoerd. In de breedte ruimte over. In de lengte ook. Wel met twee personen tillen!
Anoniem: 136772
Is er iemand die zijn w4500 al heeft gecalibreerd en zou diegene zijn instellingen willen posten?
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 12-01-2009 19:36]
Jazeker, met de bank plat paste mijn 40W4000 in de doos zelfs in m'n Polocompie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:45:

Ja, daar ben ik ook heel erg in geïnteresseerd.Anoniem: 136772 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:33:
Is er iemand die de instellingen van zijn w4500 heeft gecalibreerd en zou diegene zijn instellingen willen posten?
Trouwens bij mij is er ook maar 10 euro administratiekosten afgeschreven voor het opsturen van de blu-ray speler (heb hem nog niet...)
PictureAnoniem: 136772 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:33:
Is er iemand die de instellingen van zijn w4500 heeft gecalibreerd en zou diegene zijn instellingen willen posten?
Picture Mode: Standard
Backlight: 2
Contrast: 88 (calibration suggested 90, but image looked better tuning down a little)
Brightness: 54 (Calibration suggested 57)
Colour: 54
Colour Temperature: Warm 1
Sharpness: 3/4
Noise Reduction: Low
MPEG Noise Reduction: Low
Advanced Settings
Adv. Contrast Enhancer: Low
Live Colour: Low
Colour Space: Wide
Features
Power Saving: Standard Power
Light Sensor: Off (ik gebruik On)
Logo Illumination: On
Motion Flow: Standard (ik gebruik High)
Film Mode: Auto 1
Game/text mode: Off
x.v Colour: Auto
Setup
Screen Settings
Screen Format: Wide
Auto Format: On
Display Area: Full Pixel
ik heb het niet gecalibreerd, heb het is een keer gevonden op inet weet niet meer precies waar, maar deze instellingen gebruik ik.
Ik zie ook steeds verschillende instellingen op de buitenlandse fora maar ik ben vooral geinteresseerd in gecalibreerde instellingen en ook de witbalans instellingen (via het servicemenu te bereiken).
@ Emin: ik zal het eens proberen, thx
@ Emin: ik zal het eens proberen, thx

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 12-01-2009 21:10]
Ik dacht dat je TV's (LCD/plasma) niet plat mocht vervoeren? Alleen rechtop dus?compie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:45:
Divide and conquer.
Een notebook vervoer je toch ook niet altijd met het scherm rechtop?wimpie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:10:
[...]
Ik dacht dat je TV's (LCD/plasma) niet plat mocht vervoeren? Alleen rechtop dus?
Het schijnt dat met name bij schermen met grote glasplaten aanbevolen wordt om ze rechtop te vervoeren. Rechtop zijn de glasplaten namelijk minder gevoelig voor trillingen en dus minder kans op breken. Schijnbaar is dit bij plasma vooral het geval, wellicht zit daar een ander soort glasplaat in? Bij LCD heb ik het namelijk nog nooit gehoord.
om terug te komen op het probleem dat de tv geen signaal meer van de pc ontvangt als ik em uit heb gehad:
het veranderen van de vernieuwingsfrequentie zorgt ervoor dat het beeld weer terug komt, maar alleen als ik voor 24Hz kies (pc staat standaard op 60)
nu een snelkoppeling naar een programma gemaakt waardoor ik niet meer de kabel eruit hoef te halen, maar ideaal is het (nog) niet...
heeft iemand anders nog een idee?
het veranderen van de vernieuwingsfrequentie zorgt ervoor dat het beeld weer terug komt, maar alleen als ik voor 24Hz kies (pc staat standaard op 60)
nu een snelkoppeling naar een programma gemaakt waardoor ik niet meer de kabel eruit hoef te halen, maar ideaal is het (nog) niet...
heeft iemand anders nog een idee?
Ik ga binnenkort bij redcoon een 46W4500 halen...heb flink lopen zoeken op tweakers en maar weinig minpuntjes tegen gekomen. Lijkt me een goede keuze. Iemand die al iets op 100Hrtz bekeken heeft? Zo ja, heeft het meerwaarde?
Ik wil er een HTPC op hangen via mijn AVR255. Hopen dat dit allemaal goed gaat komen en niet het videosignaal rechtstreeks naar de tv moet pompen....
Iemand toevallig de tv al thuisstaan en er een xbox 360 of htpc of iets dergelijks op heeft hangen?
Ik wil er een HTPC op hangen via mijn AVR255. Hopen dat dit allemaal goed gaat komen en niet het videosignaal rechtstreeks naar de tv moet pompen....
Iemand toevallig de tv al thuisstaan en er een xbox 360 of htpc of iets dergelijks op heeft hangen?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Mooi tvtje, ik heb de 40" versie. Ik vind 100 hertz wel een verbetering met name bij horizontale panning-opnames. Sommigen zien het echter niet en zetten het per definitie uit.lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:12:
Ik ga binnenkort bij redcoon een 46W4500 halen...heb flink lopen zoeken op tweakers en maar weinig minpuntjes tegen gekomen. Lijkt me een goede keuze. Iemand die al iets op 100Hrtz bekeken heeft? Zo ja, heeft het meerwaarde?
Ik heb mijn ps3 erop aangesloten waarop ik mijn films enzo stream. Zit gewoon op de hdmi kabel en er zit dus geen versterker of iets dergelijks tussen.
Fantastische tv, regelmatig merk ik dat ik met een grote smile tv zit te kijken

Ik heb thuis een Xbox 360 aan de 40W4500 hangen (via component) en dit ziet er fantastisch uit. DVD's worden netjes weergegeven, en ook games zien er fantastisch uit.lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:12:
....
Geen last van input lag of wat dan ook!
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition
Ik wil binnenkort een 40w4500 gaan aanschaffen alleen is die mooie actie van sony (cashback of blu-ray speler) afgelopen. Heeft iemand inzicht of ideeën van acties die er eventueel weer aankomen?
Thanks...ben erg benieuwd...kan bijna niet wachten:)Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:49:
[...]
Mooi tvtje, ik heb de 40" versie. Ik vind 100 hertz wel een verbetering met name bij horizontale panning-opnames. Sommigen zien het echter niet en zetten het per definitie uit.
Ik heb mijn ps3 erop aangesloten waarop ik mijn films enzo stream. Zit gewoon op de hdmi kabel en er zit dus geen versterker of iets dergelijks tussen.
Fantastische tv, regelmatig merk ik dat ik met een grote smile tv zit te kijken![]()
Ben toch wel erg benieuwd of mijn avr255 geen bottleneck gaat zijn qua beeld.
Moet ik eigenlijk nog ergens op letten als ik de tv bijvoorbeeld via redcoon koop of via plasma-discounter? Weet niet of er verschillende versies zijn of dat ik garantie bij moet kopen of zo.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik heb er wel garantie bijgekocht. Gewoon uit gedachte dat het vaak lijkt voor te komen dat apparaten stuk gaan na 1 jaar, net altijd buiten de normale garantie.
Eigenlijk bizar dat in Nederland de wettelijke garantieperiode maar 1 jaar is

Wees blij dat die wet er überhaupt is, wat moeten ze in Afrika dan wel niet zeggen?Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:34:
Anoniem: 272752
Redcoon staat niet al te best bekend. Weinig voorraad dus levertijden zijn vaak extreem lang.lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:30:
[...]
Moet ik eigenlijk nog ergens op letten als ik de tv bijvoorbeeld via redcoon koop of via plasma-discounter? Weet niet of er verschillende versies zijn of dat ik garantie bij moet kopen of zo.
Bobshop.nl staat wel goed aangeschreven, en die hebben nu een mooie aanbieding voor de 46W4500 (€ 1413,- en tv is op voorraad). Dan heb je ook nog extra veiligheid doordat ze aangesloten zijn bij thuiswinkel waarborg.
ik heb de 40" versie,lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:12:
een gewone PC met HDMI verbonden voor video + audio op 1920x1080
gebruik MPC: Home cinema editie om spul af te spelen, en 1080p content is werkelijk fantastisch... (o.a. Wall-e , Coral reef adventures WMV-HD demo)
enige waar ik last van heb is dat dus na dat scherm uit is geweest de pc niet meer wordt herkend..
het wisselen van vernieuwings frequentie van 60 naar 24 geeft dan weer een signaaltje en heb weer beeld

heb mijn ps3 en htpc aangesloten via mijn reciever (sony sf1300), alleen als je over htpc een film kijkt krijg je soms lipsync problemen voornamelijk als je op 24hz/p kijkt, reclock en een delay instellen verhelpt dit.lj_tree schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:12:
voor de rest is het topie, 100hz vindt ik ook erg verslavend, engiste minpunt vindt ik de rainbow/strobe effecten die deze tv geeft, maar ja geen enkel tv is perfect.
Wat MikeB78 zegt, klopt! Ik heb mijn 40W4500 ook bij Bobshop.nl daar besteld...
Super! En mn 40W4500 ziet er nog scherp uit. Zelfs analoog!
Super! En mn 40W4500 ziet er nog scherp uit. Zelfs analoog!
Waar zie jij dat aan? Want dat is me eigenlijk nooit opgevallen.Anoniem: 142356 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:48:
[...]
engiste minpunt vindt ik de rainbow/strobe effecten die deze tv geeft, maar ja geen enkel tv is perfect.
Dat ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit dan de 4500 serieDDX schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:03:
kwam deze info net tegen :
http://www.engadget.com/2...080p-zbr9-z-series-hdtvs/
mooi design ook

[Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 14-01-2009 07:25]
Ik heb zojuist de KDL-40V4000 besteld via bol.com met bijbehorende muurbeugel. Nu heb ik digi-tv van ziggo. Heb ik nu alleen een AlphaCrypt kaartje nodig zoals deze? En heeft het überhaupt nog wel zin om zoiets aan te schaffen ivm CI+ dat er aan zit te komen? Iemand een 40V4000 icm Ziggo digitale tv?
[Voor 12% gewijzigd door Techno Overlord op 14-01-2009 10:26]
Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie
Ik heb nu eindelijke mijn 40W4500 staan en ik moet zeggen dat ik het out-of-the-box al een genot vind om naar te kijken. Nou moet ik eerlijk toegeven dat de oude tv echt niets meer waard was en de vooruitgang gigantisch is (zitten er ballen in het spel tennis? nooit eerder gezien
).
De totale opstelling bestaat nu uit het volgende:
Sony 40W4500
Sony DAV-DZ260 (dvd/audio)
Humax iPVR-9200 (ziggo)
Op 3 meter afstand ziet het beeld er erg scherp uit in combinatie met digitale tv van Ziggo. Wat me echter wel tegenvalt is dat als ik het geluid van de tv boven de 60 zet en hoger er nogal wat ruis door de speakers komt. En daarnaast als ik de tv bijvoorbeeld op 50 zet dan moet ik de humax bijna vol open zetten om het echt goed te kunnen horen. Via de DAV-DZ260 heb ik eigenlijk hetzelfde, deze zit met een toslink op de Humax, dus waarschijnlijk zit het probleem daar.
Nu nog even wachten tot ik de BDP-S350 ontvang van Sony om echte 1080P beelden te kunnen bekijken. Tot zover heel erg tevreden!

De totale opstelling bestaat nu uit het volgende:
Sony 40W4500
Sony DAV-DZ260 (dvd/audio)
Humax iPVR-9200 (ziggo)
Op 3 meter afstand ziet het beeld er erg scherp uit in combinatie met digitale tv van Ziggo. Wat me echter wel tegenvalt is dat als ik het geluid van de tv boven de 60 zet en hoger er nogal wat ruis door de speakers komt. En daarnaast als ik de tv bijvoorbeeld op 50 zet dan moet ik de humax bijna vol open zetten om het echt goed te kunnen horen. Via de DAV-DZ260 heb ik eigenlijk hetzelfde, deze zit met een toslink op de Humax, dus waarschijnlijk zit het probleem daar.
Nu nog even wachten tot ik de BDP-S350 ontvang van Sony om echte 1080P beelden te kunnen bekijken. Tot zover heel erg tevreden!
bij een snelle zwart wit scenes, zie je heel duidelijk groen strepen, maar ik erger me niet heel erg eraan,Anoniem: 136772 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 07:22:
[...]
Waar zie jij dat aan? Want dat is me eigenlijk nooit opgevallen.
als je het perse wilt zien moet je ff je pc/notebook aansluiten, achterond zwart maken en dan heel snel met je muis bewegen.
http://nl.youtube.com/watch?v=fPqaIp0lHhg (vanaf 26 seconden, bij de '4' is het heel goed te zien).
Dat filmpje ken ik ja; vond het een beetje op phosphortrails lijkenAnoniem: 142356 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:32:
[...]
bij een snelle zwart wit scenes, zie je heel duidelijk groen strepen, maar ik erger me niet heel erg eraan,
als je het perse wilt zien moet je ff je pc/notebook aansluiten, achterond zwart maken en dan heel snel met je muis bewegen.
http://nl.youtube.com/watch?v=fPqaIp0lHhg (vanaf 26 seconden, bij de '4' is het heel goed te zien).

Hebben alle 4500's dit of is het een individueel geval?
ze hebben het helaas allemaalAnoniem: 136772 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:57:
[...]
Dat filmpje ken ik ja; vond het een beetje op phosphortrails lijken
Hebben alle 4500's dit of is het een individueel geval?
Geeft wel aan hoeveel moeite je moet doen dit waar te nemen. Ik kijk normaal TV (digitaal SD) en films op DVD en heb nergens last van. Ik heb het gevoel dat sommigen nogal de nadruk leggen op problemen die alleen in extreme omstandigheden merkbaar zijn.Anoniem: 142356 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:32:
[...]
bij een snelle zwart wit scenes, zie je heel duidelijk groen strepen, maar ik erger me niet heel erg eraan,
vandaag blu-ray pakket binnen gekregen, een week nadat de 10 euro is afgeschreven
en 2 weken na opsturen van de coupon 

[Voor 5% gewijzigd door mschol op 14-01-2009 20:34]
Ik ga er denk dus ook maar op wachten.Anoniem: 136772 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 07:22:
[...]
Dat ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit dan de 4500 serie
Bij gebrek aan 1080p met de ex1 en zx1.
Heb vandaag het blu-ray pakket (Speler + films) binnen gehad. Ziet er super uit!mschol schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:23:
vandaag blu-ray pakket binnen gekregen, een week nadat de 10 euro is afgeschrevenen 2 weken na opsturen van de coupon
Heeft ongeveer 4 weken geduurt na inzenden. Verder is er bij mij €20,- afgeschreven, waarom is dat bij jou maar 10 geweest?
Anoniem: 187021
En jij ziet het verschil tussen 1080i en 1080p ? Dat zou ik weleens willen testenDDX schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:57:
[...]
Ik ga er denk dus ook maar op wachten.
Bij gebrek aan 1080p met de ex1 en zx1.

(overigens kunnen beide toestellen uiteraard wel 1080p aan, maar niet draadloos)
Dit topic is gesloten.