[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 141.974 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Er zijn massas universele AB's te koop. De harmony serie van logitech is hier vooral populair.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Je zou die aparte decoder helemaal niet nodig hoeven hebben met de Bravia televisies.
Dát is nou het idee achter de ingebouwde DVB-C decoder. ;)
Als je geen UPC hebt, zou je het kunnen proberen met de Alphacrypt CAM.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 13:54

StapelPanda

PB0MV

Thuis hebben we sinds 1 dag een KDL-40W4500. Meteen hebben we deze aangesloten op het netwerk thuis. foto's kijken en muziek luisteren lukt. Films kan niet, dat weet ik. Toch snel even met VLC wat dingen geprobeerd. gekeken of de lcd-tv een webserver heeft, ook niks. Dan maar snel even een poort scan draaien. van 0 tot 9000.
Alleen poort 21 is open. Weet iemand waarvoor deze is? er zit namelijk geen ftp server achter volgens mij.

En nog een 2de puntje, met twonkymediamanager kan ik de tv vinden als renderer. Alleen ik vind het programma wat traag, en over 30 dagen is de pret over. Weet iemand hiervoor een alternatief?

[ Voor 3% gewijzigd door StapelPanda op 21-12-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 16:25
Ik wil de komende week een 40W4000 gaan halen, ik vraag me alleen af hoe het nou zit met het aansluiten van het digitale signaal.
We wonen in Den Haag (casema/Ziggo) en vanmiddag vertelde de klantenservice van Ziggo me dat ik voor 29,95 een smartcard kan halen, in de tv stoppen, aanmelden en kijken maar op mijn standaard abbo.
Hier op het forum lees ik over enorm veel problemen met Ziggo en Bravia's, zwart beeld, steeds weer de boel opnieuw instellen, nóg meer AB's, toch maar een decoder omdat het niet goed zou werken met de smartcard direct in de TV...
Kortom ik snap er niets meer van en wil niet de mist ingaan met een verkoper die doodleuk verkondigd dat het kan en dan thuis aangekomen met de hele handel de frustratie begint.
Graag zou ik dus willen weten of hier mensen uit de regio Den Haag zijn met een Bravia en hoe die de set hebben aangesloten met HDtv via Ziggo en hoe de kwaliteit is van analoog, het liefst wil ik de tv bedienen met de AB van sony en niet met tig kastjes en andere omwegen werken.

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Persoonlijk zou ik analoog willen afraden omdat het beeld geen recht doet aan je HDTV. Je hebt voor je Sony een Alphacrypt nodig. Die kun je verkrijgen in Zoetermeer bij een Sattelietshop. Als je die in je TV stopt en je Ziggo Smartcard erin kun je het digitale signaal van Ziggo ontvangen op je Sony incl. de HD zenders. Het alternatief is een externe HD decoder van Humax of Samsung, maar volgens mij is die duurder dan een Alphacrypt. Ik gebruik de Alphacrypt nu ruim een maand met Ziggo en na wat gewenning moet ik zeggen dat het werkt. Ik heb trouwens een 40W4500. Je schijnt wel wat te moeten tweaken met een paar instellingen van de Sony om geen zenders kwijt te raken. Volgens mij had het met het uitschakelen met de auto-update functie van de Sony te maken. De exacte informatie is óf in dit topic gepost of op het Ziggo forum. Ben ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
hoi iedereen!

Ik heb sinds twee dagen ook een kdl40-l4000, ik weet dat meeste mensen deze serie nog niet kennen. Ik kan er ook geen reviews over vinden. Maar ik vind hem fantastisch! Beeld is prachtig voor zover ik kan beoordelen. Heb nog geen al te lastige probleempjes opgemerkt.

http://www.sony.be/lang/nl/product/t32-l-series/kdl-40l4000

Ik heb € 999 voor dit toestel betaald. (België) En ik vind het niet zoveel voor dit toestel. Het heeft niet zoveel features als de meeste bravia toestellen. Maar ik denk niet dat je voor die prijs moet klagen ( toch niet voor de 40" modellen) en heeft ook niet de looks (hoewel ik vind dat ie er strak uitziet).

features:

BRAVIA ENGINE 2, 24p True Cinema en BRAVIA Sync
en nog wat standaard bravia dingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Yoshi op 22-12-2008 12:53 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:00
hoi_roy schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:28:
Heb gisteren bij de BCC de 40Z4500 gekocht voor €1650! (prijs aanpassing ivm de prijs bij megapool). BCC doet mee met de sony actie dus de blu ray mag mijn kant op komen. Gelijk een TomTom van BCC gekregen (kado weken) dus dat was wel lekker winkelen. :P
De TV aangesloten op een Humax 5000C. Heb echt geweldig beeld, vooral op de zenders die in HD uitzenden (1e 2weken gratis). Rest van de zenders is prima, maar de HD kanalen zijn echt subliem. :9
Vind het wel irritant dat je van sony een prima afstandsbediening krijgt, waar je vervolgens niets meer me kan omdat alles door de HD decoder moet worden gedaan....(zender wisselen, teletekst etc)
Wat is jullie mening daarover & Hoe lossen jullie dat op?
hoi_roy, was die prijs met korting of heb je 1650 afgereken en moet je nog het formuliertje insturen?
heb zelf in BCC in utrecht een 40W4500 1475 met 200 retour van sony dus voor 1275. maar geen eigenlijk voor de Z4500 maar die vond ik toch te duur :(

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illy1982
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 16:51
Triplefox schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:34:
Ik wil de komende week een 40W4000 gaan halen, ik vraag me alleen af hoe het nou zit met het aansluiten van het digitale signaal.
We wonen in Den Haag (casema/Ziggo) en vanmiddag vertelde de klantenservice van Ziggo me dat ik voor 29,95 een smartcard kan halen, in de tv stoppen, aanmelden en kijken maar op mijn standaard abbo.
Hier op het forum lees ik over enorm veel problemen met Ziggo en Bravia's, zwart beeld, steeds weer de boel opnieuw instellen, nóg meer AB's, toch maar een decoder omdat het niet goed zou werken met de smartcard direct in de TV...
Kortom ik snap er niets meer van en wil niet de mist ingaan met een verkoper die doodleuk verkondigd dat het kan en dan thuis aangekomen met de hele handel de frustratie begint.
Graag zou ik dus willen weten of hier mensen uit de regio Den Haag zijn met een Bravia en hoe die de set hebben aangesloten met HDtv via Ziggo en hoe de kwaliteit is van analoog, het liefst wil ik de tv bedienen met de AB van sony en niet met tig kastjes en andere omwegen werken.
Ik ben zelf een trotse bezitter van een 40W4000. Als je digitaal tv wil kijken van Ziggo dan moet je 1) Een module bestellen (AlphaCrypt) 2) een smartcard halen van ziggo bij de mediamarkt.

Zelf heb ik vannochtend de AlphaCrypt Classic (firmware 3.18) besteld op www.mascom.de Dit is tevens de leverancier van de kaarten. Maar zoals je hier vast heb gelezen is dat je dus een AlphaCrypt module en een smartcard nog moet hebben.

Nou hopen dat ik m'n module snel binnen krijg!

Misschien weet iemand dit wel: Kan ik de smartcard van mn buren gebruiken om te kijken om m'n AlphaCrypt werkt? Of is dit huisnummer gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murapogilo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 14:28
Heeft Motionflow ergens nog zin als tv en blue ray films via een HTPC worden bekeken? Vanuit gaande dat de grafische kaart ingesteld is op 1080p en de HTPC de juiste configuratie heeft (ondersteuning HD content door grafische kaart en voldoende krachtige processor).

Ik kan nergens het antwoord hierop vinden, maar ik vermoed dat MotionFlow niet echt bijdraagd aangezien:
1) Beeldvergroten wordt gedaan door de pc
2) Blur in content kan worden gecorrigeerd door de pc
3) Pulldown, indien er sprake is, wordt afgehandeld door de pc

Nou gaat het allleen nog om de interpolatie van beelden die op 100 of 200Hz worden uitgevoerd. Het lijkt mij niet aannemelijk dat de pc de beelden via hdmi(*) op 100Hz kan doorsturen naar een Sony Bravia TV (of toch wel?) Hetgeen zou kunnen betekenen dat MotionFlow mischien toch een verschil kan uitmaken?

Bovenstaande vraag zou ik graag beantwoord willen hebben aangezien ik twijfel tussen deze twee modellen sony tv's:
Sony Bravia 40Z4500
en de
Sony Bravia 40W4000

Het prijsverschil tussen deze twee is heden zo'n € 750 en de tv's zien er identiek uit. Ik kijk geen voetbal en speel geen spelletjes. Een vriend die ook geinteresseerd is in deze opstelling (HTPC met HD-TV) kijkt graag voetbal en wil weten of de snelbewegende beelden beter worden weergegeven door een HDTV met 200Hz MotionFlow.

*) Handleiding geeft aan dat wanneer de pc wordt aangesloten als zijnde een pc de resolutie van 1080p niet gehaald kan worden. Dus de HTPC moet worden aangesloten als een blue-ray speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Laatst online: 10:55
illy1982 schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:13:
Misschien weet iemand dit wel: Kan ik de smartcard van mn buren gebruiken om te kijken om m'n AlphaCrypt werkt? Of is dit huisnummer gebonden?
Ja dit kan gewoon, de Ziggo smartcards zijn niet adres gebonden.
Wel moet je je in dezelfde Ziggo regio bevinden, namelijk het Multikabel/Casema of @Home gebied.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Doman op 22-12-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:38

iMars

Full time prutser

Murapogilo schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:23:
...

Bovenstaande vraag zou ik graag beantwoord willen hebben aangezien ik twijfel tussen deze twee modellen sony tv's:
Sony Bravia 40Z4500
en de
Sony Bravia 40W4000
Waarom de Sony Bravia 40Z4500 en de Sony Bravia 40W4000
en niet de Sony Bravia 40Z4500 en de Sony Bravia 40W4500?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
beck schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:10:
Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van de KDL-40W4500. De beeldkwaliteit i.c.m. met digitale televisie is zeer mooi en ook games (xbox 360) zien er verbluffend uit. Wat dat betreft ben ik er ook erg blij mee.

Er is alleen één maar... Toen het donkerder begon te te worden zag ik links onderin een witte vlek. Dit staat geloof ik bekend als backlight bleeding. Nu is dit bij te stellen door de backlight zeer laag in te stellen, door deze op bijv. 2 of minder te zetten. Bij mij blijft het effect toch enigzins zichtbaar, zelfs met deze settings.

Ik heb een aantal foto's gemaakt om het effect weer te geven. Deze foto's zijn genomen in een donkere ruimte met een E66 (excuus voor de slechte kwaliteit). Op de foto's zie je een zwarte achtergrond (dvd'tje van de Matrix op pauze gezet). Ik heb de backlight op maximaal ingesteld zodat het effect goed zichtbaar is.

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat vinden jullie hiervan, is dit normaal? Hebben jullie 40W4500's dit effect ook? Ik zit namelijk sterk te twijfelen of ik deze tv ga omruilen voor een andere 40W4500 of misschien wel voor een hele andere tv indien alle 40W4500's hier last van hebben.
Hmmm, ik heb last van hetzelfde probleem en twijffel nog steeds of ik de LCD TV zal aanmelden. Ik ben bang een slechter LCD scherm en met dode pixels terug te krijgen, en wat dan?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31135483#31135483

Ik ga vanavond ook eens met backlight op max proberen, dat is bij mijn foto's niet het geval.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 22-12-2008 14:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murapogilo
  • Laatst online: 26-08 14:28
webmail schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:43:
[...]

Waarom de Sony Bravia 40Z4500 en de Sony Bravia 40W4000
en niet de Sony Bravia 40Z4500 en de Sony Bravia 40W4500?
Uiterlijk van de 40W4000 is identiek aan de 40Z4500. Heeft o.a. te maken met O+
De Philips 42PES0001D is ook een prachtig toestel. Het gaat hierom of de beeldkwaliteit het prijsverschil rechtvaardigd en daarnaast of een 100/200Hz tv in combinatie met een HTPC voetbalwedstrijden beter toont. De 40W4000 schijnt minder goed te zijn in het tonen van tv beelden (zie http://www.hetbesteproduc...2B20E_test_en_review.html ), maar de minder goede deinterlacer is hoogstwaarschijnlijk hiervan de oorzaak. Dit wordt nou net afgehandeld door de HTPC.

Tot op heden heb ik nog niets via het internet gevonden dat mij een antwoord kan geven of de beeldkwaliteit (van voetbalwedstrijden) hoger is van een tv met 100/200Hz MotionFlow tov een lcd tv zonder MotionFlow in combinatie met een HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:02

DDX

mrc16 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 09:23:
Mijn mening en ervaring over de EX1:

Draadloos komt het signaal niet verder dan 1080i. Gelukkig zit er aan de zijkant van de TV 1 hdmi aansluiting die wel 1080p kan doorsturen, maar daar koop je deze tv niet voor want je wilt alles op de receiver aansluiten. Qua beeld vind ik m heel erg tegenvallen. Lijkt wel of er een goedkoop scherm ingezet is. Kijkhoek slecht, als ik al 20cm schuin ga staan dan worden de kleuren heel erg flets. Contrast is voor de rest wel goed maar de zwartwaarde heel erg slecht. Als ik m naast de W4500 zet dan geeft de W4500 met dezelfde instellingen een dieper zwart. Leuke TV met een apart design maar meer ook niet. Laat ze eerst maar een fatsoenlijke receiver maken.
Maar kan je de receiver dan door middel van een kabel aansluiten op de tv zelf om toch die 1080p te halen ? (Die in handleiding genoemd wordt voor de ingangen op de receiver)
Zwartwaarde zou ik eventueel ook de ZX1 kunnen kopen.

En anders toch maar eens kijken naar Philips. (en dan denk ik aan de PES0001)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
DDX schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:49:
[...]

Maar kan je de receiver dan door middel van een kabel aansluiten op de tv zelf om toch die 1080p te halen ? (Die in handleiding genoemd wordt voor de ingangen op de receiver)
Zwartwaarde zou ik eventueel ook de ZX1 kunnen kopen.

En anders toch maar eens kijken naar Philips. (en dan denk ik aan de PES0001)
Nope, alleen een rechtstreekse bron: ps3, dvd speler, etc met HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
white modder schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:46:
hoi iedereen!

Ik heb sinds twee dagen ook een kdl40-l4000,

Ik heb € 999 voor dit toestel betaald. (België) En ik vind het niet zoveel voor dit toestel. Het heeft niet zoveel features als de meeste bravia toestellen. Maar ik denk niet dat je voor die prijs moet klagen ( toch niet voor de 40" modellen) en heeft ook niet de looks (hoewel ik vind dat ie er strak uitziet).
Das een flinke prijs. Hier een nederland koop je voor dat bedrag een 40U4000(800,-), 40W4000(1000,-), 40V4000(1000,-),L4000(750,-!). Is het een belgie nou veel duurder of ben je gewoon genept?

Edit je koopt bij Media Markt belgie een S4000 gewoon voor 888,-!. Ben benieuwd waar je je TV voor zoveel geld heb gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door WidgetTWW op 22-12-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
mrc16 schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:51:
[...]

Das een flinke prijs. Hier een nederland koop je voor dat bedrag een 40U4000(800,-), 40W4000(1000,-), 40V4000(1000,-),L4000(750,-!). Is het een belgie nou veel duurder of ben je gewoon genept?

Edit je koopt bij Media Markt belgie een S4000 gewoon voor 888,-!. Ben benieuwd waar je je TV voor zoveel geld heb gekocht.
Sterker nog,

Ik heb vandaag de 40v4000 binnengekregen, welke ik via ibood had besteld. Prijs 699euro. Echt een top tv wat mij betreft. Ik heb geen HD-ontvanger nodig, en ik hou van piano black. Heb dus echt geluk gehad met de aanbieding van ibood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56
hoi_roy schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:28:
Heb gisteren bij de BCC de 40Z4500 gekocht voor €1650! (prijs aanpassing ivm de prijs bij megapool).
Hoe kan dat dan? Op de website van BCC kost deze op dit moment €2059,- en Megapool staat niet in hun lijst van aanbieders waarbij de laagste prijsgarantie geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 16:05
kwiebus schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:55:
[...]

Hoe kan dat dan? Op de website van BCC kost deze op dit moment €2059,- en Megapool staat niet in hun lijst van aanbieders waarbij de laagste prijsgarantie geldt.
Heb echt 1650,- afgerekend (ok ok, om precies te zijn: €1649 + €8 verwijderingsbijdrage = €1657) ;)
(Heb geen geld retour gevraagd, maar ga voor de blu ray speler...)

Dat Megapool niet op hun lijstje staat betekend niet dat ze niet met de prijs mee gaan. Ze matchen altijd met winkels in de omgeving. Ik heb de aankoop in Den Bosch gedaan. Megapool lijkt een webshop, maar is in werkelijkheid gelinkt aan de Harense smid (zit oa in Rosmalen) en daarom gaan ze daarin mee.

Mocht je een goedkope winkel in omgeving Rottendram zoeken, kan je altijd nog naar Foka.nl verwijzen. Hebben namelijk ook een reguliere winkel, die matcht de BCC ook. Echte webshops als Redcoon doen ze niet.

Mocht je twijfelen over of BCC er in mee gaat kan je altijd met het service centre van BCC bellen. Geven je uiteindelijk niet 100% zeker aan dat de winkel mee gaat, maar wel als ze dit zeker niet doen. Enneh als je nu de 40z4500 koopt kan je met de kadokeuzeweken ook nog uit een TomTom one benelux of nintendo ds lite kiezen. >:)

[ Voor 37% gewijzigd door hoi_roy op 22-12-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
hoi_roy schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:13:
[...]
Dat Megapool niet op hun lijstje staat betekend niet dat ze niet met de prijs mee gaan. Ze matchen altijd met winkels in de omgeving. Ik heb de aankoop in Den Bosch gedaan. Megapool lijkt een webshop, maar is in werkelijkheid gelinkt aan de Harense smid (zit oa in Rosmalen) en daarom gaan ze daarin mee.
Ik heb hem anderhalve week geleden bij de Harense Smid in Rosmalen voor, schrik niet, het bedrag van €2033 gekocht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij BCC is er altijd wel wat mogelijk t.o.v. de standaard prijzen waar ze mee adverteren.

Ik ga zelf binnenkort de 46W4500 i.c.m. de RHT-G1500 aanschaffen. Deze combi staat bij BCC voor 3500 euro. Nadat ik de verkoper wees op het grote prijsverschil met de internet shops, kwam hij uiteindelijk met een prijs van € 3000,-. Na cashback van Sony kom je dan op € 2800, nog slechts € 150 boven de laagste internet prijs.

Zelf bestel ik trouwens alsnog bij een internet shop (van het prijsverschil haal ik mijn alphacrypt + hdmi kabel ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
mrc16 schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:51:
[...]

exellent, en ik had rondgekeken ;-), het goedkoopste vond ik de l4000 voor 888, maar dat was veel te ver rijden voor mij. Media market kan ik geen prijzen van vergelijken, aangezien die geen prijzen op hun sites noteren. Of heb ik al die maanden scheel gekeken :). Ik heb ook wel voor de service betaald (aan huis gebracht, trap op gesleurd :p, geinstalleerd, gecalibreerd, afval meegenomen) :)

http://www.exellent.be/ er schijnt op dit moment wel een probleem te zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yoshi op 23-12-2008 10:08 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Das dan wel weer netjes.. Ik heb zondag de 40W4000 vanaf de media markt meegenomen voor €827,- * maar dan moest ik hem zelf meenemen in de auto,1 trap omhoog tillen, installeren en de rotzooi heb ik nog ;)

* Het was zondag 10% korting op alle tv's van 40" en groter.

[ Voor 11% gewijzigd door Equator op 23-12-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illy1982
The_Doman schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:32:
[...]

Ja dit kan gewoon, de Ziggo smartcards zijn niet adres gebonden.
Wel moet je je in dezelfde Ziggo regio bevinden, namelijk het Multikabel/Casema of @Home gebied.
Is er dan geen mogelijkheid om de kaart van mn buren te dupliceren? Er zal toch wel apparaten en kaarten zijn die de mogelijkheid wel bieden om een duplicaat te maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
illy1982 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:
Is er dan geen mogelijkheid om de kaart van mn buren te dupliceren? Er zal toch wel apparaten en kaarten zijn die de mogelijkheid wel bieden om een duplicaat te maken?!
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-05-2017
illy1982 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:
[...]
Wat zeur je nu zo'n smartcard van Ziggo kost nog geen 30 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

XtratT schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:06:
[...]

In mijn woonplaats (Veenendaal) was vorige week een aktie. Zo'n Humax inclusief smartcard voor samen 15 euro. :o

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het voordat je de 200 euro cashback op je rekening hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illy1982
XtratT schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:06:
[...]

Abo kosten vergeetje!!! DAT IS OOK EEN HOOP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 06:42:
Hoe lang duurt het voordat je de 200 euro cashback op je rekening hebt staan?
3 weken ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel! Ik hoop vandaag de 40w4500 mee naar huis te nemen, zou die in een golf 3 passen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34
[...]

Zojuist bij de BCC in Amsterdam meegekregen voor 1849, en dan krijg ik 200 euro nog retour, dus netto 1649.

(ik heb verwezen naar megapool en een bluray speler had ik al voor kerst gekregen :))

[ Voor 5% gewijzigd door paella op 24-12-2008 15:58 ]

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

illy1982 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:35:
[...]

Abo kosten vergeetje!!! DAT IS OOK EEN HOOP !
Het standaard digitale pakket kost niets. Wel ben je verplicht het analoge pakket af te nemen (15 euro per maand). Extra paketten kosten zo'n 3-4 euro per maand.
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:18:
[...]

Dankjewel! Ik hoop vandaag de 40w4500 mee naar huis te nemen, zou die in een golf 3 passen? :?
Achterbank omhoog klappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
En hoe lang duurt het voordat je de waardecoupon om de €200 retour te vragen krijgt thuisgestuurd?

[ Voor 6% gewijzigd door kwiebus op 24-12-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34
Op de bon stond geloof ik max een maand.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
kwiebus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:45:
[...]

En hoe lang duurt het voordat je de waardecoupon om de €200 retour te vragen krijgt thuisgestuurd?
Nou die coupon krijg je alleen in de winkel. Deze zijn uniek en geregistreerd en worden niet via de post uitgereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
mrc16 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:55:
[...]

Nou die coupon krijg je alleen in de winkel. Deze zijn uniek en geregistreerd en worden niet via de post uitgereikt.
Toen ik mijn tv op 12 december kocht waren de coupons op en ik zou er dus één toegestuurd krijgen. Ik heb eersgisteren nog nagevraagd waar deze bleef en ze vertelden mij toen dat deze bij Sony besteld was maar konden mij verder niet zeggen wanneer ik deze zou ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
kwiebus schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:02:
[...]

Toen ik mijn tv op 12 december kocht waren de coupons op en ik zou er dus één toegestuurd krijgen. Ik heb eersgisteren nog nagevraagd waar deze bleef en ze vertelden mij toen dat deze bij Sony besteld was maar konden mij verder niet zeggen wanneer ik deze zou ontvangen.
Das wel heel slecht. Gewoon achteraan gaan. Je koopt die tv natuurlijk niet voor niks, en je gaat ervan uit dat je een coupon krijgt. Gewoon bij die gasten in de nek hijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vanmiddag de 40W4500 gekocht, net neergezet; helaas nog even zonder digitale tv maar dat overleef ik nog wel denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook de 40w4500 gekocht, is wel errug groot maar o zo mooi!
Heb wel een beetje clouding aan de linkerkant, trekt dat nog bij?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:44:
ik had er ook een beetje last van in het begin, nu is het zowat weg..., gaat vanzelf weg denk ik

• mschol
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:44:
ik heb speciaal gister, vlak voordat ik ging slapen gekeken naar clouding..
(helemaal verduisterde kamer) en er zat nergens clouding op waar ik niet mee kon leven.. zag er allemaal goed uit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 11:44

TAA

Liever IRC

Omdat ik door de bomen het bos even niet meer zie graag wat gebruikerservaringen...

Werkt de Alphacrypt Classic 3.18 nu wel of niet in combinatie met een 40W4500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:59
TAA schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:42:
Omdat ik door de bomen het bos even niet meer zie graag wat gebruikerservaringen...

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had graag eens jullie mening geweten over de Sony Bravia 32W4000 en de 32V4500. Ik zou me een LCD kopen omdat ons ander toestel stilaan ouder wordt.
We zitten op zo'n 3 meter van het toestel en zal vooral gebruikt wordt voor digitale tv te kijken, sport en DIVX. Welke lijkt jullie dan een betere optie, of geen van beide omdat deze geen 100Hz technologie hebben. Ik wil in ieder geval ghosting verwijderen...Graag jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 16:52

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Na vergelijking in verschillende winkels bevalt Sony mij het meest over het algemeen, maar welk type? Het wordt een 46" of meer en rond de 2.500 euro.

Opzich heb ik keuze genoeg, maar prijs/kwaliteit verhouding doet de 46 of 52W4500 het heel goed... Heeft iemand een argument om toch naar een andere serie te kijken? Led zit niet in het budget. 200 Hz zie ik nog niets in. Bovendien schijnt het niet alleen maar voordelen te geven deze twee dingen.

De aansluitingen zijn nagenoeg gelijk. Het enige is het contrast, maar dit vind ik in winkels erg moeilijk te bepalen. Hier kom ik thuis pas achter of ik het goed vind of niet.

Nog tips dus? Lekker de 52W4500 halen, want ik vind groot wel wat... Of toch de 46 en dan gewoon weer een andere TV doen over een jaar of zo. Of toch het geld uitgeven aan een betere serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik kon deze info niet uit de specs op de Sony site halen, dus misschien dat iemand het hier weet.

De HDMI aansluitingen bij de 32w4000, zijn die HDMI 1.3???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 23:42
Ik heb de 40V4000 hier nu bijna een week staan. Ook besteld via iBood. Ik had verwacht dat het 100 Hz verhaal ook merkbaar zou zijn, maar nee, ik merk niet dat het verschil geeft. Ik heb het verschil gezien bij de Mediamarkt, maar als je zelf eenmaal de tv hebt staan merk je het niet.

Goed, het beeld... Prima. Zwart is ook goed zwart. Ik merk alleen dat de tv moeite heeft met de kleur rood, maar volgens mij breken meer tv's hun nek daarover. Af en toe wordt de kleur rood namelijk vlekkerig weergegeven, dus niet mooi egaal rood. Dit ligt mijns inziens ook meer aan de kwaliteit van de uitzending dan dat het aan de tv ligt. Bij oudere serie (A-team, etc). is het beeld minder dan bij nieuwere series. Op een CRT zie het verschil niet maar op een LCD des te meer.

Het beeld van de Playstation is echt subliem. Zowel games als Blu-ray films en series die ik via een usb stick op de PS3 kijk. Het beeld is dan echt superstrak.

Nee, ik heb geen spijt van deze aankoop. Ik zit alleen nog twee dingen te overwegen.
Ten eerste of ik de tv aan de muur moet hangen, zo ja, welke beugel is de beste?
Ten tweede, gaat een Humax 5000c decoder via HDMI een beter beeld geven dan de Humax Fox die ik nu heb (aangesloten via scart)?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe scoren DIVX en XVID films of afleveringen? Ik heb namelijk alle tekenfilms van m'n zoontje geconverteerd naar dat formaat en speel die via USB af. Scheelt een stuk als ze de originele schijven niet helemaal vol krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmmm, zoeken op "Dolby Digital" in dit topic leverde niet echt veel hits op, maar eentje.

Dus ik vraag 't toch nog maar ff:

Iemand enig idee waarom ik geen geluid heb als ik mijn Playstation 3 een Dolby Digital 5.1-audio-track via HDMI laat versturen naar mijn 40V4210 (intern gewoon een V4000 is me verteld)?

Ik heb gelezen dat de BRAVIA's alleen PCM-input via HDMI ondersteunen, maar dat zou toch te belachelijk voor woorden zijn? Hij heeft immers 'zelfs' `Virtual Dolby®` wat zou suggereren dat hij ondanks z'n 2.0-output (zowel eigen speakertjes als de analoge audio line-out aan de achterkant) toch wat met Dolby-iets zou moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:45:
Ik heb al een jaar de KDL-40X3500. Sinds kort staat de tijd (bij digitaal ontvangst in de vaandel/balk) ongeveer een 20 minuten achter. Als ik digitale TV kijk via de UPC decoder en op de I+/? knop druk (2x) dan staat onderin het scherm ook de tijd en deze staat ook 20 minuten achter. Ik heb vanalles geprobeerd (ook 'automatisch tijd instellen' maar ik krijg de tijd niet meer goed. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Osiris schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 14:42:
Hmmm, zoeken op "Dolby Digital" in dit topic leverde niet echt veel hits op, maar eentje.

Iemand enig idee waarom ik geen geluid heb als ik mijn Playstation 3 een Dolby Digital 5.1-audio-track via HDMI laat versturen naar mijn 40V4210 (intern gewoon een V4000 is me verteld)?

Ik heb gelezen dat de BRAVIA's alleen PCM-input via HDMI ondersteunen, maar dat zou toch te belachelijk voor woorden zijn? Hij heeft immers 'zelfs' `Virtual Dolby®` wat zou suggereren dat hij ondanks z'n 2.0-output (zowel eigen speakertjes als de analoge audio line-out aan de achterkant) toch wat met Dolby-iets zou moeten kunnen?
Net weer een episode House gekeken, 5.1 AC3 (Dolby Digital). Met in de PS3 "Dolby Digital" en "Linear PCM 2.0 44.1 kHz" + "Linear PCM 2.0 48 kHz" aangevinkt, dan hoor ik niets. Zet ik alleen de tweemaal LPCM aan en de Dolbi Digital uit, dan hoor ik wél wat.

Dus de TV decode geen DD blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
TAA schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:42:

op een V4500 iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 07:51:
Hoe scoren DIVX en XVID films of afleveringen? Ik heb namelijk alle tekenfilms van m'n zoontje geconverteerd naar dat formaat en speel die via USB af. Scheelt een stuk als ze de originele schijven niet helemaal vol krassen...
Ik ben zelf een grote divx fan, bekijk regelmatig divx films. Het valt mij 100% mee. Ik vreesde dat het een stuk minder zou worden bij mijn overstap van 26inch crt naar 40inch lcd (40W4000). Maar het ziet er perfect uit, haast nog beter dan dvd. Dat komt deels ook omdat de (losse) ondertiteling bij divx veel scherper is dan bij dvd. Wel moet ik zeggen dat ik veel eigen rips kijk, waarbij ik op dvd5 kwaliteit probeer uit te komen.
Osiris schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 14:42:

Ik heb zelf het geluid van mijn pc direct op mijn receiver aangesloten. Het fijne is, dat de TV-ingang op mijn receiver zowel analoog als optisch aankan. Hierdoor kan ik mijn receiver altijd op de TV ingang laten staan. Als mijn pc uitstaat hoor ik het geluid van mijn tv (via analoog) op mijn receiver. Als mijn pc aanstaat hoor ik het geluid van mijn pc (via optisch) op mijn receiver.

[ Voor 25% gewijzigd door cjdijk op 28-12-2008 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
cjdijk schreef op zondag 28 december 2008 @ 05:02:
[...]

Ik heb zelf het geluid van mijn pc direct op mijn receiver aangesloten. Het fijne is, dat de TV-ingang op mijn receiver zowel analoog als optisch aankan. Hierdoor kan ik mijn receiver altijd op de TV ingang laten staan. Als mijn pc uitstaat hoor ik het geluid van mijn tv (via analoog) op mijn receiver. Als mijn pc aanstaat hoor ik het geluid van mijn pc (via optisch) op mijn receiver.
Ik heb helaas (nog) slechts een analoog versterkertje, 2.0 dus. Al mag ik hopen dat de TV toch echt wel Dolby Digital vanaf de HDMI-connector onveranderd doorgeeft op z'n optische digital out! Waarom zou dat ding er anders opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op zondag 28 december 2008 @ 08:04:
[...]

Ik heb helaas (nog) slechts een analoog versterkertje, 2.0 dus. Al mag ik hopen dat de TV toch echt wel Dolby Digital vanaf de HDMI-connector onveranderd doorgeeft op z'n optische digital out! Waarom zou dat ding er anders opzitten.
Ik heb het idee dat de optische uit erop zit om het digitale geluid van de DVB decoder uit te kunnen sturen, maar ben niet geheel zeker daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 23:42
Ik zit alleen nog twee dingen te overwegen.
Ten eerste of ik de tv aan de muur moet hangen, zo ja, welke beugel is de beste?
Ten tweede, gaat een Humax 5000c decoder via HDMI een beter beeld geven dan de Humax Fox die ik nu heb (aangesloten via scart)?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
rimave schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:08:
Hoort deze vraag niet thuis in een Humax topic? Maar goed, volgens velen die een Fox hebben gehad en daarna een 5000C is het het beeld van SD kanalen via de 5000C slechter dan met de Fox. De HDTV kanalen zijn uiteraard wel goed met de 5000C en niet te vertonen met een Fox, maar het aantal HDTV kanalen is op één hand te tellen waarvan een aantal HDTV van die zogenaamde Herhaal Digitaal TV kanalen zijn is en een kanaal als bijvoorbeeld Eurosport HD naar HDTV opgeschaalde SD content uitzendt omdat de echte HDTV content nog schaars is.

Tegenwoordig zit in de TV's een betere opschaler voor SD kanalen dan in de losse HDTV kabelontvangers die zo min mogelijk mogen kosten. Als je voorlopig niet van plan bent om ook HDTV abonnementen te gaan nemen dan kan je net zo goed de Humax IR-FOX C blijven gebruiken. Nog beter beeld kan je verwachten als je van de interne DVB-C tuner gebruik maakt, maar dan zal je wel moeten investeren in een AlphaCrypt Classic CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb een kdl40w4500 en ik ben er redelijk tevreden mee. Alleen 1 ding zit me wel aan te ergeren. Als ik in het menu van mijn ps3 zit word het scherm steeds donkerder. Is iemand dit ook opgevallen. Alleen als ik een spelletje speel of een film kijk heb ik er geen last van.
Helaas ook een beetje last van backlight bleed in de 2 boven hoeken, maar ik stoor me er niet aan als er een film af gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 04-09 17:58
Vraagje.
Ik heb een kdl 26P 3000

Ik heb upc en geen alphacrypt in de t.v.
Toch had ik een aantal maanden geleden Nedederland 1,2,3 in digitale kwaliteit.
De coax kabel was echter half kapot(had daarom veel last van de bekende blokjes en haperend beeld) dus ik snel een nieuwe kopen. Maar sinds toen lukt het me niet meer om de 3 zenders digitaal te verkrijgen. Analoge t.v doet het perfect( veel beter dan met de oude kabel) maar zodra ik digitaal zoek krijg ik de melding dat er geen signaal is.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe ?

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffrey88 op 28-12-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de sony 40z4500 lcd tv en nou vroeg ik me af of je 2 KEF XQ10 luidsprekers rechtstreeks kunt aansluiten zonder een versterker of receiver ertussen. heeft iemand hier verstand van?

ik zie aan de achterzijde van de tv namelijk 2 audio uitgangen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Nog één maal wil ik het probleem bij jullie onder de aandacht brengen. Ik heb dus dit probleem en mijn Sony LCD TV loopt bijna tegen het einde van de (één jarige) Sony garantie periode. Ik twijfel nog steeds erg of ik de Sony klantenservice zal opschakelen (Internet retailer stuurt mij linea recta naar de Sony klantenservice, dus dat is mijn enige optie). Andere berichten stellen mij niet echt gerust over de Sony klantenservice en geven me zelfs het gevoel dat ik zelfs meer kans maak er op achteruit te gaan: Een voorbeeld quote van Kieskeurig over de Sony Klantenservice:

"Ik zou niet kiezen voor de X-serie. Ik heb zellf de 40x2000. Ben nu al toe aan het derde panel. Het fenomeen "backlight bleeding" of "light leakedge" komt enorm veel voor. Zoek maar eens op Internet op dit onderwerp. Het eerste panel had wolken over het hele scherm. Het tweede scherm had een spotlight uit de linkerboven hoek en mijn laatste scherm komt het licht van onderen. Kan sony wel weer bellen om een nieuw scherm, maar ik geloof er niet meer in. Het fenomeen is overigens alleen s-avonds zichtbaar in een schemerdonkere kamer. zwart is dan niet meer egaal zwart. Overigens erkent Sony het probleem op haar website."

Quote TROTS radar:

"Aangezien ik nog meer problemen heb dan alleen clouding, wil ik het graag ruilen voor een andere merk. Denk niet meer dat ik voor Sony zal gaan. Ik had eerst altijd een goed gevoel over het merk Sony, maar dat is nu verleden tijd!Ik heb nu 3x een TV van Sony gehad (prijs tegen 2000 euro) en nog steeds ben ik niet verlost van de defecten. Sony is in mijn ogen een B-merk geworden."

En zo zijn er meerdere op Kieskeurig, AVForums, TROS radar, etc. te vinden.

Wat zouden jullie in mijn geval doen? Heeft iemand van jullie wel een positieve ervaring met de Sony klantenservice (de meeste die ik hier spreek kunnen het scherm nog retourneren aan de winkel en kiezen vaak voor een ander merk)? Of ben ik te kritisch?

Ik heb nu een scherm met enkel een hoek die last heeft van "backlight bleeding" (zie foto's bij de link), voor de rest geen clouding of dode pixels. Ik gebruik mijn LCD TV alleen voor Blu-Ray, DVD en Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:53:
Nog één maal wil ik het probleem bij jullie onder de aandacht brengen. Ik heb dus ditprobleem en mijn Sony LCD TV loopt bijna tegen het einde van de (één jarige) Sony garantie periode. Ik twijfel nog steeds erg of ik de Sony klantenservice zal opschakelen (Internet retailer stuurt mij linea recta naar de Sony klantenservice, dus dat is mijn enige optie). Andere berichten stellen mij niet echt gerust over de Sony klantenservice en geven me zelfs het gevoel dat ik zelfs meer kans maak er op achteruit te gaan: Een voorbeeld quote van Kieskeurig over de Sony Klantenservice:

"Ik zou niet kiezen voor de X-serie. Ik heb zellf de 40x2000. Ben nu al toe aan het derde panel. Het fenomeen "backlight bleeding" of "light leakedge" komt enorm veel voor. Zoek maar eens op Internet op dit onderwerp. Het eerste panel had wolken over het hele scherm. Het tweede scherm had een spotlight uit de linkerboven hoek en mijn laatste scherm komt het licht van onderen. Kan sony wel weer bellen om een nieuw scherm, maar ik geloof er niet meer in. Het fenomeen is overigens alleen s-avonds zichtbaar in een schemerdonkere kamer. zwart is dan niet meer egaal zwart. Overigens erkent Sony het probleem op haar website."

Quote TROTS radar:

"Aangezien ik nog meer problemen heb dan alleen clouding, wil ik het graag ruilen voor een andere merk. Denk niet meer dat ik voor Sony zal gaan. Ik had eerst altijd een goed gevoel over het merk Sony, maar dat is nu verleden tijd!Ik heb nu 3x een TV van Sony gehad (prijs tegen 2000 euro) en nog steeds ben ik niet verlost van de defecten. Sony is in mijn ogen een B-merk geworden."

En zo zijn er meerdere op Kieskeurig, AVForums, TROS radar, etc. te vinden.

Wat zouden jullie in mijn geval doen? Heeft iemand van jullie wel een positieve ervaring met de Sony klantenservice (de meeste die ik hier spreek kunnen het scherm nog retourneren aan de winkel en kiezen vaak voor een ander merk)?

Ik heb nu een scherm met enkel een hoek die last heeft van "backlight bleeding" (zie foto's bij de link), voor de rest geen clouding of dode pixels. Ik gebruik mijn LCD TV alleen voor Blu-Ray, DVD en Games.
Een TV omruilen na bijna een jaar lijkt me niet reeel, zeker niet als je hem nog nooit ter reparatie hebt aangeboden. Je winkel (in jouw geval de internet retailer) moet (ik herhaal: moet) het product accepteren ter reparatie en mag je niet zomaar doorsturen naar Sony. Dat kan een flinke discussie opleveren dus in jouw geval, omdat de garantie bijna afloopt, zou ik het product rechtstreeks in Badhoevedorp aanbieden. Ik heb niet de ervaring dat men daar kosten gaat rekenen voor iets dat binnen de garantie valt...

Afgaan op fora is gevaarlijk, voor welk merk je het ook omruilt, elk merk heeft problemen, zoek maar eens op Philips, Panasonic en Samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 00:03:
[...]

Een TV omruilen na bijna een jaar lijkt me niet reeel, zeker niet als je hem nog nooit ter reparatie hebt aangeboden. Je winkel (in jouw geval de internet retailer) moet (ik herhaal: moet) het product accepteren ter reparatie en mag je niet zomaar doorsturen naar Sony. Dat kan een flinke discussie opleveren dus in jouw geval, omdat de garantie bijna afloopt, zou ik het product rechtstreeks in Badhoevedorp aanbieden. Ik heb niet de ervaring dat men daar kosten gaat rekenen voor iets dat binnen de garantie valt...

Afgaan op fora is gevaarlijk, voor welk merk je het ook omruilt, elk merk heeft problemen, zoek maar eens op Philips, Panasonic en Samsung!
Omruilen wil ik ook niet, ik wil gewoon een scherm zonder backlight bleeding en problemen, maar ik ben bang met ergere "backlight bleeding" of met andere problemen kom te zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 29-12-2008 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De backlight bleeding (of clouding) die ik heb vind ik toch wel storend; het valt niet op bij heldere beelden maar in een spelletje zoals Fallout of iets dergelijks zie ik het wel terug, helemaal als er zwarte laadschermen zijn.
Ik heb de backlight op 3 staan. Zou ik dit nog lager moeten zetten of zal ik dit toestel terugbrengen en omruilen in de hoop dat die tv er geen last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik ben echt vreselijk kritisch als het gaat om schermen, maar de dingen die ik nu hier hoor heb ik geen (of minimaal) last van. Zo heb ik een 40D3500 (eigenlijk een zijweg van de W2000 serie) en heb echt totaal nergens last van.
Er is minimale clouding aanwezig, en de kijkhoek laat misschien wat te wensen over, maar voor de rest ben ik 100% tevreden.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ik zit met een "klein" probleempje: gisteren heb ik op mijn 40w4500 een pc aangesloten via HDMI, inclusief geluid: dit leek gister te werken (even kort gekeken)
pc heb ik aangelaten (wat ook de bedoeling van mij is) en tv uit
zojuist zet ik de tv aan om een serie eens te gaan bekijken.
echter na even (5 minuten max?) klapt het beeld eruit.. (ook geen geluid meer overigens)
heb geprobeerd: het loskoppelen van HDMI kabel aan zowel pc als tv kant, de pc op een andere HDMI poort aangesloten

het laatste: tv uitzetten - hdmi kabel eruit (zowel pc als tv kant) - tv aan - kabel aansluiten
-lijkt- effect te hebben maar zoals jullie misschien begrijpen heb ik niet zoveel zin om elke 10 minuten ofzo die stappen te volgen om beeld te krijgen.. iemand een idee?
pc staat ingesteld op 1920x1080x60Hertz

OS = Win2003 Enterprise R2, gebruik Xmbc om af te spelen

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 29-12-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

mschol schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:21:
ik zit met een "klein" probleempje: gisteren heb ik op mijn 40w4500 een pc aangesloten via HDMI, inclusief geluid: dit leek gister te werken (even kort gekeken)
pc heb ik aangelaten (wat ook de bedoeling van mij is) en tv uit
zojuist zet ik de tv aan om een serie eens te gaan bekijken.
echter na even (5 minuten max?) klapt het beeld eruit.. (ook geen geluid meer overigens)
heb geprobeerd: het loskoppelen van HDMI kabel aan zowel pc als tv kant, de pc op een andere HDMI poort aangesloten

het laatste: tv uitzetten - hdmi kabel eruit (zowel pc als tv kant) - tv aan - kabel aansluiten
-lijkt- effect te hebben maar zoals jullie misschien begrijpen heb ik niet zoveel zin om elke 10 minuten ofzo die stappen te volgen om beeld te krijgen.. iemand een idee?
pc staat ingesteld op 1920x1080x60Hertz

OS = Win2003 Enterprise R2, gebruik Xmbc om af te spelen
Misschien bij energie opties "beeldscherm uitzetten" aanstaan? Dat vindt je tv niet leuk. Als windows het beeld uit wil zetten, wordt hij nooit meer wakker als je aan je muis gaat zitten. Ik heb dat probleem ook gehad, maar sinds dit uitstaat, nergens meer last van. De schermbeveiliging "leeg scherm" is geen probleem, die gebruik ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Ik heb er weer een review bij gezet in de TS (dank aan verzender), direct de reviews wat gerorganiseerd. Ze staan nu per serie bij elkaar. Ben nog steeds erg benieuwd naar een X4500 (met RGB Led) review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
cjdijk schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:04:
[...]

Misschien bij energie opties "beeldscherm uitzetten" aanstaan? Dat vindt je tv niet leuk. Als windows het beeld uit wil zetten, wordt hij nooit meer wakker als je aan je muis gaat zitten. Ik heb dat probleem ook gehad, maar sinds dit uitstaat, nergens meer last van. De schermbeveiliging "leeg scherm" is geen probleem, die gebruik ik zelf ook.
standaard staan de energie optie's allemaal uitgeschakeld, mede omdat het (hoofdzakelijk) een server is en ik met de hardware al rekening qua energie heb gehouden..
vanmiddag leek hij het echter weer wel oke te doen.. vanavond nog wat meer testen..
en met die resultaten meldt ik mij wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al eens daarwerkelijk de Blu Ray speler ontvangen? Ik belde naar Maastricht. Bleek dat mijn gegevens pas 12 dagen na inzenden waren ingevoerd en het zou daarna nóg 4 weken gaan duren...

Overigens, over prijzen: Opvallend dat (gelukkig net na mijn aankoop) de prijzen van de 40W4500 in de regio Alkmaar / Beverwijk overal 100 euro omhoog zijn gegaan. Dus na rond 15 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aant twijfelen tussen de 55x4500 en de samsung le55a956. De Samsung schijnt namelijk een input-lag te hebben van 60 ms tenzij je hem in gamemode zet maar dan kan je geen instellingen meer weizigen.
Over de Sony heb ik nog niks slechts gelezen behalve dat die een dikke 1000 euro duurder is.
Tijdens gamen op de ps3 is input lag natuurlijk ongewenst en ik heb er ook nog een av/receiver tussen zitten dus dat wordt vast niet sneller.
Weet iemand meer over deze tv's waardoor ik niet meer hoef te twijfelen?
ps ik heb samsung gebeld maar deze vraag is te ingewikkeld voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:47:
Ik ben aant twijfelen tussen de 55x4500 en de samsung le55a956. De Samsung schijnt namelijk een input-lag te hebben van 60 ms tenzij je hem in gamemode zet maar dan kan je geen instellingen meer weizigen.
Over de Sony heb ik nog niks slechts gelezen behalve dat die een dikke 1000 euro duurder is.
Tijdens gamen op de ps3 is input lag natuurlijk ongewenst en ik heb er ook nog een av/receiver tussen zitten dus dat wordt vast niet sneller.
Buiten de verschillen die je zelf al noemt heeft de Sony RGB-LED tov Samsungs White-LED. Het voordeel van RGB-LED is dat het aantal kleurgradaties spectaculair toeneemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:47:
Er staan (voor zover ik weet) nog geen reviews van de X4500 met RGB LEDs op internet. Ook hier in het topic nog geen ervaringen, alleen 2x over de 40X4500, maar die heeft normale backlight. Ik denk dus dat er nog geen echte ervaringen zijn te vinden hierover.

Wat er dan over blijft is specs en prijs vergelijking. Mogelijk kun je bij de Sony wel een paar plusjes ontdekken op papier, maar of de €1.500 éxtra waard zijn... Het lijkt me sterk. Heb je überhaupt €4.500 over voor een TV? Anders is het namelijk vooral een theoretische discussie.

Als je echt serieus hier wat over wil weten zou ik naar een specialist toe gaan (niet Mediamarkt ofzo) waar ze de Sony met RGB LED (en bij voorkeur de Samsung ook) rustig kunnen demo'en. Wellicht is het beeld van de Sony dan zo indrukwekkend t.o.v. de Samsung dat het de meerprijs kan goedmaken. We horen graag je ervaringen hier in het topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Crapzooi, die 40V4210 doet echt niets met Dolby Digital-signaal. Zelfs niet doorsturen naar de optische uitgang volgens mij :/

Beetje erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Purk, bedankt maar dat had ik ook gelezen al zie ik het niet terug in de contrastratio.
@Joop, Ik vind het ook veel geld maar overweeg serieus om deze tv te kopen al vind ik het prijsverschil ook moeilijk te rechtvaardigen. Ik heb nu de samsung le40m87bd en die is beter dan zijn concurrent de kdl40w2000 terwijl de Samsung altijd zo'n 500 euro goedkoper is geweest. Ik ga ervan uit dat de 55x4500 net als zijn voorganger zo'n 1500 goedkoper zal worden en dat vind ik ook een flinke kapitaalvernietiging. De samsung is ook om die reden een betere keus. Het probleem is echter dat ik niks aan een tv heb waar ik niet fatsoenlijk op kan gamen en ik heb liever vandaag dan morgen een grotere tv. Misschien ga ik wel naar een goede winkel om vragen te stellen maar ik weet nu al dat ik hem daar niet zal kopen aangezien mm en bcc altijd 100'en euro's goedkoper zijn. Ik wacht nog even af of er info op internet verschijnt en hopelijk dalen de tv's een dezer dagen al 400 ofzo.

edit: ik heb nog even dit gelezen http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=77841.100 en ik concludeer dat ik toch beter voor de samsung kan gaan. Er staat namelijk dat de input-lag weinig voorkomt en als je er last van hebt zet je hdmi2 naar pcmode en is het opgelost. De kleuren van mijn 40m87 vind ik al schitterend, ik zie alleen heel soms een klein beetje motion blur en jagged edges (bijvoorbeeld bij GT Prologue maar dat ligt denk ik aan het spel zelf) dus 1500 voor alleen rgb-leds vind ik overdreven. Zoals het er nu naar uitziet ga ik dus volgende week bij mm of bcc checken of ze hem hebben en of ik hem kan terugbrengen als hij toch te erg lagt oid.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 03:55:
@Purk, bedankt maar dat had ik ook gelezen al zie ik het niet terug in de contrastratio.
@Joop, <knip>
Nee, contrastratio is ook iets heel anders dan kleurgradaties. Weet je wel zeker dat je weet waar je het over hebt? Vergelijk ze eens naast elkaar, het verschil is IMHO behoorlijk groot. Of jij dat 1000 euro waard vindt, kan ik uiteraard niet beslissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 18:35
Hallo de 40V4000 is nu wel erg goedkoop geworden, zie de pricewatch. Scheelt zo'n 360 euro tov de 40W4500 die mijn voorkeur had. Over het missen van een USB-ingang kom ik wel heen, maar er zit geen geen HDTV-decoder in, blijkbaar; dat lijkt me voor de toekomst toch wel een groot nadeel, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Laatst online: 15-09 20:43
De 40V4000 is ruim op voorraad bij http://www.foka.nl voor 699 euro. Best een leuke aanbieding dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie die kleurgradaties nergens in de specs staan maar het zal ongetwijfeld ook wel een onvoorstelbaar hoog getal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik de afstands bediening (van mijn Z4500) de RM-ED012 kan programeren zodat ik mijn Pace DC621KU (Digital TV UPC Box) kan bedienen?

Ik neem aan dat dit mogelijk is? Of kan ik dan in de problemen komen als ik bij interne decoder wil bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu al in diverse winkels wezen kijken voor een nieuwe 42 inch LCD tv, en moet zeggen dat qua beeldkwaliteit de Sony's mij het meeste aanspreken, ziet er echt heel scherp en zuiver uit.

Enige nadeel van de Sony's vind ik het design van de omlijsting, die vind ik niet echt mooi (met dat gat in het midden), zijn er al screens van de 2009 modellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestormcrow
  • Laatst online: 16-11-2021
Eerste nieuwe modellen komen pas weer in april/mei denk ik.

Naar mijn weten heeft Sony nieuwe modellen in april/mei en september/oktober.

Overigens heeft Sony geen 42 inch modellen, alleen 40 inch of 46 inch voor wanneer je iets in de richting van de 42 inch zoekt.

[ Voor 31% gewijzigd door thestormcrow op 30-12-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 15:32
Ik heb een 32u4000 en ben zeer tevreden, ook over het design.
Maar wel een brandende vraag:
hdmi-1 heb ik aangesloten op een upc mediabox
hdmi-2 op een philips dvd-speler.
Beide zijn ingesteld op 720p.
De Sony wil ze maar niet herkennen. Iemand een idee hoe dat komt en hoe je zoiets kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanebum
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 22:23
Ik heb een probleem(pje) met digitale televisie (ziggo/casema) en sony w4000 + alphacrypt (3.15)

Wellicht heeft iemand dezelfde combinatie en/of een oplossing voor het volgende probleem

elke heel uur hapert de televisie een kleine seconde
waarschijnlijk wordt er iets bijgewerkt oid. (guide?)

alphacrypt heeft de standaard instellingen + notificaties uit
sony w4000 heeft de aanbevolen instellingen voor digitale televisie (updates etc. off)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de 40W4500 2 weken staan en ben er supertevreden over. In belgische Sony Center was het 1600€, op 4launch kunnen kopen voor 1100€.

Hier geen enkel last van clouding of iets dergelijks. zwart beeld is mooi zwart (en geen grijs zoals ik vroeger bij veel schermen had). Enige nadeel vind ik dat met VGA ingang de maximale resolutie 736 is bij mij. Op internet hoor ik hier nog mensen die hiervoor een oplossing zoeken, maar dat moet je maar een hdmi uitgang hebben... HD beelden zien er super uit! Enkel nog wachten op meer HD zenders..

Fotonetwerkfunctie is wel handig (in te stellen via windows media player), wel jammer dat foto's vrij traag laden (ook via usb)

Geluid is OK, maar voor een beetje bas toch maar een 2.1 setje aangesloten.

Tevreden kijker dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:42:
Enige nadeel vind ik dat met VGA ingang de maximale resolutie 736 is bij mij. Op internet hoor ik hier nog mensen die hiervoor een oplossing zoeken, maar dat moet je maar een hdmi uitgang hebben...
Tevreden kijker dus!
Als je videokaart een dvi uitgang heeft kun je een dvi<>hdmi kabel kopen. Op dvi haal je makkelijk een 1920x1080 resolutie. Voorbeeld van kabel is te vinden op http://www.elektronica-online.nl/?content=6605

Als je dvi als uitgang gebruikt op je computer is dit net als vga alleen video signaal. Je zult dan alsnog je audio naar je tv of receiver moeten brengen uiteraard.

VGA haalt niet hoger als 736. Dit staat ook beschreven in de handleiding en de specs van de tv.

Ook een tevreden kdl52W4500 kijker :-)

[ Voor 20% gewijzigd door bgrr op 30-12-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 13:54

StapelPanda

PB0MV

Na nogmaals wat te hebben gespeeld met de ethernet poort ben ik erachter gekomen dat de KDL-40W4500 op linux draait. Na wat zoekwerk de volgende site gevonden: http://www.sony.com/linux hier staat de 40W4500 (nog) niet tussen. Weet iemand toevallig of er meer series zijn die een ethernet poort hebben, of is dit echt alleen de 4500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bgrr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:46:
[...]

Als je videokaart een dvi uitgang heeft kun je een dvi<>hdmi kabel kopen. Op dvi haal je makkelijk een 1920x1080 resolutie. Voorbeeld van kabel is te vinden op http://www.elektronica-online.nl/?content=6605

Als je dvi als uitgang gebruikt op je computer is dit net als vga alleen video signaal. Je zult dan alsnog je audio naar je tv of receiver moeten brengen uiteraard.

VGA haalt niet hoger als 736. Dit staat ook beschreven in de handleiding en de specs van de tv.

helaas geen dvi uitgang, nochtans een vrij recente laptop (zepto 6224W)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
bgrr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:46:
[...]

Als je videokaart een dvi uitgang heeft kun je een dvi<>hdmi kabel kopen. Op dvi haal je makkelijk een 1920x1080 resolutie.

Volgens de handleiding van mijn KDL-40Z4500 haal je met pc ingangssignaal voor HDMI maximaal 1280x1024, waarom zou je dan met een KDL-52W4500 wel 1920x1080 kunnen halen? Sowieso is 1920x1080 toch ook geen normale pc resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Niet online
kwiebus schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:40:
[...]

Volgens de handleiding van mijn KDL-40Z4500 haal je met pc ingangssignaal voor HDMI maximaal 1280x1024, waarom zou je dan met een KDL-52W4500 wel 1920x1080 kunnen halen? Sowieso is 1920x1080 toch ook geen normale pc resolutie?
Scherm niet in pc modus zetten maar gewoon in video :-) Dan haal je 1920x1080 oftewel 1080P. Vervolgens je pc gebruiken om op die resolutie HD films te kijken van 25 Gb

Mijn nivdia kaart herkent het sony scherm en geeft netjes deze resolutie weer als mogelijk in 25, 50 en 60 hz

[ Voor 9% gewijzigd door bgrr op 30-12-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
MilaNL schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:56:
De 40V4000 is ruim op voorraad bij http://www.foka.nl voor 699 euro. Best een leuke aanbieding dacht ik zo.
Ik heb alleen de nare ervaring bij die zaak dat als je daar dan komt het een exemplaar uit het buitenland betreft, waarbij de verkoper al dreigend meldt dat als er ooit iets mee is, je TV dan wel weken weg is voor reparatie.
Advies was om de Nederlandse versie te nemen die (waarom?) wel enkel honderden euro's duurder was.
Ik hou niet zo van dat soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
bgrr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:52:
[...]

Scherm niet in pc modus zetten maar gewoon in video :-) Dan haal je 1920x1080 oftewel 1080P. Vervolgens je pc gebruiken om op die resolutie HD films te kijken van 25 Gb

Mijn nivdia kaart herkent het sony scherm en geeft netjes deze resolutie weer als mogelijk in 25, 50 en 60 hz
Klinkt goed, nu stream ik alles vanaf mijn pc naar mijn ps3, maar rechtstreeks vanaf mijn pc afspelen is dan misschien ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Laatst online: 15-09 20:43
digitalb schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:57:
[...]

Ik heb alleen de nare ervaring bij die zaak dat als je daar dan komt het een exemplaar uit het buitenland betreft, waarbij de verkoper al dreigend meldt dat als er ooit iets mee is, je TV dan wel weken weg is voor reparatie.
Advies was om de Nederlandse versie te nemen die (waarom?) wel enkel honderden euro's duurder was.
Ik hou niet zo van dat soort praktijken.
Hmmm hier bevatte hij een Amerikaanse voedingskabel, maar ook nog een normale Nederlandse. TV werkt in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Is er al meer bekend over het CI+ verhaal van Ziggo? Ik ga heel binnekort een Sony KDL-40V4000 aanschaffen en wil digitale tv van Ziggo erbij nemen. Ik wil dan ook gebruik maken van de ingebouwde DVB-C tuner van de Sony zodat ik de decoder van Ziggo niet nodig heb maar wel een AlphaCrypt kaartje. Als CI+ uitkomt, is het probleem dan met firmware updaten verholpen??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
CaptainM schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:17:
Als CI+ uitkomt, is het probleem dan met firmware updaten verholpen??
Nee, de Common Interface Plus (CI+) specificatie vereist extra hardware in het apparaat met CI+ slot voor de decryptie van de data die een CI+ CAM mogelijk met encryptie verlaat. Vergelijkbaar met de HDCP beveiliging van HDMI waarbij beide apparaten elkaar moeten vertrouwen voordat er decryptie sleutels worden uitgewisseld. Evenals bij HDMI moet ook apparatuur met een CI+ slot gekeurd worden door een instantie en wordt er alleen goedgekeurd indien er aan allerlei voorwaarden is voldaan.

Afgezien daarvan heeft Sony geen actief firmware update beleid voor klanten waarbij de klanten zelf nieuwe firmware versies kunnen downloaden om zelf hun TV te updaten. Vandaar dat er ook geen firmware updates uitkomen om allerlei problemen op te lossen die geconstateerd zijn in de diverse TV modellen van Sony met een DVB-C tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op www.hdtvtest.co.uk dat de video processing van de w4500 maar matig is. Dat dit model geen 3:2/ 2:2 cadences in 480i/ 576i doet. Hoe ervaren jullie dit?

En als ik mijn popcornhour de scaling laat doen dan heb ik hier toch geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een 26" lcd-tv (budget 400 tot max. 500 euro). In eerste instantie werd mijn aandacht getrokken door een Samsung 26LE457, maar iemand attendeerde mij ook op de instapmodellen van Sony, en dan met name de L4000-serie. Deze zit in dezelfde prijsklasse als de Samsung, maar ik kan niet zoveel vinden over deze serie. Ik las op AVforums dat de hardware hetzelfde is als de V4000-serie (alleen ander design); klopt dit? En maakt de 26L4000 gebruik van de Bravia-engine? Dit staat namelijk bij dit model niet expliciet vermeld op de site van Sony. Wie helpt mij een stapje dichter naar een beslissing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
tijn.online schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 14:48:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een 26" lcd-tv (budget 400 tot max. 500 euro). In eerste instantie werd mijn aandacht getrokken door een Samsung 26LE457, maar iemand attendeerde mij ook op de instapmodellen van Sony, en dan met name de L4000-serie. Deze zit in dezelfde prijsklasse als de Samsung, maar ik kan niet zoveel vinden over deze serie. Ik las op AVforums dat de hardware hetzelfde is als de V4000-serie (alleen ander design); klopt dit? En maakt de 26L4000 gebruik van de Bravia-engine? Dit staat namelijk bij dit model niet expliciet vermeld op de site van Sony. Wie helpt mij een stapje dichter naar een beslissing? :)
Kijk eens naar de 26U4000, kost 469,- en heeft een perfecte zwartwaarde en een zeer goed contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
de 32" is even duur......

Ik zit er aan te denken om die voor de slaapkamer te kopen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.