Toon posts:

[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 138.496 views

• WidgetTWW
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:33
peppie71 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:45:
Ik heb een bravia 26l4000. Deze heeft ook een ingebouwde dvb decoder. Dan zou hij zonder smartcard ned 1,2,3 moeten ontvangen. Maar hij ontvangt geen een zender.

Wie weet raad?
En welke bedoel je DVB-T of C? Stel je vraag wat duidelijker, bij digitenne staat de antenne onder spanning heb je een converter gehaald?

• Blackraven
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:23
Madou schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:14:
[...]
Ben erg benieuwd of je m dinsdag daadwerkelijk krijgt...
Het antwoord is ja :+
Hij staat nu aan met de alphacrypt icm Ziggo, installeren ging in 1x goed (dank zij de aanwijzingen hier op het forum _/-\o_ )
Nu nog even een beetje de settings tweaken.

• Justawitte
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Logged schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:48:
[...]

Grrr, ik wou dat ik dit gister geweten had -O- Dan was ik wel ff bij de mediamarkt gaan kijken, ik zit nou al ruim 3 weken te wachten tot dat ding eindelijk eens een keer ergens op voorraad komt :X
Blijkbaar is de actie er morgen weer: mrc16 in "[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4"

• Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 30-07-2010
Dan zou de informatie op de site van Mediamarkt incorrect zijn? :? :{ Daar staan de LCD tv's alleen voor dag 1 :{

[Voor 9% gewijzigd door Logged op 27-01-2009 21:09]

• Trishul
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 01:08
Ik heb zelf inmiddels al 3 maanden de kdl26v4500 en ben er erg tevreden over, maar wat zou ik eigenlijk nodig moeten hebben om de free to air digitale zenders te kunnen bekijken? Mijn tv heeft een ingebouwde DVB-T en DVB-C tuner (zowel sd als hd) Alvast bedankt.

• Loekie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:46
Logged schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:07:
[...]

Dan zou de informatie op de site van Mediamarkt incorrect zijn? :? :{ Daar staan de LCD tv's alleen voor dag 1 :{
Als ik daar kijk staat dat er op 28-01-2009 alle LCD en plasma TV's zonder BTW toeslag weggaan.....
Alle andere acties ook trouwens....

specs

Loekie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:41:
[...]

Als ik daar kijk staat dat er op 28-01-2009 alle LCD en plasma TV's zonder BTW toeslag weggaan.....
Alle andere acties ook trouwens....
WTF? Het is veranderd!! :') Nou, mooi, morgen even naar de MM dan :P

• Blackraven
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:23
Trishul schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:28:
Ik heb zelf inmiddels al 3 maanden de kdl26v4500 en ben er erg tevreden over, maar wat zou ik eigenlijk nodig moeten hebben om de free to air digitale zenders te kunnen bekijken? Mijn tv heeft een ingebouwde DVB-T en DVB-C tuner (zowel sd als hd) Alvast bedankt.
een antenne voor het digitenne signaal, of een werkende kabelaansluiting?
Neem aan dat je een analoge kabelaansluiting hebt, gezien je vraagstelling, dan kun je hem gewoon eens digitaal laten scannen met de juiste net.ID en freq.
Ik heb overigens ergens een post gelezen van iemand die een CAM in z'n tv moest stoppen voordat de tv de FTA zenders wilde scannen.

• Xylexis
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-10 22:01

Xylexis

Life is a bitch, then you die

Ik heb afgelopen zaterdag de KDL-40z4500 besteld bij koopjeskampioen.nl en kreeg dinsdag ochtend een telefoontje dat ze hem woensdags zouden komen brengen :D.
So far so good, nu maar hopen dat de doos niet in tweeen aankomt ofzo :p.
Ik heb al eens eerder gehad dat ik ook een refurbished item kreeg die als nieuw aangeboden werd.
Hopen dat ik nu meer geluk heb en dat er geen problemen zijn zoals clouding of defecte pixels ofzo.
Fingers crossed.
Kan niet wachten tot vanavond. Er moet toch gewerkt worden.
Ik laat wel weten hoe het afloopt.

Gr Xyl

Ik ben vandaag bij de Mediamarkt Utrecht geweest. De 40W4500 kost daar 1449 inclusief btw, ze hebben ze alleen niet op voorraad.. Je kan wel reserveren en de tv met de prijs van de btw actie (=1225) kopen, maar dan zit je dus wel al gauw 2 weken te wachten op je scherm, en misschien nog wel langer gezien de problemen bij Sony.

Uiteraard is de TV met btw actie nogsteeds duurder dan bij een aantal internetwinkels.. Ik heb het dus niet gedaan :) De mediamarkt in Rotterdam heeft misschien nog 1 toestel staan dat geen showmodel is voor dezelfde prijs..

[Voor 10% gewijzigd door Logged op 28-01-2009 11:35]

• Xylexis
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-10 22:01

Xylexis

Life is a bitch, then you die

Ik heb de KDL-40z4500 voor 1665,- euries.
En dat is dus incl verzendkosten en 5 jaar extra garantie certificaat van Sony.
Beat that mediamarkt.

Gr Xyl

• WidgetTWW
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:33
Xylexis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:50:
Beat that mediamarkt.

Gr Xyl
BIj Sony Oekraine zeker, 8)7 ?, vertel dan ook waar, dan hebben wij er ook wat aan...

• MadBear
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19:11

MadBear

BOE :)

Logged schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:34:
Ik ben vandaag bij de Mediamarkt Utrecht geweest. De 40W4500 kost daar 1449 inclusief btw, ze hebben ze alleen niet op voorraad.. Je kan wel reserveren en de tv met de prijs van de btw actie (=1225) kopen, maar dan zit je dus wel al gauw 2 weken te wachten op je scherm, en misschien nog wel langer gezien de problemen bij Sony.

Uiteraard is de TV met btw actie nogsteeds duurder dan bij een aantal internetwinkels.. Ik heb het dus niet gedaan :) De mediamarkt in Rotterdam heeft misschien nog 1 toestel staan dat geen showmodel is voor dezelfde prijs..
Volgens mij is de 40W4500 slecht leverbaar momenteel. Bijna alle internetshops hebben m momenteel ook niet op voorraad..

• paella
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:29
Xylexis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:50:
Beat that mediamarkt.

Gr Xyl
Zoals eerder in dit topic: Bij megapool.nl staat ie voor 1649 en daardoor kreeg ik 'm bij BCC mee voor 1849, maar kreeg ik 200 terug van Sony. Geen vage internetshop dus en iig een winkel waar ik gewoon terecht kan.

No production networks were harmed during this posting

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:34

Exirion

Gadgetfetisjist

paella schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:33:
Zoals eerder in dit topic: Bij megapool.nl staat ie voor 1649 en daardoor kreeg ik 'm bij BCC mee voor 1849, maar kreeg ik 200 terug van Sony. Geen vage internetshop dus en iig een winkel waar ik gewoon terecht kan.
Hoezo winkel? Bij mijn weten is Megapool alweer een paar jaar failliet en zijn de winkels overgenomen door Harense Smid. Megapool.nl is volgens mij toch echt gewoon een webshop.

Edit: never mind, je hebt 'm dus van BCC :)

[Voor 4% gewijzigd door Exirion op 28-01-2009 12:55]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

MadBear schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:22:
[...]

Volgens mij is de 40W4500 slecht leverbaar momenteel. Bijna alle internetshops hebben m momenteel ook niet op voorraad..
Ja, Sony heeft iets flink verkloot :Y Ik vind het maar kut, ik probeer nu al bijna een maand zon scherm te krijgen..

• Joop
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 03-12 10:11

• onlysony
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-01-2011
Vinneh schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:47:
[...]

Dit schijnt dus ook in de UK gebruikelijk te zijn. Dit las ik op de hdtvtest.co.uk site als reactie:

[...]

:N
8)7
dit klopt want ik ben vandaag naar BCC geweest voor de Sony KDL-40W4500 en hij gaf aan dat het maar 1499 euro kost. Ik gaf hem aan ik wil graag gebruik maken van de laagste prijsgarantie want ik heb op internet zelfde type LCD veel goedkoper gezien. Hij gaf opeens aan dat het eigenlijk een andere type is namelijk Sony KDL-40W4720 en daarom kan hij niet met de prijs omlaag gaan. Ik vroeg aan de verkoper wat is het verschil dan? ik zie geen verschil. Hij gad aan dat Sony KDL-40W4500 blauwe tintjes in de kleur is verwerkt en dat Sony KDL-40W4720 een mooiere kleur heeft. Ik heb besloten toch om via het internet te halen want wat de winkels proberen de klanten te misleiden.

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:48
Internet gaan ze niet in mee plus dat het 't zelfde model moet zijn. Wellicht reken jij je zelf iets te rijk.

• Alper587
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-09-2020
onlysony schreef op zondag 01 februari 2009 @ 02:48:
[...]

8)7
dit klopt want ik ben vandaag naar BCC geweest voor de Sony KDL-40W4500 en hij gaf aan dat het maar 1499 euro kost. Ik gaf hem aan ik wil graag gebruik maken van de laagste prijsgarantie want ik heb op internet zelfde type LCD veel goedkoper gezien. Hij gaf opeens aan dat het eigenlijk een andere type is namelijk Sony KDL-40W4720 en daarom kan hij niet met de prijs omlaag gaan. Ik vroeg aan de verkoper wat is het verschil dan? ik zie geen verschil. Hij gad aan dat Sony KDL-40W4500 blauwe tintjes in de kleur is verwerkt en dat Sony KDL-40W4720 een mooiere kleur heeft. Ik heb besloten toch om via het internet te halen want wat de winkels proberen de klanten te misleiden.
Het zijn oplichters bij BCC. De ene keer zeggen ze dat het dezelfde type is en de andere keer is het weer een andere model. Dat hebben ze ook tegen mij gezegd. BCC = service is echt om te huilen en bestaat voor 80% uit leugens. De laagsteprijs garantie is alleen geldig bij de door hun geselecteerde winkels (Officieel). (o.a. wehkamp enz) Soms hebben ze het niet eens over deze regel en accepteren ze een andere winkel. Ze weten niet wat ze willen bij BCC.

• LennyLL
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 21:38
Deze moet nog gesloten worden, er is al een nieuw topic.

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 03-12 16:11

Koeitje

Back-up tiems now?

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee