[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 141.971 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Heb een klein probleempje met mijn 40D3500 en vond het beetje onnodig om daarvoor een nieuw topic te openen dus daarom hier maar proberen :

Heb een PS3 én een PS2, PS3 geen enkel probleem, maar de PS2 gaat om de zoveel tijd "trillen".
Er komen dan schuine strepen over het beeld, die de zooi een beetje laten distorten. Het is niet heel erg, maar wel merkbaar.
Het vreemde is, soms gebeurd het om de 30 seconden, en soms ook helemaal niet.
Heb ook een decoder aangelosten gehad, die had hetzelfde probleem.

Mijn vraag is dus nu, waar kan dit aan liggen? Waarschijnlijk stoort de bende in mijn tv een beetje op alle inputs (ps2 aangeloten via component, decoder aangelosten via scart). HDMI geen enkel probleem.

Iemand een suggestie?
Alvast bedankt :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 16:50
kaos- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:56:
Heb een klein probleempje met mijn 40D3500 en vond het beetje onnodig om daarvoor een nieuw topic te openen dus daarom hier maar proberen :

Heb een PS3 én een PS2, PS3 geen enkel probleem, maar de PS2 gaat om de zoveel tijd "trillen".
Er komen dan schuine strepen over het beeld, die de zooi een beetje laten distorten. Het is niet heel erg, maar wel merkbaar.
Het vreemde is, soms gebeurd het om de 30 seconden, en soms ook helemaal niet.
Heb ook een decoder aangelosten gehad, die had hetzelfde probleem.

Mijn vraag is dus nu, waar kan dit aan liggen? Waarschijnlijk stoort de bende in mijn tv een beetje op alle inputs (ps2 aangeloten via component, decoder aangelosten via scart). HDMI geen enkel probleem.

Iemand een suggestie?
Alvast bedankt :)
waarom gebruik je in hemelsnaam nog een ps2 als je een ps3 hebt die "backward compatible" is met games.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Nordcore schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:24:
[...]

waarom gebruik je in hemelsnaam nog een ps2 als je een ps3 hebt die "backward compatible" is met games.... :X
Ik heb niet de eerste versie van PS3, alle versies daarna hebben die ondersteuning niet meer.
Maar daar ging het niet om, zo dom ben ik nu ook weer niet :)
Ging me meer om die storing, hoe ik dat kan verhelpen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 16:50
kaos- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb niet de eerste versie van PS3, alle versies daarna hebben die ondersteuning niet meer.
Maar daar ging het niet om, zo dom ben ik nu ook weer niet :)
Ging me meer om die storing, hoe ik dat kan verhelpen.
ghehehe ik begrijp het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtratT schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:21:
[...]

Bij Sony lees ik het volgende:

Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel en via de officiële Nederlandse internetwinkels zijn aangeschaft. Deze webwinkels zijn herkenbaar aan het officiële BRAVIA Online Partner logo:

[afbeelding]

Ik heb even op de site van Foca gekeken en kom dit logo bij hen niet tegen. Vraag me dus af of je dan wel aan die actie mee kan doen. Omdat ze hier wel mee adverteren zou ik ze er aan houden. Als het lukt, dan lijkt me dit een prima deal. Succes.
Klopt: Foka (sorry ik schreef eerder foca maar de URL komt ook uit) is een 'reguliere detailhandel' die er ook een website bij heeft. Winkelprijs (afhaal) = internetprijs. Vandaar
:) (http://www.foka.nl/site/s...22qcvd1bl9sg2thk60rgif106)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-06-2023
Ik heb nu zo'n week mijn sony KDL w4500 in huis, en ik moet zeggen tot nu toe bevalt hij mij prima.
Wat een scherp beeld zeg, zeker als je de HD uitzending van Disc en Nat Geo bekijkt.
Ik werk met een Aplpachript kaartje van Ziggo, het werkte in 1 keer, wel een klus om al die zenders in een beetje goede volgorde te zetten, maar goed dat is maar 1 malig
Heb de tv ook aan mijn thuisnetwerk (DLNA) hangen, op mijn pc een mediaserver geinstaleerd ( ik heb nu Twonky en Nero draaien) Twonky is een heel eenvoudig programma , gebruikt weinig systeem resources,, moet alleen wel voor betaald worden, Nero gebruikt wat meer prosessor tijd.
Tvversty en Simpleserver werken niet goed tvverty wordt niet door de sony herkend.
Al met al een mooie tv.

Ook voor een mooie prijs gekregen, wat inderdaad bij de mediamarkt in Den Haag voor 1299 en de mediamarkt in Zoetermeer wilde na wat gezucht en gekreun wel met die prijs meegaan, als ze het niet hadden gedaan was ik wel naar Den Haag gereden, maar kan je nagaan wat een marge er op zit , hij stond in Zoetermeer voor 1699, nu ook nog de coupon opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vandaag bij de mediamarkt in Den-Haag wezen kijken en de W4500 stond er voor 1400 euro (beide w4500's die er hingen). Dus blijkbaar hebben ze de prijs weer omhoog gedaan. Maar eens kijken wanneer Foka ze weer binnen krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
webmail schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:43:
[...]

Even een side-kick: Ik heb een MacBook Pro, ook met een DVI > HDMI kabel aangesloten op mijn KDL-40W4500. Ik ervaar dag mijn beeld niet matched. De resolutie is 1920x1080, maar als ik ga spelen met de smartview/zoom/16:9/4:3 knopje... heb ik beeld wat buiten beeld valt (browser op fullscreen, zie ik de statusbalk niet, de zijkanten en de top niet). Of ik kies voor kleinerbeeld op TV, maar ik wil juist beeld vullend. Als ik overscan uitzet op mijn MBP, dan ziet het er iets beter uit, maar niet beeldvullend.

Iemand hier ervaring mee?
Geprobeert bij: Instellingen > Beeldregeling > Beeld bereik op Hoge Resolutie in te stellen? Dat is namelijk de 1:1 pixel mapping en dat komt altijd wel van pas :)

Heeft iemand trouwens al gespeeld met het service menu van de W4500? Als je je TV op analoog zet, dan standby, en dan tijdens de standby in deze volgorde: I+, 5, VOL+ indrukt(niet te gelijk maar achter elkaar) en vervolgens weer op de standby toets komt hij in de service mode waar je wit balans etc(een hele hoop settings ook waar je niets aan hebt(scherm diameter etc)) kan aanpassen, ook kan je de temp sensors bekijken in je scherm :9

[ Voor 20% gewijzigd door Rctworld op 29-11-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
sweetman schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:49:
Ik heb nu zo'n week mijn sony KDL w4500 in huis, en ik moet zeggen tot nu toe bevalt hij mij prima.
Wat een scherp beeld zeg, zeker als je de HD uitzending van Disc en Nat Geo bekijkt.
Ik werk met een Aplpachript kaartje van Ziggo, het werkte in 1 keer, wel een klus om al die zenders in een beetje goede volgorde te zetten, maar goed dat is maar 1 malig
Tot Ziggo nieuwe zenders toevoegd en je opnieuw een scan moet doen. Ik geloof namelijk niet dat de nieuwe zenders automatisch in de lijst verschijnen. Nieuwe scan = opnieuw sorteren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:05:
@Ranai, ik ondervind echt geen knippering bij analoog beeld! Verbaaste me opzich best hoe aardig het analoge beeld is.
@Neefdave,

Huh, zelfs tijdens het doorzappen geen knippering? :? Bij mn tv wel....

De mijne werkt ook met analog....genoeg scherp!
Geen wonder dat ik de digitale niet hoef. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:53
Uiteindelijk wel, verschilt een beetje per zender wanneer die dat doet. Maar vind het niet storend. Het enige waar ik me aan erger is dat er niet wordt weergegeven wat er op dat moment op het kanaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:34:
Uiteindelijk wel, verschilt een beetje per zender wanneer die dat doet. Maar vind het niet storend. Het enige waar ik me aan erger is dat er niet wordt weergegeven wat er op dat moment op het kanaal is.
Over knippering... Mn vrienden zeggen dat het heel normaal is. Dus ik laat het gewoon zo staan.
Dat irriteert me ook beetje niet. Ik wilde allen weten of dat normaal is. Blijkbaar wel.

Als ik zap, wordt er wel weergegeven, wat voor kanaal en nummer er op staat.
Behalve programma dan...Als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:31
Hebben hier nu een 32W4000 staan en daar zit een CD bij met een aantal stappen waarna er een cadeau staat. Natuurlijk direct proberen maar de site waar het digitaal registreren naar toe gaat krijgt een time-out. Nu zag ik de actie met de bluray speler maar bij de actiemodellen staat niet de 32W4000. Kan iemand zo zeggen of het de moeite is om toch een keer die pagina te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Twijfel over onderstaande 2 modellen

KDL52W4000 50hz
KDL52W4500 100hz

Het prijsverschil bedraagt tussen de 250 en 350 euro (bij diverse webshop geshopped)

Dit weekend bij diverse elektrozaken binnen gewandeld om de schermen eens in het echt te zien.
Maar het gros heeft geen 52'' in de showroom staan hier in limburg.

Waar ik namelijk geen duidelijkheid over krijg is hoe zichtbaar het verschil is in motion blur tussen de 50hz en de 100hz.

Bij een zaak had men een 50hz (46w4220) 100hz (46w4500) langs elkaar staan met een motion bluw demo filmpje. Daar was het verschil waanzinnig groot. Echter ik vind de 46w4220 nergens terug op de diverse test sites. Ik vermoed dat men op de 46w4220 50 hz aan de instellingen heeft zitten prutsen om een extra groot verschil te krijgen in motion blur.

Tegenover bovengenoemde setup stond een rijtje 46v4000 50hz , 46w4500 100hz , 46z4500 200hz met een andere demo film en op alle drie de tv's geen verschil te zien qua motion blur. Ondanks er redelijk snelle beelden gebruikt werden zoals een golver die afslaat en enkele fragmenten uit spiderman.

Hoe zijn jullie ervaringen cq argumenten om voor de 50 hz of een 100hz uitvoering van een 52W4000 of een 52W4500 te kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:19:
[...]

Over knippering... Mn vrienden zeggen dat het heel normaal is. Dus ik laat het gewoon zo staan.
Dat irriteert me ook beetje niet. Ik wilde allen weten of dat normaal is. Blijkbaar wel.

Als ik zap, wordt er wel weergegeven, wat voor kanaal en nummer er op staat.
Behalve programma dan...Als je dat bedoelt.
Heb het inderdaad over het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

bgrr schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:58:
Twijfel over onderstaande 2 modellen

KDL52W4000 50hz
KDL52W4500 100hz

Het prijsverschil bedraagt tussen de 250 en 350 euro (bij diverse webshop geshopped)

Dit weekend bij diverse elektrozaken binnen gewandeld om de schermen eens in het echt te zien.
Maar het gros heeft geen 52'' in de showroom staan hier in limburg.

Waar ik namelijk geen duidelijkheid over krijg is hoe zichtbaar het verschil is in motion blur tussen de 50hz en de 100hz.

Bij een zaak had men een 50hz (46w4220) 100hz (46w4500) langs elkaar staan met een motion bluw demo filmpje. Daar was het verschil waanzinnig groot. Echter ik vind de 46w4220 nergens terug op de diverse test sites. Ik vermoed dat men op de 46w4220 50 hz aan de instellingen heeft zitten prutsen om een extra groot verschil te krijgen in motion blur.

Tegenover bovengenoemde setup stond een rijtje 46v4000 50hz , 46w4500 100hz , 46z4500 200hz met een andere demo film en op alle drie de tv's geen verschil te zien qua motion blur. Ondanks er redelijk snelle beelden gebruikt werden zoals een golver die afslaat en enkele fragmenten uit spiderman.

Hoe zijn jullie ervaringen cq argumenten om voor de 50 hz of een 100hz uitvoering van een 52W4000 of een 52W4500 te kiezen ?
Naar mijn mening is het totaal onzinnig (bij LCD tv's, CRT's is een ander verhaal). Het beste is: zonder beeldaanpassing, en dezelfde verversingssnelheid als je bron. In het geval van Blue Ray is dat dus 24Hz. Voor (PAL) dvd's en TV is dat 25Hz. Het enige waarbij je wel voordeel hebt bij 50Hz of meer, is bij het aansluiten van een PC/spelcomputer. In een winkel staan trouwens veel instellingen niet optimaal.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:27:
[...]

Heb het inderdaad over het programma.
Aha, ik ook niet. Zou handig als er het programma ook wel op staat, ja...zught.
Dat gebeurt bij Philips wel...grrgrr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
iemand die het volgende kan bevestigen:
in de handleiding (modellen 52W4500, 46W4500 en 40W4500) van sony staat dat de pc ingang en HDMI ingangen bij een pc input signaal maximaal 1280x1024 resolutie ondersteunen...

wat dus zou betekenen dat als ik pc aansluit ik nooit fullHD content zou kunnen afspelen, op fullHD resolutie? (had de 40W4500 op het oog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

mschol schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:42:
in de handleiding (modellen 52W4500, 46W4500 en 40W4500) van sony staat dat de pc ingang en HDMI ingangen bij een pc input signaal maximaal 1280x1024 resolutie ondersteunen...

wat dus zou betekenen dat als ik pc aansluit ik nooit fullHD content zou kunnen afspelen, op fullHD resolutie? (had de 40W4500 op het oog)
Dat geldt alleen voor de VGA (D-Sub) ingang, niet voor de HDMI (DVI) ingang, die doet ook gewoon 1920x1080 met een pc. Overgens heb ik zelf een 40W4000. Daar staat hetzelfde in de gebruiksaanwijzing

[ Voor 6% gewijzigd door cjdijk op 30-11-2008 18:37 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
Hier thuis de 32W4000 en die doet via de VGA ingang ook gewoon 1920*1080 dus denk dat daar de pagina niet helemaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik ben sinds een week de eigenaar van een 40W4500 en heb enkele dagen geleden ontdekt dat dit toestel een auto dimming feature heeft. Deze is NIET uit te schakelen en zorgt ervoor dat beelden met donkere scenes kunnen worden verpest. :X Ik kwam achter deze feature tijdens het spelen van Far Cry 2. Deze game heeft veel licht en schaduw door de fantastische technologie, maar hierdoor komt het door die vervelende auto dimming feature voor dat donkere plekken ook compleet donker worden. Pas als je dichterbij komt, bijvoorbeeld bij een hut/huisje, zie je de details beter en licht het beeld iets op. Echt onwijs irritant en niet uit te schakelen. Light sensor staat uit, advanced contrast enchancement staat uit, game mode staat aan, niets helpt om dit uit te schakelen. |:( Sony heeft deze feature gelanceerd om clouding/backlight bleed te verbergen c.q. minder zichtbaar te maken. Ik ga mijn toestel retourneren en vervangen door een plasma (die ik ook al in m'n huiskamer heb staan - dit toestel was voor een aparte kamer). Geen lcd meer voor mij voorlopig en al helemaal geen Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Kan het kloppen dat als je de TV (32V4500) uitzet met de powerknop op de TV zelf, terwijl hij in HDMI "mode" staat, dat de afstandsbediening niet werkt als je de TV weer aanzet? Bij mij is dat namelijk het geval, ik moet met de knoppen op de TV naar de gewone coax/kabel input schakelen om mijn afstandsbediening tot leven te wekken. Bekend probleem of mailen/bellen met winkel (heb de TV nog geen week)?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik ben scheel en post weer overbodige al gezegde zaken.

[ Voor 95% gewijzigd door Blindfold op 01-12-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sinds ik een nieuwe 26v4500 heb raak ik eens in de zoveel tijd al mijn zenders (Ziggo+AC) kwijt. Vanochtend dus weer. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Tv, Ziggo of AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Sagittarius schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:32:
Sinds ik een nieuwe 26v4500 heb raak ik eens in de zoveel tijd al mijn zenders (Ziggo+AC) kwijt. Vanochtend dus weer. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Tv, Ziggo of AC?
Aan de TV. Het is volgens mij al eerder genoemd in dit topic: De automatische service update functie van de Sony TV's is buggy waardoor het automatisch bijwerken van de digitale kanalen lijst met enige regelmaat fout gaat. Bij Digitenne gaat het ook fout en hoewel Sony wel support levert op DVB-T gebruik weigert Sony Nederland ook dit probleem met digitale TV te erkennen. Als ze het namelijk wel zouden erkennen als een bug dan moeten ze ook bij al hun klanten de firmware van de TV gaan updaten en daar hebben ze uiteraard geen zin in vanwege de kosten. Op firmware support hoef je bij Sony Nederland niet te rekenen wat overigens niet meer van deze tijd is met de steeds complexer wordende TV firmware en dus grotere kans op bugs. Voor eventuele kopers van een nieuwe TV is het daarom aan te raden om eerst uit te zoeken welke merken wel een actief firmware update beleid hebben in geval van bugs. Sony behoort niet tot die merken.

Er is maar één oplossing en dat is de automatische service update functie via het digitale menu uit te zetten. Nadeel is dan wel dat je van tijd tot tijd zelf de kanalen opnieuw moet scannen als je toevallig gehoord hebt dat je kabelbedrijf weer eens de kanalen bijgewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-05-2017
Sagittarius schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:32:
Dit is waarschijnlijk het gevolg van de automatische updates. Door dit feature uit te zetten in het instellingen-menu heb je hier als het goed is geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
mschol schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:42:

Werkt perfect met mijn laptop(HDMI/DVI) mits je hem op de juiste beelvernieuwingsfrequenties heb staan natuurlijk(24hz of 50hz als ik het goed zeg)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001

iMars

Full time prutser

Rctworld schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:48:
[...]

Geprobeert bij: Instellingen > Beeldregeling > Beeld bereik op Hoge Resolutie in te stellen? Dat is namelijk de 1:1 pixel mapping en dat komt altijd wel van pas :)

Heeft iemand trouwens al gespeeld met het service menu van de W4500? Als je je TV op analoog zet, dan standby, en dan tijdens de standby in deze volgorde: I+, 5, VOL+ indrukt(niet te gelijk maar achter elkaar) en vervolgens weer op de standby toets komt hij in de service mode waar je wit balans etc(een hele hoop settings ook waar je niets aan hebt(scherm diameter etc)) kan aanpassen, ook kan je de temp sensors bekijken in je scherm :9
Toppie :) vanavond gelijk maar even uitproberen...

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53
Aan het begin dat ik mijn LCD TV had, constateerde ik het al een beetje, maar het wordt steeds erger. Bij films met zwarte balken (16:9) en bij donkere films, wordt de rechterbovenhoek zelfs helemaal wit (de witte hoek wordt groter). Het is vooral bij 16:9 films en donkere films zelfs irritant aanwezig. Ik heb zelf geprobeerd de backlight uit te schakelen, maar dit doet niets af aan het probleem. Ook het wijzigen van contrast instellingen niet.

Zie de foto's (opmerking: het is ontzettend moeilijk met een digitale compact camera foto's van het fenomeen te maken, uiteindelijk met weinig licht het probleem in beeld gekregen, de witte vlek is voor het oog veel feller als voor de camera).

Iemand ervaring met de Sony Klantenservice? De Nederlandse webwinkel waar ik mijn Europesche (NL handleiding) Sony KDL-40W2000 heb gekocht verwijst mij naar de Sony Klantenservice.

Weet iemand of de Nederlandse Internet winkel mij zomaar naar de Sony klantenservice mag sturen? Of moeten zij dit met mij oplossen?

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/3908/img7978ff2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5786/img7980ky0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/2676/img7981fo6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/5601/img7988yn0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 01-12-2008 18:54 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Wow, dit is wel een serieus probleem ja, zeker als je zegt dat het voor het oog nog veel erger is.
Ik heb wel last van lichte clouding (verwaarloosbaar) maar dit is vrij erg wel.

Zou gewoon sowieso terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht (als je nog garantie hebt?)
Gewoon via hun regelen, bespaart je een hoop gezeur.
Gaat dat niet, dan gewoon via Sony Klantenservice, maar naar mijn ervaring doen die niet heel moeilijk met zulke fratsen. Succes!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:19
Weet iemand of de Sony KDL 32V4500 (veel) last heeft van clouding/backlight bleeding. Ik lees in verschillende reviews dat de zwartwaarden heel goed zijn. Maar ik zie toch veel problemen met clouding met sony modellen in dit topic. Kan iemand mij dit vertellen. Want dat vind ik wel belangrijk.

Verder ben ik nog naar de EP geweest waar ze het scherm hadden staan op zo'n blue-ray demo bron. Beeld zag er goed uit en geen last van judder. Heeft iemand al geprobeerd met DVI-HDMI 720p mkv's erop aftespelen en is dat ook zonder judder.

Want ik begin wel een beetje skeptischer te worden over sony, en het is voormij toch heel veel geld. Dus als iemand dit kan verduidelijken. Graag!

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enige tijd in het bezit van de Sony 40W4000 welke in samenwerking met een alphacrypt kaart tot op heden uitstekend werkt, echter gebruik ik de EPG (guide) van dit toestel om digitaal op te nemen op mijn sony RDR-HX780B.DVD/HD recorder wat opzicht prima werkt echter wordt de EPG van mijn tv maar voor twee dagen geüpdate en dus niet voor de rest van de week, zijn er meer mensen die daar ook last van hebben of een oplossing weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:46:
...echter wordt de EPG van mijn tv maar voor twee dagen geüpdate en dus niet voor de rest van de week, ...
Weggaan bij Ziggo, die levert maar 2 dagen EPG. ;)
(Dit had je overigens met een beetje zoeken in dit Topic ook kunnen vinden.)

[ Voor 33% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 01-12-2008 22:34 ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:50
Jumpman schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:22:
Aan het begin dat ik mijn LCD TV had, constateerde ik het al een beetje, maar het wordt steeds erger. Bij films met zwarte balken (16:9) en bij donkere films, wordt de rechterbovenhoek zelfs helemaal wit (de witte hoek wordt groter). Het is vooral bij 16:9 films en donkere films zelfs irritant aanwezig. Ik heb zelf geprobeerd de backlight uit te schakelen, maar dit doet niets af aan het probleem. Ook het wijzigen van contrast instellingen niet.

Zie de foto's (opmerking: het is ontzettend moeilijk met een digitale compact camera foto's van het fenomeen te maken, uiteindelijk met weinig licht het probleem in beeld gekregen, de witte vlek is voor het oog veel feller als voor de camera).

Iemand ervaring met de Sony Klantenservice? De Nederlandse webwinkel waar ik mijn Europesche (NL handleiding) Sony KDL-40W2000 heb gekocht verwijst mij naar de Sony Klantenservice.

Weet iemand of de Nederlandse Internet winkel mij zomaar naar de Sony klantenservice mag sturen? Of moeten zij dit met mij oplossen?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De winkel mag jou nooit naar de fabrikant sturen. De verkoper moet het zelf oplossen. Dit is wettelijk zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53
Alper587 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:53:
[...]

De winkel mag jou nooit naar de fabrikant sturen. De verkoper moet het zelf oplossen. Dit is wettelijk zo geregeld.
Is dit ook van toepassing bij een Nederlandse webwinkel. Ik heb een officieel Sony product gekocht met Nederlandse handleiding.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag, maar maakt de gebruikte lichttechniek uit voor backlight bleeding/ clouding? Is dit bijvoorbeeld bij een led-scherm ook aanwezig?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jumpman schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:02:
[...]

Is dit ook van toepassing bij een Nederlandse webwinkel. Ik heb een officieel Sony product gekocht met Nederlandse handleiding.
Verkoper is verantwoordelijk voor de zaken die ze verkopen. Je kunt dus altijd hen aanspreken.

Wat niet wegneemt dat het soms sneller is om meteen zelf de fabrikant in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Davidshadow13 schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:38:
Weet iemand of de Sony KDL 32V4500 (veel) last heeft van clouding/backlight bleeding. Ik lees in verschillende reviews dat de zwartwaarden heel goed zijn. Maar ik zie toch veel problemen met clouding met sony modellen in dit topic. Kan iemand mij dit vertellen. Want dat vind ik wel belangrijk.

Verder ben ik nog naar de EP geweest waar ze het scherm hadden staan op zo'n blue-ray demo bron. Beeld zag er goed uit en geen last van judder. Heeft iemand al geprobeerd met DVI-HDMI 720p mkv's erop aftespelen en is dat ook zonder judder.

Want ik begin wel een beetje skeptischer te worden over sony, en het is voormij toch heel veel geld. Dus als iemand dit kan verduidelijken. Graag!
Ik ben sinds een week in bezit van de 32V4500 en vind alles er goed uit zien. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik 3 weken geleden naar de MediaMarkt ging voor een TV van ~300euro, zag dat er voor die prijs eigenlijk niks leuks was en ging al snel in een hogere prijsklasse. Echter heb ik toen niet veel modellen vergeleken, maar snel besloten dat ik wel eens een Sony wilde proberen. Heb het model dus zelfs niet eens in de winkel gezien en vergeleken, maar ben op de specs en een reviewtje (hier en daar) afgegaan op de kwaliteit van het scherm.

Clouding zie ik soms wel een beetje als het beeld helemaal zwart is, maar het ene zwart is het andere niet blijkbaar, want bij sommige PS3 game intro's gaat het beeld ook helemaal zwart en zie ik helemaal geen clouding meer (of merk het niet...). Bleeding is wel enigzins aanwezig maar vind ik helemaal niet storend, mijn Samsung T240 PC monitor heeft daar veel storender last van bijvoorbeeld.

Ik ben erg tevreden met de TV, maar heb het scherm dus niet echt vergeleken met Panasonic en Samsung tegenhangers. Zeker voor €660 vind ik de TV elke euro waard, Uncharted op 720P is echt heerlijk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ik heb de 40W4500 op het oog, echter zet ik mijn vraag tekens bij het hebben van o.a. de DVB-C tuner:
voordeel:
- ingebouwd, dus geen extra apparaat
- even snel zappen als tv..

nadelen
- niet officieel ondersteund door ziggo
- Alphacrypt kaart is (bijna) even duur als een losse decoder

De rest van de features zijn wel mooi, maar vind de tv eigenlijk net prijzig.. (uitgaande dat ik mee wil doen met de sony actie)
en waarom zijn tv's met 100Hertz enkele honderden euro's duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:22:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik heb dit ook gehad met mijn klv-v4010, je kan het beste contact openemen met sony i.p.v de webshop.
het mag dan wel wettelijk enzo zijn maar, zij zijn geen sony en hebben geen sony onderdelen.
het eenigste wat zij kunnen doen is sony bellen en vervolgens jou weer bellen voor een afspraak.

gaat 10x sneller als je het zelf doet.

Sony had het netjes opgelost, binnen een week stond er een monteur voor de deur met een nieuwe panel die er ter plekke is ingezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 06:37

Tripl3 D

Brother in Arms

bgrr schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:58:
Heb zelf de 40Z4500 gekocht en het bevalt me prima die 200HZ. Er zitten echter wel meerdere standen op dat motion flow en je mag er eigenlijk van uit gaan dat ze die in de winkel op maximaal zetten, maar zeker weten doe je het niet. Zou dus best kunnen dat die 46Z4500 niet op de maximale stand stond en dus wel een verschil in kwaliteit op zou kunnen leveren. Ik heb ze namelijk ook staan te vergelijken en ik moet zeggen dat ik wel verschil zag.

[ Voor 0% gewijzigd door Tripl3 D op 03-12-2008 13:09 . Reden: typo ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De laagste prijs op internet voor de 40W4500 is momenteel € 1.081,00.
Zijn er winkels die nog onder deze prijs kunnen komen (met de 200 euro retour actie)?

[ Voor 27% gewijzigd door compie op 03-12-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:50
Ik ben nu een week in het bezit van een 32w4000. Mooie tv, maar ben toch niet 100% tevreden met de beeldkwaliteit.
Ik merk dat details in zeer donkere of zwarte gedeeltes niet zo goed te zien zijn. Het zwart is ook minder zwart dan wanneer de tv uitstaat.
Ander punt is dat er wanneer er gradient wordt gebruikt, dat er toch behoorlijke banding te zien is. (vooral goed te zien bij films als Ice Age).

Zijn meer mensen dit opgevallen en is dit normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

compie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:08:
De laagste prijs op internet voor de 40W4500 is momenteel € 1.081,00.
Zijn er winkels die nog onder deze prijs kunnen komen (met de 200 euro retour actie)?
Volgens mij niet.
Bij online-shop iets goedkoper dan bij de winkels. Kijk, ik kocht via de online-shop dezelfde LCD voor 1235 euritjes. En de prijs van ene winkel kost 1800 euritjes.
Kijk gewoon op kieskeurig.nl. Daar staan de prijzen met/zonder acties op.
Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:32:
[...]

Volgens mij niet.
Bij online-shop iets goedkoper dan bij de winkels. Kijk, ik kocht via de online-shop dezelfde LCD voor 1235 euritjes. En de prijs van ene winkel kost 1800 euritjes.
Kijk gewoon op kieskeurig.nl. Daar staan de prijzen met/zonder acties op.
Suc6!
kan wel (zie vorige pagina).
http://www.foka.nl/site/sony-kdl40w4500-100-hz-p-6197.html : 1249 - 200 = 1049
En los daarvan kun je het argument dat 'die winkel' het voor deze prijs levert bij de onderhandeling in andere winkels gebruiken (wat in internetwinkels niet lukt). Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:18:
[...]

kan wel (zie vorige pagina).
http://www.foka.nl/site/sony-kdl40w4500-100-hz-p-6197.html : 1249 - 200 = 1049
En los daarvan kun je het argument dat 'die winkel' het voor deze prijs levert bij de onderhandeling in andere winkels gebruiken (wat in internetwinkels niet lukt). Suc6
Hemeltjeslief! Daar kom je nu pas mee! :X
Ik bestelde dat LCD zonder actie voor bijna dezelfde prijs...zught. Als Compie dat daar bestelt, mag van geluk spreken...! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eigenlijk nogsteeds dat die actie verlengd wordt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 02:09:
Ik hoop eigenlijk nogsteeds dat die actie verlengd wordt :Y
Als je de sony blu-ray actie bij aankoop van bepaalde types bravia's bedoeld. :)
Die is al verlengt naar 4 januari. Zie: http://www.sony.nl/section/aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satch schreef op donderdag 04 december 2008 @ 02:19:
[...]

Als je de sony blu-ray actie bij aankoop van bepaalde types bravia's bedoeld. :)
Die is al verlengt naar 4 januari. Zie: http://www.sony.nl/section/aanbiedingen
oh, gaaf d:)b De advertenties die ik vanmiddag zag, stonden nog altijd op 31 November :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ArChie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:07:
[...]

Zou je voor de aardigheid eens de instellingen van deze werkende AlphaCrypt CAM met de instellingen van de niet werkende AlphaCrypt CAM willen vergelijken? Ik vraag me namelijk af of daar niet het probleem zit aangezien je anders volgens mij de eerste bent met een Sony TV uit de 4000 serie met vreemde AlphaCrypt problemen. Dit soort problemen lees ik namelijk alleen van gebruikers van de 3000 series. Ook zou het mogelijk kunnen zijn dat je toevallig een kapotte AlphaCrypt CAM hebt getroffen.
Ik moet toch iedereen gerust stellen, gisteren heb ik de alphacrypt kaarten geupdate naar 3.18! via de laptop bleek een onmogelijke opgave ik heb dus een oom met sateliet gevraagd om even af te stemmen op de astra 19,2 oost met de verdere instellingen zoals beschreven.
Kaartje erin en updaten maar, tip voor diegene die deze update zo ook uit willen voeren:
Zet de zender op ORF1 (een of andere oostenrijkse zender) dan is de update wat beter vindbaar.

Na de update werkt het zappen perfect. De ene alphacrypt zat op 3.09 en de andere op 3.15 software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het lezen van dit draadje neig ik sterk naar de 40W4500. Wat een ervaringsdeskundigen hier zeg, hulde!
Willen jullie alleen voor mij deze vragen beantwoorden? Alvast bedankt!

- Ik heb een Pioneer HD recorder (450) met HDMI etc. Ik wil natuurlijk wèl kunnen blijven opnemen van de tv net zoals vroegâh met de videorec. Ik lees hier over de Alphacrypt. Als ik die aanschaf, kan ik dan ook opnemen, of hoe werkt zoiets dan? Of ben ik dan gebonden aan een aparte decoder? En kun je dan alles opnemen of...? :? Graag enige uitleg voor deze lcd newbie.

- Ik wilde eigenlijk de 46 ipv de 40. Maar ja, kast afmetingen en vrouw... Toch wil ik graag wat meningen horen: Ik ben een filmliefhebber (dts set REL sub etc). Kijkafstand 4,nogwat meter. Er wordt er ook wel veel TV gekeken. Krijg ik spijt van de 102"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Als je met 102" 102 centimeter bedoeld, neen, ik zit op ongeveer 5 meter van m'n 52W4500 en dat bevalt me uitstekend. Xbox met 1080p/i spellen is een genot, Blu-Ray films zijn heerlijk en ook m'n laptop op 1920x1080 aan de TV werkt perfecto. 102 inch is een ander verhaal, en zou ik dus absoluut niet doen :+

Zelfs de SD TV uitzendingen vallen reuze mee, de TV weet er best nog wat moois van te maken :)

[ Voor 11% gewijzigd door baquelappe op 04-12-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:39:
Na het lezen van dit draadje neig ik sterk naar de 40W4500. Wat een ervaringsdeskundigen hier zeg, hulde!
Willen jullie alleen voor mij deze vragen beantwoorden? Alvast bedankt!

- Ik heb een Pioneer HD recorder (450) met HDMI etc. Ik wil natuurlijk wèl kunnen blijven opnemen van de tv net zoals vroegâh met de videorec. Ik lees hier over de Alphacrypt. Als ik die aanschaf, kan ik dan ook opnemen, of hoe werkt zoiets dan? Of ben ik dan gebonden aan een aparte decoder? En kun je dan alles opnemen of...? :? Graag enige uitleg voor deze lcd newbie.

- Ik wilde eigenlijk de 46 ipv de 40. Maar ja, kast afmetingen en vrouw... Toch wil ik graag wat meningen horen: Ik ben een filmliefhebber (dts set REL sub etc). Kijkafstand 4,nogwat meter. Er wordt er ook wel veel TV gekeken. Krijg ik spijt van de 102"?
Ikke met de kijkafstand 4 meter, dus de 40W4500 is ideaal! Want ik heb dat LCD ook.
Er is de afmetingverschil op vorige pagina. Lees ff terug door...
Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Dude86 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:23:
Ik ben nu een week in het bezit van een 32w4000. Mooie tv, maar ben toch niet 100% tevreden met de beeldkwaliteit.
Ik merk dat details in zeer donkere of zwarte gedeeltes niet zo goed te zien zijn. Het zwart is ook minder zwart dan wanneer de tv uitstaat.
Ander punt is dat er wanneer er gradient wordt gebruikt, dat er toch behoorlijke banding te zien is. (vooral goed te zien bij films als Ice Age).

Zijn meer mensen dit opgevallen en is dit normaal??
Ik heb de 32V4500 die op 1080p na volgens mij dezelfde specificaties heeft en ook ik heb wat last van banding bij Ice Age (vooral in een schemerige scene), maar ligt dat niet aan de DVD zelf? Ik laat de PS3 de film upscalen naar 720p, dus misschien dat het daardoor komt. Of heb jij wel de HD versie bekeken? Over zwartwaardes ben ik best tevreden, en dat het niet zo zwart is als wanneer de TV uit staat is volgens mij evenredig aan de LCD techniek. Misschien dat je bij plasma wel betere resultaten hebt, maar dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Rctworld schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:48:
[...]

...
Beetje late reactie, maar het werkt inderdaad, wel de overscan even aanzetten :) ThnX

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
  • Laatst online: 28-04 19:13
kingnbajam schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:03:
Ik ben sinds een week de eigenaar van een 40W4500 en heb enkele dagen geleden ontdekt dat dit toestel een auto dimming feature heeft. Deze is NIET uit te schakelen en zorgt ervoor dat beelden met donkere scenes kunnen worden verpest. :X Ik kwam achter deze feature tijdens het spelen van Far Cry 2. Deze game heeft veel licht en schaduw door de fantastische technologie, maar hierdoor komt het door die vervelende auto dimming feature voor dat donkere plekken ook compleet donker worden. Pas als je dichterbij komt, bijvoorbeeld bij een hut/huisje, zie je de details beter en licht het beeld iets op. Echt onwijs irritant en niet uit te schakelen. Light sensor staat uit, advanced contrast enchancement staat uit, game mode staat aan, niets helpt om dit uit te schakelen. |:( Sony heeft deze feature gelanceerd om clouding/backlight bleed te verbergen c.q. minder zichtbaar te maken. Ik ga mijn toestel retourneren en vervangen door een plasma (die ik ook al in m'n huiskamer heb staan - dit toestel was voor een aparte kamer). Geen lcd meer voor mij voorlopig en al helemaal geen Sony.
De KDL-40W4500 krijgt over het algemeen lovende reviews en ik denk er dan ook over om deze aan te schaffen. Ik maak mij echter zorgen over het bovengenoemde probleem, kan iemand dit probleem bevestigen/reproduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Als deze auto-dimming werkt via de sensor in de TV dan is het volgens mij wel uit te schakelen via HOME --> Instellingen --> Kenmerken --> Lichtsensor (uit). Je kunt ook nog veel doen met andere instellingen. Bij een PS3 demo (Battlefield geloof ik) moest ik de kleuren zo aanpassen dat twee blokjes binnen een blokje zichtbaar werden. Kon gewoon geregeld worden door wat te schijven met verlichting/contrast e.d.

[ Voor 44% gewijzigd door Hotzenwalder op 06-12-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
van avforums:
M8 this isn't a problem with your tv, its the way lighting works in farcry 2, as it also happens on my tv (1080i jvc crt). Its to simulate the way yours eyes would work, walking from bright sunlight into a dark hut, firstly its hard to see then it gets easier as your eyes readjust and refocus to the new light levels. Honest its not a problem with your tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Niet helemaal waar volgens mij, ik heb mijn lichtsensor en ACE ook uit en ik zie de TV ook nog automatisch het licht aanpassen af en toe, alleen het is niet storend want hij doet het op de goede momenten, alleen af en toe raakt ie in de war en verspringt die 3 keer achter elkaar :P voor wat betreft Far Cry 2 klopt het overigens wel, op mijn vorige TV had ie ook dat verblindings effect of hoe je dat ook mag noemen, maar dat is inderdaad iets natuurlijks ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rctworld op 06-12-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanzoomski
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 18:28
kingnbajam schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:03:
Dacht in eerste instantie je oplossing te hebben, maar je hebt advanced contrastoptimalisatie al uit staan. Vreemd, het is mij nog niet opgevallen bij Far Cry 2.

[ Voor 73% gewijzigd door Ivanzoomski op 06-12-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:39:

Ja, bigger is better bij Films. 40" lijkt groot maar je raakt er snel aangewend. Dus wees verstandig en koop gelijk een 46" (of liever nog 50"). Ik heb al spijt van mijn 42" plasma ipv 50". 42" is helemaal niet zo groot, vooral niet voor films.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de knoop doorgehakt en voor de 40W4500 gegaan. Knappe prijs bedongen, dacht ik, van 1450 in een BCC zaak. Tegelijk de Humax 5000HD decoder besteld.

Zit echter nog steeds met de vraag van het opnemen. Ik dacht om de Humax met scart te verbinden met mijn HD recorder. De Humax zit (uiteraard) via HDMI aan de TV.
Kan ik dan de HD recorder via scart weer terug verbinden met de Humax en zodoende beeld/geluid van de HD recorder weergeven?

Kan iemand me een uitleg geven hoe het nu zit met Guide+ ? Ik kon altijd de HD recorder (Pioneer 455) makkelijk programmeren vai dit systeem. Hoe doe ik dan nu met al die digitale toestanden? (help, bomen en het bos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort vraagje;
Ik lees in de topic start dat de KDL32V4000 geen 24p ondersteund (alleen modellen boven de 37" in de V4000 serie zouden dit hebben volgens de TS)
Echter op de Sony site (http://www.sony.nl/product/t32-v-series/kdl-32v4000) zie ik duidelijk onderin het 24p-true cinema logo. Ook verscheidene webshops vermelden dat dit model wel 24p ondersteund.

Weet iemand heel zeker of deze TV wel of niet 24p ondersteund? Ik ga mijn toekomstige TV namelijk voornamelijk gebruiken voor films en gamen, en dus is een van mijn eisen dat de TV 24p moet ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP

wat te doen, ik heb zojuist mijn nieuwe 40 w4500 uitgepakt en aangesloten. er staat hier een oudere hdd recorder van philips, en een samsung kastje van ziggo.

aansluitschema: Samsung decoder---->scartkabel HDD recorder ----> scart ------> Sony 40 w4500.

mogelijke verbeterpunten:
- samsung decoder omruilen met Humax (heb ik in huis)
- scart tussen hdd rec en tv omruilen voor component en optische audiokabel

zou een van deze dingen verbetering opleveren?? op dit moment valt de tv kwaliteit ietwat tegen :X ;)

daarnaast was ik enigzins vastbesloten een alphacryptkaart aan te schaffen en digitale tv via de ingebouwde decoder te gaan kijken. levert dit voor de basiszenders voordeel op??? want het signaal van ziggo is natuurlijk niet hd? is de ingebouwde decoder beter dan een losse (scart-)decoder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:21:
Heb de knoop doorgehakt en voor de 40W4500 gegaan. Knappe prijs bedongen, dacht ik, van 1450 in een BCC zaak. Tegelijk de Humax 5000HD decoder besteld.
Ik snap jouw logica niet echt: ten eerste geldt voor een filmliefhebber: bigger = better. Dus waarom je 40" i.p.v. 46" of 50" en hoger links hebt laten liggen is niet logisch als filmliefhebber. ten tweede, is plasma voor films nog altijd beter (kleuren, contrast, viewing angle enz). ten derde, is 1450 voor de 40W4500 absoluut geen knappe prijs: bij Redcoon koop je de 40W4500 voor 1049,- incl btw (dat is dus 400 euro, bijna duizend gulden, goedkoper - voor die 400 euro had je een leuke PS3 / Bluray films kunnen halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bij Redcoon wil je nog niet dood gevonden worden, als ik de reviews in de pricewatch moet geloven. Bij Digitalstreet is ie €1195, da's dan nog een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:57:
[...]

Ik snap jouw logica niet echt: ten eerste geldt voor een filmliefhebber: bigger = better. Dus waarom je 40" i.p.v. 46" of 50" en hoger links hebt laten liggen is niet logisch als filmliefhebber. ten tweede, is plasma voor films nog altijd beter (kleuren, contrast, viewing angle enz). ten derde, is 1450 voor de 40W4500 absoluut geen knappe prijs: bij Redcoon koop je de 40W4500 voor 1049,- incl btw (dat is dus 400 euro, bijna duizend gulden, goedkoper - voor die 400 euro had je een leuke PS3 / Bluray films kunnen halen).
Voor 1450 heb je wel de Sony actie erbij. Oftewel 200 euro cashback of een Blu-ray speler met 6 Blu-rays. Dat maakt het verschil al aardig kleiner.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:30:
Maar bij Redcoon wil je nog niet dood gevonden worden, als ik de reviews in de pricewatch moet geloven. Bij Digitalstreet is ie €1195, da's dan nog een mooie prijs :)
Klopt de verzending blijkt niet geweldig, maar dat ligt voornamelijk aan GLS. Als ik het goed heb worden grotere TVs bij Redcoon niet via GLS maar via Splash Logistiek verzonden. Voor de rest krijgt de shop op Algemeen en Aftersales wél redelijk positieve reviews in de Shopreview. Voor een verschil van 400 euro zou ik die gok wel wagen dat ik wat langer op mijn levering moet wachten :P

@Hierboven: Ah ok dat maakt het verschil inderdaad wat kleiner, dat vertelde hij er namelijk niet bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:27
Satch schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:56:
[...]

Voor 1450 heb je wel de Sony actie erbij. Oftewel 200 euro cashback of een Blu-ray speler met 6 Blu-rays. Dat maakt het verschil al aardig kleiner.. :)
Nog steeds meer dan 200 euro verschil waarvoor je nóg een BluRay-speler of een pallet films had kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:46:
HELP
daarnaast was ik enigzins vastbesloten een alphacryptkaart aan te schaffen en digitale tv via de ingebouwde decoder te gaan kijken. levert dit voor de basiszenders voordeel op??? want het signaal van ziggo is natuurlijk niet hd? is de ingebouwde decoder beter dan een losse (scart-)decoder???
Bij mij is het beeld via de ingebouwde decoder en Alphacrypt iets beter dan met de externe Humax IR-FOX C via Scart. Heb geen ervaring met de Humax 5000 via HDMI. De Humax vindt ik wel gebruiksvriendelijker dan de decoder/tuner die in de Sony zit. Mist nogal wat functies zoals automatische zendersortering (volgens de Ziggo nummering). Met die Alphacrypt erbij heb je wel gelijk het voordeel van de ingebouwde HD decoder, al zijn de HD zenders nog erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
26 & 32" uit de U serie zijn even duur? Is dat niet wat vreemd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Zijn er nog meer mensen die enigzins last hebben van banding bij met hun Sony TV's? Dus dat je bij kleurverlopen last hebt dat de kleuren niet vloeiend overlopen, maar dat ze meer op strepen (banding) lijken? Ik heb dat wel een beetje met mijn 32V4500 en Dude86 met zijn 32W4000, vraag mij af of dat iets met de beeldschermen is die gebruikt zijn (in de 32" versies misschien), of dat ik/wij beter contact op kunnen nemen met Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 22:01
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:51:
[...]

Klopt de verzending blijkt niet geweldig, maar dat ligt voornamelijk aan GLS. Als ik het goed heb worden grotere TVs bij Redcoon niet via GLS maar via Splash Logistiek verzonden. Voor de rest krijgt de shop op Algemeen en Aftersales wél redelijk positieve reviews in de Shopreview. Voor een verschil van 400 euro zou ik die gok wel wagen dat ik wat langer op mijn levering moet wachten :P

@Hierboven: Ah ok dat maakt het verschil inderdaad wat kleiner, dat vertelde hij er namelijk niet bij.
Als alternatief kan je toch ook bij 4Launch bestellen. Die zijn 2 tientjes duurder dan Redcoon (inclusief verzendkosten) maar ze krijgen aanzienlijk betere reviews dan Redcoon en je hebt ook nog de mogelijkheid je bestelling af te halen in Eindhoven. Hangt imho gewoon beetje van de prijs/kwaliteit verhouding af.
BCC, Mediamarkt enz. zijn door te regel gewoon veel te duur. Op een beetje (40 inch of groter) LCD-TV scheelt het gewoon vaak 400 tot 500 euro en dat is het gewoon niet waard om naar een echte winkel te gaan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
dialMforMike schreef op maandag 08 december 2008 @ 00:26:
Zijn er nog meer mensen die enigzins last hebben van banding bij met hun Sony TV's? Dus dat je bij kleurverlopen last hebt dat de kleuren niet vloeiend overlopen, maar dat ze meer op strepen (banding) lijken?
Heb hier een 40D3500 staan, en heb hier totaal geen last van, tenminste, niet merkbaar.
En ik ben echt een zeikerd als het gaat om beeldkwaliteit.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:21:

Zit echter nog steeds met de vraag van het opnemen. Ik dacht om de Humax met scart te verbinden met mijn HD recorder. De Humax zit (uiteraard) via HDMI aan de TV.
Kan ik dan de HD recorder via scart weer terug verbinden met de Humax en zodoende beeld/geluid van de HD recorder weergeven?

Kan iemand me een uitleg geven hoe het nu zit met Guide+ ? Ik kon altijd de HD recorder (Pioneer 455) makkelijk programmeren vai dit systeem. Hoe doe ik dan nu met al die digitale toestanden? (help, bomen en het bos)
Ik heb hem ook aangeschaft, van het weekend bij een BCC Finaal. Maar is was maar 1199 kwijt voor het zelfde toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
Wdrawing schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:41:
[...]

Ik heb hem ook aangeschaft, van het weekend bij een BCC Finaal. Maar is was maar 1199 kwijt voor het zelfde toestel.
Kijk, dat is een fijne prijs! :) Ik zie de 40W4500 bij BCC staan voor € 1699,- Hoe heb jij de prijs naar € 1199,- gekregen, bij welke BCC is dat je gelukt en is de Sony actie (€ 200,- retour of een gratis Blu-ray speler incl. 6 films) hier nog op van toepassing?

Als de Sony actie hier inderdaad nog op van toepassing is, dan zou de 40W4500 dus voor € 999,- van eigenaar verwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38

Halfkakkende

Vandring

Sinds vandaag mag ik me ook melden in het topic als eigenaar van een 40w4500 (Bobshop 1150 euro wanneer je gebruik maakt van het afhalen). Wat een supermooi apparaat. Uiteindelijk oogt hij groter dan ik had verwacht in mijn kamer (toch maar eens tijd om een huisje te zoeken :X ), maar mijn PS3 ziet er werkelijk waar briljant uit (met name bluray is erg mooi).

Ik ben echter totaal niet te spreken over het analoge beeld, maar ik had al zo'n verwachting. Note to self: Digitale tv nemen in komende woning.

Verder om even in te haken op het volgende:
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:49:
[...]

Ja.
Zojuist nog een blueray bekeken vanaf ps3 en is definitief 5.1.
Wat me wel opvalt is dat ik de versterker erg hard moet zetten om een normale geluidsterkte te krijgen.
Heb gekeken maar een output kan ik niet in sterkte aanpassen.
Wat ik niet voor elkaar krijg is het geluid van mijn PS3 via hdmi -> optisch op mijn versterker, met behoud van het 5.1 signaal. Direct optisch aansluiten gaat wel goed, maar dan heb ik voor mijn xbox geen poortjes meer tzt. (uiteraard kan ik pro logic etc. gaan gebruiken, maar dat is natuurlijk ook butt).

Weet iemand raad?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beck schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:56:
[...]

Kijk, dat is een fijne prijs! :) Ik zie de 40W4500 bij BCC staan voor € 1699,- Hoe heb jij de prijs naar € 1199,- gekregen, bij welke BCC is dat je gelukt en is de Sony actie (€ 200,- retour of een gratis Blu-ray speler incl. 6 films) hier nog op van toepassing?

Als de Sony actie hier inderdaad nog op van toepassing is, dan zou de 40W4500 dus voor € 999,- van eigenaar verwisselen :)
Bij de BCC zag ik in Oktober de prijs van 40W4500: 1899,00, terwijl die van ene shop, waar ik kocht kostte: 1199,00.
Maar dat is in televiesiewereld zo dat de prijzen om elke 3 maanden (zeg maar) dalen, als er nieuwe modellen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 40w4500 bij It's besteld voor 1199,00 en kan gebruik maken van de sony actie.

Geen verkeerde deal dacht ik zo..........:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:55:
Ik heb de 40w4500 bij It's besteld voor 1199,00 en kan gebruik maken van de sony actie.

Geen verkeerde deal dacht ik zo..........:)
Dat is een hele goede deal inderdaad :Y Hoe heb je die prijs voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Holoris en MadBear: 40" ivm de maat van de kast en de ruzie thuis als ik 'm weghaal, dus helaas... ;(
Plasma vanwege de prijs. Over dat laatste: Ik beschouw dit alleszins redelijk. Tuurlijk is internet goedkoper. Maar een winkel is makkelijker bij defecten en daar hangt een prijsje aan. Ik zit nu zo'n 50 tot 100 euro boven de internetprijs.
(1450 min 200 sony aktie) en dat is toch niet gek?
BCC: sony_aktie, maar dat leek me logisch.
Tenslotte: een MAAND omruilgarantie bij defecten zoals pixel, clouding en bleeding.
@Ladida: Weet je zeker dat het geen 4000 is? Die worden idd gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
beck schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:56:
[...]

Bij mm kost hij 1299, en vergeleken met de bcc is dat 400 euro. En dan 25% van het verschil is 100 euro.

Bij elkaar dus 500,- en dan kom je uit op 1199. En dan kan je nog kiezen tussen een blue-ray speler of 200 cashe back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
Halfkakkende schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:18:
Wat ik niet voor elkaar krijg is het geluid van mijn PS3 via hdmi -> optisch op mijn versterker, met behoud van het 5.1 signaal. Direct optisch aansluiten gaat wel goed, maar dan heb ik voor mijn xbox geen poortjes meer tzt. (uiteraard kan ik pro logic etc. gaan gebruiken, maar dat is natuurlijk ook butt).

Weet iemand raad?
Dit ligt niet aan jou, maar aan de TV. Dit is blijkbaar "as designed" en heeft te maken met rechten c.q. kopieerbeveiliging. Volgens mij is dit ook niet specifiek voor Sony maar is dit bij bijv. Philips ook een issue. De TV geeft het inkomende 5.1. signaal niet door aan de gekoppelde randapparatuur. Enige mogelijkheid is inderdaad om je PS3 te koppelen aan je versterker. Ik baal hier zelf ook van, maar volgens mij is hier (zie ook discussies elders binnen GOT) geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beck schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:10:
[...]

Dat is een hele goede deal inderdaad :Y Hoe heb je die prijs voor elkaar gekregen?
Uitgeprinte lijst van pricewatch meegenomen met de prijzen en die laten zien en aangegeven dat Plasma discounter een showroom heeft en daar de prijs ook laag is. Nou het komt er gewoon op neer, lullen als brugman en naar meerdere zaken gaan en proberen zo'n laag mogelijke prijs krijgen.

Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee, 1199 eurootjes voor een 40W4500. In de winkel hebben ze trouwens een ander model staan, de 40W4730 blijkt een speciaal model voor IT's te zijn, maar de 40W4500 werd gewoon voor mij besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Nogmaals een vraag/verzoek dan: zijn er mensen met een nieuwe Sony die last van banding hebben bij het bekijken van film/game materiaal met veel grading? Ik zelf heb daar enigzins last van met mijn 32V4500 en ik geloof dat het ook voorkomt bij de 32W4000, vraag me dus af of het aan de grootte kan liggen of dat de nieuwe schermen van Sony dit "gewoon" allemaal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dialMforMike schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:21:
Nogmaals een vraag/verzoek dan: zijn er mensen met een nieuwe Sony die last van banding hebben bij het bekijken van film/game materiaal met veel grading? Ik zelf heb daar enigzins last van met mijn 32V4500 en ik geloof dat het ook voorkomt bij de 32W4000, vraag me dus af of het aan de grootte kan liggen of dat de nieuwe schermen van Sony dit "gewoon" allemaal hebben.
Ik heb nu de 32D3000 (waanzinnige tv trouwens, heb er nog spijt van dat ik toenderdtijd de 40 inch niet heb gekocht....) en heb daar totaal geen last van. Ik krijg volgende week de 40w4500 en zal er op letten en het hier posten. Heb als consoles alleen eigenlijk de PS3 er op aangesloten (xbox360 en Wii staan altijd boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik Ladida (en anderen) bij nader inzien toch gelijk moet geven. Ik ben te duur uit bij BCC. Ik zie nu dat de 40W4500 bij Plasma discounter voor 1123 staat en da's idd wel veel verschil. Zelfs om eens heen en weer te rijden als er iets mee zou zijn. Ik annuleer mijn bestelling bij BCC (zou morgen ophalen) en gelukkig kan dat binnen 7 dagen volgens de voorwaarden.
Maar 1 vraag: Geldt de Sony aktie ook bij die zaak?
Andere reakties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een jaar de KDL-40X3500. Sinds kort staat de tijd (bij digitaal ontvangst in de vaandel/balk) ongeveer een 20 minuten achter. Als ik digitale TV kijk via de UPC decoder en op de I+/? knop druk (2x) dan staat onderin het scherm ook de tijd en deze staat ook 20 minuten achter. Ik heb vanalles geprobeerd (ook 'automatisch tijd instellen' maar ik krijg de tijd niet meer goed. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 11:18
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:25:
Maar 1 vraag: Geldt de Sony aktie ook bij die zaak?
Andere reakties?
nope geen sony actie jammergenoeg.

Wil zelf de 40W4500 hebben voor de kerstdagen dus ik wacht ook op een leuke aanbieding

[ Voor 39% gewijzigd door discusws op 10-12-2008 08:16 ]

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen de 40w4730 en de 40W4500 is? bij foka is de eerste namelijk 3 tientjes goedkoper maar lijkt qua specs identiek te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
Wdrawing schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:56:
[...]

Bij mm kost hij 1299, en vergeleken met de bcc is dat 400 euro. En dan 25% van het verschil is 100 euro.

Bij elkaar dus 500,- en dan kom je uit op 1199. En dan kan je nog kiezen tussen een blue-ray speler of 200 cashe back.
Gister ben ik even bij MM (Den Haag) geweest en de 40W4500 kost daar nu € 1399,-. Bij welke MM heb jij deze voor € 1299,- gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
beck schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:57:
[...]

Gister ben ik even bij MM (Den Haag) geweest en de 40W4500 kost daar nu € 1399,-. Bij welke MM heb jij deze voor € 1299,- gezien?
Bij mm rijswijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs bij bol.com is hij nu te koop voor 1179,00....

ik zou gewoon bij de MM's of IT's blijven proberen, 1199,00 is mij gelukt en de prijs is dalende. Met nog eens de coupoun van 200 euro erbij.

Verschil tussen W4730 en W4500 weet ik ook niet. Volgens mij is de ombouw van de W4730 hoogglans en van de W4500 niet. Een verkoper van IT's zei mij dat de W4500 beter zou zijn (waarom weet ik niet....)

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
mschol schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:29:
kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen de 40w4730 en de 40W4500 is? bij foka is de eerste namelijk 3 tientjes goedkoper maar lijkt qua specs identiek te zijn?
Ik heb de 40W4730 en het enige verschil dat ik heb ontdekt is dat het luidsprekergaas donkergrijs i.p.v. zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je aan die info komt, maar ik leg net de telefoon neer van MM Den Haag: 1599 euro. Ik zie dus 2 mogelijkheden: Internetzaak zoals plasma discounter en daar een zéér lage prijs, maar zònder Sony aktie of mèt aktie maar dan de normale prijs of wat lager. Foka uitgezonderd maar dat is paralel import. Weet niet welke invloed dat heeft op garantie etc.
Dan zijn er hier posters die véél lager dan de winkelprijs hebben bedongen. maar dat zal meestal niet opgaan.
Bij een internetwinkel kun je de blu ray speler er los bij klopen en ben je uiteindelijk ongeveer 100 a 150 euro goedkoper uit.
Vraag is dan voor een ieder of dat verschil de mindere (?) aftersales service compenseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:00:
[...]

Ik weet niet hoe je aan die info komt, maar ik leg net de telefoon neer van MM Den Haag: 1599 euro. Ik zie dus 2 mogelijkheden: Internetzaak zoals plasma discounter en daar een zéér lage prijs, maar zònder Sony aktie of mèt aktie maar dan de normale prijs of wat lager. Foka uitgezonderd maar dat is paralel import. Weet niet welke invloed dat heeft op garantie etc.
Dan zijn er hier posters die véél lager dan de winkelprijs hebben bedongen. maar dat zal meestal niet opgaan.
Bij een internetwinkel kun je de blu ray speler er los bij klopen en ben je uiteindelijk ongeveer 100 a 150 euro goedkoper uit.
Vraag is dan voor een ieder of dat verschil de mindere (?) aftersales service compenseert.
bij bcc heb ik, zonder veel moeite te doen, al een prijs bedongen van 1299. Als ik hem daadwerkelijk daar zou kopen zou ik denk ik nog een tikje lager kunnen zitten (heb wel laten blijken dat ik em nog niet wilde hebben zeg maar :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:27:
[...]

zelfs bij bol.com is hij nu te koop voor 1179,00....

ik zou gewoon bij de MM's of IT's blijven proberen, 1199,00 is mij gelukt en de prijs is dalende. Met nog eens de coupoun van 200 euro erbij.

Verschil tussen W4730 en W4500 weet ik ook niet. Volgens mij is de ombouw van de W4730 hoogglans en van de W4500 niet. Een verkoper van IT's zei mij dat de W4500 beter zou zijn (waarom weet ik niet....)

succes!
Als je niet weet waarom, vraag dan gelijk aan de verkoper waarom...! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:10:
[...]

Als je niet weet waarom, vraag dan gelijk aan de verkoper waarom...! 8)7
sindskort heb ik een sony bravia kdl 40w4500. Kan het kloppen dat er een coupon (blue ray actie) in de verpakking moet zitten? of moet je deze ergens aanvragen?

Daarnaast vroeg ik mij af of er een bepaalde instelling is voor analoog. Sommige zenders zijn de beelden redelijk scherp maar andere af en toewazig.

tenslotte vroeg ik mij af of 1370 euro (de blue ray actie van 200 euro niet afgetrokken) een goede deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Die coupon had je in de winkel moeten krijgen mits het een erkende bravia dealer is. Een bepaalde instelling is er nog niet echt. Heb nog geen instellingen konden vinden na een calibratie. Opzich is het een mooie deal maar het had beter gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Neefdave schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:12:
Die coupon had ik in de winkel moeten krijgen mids het een erkende bravia dealer is. Een bepaalde instelling is er nog niet echt. Heb nog geen instellingen konden vinden na een calibratie. Opzich is het een mooie deal maar het had beter gekunt.
aha dan moet ik morgen maar eens langs de winkel gaan voor een coupon. maar waar is het dan nog goedkoper? (behalve online)

en dat calibratie, heeft dat nog een specifieke naam? het het toevallig motion flow?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.