Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 45 46 47 Laatste
Acties:

• JapyDooge
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03 23:49

JapyDooge

NoxiousPluK

quote:
Koenvh schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:16:
[...]
Interessant project, maar mag ik vragen wat je use-case is? Behalve dat het gewoon gaaf is :P
Behalve de gaaf, euh, beetje awareness creëren ;)

De hele flat ziet nu de bitcoin koers in hun lijst met netwerken :D

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22-03 07:52
Vind het de meest zinnige IoT toepassing die ik tot nu toe gezien heb ;)

https://niels.nu

• diabolofan
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22-03 10:59
Als je SSID steeds wijzigt, moet je dan ook opnieuw verbinden? Of werkt dit wat slimmer op de achtergrond?

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:33
@diabolofan Hij gebruikt het wss niet als AP, puur alleen om de bitcoinkoers te laten zien :D

My favorite programming language is solder.

• steve2507
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10-03 10:48
quote:
DeDirecteur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:18:
[...]

Dat ziet er supergoed uit!
Is de flow editor een bestaande js charting library?
Danku!
De flow editor is zelf gebouwd en maakt gebruik van plain HTML, CSS, SVG en een lading JS. De meeste mogelijkheden in de editor (voor het verslepen van lijnen ed) staan hier beschreven: https://xible.io/docs/editor.
Een belangrijke functie die daar nog mist: als je op 'h' drukt terwijl je een node geselecteerd heb, dan krijg je een detail-view met hulp gegevens.

Overigens, voor de resource grafieken (cpu/mem verbruik van de flow) gebruik ik wel degelijk een library; dat is Chart.js.

steve2507 wijzigde deze reactie 13-09-2017 20:05 (12%)
Reden: Charting library & JS vergeten te benoemen.

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

quote:
diabolofan schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:38:
Als je SSID steeds wijzigt, moet je dan ook opnieuw verbinden? Of werkt dit wat slimmer op de achtergrond?
Wat @Puch-Maxi zegt ;-) ik ben er niet mee verbonden, dat is zelfs niet mogelijk.

• DeDirecteur
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-03 13:12
quote:
steve2507 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:51:
[...]

Danku!
De flow editor is zelf gebouwd en maakt gebruik van plain HTML, CSS, SVG en een lading JS. De meeste mogelijkheden in de editor (voor het verslepen van lijnen ed) staan hier beschreven: https://xible.io/docs/editor.
Een belangrijke functie die daar nog mist: als je op 'h' drukt terwijl je een node geselecteerd heb, dan krijg je een detail-view met hulp gegevens.

Overigens, voor de resource grafieken (cpu/mem verbruik van de flow) gebruik ik wel degelijk een library; dat is Chart.js.
Erg netjes gedaan!
Misschien een idee om er een js library van te maken?
Ik denk dat er een hoop interesse voor is, ik zoek al een jaar naar zoiets.
Puur het connecteren van de nodes met bezier lijnen e.d. om je flow te maken ziet er fantastisch uit.
Wat er in de node staat kan verder van alles zijn dan natuurlijk.

• steve2507
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10-03 10:48
quote:
DeDirecteur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:04:
[...]

Erg netjes gedaan!
Puur het connecteren van de nodes met bezier lijnen e.d. om je flow te maken ziet er fantastisch uit.
Dit staat zeker niet op de planning, maar je kunt wel zelf in de code graven uiteraard. Mocht je het aandurven: alles wat hier begint met xibleEditor heb je nodig en enkele delen uit de xible-wrapper die worden extend.

Ik ben uiteraard wel benieuwd met welk doeleinde je gebruik wilt maken van een dergelijke editor, als XIBLE jouw as-is niks brengt.

• Feanathiel
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

quote:
DeDirecteur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:04:
[...]

Erg netjes gedaan!
quote:
steve2507 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:28:
[...]

Dit staat zeker niet op de planning, maar je kunt wel zelf in de code graven uiteraard. Mocht je het aandurven: alles wat hier begint met xibleEditor heb je nodig en enkele delen uit de xible-wrapper die worden extend.

Ik ben uiteraard wel benieuwd met welk doeleinde je gebruik wilt maken van een dergelijke editor, als XIBLE jouw as-is niks brengt.
Ik had even een loos uurtje en heb alle server-side scripts eruit gehaald. Moet volgens mij een prima begin zijn om een losse editor op gang te krijgen. O.a. opslaan werkt nu niet, en localhost is hardcoded, maar is in ieder geval te vinden onder Feanathiel/xible. Misschien dat ik van de week nog wel even er mee bezig ga om nog wat dingen beter/netter/completer uit te werken. Even kijken hoeveel tijd ik nog overhoud van de week.

Feanathiel wijzigde deze reactie 18-09-2017 21:51 (4%)

• 0stone0
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22-03 18:25

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Is er ergens een overzicht beschikbaar? Zie helaas niets in het StartTopic staan ofzo! Zoek een tool wat ik hier enkele maanden geleden tegenkwam, maar als ik eerlijk ben ik heb niet echt zin om alle pagina\s af te gaan O-)

0stone0 wijzigde deze reactie 21-09-2017 10:51 (6%)

SteamInventaris"~~Linux is only free if your time has no value"

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
quote:
0stone0 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:44:
Is er ergens een overzicht beschikbaar? Zie helaas niets in het StartTopic staan ofzo! Zoek een tool wat ik hier enkele maanden heb gevonden, maar als ik eerlijk ben ik heb geen zin om alle pagina\s af te gaan O-)
;(

Nee, die is er niet.

• skate master
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-03 14:28

skate master

Autodesk Educator Expert

quote:
0stone0 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:44:
Is er ergens een overzicht beschikbaar? Zie helaas niets in het StartTopic staan ofzo! Zoek een tool wat ik hier enkele maanden geleden tegenkwam, maar als ik eerlijk ben ik heb niet echt zin om alle pagina\s af te gaan O-)
Misschien handig dan om te vermelden wat je zoekt? 8)7
Mogelijk kunnen we je dan helpen.

• 0stone0

0stone0

quote:
skate master schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:32:
[...]

Misschien handig dan om te vermelden wat je zoekt? 8)7
Mogelijk kunnen we je dan helpen.
Heb de Post al gevonden, dacht dat het langer geleden was, stond echter al op pagina 30 van dit deel!
Toch bedankt _/-\o_

[poll]

Zouden er mensen geïnteresseerd zijn in een soort overzicht van dit geweldige topic?

[/poll]

• Devilly
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
quote:
0stone0 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:41:
[...]

Heb de Post al gevonden, dacht dat het langer geleden was, stond echter al op pagina 30 van dit deel!
Toch bedankt _/-\o_

[poll]

Zouden er mensen geïnteresseerd zijn in een soort overzicht van dit geweldige topic?

[/poll]
Nu ben ik uiteraard geïnteresseerd naar wat je zocht.

• Z-Dragon
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 02:14
quote:
JapyDooge schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:03:
[...]

Behalve de gaaf, euh, beetje awareness creëren ;)

De hele flat ziet nu de bitcoin koers in hun lijst met netwerken :D
En een nieuwe vorm van reclame is geboren... :X Dat niemand daar eerder op gekomen is, advertenties in de vorm van loze SSID's op publieke punten... (Ik heb het in elk geval gelukkig nog nooit gezien.)

Z-Dragon wijzigde deze reactie 21-09-2017 12:50 (6%)

^ Wat hij zegt.

• 0stone0

0stone0

quote:
Devilly schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:39:
[...]

Nu ben ik uiteraard geïnteresseerd naar wat je zocht.
RadioGadget

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

quote:
Z-Dragon schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:50:
[...]

En een nieuwe vorm van reclame is geboren... :X Dat niemand daar eerder op gekomen is, advertenties in de vorm van loze SSID's op publieke punten... (Ik heb het in elk geval gelukkig nog nooit gezien.)
Ik zou dit moeten verkopen :+

• haampie
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 24-12-2017
Zojuist open source gegooid: NOS lite, een lite versie van de NOS website.

Zie https://noslite.nl voor de site en https://github.com/noslite voor de source. Als iemand nog suggesties heeft, voel je vrij om te reageren of een issue te openen.

De code wint geen schoonheidsprijs, de snelheid misschien wel.

*Edit*. Wat context: nos.nl is ongeveer 2.8MB groot, deze site 1.4KB (2000x zo weinig data). Er zitten geen plaatjes, video's, liveblogs, trackers, scripts et cetera op. Aangezien het allemaal static data is wordt de content eenmaal van tevoren gezipt met de maximale compressiefactor van gzip, en nginx gebruikt dat via de gzip_static directive. Alles draait op een 3EU/maand servertje ergens in Amsterdam, die in principe prima 500+ requests per seconde trekt.

haampie wijzigde deze reactie 22-09-2017 12:33 (41%)
Reden: Meer context

• Cezus
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-03 17:41
quote:
haampie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:35:

Zie https://noslite.nl voor de site en https://github.com/noslite voor de source. Als iemand nog suggesties heeft, voel je vrij om te reageren of een issue te openen.

*Edit*. Wat context: nos.nl is ongeveer 2.8MB groot, deze site 1.4KB (2000x zo weinig data). Er zitten geen plaatjes, video's, liveblogs, trackers, scripts et cetera op. Aangezien het allemaal static data is wordt de content eenmaal van tevoren gezipt met de maximale compressiefactor van gzip, en nginx gebruikt dat via de gzip_static directive. Alles draait op een 3EU/maand servertje ergens in Amsterdam, die in principe prima 500+ requests per seconde trekt.
Super! Ik mis alleen nog de tijden van wanneer een bericht is geplaatst 😊

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:44
@Cezus @haampie en de titel van een nieuwsbericht is ook best wel cruciaal.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14:11

Matis

Rubber Rocket

quote:
Ramon schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:27:
@Cezus @haampie en de titel van een nieuwsbericht is ook best wel cruciaal.
De titel staat (in het geval van een nieuwsartikel) onderaan in de footer. Ik vind het wel prettig. Want je klikt toch al op de link naar het artikel (met titel). Dan hoef ik dat niet perse nogmaal bovenaan het artikel te hebben.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Cezus
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-03 17:41
quote:
Matis schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:15:
[...]

De titel staat (in het geval van een nieuwsartikel) onderaan in de footer. Ik vind het wel prettig. Want je klikt toch al op de link naar het artikel (met titel). Dan hoef ik dat niet perse nogmaal bovenaan het artikel te hebben.
Ik vind het ook wel prettig dat de titel onderaan in de footer staat. Het is inderdaad dat je al op de titel drukt op de hoofdpagina.

• Ramon
Ah, jullie hebben nog nooit van het concept links versturen gehoord 8)7

• Matis

Matis

Rubber Rocket

quote:
Ramon schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:50:
Ah, jullie hebben nog nooit van het concept links versturen gehoord 8)7
Ik snap niet wat je daarmee bedoelt of waar je op doelt.

• Marc3l
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22-03 22:03
quote:
Matis schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:44:
[...]

Als je een pagina wil delen (bv whatsapp of via email), dan kom je niet op de overzichtpagina.

• Ramon
quote:
Matis schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:44:
[...]

Als ik jou een mail of berichtje stuur met de volgende link: https://noslite.nl/l/2194408.html dan weet jij niet waar het over gaat zonder dus a) het artikel te lezen of b) naar beneden te scrollen voor de titel. Dat is best wel raar. Er is een reden dat websites een titel bovenaan hebben staan.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Oh zo. Ik zie dat niet echt als een use case voor deze site. Het is meer een gepimpte RSS reader.
Plus die extra karakters in de URL nemen weer extra bytes in beslag :+

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:40

Bosmonster

*zucht*

quote:
haampie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:35:

Je begrijpt wel dat dit tegen de voorwaarden van NOS is?

Error failed

• GrooV
  • Laatst online: 22-03 11:44
quote:
Bosmonster schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 23:43:
[...]

Je begrijpt wel dat dit tegen de voorwaarden van NOS is?
Als je de voorwaarden nou even had gelezen dan staat er in dat het voor particulier gebruik wel mag.
quote:
3. Algemeen

Auteursrecht en overige rechten van intellectueel eigendom

3.1 De websites en/of diensten van de NOS inclusief de gepubliceerde informatie zijn beschermd middels Intellectuele Eigendomsrechten, waaronder maar niet beperkt tot het auteursrecht, databankrecht, naburige rechten en het merkrecht van de NOS. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan in het kader van persoonlijk en niet-commercieel gebruik door particuliere Gebruikers, zijn zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de NOS niet toegestaan.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

quote:
GrooV schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:18:
[...]

Als je de voorwaarden nou even had gelezen dan staat er in dat het voor particulier gebruik wel mag.

[...]
Als je het openbaar maakt via een publiekelijk toegankelijke website is het niet echt persoonlijk (= "voor jezelf" in deze context) meer lijkt me?

CodeCaster wijzigde deze reactie 25-09-2017 19:57 (5%)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001

Bosmonster

*zucht*

quote:
GrooV schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:18:
[...]

[...]
Dit is geen persoonlijke toepassing, je maakt het publiekelijk.

Error failed

• Hydra
Met hierboven. Vermoedelijk behoorlijke auteursrechtschending. Daarnaast kunnen ze ook nog eens, als ze echt een slechte dag hebben, je civielrechterlijk aansprakelijk proberen te stellen voor gedorven reclameinkomsten. Dus ik zou dit echt ff met de NOS afstemmen.

Site is overigens brilliant snel. Je vergeet bijna met al die te zware site wat voor'n belachelijke transfersnelheden tegenwoordig hebben.

• GrooV
De website van Haampie is niet commercieel, maar even met de NOS afstemmen kan uiteraard geen kwaad.

• Hydra
quote:
GrooV schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:57:
De website van Haampie is niet commercieel
Ook niet persoonlijk.

• Koenvh
  • Registratie: december 2011

Koenvh

Hier tekenen: ______

https://play.asti.ga/img/logo-email.png

Weer eens een update. Een hele tijd geleden was ik al begonnen aan het toevoegen van een muziekbibliotheek, alleen ben ik daarmee gestopt omdat er problemen waren met m'n server (503 errors bij een te hoge CPU-belasting). Nu werkt de server weer zoals het hoort, dus daarom ben ik de afgelopen tijd bezig geweest dat ook te laten werken. Het resultaat is dat je nu ook door alle albums/artiesten/genres kunt bladeren, en kunt zoeken op album/artiest/componist/genre/titel/jaar. Daarnaast heb ik natuurlijk ook een heel aantal andere kleine dingen bijgeschaafd, zoals het inlogscherm, de website zelf, het weergeven van de titel van het huidige nummer etc.

Mocht je 't willen proberen: https://asti.ga :)

Het kan overigens wel enkele uren duren voordat je bibliotheek volledig gesynchroniseerd is, aangezien alle muziekbestanden gedownload en geanalyseerd worden (en de server is toch al niet bijster snel). Daarom zit er ook een limiet op van eens in de drie dagen per cloudopslag. Tja, da's het nadeel van cloudopslag :P

Koenvh wijzigde deze reactie 27-09-2017 22:42 (16%)

Waarom vandaag doen wat je morgen ook kunt uitstellen?

• Nindustries
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:03
Wou nog eens een klein PHP projectje in elkaar steken, en stootte op Monero wat mijn interesse wekte.
Hierbij werd coinlink.cc geboren!

Wat? Een alternatief voor url shorteners zoals adf.ly die met ads werken.
Hoe? Voor een user de link krijgt moet hij een bepaald aantal hashes minen in de browser, die XMR (Monero) waard zijn. Deze worden dan doorgestort naar de user die de link aanmaakte. Anoniem!
Waarom? Voor de fun.

Voorbeeldje voor Tweakers.net: https://coinlink.cc//link/41

Nindustries wijzigde deze reactie 28-09-2017 09:17 (10%)

~ beware of misinformation.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Nindustries schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:10:
Wou nog eens een klein PHP projectje in elkaar steken, en stootte op Monero wat mijn interesse wekte.

Hoe? Voor een user de link krijgt moet hij een bepaald aantal hashes minen in de browser, die XMR (Monero) waard zijn. Deze worden dan doorgestort naar de user die de link aanmaakte. Anoniem!
Waarom? Voor de fun.
Wat super slim en tof! Hoe lang duurt dat minen ongeveer voordat je de redirect krijgt?

Is het al bijna vrijdag?

• Nindustries
quote:
DennusB schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:11:
[...]

Wat super slim en tof! Hoe lang duurt dat minen ongeveer voordat je de redirect krijgt?
Bedankt! Het aantal hashes dat je moet behalen is bepaald door de difficulty die de user kiest bij het aanmaken van de link. Difficulty is het aantal hashes vermenigvuldigd met 256.
Een algemene regel is; minuten = 128 * hashes waarbij hashes difficulty * 256 is.

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13:35

zeroday

Dream within a dream

quote:
Koenvh schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:45:
[...]

Op dit moment niet publiekelijk, en als ik dat wil doen moet ik wel wat aan de repository doen (zoals de API keys weghalen) Mocht je echter een specifiek iets willen weten, kan ik dat uiteraard delen.
Vraag me alleen niet wáárom ik voor sommige dingen gekozen heb, want zoals elke ontwikkelaar zie ik in mijn eigen code genoeg ruimte voor verbetering :+
Ziet er goed uit. Ik gebruik zelf Subsonic en ben al jaren op zoek naar een alternatief die niet JAVA gebruikt er toch een goede UI heeft.

Er zijn er een paar zoals bijv. KOEL, maar een crime om te installeren.

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 12:52

amphora

Online creatie

Lang geleden ooit http://aicolor.nl gemaakt.
Gebruik ik nog regelmatig. Om even snel een alternatieve #rgb kleur te vinden om in m'n CSS te gebruiken voor bijvoorbeeld een mouseover of achtergrond.

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Osmo Mobile
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

• Bloodshed
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 02-03 13:31
Download een preview versie van een character builder voor dungeons and dragons 5th edition. :)

http://www.dndbuilder.net/ (Windows)

http://www.dndbuilder.net/images/screenshots/170925-sm.png

• Koenvh

Koenvh

quote:
zeroday schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:35:
[...]

Ziet er goed uit. Ik gebruik zelf Subsonic en ben al jaren op zoek naar een alternatief die niet JAVA gebruikt er toch een goede UI heeft.

Er zijn er een paar zoals bijv. KOEL, maar een crime om te installeren.
't Lijkt enigszins op elkaar, met het grote verschil dat Astiga geen applicatie is die op je server draait. Het enige wat je hoeft te draaien is een WebDAV/FTP(S)/SFTP server, en de kans is groot dat die al draait. Als alternatief kun je ook alles ergens in een cloud zetten.

Front-ends zijn niet m'n specialiteit, dus mocht iemand zin hebben om die te verbeteren: Graag :) De UX is als het goed is wel prima. Zelf vind ik het altijd vervelend dat bij veel diensten de afspeellijst zo verstopt zit, vooral als je meerdere albums wilt afspelen, dus daarom is die hier wel duidelijk aanwezig.

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13:35

zeroday

Dream within a dream

quote:
Koenvh schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 02:30:
[...]

't Lijkt enigszins op elkaar, met het grote verschil dat Astiga geen applicatie is die op je server draait. Het enige wat je hoeft te draaien is een WebDAV/FTP(S)/SFTP server, en de kans is groot dat die al draait. Als alternatief kun je ook alles ergens in een cloud zetten.

Front-ends zijn niet m'n specialiteit, dus mocht iemand zin hebben om die te verbeteren: Graag :) De UX is als het goed is wel prima. Zelf vind ik het altijd vervelend dat bij veel diensten de afspeellijst zo verstopt zit, vooral als je meerdere albums wilt afspelen, dus daarom is die hier wel duidelijk aanwezig.
ik wil altijd graag controle houden over mijn eigen data, dus ik zet weinig tot niets in de cloud en als er al een cloud is dan bij mij op zolder ..

USG, 2x Unifi AP-LR, 1x Unifi Pro, 4x HP Microserver Gen8 (1x Vmware) 3x OpenMediavault. (en nog veel meer andere meuk)

• ExcelFreak
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 02-04-2018
Beste mensen,

Gister had ik een script gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Feedbacks zie ik graag tegemoet ^^.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Scripttaal
Windows Powershell

Script

Testen

RobIII wijzigde deze reactie 30-09-2017 13:07 (15%)

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:53

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

63 regels "code" waarvan het gros niets anders is dan datum/tijd/"logging"/comments etc. Regels 20, 21 en 33 zijn de enige drie die echt "interessant" relevant zijn. De rest is fluff. (En what's with all the sleeps? :?) Als je het interessant wil houden beperk je 't voortaan liever tot de essentie; de rest fröbelen we er zelf wel bij ;)

(Overigens: "total duration was..." i.p.v. "total duration took..." ;) )

RobIII wijzigde deze reactie 30-09-2017 13:39 (25%)

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

• datadevil
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:51
quote:
RobIII schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:24:
63 regels "code" waarvan het gros niets anders is dan datum/tijd/"logging"/comments etc. Regels 20, 21 en 33 zijn de enige drie die echt "interessant" relevant zijn. De rest is fluff. (En what's with all the sleeps? :?) Als je het interessant wil houden beperk je 't voortaan liever tot de essentie; de rest fröbelen we er zelf wel bij ;)

verkeerd gelezen :X

datadevil wijzigde deze reactie 30-09-2017 16:28 (5%)

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-03 22:07

azerty

McFly

Door een geplande sunset (vorige week wel uitgesteld) van v1.0 van de API van TheTVDb was ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een vervanger voor een third-party library die in PHP de API ontsloot. Aangezien ik het aanbod maar wat magertjes vond, heb ik er zelf één in elkaar gezet:

https://github.com/canihavesomecoffee/theTVDbAPI/

Hij is zelf in gebruik op een kleine site voor het bijhouden van welke series je gekeken hebt, en draait stabiel (al zeg ik het zelf :+ ).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExcelFreak
quote:
RobIII schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:24:

Thanks Moderator ^, een goede feedback van je :-)
PS al die 'sleeps' waren eigenlijk voor dat mensen de kans krijgen bij het lezen wanneer het script uitgevoerd is, anders krijg je al die comments achter elkaar 'heel snel' waardoor het bijna niet te lezen is.. vandaar dat ik zoveel sleeps ertussen had gezet :P

ExcelFreak wijzigde deze reactie 01-10-2017 01:20 (17%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• mufana
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-03 13:34
quote:
ExcelFreak schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:36:
Beste mensen,

Gister had ik een script gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Feedbacks zie ik graag tegemoet ^^.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Scripttaal
Windows Powershell

Script
[afbeelding]

Testen
[afbeelding]
Als je dit uitvoert op 1 server tegelijk zou ik het script kleiner houden en beperken tot regel 33.
Die twee checks zijn overbodig omdat; als je op een server inlogt dan zie je meteen of er een GUI op staat of niet. (Voor info naar console kun je de optie -verbose gebruiken. Dat scheelt weer in alle 'write-host').
Of; schrijf je eigen custom write-host.

Daarnaast zou ik al het commentaar weghalen. PowerShell is heel goed leesbaar. Ook voor een leek. Cmdlet 'uninstall-windowsfeature' is vrij duidelijk. Ook oude code gewoon verwijderen. Dat maakt het geheel wat leesbaarder.

Die checks kun je nog iets korter maken door gebruik te maken van de 'Where" method. Bv. (Get-Service)
$Check = (Get-Service | Select-Object -Property Name, Status | Where-Object name -eq "bits").Status
$Check2 = ((Get-Service).where{$_.name -eq "bits"}).status

En wellicht ipv de "install state" opvragen met de checks kun je de checks beperken tot 1 check waarbij je kijkt of de server-Gui onderdelen geinstalleerd zijn. Vraag daar alleen de namen van op en maak vervolgens een foreach constructor. Bv.

$CollProducts = (Get-Windowsfeature etc....)
Foreach ($Product in $CollProducts)
{
Remove-Windowsfeature etc...
}

En, om het af te maken kun je er nog een functie van maken met parameters en bv de optie om het script remote te gebruiken. Dan maak je er echt een tool van die andere ook kunnen gebruiken.

Er is een heel tof boek verkrijgbaar.
PowerShell Toolmaking in a month of lunches. (Don Jones en Jeff Hicks).

8)

• ExcelFreak
Dankjewel voor de feedback^^
Ik waardeer het enorm, tof! :)
quote:
mufana schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Als je dit uitvoert op 1 server tegelijk zou ik het script kleiner houden en beperken tot regel 33.
Die twee checks zijn overbodig omdat; als je op een server inlogt dan zie je meteen of er een GUI op staat of niet. (Voor info naar console kun je de optie -verbose gebruiken. Dat scheelt weer in alle 'write-host').
Of; schrijf je eigen custom write-host.

Daarnaast zou ik al het commentaar weghalen. PowerShell is heel goed leesbaar. Ook voor een leek. Cmdlet 'uninstall-windowsfeature' is vrij duidelijk. Ook oude code gewoon verwijderen. Dat maakt het geheel wat leesbaarder.

Die checks kun je nog iets korter maken door gebruik te maken van de 'Where" method. Bv. (Get-Service)
$Check = (Get-Service | Select-Object -Property Name, Status | Where-Object name -eq "bits").Status
$Check2 = ((Get-Service).where{$_.name -eq "bits"}).status

En wellicht ipv de "install state" opvragen met de checks kun je de checks beperken tot 1 check waarbij je kijkt of de server-Gui onderdelen geinstalleerd zijn. Vraag daar alleen de namen van op en maak vervolgens een foreach constructor. Bv.

$CollProducts = (Get-Windowsfeature etc....)
Foreach ($Product in $CollProducts)
{
Remove-Windowsfeature etc...
}

En, om het af te maken kun je er nog een functie van maken met parameters en bv de optie om het script remote te gebruiken. Dan maak je er echt een tool van die andere ook kunnen gebruiken.

Er is een heel tof boek verkrijgbaar.
PowerShell Toolmaking in a month of lunches. (Don Jones en Jeff Hicks).

8)

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22-03 18:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

quote:

Waarom? Voor de fun.

Geniaal! Wanneer komt de ICO?

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12:21

ge-flopt

Gezocht: (Zie ondertitel)

quote:
ExcelFreak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:17:
[...]

Thanks Moderator ^, een goede feedback van je :-)
PS al die 'sleeps' waren eigenlijk voor dat mensen de kans krijgen bij het lezen wanneer het script uitgevoerd is, anders krijg je al die comments achter elkaar 'heel snel' waardoor het bijna niet te lezen is.. vandaar dat ik zoveel sleeps ertussen had gezet :P
Op zich ben ik het niet helemaal eens met wat @RobIII aangeeft. Hij geeft aan dat er vrij veel spullen inzitten die voor ons niet direct interessant zijn, maar daar gaat dit topic ook niet over. Het gaat erop dat je je tools toont. In dit geval is het een complete tool die doet wat jij wilt dat het doet, en de rest die het wil gebruiken moet er maar uithalen wat men bruikbaar vind.
Zoals een bekend filosoof ooit zei: "Fooral doorgaan!!" d:)b

Strips van Michel Vaillant (voor een leuk prijsje), mail me als je iets hebt!

• Nindustries
quote:
Mavamaarten schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Geniaal! Wanneer komt de ICO?
Bedankt! Ben momenteel naar de implementatie van de payout aan het kijken, wil dit direct goed doen.
(Geen nood, alle behaalde hashes blijven opgeslagen.)

Heb er 2 dagen geleden ook de moeilijkheid uitgehaald, in favour van presets zoals easy, medium, hard, ...

• Jerry Smith
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 05-10-2017
Ik heb deze week voor het eerst een echte applicatie gemaakt. Die ook echt in de play store staat. Ik ben er stiekem best trots op. De applicatie is gemaakt met Unity en geprogrammeerd in C#. Als jullie even tijd hebben om de app te bekijken en/of feedback te geven, is dat zeer gewaardeerd.

De applicatie heet Get Energized! en is een game waarin je reactie skills getest worden. Het spel is opgebouwd uit verschillende kleurelementen. Dit is de link naar de app: Get Energized

Alvast bedankt voor feedback!

• Devilly
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
quote:
Jerry Smith schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:54:
Ik heb deze week voor het eerst een echte applicatie gemaakt. Die ook echt in de play store staat. Ik ben er stiekem best trots op. De applicatie is gemaakt met Unity en geprogrammeerd in C#. Als jullie even tijd hebben om de app te bekijken en/of feedback te geven, is dat zeer gewaardeerd.

De applicatie heet Get Energized! en is een game waarin je reactie skills getest worden. Het spel is opgebouwd uit verschillende kleurelementen. Dit is de link naar de app: Get Energized

Alvast bedankt voor feedback!
quote:
Sorry! This content is not available in your country yet.
We're working to bring the content you love to more countries as quickly as possible.
Please check back again soon.

• Jerry Smith
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 05-10-2017
quote:
Devilly schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:58:
[...]
Sorry! This content is not available in your country yet.
We're working to bring the content you love to more countries as quickly as possible.
Please check back again soon.
[...]
Dat is vreemd. De app zou in alle landen beschikbaar moeten zijn.

Jerry Smith wijzigde deze reactie 05-10-2017 13:54 (30%)

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
quote:

Waarom? Voor de fun.

Dit werkt helaas niet voor mij, komt waarschijnlijk door mijn adblocker.
Misschien goed om dit te checken of een hardcoded redirect erin te gooien als hij na zoveel secs. nog niks heeft gedaan.

• Nindustries
quote:
archie2012 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

Dit werkt helaas niet voor mij, komt waarschijnlijk door mijn adblocker.
Misschien goed om dit te checken of een hardcoded redirect erin te gooien als hij na zoveel secs. nog niks heeft gedaan.
Normaal krijg je een error met de suggestie van adblocker uit te schakelen als de websocket connectie mislukt. Wat zegt je developer console?

• ExcelFreak
Thx ^^
quote:
ge-flopt schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:42:
[...]

Op zich ben ik het niet helemaal eens met wat @RobIII aangeeft. Hij geeft aan dat er vrij veel spullen inzitten die voor ons niet direct interessant zijn, maar daar gaat dit topic ook niet over. Het gaat erop dat je je tools toont. In dit geval is het een complete tool die doet wat jij wilt dat het doet, en de rest die het wil gebruiken moet er maar uithalen wat men bruikbaar vind.
Zoals een bekend filosoof ooit zei: "Fooral doorgaan!!" d:)b

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22-03 16:36
Volgens mij is ExcelFreak ook behoorlijk sarcastisch in zijn antwoorden (behalve die laatste dan). Mijn sarcasmemeter slaat uit, maar die kan ik hier niet posten ;)

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• RareAMV
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 07-02 09:38
Moest voor huiswerk opdracht voor college een simpele 8 bit 8000khz wav bestandje afspelen op een STM32F051 Discovery bordje (die eerst lokaal omgezet is naar een uint array, vervolgens in de code te proppen en dan te uploaden naar de stm). Eerst via PWM en dan met DAC... alleen dat vond ik wat saai.... dus heb ik er maar dit van gemaakt:

https://github.com/EldinZenderink/SoundOverSerial

Niet heel veel werk eerlijk gezegd ;), dacht echt dat t veel lastiger zou zijn dan dit.

T klinkt dan ook niet altijd even lekker... weet niet precies waarom. Verwacht of te maken met de relatief lage 12 bit resolutie of wat hickupjes in de serial stream.

Begon wat meer in te lezen over (digital) audio en mcu's + diy dac maken:

https://electronics.stack.../r-2r-for-hq-sound-output

Dat verklaart waarom het niet helemaal klinkt zoals het hoort... jitter dankzij de interrupts :), neem ik aan.

P.S. excuses voor de troep.

RareAMV wijzigde deze reactie 09-10-2017 14:04 (39%)

• Kajel
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-03 12:00

Kajel

Development in Style

Slack Machine - een Slack bot in Python

Bij mijn huidige opdrachtgever wordt Slack gebruikt voor team communicatie. We wilden graag het een en ander integreren/automatiseren met Slack, zoals deployments, monitoring, etc. We hadden Hubot kunnen gebruiken, maar heb een vrij grote hekel aan Javascript en aanverwanten.

Python vind ik een fijne taal en leek me geschikt voor dit doel, dus ik heb wat gezocht naar een goede Python library om Slack bots mee te bouwen, maar alle opties die ik tegenkwam voldeden om verschillende redenen niet.
Het resultaat is dat ik zelf een Python framework heb gebouwd om Slack bots mee te maken. Slack Machine is niet zomaar een Slack bot, maar is gebouwd met extensibility als een van de primaire eigenschappen.

Code: https://github.com/DandyDev/slack-machine
Docs: http://slack-machine.readthedocs.io/en/latest/

Tips, vragen, andere feedback natuurlijk van harte welkom!

• Koenvh

Koenvh

https://play.asti.ga/img/logo-email.png

Ik was eigenlijk al een tijdje niet zo tevreden met de interface van Astiga, maar ik heb dan nu toch eindelijk besloten om er iets aan te doen, met dit als resultaat:

Daarnaast is 't zoeken verbeterd, en nog een paar andere kleine dingetjes.

Mocht je 't willen proberen: https://asti.ga

• GrooV
quote:
Koenvh schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:23:
[afbeelding]

Ik was eigenlijk al een tijdje niet zo tevreden met de interface van Astiga, maar ik heb dan nu toch eindelijk besloten om er iets aan te doen, met dit als resultaat:
[afbeelding]

Ziet er goed uit hoor maar het lijkt wel veel op Spotify :)

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
quote:

Waarom? Voor de fun.

Tof gedaan, mooi adfly alternatief, nu niet echt een doel voor maar zeker gebookmarked :+

Het is alleen vrij onduidelijk wat je nou kiest bij het maken van een nieuwe URL. Je zegt diff level 1 minute, maar als ik op mijn telefoon check met 11 hashes per second duurt het aanzienlijk langer.

M.i zou er nog bij moeten waar die minuut op gebaseerd is, een natte vingerguess wat het op een low/mid/high-end desktop/telefoon/tablet(?) inhoud

Oh en ik zou ipv een teller in de url een hash gebruilken, een deel hiervan is natuurlijk privacy voor de linkmaker en als ik nu itereer over link-nummers is het mogelijk om data te vergaren en zo iets te kunnen zeggen over een iemand die een aantal links gemaakt heeft :X

En een custom text van (140/280 characters ? :P ) bij een coinlink zou ik een mooie feature vinden.

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 12:52

amphora

Online creatie

quote:

Waarom? Voor de fun.

Werkt alleen niet in Safari (OSX). Veel javascript errors.

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Osmo Mobile
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

• Koenvh

Koenvh

quote:
GrooV schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Ziet er goed uit hoor maar het lijkt wel veel op Spotify :)
Mijn inspiratie kwam van Koel, Deezer, Spotify, iTunes en Pulse, en eigenlijk gelijken ze allemaal :P

De startpagina is inderdaad erg gebaseerd op Spotify en Pulse, maar daar wil ik sowieso nog wat aan doen.

• Nindustries
quote:
Rmg schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Tof gedaan, mooi adfly alternatief, nu niet echt een doel voor maar zeker gebookmarked :+

Het is alleen vrij onduidelijk wat je nou kiest bij het maken van een nieuwe URL. Je zegt diff level 1 minute, maar als ik op mijn telefoon check met 11 hashes per second duurt het aanzienlijk langer.

M.i zou er nog bij moeten waar die minuut op gebaseerd is, een natte vingerguess wat het op een low/mid/high-end desktop/telefoon/tablet(?) inhoud

Oh en ik zou ipv een teller in de url een hash gebruilken, een deel hiervan is natuurlijk privacy voor de linkmaker en als ik nu itereer over link-nummers is het mogelijk om data te vergaren en zo iets te kunnen zeggen over een iemand die een aantal links gemaakt heeft :X

En een custom text van (140/280 characters ? :P ) bij een coinlink zou ik een mooie feature vinden.
Bedankt!
1. Ja, die moeilijkheid was gesampled op mijn laptop en dan gewoon omgerekend naar verschillende tijden. (Mensen klaagden dat ze de moeilijkheid niet konden begrijpen)

2. In verband met de hash ipv id, volledig gelijk.

3. Custom text zou inderdaad nog een ideetje zijn!

Ik had dit oorspronkelijk als 'beer money' projectje opgezet, maar hier komen uiteindelijk zo weinig inkomsten mee binnen dat ik dit misschien gewoon ga opensourcen.

• Hipska
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-03 16:51
De moeilijkheid en tijd zou je kunnen sampelen op de pagina terwijl je de link maakt.. (Heb je meteen even al wat extra hashes binnen). Daarnaast zou ik graag opties zien van minder dan een minuut. 20 en 40 seconden of zo.
Ik zou de moeilijkheid niet in een woord uitdrukken, maar in aantal hashes.

Hipska wijzigde deze reactie 20-10-2017 11:27 (14%)

GitHub - Bitcoin.de

• DenBeke
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-03 10:16
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Toevallig dit jaar ook zoiets geschreven :)
Een self-hosted web app om je eigen muziek te streamen: https://github.com/cadenzr/cadenzr
Het is wel verre van production ready, maar heb er toch veel mee bijgeleerd...

• RareAMV
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 07-02 09:38
Ben ik weer, onderdeel van een iets groter hobby projectje:

Overduidelijk, dit is een spectrum visualizer voor muziek. Bevat 8 rijen van 12 ledjes aangestuurd door 4 shift registers. Ik gebruik multiplexing om alle ledjes individueel aan te kunnen sturen, t werkt prima voor mijn doeleinden, zoals je ziet ^^.

Bedoeling is om nog eentje te maken zodat ik 16 rijen heb (en miss nog 2 voor de lol, ik heb 10 van die pcbtjes kunnen maken voor 17 euro (incl verzend kosten)).

Uiteindelijk wil ik ze samen met een raspberry pi zero met een schermpje in een mooie behuizing pleuren en zo een soort muziek speler maken (Met netwerk ondersteuning aka DLNA etc), met een leuke spectrum visualizer als gimmick (Beetje back to the 80-90's stijl muziek speler).

Zitten nog wat knulligheidjes in, zoals bijvoorbeeld het feit dat ik geen rekening heb gehouden dat de groene ledjes meer stroom nodig hebben om op dezelfde helderheid te branden als de oranje en rode versies. Maar t valt mee opzich dus daar ga ik me niet druk over maken.

De pcb'tjes hebben opzich geen fouten maar ik gebruik netwerk weerstanden, en ik had 1 netwerk weerstand in het origineel gebruikt om de bovenste 2 x 4 ledjes aan te sturen (de rooie) maar, had er niet bij nagedacht dat ik ze dan niet meer (d.m.v.) multiplexing apart kan aansturen... maar met normale weerstandjes kan ik ze gewoon individueel gronden dus dat was ook op te lossen.

Voor de software gebruik op moment gewoon C# die hier een wavje afspeelt (al gemaakt dat ie gewoon geluid van je (windows) pc gebruikt). Ik gebruik hier voor de BASS.net library welke theoretisch gezien cross platform is. Maar op je linux os heb je natuurlijk geen Wasapi driver dus als ik straks overstap op m'n Rpi zero moet ik iets anders verzinnen om de audio te krijgen.

Maar dat zie ik dan wel weer ^^.

• hellum
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 17:16
Even in een uurtje in elkaar gehackt: https://nieborg.eu/icondropdown/demo.html

Een jquery plugin om icons (in dit geval van fontawesome) in een dropdown te laten zien. Ik kon geen bestaande plugin vinden die iets anders dan normale afbeeldingen kon laden en niet met een hele lading ingebakken css kwam.

• Erwinvz1
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er tof uit, ondersteun je alleen mp3 files of alles?

• DynaSpan
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12:31
quote:
hellum schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:05:
Even in een uurtje in elkaar gehackt: https://nieborg.eu/icondropdown/demo.html

Een jquery plugin om icons (in dit geval van fontawesome) in een dropdown te laten zien. Ik kon geen bestaande plugin vinden die iets anders dan normale afbeeldingen kon laden en niet met een hele lading ingebakken css kwam.
Zit wel nog een bugje in qua styling, voor de rest erg handig, heb toevallig zoiets nodig :D

• Koenvh

Koenvh

quote:
Erwinvz1 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:45:
[...]

Ziet er tof uit, ondersteun je alleen mp3 files of alles?
Alles wat je browser kan afspelen (en in het geval van Firefox, Chrome en Opera is dat nagenoeg alles).

• Erwinvz1
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
quote:
Koenvh schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Alles wat je browser kan afspelen (en in het geval van Firefox, Chrome en Opera is dat nagenoeg alles).
Werkt wel super mooi, je host ook alle bestanden zelf ofzo? (zo lijkt het :))

• Koenvh

Koenvh

quote:
Erwinvz1 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Werkt wel super mooi, je host ook alle bestanden zelf ofzo? (zo lijkt het :))
Ik heb een webhost van 3GB, dus dat gaat 'm niet worden :P

De manier waarop het werkt is dat de server het bestand downloadt, cachet en aan de gebruiker serveert. 't Bestand wordt vanzelf verwijderd uit de cache als die ~1 uur niet opgevraagd is. De server kan theoretisch met 500mb/s downloaden, dus dat duurt normaliter maar een paar seconden.

Daarnaast wordt het volgende nummer alvast ingeladen (op de server) wanneer het huidige nummer klaar is met laden, zodat de afspeellijst soepel door kan spelen.

• Mijnenveger
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 10:22

Mijnenveger

Veegt mijnen

Ik heb een tooltje geschreven die mijn powerplan verandert zodra ik mijn computer lock.
Er zit ook een settings.ini bij waarbij je de power plan profile kan instellen.
Default als er geen settings.ini bestaat, maakt hij lockprofile power save mode en unlock profile het profiel wat de computer op dat moment heeft.
Dit tooltje heb ik gemaakt, zodat mijn computer niet constant stroom blijft vreten als ik er niet ben. Als er mensen interesse hebben in dit tooltje dan hoor ik het graag :).
Het is geschreven in C# en is alleen zichtbaar in je tray.

• hellum
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 17:16
quote:
DynaSpan schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:40:

Zit wel nog een bugje in qua styling, voor de rest erg handig, heb toevallig zoiets nodig :D
Fixed it.

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:09
quote:
Mijnenveger schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:42:
Ik heb een tooltje geschreven die mijn powerplan verandert zodra ik mijn computer lock.
Er zit ook een settings.ini bij waarbij je de power plan profile kan instellen.
Default als er geen settings.ini bestaat, maakt hij lockprofile power save mode en unlock profile het profiel wat de computer op dat moment heeft.
Dit tooltje heb ik gemaakt, zodat mijn computer niet constant stroom blijft vreten als ik er niet ben. Als er mensen interesse hebben in dit tooltje dan hoor ik het graag :).
Het is geschreven in C# en is alleen zichtbaar in je tray.
Als ik niks met m'n computer doe vreet hij geen stroom hoor. Cpu klokt terug, schijven gaan uit, scherm gaat uit. Wat doet dit meer?

• Mijnenveger
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 10:22

Mijnenveger

Veegt mijnen

quote:
sig69 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:33:
[...]

Als ik niks met m'n computer doe vreet hij geen stroom hoor. Cpu klokt terug, schijven gaan uit, scherm gaat uit. Wat doet dit meer?
Ik heb hem standaard op high performance staan. Mijn cpu klokt zich niet terug, en dat hoeft van mij bij gebruik ook niet.

Acties:
  • +21Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
Bij Action hadden ze afgelopen week Kerstverlichting op Bluetooth in de aanbieding. Aangezien de feestdagen eraan komen is het natuurlijk leuk dat je gemakkelijk de verlichting aan en uit kunt zetten. Alhoewel er standaard een app bij zit, integreerde dat niet mooi met mijn domotica systeem. Daarom heb ik afgelopen week het protocol achterhaald zodat ik het centraal kan aansturen.
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
#!/usr/bin/python

### Script to control Scinan Bluetooth lights bought from Action
#
# Usage:
#   python scinan-lights.py <MAC> <ON|OFF|DIM|MODE> [DIM_VALUE/MODE_VALUE]
#
# Values:
#   Dimming is supported from 10 - 99 (lower or higher will under or overdrive the leds)
#   Valid modes are:
#     - Wave                | 1
#     - Phasing             | 2
#     - Fade in phase       | 4
#     - Twinkle in phase    | 8
#     - Fade                | 16
#     - Twinkle (fast)      | 32
#     - On                  | 64
#     - Mixed mode (all)    | 127
#   It is also possible to combine multiple modes by summing those values.
#
###

from bluepy.btle import UUID, Peripheral, BTLEException
import sys
import time

MAX_RETRIES = 5
device = None
characteristic = None

def connect(address, retries = 0):
    global MAX_RETRIES, device, characteristic

if retries > MAX_RETRIES:
        raise NameError('Could not connect to lights')

try:
        device = Peripheral()
        device.connect(address)
        characteristic = device.getCharacteristics(0x0024, 0x0024, UUID("0000fff1-0000-1000-8000-00805f9b34fb"))[0]
        print 'Connected to ' + address
    except BTLEException:
        print 'Could not connect, retrying for ' + retries + ' time.'
        time.sleep(1)
        connect(address, retries + 1)

def disconnect():
    global device
    device.disconnect()

def dim(value):
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x03, 0x01, 0x01, value])))

def mode(value):
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x05, 0x01, 0x02, 0x03, value])))

def turn_off():
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x01, 0x01, 0x01, 0x00])))

def turn_on():
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x01, 0x01, 0x01, 0x01])))

command = sys.argv[2].lower()

if command is None:
    print 'No command provided'
    quit()

connect(sys.argv[1])
if command == 'on':
    turn_on()
elif command == 'off':
    turn_off()
elif command == 'dim':
    dim(int(sys.argv[3]))
elif command == 'mode':
    mode(int(sys.argv[3]))
disconnect()

In eerste instantie dus het apparaat protocol kunnen achterhalen met Bluetooth HCI dump op Android, waarna analyse met Wireshark voldoende was. Tevens ook moeten leren hoe GATT (protocol voor BLE) in elkaar steekt. Zelf weinig ervaring met Python, dus er zit vast ruimte voor verbetering in, maar erg leuk hobbyprojectje en in ieder geval werken alle functies en integreert het inmiddels best prima:

Edit 3: Lua implementatie voor in Domoticz: alex3305 in "Domoticz - open source domotica systeem - deel 3"

alex3305 wijzigde deze reactie 11-12-2017 12:16 (2%)
Reden: Kleine bugfix voor mode en reconnect (nogmaals)

• Koenvh

Koenvh

Flitsmelder

In de categorie "originele namen" (:+), ik heb een webapp gemaakt die me automatisch meldt wanneer er mobiele flitsers op m'n route staan.

De reden is dat ik een vrij rustige route rijd waar eigenlijk vrijwel nooit wat is, behalve toen ik een keer op de radio hoorde dat er een mobiele flitser op m'n route was. Niet dat ik nu pertinent te hard rijd, maar 132km/h wil nog wel 'ns voorkomen, en als ik vooraf weet op welke plekken ik op m'n teller moet letten, bespaart dat wel geld. :)

Uiteraard ben ik te lui om handmatig voor vertrek te controleren of er iets op m'n route is (vooral omdat er vaak niets is), en ik heb ook niet altijd de radio aan, dus daarom heb ik een systeem gemaakt waarmee ik automatisch een melding krijg op een vast tijdstip (of meerdere) als er een flitser staat. Meldingen zijn mogelijk via e-mail en Telegram.

Dan krijg je een berichtje als deze:

Enfin, allicht kan het jullie ook helpen :) :
https://koenvh.nl/flitsmelder

• pietje63
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:36
quote:
Koenvh schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:56:

Flitsmelder

In de categorie "originele namen" (:+), ik heb een webapp gemaakt die me automatisch meldt wanneer er mobiele flitsers op m'n route staan.

De reden is dat ik een vrij rustige route rijd waar eigenlijk vrijwel nooit wat is, behalve toen ik een keer op de radio hoorde dat er een mobiele flitser op m'n route was. Niet dat ik nu pertinent te hard rijd, maar 132km/h wil nog wel 'ns voorkomen, en als ik vooraf weet op welke plekken ik op m'n teller moet letten, bespaart dat wel geld. :)

Uiteraard ben ik te lui om handmatig voor vertrek te controleren of er iets op m'n route is (vooral omdat er vaak niets is), en ik heb ook niet altijd de radio aan, dus daarom heb ik een systeem gemaakt waarmee ik automatisch een melding krijg op een vast tijdstip (of meerdere) als er een flitser staat. Meldingen zijn mogelijk via e-mail en Telegram.

[afbeelding]

Nice, ingesteld!

Paar suggesties:
- native apps met push message (ik ben best bereid hier 1-2 euro voor te betalen, en mij waarschijnlijk vele anderen).
- een knop route omkeren (om na de reoute huis-werk eenvoudig werk-huis in te voeren)
- eenvoudiger een melding instellen voor alle werkdagen tegelijk
- sowieso kost het tijd instellen nogal wat scrollwerk; heb alleen niet direct het perfecte alternatief

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:28
quote:
alex3305 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:31:
Bij Action hadden ze afgelopen week Kerstverlichting op Bluetooth in de aanbieding. Aangezien de feestdagen eraan komen is het natuurlijk leuk dat je gemakkelijk de verlichting aan en uit kunt zetten. Alhoewel er standaard een app bij zit, integreerde dat niet mooi met mijn domotica systeem. Daarom heb ik afgelopen week het protocol achterhaald zodat ik het centraal kan aansturen.
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
#!/usr/bin/python

### Script to control Scinan Bluetooth lights bought from Action
#
# Usage:
#   python scinan-lights.py <MAC> <ON|OFF|DIM|MODE> [DIM_VALUE/MODE_VALUE]
#
# Values:
#   Dimming is supported from 10 - 99 (lower or higher will under or overdrive the leds)
#   Valid modes are:
#     - Wave                | 1
#     - Phasing             | 2
#     - Fade in phase       | 4
#     - Twinkle in phase    | 8
#     - Fade                | 16
#     - Twinkle (fast)      | 32
#     - On                  | 64
#     - Mixed mode (all)    | 127
#   It is also possible to combine multiple modes by summing those values.
#
###

from bluepy.btle import UUID, Peripheral, BTLEException
import sys
import time

MAX_RETRIES = 5
device = None
characteristic = None

def connect(address, retries = 0):
    global MAX_RETRIES, device, characteristic

if retries > MAX_RETRIES:
        raise NameError('Could not connect to lights')

try:
        device = Peripheral()
        device.connect(address)
        characteristic = device.getCharacteristics(0x0024, 0x0024, UUID("0000fff1-0000-1000-8000-00805f9b34fb"))[0]
        print 'Connected to ' + address
    except BTLEException:
        print 'Could not connect, retrying for ' + retries + ' time.'
        time.sleep(1)
        connect(retries + 1)

def disconnect():
    global device
    device.disconnect()

def dim(value):
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x03, 0x01, 0x01, value])))

def mode(value):
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x05, 0x01, 0x01, value])))

def turn_off():
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x01, 0x01, 0x01, 0x00])))

def turn_on():
    global characteristic
    characteristic.write(str(bytearray([0x01, 0x01, 0x01, 0x01])))

command = sys.argv[2].lower()

if command is None:
    print 'No command provided'
    quit()

connect(sys.argv[1])
if command == 'on':
    turn_on()
elif command == 'off':
    turn_off()
elif command == 'dim':
    dim(int(sys.argv[3]))
elif command == 'mode':
    mode(int(sys.argv[3]))
disconnect()

In eerste instantie dus het apparaat protocol kunnen achterhalen met Bluetooth HCI dump op Android, waarna analyse met Wireshark voldoende was. Tevens ook moeten leren hoe GATT (protocol voor BLE) in elkaar steekt. Zelf weinig ervaring met Python, dus er zit vast ruimte voor verbetering in, maar erg leuk hobbyprojectje en in ieder geval werken alle functies en integreert het inmiddels best prima:

[afbeelding]
Zou dit te porten zijn naar Homey? (Nodejs)

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• alex3305
  • Nu online
quote:
Webgnome schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:08:
[...]

Zou dit te porten zijn naar Homey? (Nodejs)
Vast... Je mag me een Homey opsturen om het te implementeren :9.

• Koenvh

Koenvh

quote:
pietje63 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:19:
[...]

Nice, ingesteld!

Paar suggesties:
- native apps met push message (ik ben best bereid hier 1-2 euro voor te betalen, en mij waarschijnlijk vele anderen).
- een knop route omkeren (om na de reoute huis-werk eenvoudig werk-huis in te voeren)
- eenvoudiger een melding instellen voor alle werkdagen tegelijk
- sowieso kost het tijd instellen nogal wat scrollwerk; heb alleen niet direct het perfecte alternatief
- Native app wil ik altijd nog een keer maken, maar aangezien ik daar tot nu toe 0.0 ervaring in heb, zal dat nog even op zich laten wachten. Wel wil ik ondersteuning voor WhatsApp toevoegen zodra de WhatsApp business API beschikbaar is.
- Route omkeren heb ik nu ook toegevoegd (ook helemaal niet aan gedacht :X)
- Ik wil sowieso nog een betere oplossing voor het selecteren van tijden, want ik ben met je eens dat dit niet ideaal is, maar ik heb nog niet bedacht hoe, dus daar ga ik nog 'ns over nadenken :)

• 0stone0

0stone0

quote:

Flitsmelder

[afbeelding]

Heerlijk! Ik heb me ook aangemeld!

Misschien van plan om er een open source project van te maken?

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb geprobeerd om me met een Telegram-melding aan te melden, alles gaat goed, maar kom wel uit op een 404 op het moment dat ik binnen Telegram op 'hier' moet klikken om de flitsmelding in te schakelen.

Ik weet nu dus ook niet of het gelukt is of niet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Koenvh

Koenvh

@LuNaTiC Zat er toevallig een / in de naam van de route? Dat probleem had ik namelijk wel verholpen, maar niet geüpload... :X Ik heb die in ieder geval handmatig geactiveerd.

@0stone0 Helemaal open source maken kan ik 't helaas niet, aangezien ik dan koenvh.nl open source zou moeten maken, en dat kan niet omdat de licentie van de template dat niet toestaat. Dus dan zou ik het naar een aparte website moeten verplaatsen, en dat lijkt me een beetje overdreven :P Wat ik wel kan doen is een deel open source maken :) https://gist.github.com/K...c3e7ee17aa2012e38c7b3613a

Het implementeren van de kaart en het verzenden van berichten is verder niet zo speciaal (en de Javascript kun je zelf van de pagina halen :P)

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ah ja ik had er van gemaakt huis/werk. Moet ik hem nu opnieuw maken of werkt het wel gewoon? De handmatige /check pakt ie in elk geval wel gewoon.

edit: heb maar twee nieuwe aangemaakt, want ik zag dat de route ook niet helemaal klopte.

Kun je oude meldingen ook weer verwijderen eigenlijk?

LuNaTiC wijzigde deze reactie 14-11-2017 08:09 (33%)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Koenvh

Koenvh

@LuNaTiC Yup, werkte wel :)

Op dit moment kun je alleen routes beheren via de link "Routes beheren", die je ontvangt wanneer er daadwerkelijk een mobiele flitser op de route is. Ik hoop dit weekend (of volgend weekend) een betere pagina voor het beheren van de routes op te zetten (op dit moment kun je alleen maar routes verwijderen), zodat je niet eerst een melding hoeft te ontvangen voordat je de routes kunt beheren. :)

Je kunt overigens wel een route verwijderen door een nieuwe route aan te maken met dezelfde naam, dan krijg je een afmeldlink :)

• Ossebol
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-03 21:18
quote:

Flitsmelder

[afbeelding]

Gaaf! Zojuist met de Telegram-bot gespeeld. De link in /beheer levert bij mij nu echter een 404 op. Geen idee of dit een bekend probleem is, dus dacht: laat het je toch maar even weten :)

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Koenvh

Koenvh

Kleine update: Ik heb Flitsmelder geüpdatet. O.a. het probleem hierboven is opgelost, en daarnaast is het nu ook mogelijk om de route en tijden te bewerken vanaf de beheerpagina. :) Ook kun je nu op de beheerpagina komen door op "Routes beheren" te klikken op de startpagina.

• AlexFL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-03 18:49
Probeer een tweede route in te stellen, krijg continu deze melding.

• _Apache_
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-03 19:32

_Apache_

For life.

Vrije copy paste vanuit het backup topic,
quote:
Ik ben eens wat nieuws aan het proberen, als backup.
Synchroniseren naar een Azure blob storage accounts, geautomatiseerd via Chef.
Op elke client word Chef geinstalleerd
Elk device - een node genoemd - krijgt een eigen storage account toegewezen via node attributes
Zodra een run met Chef word gedaan, word alle compontenen geinstalleerd. Waaronder de juiste powershell modules, storage credentials, een scheduled task, en een property file die een lijst is met mappen en bestandsnamen die gesynct moeten zijn
Bij elke boot word er een sync gedaan, het ene device staat weken uit, de ander elke dag aan. Dus zocht daar iets passends voor
En mocht ik de logica die ik voor het synchrniseren gebruik willen wijzigen dan push ik nieuwe code naar de Chef server, de clients halen het dan vanzelf weer op. (na boot, of checkin om de paar uur).
Ik kan dus op afstand de logica en storage credentials (laten) bijwerken.
Op dit moment heb ik 175GB in een storage account staan, met een kostenplaatje van rond een tientje per maand. :)
  • Details van het storage account :
  • Locally redundant (dus alleen regio azure eu west)
  • Geen bandbreedte kosten (want, upload = gratis)
  • Encryption data at rest.
  • Onbeperkte limieten
Wel ben ik tegen een enorme performance penalty aangelopen, ik doe nu een recursive directory listing, en die is nog best rap (zelfs op een hdd, ipv ssd), maar dat per stuk nagaan of die remote in de azure storage staat duurt lang.
Dus wat ik nu aan het omschrijven ben, is de lokale recursive listing erin te houden, maar deze te vergelijken met een remote listing. En dit in memory tegen elkaar vergelijken. De items die van gekopieerd moeten worden, gaan naar een derde array waar het scirpt mee aan de haal gaat.
De eerste testjes met 10000+ bestanden zijn 90-95% sneller. :o

• Zertox
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-03 09:35
quote:
Bloodshed schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:04:
Download een preview versie van een character builder voor dungeons and dragons 5th edition. :)
Ziet er beter uit dan het alternatief dat beschikbaar is op iOS. Nu ben ik weer jaloers op de surface gebruikers!

It's dark but I don't want to find the light.

• Bloodshed
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 02-03 13:31
quote:
Zertox schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:44:
[...]

Zit er beter uit dan het alternatief dat beschikbaar is op iOS. Nu ben ik weer jaloers op de surface gebruikers!
Thanks, ik ben niet bekend met het iOS alternatief. Ik maak het meer uit eigen behoefte.

• alex3305
  • Nu online
quote:
alex3305 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:31:

[...]
Aan de hand van bovenstaande post had een collega dezelfde lampjes gekocht bij Action en mij gewezen op twee kleine bugs. Deze heb ik aangepast in bovenstaande post.

• m-designz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-03 23:06
Bij voorbaat excuses voor het ellenlange verhaal. Ik ben mijn bijdrage in sublimetekst gaan typen en het kwam uit op een nogal lang verhaal... zie hieronder:

Ik ben een kleine 2 jaar geleden een dag minder per week gaan werken als voorbereiding op de toekomst (lees: we wilde kinderen :) ) waarbij ik me voorgenomen had om op die vrije dag per week bezig te zijn met een eigen project.

In het verleden heb ik meerdere affiliate travel websites gemaakt waarbij de een succesvoller was dan de ander, lang verhaal kort het lag in lijn der verwachting om weer een project te starten in de travel categorie.

In het verleden heb ik gemerkt dat die travelfeeds van de affiliate partijen niet al te best in elkaar zitten, ook is het zo dat als je die gewoon 1 op 1 inleest dat je dan hotel A bijvoorbeeld 4x in je database hebt staan met daarbij steeds 1 prijs van verschillende aanbieders.

Voila, mijn idee was geboren. Een systeem maken waarin feeds ingelezen worden en waarbij dan de verschillende landen/regio's/steden en zeker ook accommodaties aan elkaar gekoppeld worden en dit vervolgens in mijn website tonen. Op die manier kan ik me bezig houden met fatsoenlijke content schrijven en blijven de accommodaites automatisch geupdate waarbij je de prijzen kan vergelijken (een beetje zoals bijv. trivago).

In het begin ben ik ijverig aan de slag gegaan met het maken van een wordpress plugin die dit voor me zou gaan regelen. Ik had al vrij snel een werkend prototype waarin ik in wordpress de vakanties kon koppelen / importeren en tonen.

Een collega van me had op dat moment een domeinnaam in de travel branche en wist niet wat hij er mee kon gaan doen tot hij mijn systeem zag en daar ook gebruik van gaan wilde maken. Ik ben toen gaan denken hoe dit te realiseren en heb toen bedacht dat het beter was om opnieuw te beginnen buiten wordpress om en ben dat gaan doen.

Ik ben op dat moment opnieuw begonnen in php (laravel) met als uitgangspunt een systeem te maken waarop mensen kunnen aanmelden om op een (relatief) eenvoudige manier accommodaties op hun website te kunnen tonen waarbij ze zich niet druk hoeven te maken om het koppelen van accommodaties / zorgen dat het up-to-date blijft en het toevoegen en onderhouden ervan.

Nu bijna 2 jaar later heb ik een versie die nagenoeg af is en klaar is al beta versie van het hele systeem (het heeft zo lang geduurt omdat onze kinderwens van de eerste alinea vrij snel uit kwam waardoor mijn vrije vrijdag vanaf afgelopen januari niet meer zo vrij is :) )

Kort samengevat is het dus een systeem waarmee je eenvoudig vakanties / accommodaties op je eigen website kunt tonen waarbij een account gratis is en het alleen zo is dat 1 op de 10 api calls de affiliate linkjes van mij zullen tonen ipv die van de gebruiker (dat is tevens mijn complete verdienmodel) met de volgende functies voor gebruikers:

- Gratis account aanmaken
- Eigen websites toevoegen
- Statistieken per website inzien (api call usage)
- Json api toegankelijk met behulp van api key per website
- Wordpress plugin om eenvoudig bij posts accommodaties te tonen.

Voor mij als beheerder heb ik de volgende functies:

- Toevoegen van operators
- Toevoegen van datafeeds per operator
- Mappen van data in de datafeeds
- Alle landen / regio's / steden uit de feeds worden geimporteerd als unknown en ik als admin kan deze toevoegen / koppelen aan een bestaande locatie
- Accommodaties worden geimporteerd als de locatie in het systeem zit en met de status "unknown" Op deze manier krijg ik een lijst met accommodaties die ik kan toevoegen of koppelen aan een andere accommodatie. ZO krijg ik dus de prijzen van verschillende aanbieders bij 1 accommodatie.
- Gebruikers inzien / aanmaken / verwijderen
- Statistieken van het hele systeem inzien.

Ik heb 2 verschillende urls voor mijn systeem, namelijk 1 voor de "commerciele website" en 1 van het systeem zelf:
- https://www.feedr.nl
- https://manage.feedr.nl

Ook heb ik een demo account gemaakt waarbij ik ervan uitga dat wij tweakers om kunnen gaan met zo'n account dat alle mogelijkheden heeft die een normale user ook heeft. De gegevens zijn:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb ook een voorbeeld site welke nu op het systeem draait (dit is een site van mezelf) namelijk: http://www.wintersportknallers.nl. Alle accommodaties op deze website komen uit feedr.nl

Enkele screenshots:

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

m-designz wijzigde deze reactie 25-11-2017 21:53 (5%)

Pagina: 1 ... 45 46 47 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True