Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggied97
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 20:54

eggied97

01000101

Dit ziet er interessant uit, dit is ter voorkoming van sqlinjection?
Zal het eens doorlezen morgen na school :)

student - progger - beunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

eggied97 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:23:
[...]

Ja en scheiding van lagen

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggied97

eggied97

01000101

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Als ik jou was zou ik Imgur gebruiken om foto's naar te uploaden (mag gewoon, zolang je maar ergens credits geeft volgens mij!). Geen problemen met opslag problemen en dergelijke.
Ik wil het liefst zelf de upload regelen, puur voor ervaring, ik heb nu het 'basis' pakket, dus kan altijd nog uitbereiden, en het is nu een tiental gebruikers, dus dat qua bw en storage gaat het nog wel.

Maar bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
[...]

Dat, plus het is vaak ook sneller omdat je query al voorbereid is (hence: prepared).

Al kun je ook gewoon een ORM gebruiken (voor PHP is volgens mij Doctrine wel goed), die gebruiken onder water vaak al prepared statements (mits je object materialization gebruikt).

[ Voor 21% gewijzigd door Avalaxy op 07-05-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik kwam Reload All Tabs tegen in de Chrome Web Store. Tot mijn grote verbazing stond bij de permissions naast "Your tabs and browsing activity" ook "Your data on all websites". Dat leek me vrij overbodig en omdat ik wilde weten of dat op welke manier dan ook nodig zou zijn, heb ik RE-LOAD heb gemaakt, mijn implementatie van die extensie die echter niet de mogelijkheid heeft om al jouw handelingen op al die lugubere sites te volgen. ^^ Wat nu? Hij staat op mijn harddisk en blijft daar lekker staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Mooi man, hier mag ik gewoon mijn eigen tooltjes spammen :?

Ik heb onlangs gemaakt:

http://flitsers.staanhier.nl - welke mij op mijn iPhone waarschuwt voor flitsers onderweg. (Schermtime-out wel ff op 5 minuten zetten minimaal. Werkt ook op android) (en tweakproof PC browser)

http://ongelukken.staanhier.nl - omdat ik het niet eens was met de gemeente die een enorme omweg voor mij en mijn wijkgenoten "veiliger" vond (webApp capable).

http://woningmarktcijfers...nl/blog/grafieken-aanbod/ - om een beetje het aanbod op funda te kwantificeren :)

Hopelijk maak ik iemand blij met een van bovenstaande tooltjes :P

Allen zijn gemaakt met HTML/javascript/wordpress/PHP/MySQL.

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilly schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:52:
Ik kwam Reload All Tabs tegen in de Chrome Web Store. Tot mijn grote verbazing stond bij de permissions naast "Your tabs and browsing activity" ook "Your data on all websites". Dat leek me vrij overbodig en omdat ik wilde weten of dat op welke manier dan ook nodig zou zijn, heb ik RE-LOAD heb gemaakt, mijn implementatie van die extensie die echter niet de mogelijkheid heeft om al jouw handelingen op al die lugubere sites te volgen. ^^ Wat nu? Hij staat op mijn harddisk en blijft daar lekker staan. :P
Daar hebben we dan natuurlijk wel niet veel aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:09:
[...]

Daar hebben we dan natuurlijk wel niet veel aan :p
Mocht er interesse zijn, kan er natuurlijk een kopie van gemaakt worden. :Y) Echter ging ik er niet van uit dat iemand hier behoefte zou hebben aan deze tool en die post was ook meer mijn manier om ergens m'n blijdschap kwijt te kunnen. :P (Het is geen ingewikkelde tool, maar door een minimalistische kennis van de Chrome API, JavaScript en HTML duurde het wel even voordat ik hem werkend had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fexxman
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dit is een SabNzbd+ app die ik heb gemaakt voor WindowsPhone 7. De app is gemaakt toen WP7 net uit was. Met de komst van WP7.1 heb ik nog een aantal zaken aangepast omdat de app niet helemaal ideaal werkte!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8523138/WindowsPhone/Sabnzb%207/one.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8523138/WindowsPhone/Sabnzb%207/two.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8523138/WindowsPhone/Sabnzb%207/three.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8523138/WindowsPhone/Sabnzb%207/four.png

FILMPJE:
http://goo.gl/h7DJo

De app maakt ook gebruik van NzbIndex.nl als zoekmachine, dit wordt gedaan via de geweldige RSS feeds van NzbIndex.nl.

De app is nooit gepubliceerd in de Marketplace. Ik gebruik hem voornamelijk om op afstand te monitoren hoe het met mijn downloads staat. Daarnaast wil ik zo nu en dan iets via mijn telefoon in de Queue zetten zodat het binnen is wanneer ik thuis kom :)

XAP (binaries) op aanvraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ziet er mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 12:39
pven schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:01:
[...]

Het idee is leuk, maar helaas loopt het op mijn werk (waar alles aardig dicht is getimmerd) wat stuk:
[afbeelding]

Als ik het op een andere laptop probeer, dan werkt het prima.

Overigens draai ik op Windows7.
Hmm vreemd. Zou toch wel denken dat je in de temp map mag schrijven.. heb er verder zo 123 ook geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggied97

eggied97

01000101

[...]

ik snap het nog niet helemaal, heb je die sql(SET...) nodig?
En wat doe je met die $stmnt?

Kunnen jullie hier nog enige uitleg over geven?

Egbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Dit is een klein nzb downloadertje die ik heb geschreven voor mijn Fritz!Box. Reden hiervoor is dat de Fritz!Box niet al teveel geheugen heeft en ook een heleboel standaard linux libraries (zoals libxml2) niet beschikbaar zijn (en teveel geheugen gebruiken wanneer je ze installeert).

Het tooltje maakt gebruik van de Mini-XML library (niet meegeleverd) die al standaard op de Fritz!Box geinstalleerd is, gebruikt minder dan 5 MB aan werkgeheugen en gebruikt op de Fritz!Box rond de 20% van één core (de Fritz!Box is een dual-core modem/router).

Het kan nog wel wat werk gebruiken. Downloaden en decoden gebeurt nu om en om en er wordt maar van één verbinding gedownload, waardoor het niet al te snel gaat. Voordeel is wel dat de modem gewoon 's nachts download, terwijl ik slaap en ik dus niet ongeduldig hoef te wachten.

Download: micronzb.tar.gz

Ik ontken het bestaan van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
gerwim schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Hmm vreemd. Zou toch wel denken dat je in de temp map mag schrijven.. heb er verder zo 123 ook geen oplossing voor.
Ik kan het als administrator proberen, maar dan mag ik weer niet op internet. 8)7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberstalker schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:17:
Dit is een klein nzb downloadertje die ik heb geschreven voor mijn Fritz!Box. Reden hiervoor is dat de Fritz!Box niet al teveel geheugen heeft en ook een heleboel standaard linux libraries (zoals libxml2) niet beschikbaar zijn (en teveel geheugen gebruiken wanneer je ze installeert).

Het tooltje maakt gebruik van de Mini-XML library (niet meegeleverd) die al standaard op de Fritz!Box geinstalleerd is, gebruikt minder dan 5 MB aan werkgeheugen en gebruikt op de Fritz!Box rond de 20% van één core (de Fritz!Box is een dual-core modem/router).

Het kan nog wel wat werk gebruiken. Downloaden en decoden gebeurt nu om en om en er wordt maar van één verbinding gedownload, waardoor het niet al te snel gaat. Voordeel is wel dat de modem gewoon 's nachts download, terwijl ik slaap en ik dus niet ongeduldig hoef te wachten.

Download: micronzb.tar.gz
offtopic:
Het wordt tijd voor een NAS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Niet echt een tool, maar wel iets leuk om je applicatie er mooier uit te laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.wss-data.com/imghost/images/capturnkn.gif

De tabcontrol had ik al eerder gemaakt, maar nu heeft hij ook animaties tussen tabs :)
Standaard tabcontrol met animaties: http://pastebin.com/icQsxJC0
Themed tabcontrol (zoals in .gif): http://pastebin.com/qCLJ5q1X oOo oOo

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Mavamaarten schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:23:
Niet echt een tool, maar wel iets leuk om je applicatie er mooier uit te laten zien:
[afbeelding]

De tabcontrol had ik al eerder gemaakt, maar nu heeft hij ook animaties tussen tabs :)
Kzou zeggen, maak een github of google code pagina aan. Altijd vervelend code zonder documentatie.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Dat ziet goed uit. Maar zoals IStealYourGun al zei, maak je best een github aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
[afbeelding]

Haha, ik heb nu dinsdag praktijkexamen Visual Basic. Jammer dat er geen internettoegang op de PC's zal zijn... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een GitHub voor een stom klein stukje code? Ik denk niet echt dat dit veel uitleg nodig heeft.
Plak alles in een class, build, en je hebt je tabcontrol. Speed valt gewoon aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Mavamaarten schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:58:
Een GitHub voor een stom klein stukje code? Ik denk niet echt dat dit veel uitleg nodig heeft.
Plak alles in een class, build, en je hebt je tabcontrol. Speed valt gewoon aan te passen.
Maak dan een mooie gists aan. ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
[afbeelding]

Precies wat ik aan het zoeken was, zou ik deze mogen gebruiken in een van mijn tooltjes?
Ziet er echt mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Robin91 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:43:
[...]
Precies wat ik aan het zoeken was, zou ik deze mogen gebruiken in een van mijn tooltjes?
Ziet er echt mooi uit.
Tuurlijk :9
Ik heb jammer genoeg nog geen manier gevonden om de "tabs" bovenaan weg te doen. Je kan wel OwnerDraw aanzetten en de ItemSize op 1;1 zetten, dan hoef je alleen nog je tabcontrol wat te verplaatsten (tabs buiten beeld zetten) en dan ziet het er redelijk tabloos uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin91
Mavamaarten schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Tuurlijk :9
Ik heb jammer genoeg nog geen manier gevonden om de "tabs" bovenaan weg te doen. Je kan wel OwnerDraw aanzetten en de ItemSize op 1;1 zetten, dan hoef je alleen nog je tabcontrol wat te verplaatsten (tabs buiten beeld zetten) en dan ziet het er redelijk tabloos uit :+
Mooizo :)
Moest alles even naar c# overzetten , maar het resultaat is het waard.
Nu alleen de tab-paginas zelf nog stylen naar iets moois wat erbij hoort.
Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg213/scaled.php?server=213&filename=bidsexample.png&res=landing

Code voor de liefhebbers:
* Er stonden wel wat copy-paste functies in, deze heb ik samengevoegd.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Drawing;
using System.Drawing.Drawing2D;

public class AnimTab : TabControl
{
    int Oldindex;
    int speed = 12;

public AnimTab()
    {
        SetStyle(ControlStyles.AllPaintingInWmPaint | ControlStyles.OptimizedDoubleBuffer | ControlStyles.ResizeRedraw | ControlStyles.UserPaint, true);
        DoubleBuffered = true;

DrawMode = TabDrawMode.OwnerDrawFixed;
        SizeMode = TabSizeMode.Fixed;
        Alignment = TabAlignment.Left;
        ItemSize = new Size(44, 136);
        Appearance = TabAppearance.Normal;

}

protected override void OnPaint(PaintEventArgs e)
    {
        Graphics g = e.Graphics;
        Brush textBrush;
        Font tabFont;

//Clear and draw menu
        g.Clear(Color.White);
        g.FillRectangle(new SolidBrush(Color.FromArgb(246, 248, 252)), new Rectangle(0, 0, ItemSize.Height + 4, Height));
        g.DrawLine(new Pen(Color.FromArgb(170, 187, 204)), new Point(ItemSize.Height + 3, 0), new Point(ItemSize.Height + 3, Height));

//Loop trough menu items
        for (int i = 0; i < TabCount; i++)
        {
            Rectangle x2 = new Rectangle(new Point(GetTabRect(i).Location.X - 2, GetTabRect(i).Location.Y - 2), new Size(GetTabRect(i).Width + 3, GetTabRect(i).Height - 1));

if (i == SelectedIndex)
            {
                tabFont = new Font("Arial", (float)12.0, FontStyle.Bold, GraphicsUnit.Pixel);
                textBrush = new SolidBrush(Color.Black);

ColorBlend myblend = new ColorBlend();
                myblend.Colors = new Color[] { Color.FromArgb(232, 232, 240), Color.FromArgb(232, 232, 240), Color.FromArgb(232, 232, 240) };
                myblend.Positions = new float[] { 0.0F, 0.5F, 1.0F };

LinearGradientBrush lgbrush = new LinearGradientBrush(x2, Color.Black, Color.Black, 90.0F);
                lgbrush.InterpolationColors = myblend;
                g.FillRectangle(lgbrush, x2);
                g.DrawRectangle(new Pen(Color.FromArgb(170, 187, 204)), x2);
                g.SmoothingMode = SmoothingMode.HighQuality;

Point[] p = new Point[] { new Point(ItemSize.Height - 3, GetTabRect(i).Location.Y + 20), new Point(ItemSize.Height + 4, GetTabRect(i).Location.Y + 14), new Point(ItemSize.Height + 4, GetTabRect(i).Location.Y + 27) };
                g.FillPolygon(Brushes.White, p);
                g.DrawPolygon(new Pen(Color.FromArgb(170, 187, 204)), p);

}
            else
            {
                tabFont = new Font("Arial", (float)12.0, FontStyle.Regular, GraphicsUnit.Pixel);
                textBrush = new System.Drawing.SolidBrush(Color.Gray);

g.FillRectangle(new SolidBrush(Color.FromArgb(246, 248, 252)), x2);
                g.DrawLine(new Pen(Color.FromArgb(170, 187, 204)), new Point(x2.Right, x2.Top), new Point(x2.Right, x2.Bottom));
            }

//Draw Image
            if (ImageList != null && ImageList.Images.Count > TabPages[i].ImageIndex && ImageList.Images[TabPages[i].ImageIndex] != null)
            {
                g.DrawImage(ImageList.Images[TabPages[i].ImageIndex], new Point(x2.Location.X + 8, x2.Location.Y + GetTabRect(i).Height / 2 - ImageList.Images[TabPages[i].ImageIndex].Height / 2));
            }

//Draw String
            StringFormat stringFlags = new StringFormat();
            stringFlags.Alignment = ImageList == null ? StringAlignment.Center : StringAlignment.Near;
            stringFlags.LineAlignment = StringAlignment.Center;

if (ImageList != null) { x2.X += ImageList.ImageSize.Width + 12; }
            g.DrawString(TabPages[i].Text, tabFont, textBrush, x2, new StringFormat(stringFlags));

//Draw right line of menu
            g.DrawLine(new Pen(Color.FromArgb(200, 200, 250)), new Point(x2.Location.X - 1, x2.Location.Y - 1), new Point(x2.Location.X, x2.Location.Y));
            g.DrawLine(new Pen(Color.FromArgb(200, 200, 250)), new Point(x2.Location.X - 1, x2.Bottom - 1), new Point(x2.Location.X, x2.Bottom));
        }

//Draw borders
        g.DrawRectangle(new Pen(Color.FromArgb(170, 187, 204)), 0, 0, Width - 1, Height - 1);
    }

protected override void OnSelected(TabControlEventArgs e)
    {
        if (Oldindex < e.TabPageIndex)
        {
            DoAnimationScroll(TabPages[Oldindex], TabPages[e.TabPageIndex], true);
        }
        else
        {
            DoAnimationScroll(TabPages[Oldindex], TabPages[e.TabPageIndex], false);
        }
    }

protected override void OnDeselected(TabControlEventArgs e)
    {
        Oldindex = e.TabPageIndex;
    }

private void DoAnimationScroll(TabPage c1, TabPage c2, bool left)
    {
        if (c1 == null || c2 == null) { SelectedTab = c2; }

Graphics g = c1.CreateGraphics();
        Bitmap p1 = new Bitmap(c1.Width, c1.Height);
        Bitmap p2 = new Bitmap(c2.Width, c2.Height);
        c1.DrawToBitmap(p1, new Rectangle(0, 0, c1.Width, c1.Height));
        c2.DrawToBitmap(p2, new Rectangle(0, 0, c2.Width, c2.Height));

foreach (Control c in c1.Controls) { c.Hide(); }
        foreach (Control c in c2.Controls) { c.Hide(); }

int pos2 = 0;
        int slide = (c1.Width - (c1.Width % speed)) * (left ? 1 : -1);
        int add = speed * (left ? 1 : -1);
        for (int a = 0; (a <= slide && slide > 0) || (a >= slide && slide < 0); a += add)
        {
            pos2 = left ? a - c2.Width : a + c2.Width;
            g.DrawImage(p1, new Rectangle(a, 0, c1.Width, c1.Height));
            g.DrawImage(p2, new Rectangle(pos2, 0, c2.Width, c2.Height)); // * (left ? -1 : 1)
            Application.DoEvents();
        }

int a2 = c1.Width;
        g.DrawImage(p1, new Rectangle(a2, 0, c1.Width, c1.Height));
        g.DrawImage(p2, new Rectangle(a2 - c2.Width, 0, c2.Width, c2.Height));

SelectedTab = c2;
        foreach (Control c in c1.Controls) { c.Show(); }
        foreach (Control c in c2.Controls) { c.Show(); }
    }

public int Speed { get { return speed; } set { if (value > 20 && value < -20) { speed = value; } } }
}

Zal ik meteen wat vertellen over het tooltje wat ik aan het maken ben..
Het programma heet.... Marktmanager.
Met deze applicatie kan ik erg gemakkelijk advertenties beheren / kopieeren en opnieuw plaatsen (zeer handig).
Op het moment werkt het programma op advertenties van Speurders en Marktplaats.

Een hele leuke functie is dat de gegevens van bieders zover mogelijk wordt achterhaald.
Het emailadres staat zoizo al in plaintext in de source 8)7.
Ook wordt nagegaan of de bieder zelf advertenties heeft, omdat hier vaak een locatie en telefoonnummer in staat.

Ook heb ik een functie gemaakt om automatische afwijzingen of acceptaties van een bod te versturen (door de user moet alleen het template worden geselecteerd en te worden geklikt op "Verzenden".
Ik post mijn tooltje wel als hij (bijna) af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ah, fuk, dat had je zelfs niet moeten doen, ik had ook een C# versie gemaakt 8)7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:11:
Ah, fuk, dat had je zelfs niet moeten doen, ik had ook een C# versie gemaakt 8)7...
Vermeld dat er in het vervolg gewoon bij. Gelukkig dat ik het vrij druk heb voor het moment, was er ook al bijna mee begonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ook, ik wilde zelfs een omhoog/omlaag slider gaan maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:26:
[...]
Vermeld dat er in het vervolg gewoon bij. Gelukkig dat ik het vrij druk heb voor het moment, was er ook al bijna mee begonnen :p
Sorry hoor :+
Ik postte het origineel op HF (http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=2528073), daarom was ik het vergeten.

UpDown sliden is niets meer dan .Width vervangen met .Height ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dan is een gist toch precies handig voor dit soort dingen?
Gist is a simple way to share snippets and pastes with others. All gists are git repositories, so they are automatically versioned, forkable and usable as a git repository.

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 29-05-2012 22:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ben ik de enige die benieuwd is wat die ene known bug is uit het gifje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:08
Ik vraag me vooral af met hoeveel gemak je in WPF een soortgelijk iets maakt ;) (gaat thuis aan de slag :+)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:24:
Ik vraag me vooral af met hoeveel gemak je in WPF een soortgelijk iets maakt ;) (gaat thuis aan de slag :+)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Post je je oplossing hier ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Patriot schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 04:37:
Ben ik de enige die benieuwd is wat die ene known bug is uit het gifje? :+
Als je voor de eerste keer je form opstart en dan naar een volgende tab gaat, dan doet hij de animatie van de huidige tab naar een lege. Dit is een beetje vreemd en te verhelpen met een (afgrijselijke) omweg:
code:
1
2
3
4
5
6
'Toevoegen aan Form_Load event:
Dim spd As Integer = AnimTab1.Speed : AnimTab1.Speed = 20
For i As Integer = 0 To AnimTab1.TabPages.Count
  AnimTab1.SelectedIndex = i
Next
AnimTab1.SelectedIndex = 0 : AnimTab1.Speed = spd
Down schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:24:
Eerlijk gezegd heb ik dit net gemaakt omdat ik WPF een vreselijk onding vind. Ik weet dat het daar zowizo makkelijker mee is, maar ik vind het vreselijk om mee te werken.

[ Voor 23% gewijzigd door Mavamaarten op 30-05-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Zal zelf ook maar eens iets plaatsen. Ik heb zelf een kleine add-on gemaakt voor Firefox. Het gaat om een add-on die het mogelijk maakt om voor een geheel domein de cookies te accepteren (dwz een allow-rule aan te maken in de exception-list).

Ik was persoonlijk op zoek naar een add-on die het wat makkelijker maakte om exceptions toe te voegen, en ik vond Firecookie (een add-on voor een add-on x)) daar niet zo heel handig in werken. Aan de ene kant omdat ik het relatief zware Firebug dan moest starten (ik vind het niet de meest snelle add-on, en het staat standaard uit tenzij ik het nodig heb), aan de andere kant omdat het toevoegen van exceptions voor het hele domein in plaats van slechts het subdomein dan nog steeds niet snel mogelijk was.

Daarom heb ik TeaBiscuit, in het kader van gebrek aan inspiratie maar een koekje genomen als naam, gemaakt om het allemaal wat makkelijker te maken.

De add-on levert een knopje voor op de navigation toolbar die het in één klik mogelijk moet maken om cookies te accepteren van een geheel domein. Daarnaast maakt het de cookie-regels (zoals het compleet blokkeren van cookies en het standaard blokkeren van 3rd party cookies wat toegankelijker. Daarnaast ontsluit het ook de standaardfunctionaliteit van Firefox om met session-permissions te werken. Basically maakt het dat mogelijk om de website gedurende de huidige sessie van de browser toestemming te geven om cookies te zetten, na het sluiten van de browser verdwijnen die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin91
Mavamaarten schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:52:
[...]

Als je voor de eerste keer je form opstart en dan naar een volgende tab gaat, dan doet hij de animatie van de huidige tab naar een lege. Dit is een beetje vreemd en te verhelpen met een (afgrijselijke) omweg:
code:
1
2
3
4
5
6
'Toevoegen aan Form_Load event:
Dim spd As Integer = AnimTab1.Speed : AnimTab1.Speed = 20
For i As Integer = 0 To AnimTab1.TabPages.Count
  AnimTab1.SelectedIndex = i
Next
AnimTab1.SelectedIndex = 0 : AnimTab1.Speed = spd

[...]

Eerlijk gezegd heb ik dit net gemaakt omdat ik WPF een vreselijk onding vind. Ik weet dat het daar zowizo makkelijker mee is, maar ik vind het vreselijk om mee te werken.
Dit werkte ook aardig, maar je mag dan de tabs pas aanmaken wanneer de "onLoad" event fired is van de parentcontrol.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
    protected override void OnControlAdded(ControlEventArgs e)
    {
        TabPage t = (TabPage)e.Control;
        if (t != null && SelectedTab != t)
        {
            noanimation = true;
            TabPage t2 = SelectedTab;
            SelectedTab = t;
            SelectedTab = t2;
        }
        noanimation = false;
    }

noanimation is een boolean die ervoor zorgd dat de animatie wordt geskipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het afgevangen door de implementatie van het sliden uit de control te halen en in een losse klasse te stoppen. Deze koppel je los aan het wisselen van tabpages. Daarbij werkt het ook voor andere controls, bv als je met panels een wizard wil maken. Of als je om de een of andere reden een ander soort pagina wissel ingebouwd heb. Als je eens mijn software gezien hebt, snap je wat ik bedoel

Als ik weer op Windows zit (nu @ Mac) zal ik de code posten :)

C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
namespace MicroSE.Controls
{

public enum Direction
    {
        Left,
        Right,
        Up,
        Down
    }

public static class ControlPainter
    {
        public static void DoAnimationScroll(this Control from, Control to, int speed = 15, Direction direction = Direction.Right)
        {
            if (speed < -20 || speed > 20)
                throw new ArgumentException("speed must be between -20 and 20", "speed");

if (from.Equals(to))
                throw new ArgumentException("Can't scroll to itself");

int dir2D = direction == Direction.Right || direction == Direction.Down ? 1 : -1;
            int add = speed * dir2D;

Graphics g = from.CreateGraphics();
            Bitmap p1 = new Bitmap(from.Width, from.Height);
            Bitmap p2 = new Bitmap(to.Width, to.Height);
            from.DrawToBitmap(p1, new Rectangle(0, 0, from.Width, from.Height));
            to.DrawToBitmap(p2, new Rectangle(0, 0, to.Width, to.Height));

foreach (Control c in from.Controls) { c.Hide(); }
            foreach (Control c in to.Controls) { c.Hide(); }

int pos2 = 0;

if (direction == Direction.Left || direction == Direction.Right)
            {
                int slide = (from.Width - (from.Width % speed)) * dir2D;

for (int a = 0; (a <= slide && slide > 0) || (a >= slide && slide < 0); a += add)
                {
                    pos2 = a - (to.Width * dir2D);
                    g.DrawImage(p1, new Rectangle(a, 0, from.Width, from.Height));
                    g.DrawImage(p2, new Rectangle(pos2, 0, to.Width, to.Height)); // * (left ? -1 : 1)
                    Application.DoEvents();
                }

int a2 = from.Width;
                g.DrawImage(p1, new Rectangle(a2, 0, from.Width, from.Height));
                g.DrawImage(p2, new Rectangle(a2 - to.Width, 0, to.Width, to.Height));
            }
            else if (direction == Direction.Up || direction == Direction.Down)
            {
                int slide = (from.Height - (from.Height % speed)) * dir2D;

{
                    pos2 = a - (to.Height * dir2D);
                    g.DrawImage(p1, new Rectangle(0, a, from.Width, from.Height));
                    g.DrawImage(p2, new Rectangle(0, pos2, to.Width, to.Height)); // * (left ? -1 : 1)
                    Application.DoEvents();
                }

int a2 = from.Height;
                g.DrawImage(p1, new Rectangle(0, a2, from.Width, from.Height));
                g.DrawImage(p2, new Rectangle(0, a2 - to.Height, to.Width, to.Height));
            }

to.Show();
            to.BringToFront();
            from.Hide();

foreach (Control c in from.Controls) { c.Show(); }
            foreach (Control c in to.Controls) { c.Show(); }
        }
}

}

Deze code roep je dan gewoon aan als extention method van de tabpage waar je vandaan komt en geef je mee waar je naartoe wil sliden. (En natuurlijk geef je dan nog speed en / of Direction op)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha leuk om te zien dat jullie allemaal aan mijn class werken. 't was eigenlijk maar bedoeld als quick&dirty maar werkend, tuurlijk valt het op verschillende manieren op te lossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:54:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Post je je oplossing hier ook?
Ja hoor, als ik binnenkort een vrij uurtje heb zal ik een poging wagen! :)

Wat betreft WPF: het is voornamelijk anders als je WinForms gewend bent. Maar voor zaken als zelf dingetjes tekenen en animatie is WPF echt perfect :).

[ Voor 22% gewijzigd door Down op 30-05-2012 20:52 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin91
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:51:
Ik had het afgevangen door de implementatie van het sliden uit de control te halen en in een losse klasse te stoppen. Deze koppel je los aan het wisselen van tabpages. Daarbij werkt het ook voor andere controls, bv als je met panels een wizard wil maken. Of als je om de een of andere reden een ander soort pagina wissel ingebouwd heb. Als je eens mijn software gezien hebt, snap je wat ik bedoel

Als ik weer op Windows zit (nu @ Mac) zal ik de code posten :)

C#:
1
*snip*

Deze code roep je dan gewoon aan als extention method van de tabpage waar je vandaan komt en geef je mee waar je naartoe wil sliden. (En natuurlijk geef je dan nog speed en / of Direction op)
Mooie toevoeging, alleen merk ik dat de controls op het einde even een redraw hebben waardoor ze even knipperen.

omdat "to" hidden is kan deze regel weg worden gehaald:
code:
1
foreach (Control c in to.Controls) { c.Hide(); }

en ook:
code:
1
foreach (Control c in to.Controls) { c.Show(); }

Nu heb ik geen schok meer op het einde omdat de redraw plaatsvind tijdens de animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:40:
[...]

Ja hoor, als ik binnenkort een vrij uurtje heb zal ik een poging wagen! :)

Wat betreft WPF: het is voornamelijk anders als je WinForms gewend bent. Maar voor zaken als zelf dingetjes tekenen en animatie is WPF echt perfect :).
Ik heb al enorm veel gehoord en gelezen over WPF maar heb zelf nog niet de tijd gevonden om er mee te beginnen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow... waarom zie ik hier bijna alleen maar .net stuff?!
Btw, een tool van mij (niet voor pc maar voor nds): HBlauncher
lemmingcraft,org:3000 : project page
Video:
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=4iD3u0XGzkI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Omdat .NET de pan uit roeleert :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:32:
Wow... waarom zie ik hier bijna alleen maar .net stuff?!
Btw, een tool van mij (niet voor pc maar voor nds): HBlauncher
lemmingcraft,org:3000 : project page
Video:
[video]
Omdat de laatste pagina voornamelijk over varianten van de tool van Mavamaarten gaat (Mavamaarten in "[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV") ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

TabCinema

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/promo-small.png

TabCinema is een extensie voor Google Chrome, die een knop toevoegt waarmee je een video op een willekeurige website full-tab kunt afspelen. Dat is iets anders dan full-screen: de video vult alleen het browservenster, zodat je nog steeds kunt browsen in andere tabs of je OS kunt bedienen. Dat blijkt een verademing te zijn; het bekijken van video's in groot formaat blokkeert niet langer je andere activiteiten. Gezien de populariteit van (in mijn ogen inferieure) extensies als Turn Off The Lights denk ik dat veel mensen plezier kunnen hebben van TabCinema.

Details voor geïnteresseerden:
- De extensie bestaat uit minder dan 200 regels jQuery. Ontwikkeltijd: uurtje of tien, vooral debuggen om zoveel mogelijk websites te ondersteunen.
- Er zijn al een paar extensies die iets soortgelijks doen, maar die van mij werkt beter :P. Zo kan TabCinema ook video's in iframes (zoals op facebook) probleemloos full-tab krijgen; iets waar andere extensies niet in slagen.
- Bij meerdere potentiële video's maximaliseert TabCinema de video met het grootste oppervlak. Dit om te voorkomen dat je naar een full-screen flashbanner gaat kijken :P. In theorie kan dit problemen geven (video's die niet worden herkend vanwege andere grote objecten op de pagina) maar in praktijk gaat het eigenlijk altijd goed.
- Ik heb expres geen ondersteuning ingebouwd voor meerdere video's op één pagina. Dan zit je namelijk vast aan een meerkliks selectieproces (ook als er bijvoorbeeld een flash banner naast de video staat), wat het gebruiksgemak vermindert.
- De meeste spelers lijken seamless door te lopen na de resize. Sommige spelers (zoals jwplayer) reloaden helaas als je aan de CSS morrelt. Ik heb geprobeerd dat op te lossen door de video met rust te laten en met de container te prutsen (met succes) maar dat geeft weer problemen met andere spelers.
- Ik denk dat ik de extensie binnenkort ook port naar Firefox (zou een kleine moeite moeten zijn)

Code beschikbaar op aanvraag. C&C natuurlijk welkom :)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 21:08
Bozozo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:46:
TabCinema is een extensie voor Google Chrome...

- Ik heb expres geen ondersteuning ingebouwd voor meerdere video's op één pagina. Dan zit je namelijk vast aan een meerkliks selectieproces (ook als er bijvoorbeeld een flash banner naast de video staat), wat het gebruiksgemak vermindert.
Ik bedenk me hier gelijk iets bij: Je zou ervoor kunnen kunnen kiezen om een knop te maken met een zijfunctie, dus met een groter klikbaar deel voor de one-click functionaliteit die je nu al hebt, maar met daarnaast zo'n klein zij-knopje die een lijstje toont van alle video's in de pagina. Zulke knopjes zitten bijvoorbeeld in de ribbon van Word (matig voorbeeld, maar dient alleen ter illustratie): http://i.msdn.microsoft.com/dynimg/IC234842.png (daar waar de cursor staat).

Verder leuk tooltje!

Edit: Als dit mogelijk is in Google Chrome natuurlijk. Het zou een mooie feature kunnen zijn in dat geval :)

[ Voor 12% gewijzigd door geert1 op 03-06-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
geert1 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:08:
[...]

Ik bedenk me hier gelijk iets bij: Je zou ervoor kunnen kunnen kiezen om een knop te maken met een zijfunctie, dus met een groter klikbaar deel voor de one-click functionaliteit die je nu al hebt, maar met daarnaast zo'n klein zij-knopje die een lijstje toont van alle video's in de pagina. Zulke knopjes zitten bijvoorbeeld in de ribbon van Word (matig voorbeeld, maar dient alleen ter illustratie): http://i.msdn.microsoft.com/dynimg/IC234842.png (daar waar de cursor staat).

Verder leuk tooltje!
Ik betwijfel of dat mogelijk is; ik ben die optie nog niet tegengekomen in de paar keer dat ik zelf aan een Chrome extensie werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 21:58
Devilly schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:22:
[...]

Ik betwijfel of dat mogelijk is; ik ben die optie nog niet tegengekomen in de paar keer dat ik zelf aan een Chrome extensie werkte.
Je kan wel een submenu onder de rmb zetten en de lmb voor de one-click functionaliteit houden.

Daarnaast is het misschien voor multi-video een idee om de video te vergroten die op het moment aan het afspelen is. Veel van de videoplayers hebben een functie om de afspeelstatus te checken. Er is natuurlijk geen standaard voor, dus je zal wel specifiek voor elke implementatie die je wil ondersteunen (html5/youtube/jwplayer etc.) een check moeten doen. Daarnaast kan je je 'grootste-oppervlak'-methode als fallback behouden.

[ Voor 38% gewijzigd door Jap_ op 03-06-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

@geert1: dat kan helaas niet in een Chrome extensie. Je kunt wel een popupje openen, maar dan wordt het weer meer klikken.

@Jap_: goed idee! Zo'n per-player oplossing leek me in eerste instantie te dodgy, maar zolang ik mijn huidige methode als fallback hou kan het alleen mar beter worden natuurlijk. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 22:46
Bozozo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:59:
@geert1: dat kan helaas niet in een Chrome extensie. Je kunt wel een popupje openen, maar dan wordt het weer meer klikken.

@Jap_: goed idee! Zo'n per-player oplossing leek me in eerste instantie te dodgy, maar zolang ik mijn huidige methode als fallback hou kan het alleen mar beter worden natuurlijk. Tnx!
Ik wou je extensie eens uitproberen op dumpert.nl, maar daar toont hij de advertentie fullscreen :-( En bij iwatch.be rekt hij het filmpje niet op (maw dus niet fullscreen in de tab). Op deredactie.be en youtube.com doet je plugin het wel goed, trouwens :*)

[ Voor 12% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 04-06-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.l
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 23:40

w.l

Je kan eventueel een icoon tonen bij de video zelf als je er met je muis over gaat (zoals Chrome Toolbox het doet).

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BlEW7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

@Nikolas: tnx, ik zal er naar kijken.
@w.l: het lukte me in eerste instantie niet om hover events af te vangen bij alle soorten video. Ik zal nog eens wat beter mijn best doen :)

edit: dumpert werkt m.i. gewoon naar behoren. De fullscreen getoonde advertentie maakt deel uit van de video... als je die wilt blokkeren moet je een ad-blocker gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Bozozo op 04-06-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Laatst online: 05-09 21:08
Beste mensen,

N.a.v. van nieuws: 'Wachtwoorden van 55+'ers dubbel zo veilig als die van jongeren' heb ik een scriptje in elkaar geknutseld, wat veilige wachtwoorden kan genereren:

http://jsbin.com/icicoz/3/edit

Er zijn twee design requirements:
  1. Het wachtwoord moet veilig zijn (te checken op http://dl.dropbox.com/u/209/zxcvbn/test/index.html en http://www.passwordmeter.com/)
  2. Het wachtwoord moet gemakkelijk te onthouden zijn.
Wat vinden jullie van mijn script? Weten jullie een beter algoritme? Het woordenboek is erg klein op dit moment, dat zou natuurlijk uitgebreid moeten worden, evenals de 'replacement' array.

Ik ben benieuwd!

@mods: Misschien kunnen we er een kleine contest van maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Rekcor op 04-06-2012 10:01 . Reden: NL woordenlijst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rekcor schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:37:
Wat vinden jullie van mijn script?
Ik vind 't vooral een scriptcheck; iets waar we, net als sitechecks niet aan doen ;)

Maar ik zal je topic mergen naar [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV en verder net doen of ik 't niet gezien heb ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Laatst online: 05-09 21:08
RobIII schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Ik vind 't vooral een scriptcheck; iets waar we, net als sitechecks niet aan doen ;)

Maar ik zal je topic mergen naar [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV en verder net doen of ik 't niet gezien heb ;)
Ok. Het is niet bedoeld als scriptcheck, want ik ben eigenlijk niet echt van plan om het te gaan gebruiken ofzo. Ik had het topic op de FP gelezen, en hoe gaat dat, je hebt ff een pauze en dan krijg je wel eens een idee waarover je met anderen wilt sparren :). Bedankt voor het mergen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ook een Firefox-extensie: CopyReflex kopieert automatisch je selectie, zodat je niet meer zelf op CTRL + C hoeft te drukken. Net zoals bij PuTTY, eigenlijk. Alleen in tekstvelden kopieert ie niet automatisch, omdat je dan vaak juist selecteert om iets weg te halen (of zelfs te overschrijven met iets dat je eerder op je clipboard had gezet).

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet maar even je extension geïnstalleerd. Was al langer naar zoeits op zoek en hij doet gewoon wat hij moet doen!

Bedankt!

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Ik vind hem ook nice, maar het is wel jammer dat hij terug resized op het moment dat je op YouTube een nieuwe video kiest uit de opties die je aan het eind voorgeschoteld krijgt. Dat probleem lijkt me niet aan jouw kant te liggen, maar ik wou het toch even kwijt. :$

[ Voor 0% gewijzigd door Devilly op 06-06-2012 11:48 . Reden: Typfouten als gevolg van absolute moeheid! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Bedankt! Ik overweeg nog om Youtube-specifieke verbeteringen door te voeren.

Het is me inmiddels gelukt om jwplayer (o.a. Dumpert) door te laten lopen tijdens het resizen, zonder dat dit andere spelers negatief beïnvloedt. Binnenkort een update :)

edit: versie 0.6 nu online. Veel meer players lopen nu seamless door tijdens het resizen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bozozo op 06-06-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Een extensie voor Opera, Google maps full screen. Voegt simpelweg een knop toe aan de google maps interface waarmee je het grootste deel van die interface kan verbergen. Ik heb dit al een tijdje geleden gemaakt, maar ik ben toch benieuwd wat men er hier van vindt.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/35lexaw.jpg
(klik voor grotere afbeelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:18:
[...]
Omdat de laatste pagina voornamelijk over varianten van de tool van Mavamaarten gaat (Mavamaarten in "[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV") ;)
>:) het spijt me O-)

Ik heb ook net MetroControls gemaakt gebaseerd op de sliding tabcontrol. Komt erop neer dat ik wat basic controls heb gemaakt (zoals MetroButton) en ook de tabs weggelaten van de tabcontrol.
http://pastebin.com/ncGUj8qH

Afbeeldingslocatie: http://wss-data.com/i/1FBCB26C5.png
Afbeeldingslocatie: http://wss-data.com/i/3939C82F4.png

[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 08-06-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TabCinema

Even een bugreportje: Wanneer ik in het Grote Filmpjes topic het eerste filmpje op de pagina in mijn tab wil zien speelt hij een compleet ander filmpje af :-(

(Bluefall in "Het Grote Filmpjes Topic! Deel 4")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Bozozo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:46:

TabCinema

- Ik denk dat ik de extensie binnenkort ook port naar Firefox (zou een kleine moeite moeten zijn)
Coole app die superhandig is maar... ik gebruik bijna alleen IE :(. Kan je er geen gewone windows app van majen die op alle windows systemen werkt?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witeken schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:05:
[...]

Coole app die superhandig is maar... ik gebruik bijna alleen IE :(. Kan je er geen gewone windows app van majen die op alle windows systemen werkt?
Ik denk niet dat dat gaat ... je kan wel eens heel lief vragen of hij geen extension voor IE kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witeken schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:05:
[...]

IE heet trouwens niet zon geweldig gedocumenteerde plugin-API zoals chrome&firefox :P
Mogelijkheden zijn daar ook wat minder

Kan je die plugin ook maken voor lynx? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Even een bugreportje: Wanneer ik in het Grote Filmpjes topic het eerste filmpje op de pagina in mijn tab wil zien speelt hij een compleet ander filmpje af :-(

(Bluefall in "Het Grote Filmpjes Topic! Deel 4")
Hij speelt waarschijnlijk het grootste filmpje af... inderdaad redelijk arbitrair.

Inmiddels heb ik een goede fix bedacht voor pagina's met meerdere filmpjes
  1. Druk op de TabCinema knop
  2. Script wordt geïnjecteerd; meest waarschijnlijke video wordt gemaximaliseerd
  3. Druk nogmaals op de TabCinema knop
  4. Vorig formaat wordt hersteld (tot dusver niets nieuws)
  5. Nu wordt bij elke video een knop getoond als je er met de muis op gaat staan. Je kunt zo dus andere video's naar keuze maximaliseren
  6. Wederom de TabCinema knop gebruiken om vorig formaat te herstellen
Waarom niet gewoon altijd de hover knopjes tonen? Simpel: dan wordt op elke pagina jQuery + mijn script geïnjecteerd (zonde van de rekentijd), en de hover knopjes worden op onnodige momenten getoond wat als storend kan worden ervaren.

Het lijkt erg lekker te werken; vanavond nog wat bughunten en dan komt de nieuwe versie eraan :)

PS: andere browsers voorlopig even niet, maar ik wil de broncode best ergens neerplempen zodat je daar zelf mee aan de slag kunt :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bozozo op 08-06-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 14:52

BKJ

Even een snel projectje in verband met de nieuwe cookiewet: check welke cookies een site zet (onderscheid in first party, third party en externe requests).

http://www.cookiechecker.nl

Frontend: Twitter Bootstrap
Backend: PHP/MySQL
'Cookiechecker': Java met HTMLUnit voor checks van cookies (met hier en daar wat tweaks voor optimalisatie, snelheid, robuustheid)

Doelgroep: site-eigenaren en consumenten/tweakers die interesse hebben in cookies ;-).

Ik ben benieuwd naar jullie feedback!

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:19
@tabcinema
Leuke extensie, en ik zie het nut er echt wel van in. Maar als ik het toepas op youtube, werken de knoppen niet meer. Dus om pauze, geluid e.d. ook het doorspoelen werkt niet. Ik gebruikt ubuntu, maar dit zal er denk ik niets mee te maken hebben?

Succes, ik zie het nut van de extensie echt wel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
LEDfan schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:52:
Maar als ik het toepas op youtube, werken de knoppen niet meer. Dus om pauze, geluid e.d. ook het doorspoelen werkt niet. Ik gebruikt ubuntu, maar dit zal er denk ik niets mee te maken hebben?
Ik heb het even getest op een Windows 7, 32 bits machine met Chrome build 19.0.1084.52 m. Het werkt gewoon, zoals het hoort. De video pauseren en vervolgens weer laten afspelen is geen probleem, net als het volume aanpassen en aan/uit zetten. Doorspoelen werkt ook als altijd.
BKJ schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:08:
Even een snel projectje in verband met de nieuwe cookiewet: check welke cookies een site zet (onderscheid in first party, third party en externe requests).

De site ziet er goed uit en lijkt (ik heb het niet geverifieerd :P) goed te werken. Echter, een klein grammaticapuntje:
Krijg inzicht in en maak onderscheid tussen eigen cookies, third-party cookies en third-party requests.
Daarnaast neem ik aan dat iemand met een eigen site die deze stof daadwerkelijk interessant vindt van zijn eigen site wel weet wat erop komt te staan, toch? De onderstaande tekst vind ik dan ook een beetje misplaatst, maar misschien vergis ik me compleet. :+
Heb je een eigen site? Onderneem dan op basis van onze overzichtelijke rapportage actie en voldoe zo aan de nieuwe cookiewet van 5 juni 2012.
Ik was aan het kijken of ik de top drie van meeste cookies zou kunnen bereiken met een van de sites die ik ken, maar ik krijg toch wel vaak "Er ging iets mis, probeer het nog eens" vergeschoteld. Allereerst: het is een zin, sluit die eens af met een leesteken! :9 Bij de volgende sites gaat het in ieder geval iedere keer mis:Enig idee waardoor dat komt?

PS: w00t, ik heb de nummer 1 plek met lifehacker.com gehaald! B)

[ Voor 13% gewijzigd door Devilly op 09-06-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

Devilly schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 08:40:
[...]

De site ziet er goed uit en lijkt (ik heb het niet geverifieerd :P) goed te werken. Echter, een klein grammaticapuntje:
^ fixed ;-)
[...]

Daarnaast neem ik aan dat iemand met een eigen site die deze stof daadwerkelijk interessant vindt van zijn eigen site wel weet wat erop komt te staan, toch? De onderstaande tekst vind ik dan ook een beetje misplaatst, maar misschien vergis ik me compleet. :+
Het grappige is dat 1 van mijn klanten (grote speler) zich dit wél afvroeg. Dat soort site-eigenaren hebben geen idee wat er speelt qua techniek (welke cookies laadt een javascript in, voegt een derde partij niet meer cookies toe dan afgesproken en wat voor tracking doe ik intern?), vaak is het een jarenlange optelsom van tools, deprecated tools en advertisement. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat er op een van mijn sites het toevoegen van één adverteerdersnetwerk gelijk 5 cookies meekomen.
Ik was aan het kijken of ik de top drie van meeste cookies zou kunnen bereiken met een van de sites die ik ken, maar ik krijg toch wel vaak "Er ging iets mis, probeer het nog eens" vergeschoteld. Allereerst: het is een zin, sluit die eens af met een leesteken! :9 Bij de volgende sites gaat het in ieder geval iedere keer mis:Enig idee waardoor dat komt?
Leesteken: fixed ;-)
Foutmelding: Strange, ik zoek het uit ;-). Vaak gaat ie op z'n bek door foute javascript, slechte html of vage redirects.

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:19
@Tabcinema
Het lijkt nu volledig te werken met youtube, zowel op ubuntu als windows 7.

Ik ga het zeker gebruiken, maar het zou handiger zijn als het bij de video zou staan, dus bv. naast de full screeen knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS: w00t, ik heb de nummer 1 plek met lifehacker.com gehaald!
En ik heb het stokje over genomen met WMPowerUser.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:18:
En ik heb het stokje over genomen met WMPowerUser.com :D
:(

Het systeem bugt geloof ik wel. Op de frontpage staat nu twee keer businessinsider.com vermeld, maar één keer met 55 en één keer met 58 cookies. Als ik erop doorklik, hebben ze allebei 11 Eigen Cookies en 47 Third-party Cookies. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

Devilly schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:29:
[...]

:(

Het systeem bugt geloof ik wel. Op de frontpage staat nu twee keer businessinsider.com vermeld, maar één keer met 55 en één keer met 58 cookies. Als ik erop doorklik, hebben ze allebei 11 Eigen Cookies en 47 Third-party Cookies. :o
11+47 = 58 ;-)
Die 55 zal outdated zijn...

ik zal een fix proberen te doen. Thanks.

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 07:41

...
Toch nog enkele problemen zoals de site zelf checken gaat niet.
http://www.cookiechecker....p?url=cookiechecker.nl%2F
"Er ging iets mis, probeer het nog eens."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

Hij struikelt nog wel eens over www vs non-www. Dat kan aan de site liggen of aan de code. Dit:
http://www.cookiechecker....?url=www.cookiechecker.nl werkt nl wel ;)

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

TabCinema

Voorlopig de laatste update denk ik... versie 0.8 is uit en hij werkt als een tierelier :)

Ik heb toch besloten om het script op elke pagina uit te voeren... de injectie wordt door Chrome netjes uitgesteld tot na pageload, waardoor er geen merkbare vertraging is. De voornaamste veranderingen:

- Toont nu een TabCinema knopje naast elke video, als je er met je muis overheen beweegt.
- Originele functionaliteit behouden... op de toolbar knop drukken maximaliseert nog altijd de 'best guess'
- Tikje sneller geworden
- Beter compatible met Facebook (enkele bugs geplet)

Je krijgt op termijn vanzelf je update binnen. Kun je niet wachten, ga dan Extra > Extensies > Ontwikkelaarsmodus aanvinken > Extensies nu bijwerken.

TabCinema in de Chrome Webstore

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:33

'Cookiechecker': Java met HTMLUnit voor checks van cookies (met hier en daar wat tweaks voor optimalisatie, snelheid, robuustheid)

Doelgroep: site-eigenaren en consumenten/tweakers die interesse hebben in cookies ;-).

Ik ben benieuwd naar jullie feedback!
http://www.cookiechecker....gfhsffhsffhstfhsgfusgf.nl

Hij geeft geen error bij sites die niet bestaan :)

He en ik kreeg net een 503 Not Available van je Varnish server...

[ Voor 4% gewijzigd door marcop23 op 09-06-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Wiskundeles op een zaterdag en dat terwijl ik allang geen wiskunde meer heb. -O-
Bozozo schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:39:
Je krijgt op termijn vanzelf je update binnen. Kun je niet wachten, ga dan Extra > Extensies > Ontwikkelaarsmodus aanvinken > Extensies nu bijwerken.
Ik ben verrast over hoe snel het updaten van zo'n extensie wel niet gaat. :) Ik was eerst zelf aan het zoeken hoe je ze überhaupt kunt updaten en toen ik het had gevonden ging ik pas verder met het lezen van je tekst. Toen zag ik pas dat het daar ook in staat. Misschien hadden mijn leraren gelijk en moet ik een tekst eerst helemaal doorlezen voordat ik actie onderneem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12

TabCinema

Voorlopig de laatste update denk ik... versie 0.8 is uit en hij werkt als een tierelier :)

Ik heb toch besloten om het script op elke pagina uit te voeren... de injectie wordt door Chrome netjes uitgesteld tot na pageload, waardoor er geen merkbare vertraging is. De voornaamste veranderingen:

- Toont nu een TabCinema knopje naast elke video, als je er met je muis overheen beweegt.
- Originele functionaliteit behouden... op de toolbar knop drukken maximaliseert nog altijd de 'best guess'
- Tikje sneller geworden
- Beter compatible met Facebook (enkele bugs geplet)

TabCinema in de Chrome Webstore

Veel plezier ermee!
Toffe extensie. Een ding wat ie nog niet doet en wat ik wel handig zou vinden: bij het 'fullscreen' maken op YouTube ook de beeldkwaliteit zo hoog mogelijk maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Op http://biertijd.com/media...239#.T9OgKV4wtBg.facebook werkt de video helemaal niet meer als ik hem vergroot met het icoontje naast de video. Als ik de browser action gebruik, gaat het wel goed.
RetroTycoon schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:38:
Een ding wat ie nog niet doet en wat ik wel handig zou vinden: bij het 'fullscreen' maken op YouTube ook de beeldkwaliteit zo hoog mogelijk maken :)
Vooral niet doen, want dan moet ik hem nog langer laten preloaden. :+

[ Voor 32% gewijzigd door Devilly op 10-06-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Devilly schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:43:
[...]

Op http://biertijd.com/media...239#.T9OgKV4wtBg.facebook werkt de video helemaal niet meer als ik hem vergroot met het icoontje naast de video. Als ik de browser action gebruik, gaat het wel goed.

[...]

Vooral niet dan, want dan moet ik hem nog langer laten preloaden. :+
Ik heb dit gevonden, wat precies doet wat ik zocht: https://chrome.google.com...omkpjdgniimnkhgbilbjgpeak

[ Voor 12% gewijzigd door RetroTycoon op 10-06-2012 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 15:34
Ik weet niet of dit wel onder de tools valt, maar ik vind de achtergronden van bing wel leuk, alleen bing desktop niet, dus even in 4 regels iets in elkaar gehackt wat bing desktop opstart even wacht tot de achtergrond gedownload is en daarna weer afsluit.

't is maar wat je nuttig vindt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Devilly schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:43:
[...]
[...]
Vooral niet dan, want dan moet ik hem nog langer laten preloaden. :+
Bedankt voor het eerste! Was best een nasty bugje... veel oude sites gebruiken een embed element gewrapped in een object. Deze werden beide als video herkend, ipv alleen de embed. Inmiddels gefixt... neem ik mee in de volgende minor update.

Youtube video meteen op HQ zetten zou ik zonder veel moeite als optie kunnen inbouwen, maar die zou ik dan by default wel uitzetten.

edit: update 0.9 uitgebracht, met bugfix en youtube-vanzelf-op-hd functie. Aanzetten via Opties > Extra > Extensies > TabCinema > Opties :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bozozo op 10-06-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Bozozo schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:06:
edit: update 0.9 uitgebracht, met bugfix en youtube-vanzelf-op-hd functie. Aanzetten via Opties > Extra > Extensies > TabCinema > Opties :)
_/-\o_

Lekker bezig! Ik wil nog wel even voten voor een optie om het volgende YouTube filmpje ook groot te maken op het moment dat je aan het eind een nieuwe aanklikt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
En de NOS-livestream schaalt nu ook goed mee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 07:41
Ik zou het wel handig vinden als het afsloot als op esc gedrukt wordt. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Voorlopig de laatste update denk ik...
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Lol, it never ends :P

Deze features zou ik graag toevoegen, maar ik loop nu tegen de grenzen van wat mogelijk is aan. De Esc-key kan ik niet afvangen als de flash-video focus heeft. Gemaximaliseerd blijven bij navigatie binnen youtube-videos gaat misschien wel lukken, dat hangt af van de mogelijkheden van de youtube api. Ik zal er binnenkort eens naar kijken.

Bedankt voor de leuke reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Dat krijg je ervan als iets maakt waar mensen blij mee zijn. ;)
Bozozo schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:16:
Gemaximaliseerd blijven bij navigatie binnen youtube-videos gaat misschien wel lukken, dat hangt af van de mogelijkheden van de youtube api.
Desnoods kun je de video natuurlijk direct weer laten maximaliseren op het moment dat die wordt ingeladen, maar dat is wel een lelijke fix. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Als ik je met iets kan helpen ... (je stuurt maar een DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
Nu we toch bezig zijn, heb ik nog wel een verzoek voor TabCinema: de optie om die icoontjes naast video's aan en uit te zetten. Op sommige sites verschijnen ze namelijk op plekken waar helemaal geen video is en dat vind ik tamelijk irritant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

Weer een aantal updates op http://www.cookiechecker.nl doorgevoerd:

Features:
- Betere cookiedetectie
- Bron en doel van de cookies waar mogelijk uitgelegd (bv: ads, analytics etc)

Fixes:
- niet bestaande sites werken niet meer
- uk.ign.com werkt nu
- layout fixes
- backend beter schaalbaar

Nog suggesties?

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BKJ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Features:
- Betere cookiedetectie

Fixes:
- uk.ign.com werkt nu
- layout fixes

Nog suggesties?
Leuke website. Mooie layout ook (Bootstrap O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je mag wel even iets soepeler omgaan met de URL. Ik plakte de URL uit de adresbalk (jawel, http://www.cookiechecker.nl/), en kreeg de nietszeggende melding:
Fout: Er ging iets mis. Probeer het opnieuw.
Het "http://"-gedeelte verwijderen hielp niet, ook de slash moest eraf gehaald worden, dat kun je veel beter in code doen zonder de gebruiker daarmee lastig te vallen. Daarnaast zou ik hele URL's ook gewoon toestaan, http://example.com/foo/bar.baz kan prima heel andere cookies zetten dan http://example.com.

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 11-06-2012 16:00 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ

BKJ

CodeCaster schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:57:
Je mag wel even iets soepeler omgaan met de URL. Ik plakte de URL uit de adresbalk (jawel, http://www.cookiechecker.nl/), en kreeg de nietszeggende melding:

[...]

Het "http://"-gedeelte verwijderen hielp niet, ook de slash moest eraf gehaald worden, dat kun je veel beter in code doen zonder de gebruiker daarmee lastig te vallen. Daarnaast zou ik hele URL's ook gewoon toestaan, http://example.com/foo/bar.baz kan prima heel andere cookies zetten dan http://example.com.
Dat is vreemd...Kan je dat nog eens proberen? Ik heb een kleine fix doorgevoerd.

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat lijkt beter te werken ja. d:)b

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Devilly schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:20:
Nu we toch bezig zijn, heb ik nog wel een verzoek voor TabCinema: de optie om die icoontjes naast video's aan en uit te zetten. Op sommige sites verschijnen ze namelijk op plekken waar helemaal geen video is en dat vind ik tamelijk irritant. :P
Dat is makkelijk zat... ik zal binnenkort een optie toevoegen zodat je kunt kiezen tussen:
- Altijd icoontjes
- Icoontjes on hover (default)
- Icoontjes nadat je al eenmaal de tabcinema knop hebt gebruikt
- Icoontjes on hover nadat je al eenmaal de tabcinema knop hebt gebruikt
- Nooit icoontjes

Lijkt me afdoende toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mood
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 16:32
BKJ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Features:
- Betere cookiedetectie

Fixes:
- uk.ign.com werkt nu
- layout fixes

Nog suggesties?
Interessante website, makkelijk overzicht over wat voor cookies sommige sites wel niet plaatsen. Bijvoorbeeld die Weekendcompany.nl site die op 1 staat in je lijstje met sites die de meeste cookies plaatsen. Waarom zou je als website 100 foo-# bar cookies plaatsen :? Élke onzinnige cookie is te veel, laat staan 100! :F

Overigens, in Opera loopt de achtergrond van de pagina maar door tot vlak onder het '©2012 All rights reserved.' Alles daaronder is wit. Ik weet niet of dat een fout van Opera is of van jouw kant, maar ik meld het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bij mijn blog geeft ie zo'n 50 cookies aan, waarvan zo'n beetje allemaal door Google+ en Twitter (buttons bij blogposts :') ). Boeiend :z
Pagina: 1 ... 23 ... 54 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om zelfgemaakte tools te showen en te bespreken. Net als in de rest van Programming is het hier dus ook niet toegestaan om 'even te vragen of iemand iets kan maken'. Dit is een forum over zelf programmeren, geen McDonalds afhaalbalie voor lappen code of software.