Dat is inderdaad juist. Maar een statief ga ik voor het moment nog niet kopen en ben waarschijnlijk van plan eerst de gewone kit kopen (pricewatch: Nikon D90 Kit) en dan een beetje later die lens kopen (Nikon AF-S 70-300 VR) (pricewatch: Nikon AF-S 70-300 f4.5-5.6G IF ED VR). Dan kost het 1264€ ipv 1256€. Klein verschil dusVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:56:
[...]
Qualitatief zitten in dezelfde range, maar bedenk wel dat je behoorlijk boven je budget zit en je moet nog e.a. hebben voor het goede, denk aan tas, geheugen, eventueel een extra accu en statief?
Als je de kans hebt geef Olympus en Pentax dan niet op en probeer ze in de winkel uit.
Qua prijs zijn ze gewoon erg vriendelijk en ze doen echt niet onder voor Canon of Nikon.
De Pentax K20D + 18-55mm + 55-300mm heb je voor €947 bij kamera-express
Welk kaartje zou ik moeten kopen bij die D90? Is het de moeite om zo'n dure kaart als een sandisk extreme III te kopen? En welke tas? Ik wil iets niet te groot maar toch groot genoeg om het toestel, een reserve accu, een extra lens en extra geheugenkaartje in kwijt kan.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com