Zijn er nog mensen met een Asus a6va laptop hier?
Ik wil misschien een 2e hands laptop aanschaffen te vervanging van mijn Inspiron 1300 laptop.
Mijn configuratie is nu:
# Intel Celeron M Processor 380 (1.6GHz/400MHz FSB)
# Chipset Intel 945GM
# 15.4 inch , Scherm - Resolutie: 1280x800 , WXGA
# 1.5Gb geheugen
# Intel integrated Media Accelerator 900 graphics card
# 40GB Hard Drive (5400RPM)
Ik doe een multimedia opleiding en ben veel met flash, photoshop, enz aan het spelen.
Ook wil ik wel eens een spelletje Call of Duty 2 of 4, Trackmania. doom3, halflife 2
IK draai op mijn eigen laptopje met gemak Windows 7 (zonder glass ivm de Intel 945GM die kan dat niet aan)
Met uitzondering van de spellen draait het allemaal wel maar het heeft niks over, en soms moet ik gewoon lang wachten als ik wat dingen tegelijk open heb staan. Ook ben ik door mijn oude bios gelimiteerd aan een HD van maximaal 137GB. En heeft mijn huidige laptop geen s-video waardoor ik niet echt gemakkelijk een filmpje kan kijken op mijn tv.
Nou vroeg ik me af of die Asus a6va ook daadwerkelijk een stuk sneller is. Op
www.notebookcheck.nl staat de x700 kaart redelijk ver bovenaan. Maar kan ik hier ook wel echt een beetje lekker mee gamen? (het hoeft natuurlijk niet allemaal op z'n max met aa aan enz.)
Zal ik veel performance verschil merken tussen deze laptops? Of kan ik beter voor een ander leuk 2e handsje kijken?
Mijn laatste vraag is hoe het met het scherm zit, ik weet eigenlijk niet hoe het heet, maar ik wil graag zo'n glasachtig spiegelend scherm. ik heb nu een mat achtig scherm maar die kleuren vind ik een stuk minder mooi. Hoe heet die benaming en heeft de a6va dat ook?
[
Voor 8% gewijzigd door
kaasaanfiets op 15-10-2009 18:47
]