PalmRes/Plastic cover voor een Asus AJ6-e Z92

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas1988
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-04 12:20
Mijn laptop is dus helaas gevallen en nu is die beschadigd (plastic kapot)
Weet iemand waar ik een PalmRes/Plastic Cover voor een Asus AJ6-e Z92 kan bestellen?
Ik heb contact opgenomen met Asus maar die vertelde dat het niet mogelijk is maar ik kreeg een paar websites door maar daar staat niet veel bruikbaars op.

deze websites kreeg ik
http://www.asusparts.eu/
http://www.replacedirect.com/
http://www.watson.nl/

Overigens is de laptop ouder dan 24maanden dus de garantie is er af.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Lucas1988 op 09-03-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
Je weet je laptoptype wel erg lekker te verdraaien *O*

Je hebt een Asus A6Je of Z92Je. Maakt niet uit welke van deze twee aangezien de Z92-serie en A6-serie identiek zijn. Ze willen ook nog wel eens onder de A6000 en Z9200 series worden genoemd (de oldskool naam).

Zolang je 1 van die types vindt dan zit je goed. Je zou ook op 2e hands sites kunnen kijken naar afgeschreven A6-laptops waar je van iemand de case kan overnemen. Ik meende dat er nog een GoTter was met een kapotte A6 die onderdelen in de aanbieding had. Kijk eens in 1 van deze 2 topics en dan de laatste pagina's:

[Ervaringen] Asus A6/Z92 serie - Deel 10
Asus Zwarte Scherm Probleem aka "Zwarte Ziekte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 23:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Dat was een A6T, die heeft een andere palmrest dan de A6Je / Z92Je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Voor zover ik weet heeft elke A6 dezelfde behuizing, alleen de kleur kan afwijken. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas1988
Ik kan helaas niets vinden. ik heb overal gezocht en nagevraagd, hopelijk weet niemand waar ik er één kan vinden.. als de kleur anders is maakt dat niks uit.. als hij maar goed past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Tsja, eigenlijk is het niet toegestaan om DAT te doen. Ik heb hem uit het zwarte ziekte topic geknipt, ik zie het door de vingers in het A6 topic wegens de hechte community aldaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
Ik heb mijn A6T uit elkaar geplukt, en dat deel van de behuizing nog over. Mocht je interesse hebben dan laat het me maar weten via DM ofzo.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas1988
B-Buster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:44:
Ik heb mijn A6T uit elkaar geplukt, en dat deel van de behuizing nog over. Mocht je interesse hebben dan laat het me maar weten via DM ofzo.
je heb een bericht in je inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 23:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica