@ Hierboven: Supermooie fix, en mooie uitleg met plaatjes! Ik heb geen vaste hand, dat priel-soldeer-werk is niks voor mij helaas...ik probeer het wel eens op oude moederborden uit, maar tot dusver zonder suc6

Ik hoop dus dat mijn A6 het gewoon blijft doen
Ander vraagje:
Ik draai nu Win7 32-bit op mijn A6JC (T2050, 2GB DDR2-667, 100GB, Go 7300), maar ik het helaas een vervelend probleem. Elke keer als ik het deksel (lid) sluit, gaat het scherm (natuurlijk) uit, maar daarna gaat het niet meer aan!
Nu zijn er wat work-arounds te vinden voor hetzelfde probleem wat ook op Win Vista (voor SP1) voorkwam, maar die werken niet voor Win7, ACPI drivers hebben namelijk die functionaliteit niet meer in Win7 en zijn nu geïntegreerd met de ATK drivers (aldus Asus support). Probleem is echter dat er geen ATK driver voor Win7 32-bit is voor de A6JC, de ATK driver voor Vista werkt overigens wel prima voor de sneltoetsen en alle andere functionaliteit maar het ACPI Lid probleem fixt deze niet, aangezien in de ATK hier geen drivers voor zitten zover ik kan ontdekken.
Weet iemand toch een fix hoe ik het scherm weer aan krijg nadat ik hem gesloten heb? (Uit slaapstand halen werkt overigens wel, maar ik wil niet elke keer in slaapstand gaan als ik het deksel sluit)
[
Voor 3% gewijzigd door
StraightOn.NL op 07-04-2010 19:26
. Reden: @hierboven ]