Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

wie kan mij vertellen of uitleggen waarom ik geen 3g verbinding meer heb terwijl ik dat eerst wel had
zijn dat instellingen of ligt dat an de provider
heb alles geprobeert maar kan het niet oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
als je verder niks hebt veranderd kan het aan de provider liggen. Ik weet ook niet in hoeverre weersinvloed van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 00:41:
hoi

wie kan mij vertellen of uitleggen waarom ik geen 3g verbinding meer heb terwijl ik dat eerst wel had
zijn dat instellingen of ligt dat an de provider
heb alles geprobeert maar kan het niet oplossen
Heb je toevallig ook T-Mobile ??
Ik wel en zit zowel in mijn woonplaats Roosendaal als in Breda zonder internetdekking..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee zit momenteel nog bij orange ze zijn wel bezig om het om te zetten naar t-mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:55:
nee zit momenteel nog bij orange ze zijn wel bezig om het om te zetten naar t-mobiel
En zie daar een mogelijk antwoord. :)

We stellen het op prijs als je iets meer moeite doet voordat je hier een vraag plaatst. Zo is het hier vrij gebruikelijk om zelf eerst onderzoek te plegen (zoek bv eerst uit of Orange/T-mobile storing heeft). Daarbij zegt 'heb alles geprobeert maar kan het niet oplossen' natuurlijk niet veel, omdat we dan nog steeds niet weten wat je hebt geprobeerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:51:
De eerste tikken op het toetsenbord, wat een snelheid!!
Een hele vooruitgang met de vorige ROMS, nu begint het er toch op te lijken.
Je raakt het scherm nauwelijks of hij reageert al... Verwerkt de invoer in no-time..
Switchen tussen de tabbladen gaat vlekkeloos.
Kijk hierop heb ik zitten wachten.
Heb af en toe last van dat hij hem niet pakt als ik hem aanraak en vervolgens harder moet drukken of mijn nagel moet gebruiken om een actie uit te voeren.

Dit is wel een goede reden voor mij om hem te flashen!
Memory info:
Storage
88.66
34.54
54.13
Dit is dan weer jammer, dat het geheugen zo ver achteruit gaat.
Vergeleken met de HH4 heeft deze 23MB minder, welke gevolgen heeft deze verlaging voor de Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:55:
Voor zo ver bij mij bekent is, is die migratie al klaar.
Echter kan ik dit niet met alle zekerheid zeggen.

Ik hoor meer mensen uit mijn vriendenkring die problemen hebben met de 3g verbinding in Breda/Roosendaal :S
Volgens mij heeft TMNL daar wel voldoende 3g zendmasten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 00:28:
Ik heb SPB mobile shell er terug van gedaan..
Uninstal dus.

Maar nu zit ik met het probleem dat er nog 4 iconen met dial, internet, etc.. op mijn gsm staan van SPB mobile shell, iemand een idee hoe ik deze weg krijg?

Greetz
dat is je standaard scherm geloof ik kies weer bijv. voor de widgets en je bent er van af

BTW : gisterochtend van de lader gehaald 30 minuten ongeveer gebeld 10 sms verzonden muziek geluisterd en gisteravond nog 2 belletjes gedaan half uur radio geluisterd
hele nacht aan laten staan
vandaag weer half uur radio geluisterd

accu = 90% *O*

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Kan iemand mij vertellen waar de email instelling zit op mijn Omnia om in te stellen
om de hoeveel tijd mijn omnia email ophaalt, bv. om het half uur, om het uur of handmatig.
Kan het niet vinden.
Alvast bedankt

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:09:
[...]
Dit is dan weer jammer, dat het geheugen zo ver achteruit gaat.
Vergeleken met de HH4 heeft deze 23MB minder, welke gevolgen heeft deze verlaging voor de Omnia?
Geen, anders zouden ze of het geheugen wel groter hebben gemaakt of geen rom maken die meer geheugen nodig heeft. Zolang de functionaliteiten beter worden en je er geen last van hebt is het alleen maar positief, weet niet waar sommige moeilijk over doen.
Ik heb M2D erop en heb nu nog maar 16.15mb over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:07:
Hallo allemaal,

Ik heb een groot deel van de berichten over de Samsung Omnia gelezen (deel 1 t/m 4.... pff!) Maar niet allemaal, daarom bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al eerder is gesteld.

Ik heb op 6 september een Samsung Omnia aangeschaft en in de Millionaire doos zat een voucher voor een travelcase. Deze heb ik gelijk die dag op de post gedaan. Tot nu toe (ongeveer vijf weken later dus) heb ik nog steeds geen travelcase ontvangen :S

Vorige week heb ik de Samsung helpdesk gebeld en daar kreeg ik een onbenullig kreng aan de lijn wat mij met een ongelooflijk bot accent meedeelde dat het 2 tot 8 ''weekuh' kon duren en vaak ''languh''. Bovendien gaf zij aan dat dit ''echt heul normaal'' was :S

Hebben meer mensen de ervaring dat het erg lang duurt voordat je de travelcase in je bezit hebt? Of hebben de meesten hem heel snel ontvangen? Alvast bedankt!
Duurt inderdaad even!
Heb hem ook pas 2 weken binnen..
( nog meer off topic: En mijn XBOX 360 sinds zaterdag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:41:
[...]

Geen, anders zouden ze of het geheugen wel groter hebben gemaakt of geen rom maken die meer geheugen nodig heeft. Zolang de functionaliteiten beter worden en je er geen last van hebt is het alleen maar positief, weet niet waar sommige moeilijk over doen.
Ik heb M2D erop en heb nu nog maar 16.15mb over..
En heb je daar genoeg aan die 16.15MB?
Geen last van vastlopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 22:02
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:41:
Hallo

Kan iemand mij vertellen waar de email instelling zit op mijn Omnia om in te stellen
om de hoeveel tijd mijn omnia email ophaalt, bv. om het half uur, om het uur of handmatig.
Kan het niet vinden.
Alvast bedankt

Henk
*zucht*

handleiding gezien?? |:(
in berichten menu -> extra -> opties -> de account aantikken -> planning voor verzenden/ ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Dat lukt wel bij mij emailinstellingen voor xs4all maar niet bij Outlook E-mail.
Zie ik iets over het hoofd?????

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:52:
Hoi

Dat lukt wel bij mij emailinstellingen voor xs4all maar niet bij Outlook E-mail.
Zie ik iets over het hoofd?????

Henk
als je nou eerst eens verteld wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het werkend te krijgen en wat de errors zijn misschien kunnen we je dan beter helpen

hoe je het nu formuleerd is het zelfde als naar een garage gaan en zeggen mn auto maakt zo'n raar geluid / of wil niet meer starten

iets meer info dus is wel gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

En heb je daar genoeg aan die 16.15MB?
Geen last van vastlopers?
Nee anders had ik dat er natuurlijk wel ingezet.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry,

Als ik zoals je zei: in berichten menu -> extra -> opties -> de account aantikken -> planning voor verzenden/ ontvangen... de account outlook email aantik gebeurt er niks en krijg geen planning voor verzenden. dus ik kan niets instellen. Bij mjn andere account van XS4all is dit wel mogelijk.

Groet
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:59:
Sorry,

Als ik zoals je zei: in berichten menu -> extra -> opties -> de account aantikken -> planning voor verzenden/ ontvangen... de account outlook email aantik gebeurt er niks en krijg geen planning voor verzenden. dus ik kan niets instellen. Bij mjn andere account van XS4all is dit wel mogelijk.

Groet
Henk
dit al geprobeerd ?:

berichten---- email ---- outlookemail-----menu----extra---- nieuw account------succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:54:
[...]

Nee anders had ik dat er natuurlijk wel ingezet.. *O*
Ok, zijn er nog meer voordelen aan deze ROM?
Nieuwe functies, bugfixes, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb het gevonden, ik kan instellingen doen in Active Sync voor mijn outlook account.

Evengoed bedankt voor je hulp;

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik heb ook nog steeds een probleem met het verzenden van e-mails.

Ik heb een account gemaakt op de telefoon met dezelfde instellingen zoals op mijn pc. Netjes aangegeven wanneer mails moeten worden opgehaald. Dat werkt prima.
Als ik dan vervolgens een mail wil beantwoorden of een nieuwe mail wil versturen geeft die aan dat ik de netwerkdekking of mijn account moet controleren.
Koppel ik de telefoon aan mijn pc dan kan ik wel versturen.

Wat mij wel is opgevallen is dat ik een wachtwoord heb ingegeven van 8 tekens, net als op de pc. Als ik dit dan ga controleren zijn het ineens 20 tekens en ik kan het wel weer terug veranderen maar bij een volgende controle staan er weer 20 tekens.

Het lijkt alsof hij het wachtwoord niet vasthoud wat ik ingeef, ondanks dat ik wachtwoord onthouden aanvink.

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky1965 op 15-10-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:40

nielsvv

100% Afol

Ik ben opzoek naar een nieuwe cameraphone en deze spreekt me wel aan.
Kan me iemand vertellen hoe de bevindingen zijn met de camera? En ook het film gedeelte?

Heb enkele jaren(!) geleden al eens een wm device gehad, en heb deze zeer snel van de hand gedaan. Dit ding liep dagelijks vast.
Hoe zit het met de stabiliteit van de omnia samen met wm6? Ik vind het absoluut niet kunnen dat deze ook zou vastlopen en dus vaak een reset nodig heeft.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:33:

Ik heb een account gemaakt op de telefoon met dezelfde instellingen zoals op mijn pc. Netjes aangegeven wanneer mails moeten worden opgehaald. Dat werkt prima.
Als ik dan vervolgens een mail wil beantwoorden of een nieuwe mail wil versturen geeft die aan dat ik de netwerkdekking of mijn account moet controleren.

Wat mij wel is opgevallen is dat ik een wachtwoord heb ingegeven van 8 tekens, net als op de pc. Als ik dit dan ga controleren zijn het ineens 20 tekens en ik kan het wel weer terug veranderen maar bij een volgende controle staan er weer 20 tekens.

Het lijkt alsof hij het wachtwoord niet vasthoud wat ik ingeef, ondanks dat ik wachtwoord onthouden aanvink.
klinkt als een sync probleem probeer eens je account van je i900 te verwijderen en opnieuw te plaatsen misschien helpt het
het kan ook zijn dat als je een mail wilt versturen dat ie in je outbox komt en dat je na een sync hem pas verstuurd of gaat het syncen wanneer nodig elk uur of handmatig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Lucky1965 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:33:

Het aantal sterretjes bij een wachtwoord veld staat al een tijd niet gelijk aan het aantal tekens. Dit zou het raden kunnen vergemakkelijken. Wachtwoord zal wel gewoon goed staan.

Waarschijnlijk wordt de SMTP server die de mail moet versturen niet goedgekeurd omdat je via een andere provider mail probeert te versturen. Dit is vaak niet toegestaan om zo SPAMmers te blokkeren. Het lukt wel via de PC omdat je dan je thuis internet verbinding gebruikt.

Je moet dus of een SMTP server invoeren van je mobiele internet provider, of eentje die vrij toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvv schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:38:
Ik ben opzoek naar een nieuwe cameraphone en deze spreekt me wel aan.
Kan me iemand vertellen hoe de bevindingen zijn met de camera? En ook het film gedeelte?

Heb enkele jaren(!) geleden al eens een wm device gehad, en heb deze zeer snel van de hand gedaan. Dit ding liep dagelijks vast.
Hoe zit het met de stabiliteit van de omnia samen met wm6? Ik vind het absoluut niet kunnen dat deze ook zou vastlopen en dus vaak een reset nodig heeft.
hier staat een uitgebreide review lees hem eens door zou ik zeggen:

http://www.jouwmobiel.nl/...6-4fbf-9851-3a594f7b8249/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Account verwijderen en een nieuwe maken had ik al geprobeert. Heb ook al de internet provider gebeld voor de juiste server instellingen. Dit klopt nu allemaal. Hij gaf wel heel even in het kort aan dat hij een synchronisatie probleem had.

Heb je bij uitgaande mailserver beide opties aangevinkt staan?
Houd die jouw wachtwoord wel vast zoals je het hebt ingevoerd?

[ Voor 21% gewijzigd door Lucky1965 op 15-10-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben trouwens meer mensen last van het updaten van XTRA?
Gisteren een aantal keer geprobeerd maar lukte niet.

- Eerst op mijn kamer geprobeerd (1 WIFI streepje) foutmelding: Kan geen toegang tot netwerk krijgen.
- Daarna naast mijn router (vol bereik WIFI) dezelfde foutmelding

Een aantal pagina's geleden las ik dat het makkelijk via WIFI up te daten is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond zitten klooien met mijn mail settings

Gmail

ik stel alles zoals gmail aangeeft bij : https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78886

echter ik krijg geen mail verzonden!

zowel niet over me wifi als over me 3g

inloggen mail ophalen geen probleem

maar bij verzenden krijg ik altijd een foutmelding!

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:50:
Hebben trouwens meer mensen last van het updaten van XTRA?
Gisteren een aantal keer geprobeerd maar lukte niet.

- Eerst op mijn kamer geprobeerd (1 WIFI streepje) foutmelding: Kan geen toegang tot netwerk krijgen.
- Daarna naast mijn router (vol bereik WIFI) dezelfde foutmelding

Een aantal pagina's geleden las ik dat het makkelijk via WIFI up te daten is.
k heb het net ook even geprobeerd maar zie zodra ik het wil downloaden geen dowload balk oid
weet dus niet wanneer ie klaar is

maar goed het is ook niet echt noodzakelijk lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:59:
[...]

k heb het net ook even geprobeerd maar zie zodra ik het wil downloaden geen dowload balk oid
weet dus niet wanneer ie klaar is

maar goed het is ook niet echt noodzakelijk lijkt mij
Als ik op Downloaden klik krijg ik dat Windows laad balletje te zien en na ongeveer 3 min staat er: Kan geen toegang tot netwerk krijgen. Probeer het nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Als ik op Downloaden klik krijg ik dat Windows laad balletje te zien en na ongeveer 3 min staat er: Kan geen toegang tot netwerk krijgen. Probeer het nogmaals.
dat heeft meer met je wlan verbinding te maken dan met het daadwerkelijk downloaden van de data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:04:
[...]

dat heeft meer met je wlan verbinding te maken dan met het daadwerkelijk downloaden van de data
Ohh ok, kan ik deze data ook nog op een andere manier binnenkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Heb gisteren Xtra geupdate via ActiveSync op mijn pc. Laadballetje tezien gekregen. Bleef hangen op de melding dat het kosten met zich mee kon brengen.

Balletje en melding gingen (ik neem aan) na de download vanzelf weg. Neem dus aan dat de download voltooid is.

Gewwon aansluiten op je pc en lekker even een paar minuten laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:05:
[...]

Ohh ok, kan ik deze data ook nog op een andere manier binnenkrijgen?
ja via de umts verbinding die je geloof ik nog niet hebt of via de pc met kabeltje zoals hier boven is beschreven

maargoed wat is het voordeel van xtra te downloaden ?
GPS gebruik ik toch zelden

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

ja via de umts verbinding die je geloof ik nog niet hebt of via de pc met kabeltje zoals hier boven is beschreven

maargoed wat is het voordeel van xtra te downloaden ?
GPS gebruik ik toch zelden
Ok dank je.
Ik gebruik GPS op dit moment ook nog niet, maar wil dit wel gaan gebruiken als mijn Eindeloos Online ingaat.
Ik las ergens dat je XTRA een keer per week moet updaten, voor goede GPS. (dacht laat maar eens proberen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij het vodafone service point geweest. Konden helaas weinig voor mij doen ivm het onjuist leveren van een data kabel. Kon wel terug komen met eigen data kabel en dan kon hij wel even de rom updaten. Dat ga ik vanmiddag doen. Update van gh5 naar hh1 denk ik. Zal morgen wel even melden of het geholpen heeft.

alvast dank voor de reacties

groet FKZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 15-09 13:40

nielsvv

100% Afol

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:43:
[...]

hier staat een uitgebreide review lees hem eens door zou ik zeggen:

http://www.jouwmobiel.nl/...6-4fbf-9851-3a594f7b8249/
Dus toch nog stabiliteits problemen!

Wie heeft hier nog last van? En hoevaak loopt hij dan vast? Ik ben niet van plan om er andere software op te draaien, met de standaard applicaties heb ik genoeg.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvv schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:20:
[...]

Dus toch nog stabiliteits problemen!

Wie heeft hier nog last van? En hoevaak loopt hij dan vast? Ik ben niet van plan om er andere software op te draaien, met de standaard applicaties heb ik genoeg.
dit is door rom updates te verhelpen
heb het toestel nu 1 1/2 maand en pas 2 vastlopers gehad dus ik mag niet klagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super snelle GPS fixes ROM: i900DXHJ1

IGO 8
Software: COM3
Hardware COM9
Baud rate: 38400

aanrader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Even een vraagje voordat ik de boel omzeep help...dus graag jullie hulp..
Moet je perse een harde reset uitvoeren voordat je de SPB shell wilt installeren?
Ben je dan ook de telefoonnummers die op je telefoon staan kwijt?

Zijn er nog extra handelingen nodig om de SPB Shell werkend te krijgen.

(voor de skins voor SPB Shell heb ik een handleiding gevonden dat moet wel lukken! 8) )

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:44:
Beste Mensen,

Even een vraagje voordat ik de boel omzeep help...dus graag jullie hulp..
Moet je perse een harde reset uitvoeren voordat je de SPB shell wilt installeren?
Ben je dan ook de telefoonnummers die op je telefoon staan kwijt?

Zijn er nog extra handelingen nodig om de SPB Shell werkend te krijgen.

(voor de skins voor SPB Shell heb ik een handleiding gevonden dat moet wel lukken! 8) )

alvast bedankt..
je hoeft helemaal geen hardreset uit te voeren als je SPB erop wilt zetten
om het werkend te krijgen moet je het alleen installen kan via active sync of .cab installen op je telefoon
een hard reset verwijderd je software niet je telefoon nummers

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:46:
[...]

je hoeft helemaal geen hardreset uit te voeren als je SPB erop wilt zetten
om het werkend te krijgen moet je het alleen installen kan via active sync of .cab installen op je telefoon
een hard reset verwijderd je software niet je telefoon nummers

succes
Thnx voor de super snelle reactie..
Scheelt een hoop (her)installatie werkt dan..

Dus alleen het cabje draaien dan nog wat prutsen met je skins etc en het moet werken... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de standaard map van de die touch player veranderen. Hij kijkt nu in het mapje van My Documents. Ik wil dit graag veranderen in een andere map. My documents heeft beperkte ruimte en ik wil graag de muziek op de 8 gig ruimte zetten. In dit geval in de map mijn opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Vandaag stuitte ik me op probleem.

Ik belde een webshop ivm een bestelling..
" Voor klantenservice toets 1"
Uhhhh dus ik activeer touchscreen om te kijken of er nummerieke weergave zichtbaar is , maar ik zie dat nergens!?

Iemand dit ook gehad? of weet hoe je het wel kan doen?
Moest simm in andere telefoon zetten, omdat ik geen andere manier wist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksnake88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:08:

Uhhhh dus ik activeer touchscreen om te kijken of er nummerieke weergave zichtbaar is , maar ik zie dat nergens!?

Tijdens het bellen - Druk op de Actieknop om de vergrendeling weg te halen - Druk op Toetsblok - nu verschijnt je nummerieke gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksnake88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:08:

tijdens bellen middelste knop indrukken dan gaat ie van screen lock af en dan met de linker soft toets (toetsblok) het keypad openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

tijdens bellen middelste knop indrukken dan gaat ie van screen lock af en dan met de linker soft toets (toetsblok) het keypad openen
OH! jaa bedankt voor jullie snelle reactie. Ik dacht dat daarmee bedoelt werd toetsenblokkering |:( maar ze bedoelen dus keypad.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:57:
Hoe kan ik de standaard map van de die touch player veranderen. Hij kijkt nu in het mapje van My Documents. Ik wil dit graag veranderen in een andere map. My documents heeft beperkte ruimte en ik wil graag de muziek op de 8 gig ruimte zetten. In dit geval in de map mijn opslag.
niet om het een of ander, maar ik heb in My Documents geen muziek staan. Alleen in Mijn Opslag en die ziet de touch player prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

niet om het een of ander, maar ik heb in My Documents geen muziek staan. Alleen in Mijn Opslag en die ziet de touch player prima.
Hier komt je muziek te staan die je via Bluetooth ontvangt.
Wel een beetje vreemd, want dan kan je alleen media ontvangen dat kleiner is dan je geheugen en vervolgens naar je MijnOpslag of Opslagkaart kopieren om nieuwe media te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Hier komt je muziek te staan die je via Bluetooth ontvangt.
Wel een beetje vreemd, want dan kan je alleen media ontvangen dat kleiner is dan je geheugen en vervolgens naar je MijnOpslag of Opslagkaart kopieren om nieuwe media te ontvangen.
Instellingen --> verbindingen --> bluetooth --> FTP (laatste tabje)

Gedeelde map "\My Documents" wijzigen in de locatie waat je je media wil ontvangen.

Ik ben er alleen niet helemaal zeker van of de filetransfers standaard over FTP gaan of over OBEX, maar test het even uit.

Kan zijn dat je het ook nog even op je computer moet activeren. Zie ook http://wmpoweruser.com/?tag=bluetooth-ftp

[ Voor 214% gewijzigd door DeOS op 15-10-2008 15:13 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

Instellingen --> verbindingen --> bluetooth --> FTP (laatste tabje)

Gedeelde map "\My Documents" wijzigen in de locatie waat je je media wil ontvangen.
Ahh Thx, wist niet precies wat Bluetooth FTP inhield dus had hier nog niks in veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

Als ik muziekbestanden in het mapje Music plaats welke zelf weer in de map Mijn Opslag staat dan ziet de touch player de bestanden niet automatisch. Ik moet hiervoor eerst in de bibliotheek gaan en dan op bijwerken klikken waarna de telefoon op zoek gaat naar nieuw toegevoegde bestanden. Is dit juist of zouden de bestanden juist wel automatisch gezien moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:26:
[...]

Als ik muziekbestanden in het mapje Music plaats welke zelf weer in de map Mijn Opslag staat dan ziet de touch player de bestanden niet automatisch. Ik moet hiervoor eerst in de bibliotheek gaan en dan op bijwerken klikken waarna de telefoon op zoek gaat naar nieuw toegevoegde bestanden. Is dit juist of zouden de bestanden juist wel automatisch gezien moeten worden
Ik weet niet zeker of de Touchplayer dit automatisch ziet.
Ik laat de Bibliotheek gewoon even zelf zoeken naar nieuwe Media en dan heb ik gelijk alles compleet, is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! Dan weet ik dat. Inderdaad kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hun ROM hebben geflashed:

Is het mogelijk om bijvoorbeeld de nieuwste DXHJ1 ROM erop te zetten in combinatie met de HH4 Languague?
Of moet de Language file dezelfde code hebben? (HH ROM / HH Lang.)(HI ROM / HI Lang.)
Zo kan ik dus gewoon de nieuwste Engelse ROM gebruiken met NL taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik denk niet dat dat gaat werken. Als die engels is blijft die engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:45:
Ik denk niet dat dat gaat werken. Als die engels is blijft die engels.
Dat kan dus alleen weer NL worden als ik de hele XXHH1 weer erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dat denk ik wel. Ik ben ook nog steeds aan het wachten op de eerste echte officiele rom update van samsung voor de nederlandse rom. Vind dat het wel erg lang duurt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:38:
Voor de mensen die hun ROM hebben geflashed:

Is het mogelijk om bijvoorbeeld de nieuwste DXHJ1 ROM erop te zetten in combinatie met de HH4 Languague?
Of moet de Language file dezelfde code hebben? (HH ROM / HH Lang.)(HI ROM / HI Lang.)
Zo kan ik dus gewoon de nieuwste Engelse ROM gebruiken met NL taal.
Gaat hem niet worden nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Na de diverse topics bekeken te hebben, heb ik nog steeds een aantal vragen over de SAMSUNG OMNIA (I900). Samsung support kon me niet echt helpen, dus post ik ze hier:

1) Kan de Omnia (misschien met de nieuwste firmware-update) ook native filmpjes met een XViD-encodering afspelen? Of enkel met behulp van andere players, zoals de Core Player? Ik vind het raar dat de specificaties expliciet XViD support vermeldt, terwijl dit dus standaard niet lijkt te lukken?
2) Als de Omnia middels TVOut op de TV is aangesloten (bijv. om een film te kijken), kan de telefoon dan *gelijktijdig* ook van netstroom worden voorzien/opgeladen? Of kan de enige mogelijke poort (Samsung USB poort) alleen voor 1 doel tegelijk gebruikt worden?
3) Gerelateerd aan de vorige vraag, hoe lang gaat de batterij mee indien deze alleen gebruikt wordt om DivX/XViD films via TVOut te bekijken? En hoe lang duurt het opladen ervan?
4) De telefoon ondersteunt blijkbaar RDS, maar is ondersteuning voor TMC (Traffic Message Channel) dan niet eenvoudig te krijgen? Het is toch een kwestie van pakketjes interpreteren met als bron RDS?

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ok dan weten we dat dus ook weer.
Enige manier om NL terug te krijgen is door de originele XXHH ROM erop te zetten.
Zo ver is het nog niet want misschien bevalt de Engelse ROM wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@ chielomnia

Heb jij update 19 al geprobeert van manilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Is er naast SPB mobile shell ook een freeware shell voor de omnia? Ik vind de skins erg mooi die je kunt draaien op SPB alleen vind ik 50 dollar wat zonde om uit te geven.

Van wat ik zelf kon vinden waren Winterface en Ifonz alternatieven? Alleen spreekt bijna iedereen over SPB...

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:31:
@ chielomnia

Heb jij update 19 al geprobeert van manilla?
Ja heb 19b er meteen opgezet, werkt goed.
Youtube, Task manager en Opera hoef je niet te installeren. De Skin + google maps kan je op my storage zetten.

@ bierkoning,

Die link verwijst naar warez want volgens mij is Opera nog steeds niet gratis ;)

[ Voor 24% gewijzigd door DaannO op 15-10-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij de Slide 2 Play player een overzicht van alle albums krijgt?

"Cover flow dus"

Zoals dit : http://nl.youtube.com/watch?v=HSOagMJ0fEA

Ik heb de laatste versie van S2P maar hoe het moet weet ik echt niet :s

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 06:51
Even een vraagje. Mijn oom heeft een Omnia en heeft daarop tomtom geïnstalleerd. dit werkt ivm gpsgate alleen nu komt het vervelende voor dat wanneer hij gaat navigeren de tijd verspringt. Zo is het 13:19 en het volgende moment is het 15:12, zeer irritant. Zowel gpsgate 1.0 als de laatste versie 2.6 is gebruikt met verschillende baud-rates maar dit mocht allemaal niet helpen. Ook een ander programma als port-splitter mocht niet helpen.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:56:
Super snelle GPS fixes ROM: i900DXHJ1

IGO 8
Software: COM3
Hardware COM9
Baud rate: 38400

aanrader..
En...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
My experience shows that the following steps seem to improve the time to get a GPS fix, without need to download XTRA data:
1. Go to Settings > System > Enhanced GPS and set both settings to "Disable"
2. Go to your device's registry, and see the key HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver
3. Change the following string values to nothing (don't delete them, just edit them and clear the value):
CurrentLogFile (originally \GPSID_log.txt)
OldLogFile (originally \GPSID_log.bak)
4. Soft-reset your device
5. With File Explorer, go to My Device, and delete the two GPSID_log files you see, and the file named xtra. If you don't soft-reset, you will not be able to delete some of them.
6. Check again the registry setting. Sometimes in rare cases it may revert the settings back - but that's a general WM problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hier weer:d

Hoe kan je je omnia instellen voor internet via bleutooth?

Ik heb zonet een bleutooth stick gekocht voor op internet thuis te kunnen met men omnia. Weet iemand hoe ik deze moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
[flauw] Ik zou om te beginnen een bluetooth stick kopen[/flauw]

Activesync/mobile device center connectie opzetten via bluetooth? Hier is genoeg informatie over te vinden in de help van activesync/mobile device center en anders ....google is your friend.

Mocht je er dan nog niet uitkomen:
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Wat lukt er niet?

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 15-10-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

ik heb sinds afgelopen Vrijdag de samsung omnia.

super toestel ;) voorheen had ik een HTC 4350.

Nu is alleen mijn probleem dat mijn batterij binnen een dag leeg is. :'(

Ik heb via taskmanager alles wat actieve is uit gezet.
Dit helpt ook niet.

Batti staat aan
Buetooth staat uit.
Wifi staat uit
3G staat aan, maar geen verbinding met internet.
Hj is vergrendeld en beeld staat uit

Wat doe ik zo al er mee op een dag.
- Naar het werk met tomtom en Portsplitter aan.
- Hoog uit 6 tot 7 telefoon gesprekken (10 tot 15 min ieder)
- 3 tot 5 smsjes.
- Een keer internetten zo`n 10 min.
- Naar uit ook weer met de tomtom en portsplitter (als dit nog kan) :(

Telefoon heeft de volgende gegevens:

PDA: i900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXHH1

Heb het forum al door gelezen maar kan niet vinden wat mijn probleem oplost.
Verder al wel leuke dingen gelezen hier. ;)

Nog en ander ding is dat ik op de HTC kon kiezen wat ik met de X butten wou doen.
BV het afsluiten(nog wel in de taskmanager) of helemaal beeindigen van het programma.

is dit ook mogelijk bij de omnia???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je batterijverbruik klopt ongeveer hoor!
Ik zit aan 60% na een dagje.. en dan zonder tomtom te gebruiken.
Gps vraagt veel batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:09:
Je batterijverbruik klopt ongeveer hoor!
Ik zit aan 60% na een dagje.. en dan zonder tomtom te gebruiken.
Gps vraagt veel batterij!
maar is dat ook al met een hoog uit een 45 min tomtom???

ps nog bedankt voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:47:
Nog en ander ding is dat ik op de HTC kon kiezen wat ik met de X butten wou doen.
BV het afsluiten(nog wel in de taskmanager) of helemaal beeindigen van het programma.

is dit ook mogelijk bij de omnia???
Yup: http://pdaphonehome.com/f...c-button-updated-wm6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, echt wel.
Gps functie met een Omnia, dan gaat de batterij maar ~anderhalf uur mee.
En dan nog paar sms'jes en de gsm is plat ja :P

En dan nog eens rekening houden dat je Tomtom EN gpsgate of portsplitter gebruikt hé :P
Verbruiken veel van de batterij, maarja..

Best een auto-oplader kopen, kost ook niet de wereld hé.
Ik moet er ook nog eentje kopen >:)
Enja, nog iets, je gsm rond de 30-40% insteken. Heb ik al een halve week gedaan en de batterij is echt al VEEL verbeterd!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

us1111

bedankt voor je reactie ga hem zeker proberen.

X-LimiTed

ooo oke.

dan wordt het tijd voor de dure uitgave een autolader kopen. ;)

ps heb ik touwens de laatste rom versie??
ben een beetje in de war met wat samsung aanbied.

PDA: i900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXHH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:21:
[flauw] Ik zou om te beginnen een bluetooth stick kopen[/flauw]

Activesync/mobile device center connectie opzetten via bluetooth? Hier is genoeg informatie over te vinden in de help van activesync/mobile device center en anders ....google is your friend.

Mocht je er dan nog niet uitkomen:
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Wat lukt er niet?
Ik vind connectie met de gsm wel. Maar die is hij direct kwijt..
Heb ondertussen op de site van het merk zelf zitten zoeken, maar die verschaffen geen degelijke informatie jammer genoeg:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik denk dat ik nu mijn Omnia helemaal naar de tyfus heb geholpen.
Na een update gaat hij niet meer aan en alleen het rode lampje bij de on/off blijft de hele tijd branden.

Is hij nu dood of kan ik er nog iets mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
heb je vast al gedaan maar batterij eruit en er weer in hielp bij mij........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geprobeerd, maar krijg nog steeds alleen het rode ledje dat de hele tijd blijft branden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
brandt die led ook als ie niet aan de oplader hangt ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:43:
Nou ik denk dat ik nu mijn Omnia helemaal naar de tyfus heb geholpen.
Na een update gaat hij niet meer aan en alleen het rode lampje bij de on/off blijft de hele tijd branden.

Is hij nu dood of kan ik er nog iets mee doen?
Als je het samsung logo niet meer krijgt valt er weinig zelf aan te doen. Op naar een samsung service center dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:15:
[...]

Als je het samsung logo niet meer krijgt valt er weinig zelf aan te doen. Op naar een samsung service center dus!
Hmm ok ik krijg helemaal niks meer geen Samsung logo, geen Omnia logo niks.
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden van Service Centers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ben steeds blijer met mn i900

eergister opgeladen gister avond nog een belletje gedaan + 2 sms verzonden en ontvangen uurtje naar de radio geluisterd
hele nacht weer aan laten staan
vanochtend weer uurtje radio geluisterd
accu status = 70 % _/-\o_

@ nijs welke dingen heb je allemaal dan gedaan dat je je i900 naar de knoppen hebt geholpen ?
weer met de ROMS ziten klooien ?
ff tegen je stage begeleider zeggen dat je dringend naar een samsung service punt moet

Edit: @ Nijs phonehouse of een KPN businesspoint (rijswijk)
of kijk hier eens http://www.samsung.com/nl/support/ServiceLocationsMain.do

pfffff wat een drukte zo 'sochtens vroeg O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:19:
@ nijs welke dingen heb je allemaal dan gedaan dat je je i900 naar de knoppen hebt geholpen ?
weer met de ROMS ziten klooien ?
ff tegen je stage begeleider zeggen dat je dringend naar een samsung service punt moet
Ik wilde er idd een nieuwe ROM erop zetten, beetje testen enzo.
Is helaas niet goed afgelopen.
Wilde hem aanzetten en reageert nergens meer op, alleen het on/off lampje gaat rood branden en blijft aan.
Ik ga zo in de pauze even als hier een Service Point in de buurt is.

edit: Ahhh gelukkig een Service Point in de buurt
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat een opgefockte i900 het weer doet? Kan ik blijven wachten of gaan hier weken overheen?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Laatst online: 22-07-2019
Oke, appart, de batterij was vol toen ik ging slapen, omdat ik niet wakker werd van de wekker had ik voor alarmtoon 'loudest' gekozen. Gelukkig was ik al wakker voor mijn alarm zou gaan want hij gaf alleen paar piepjes, daarna niets meer. Drie kwartier later is mijn batterij bjina op! Ik had geen taken openstaan. Het enige wat ik vond is dat mijn alarm wel de hele tijd aan stond, want toen ik 'loudest' weer terugzette naar 'alam2' begon hij opeens te loeien, waarna hij gelijk uitviel. En natuurlijk geen lader bij me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:22:
[...]

Ik wilde er idd een nieuwe ROM erop zetten, beetje testen enzo.
Is helaas niet goed afgelopen.
Wilde hem aanzetten en reageert nergens meer op, alleen het on/off lampje gaat rood branden en blijft aan.
Ik ga zo in de pauze even als hier een Service Point in de buurt is.

edit: Ahhh gelukkig een Service Point in de buurt
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat een opgefockte i900 het weer doet? Kan ik blijven wachten of gaan hier weken overheen?
hangt er vanaf wat er mee mis is als het opnieuw flashen van de i900 is dan kun je er op wachten als je hem zwaar verkloot hebt dan kan het ff duren

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

hangt er vanaf wat er mee mis is als het opnieuw flashen van de i900 is dan kun je er op wachten als je hem zwaar verkloot hebt dan kan het ff duren
Haha, dan denk ik: dag dag I900 ik zie je over een paar weken weer!

Het was gisteren avond toen het gebeurde en eigenlijk niet meer veel geprobeert, alleen de batterij eruit.
Hopen dat het toch niet zo erg is dan ik denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel Jansen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:29:
Oke, appart, de batterij was vol toen ik ging slapen, omdat ik niet wakker werd van de wekker had ik voor alarmtoon 'loudest' gekozen. Gelukkig was ik al wakker voor mijn alarm zou gaan want hij gaf alleen paar piepjes, daarna niets meer. Drie kwartier later is mijn batterij bjina op! Ik had geen taken openstaan. Het enige wat ik vond is dat mijn alarm wel de hele tijd aan stond, want toen ik 'loudest' weer terugzette naar 'alam2' begon hij opeens te loeien, waarna hij gelijk uitviel. En natuurlijk geen lader bij me :D
stond je internet verbinding maybe nog open?

hoeft internet niet aan te staan maar alleen de verbinding kost ook al extra energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een vraagje tussendoor:
Van een Samsung Service Point gebruik maken is toch gewoon een service van Samsung die gratis is toch?
Moet ik ook mijn contract meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:47:
Even snel een vraagje tussendoor:
Van een Samsung Service Point gebruik maken is toch gewoon een service van Samsung die gratis is toch?
Moet ik ook mijn contract meenemen?
kassa bonnetje kan wel eens handig zijn
vaak staat op je contract niet het type telefoon vermeld en ook het imei nummer wil op het contract wel eens ontbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:48:
[...]

kassa bonnetje kan wel eens handig zijn
vaak staat op je contract niet het type telefoon vermeld en ook het imei nummer wil op het contract wel eens ontbreken
Poepoe daar zeg je wat. Geen idee of ik nog een kassabon heb.
Ik neem gewoon mijn contract mee en als ze moeilijk doen zeg ik bel maar op waar ik hem gekocht heb, want daar werkt een goede bekende van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:50:
[...]

Poepoe daar zeg je wat. Geen idee of ik nog een kassabon heb.
Ik neem gewoon mijn contract mee en als ze moeilijk doen zeg ik bel maar op waar ik hem gekocht heb, want daar werkt een goede bekende van me.
je kan ook ff langs de zaak gaan waar je hem hebt gekocht als ze een beetje een moderne kassa hebben kunnen ze waarschijnlijk nog wel een bon uit de kassa toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:52:
[...]

je kan ook ff langs de zaak gaan waar je hem hebt gekocht als ze een beetje een moderne kassa hebben kunnen ze waarschijnlijk nog wel een bon uit de kassa toveren
Ik heb een uur pauze, dus dat moet wel lukken.
Ff langs verkooppunt voor eventuele bon en misschien al hulp anders langs Service Point.
Iig bedankt voor de info

edit: Als ik naar het Service Point ga moet ik dan betalen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:53:
[...]

Ik heb een uur pauze, dus dat moet wel lukken.
Ff langs verkooppunt voor eventuele bon en misschien al hulp anders langs Service Point.
Iig bedankt voor de info
laat ff weten hoe het gegaan is
is wel handige background info over samsung service punten :Y)
Denk het niet Garantie is gratis, vertel dan niet wat je precies gedaan hebt want als je met niet officiele software bezig bent geweest kan dit een inbreuk op je garantie voorwaaren zijn

zie hier de samsung garantie voorwaarden :

http://www.samsung.com/nl...vicePolicyWarrantyMain.do

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:56:
[...]

laat ff weten hoe het gegaan is
is wel handige background info over samsung service punten :Y)
Denk het niet Garantie is gratis, vertel dan niet wat je precies gedaan hebt want als je met niet officiele software bezig bent geweest kan dit een inbreuk op je garantie voorwaaren zijn

zie hier de samsung garantie voorwaarden :

http://www.samsung.com/nl...vicePolicyWarrantyMain.do
Ik ben met officiele software bezig geweest, alleen kapte hij ermee en ging niet meer verder.
Toen ik de update opnieuw wilde doen zag hij mijn telefoon niet meer.

Na loskoppelen merkte ik dat het mis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:04:
[...]

Ik ben met officiele software bezig geweest, alleen kapte hij ermee en ging niet meer verder.
Toen ik de update opnieuw wilde doen zag hij mijn telefoon niet meer.

Na loskoppelen merkte ik dat het mis was.

(klinkt toch wel geloofwaardig?)
als je er een serieus hoofd bij hebt wel ja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vraag al enkele keren voorbij zien komen, maar nog niet echt een oplossing gezien.
Momenteel gaat mijn toestel echt meerdere keren per dag op zwart scherm. Hij is dan nog wel aan, ik kan mezelf bellen en het toestel vibreert als ik het scherm aanraak, maar ik krijg het scherm gewoon niet meer aan. Het enige wat helpt is een reset. Waanzinnig irritant natuurlijk! Is al bekend waar dit aan ligt en of het te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:07:
[...]

als je er een serieus hoofd bij hebt wel ja O-)
Ik ga gewoon dalijk eerst even naar mijn verkoopadres even vragen hoe het zit en anders ga ik nog naar het Service Point. Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Laatst online: 22-07-2019
stond je internet verbinding maybe nog open?

hoeft internet niet aan te staan maar alleen de verbinding kost ook al extra energie
[/quote]

nee, ik check altijd de takenmanager, er stonds niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:09:
[...]

Ik ga gewoon dalijk eerst even naar mijn verkoopadres even vragen hoe het zit en anders ga ik nog naar het Service Point. Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen!
De pokercareface op zetten en gaan!
Werkt nog steeds goed bij heel veel bedrijven.

Houd ons op de hoogte! Zodra ik mijn i900 binnen heb zal ik wel langs moeten gaan een keer :')
Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.