HHB is nieuwer dan de HH1.
HI3 is nog nieuwer en kun je vinden op modaco.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dit is toch gewoon een trial? of staat de unlock code ergens anders? ik kan hem nmlijk niet meer spelen...Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:18:
[...]
staat ook niet op cd hier wel:
http://www.51spsoft.com/DownInfoEn/info24823.html
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 19:53 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 19:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:13 ]
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:14 ]
Verwijderd
Tnx voor reply maar nog een vraagjeYannick schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:42:
HHB is nieuwer dan de HH1.
Ik zou het in ieder geval eerst even op een XP computer proberen. Ik weet niet meer of ik dezelfde fout kreeg, maar ook ik kreeg een fout toen ik hem wou updaten. Had het toen op XP geprobeerd en dit werkte wel.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:03:
Kan iemand mij vertellen of ik de laatste nieuwe versie heb?Staat nog in het Engels btw
PDA: i900XXHHB/CEHH8
PHONE: I900XXHH9
Als ik probeer te updaten verschijnt er een message dat het een onjuiste softwareversie is en dat ik het apparaat moet controleren. Op mijn pc staat windows vista en ik gebruik de volgende update: 20080918225949109_i900XKHH1_UserUpgrader_VISTA_v2
Deze heb ik gedownload van de belgische samsungsite btw.
Stay Frosty!
Verwijderd
lekker duidelijk !!Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:26:
[...]
Ik heb ook de Brando Screenprotector erop zitten, maar als je goed kijkt zie je hem wel zitten.
Hij werkt iig prima en de touchscreen reageert nog even goed.
Geen geklooi met het erop zetten, binnen 5 min was ik klaar!
De krasjes die op mijn scherm zaten, zijn er helaas niet met Displex af gegaan (2 grondige beurten)
Je kan ze nog wel zien onder de screenprotector.
[...]
Vraag:
Is het mogelijk om subs onder een divx te krijgen?
Antwoord:
TCPMP .72 RC1 recompile 3 met een TCPMP plugin voor subtitles, beetje kloten met overlay en video renderer en works like a charm gewoon volledige divx films op mn telefoon zonder recode etc.
subtitles moeten wel even omgezet worden van .srt naar .smi en thats it
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 14-10-2008 07:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 00:44 ]
Verwijderd
Om dit venster te hebben moet je dan skins gebruiken of de standaard SPB mobile skin?Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:48:
Heb je onderin ook 4 iconen waar je op kunt klikken? Zo ja dan is de eerste het venster wat je geplaatst hebt.
[ Voor 84% gewijzigd door pven op 14-10-2008 07:50 ]
Alleen Mobile Shell.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:00:
[...]
Om dit venster te hebben moet je dan skins gebruiken of de standaard SPB mobile skin?
Verwijderd
Via WIFI is mij dit niet gelukt.DeOS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:29:
[...]
Je weet dat je enhanced GPS (XTRA) ook gewoon op handmatig downloaden kan zetten? Dan kun je 1 à 2 keer per week deze zelf updaten als hij aan de computer hangt of als je even verbindingmaakt via WiFi bijvoorbeeld.
Dit vraag ik mijzelf ook af.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:51:
Edit: de widgets zijn best leuk, op een paar na, kunnen deze weggehaald worden voor meer overzicht?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 09:09 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door pven op 14-10-2008 09:32 ]
Verwijderd
Ik bedoel niet de widgets helemaal weghalen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:20:
In Menu vandaag kan je dat aanpassen.. widget's uitvinken en andere aanvinken..
Verwijderd
Hmmm, dit moet toch wel op een of andere manier getweaked kunnen wordenLucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:35:
Denk niet dat dat mogelijk is. Volgens mij zitten die ingebakken. Dus alles of niks.
Verwijderd
Verwijderd
simpel gooi gewoon je modem instellingen weg dan heb je ook geen verbinding met internet meer en geen hoge data rekeningVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:16:
Hmmm gisteren vanuit mijn werk (Bunnik) naar Bilthoven gereden. Had dus mijn Mcguider ingesteld voordat ik zou vertrekken, heb zelfs een minuut of 5 in de auto zitten wachten.
Uiteindelijk was ik het wachten zat en ben maar gaan rijden. Reed vanuit Bunnik richting Utrecht (stadion) en had pas bij het stadion (ongeveer 10 minuten later) een fix.
eenmaal later aangekomen in Bilthoven, controleerde ik mijn telefoon en bleek ik ongevraagd een verbinding te hebben met GPRS. Ik heb toch echt XTRA ingeschakeld maar automatisch downloaden uitgeschakeld staan. Hoe kan ik dan een verbinding aangaan met mijn GPRS?
Eenmaal later in mijn eigen huis, via active sync geprobeerd mijn XTRA instellingen te downloaden. Het probleem wat ik dan heb, is dat ik geen status van de download zie. Hoe kan ik dan weten wanneer deze klaar is? Het was namelijk zo, toen ik later naar het huis van mijn vriendin reed en eenmaal binnen was. Ik opeens een pieptoon hoorde komen van mijn telefoon. Bleek dus vrolijk nog sprake te zijn van een internet verbinding die dus ook automatisch was opgestart.
Aangezien ik nog geen internet abo heb van mijn huidige provider, lijkt het mij niet leuk om aan het eind van deze maand geconfronteerd te worden met een flinke rekening waar ik niet om gevraagd heb.
HELLUP
Verwijderd
Eeehhrrrmmm Hoe bedoel je weggooien??Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:22:
[...]
simpel gooi gewoon je modem instellingen weg dan heb je ook geen verbinding met internet meer en geen hoge data rekening
zodra je internet wel weer wilt hebben even opnieuw je net werk kiezen en je hebt de internet instellingen ook weer terug
Stay Frosty!
Verwijderd
Verwijderd
als je maar wat lult doe dat dan niet daar help je niemand mee lijkt meCDRK schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:25:
Heb je NoData al op je telefoon zitten?
Ik heb EXTRA gewoon disabled en mijn Igo8 werkt gewoon prima..?
Ik weet het ook niet, lul maar wat!
Verwijderd
test het eens door in opera een pagina te openenVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:30:
Heb net mijn internetverbinding verwijderd. Nu maar hopen, dat dit goed gaat.
Hallo, wees blij dat waarover ik lul geen onzin is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:28:
[...]
als je maar wat lult doe dat dan niet daar help je niemand mee lijkt me
NoData wil nog wel eens niet goed werken
Stay Frosty!
Verwijderd
De samsung pagina wil niet openen. Zie je wel. Ik kan het wel hoorVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:33:
[...]
test het eens door in opera een pagina te openen
opend ie wat ? heb je het niet goed gedaan![]()
opend ie niks ? je hebt het goed gedaan
Verwijderd
hahaha goed zo ben trots op jeVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:53:
[...]
De samsung pagina wil niet openen. Zie je wel. Ik kan het wel hoor
Verwijderd
Kun je mij misschien ook vertellen welk type houder en plaatje het zijn? Kon ze namelijk niet op de site van Slager vinden? Zag alleen maar Mr Handsfree spul staan. Nou maakt dat voor de houder en het plaatje niet zoveel uit maar voor een Bluetooth headset, neem ik nooit meer een Mr Handsfree.Yannick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:09:
eindelijk ff de tijd genomen om carholder te shoppen en in te bouwen. Voor 20 euro had ik bij Slager automaterialen in Scheveningen een houdertje waar de Omnia precies inpast en een plaatje dat je tussen je autoradio en je dashboard kunt schuiven.
[afbeelding]
Verwijderd
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Instellingen - Systeem - Info - ApparaatIDTusk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
Waar kan ik ergens de apparaatnaam veranderen? (zoals je bv bluetooth)
Hij staat nu op 'z'
heb dat nooit ergens ingesteld
ow en als je bij enhanced gps XTRA aan laat staan is je accu ook zo leeg
Verwijderd
Verwijderd
Deze zit in ieder geval nog niet op de HH1 ROM.Phorze schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:01:
Ik heb begrepen dat er een business card reader functie opzit. Waar kan ik dit vinden (staat niet bij programma's iig)
De nieuwste Engelse ROM (DXHI3?)Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:07:
Secany, de i900 ROM guru zegt vandaag dat SPB mobile shell een echte batterij slurper is. Óók zonder skins. Hij heeft met de nieuwste ROM, normaal bellen, sms, web totaal geen tweaks een batterylife van 4,5 dag. Het enige wat hij altijd installeerd is Batti.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 12:17 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Lucky1965 op 14-10-2008 12:19 ]
Verwijderd
23MB inleveren van de 111MB (HH4) of van de 93MB (HH1)?Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:14:
Die HI3 rom mag dan misschien wat beter zijn i.c.m accu duur maar om daar 23 Mb aan ram voor in te leveren vind ik teveel.
Bij de HI3 rom schijn je 88 Mb vrij geheugen te hebben, bij de HH4 heb je 111 Mb, dat is dus een verschil van 23 Mb.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:21:
[...]
23MB inleveren van de 111MB (HH4) of van de 93MB (HH1)?
Verwijderd
Hmm dat is dan ook nog 5 MB minder dan de originele HH1 van mij.Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:23:
[...]
Bij de HI3 rom schijn je 88 Mb vrij geheugen te hebben, bij de HH4 heb je 111 Mb, dat is dus een verschil van 23 Mb.
Verwijderd
iemand een idVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:53:
Ik heb al ongeveer 2 weken problemen met de camera. Eerst wou de camera niet meer opstarten nag de melding bezig met laden ging de telefoon weer naar het today scherm. Soft reset gedaan geen oplossing ook een harde reset was geen oplossing. Had wel opeens andere menu achter gronden en dergelijke maar nog steeds geen werkende camera. Ik neem aan dat hij gewoon een programma opstart om die camera te laten werken. Weet iemand de naam dan kan ik proberen om via taak beheer het programma te openen. Als dit niet helpt zal ik eens langs een service punt voor een software upgrade ivm de brick verhalen voor een i900v.
al vast dank groet FKZ
nee weet ik niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:09:
[...]
Kun je mij misschien ook vertellen welk type houder en plaatje het zijn? Kon ze namelijk niet op de site van Slager vinden? Zag alleen maar Mr Handsfree spul staan. Nou maakt dat voor de houder en het plaatje niet zoveel uit maar voor een Bluetooth headset, neem ik nooit meer een Mr Handsfree.
bij mij niet.Tusk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
[...]
Geldt alleen voor mono headphones, echter Teksoft BlueMusic blijkt niet te werken met de Omnia dus de TS klopt niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:25:
Naar aanleiding van deze vraag:
Vraag:
is het mogelijk om geluid af te spelen met de bijgeleverde bluetooth oordopje? of is dat alleen om te bellen??
Antwoord:
Kan met Teksoft BlueMusic.
Ik heb thuis een Bluetooth Headphone: http://ecx.images-amazon....I/21TF013XQWL._SS400_.jpg
Heb ik dan ook dit programma nodig of geldt dit alleen voor Mono Headphones?
[ Voor 5% gewijzigd door Yannick op 14-10-2008 13:05 ]
Verwijderd
alleen als je je GPS niet goed afsluit dan wel jaTusk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
Verwijderd
PDA :i900XKHH8/XKHH4Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:14:
Deze zit in ieder geval nog niet op de HH1 ROM.
Misschien dat deze is toegevoegd bij de nieuwe Nederlandse (officiele) ROM
Verwijderd
Vier topics en maar 400 berichten?Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:
wordt het niet tijd voor een topic over roms op een omnia. Heb 4 topics doorgewerkt zon 400 berichten en wordt op mijn vingers getikt over oude crap
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Dit is waarschijnlijk wel de laatste officiele NL ROM.Phorze schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:09:
[...]
PDA :i900XKHH8/XKHH4
PHONE: i900XXHH9
Is dit de laatste rom? Ik heb volgens mij alleen een language update gedaan voor de engelse taal.
je zou S2U2 kunnen installeren. Die heeft ondermeer de optie om geen scherm knoppen te tonen bij inkomend gesprekJuicy-x schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:46:
Ik heb mijn toestel altijd in een hoesje in mijn broekzak. Telefoon is vergrendeld. Alleen wanneer ik gebeld wordt springt mijn telefoon aan en krijg ik de melding op mijn scherm beantwoorden of negeren. Wanneer ik hem dus uit mijn broekzak haal druk hij dus 9 van de 10 keer al op beantwoorden!
Hoe kan ik dit uitschakelen? (voorbeeld door alleen op te nemen via de knoppen)
[ Voor 15% gewijzigd door Yannick op 14-10-2008 13:57 ]
Verwijderd
Op de HH1 ROM met HH4 Language zit Shozu versie 3.30.96Yannick schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:53:
Kan iemand mij vertellen welke versie van Shozu er op de nederlandse roms zit? Heb nu een Engelse van Modaco maar daar zit Shozu niet op en de Shozu (versie 4) van de website van Shozu die doet het niet op m'n Omnia.
Een topic over ROMs is overigens een goed idee, maar dan niet alleen voor de Omnia maar voor alle toestellen. Uiteraard meteen de opmerking dat linken naar custom ROMs niet toe wordt gestaan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:
wordt het niet tijd voor een topic over roms op een omnia. Heb 4 topics doorgewerkt zon 400 berichten en wordt op mijn vingers getikt over oude crap
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 14:45 ]
Verwijderd
Het gaat er volgens mij om, dat niet officiele ROMs warez kunnen bevatten en hier wil Tweakers het liefste niks mee te maken hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:
De roms die ik poste zijn misschien engels maar wel officiële (beta)roms, niets customized aan.
Dit is wel degelijk verschil. Customizing kan pas vanaf vandaag.
^ wat Nijs zegt. Daarnaast kunnen officiële ROMs alleen van officiële sites worden gedownload, rapidshare is zeker geen officiële site (zie ook Windows Based Mobiles & PDA's Beleid).Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:
De roms die ik poste zijn misschien engels maar wel officiële (beta)roms, niets customized aan.
Dit is wel degelijk verschil. Customizing kan pas vanaf vandaag.
Verwijderd
Ah op die fiets, laten we dat maar hopen danVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:48:
[...]
Het gaat er volgens mij om, dat niet officiele ROMs warez kunnen bevatten en hier wil Tweakers het liefste niks mee te maken hebben.
Customizing ROMs? Kun je je eigen ROM samenstellen of wat?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:04 ]
Verwijderd
Aha ok, ik zal straks wel even kijken op 'de site die niet genoemd mag worden'.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:57:
[...]
Ah op die fiets, laten we dat maar hopen dan![]()
Als het goed is, kan dit vanaf nu ja. Ben zelf ook erg benieuwd wat die nerds allemaal kunnen bakken voor ons. Tweaken is altijd leuk, jammer dat ik zelf niets kan in .NET e.d... Op modaco kan je hier meer over lezen..
Maar dan zijn het geen officiële ROMs meer en staan we ze dus niet toe. Kip / ei enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:57:
[...]
p.s. Officiele chinese samsung sites zijn niet te lezen tenzij je Chinees, Maleisisch of Tamil kan, dan moet het toch echt via rapidshare!
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 14-10-2008 15:13 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:19 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:31 ]
Verwijderd
De S2U2 die ik heb gedownload werkte perfect. (gebruik hem nu niet meer)Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:19:
even een vraag aan de mensen die S2u2 ook gebruiken:
Hebben jullie ook de slide bar maar voor een gedeelte in beeld. (lees niet in het midden)
Ik kan wel gewoon sliden, maar het balkje staat teveel naar links-onder en niet de volledige text: slide 2 unlock staat er.
het werkt dus wel, maar staat niet mooi...
iemand een idee hoe je dit kan aanpassen?
Verwijderd
Verwijderd
nee dit is niet mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:
Weet iemand trouwens of je de geluidsbestanden voor een Tomtom ook kan gebruiken voor McGuider? Bij mijn versie zat namelijk geen Nederlandse stem. Heb nu van Somertijd.nl (is gratis) de bestanden gedownload voor Tomtom en pda en stuff.
Ben eigenlijk wel benieuwd of dit uberhaupt werkt. Zit op mijn werk, dus kan ze niet installeren. Misschien dat iemand dit al heeft geprobeerd?
Verwijderd
Wellicht makkelijk om te vermelden dat ik S2u2 v 1.22 By A_C gebruik.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:35:
[...]
De S2U2 die ik heb gedownload werkte perfect. (gebruik hem nu niet meer)
Goed in beeld en de resolutie klopt. Ik zal thuis wel even kijken waar ik deze vandaan heb.
Verwijderd
Verwijderd
Damn!!Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:42:
[...]
nee dit is niet mogelijk.
TomTom maakt gebruik van andere audio files dan McGuider en deze zijn trouwens ook niet los te downloaden.
Doe voor de grap eens een reboot. Volgens mij is in die HI roms de batterijbalk bugged. Had gister ook heeeeel lang 100%, tot ik een reboot deed. Zat hij opeens op 75%Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:16:
Misschien leuk om te weten dat ik nu met mijn batterij vanaf 00:00 vannacht (vanaf 07:00 in gebruik) op de HI3 rom nog steeds 100% heb. Dit is werkelijk uniek voor mij.
3G staat hele dag aan, om de 30 minuten mail binnen halen (3 accounts) en zit nu op de 6 telefoongesprekken (a 2 minuten) en 10 smsjes, een paar potjes solitaire, teeter uitgeprobeerd en Diamond Hologram wat ook overigens goed werkt nu. Heb niets geinstalleerd, behalve Manilla 2D.
Default blanke hetero
Verwijderd
Zit nu op een mooie 90%Ebayzo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:29:
[...]
Doe voor de grap eens een reboot. Volgens mij is in die HI roms de batterijbalk bugged. Had gister ook heeeeel lang 100%, tot ik een reboot deed. Zat hij opeens op 75%
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 16:34 ]
Verwijderd
mijne sinds 07.30 van de laderVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:30:
[...]
Zit nu op een mooie 90%
rebooten kost ook heel wat natuurlijk..
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
en welke ROM gebruik je nu?Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:00:
[...]
mijne sinds 07.30 van de lader
4 keer mee gebeld 10 minuten per gesprek ongeveer
7 x sms
internet staat aan
hsdpa staat uit
bluetooth uit
wifi uit
SPB shell aan
huidige stand: 100%![]()
![]()
Verwijderd
Nog steeds de orginele H1 ROM zonder updatesVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:05:
[...]
en welke ROM gebruik je nu?
Batterij opgevoed door middel van leeg/vol of half leeg/laden?
Verwijderd
Ohh ok ja ik gebruik ook nog steeds de HH1 (met HH4 Language)Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:08:
[...]
Nog steeds de orginele H1 ROM zonder updates
laad mijn accu pas op bij 30 % en dan pas van de lader halen wanneer groene led aan is
Verwijderd
Raar en een hard reset had je al geprobeerd? Zal wel helpen..Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:11:
[...]
Ohh ok ja ik gebruik ook nog steeds de HH1 (met HH4 Language)
Zit momenteel nog op 90% (maar dit was al zo toen ik hem van de lader haalde)
Beetje vreemd dat hij al 10% minder laat zien terwijl groen led aan is
Parrot is inmiddels voorzien van de laatste software maar het heeft niet geholpen, en het bellen met de BH 500 gaat nog steeds vlekkeloos. Aangezien ik geen zin heb om de hele dag met een garnaal in m'n oor te gaan rijden koop ik wel een SP 700.mariconjo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:36:
[...]
Ik heb inmiddels het volgende ontdekt: tijdens het syncen van mijn Omnia met de parrot(ronddraaiend cirkeltje in beeld) werkt het touchscreen niet. Zo gauw het syncen stopt doet ie het prima, maar na een telefoongesprek begint het syncen opnieuw. Parrot maar eens een software update geven. To be continued.
Verwijderd
Moet je de volgende keer gewoon even de zoekfunctie gebruiken bovenaan. Is al een aantal keer voorbij gekomen. De hardware van de omnia ondersteund het decoderen van het TMC signaal niet. Dit gaat dus niet werken. Igo ziet gewoon elke radio chip als een mogelijk TMC ontvanger.Tusk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:03:
zijn er toevallig al mensen die het voor elkaar hebben gekregen om via TMC mobiele flitsinformatie te ontvangen en dit in IGO8 te verwerken? Ik zit me al de hele middag suf te googlen.
Zijn inderdaad wel meer mensen die hem na 4/5 weken nog niet hebben ontvangen (zoekterm = voucher). Gewoon even afwachten dus, lijkt me dat samsung wel gelijk heeft.Hebben meer mensen de ervaring dat het erg lang duurt voordat je de travelcase in je bezit hebt? Of hebben de meesten hem heel snel ontvangen? Alvast bedankt!
[ Voor 23% gewijzigd door DeOS op 14-10-2008 19:24 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Ik kreeg m meteen al in de doos geleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:07:
Hallo allemaal,
Ik heb een groot deel van de berichten over de Samsung Omnia gelezen (deel 1 t/m 4.... pff!) Maar niet allemaal, daarom bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al eerder is gesteld.
Ik heb op 6 september een Samsung Omnia aangeschaft en in de Millionaire doos zat een voucher voor een travelcase. Deze heb ik gelijk die dag op de post gedaan. Tot nu toe (ongeveer vijf weken later dus) heb ik nog steeds geen travelcase ontvangen![]()
Vorige week heb ik de Samsung helpdesk gebeld en daar kreeg ik een onbenullig kreng aan de lijn wat mij met een ongelooflijk bot accent meedeelde dat het 2 tot 8 ''weekuh' kon duren en vaak ''languh''. Bovendien gaf zij aan dat dit ''echt heul normaal'' was
Hebben meer mensen de ervaring dat het erg lang duurt voordat je de travelcase in je bezit hebt? Of hebben de meesten hem heel snel ontvangen? Alvast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Stay Frosty!
Verwijderd
Is het nu nog nodig om dat nummer in te voeren om de camera te updaten?Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:51:
Voor de geïnteresseerde;
Net geflashed naar de nieuwste ROM i900 DXHJ1.. (engels dus)
Het flashen blijft altijd spannend, maar ging soepel en was succesvol.
Na het flashen altijd even een hard reset doen (voor volledig schoon begin en schijnt soms wat voordelen te hebben kwa back heat e.d.).
De eerste tikken op het toetsenbord, wat een snelheid!!
Een hele vooruitgang met de vorige ROMS, nu begint het er toch op te lijken.
Je raakt het scherm nauwelijks of hij reageert al... Verwerkt de invoer in no-time..
Switchen tussen de tabbladen gaat vlekkeloos.
Nu kijken hoe het zit met de back heat / battery time;
zal het zo snel mogelijk laten weten.
Memory info:
Storage
88.66
34.54
54.13
Program
96.70
43.07
53.63
Verwijderd
Verwijderd
hoiVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:19:
even een vraag aan de mensen die S2u2 ook gebruiken:
Hebben jullie ook de slide bar maar voor een gedeelte in beeld. (lees niet in het midden)
Ik kan wel gewoon sliden, maar het balkje staat teveel naar links-onder en niet de volledige text: slide 2 unlock staat er.
het werkt dus wel, maar staat niet mooi...
iemand een idee hoe je dit kan aanpassen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq