Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

HHB is nieuwer dan de HH1.
HI3 is nog nieuwer en kun je vinden op modaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch gewoon een trial? of staat de unlock code ergens anders? ik kan hem nmlijk niet meer spelen...

never mind heb hem al.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste posting aan de hand van de Omnia... een prima toestel met wat kinderziektes?

Ik heb een aantal problemen waar ik niet mee uit de voeten kom:

Met de functie "telefoon aan" zet de telefoon ook GPRS/internetverbinding aan, dit wil ik liever niet, kan dit uitgeschakeld worden?

Vergendelen zou lukken door de 'ophang'-toets lang in te drukken, dit lukt niet, of heb ik het mis?

Ik wil liever niet hotmail automatisch koppelen aan de telefoon, kan ik gewoon het account wegmikken zonder dat msn-messenger er last van krijgt?

Verder wil ik niet alle filmpjes en foto's kunnen laten zien via de touchplayer of de diavoorstelling, nu zoekt het toestel alle beschikbare documenten voor de functie.

Tot slot, ik heb al heel wat gelezen hier (niet alles) maar klopt het dat updates het beste kunnen worden gedaan via de computer en dan de telefoon erop aansluiten?

Bedankt alvast :)

Edit: de widgets zijn best leuk, op een paar na, kunnen deze weggehaald worden voor meer overzicht?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen gebruiken GPSgate voor gebruik GPS op Omia. Op de officiele supportsite wordt dit echter ten zeerste afgeraden ivm mogelijke beschadiging bootsector Omnia? Ik gebruik zelf Route 66 icm GSPgate met wisselend succes.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen tijd om het te vertalen maar misschien heeft iemand er iets aan:

Question 2) Customers having issues with low volume coming from the earphones, yet very loud volumes coming from the speaker. One of our eForum members have come up with a great fix for this.

All you’ll need to do is:

- Dial *#0002*28346#
- This will bring up a screen Called ‘Control Util’
- To change the loudspeaker Volume for Mps/Ring tones/Movies etc
- Click Menu
- Click Normal
- Click Handset
- Speaker Volume: SPK(02) –db is less volume, I would recommend setting this to -1.5db
- When you are done, click Menu then ‘Apply’
- Digital to analogue (This affects the overall Volume of Mp3’s, Movies etc – Both Headset and loud speaker) I would recommend setting this to 0db
- When you are done, Click Menu then ‘Apply’ then ‘ok’
- Click Menu
- Click Normal
- Click Headset (This is for the headphones volume)
- Headphones Volume HP (02) –db is less volume +db is more volume. I would recommend settings this to 0db
- Click Menu then ‘Apply’
- Digital to Analogue DAC (0C) this affects overall volume of Mp3’s, Movies etc. I would recommend settings this to 0db
- Click Menu then ‘Apply’ then ‘ok’

I would recommend playing an Mp3 then dialling the ‘Control Util’ number and set your preferred maximum Volume.

Please note, setting volumes too high can damage the speaker of your phone and headphones and also your hearing! Please use with caution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan mag alles in 1 post ipv te verdelen over een x aantal!

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven!

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven!

[ Voor 98% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkde,

leuke posts maar dit was al lang en breed bekend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven!

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven!

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook niet bijster handig, of wel :?

[ Voor 96% gewijzigd door DaannO op 13-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@henkde, als je dit topic had doorgelezen had je gezien dat het al bekent was. M.a.w Oud Nieuws ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:42:
HHB is nieuwer dan de HH1.
HI3 is nog nieuwer en kun je vinden op modaco.
Tnx voor reply maar nog een vraagje :p
Kan ik die HHB-upadate wel gebruiken? Want de update die op samsungsite staat werkt niet voor mij, of moet ik hem mss eerst in het Nederlands zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Heeft er iemand de combinatie Jabra BT3030 met omnia?

Alles werkt top alleen als ik een gesprek ga voeren is hij echt luid (volume headset op omnia het laagste en volume is op jabra zelf niet aan te passen tijdens het bellen zeer vreemd).
Heb er wel sennheiser oortjes aanhangen die iets makkelijker aan te sturen dan die standaard van jabra daardoor gaat hij zoiezo iets harder. Maar bij muziek is het goed te regelen alleen zodra er iemand belt is het feest :+ .

Heb ook al volume met die code aan proberen te passen alleen als de headset eraan zit springen de waardes steeds terug (ook zijn de waardes van btmono anders als de headset eraan zit dan van te voren).

Als iemand me vooruit zou kunnen helpen zou echt fijn zijn want ik zit er al een tijdje mee te |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:03:
Kan iemand mij vertellen of ik de laatste nieuwe versie heb? :p Staat nog in het Engels btw ;)
PDA: i900XXHHB/CEHH8
PHONE: I900XXHH9

Als ik probeer te updaten verschijnt er een message dat het een onjuiste softwareversie is en dat ik het apparaat moet controleren. Op mijn pc staat windows vista en ik gebruik de volgende update: 20080918225949109_i900XKHH1_UserUpgrader_VISTA_v2
Deze heb ik gedownload van de belgische samsungsite btw.
Ik zou het in ieder geval eerst even op een XP computer proberen. Ik weet niet meer of ik dezelfde fout kreeg, maar ook ik kreeg een fout toen ik hem wou updaten. Had het toen op XP geprobeerd en dit werkte wel.

---

zoo ik heb Igo8 erop gezet en zonet ff wezen rijden.
Ik had hem nog op voetganger staan en toen ik harder reed dan 50km/u, zei ze dat ik te snel bewoog en of ik de optie auto wou kiezen :D GPS fix kreeg ik ook aardig snel. Gelijk na het opstarten van igo8 duurde het wel ff..een minuut of 2/3. Toen ik later mn route instelde kreeg ik een melding dat ik geen gps fix had, maar kreeg binnen 1 minuut een fix.

Igo8, NL/DL/BE maps, nederlandse language pack en nederlandse stemmen.
POI en Speedcam heb ik er ook op. Ook nog ff getest, paar honderd meter voor de flitspaal geeft ie een signaaltje en hoe dichter ik er in de buurt kom hoe sneller die gaat. werkt prima zo!!
Nu alleen nog een houdertje voor in de auto.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:26:
[...]

Ik heb ook de Brando Screenprotector erop zitten, maar als je goed kijkt zie je hem wel zitten.
Hij werkt iig prima en de touchscreen reageert nog even goed.
Geen geklooi met het erop zetten, binnen 5 min was ik klaar!

De krasjes die op mijn scherm zaten, zijn er helaas niet met Displex af gegaan (2 grondige beurten)
Je kan ze nog wel zien onder de screenprotector.

[...]

Vraag:
Is het mogelijk om subs onder een divx te krijgen?
Antwoord:
TCPMP .72 RC1 recompile 3 met een TCPMP plugin voor subtitles, beetje kloten met overlay en video renderer en works like a charm gewoon volledige divx films op mn telefoon zonder recode etc.
subtitles moeten wel even omgezet worden van .srt naar .smi en thats it
lekker duidelijk !!

Je hoeft niet te reageren. Pleeg eens wat onderzoek en je zal zien dat het best te begrijpen is, als je er maar wat tijd in steekt.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 14-10-2008 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als jij een betere handleiding/stappenplan weet... hoor ik het graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]CDRK schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:05:
[...]

Ik zou het in ieder geval eerst even op een XP computer proberen. Ik weet niet meer of ik dezelfde fout kreeg, maar ook ik kreeg een fout toen ik hem wou updaten. Had het toen op XP geprobeerd en dit werkte wel.

Ok zal ik zeker is proberen! bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/1972/standaardtodaybh6.png

Hoe krijg je dat eerste venster erop?
Dat lukt mij niet? De andere 2 vensters kloppen wel

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Heb je onderin ook 4 iconen waar je op kunt klikken? Zo ja dan is de eerste het venster wat je geplaatst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:48:
Heb je onderin ook 4 iconen waar je op kunt klikken? Zo ja dan is de eerste het venster wat je geplaatst hebt.
Om dit venster te hebben moet je dan skins gebruiken of de standaard SPB mobile skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik zou willen zien hoe laat ik een oproep heb gemist, maar ik zie alleen een tijd vermeld als ik op de dag zelf kijk. M.a.w. een dag later staat er 00:00 voor alle gemiste oproepen. Ik kan nergens in 'oproeplog' een instelling vinden om dit zichtbaar te krijgen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
*knip*

Kicken binnen 24 uur is niet nodig, daarbij is het niet nodig om een nieuw bericht te plaatsen als het laatste bericht van jou is (gebruik dan de edit-knop).

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 14-10-2008 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:00:
[...]

Om dit venster te hebben moet je dan skins gebruiken of de standaard SPB mobile skin?
Alleen Mobile Shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanacht mijn telefoon helemaal opgeladen tot vanmorgen het groene ledje brande.
Toen ik echter de lader eruit haalde stond de batterij op 90%.
Ik heb de telefoon nog even aan de lader gehangen, maar geeft weer een groene led aan en 90%.
Hebben meer mensen hier last van?
DeOS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Je weet dat je enhanced GPS (XTRA) ook gewoon op handmatig downloaden kan zetten? Dan kun je 1 à 2 keer per week deze zelf updaten als hij aan de computer hangt of als je even verbindingmaakt via WiFi bijvoorbeeld.
Via WIFI is mij dit niet gelukt.
Dit is de eerste keer dat ik het probeer, maar hij laad erg lang en loopt uiteindelijk op niks uit.
Met ActivSync kan ik dus gewoon de GPS XTRA updaten? Of moet ik hier nog iets voor instellen?
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:51:
Edit: de widgets zijn best leuk, op een paar na, kunnen deze weggehaald worden voor meer overzicht?
Dit vraag ik mijzelf ook af.
Is het mogelijk om een paar niet gebruikte Widgets te verbergen?
Verwijderen hoeft voor mij niet, maar als ze gewoon niet zichtbaar zijn is voldoende.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Menu vandaag kan je dat aanpassen.. widget's uitvinken en andere aanvinken..
Met SPB mobile shell kan je dit ook aanpassen

*knip* kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 14-10-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:20:
In Menu vandaag kan je dat aanpassen.. widget's uitvinken en andere aanvinken..
Ik bedoel niet de widgets helemaal weghalen.
Ik wil de widgets gebruiken, maar bijvoorbeeld de Radio widget gebruik ik niet. Die wil ik dus uit het widget rijtje halen (verbergen), zodat de wel gebruikte widgets overzichtelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Denk niet dat dat mogelijk is. Volgens mij zitten die ingebakken. Dus alles of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:35:
Denk niet dat dat mogelijk is. Volgens mij zitten die ingebakken. Dus alles of niks.
Hmmm, dit moet toch wel op een of andere manier getweaked kunnen worden ;)
Ik zal eens verder kijken of ik hier iets over kan vinden.
Misschien op 'de site die hier niet genoemd wordt'!

Zodra ik meer weet zal ik dit uiteraard laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm gisteren vanuit mijn werk (Bunnik) naar Bilthoven gereden. Had dus mijn Mcguider ingesteld voordat ik zou vertrekken, heb zelfs een minuut of 5 in de auto zitten wachten.

Uiteindelijk was ik het wachten zat en ben maar gaan rijden. Reed vanuit Bunnik richting Utrecht (stadion) en had pas bij het stadion (ongeveer 10 minuten later) een fix.

eenmaal later aangekomen in Bilthoven, controleerde ik mijn telefoon en bleek ik ongevraagd een verbinding te hebben met GPRS. Ik heb toch echt XTRA ingeschakeld maar automatisch downloaden uitgeschakeld staan. Hoe kan ik dan een verbinding aangaan met mijn GPRS?

Eenmaal later in mijn eigen huis, via active sync geprobeerd mijn XTRA instellingen te downloaden. Het probleem wat ik dan heb, is dat ik geen status van de download zie. Hoe kan ik dan weten wanneer deze klaar is? Het was namelijk zo, toen ik later naar het huis van mijn vriendin reed en eenmaal binnen was. Ik opeens een pieptoon hoorde komen van mijn telefoon. Bleek dus vrolijk nog sprake te zijn van een internet verbinding die dus ook automatisch was opgestart.

Aangezien ik nog geen internet abo heb van mijn huidige provider, lijkt het mij niet leuk om aan het eind van deze maand geconfronteerd te worden met een flinke rekening waar ik niet om gevraagd heb.

HELLUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:16:
Hmmm gisteren vanuit mijn werk (Bunnik) naar Bilthoven gereden. Had dus mijn Mcguider ingesteld voordat ik zou vertrekken, heb zelfs een minuut of 5 in de auto zitten wachten.

Uiteindelijk was ik het wachten zat en ben maar gaan rijden. Reed vanuit Bunnik richting Utrecht (stadion) en had pas bij het stadion (ongeveer 10 minuten later) een fix.

eenmaal later aangekomen in Bilthoven, controleerde ik mijn telefoon en bleek ik ongevraagd een verbinding te hebben met GPRS. Ik heb toch echt XTRA ingeschakeld maar automatisch downloaden uitgeschakeld staan. Hoe kan ik dan een verbinding aangaan met mijn GPRS?

Eenmaal later in mijn eigen huis, via active sync geprobeerd mijn XTRA instellingen te downloaden. Het probleem wat ik dan heb, is dat ik geen status van de download zie. Hoe kan ik dan weten wanneer deze klaar is? Het was namelijk zo, toen ik later naar het huis van mijn vriendin reed en eenmaal binnen was. Ik opeens een pieptoon hoorde komen van mijn telefoon. Bleek dus vrolijk nog sprake te zijn van een internet verbinding die dus ook automatisch was opgestart.

Aangezien ik nog geen internet abo heb van mijn huidige provider, lijkt het mij niet leuk om aan het eind van deze maand geconfronteerd te worden met een flinke rekening waar ik niet om gevraagd heb.

HELLUP
simpel gooi gewoon je modem instellingen weg dan heb je ook geen verbinding met internet meer en geen hoge data rekening
zodra je internet wel weer wilt hebben even opnieuw je net werk kiezen en je hebt de internet instellingen ook weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:22:
[...]

simpel gooi gewoon je modem instellingen weg dan heb je ook geen verbinding met internet meer en geen hoge data rekening
zodra je internet wel weer wilt hebben even opnieuw je net werk kiezen en je hebt de internet instellingen ook weer terug
Eeehhrrrmmm Hoe bedoel je weggooien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Heb je NoData al op je telefoon zitten?

Ik heb EXTRA gewoon disabled en mijn Igo8 werkt gewoon prima..?

Ik weet het ook niet, lul maar wat! ;)

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen hoge GPRS kosten (Zonder internet abbo) zou je de GPRS Internet instellingen kunnen verwijderen uit de telefoon:
Menu - Instellingen - Verbindingen - Verbindingen - Bestaande verbindingen beheren - verwijder de Internet verbinding!
(Instellingen komen wel terug zodra je van netwerk veranderd en terug gaat naar huidige netwerkprovider)

Je kan ook het programma NoData erop zetten, waardoor de GPRS Internet verbindingen niet aanspringt als deze disabled is in het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CDRK schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:25:
Heb je NoData al op je telefoon zitten?

Ik heb EXTRA gewoon disabled en mijn Igo8 werkt gewoon prima..?

Ik weet het ook niet, lul maar wat! ;)
als je maar wat lult doe dat dan niet daar help je niemand mee lijkt me

NoData wil nog wel eens niet goed werken

@ snow:
als je naar je modem instellingen gaat (zelf even zoeken )en je wijzigd daar een zooi kun je ook niet meer per ongeluk op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn internetverbinding verwijderd. Nu maar hopen, dat dit goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:30:
Heb net mijn internetverbinding verwijderd. Nu maar hopen, dat dit goed gaat.
test het eens door in opera een pagina te openen
opend ie wat ? heb je het niet goed gedaan :'(
opend ie niks ? je hebt het goed gedaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

als je maar wat lult doe dat dan niet daar help je niemand mee lijkt me

NoData wil nog wel eens niet goed werken
Hallo, wees blij dat waarover ik lul geen onzin is.
Het is nog wel informatie waar hij wat aan heeft. :O

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:33:
[...]

test het eens door in opera een pagina te openen
opend ie wat ? heb je het niet goed gedaan :'(
opend ie niks ? je hebt het goed gedaan d:)b
De samsung pagina wil niet openen. Zie je wel. Ik kan het wel hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:53:
[...]

De samsung pagina wil niet openen. Zie je wel. Ik kan het wel hoor :D
hahaha goed zo ben trots op je _O-

paar dagen geleden al eens gevraagd:
op pagina 36 van dit topic staat een G-Remote app. heeft iemand deze al geprobeerd of het echt werkt ik krijg hem niet aan de gang namelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:09:
eindelijk ff de tijd genomen om carholder te shoppen en in te bouwen. Voor 20 euro had ik bij Slager automaterialen in Scheveningen een houdertje waar de Omnia precies inpast en een plaatje dat je tussen je autoradio en je dashboard kunt schuiven.
[afbeelding]
Kun je mij misschien ook vertellen welk type houder en plaatje het zijn? Kon ze namelijk niet op de site van Slager vinden? Zag alleen maar Mr Handsfree spul staan. Nou maakt dat voor de houder en het plaatje niet zoveel uit maar voor een Bluetooth headset, neem ik nooit meer een Mr Handsfree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van deze vraag:
Vraag:
is het mogelijk om geluid af te spelen met de bijgeleverde bluetooth oordopje? of is dat alleen om te bellen??
Antwoord:
Kan met Teksoft BlueMusic.

Ik heb thuis een Bluetooth Headphone: http://ecx.images-amazon....I/21TF013XQWL._SS400_.jpg
Heb ik dan ook dit programma nodig of geldt dit alleen voor Mono Headphones?

Ik heb dit helaas zelf nog niet kunnen testen, omdat mijn oplader ergens bij een vriend ligt, maar als iemand het antwoord weet is dit welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Waar kan ik ergens de apparaatnaam veranderen? (zoals je bv bluetooth)
Hij staat nu op 'z'
heb dat nooit ergens ingesteld :?

ow en als je bij enhanced gps XTRA aan laat staan is je accu ook zo leeg :)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tusk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
Waar kan ik ergens de apparaatnaam veranderen? (zoals je bv bluetooth)
Hij staat nu op 'z'
heb dat nooit ergens ingesteld :?

Instellingen - Systeem - Info - ApparaatID
Dit is de naam van Bluetooth en ActivSync etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:34
Ik heb begrepen dat er een business card reader functie opzit. Waar kan ik dit vinden (staat niet bij programma's iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secany, de i900 ROM guru zegt vandaag dat SPB mobile shell een echte batterij slurper is. Óók zonder skins. Hij heeft met de nieuwste ROM, normaal bellen, sms, web totaal geen tweaks een batterylife van 4,5 dag. Het enige wat hij altijd installeerd is Batti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phorze schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:01:
Ik heb begrepen dat er een business card reader functie opzit. Waar kan ik dit vinden (staat niet bij programma's iig)
Deze zit in ieder geval nog niet op de HH1 ROM.
Misschien dat deze is toegevoegd bij de nieuwe Nederlandse (officiele) ROM
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:07:
Secany, de i900 ROM guru zegt vandaag dat SPB mobile shell een echte batterij slurper is. Óók zonder skins. Hij heeft met de nieuwste ROM, normaal bellen, sms, web totaal geen tweaks een batterylife van 4,5 dag. Het enige wat hij altijd installeerd is Batti.
De nieuwste Engelse ROM (DXHI3?)
Of de nieuwste Nederlandse ROM (HH9 ofzo?)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
4,5 dag is wel erg lang voor zo'n telefoon met windows mobile. Als je de meeste forums doorleest is 2 dagen redelijk acceptabel. Alles natuurlijk afhankelijk van wat je er mee doet en wat erop staat.

Die HI3 rom mag dan misschien wat beter zijn i.c.m accu duur maar om daar 23 Mb aan ram voor in te leveren vind ik teveel. :?

[ Voor 24% gewijzigd door Lucky1965 op 14-10-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:14:
Die HI3 rom mag dan misschien wat beter zijn i.c.m accu duur maar om daar 23 Mb aan ram voor in te leveren vind ik teveel. :?
23MB inleveren van de 111MB (HH4) of van de 93MB (HH1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:21:
[...]

23MB inleveren van de 111MB (HH4) of van de 93MB (HH1)?
Bij de HI3 rom schijn je 88 Mb vrij geheugen te hebben, bij de HH4 heb je 111 Mb, dat is dus een verschil van 23 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:23:
[...]

Bij de HI3 rom schijn je 88 Mb vrij geheugen te hebben, bij de HH4 heb je 111 Mb, dat is dus een verschil van 23 Mb.
Hmm dat is dan ook nog 5 MB minder dan de originele HH1 van mij.
Nou ja, het is een overweging die je moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:53:
Ik heb al ongeveer 2 weken problemen met de camera. Eerst wou de camera niet meer opstarten nag de melding bezig met laden ging de telefoon weer naar het today scherm. Soft reset gedaan geen oplossing ook een harde reset was geen oplossing. Had wel opeens andere menu achter gronden en dergelijke maar nog steeds geen werkende camera. Ik neem aan dat hij gewoon een programma opstart om die camera te laten werken. Weet iemand de naam dan kan ik proberen om via taak beheer het programma te openen. Als dit niet helpt zal ik eens langs een service punt voor een software upgrade ivm de brick verhalen voor een i900v.

al vast dank groet FKZ
iemand een id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Als dit vaker voorkomt lijkt mij een bezoek aan het service centrum geen overbodige luxe. Zeker gezien de historie met Omnia i.c.m met vodafoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Nogmaals, het is dus niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken. Dit is de laatste waarschuwing!

[ Voor 104% gewijzigd door DaannO op 14-10-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:09:
[...]
Kun je mij misschien ook vertellen welk type houder en plaatje het zijn? Kon ze namelijk niet op de site van Slager vinden? Zag alleen maar Mr Handsfree spul staan. Nou maakt dat voor de houder en het plaatje niet zoveel uit maar voor een Bluetooth headset, neem ik nooit meer een Mr Handsfree.
nee weet ik niet meer.
[...]
bij mij niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:25:
Naar aanleiding van deze vraag:
Vraag:
is het mogelijk om geluid af te spelen met de bijgeleverde bluetooth oordopje? of is dat alleen om te bellen??
Antwoord:
Kan met Teksoft BlueMusic.

Ik heb thuis een Bluetooth Headphone: http://ecx.images-amazon....I/21TF013XQWL._SS400_.jpg
Heb ik dan ook dit programma nodig of geldt dit alleen voor Mono Headphones?
Geldt alleen voor mono headphones, echter Teksoft BlueMusic blijkt niet te werken met de Omnia dus de TS klopt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Yannick op 14-10-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen als je je GPS niet goed afsluit dan wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah, zuur..
Wat ik dus zei is dat de nieuwste rom i900DXHJ1 is.. (engels)
Up te daten vanaf HI3 werkt uitstekend.. (geen bricks tot dusver)
Of meer geheugen of een beter/sneller werkende telefoon. Het is maar wat je wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:34
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:14:
Deze zit in ieder geval nog niet op de HH1 ROM.
Misschien dat deze is toegevoegd bij de nieuwe Nederlandse (officiele) ROM
PDA :i900XKHH8/XKHH4

PHONE: i900XXHH9

Is dit de laatste rom? Ik heb volgens mij alleen een language update gedaan voor de engelse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt het niet tijd voor een topic over roms op een omnia. Heb 4 topics doorgewerkt zon 400 berichten en wordt op mijn vingers getikt over oude crap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:
wordt het niet tijd voor een topic over roms op een omnia. Heb 4 topics doorgewerkt zon 400 berichten en wordt op mijn vingers getikt over oude crap :'(
Vier topics en maar 400 berichten? :?

Maar goed: je wordt niet op je vingers getikt, maar we verwachten wel dat je je enigzins in de werking en de huisregels van dit forum verdiept. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy-x
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 21:42
Ik heb mijn toestel altijd in een hoesje in mijn broekzak. Telefoon is vergrendeld. Alleen wanneer ik gebeld wordt springt mijn telefoon aan en krijg ik de melding op mijn scherm beantwoorden of negeren. Wanneer ik hem dus uit mijn broekzak haal druk hij dus 9 van de 10 keer al op beantwoorden!

Hoe kan ik dit uitschakelen? (voorbeeld door alleen op te nemen via de knoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phorze schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:09:
[...]

PDA :i900XKHH8/XKHH4

PHONE: i900XXHH9

Is dit de laatste rom? Ik heb volgens mij alleen een language update gedaan voor de engelse taal.
Dit is waarschijnlijk wel de laatste officiele NL ROM.
Als hij daar nog niet op zit, zou je nog even moeten wachten of een andere ROM moeten kiezen waar de Smartreader wel al op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Juicy-x schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:46:
Ik heb mijn toestel altijd in een hoesje in mijn broekzak. Telefoon is vergrendeld. Alleen wanneer ik gebeld wordt springt mijn telefoon aan en krijg ik de melding op mijn scherm beantwoorden of negeren. Wanneer ik hem dus uit mijn broekzak haal druk hij dus 9 van de 10 keer al op beantwoorden!

Hoe kan ik dit uitschakelen? (voorbeeld door alleen op te nemen via de knoppen)
je zou S2U2 kunnen installeren. Die heeft ondermeer de optie om geen scherm knoppen te tonen bij inkomend gesprek

Kan iemand mij vertellen welke versie van Shozu er op de nederlandse roms zit? Heb nu een Engelse van Modaco maar daar zit Shozu niet op en de Shozu (versie 4) van de website van Shozu die doet het niet op m'n Omnia.

[ Voor 15% gewijzigd door Yannick op 14-10-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:53:
Kan iemand mij vertellen welke versie van Shozu er op de nederlandse roms zit? Heb nu een Engelse van Modaco maar daar zit Shozu niet op en de Shozu (versie 4) van de website van Shozu die doet het niet op m'n Omnia.
Op de HH1 ROM met HH4 Language zit Shozu versie 3.30.96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:
Een topic over ROMs is overigens een goed idee, maar dan niet alleen voor de Omnia maar voor alle toestellen. Uiteraard meteen de opmerking dat linken naar custom ROMs niet toe wordt gestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De roms die ik poste zijn misschien engels maar wel officiële (beta)roms, niets customized aan.
Dit is wel degelijk verschil. Customizing kan pas vanaf vandaag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:
De roms die ik poste zijn misschien engels maar wel officiële (beta)roms, niets customized aan.
Het gaat er volgens mij om, dat niet officiele ROMs warez kunnen bevatten en hier wil Tweakers het liefste niks mee te maken hebben.
Customizing ROMs? Kun je je eigen ROM samenstellen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Een aparte topic over roms kan heel nutig zijn.
Je weet dan wat de laatste is, de voors en tegens voor een bepaalde rom en je voorkomt veel geklets over roms in topics die bedoeld zijn voor de werking van bepaalde telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:
^ wat Nijs zegt. Daarnaast kunnen officiële ROMs alleen van officiële sites worden gedownload, rapidshare is zeker geen officiële site (zie ook Windows Based Mobiles & PDA's Beleid). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Het gaat er volgens mij om, dat niet officiele ROMs warez kunnen bevatten en hier wil Tweakers het liefste niks mee te maken hebben.
Customizing ROMs? Kun je je eigen ROM samenstellen of wat?
Ah op die fiets, laten we dat maar hopen dan ;)

Als het goed is, kan dit vanaf nu ja. Ben zelf ook erg benieuwd wat die nerds allemaal kunnen bakken voor ons. Tweaken is altijd leuk, jammer dat ik zelf niets kan in .NET e.d... Op modaco kan je hier meer over lezen..

p.s. Officiele chinese samsung sites zijn niet te lezen tenzij je Chinees, Maleisisch of Tamil kan, dan moet het toch echt via rapidshare! :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:57:
[...]

Ah op die fiets, laten we dat maar hopen dan ;)

Als het goed is, kan dit vanaf nu ja. Ben zelf ook erg benieuwd wat die nerds allemaal kunnen bakken voor ons. Tweaken is altijd leuk, jammer dat ik zelf niets kan in .NET e.d... Op modaco kan je hier meer over lezen..
Aha ok, ik zal straks wel even kijken op 'de site die niet genoemd mag worden'.
.NET heb ikzelf ook nog nooit gebruikt, maar lijkt me wel leuk om hierin te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gok dat je XDA bedoelt. Die site mag je best noemen, als je maar niet naar custom ROMs linkt.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:57:
[...]

p.s. Officiele chinese samsung sites zijn niet te lezen tenzij je Chinees, Maleisisch of Tamil kan, dan moet het toch echt via rapidshare! :9
Maar dan zijn het geen officiële ROMs meer en staan we ze dus niet toe. Kip / ei enzo. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 14-10-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om te weten dat ik nu met mijn batterij vanaf 00:00 vannacht (vanaf 07:00 in gebruik) op de HI3 rom nog steeds 100% heb. Dit is werkelijk uniek voor mij.

3G staat hele dag aan, om de 30 minuten mail binnen halen (3 accounts) en zit nu op de 6 telefoongesprekken (a 2 minuten) en 10 smsjes, een paar potjes solitaire, teeter uitgeprobeerd en Diamond Hologram wat ook overigens goed werkt nu. Heb niets geinstalleerd, behalve Manilla 2D.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag aan de mensen die S2u2 ook gebruiken:

Hebben jullie ook de slide bar maar voor een gedeelte in beeld. (lees niet in het midden)

Ik kan wel gewoon sliden, maar het balkje staat teveel naar links-onder en niet de volledige text: slide 2 unlock staat er.
het werkt dus wel, maar staat niet mooi...
iemand een idee hoe je dit kan aanpassen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:19:

Hebben jullie ook de slide bar maar voor een gedeelte in beeld. (lees niet in het midden)

Ik kan wel gewoon sliden, maar het balkje staat teveel naar links-onder en niet de volledige text: slide 2 unlock staat er.
De S2U2 die ik heb gedownload werkte perfect. (gebruik hem nu niet meer)
Goed in beeld en de resolutie klopt. Ik zal thuis wel even kijken waar ik deze vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je de geluidsbestanden voor een Tomtom ook kan gebruiken voor McGuider? Bij mijn versie zat namelijk geen Nederlandse stem. Heb nu van Somertijd.nl (is gratis) de bestanden gedownload voor Tomtom en pda en stuff.

Ben eigenlijk wel benieuwd of dit uberhaupt werkt. Zit op mijn werk, dus kan ze niet installeren. Misschien dat iemand dit al heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:
Weet iemand trouwens of je de geluidsbestanden voor een Tomtom ook kan gebruiken voor McGuider? Bij mijn versie zat namelijk geen Nederlandse stem. Heb nu van Somertijd.nl (is gratis) de bestanden gedownload voor Tomtom en pda en stuff.

Ben eigenlijk wel benieuwd of dit uberhaupt werkt. Zit op mijn werk, dus kan ze niet installeren. Misschien dat iemand dit al heeft geprobeerd?
nee dit is niet mogelijk.
TomTom maakt gebruik van andere audio files dan McGuider en deze zijn trouwens ook niet los te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:35:
[...]

De S2U2 die ik heb gedownload werkte perfect. (gebruik hem nu niet meer)
Goed in beeld en de resolutie klopt. Ik zal thuis wel even kijken waar ik deze vandaan heb.
Wellicht makkelijk om te vermelden dat ik S2u2 v 1.22 By A_C gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mijn omnia nu tijdens het smsen de correcties niet meer laat zien, ik heb helemaal nergens aangezeten en toch doet ie het niet. Heb al in de instellingen gekeken maar volgens mij staat alles gewoon goed. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:42:
[...]

nee dit is niet mogelijk.
TomTom maakt gebruik van andere audio files dan McGuider en deze zijn trouwens ook niet los te downloaden.
Damn!! O-) Dan moet ik maar weer even verder zoeken hoe ik daar aan kan komen dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:16:
Misschien leuk om te weten dat ik nu met mijn batterij vanaf 00:00 vannacht (vanaf 07:00 in gebruik) op de HI3 rom nog steeds 100% heb. Dit is werkelijk uniek voor mij.

3G staat hele dag aan, om de 30 minuten mail binnen halen (3 accounts) en zit nu op de 6 telefoongesprekken (a 2 minuten) en 10 smsjes, een paar potjes solitaire, teeter uitgeprobeerd en Diamond Hologram wat ook overigens goed werkt nu. Heb niets geinstalleerd, behalve Manilla 2D.
Doe voor de grap eens een reboot. Volgens mij is in die HI roms de batterijbalk bugged. Had gister ook heeeeel lang 100%, tot ik een reboot deed. Zat hij opeens op 75%

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:29:
[...]
Doe voor de grap eens een reboot. Volgens mij is in die HI roms de batterijbalk bugged. Had gister ook heeeeel lang 100%, tot ik een reboot deed. Zat hij opeens op 75%
Zit nu op een mooie 90% :)
rebooten kost ook heel wat natuurlijk..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:30:
[...]

Zit nu op een mooie 90% :)
rebooten kost ook heel wat natuurlijk..
mijne sinds 07.30 van de lader
4 keer mee gebeld 10 minuten per gesprek ongeveer
7 x sms
internet staat aan
hsdpa staat uit
bluetooth uit
wifi uit
SPB shell aan

huidige stand: 100% *O* d:)b :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

zijn er toevallig al mensen die het voor elkaar hebben gekregen om via TMC mobiele flitsinformatie te ontvangen en dit in IGO8 te verwerken? Ik zit me al de hele middag suf te googlen.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:00:
[...]

mijne sinds 07.30 van de lader
4 keer mee gebeld 10 minuten per gesprek ongeveer
7 x sms
internet staat aan
hsdpa staat uit
bluetooth uit
wifi uit
SPB shell aan

huidige stand: 100% *O* d:)b :9~
en welke ROM gebruik je nu?
Batterij opgevoed door middel van leeg/vol of half leeg/laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:05:
[...]

en welke ROM gebruik je nu?
Batterij opgevoed door middel van leeg/vol of half leeg/laden?
Nog steeds de orginele H1 ROM zonder updates
laad mijn accu pas op bij 30 % en dan pas van de lader halen wanneer groene led aan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:08:
[...]

Nog steeds de orginele H1 ROM zonder updates
laad mijn accu pas op bij 30 % en dan pas van de lader halen wanneer groene led aan is
Ohh ok ja ik gebruik ook nog steeds de HH1 (met HH4 Language)
Zit momenteel nog op 90% (maar dit was al zo toen ik hem van de lader haalde)
Beetje vreemd dat hij al 10% minder laat zien terwijl groen led aan is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:11:
[...]

Ohh ok ja ik gebruik ook nog steeds de HH1 (met HH4 Language)
Zit momenteel nog op 90% (maar dit was al zo toen ik hem van de lader haalde)
Beetje vreemd dat hij al 10% minder laat zien terwijl groen led aan is :?
Raar en een hard reset had je al geprobeerd? Zal wel helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
mariconjo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:36:
[...]

Ik heb inmiddels het volgende ontdekt: tijdens het syncen van mijn Omnia met de parrot(ronddraaiend cirkeltje in beeld) werkt het touchscreen niet. Zo gauw het syncen stopt doet ie het prima, maar na een telefoongesprek begint het syncen opnieuw. Parrot maar eens een software update geven. To be continued.
Parrot is inmiddels voorzien van de laatste software maar het heeft niet geholpen, en het bellen met de BH 500 gaat nog steeds vlekkeloos. Aangezien ik geen zin heb om de hele dag met een garnaal in m'n oor te gaan rijden koop ik wel een SP 700.
Weet iemand trouwens of de pocket player (Conduits) wel weer begint te spelen na een telefoongesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een groot deel van de berichten over de Samsung Omnia gelezen (deel 1 t/m 4.... pff!) Maar niet allemaal, daarom bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al eerder is gesteld.

Ik heb op 6 september een Samsung Omnia aangeschaft en in de Millionaire doos zat een voucher voor een travelcase. Deze heb ik gelijk die dag op de post gedaan. Tot nu toe (ongeveer vijf weken later dus) heb ik nog steeds geen travelcase ontvangen :S

Vorige week heb ik de Samsung helpdesk gebeld en daar kreeg ik een onbenullig kreng aan de lijn wat mij met een ongelooflijk bot accent meedeelde dat het 2 tot 8 ''weekuh' kon duren en vaak ''languh''. Bovendien gaf zij aan dat dit ''echt heul normaal'' was :S

Hebben meer mensen de ervaring dat het erg lang duurt voordat je de travelcase in je bezit hebt? Of hebben de meesten hem heel snel ontvangen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01
Tusk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:03:
zijn er toevallig al mensen die het voor elkaar hebben gekregen om via TMC mobiele flitsinformatie te ontvangen en dit in IGO8 te verwerken? Ik zit me al de hele middag suf te googlen.
Moet je de volgende keer gewoon even de zoekfunctie gebruiken bovenaan. Is al een aantal keer voorbij gekomen. De hardware van de omnia ondersteund het decoderen van het TMC signaal niet. Dit gaat dus niet werken. Igo ziet gewoon elke radio chip als een mogelijk TMC ontvanger.
Hebben meer mensen de ervaring dat het erg lang duurt voordat je de travelcase in je bezit hebt? Of hebben de meesten hem heel snel ontvangen? Alvast bedankt!
Zijn inderdaad wel meer mensen die hem na 4/5 weken nog niet hebben ontvangen (zoekterm = voucher). Gewoon even afwachten dus, lijkt me dat samsung wel gelijk heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door DeOS op 14-10-2008 19:24 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:07:
Hallo allemaal,

Ik heb een groot deel van de berichten over de Samsung Omnia gelezen (deel 1 t/m 4.... pff!) Maar niet allemaal, daarom bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al eerder is gesteld.

Ik heb op 6 september een Samsung Omnia aangeschaft en in de Millionaire doos zat een voucher voor een travelcase. Deze heb ik gelijk die dag op de post gedaan. Tot nu toe (ongeveer vijf weken later dus) heb ik nog steeds geen travelcase ontvangen :S

Vorige week heb ik de Samsung helpdesk gebeld en daar kreeg ik een onbenullig kreng aan de lijn wat mij met een ongelooflijk bot accent meedeelde dat het 2 tot 8 ''weekuh' kon duren en vaak ''languh''. Bovendien gaf zij aan dat dit ''echt heul normaal'' was :S

Ik kreeg m meteen al in de doos geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond heren en dames!

Sinds een paar weken ben ik ook gelukkige eigenaar van de Omnia. Ik lees hier veel problemen met de accu's. Hierover wou ik mijn bevindingen delen, dus ik heb me maar even aangemeld.

Nadat ik mijn Omnia draaiend had zoals ik wilde ging ik aan de gang met navigatie en andere software (NoData, Omniathread ed). Ik had TomTom en daarbij PortSplitter. Ik merkte dat mijn accu op de een of andere manier erg zwak werd. Het leek wel alsof GPS voortdurend aanbleef, ook al had ik PortSplitter uit staan. Dit was niet erg praktisch, dus ik besloot de geinstalleerde software maar te verwijderen. Daarna had ik hetzelfde 'probleem' als een paar berichten eerder. De batterijmeter bleef op 100% staan. Hij had natuurlijk een hele tijd opgeladen via ActiveSync, dus ik dacht dat het normaal was. De volgende middag (na heel wat smsjes, geinternet, gesprekken enz.) stond de meter nog steeds op 100% en ik begon te vermoeden dat er iets niet klopte. Dat bleek dus 's avonds toen ik ineens de melding kreeg dat de hoofdaccu leeg was. Daarna heb ik een harde reset uitgevoerd en mijn opslag (waar de software opstond) geformatteerd. De accu en batterijmeter werkt nu weer naar behoren.

Na de harde reset op vrijdagavond heb ik hem vrijdagnacht volledig opgeladen en heb nu nog steeds zo'n 30% beschikbaar. Het ligt dus echt aan software (welke durf ik niet te zeggen) dat de accuduur van sommigen slecht is.

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde;

Net geflashed naar de nieuwste ROM i900 DXHJ1.. (engels dus)
Het flashen blijft altijd spannend, maar ging soepel en was succesvol.
Na het flashen altijd even een hard reset doen (voor volledig schoon begin en schijnt soms wat voordelen te hebben kwa back heat e.d.).

De eerste tikken op het toetsenbord, wat een snelheid!!
Een hele vooruitgang met de vorige ROMS, nu begint het er toch op te lijken.
Je raakt het scherm nauwelijks of hij reageert al... Verwerkt de invoer in no-time..
Switchen tussen de tabbladen gaat vlekkeloos.

Nu kijken hoe het zit met de back heat / battery time;
zal het zo snel mogelijk laten weten.

Memory info:
Storage
88.66
34.54
54.13

Program
96.70
43.07
53.63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
E.Jansen:

Bij mij heeft het denk ik wel zo'n week of 6 geduurd.
had hem vorige week binnen gekregen. Persoonlijk vind ik 't hoesje een waardeloos ding.
Handig voor als je op reis gaat ofzo maar om hem te gebruiken bij je alledaagse activiteiten..no way.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een filmpje met een Omnia met een leuke muziek speler en een afbeelding viewer. Links staan in zijn comment naast het filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=jKOOYG1yZzY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:51:
Voor de geïnteresseerde;

Net geflashed naar de nieuwste ROM i900 DXHJ1.. (engels dus)
Het flashen blijft altijd spannend, maar ging soepel en was succesvol.
Na het flashen altijd even een hard reset doen (voor volledig schoon begin en schijnt soms wat voordelen te hebben kwa back heat e.d.).

De eerste tikken op het toetsenbord, wat een snelheid!!
Een hele vooruitgang met de vorige ROMS, nu begint het er toch op te lijken.
Je raakt het scherm nauwelijks of hij reageert al... Verwerkt de invoer in no-time..
Switchen tussen de tabbladen gaat vlekkeloos.

Nu kijken hoe het zit met de back heat / battery time;
zal het zo snel mogelijk laten weten.

Memory info:
Storage
88.66
34.54
54.13

Program
96.70
43.07
53.63
Is het nu nog nodig om dat nummer in te voeren om de camera te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb SPB mobile shell er terug van gedaan..
Uninstal dus.

Maar nu zit ik met het probleem dat er nog 4 iconen met dial, internet, etc.. op mijn gsm staan van SPB mobile shell, iemand een idee hoe ik deze weg krijg?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:19:

hoi

wie kan mij vertellen of uitleggen waarom ik geen 3g verbinding meer heb terwijl ik dat eerst wel had
zijn dat instellingen of ligt dat an de provider
heb alles geprobeert maar kan het niet oplossen
Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.