Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Hij is er ook in het engels ;)

En voor de Samsung today scherm ook nog deze twee varianten:

http://asapload.com/156651 Samsung Today Black
http://asapload.com/156656 Samsung Today Silver

Samsung widget wel uitschakelen in Vandaag scherm.

Ziet eruit als: http://www.theunwired.net...gui-and-software-hands-on met uitzondering van de cyan kleur.
Als je een van deze 2 installeert, vervang je dan je Samsung Today 2 of krijg je een extra Today? Ik wil namelijk nog terug kunnen switchen naar Samsun Today 2, zoals t origineel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:22:
[...]

* Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialer
* With the onscreen keypad input *#1546792*#
* Select 'Preconfiguration'
* Enter code *#81230*# and select OK
* Select 'Singapore', with the default Operator
* Accept this, DEVICE WILL HARD RESET
* Run update, and all should be well.

Gr. Chiel
misschien een noob vraag maar als ik dus *#1546792*# in type en sigapore selecteer dan kan ik kiezen uit die verschillen de providers singtel, M1 en starhub moet ik me telefoon dan gewoon op singtel laten staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:34:
[...]

Ik heb het opgegeven met die invisible shield. Echt een ROT dingen idd! Ik heb vorige week een brando gekocht bij screenprotector. Die zat er echt in 1 x goed op, zonder rare randjes, luchtbubbels etc. Was superstrak! Voor mij geen invisibleshield meer :P
Ik heb ze ook en ehb nergens last van, superstrak naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

misschien een noob vraag maar als ik dus *#1546792*# in type en sigapore selecteer dan kan ik kiezen uit die verschillen de providers singtel, M1 en starhub moet ik me telefoon dan gewoon op singtel laten staan??
yes, dit maakt niet uit. Hij gaat automatisch naar je eigen provider en je ontvangt gewoon je provider instellingen op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een omnia en ben er erg tevreden over. Ik heb alleen een probleem. Normaal als je een bericht ontvangt, dan zie je dat in je begin scherm in de vorm van een grijs veld waarin staat dat er een nieuw bericht is (ik gebruik de standaard theme, zonder aanpassingen). Nu heb ik echter zo'n zelfde melding met een uitroepteken met een streep erdoorheen. Ik weet alleen niet waarvan de melding is, omdat er niets bij staat. Het probleem is ook dat ik de melding met geen mogelijkheid kan verwijderen. Ik kan 'm wel slepen over m'n scherm, maar dat is alles.

Ik heb al m'n berichten verwijderd, echter dit loste het niet op. Er is meer dan genoeg ruimte op de omnia op het standaard geheugen, de 8 gig data en de 4 gig geheugenkaart. Ook heb ik niets hierover gevonden in elk van de topics. Daarnaast heb ik alle programma's via taakbeheer gesloten, dus die kunnen het ook niet zijn.

Wie kan mij helpen? Bij voorbaad dank!

\edit
Ik heb natuurlijk ook in de handleiding gekeken en er niets over in gevonden.
mark1610 wijzigde dit bericht 10-10-2008 23:43 (10%)
Dat scherm staat als je een nieuw bericht ontvangt in van wie etc. daarna wijzigt deze in een schermpje met de streep erdoor zoals je al zei. Deze kan je gewoon naar je Widget toeslepen. Dit hoort automatisch te gaan maar soms dus even niet....gewoon slepen en weg is hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:34:
Ik zag dat iemand hier ook problemen had met de carkit van parrot, hier heb ik ook last van. Nog een oplossing gevonden?
Nee helaas. Ik heb zowel de BT instellingen van de Omnia en Parrot eraf gehad en daarna er weer op. Ook een aantal malen opnieuw gekoppeld. Niets helpt. Na een soft reset gaat het soms een tijdje goed maar dat is natuurlijk geen oplossing. Ik ga deze week bellen via een BT setje van Nokia (BH 500). Kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
@ chielomnia

Ram geheugen toch wel een stuk minder als de HH4 rom. :?

Hoe zit het met extra's? Andere widgets bij gekomen, visite kaartjes functie? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:33:
[...]

Nee helaas. Ik heb zowel de BT instellingen van de Omnia en Parrot eraf gehad en daarna er weer op. Ook een aantal malen opnieuw gekoppeld. Niets helpt. Na een soft reset gaat het soms een tijdje goed maar dat is natuurlijk geen oplossing. Ik ga deze week bellen via een BT setje van Nokia (BH 500). Kijken wat ie doet.
ik heb ook een parrot 3100 geen probleem mee gehad werkt perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ebayzo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:59:
Zojuist DXHI2 PDA en XXHI2 Radio geflashed. Kijken of ik nu boven de 8 uur uitkom met mijn batterij! Moest er wel een VMware XP machine voor bouwen, maar toen ging flashen vlekkeloos! Ik zal de ervaringen terugkoppelen.
Vanochtend even opnieuw geflashed met de full DXHI2 ROM. Sinds 08:00 van de lader af en HDSPA aan, elke 5 minuten Active Sync met Exchange en veel gepruts met software. En de batterij zit staat op het moment nog op 60%!!!!! Dit terwijl de batterij voor de ROM "upgrade" (downgrade eigenlijk volgens mij) maar 8 uur meeging met HDSPA uit. Aanradertje dus voor mensen met korte batterijduur!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:41:
[...]

ik heb ook een parrot 3100 geen probleem mee gehad werkt perfekt
Ruilen? Nee serieus, wat me opvalt is dat het sync tekentje op de parrot continue in beeld blijft. Dat zou betekenen dat iedere keer dat ik in de auto stap de parrot opnieuw alle contacten gaat synchroniseren, terwijl dat eigenlijk maar 1 keer nodig is. Dus ik ben er nog mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:23:
@ chielomnia

Ram geheugen toch wel een stuk minder als de HH4 rom. :?

Hoe zit het met extra's? Andere widgets bij gekomen, visite kaartjes functie? O-)
Een paar van het forum:

Geen nieuwe widgets iig, wel handschriftherkenning en dat soort dingen.
Snellere fix gps.
Stuk sneller.
Verder niet veel nieuws opgemerkt.

Some quick tests compared to DXHI2 and DXHI1:

1 - DXHI3 seems to be as fast as DXHI2 (perhaps slightly more reactive).

2 - In Settings -> Sounds & Notifications -> Hardware Buttons: Now we have new sounds. For example, we can hear a sound when using the virtual keyboard.

3 - The GPS signal is seems to be more powerful. In older versions I had between 3 to 4 sats, now I have 4 to 6.

4 - finger scrolling through menus seems a bit easier.

5 - Voice command softwares does not work in Bluetooth mode.

6 - No scientific calculator. Have to install the .Cab found somewhere here.

7 - I managed to run videos from youtube in 3G and WiFi flawless, the Streaming Player didn't work with the ActiveSync connection.

8 - The recording quality is really awful with "Notes" ; even compared to DXHI2 or DXHI1.

9 - Recording sounds and voices through headphones is much better.

10 - Battery life appears to be worse than DXHI2.
sowieso NIET ivm de HH1 die ik had. Stukken beter.

Hier staat meer (volgensmijmagdit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je die travel case krijgt?
Meer dan 2 weken geleden opgestuurd maar helaas nog niks mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:55

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:47:
inmiddels de invisible shield van zagg op mijn hele toestel geplakt,maar zo invisible is hij niet,iedere vingerafdruk is zichtbaar die op het folie komt bij het plakken,wat een oerlelijk toestel wordt het met zo`n shield,onmogelijk om vingerafdrukken te vermijden bij het prepareren.geen aanrader,vindt ik zelf,denk wel dat hij goed zal beschermen tegen krassen,het is waar je voor kiest,het mooie van het toestel of de bescherming.
bij mij verdwijnt hij in elk geval in de prullenbak.
Probeer een brando screenprotector. Echt 100x beter. Heb hem er nu een week opzitten en ben erg tevreden. Ook easy aan te brengen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:13:
[...]

Probeer een brando screenprotector. Echt 100x beter. Heb hem er nu een week opzitten en ben erg tevreden. Ook easy aan te brengen.
kun je eens een foto maken van je i900 met de brando screen protector er op en hier posten
of iemand anders maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
Tellen podcasts als streaming??? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:47:
inmiddels de invisible shield van zagg op mijn hele toestel geplakt,maar zo invisible is hij niet,iedere vingerafdruk is zichtbaar die op het folie komt bij het plakken,wat een oerlelijk toestel wordt het met zo`n shield,onmogelijk om vingerafdrukken te vermijden bij het prepareren.geen aanrader,vindt ik zelf,denk wel dat hij goed zal beschermen tegen krassen,het is waar je voor kiest,het mooie van het toestel of de bescherming.
bij mij verdwijnt hij in elk geval in de prullenbak.
Vingerafdrukken bij plakken? Goed nat maken en nergens last van. Op 3 verschillende telefoons geplakt en gen afdruk achter gelaten.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
[...]

Inmiddels een uurtje gebeld met de BH 500 en dat gaat dan wel weer perfect. Geen problemen met het touchscreen of wat dan ook. Morgen de instellingen van de parrot maar even nakijken. Maar nu wel een nieuw probleem: zowel de touch-player als de media-player kappen met de muziek wanneer je gebeld wordt en beginnen niet meer te spelen. (instellingen staan goed) Wanneer ik zelf iemand bel beginnen ze na het gesprek wel weer met het afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een ieder die overweegt een carkit te nemen, adviseer ik de Jabra SP700
Afbeeldingslocatie: http://www.pcworld.idg.com.au/mim.php/prodid/6034/vid/0/angleid/7/resid/7

Ik heb inmiddels al diverse carkits gehad Nokia en Parrot, maar deze slaat door de simpelheid echt alles.
Het is een BT carkit met de mogelijkheid om het gesprek door te zetten via FM modulatie naar een voorkeuze zender op je autoradio. (keuze van 87.0 - 107.8) De carkit wordt eenvoudig aan je zonneklep bevestigd, is klein en relatief plad en je kan je zonneklep gewoon blijven gebruiken.

De kwaliteit is zo goed dat tijdens het open rijden (Chrysler Stratus Cabriolet) op de snelweg, ik het gesprek echt prima kon verstaan en mijn gesprekspartner ook mij goed kon verstaan zonder al te veel herrie.
( de kit heeft een ruisonderdrukker) Ik had de kit op dat moment niet eens via de radio staan, maar gewoon via zijn interne speaker!!! Opladen kan via de sigarenten aansteker of via een USB poort.

Nadeel is dat de SP700 maar een telefoon tegelijk kan pairen.

Leuke bijkomstigheid is dat door zijn zakelijke uitstraling en zijn gemak, de SP700 zo de tas in kan en op kantoor tijdens een vergadering als conferentie telefoon kon worden gebruikt.
ECHT een aanrader dus!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Hier een filmpje over TV out van Omnia (weet niet of dit al ergends gezecht is)

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
Zojuist igo8 geinstalleerd maar krijg hem niet werkend iemand die de settings heeft voor IGO8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder vind je de allerbeste UI (user interface) voor omnia en het werkt zo ontiegelijk soepel.
Je moet wel de nieuwste firmware hebben HI3 in het engels.
Erg gemakkelijk te installeren. Een dikke aanrader.
Geen SPB of skins nodig.
Installatie instructies staan het zip bestand

Runs wonderfully well on my Omnia HI3. Did some tweaking and I have 33MB in Storage together with my PIM and some programs that I have installed in My Device.

- If you have a problem adding new contacts and programs, install OX-ManilaCompatibleSharedDLL.cab
- Wireless will not connect. Install PsiDOC_Wifi_all.cab
- To prevent overlapping of background in all tabs, place hh_fw_background.png(240x400) to My DEVICE > Windows
- My DEVICE > Windows > ManilaGFX folder can be deleted. I found out that this folder isn't in used. Able to save off 2MB in your phone.

*Opal CommManager 2.7.1.8_Black.CAB
- Settings > Phone - OK
- Settings > Bluetooth - OK
- Settings > Wireless LAN - not working (doesn't bring up the wireless point page)

And here is the zip with all necessary files I have used for installation, please read instruction. Of course, a million thanks to robf80 who started this thread and everyone in http://forum.xda-developers.com who made this possible!

DOWNLOAD Manila TF2D for Omnia (ONLY FOR WORLDWIDE ENGLISH ROM)

HOW-TO rearrange the tabs or hide tabs that you do not need.

- Open and edit HTCHomeSettings.xml
- Look for this...

CODE
<Tabs>
<HomeWidget enable="1" tab_bg_icon="7,8" tab_icon="69,70" big_icon="29,30" />
<OperatorWidget enable="0" tab_bg_icon="120,129" tab_icon="145,147" big_icon="200,218" />
<PeopleWidget enable="1" tab_bg_icon="19,20" tab_icon="168,169" big_icon="59,60" />
<MyFavesWidget enable="0" tab_bg_icon="219,220" tab_icon="221,222" big_icon="223,224" />
<MessagingWidget enable="1" tab_bg_icon="15,16" tab_icon="115,165" big_icon="37,38" />
<EmailWidget enable="1" tab_bg_icon="11,12" tab_icon="111,112" big_icon="33,34" />
<InternetWidget enable="1" tab_bg_icon="9,10" tab_icon="71,110" big_icon="31,32" />
<PhotoWidget enable="1" tab_bg_icon="21,22" tab_icon="170,171" big_icon="61,62" />
<MusicWidget enable="0" tab_bg_icon="17,18" tab_icon="166,167" big_icon="39,58" />
<WeatherWidget enable="1" tab_bg_icon="27,28" tab_icon="176,177" big_icon="67,68" />
<LocationWidget enable="1" tab_bg_icon="13,14" tab_icon="113,114" big_icon="35,36" />
<LauncherWidget enable="1" tab_bg_icon="23,24" tab_icon="172,173" big_icon="63,64" />
<SettingsWidget enable="1" tab_bg_icon="25,26" tab_icon="174,175" big_icon="65,66" />
</Tabs>

To show a tab, enable="1"
To hide a tab, enable="0"

If you want the Messaging widget to be the 2nd tab, cut and paste the entire line and place it below HomeWidget.

ie.
CODE
<HomeWidget enable="1" tab_bg_icon="7,8" tab_icon="69,70" big_icon="29,30" />
<MessagingWidget enable="1" tab_bg_icon="15,16" tab_icon="115,165" big_icon="37,38" />
<OperatorWidget enable="0" tab_bg_icon="120,129" tab_icon="145,147" big_icon="200,218" />
<PeopleWidget enable="1" tab_bg_icon="19,20" tab_icon="168,169" big_icon="59,60" />
<MyFavesWidget enable="0" tab_bg_icon="219,220" tab_icon="221,222" big_icon="223,224" />
<EmailWidget enable="1" tab_bg_icon="11,12" tab_icon="111,112" big_icon="33,34" />

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_10_2008/post-422333-1223419310_thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_10_2008/post-422333-1223419322_thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_10_2008/post-422333-1223419332_thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_10_2008/post-422333-1223419398_thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_10_2008/post-422333-1223419353_thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_10_2008/post-422333-1223419371_thumb.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screenshots plz ????

Edit : merci

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Hey, ik heb wanneer ik de camera-knop a/d zijkant lang indruk, ingesteld dat dan ook de Camera wordt opgestart... Echter ik krijg vaak - niet altijd- de volgende melding:

Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de doelbestandsnaam..

kreeg dit zelfs ná een soft reset... via Hoofdmenu start de camera wel op... erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Is een bult werk om die manilla erop te krijgen. Als het goed werkt zou een duidelijke nederlandse handleiding welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:20:
Is een bult werk om die manilla erop te krijgen. Als het goed werkt zou een duidelijke nederlandse handleiding welkom zijn.
Nederlandse handleiding is echt niet nodig. De instructies zijn door menig man aangepast en voor iedereen te begrijpen. Ze staan in het zip bestand.
Succes.

p.s. Zie vorige post voor screenshots..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Is alles nu wel aangepast voor de omnia? Bij sommige updates moest je nog veel in de reg. aanpassen vanwege het rare formaat van de omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat mijn Omnia I900 slechts een dag meegaat?
Ik heb hem gistere volledig opgeladen rond 13.30 en het volgende allemaal gedaan:
- 40min navigatie met IGO8
- 5 tal foto's getrokken, 2minuten gefilmd
- 5tal sms'jes verzonden
- HSDA aan
- 15 oproepen gemist

En de gsm viel vandaag om 14.10 uit.
Firmware : DXHI2 ( Dat language bestand staat toch op /mijn opslag )

Nog een vraagje, er staat altijd vanboven een E-icoon op mijn gsm.
HSDA staat ook aan uiteraard.

Zijn er manieren om de batterij duur iets te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heb je de navigatie gebruikt zonder oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:26:
Is alles nu wel aangepast voor de omnia? Bij sommige updates moest je nog veel in de reg. aanpassen vanwege het rare formaat van de omnia
Deze is puur bedoeld voor de omnia ja.
Je hoeft maar 1 ding te veranderen in de register keys.
Het werkt niet goed in landscape mode. De menubalk valt weg.
Stoor ik me persoonlijk niet aan. Bericht tikken e.d. gebeurt toch in de standaard wm menu's..
The choice is yours..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:34:
Ik heb hem gistere volledig opgeladen rond 13.30 en het volgende allemaal gedaan:
- 5tal sms'jes verzonden
- HSDA aan
- 15 oproepen gemist

vind je het gek dat je accu nu maar een dag meegaat navigatie kost enorm veel energie

btw die skin van vorige pagina :r koop wel een diamond als ik die wilde

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:34:
- 5tal sms'jes verzonden
- HSDA aan
- 15 oproepen gemist

Klopt wel ongeveer. Heb ik ook, vooral als je SPB s2u2 erop hebt staan.
Zonder SPB en andere shit gaat hij stuk langer mee.
Lekker veel gebruiken en opladen word de batterij op den duur steeds beter ervaar ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ik vind de topicstart nog steeds erg onvolledig voor de Windows Mobile noob... Ik moest echt goed zoeken voordat ik de registry-entry voor Threaded SMS had gevonden op internet..

In ieder geval, om SMS threaded te enablen/disablen op de omnia in je registry:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings
---- "SMSAvailable"=dword:1

1 = enable Threaded SMS
0 = disable Threaded SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:39:
Heb je de navigatie gebruikt zonder oplader?
Ja navigatie zonder oplader ( gewoon om even te testen )
Ik heb er geen skins of etc op staan.

- HSDA ofziets, moet dit aan of uitstaan?
- Ik heb er wel GPSgate opstaan voor tomtom, slurpt deze meer energie?
- Want ik gebruik infeite IGO8, dan kan ik er GPSgate beter ofdoen, ofniet?

Nadat mijn gsm uitvalde door de batterij, kreeg ik hem niet meer aan.
Heb de batterij eruit moeten halen, en nu doet hij het weer en batterij staat nogsteeds op 3 streepjes ( zonder opladen ) heb hem nu uiteraard ingestoken om op te laden?

Windows gecrashed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:32:
[...]

kun je eens een foto maken van je i900 met de brando screen protector er op en hier posten
of iemand anders maybe
Dit kun je niet zien op een foto :) Niemand ziet het eigenlijk dat ik er een screenprotector op heb zitten. Ziet er echt perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

Ja navigatie zonder oplader ( gewoon om even te testen )
Ik heb er geen skins of etc op staan.

- HSDA ofziets, moet dit aan of uitstaan?
- Ik heb er wel GPSgate opstaan voor tomtom, slurpt deze meer energie?
- Want ik gebruik infeite IGO8, dan kan ik er GPSgate beter ofdoen, ofniet?

Nadat mijn gsm uitvalde door de batterij, kreeg ik hem niet meer aan.
Heb de batterij eruit moeten halen, en nu doet hij het weer en batterij staat nogsteeds op 3 streepjes ( zonder opladen ) heb hem nu uiteraard ingestoken om op te laden?

Windows gecrashed? :P
HSDPA heb ik altijd aan staan.
Zoals in de TS staat zou je geen gpsgate nodig moeten hebben i.c.m igo8.
Als je gpsgate wel gebruikt voor tomtom wel zorgen dat die ook wordt afgesloten als je tom tom uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:49:
ik vind de topicstart nog steeds erg onvolledig voor de Windows Mobile noob... Ik moest echt goed zoeken voordat ik de registry-entry voor Threaded SMS had gevonden op internet..

In ieder geval, om SMS threaded te enablen/disablen op de omnia in je registry:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings
---- "SMSAvailable"=dword:1

1 = enable Threaded SMS
0 = disable Threaded SMS
dit is tegenwoordig ook als .cab bestand hier ergens terug te vinden hoef je ook niet in je reg. te klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
twee vraagjes weet iemand de juiste instellingen voor IGO werk nooit met navi's en heb deze zojuist geinstalleerd maar geeft aan dat ik in parijs zit, nu weet ik niet of dat de standaard plaats is als er geen verbinding is of iets anders.

Een tweede vraag hoe krijg ik mijn instellingen zo dat ik niet meer over de proxy van kpn ga, en dus gewoon internet op? Nu krijg ik op bepaalde sites meldingen van ip adres is gewijzigt, sessie beindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

dit is tegenwoordig ook als .cab bestand hier ergens terug te vinden hoef je ook niet in je reg. te klooien
Weet je waar ?
gr.
D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even zoeken in dit topic met de zoek functie,hij staat er op,heb hem er zelf ook afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

google

MoDaCo.OmniaTHREAD.CAB

even inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Hij is er ook in het engels ;)

En voor de Samsung today scherm ook nog deze twee varianten:

http://asapload.com/156651 Samsung Today Black
http://asapload.com/156656 Samsung Today Silver

Samsung widget wel uitschakelen in Vandaag scherm.

Ziet eruit als: http://www.theunwired.net...gui-and-software-hands-on met uitzondering van de cyan kleur.
Als je een van deze 2 installeert, vervang je dan je Samsung Today 2 of krijg je een extra Today? Ik wil namelijk nog terug kunnen switchen naar Samsun Today 2, zoals t origineel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ebayzo schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:31:
[...]
Vanochtend even opnieuw geflashed met de full DXHI2 ROM. Sinds 08:00 van de lader af en HDSPA aan, elke 5 minuten Active Sync met Exchange en veel gepruts met software. En de batterij zit staat op het moment nog op 60%!!!!! Dit terwijl de batterij voor de ROM "upgrade" (downgrade eigenlijk volgens mij) maar 8 uur meeging met HDSPA uit. Aanradertje dus voor mensen met korte batterijduur!
Wederom een dag verder sinds dit bericht en nog steeds is de Omnia up and running zonder laden. Vanavond moet hij wel even aan de lader aangezien batterij nu ongeveer 20% is, maar much and much better. Uurtje of 36 met HDSPA, alle mogelijke tril en draaistanden etc in plaats van 8 uur met minimaal stroomverbruik.

Toch apart dat een andere ROM zo'n verschil kan maken!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
dagizmo schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:27:
[...]

Bij mij heeft hij hem vervangen. Als ik het origineel vind zal ik deze ook posten, kan je makkelijk weer terug switchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je flitpalen op IGO8 zet?
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kijk eens in Nav N Go iGO 8, misschien dat het daar al langs is gekomen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iets wil installeren komt er opera Mobile op en daarachter een wit scherm.. En doet die niks meer..
Wat kan ik hieran doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
pfff..ik ben NOG steeds aan het zoeken..maar heeft er iemand een guide over hoe het flashen van je rom werkt?
Op MoDaCo dacht ik een te vinden, maar die kan ik nu niet meer terugvinden.

gefixxed.

[ Voor 4% gewijzigd door CDRK op 12-10-2008 23:18 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
X-t-r-e-m-e schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:45:
[...]

Bij mij heeft hij hem vervangen. Als ik het origineel vind zal ik deze ook posten, kan je makkelijk weer terug switchen. :)
Als je die ziet dan houd ik mij aanbevolen! Ik wil namelijk nog kunnen switchen. Juist het Today2 menu van Samsung vind ik nog te pruimen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
dagizmo schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:01:
[...]

Als je die ziet dan houd ik mij aanbevolen! Ik wil namelijk nog kunnen switchen. Juist het Today2 menu van Samsung vind ik nog te pruimen namelijk.
Ik heb net deze twee gevonden en snel geinstalleerd, weet jij of dit de originele zijn? Je kan ze tegelijk installeren als Today 1 en Today 2.

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/3285/samsungtoday1qk6.jpg Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/5199/samsungtoday2kf6.jpg

Overigens hoort die zwarte achtergrond niet bij de samsung today 1 of 2, dit is weer een aparte file. :)

[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 12-10-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

Het is een bekend probleem dat het geluid niet al te hard is (bij gebruik van een headset). Staat ook in de TS.

Hieronder nog eens het volledige verhaal hoe je je volume een boost kan geven:

In the phone keypad type: *#0002*28346#

You will then have a screen pop up called audio control util.

How to change the loudspeaker volume for ringtones, movies, mp3s etc

Click menu, normal then handset (the first one, Phones headset/loudspeaker) Here you can change:

Speaker volume: SPK(02) -db is less volume, I have set this to -1.5db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc -both headset and loud speaker. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL

How to change the headset / earphones volume.

Click menu, normal then headset (the second one, Headphones) Here you can change:

Headphones volume: HP(02) -db is less volume +db is more volume, I have set this to 0db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL

*You must click menu / apply for changes to take effect,
*I recommend play a Mp3 launch the app, then apply the changes and set your prefered max volume.
*Setting high levels could damage the loud speaker or your headphones, not to mention your hearing!.
Ik begrijp hieruit dat het niet voor het geluid van de telefoon geld. Is hier ook een dergelijk foefje voor ?
gr.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er een mogelijkheid is als je bijv. een 3g of 3g+ verbinding hebt en deze daarna niet meer nodig hebt om 3g of 3g+ weer uit te zetten? Scheelt natuurlijk aanzienlijk in je accutijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:20:
Weet iemand trouwens of er een mogelijkheid is als je bijv. een 3g of 3g+ verbinding hebt en deze daarna niet meer nodig hebt om 3g of 3g+ weer uit te zetten? Scheelt natuurlijk aanzienlijk in je accutijd.
kun je gewoon uit zetten door op de 3G te drukken,krijg je de optie verbinding verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:34:
[...]

kun je gewoon uit zetten door op de 3G te drukken,krijg je de optie verbinding verbreken.
Er staat hier alleen verbergen, niet verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:07:
[...]

Idem.. bij mij staat er een E icoon ipv 3G? Hoe kan ik die verbinding verbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een vraag, en ik hoop dat ik hier aan het juiste adres ben. Ik heb sinds 2 weken de samsung omnia en heb sinds 2 dagen tomtom navigator 7 geïnstalleerd. Heb dit eerst geprobeerd met het programma GPS Proxy, maar daarvoor moest ik een hoop andere bestanden installeren en dat is niet gelukt. Heb het nu aan de praat gekregen met portsplitter. Alleen het probleem is nu dat ik heel slecht verbinding krijg met de satellieten. Soms verbind hij met 3 of 4 satellieten (eigenlijk nooit 5), maar meestal maar 1 of 2 waardoor hij regelmatig op 1 positie blijft hangen of ineens 50 meter naast de straat beland. Heb de baudrate al op 4800 en 9600 gehad maar dat maakt geen verschil. Mijn telefoonversie is: i900XXHH1. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Bij vooraat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Donone84 ik denk dat dat komt omdat tomtom nog niet echt goed werkt icm Omnia, zelfs met portsplitter enzo. Hij raakt dan alsnog in de war (let maar eens op de GPS tijd van tomtom die klopt ook vaak niet) en verspringt dan regelmatig van positie. Verder begint ie behoorlijk te haperen als je veel POI's (flitspalen) installeert.
Was voor mij redenen genoeg om over te stappen op Igo8. ben ik erg tevreden over.

Overigens die streepjes in tomtom zijn niet het aantal satelieten maar is meer een schaal van 0 tot 5. Ik had overigens wel constant 4 of 5 strepen in de auto.

[ Voor 16% gewijzigd door Yannick op 13-10-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of ik de laatste nieuwe versie heb? :p Staat nog in het Engels btw ;)
PDA: i900XXHHB/CEHH8
PHONE: I900XXHH9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 00:06:
Donone84 ik denk dat dat komt omdat tomtom nog niet echt goed werkt icm Omnia, zelfs met portsplitter enzo. Hij raakt dan alsnog in de war (let maar eens op de GPS tijd van tomtom die klopt ook vaak niet) en verspringt dan regelmatig van positie. Verder begint ie behoorlijk te haperen als je veel POI's (flitspalen) installeert.
Was voor mij redenen genoeg om over te stappen op Igo8. ben ik erg tevreden over.

Overigens die streepjes in tomtom zijn niet het aantal satelieten maar is meer een schaal van 0 tot 5. Ik had overigens wel constant 4 of 5 strepen in de auto.
Hartelijk dank! _/-\o_ Heb nu Igo8 erop staan en die werkt perfect! Nu ga ik maar eens slapen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

No way.....klik op 3G - draadloos beheer - menu - verbinding VERBREKEN............................ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:01
Als je het vergrendelen met de "End-toets" niet gebruikt kun je deze ook instellen om de data-verbinding te verbreken. Instellingen --> Knoppen --> Toets End --> Data-gesprek afbreken

of natuurlijk automatisch de verbinding verbreken na x seconden

code:
1
2
3
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)

cab files: verbinding na 1minuut verbreken - verbinding na 5 minuten verbreken

[ Voor 59% gewijzigd door DeOS op 13-10-2008 09:30 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:42

GerkeP

Vragen mag altijd........

[...]

Dan heb je dus geen verbinding ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand idee hoe je ondertitels onder je films krijgt?
Als ik er ondertitels bij zet en speel af met de touch player, dan loopt die vast.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:59:
[...]

Dit kun je niet zien op een foto :) Niemand ziet het eigenlijk dat ik er een screenprotector op heb zitten. Ziet er echt perfect uit.
Ik heb ook de Brando Screenprotector erop zitten, maar als je goed kijkt zie je hem wel zitten.
Hij werkt iig prima en de touchscreen reageert nog even goed.
Geen geklooi met het erop zetten, binnen 5 min was ik klaar!

De krasjes die op mijn scherm zaten, zijn er helaas niet met Displex af gegaan (2 grondige beurten)
Je kan ze nog wel zien onder de screenprotector.
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:24:
Iemand idee hoe je ondertitels onder je films krijgt?
Als ik er ondertitels bij zet en speel af met de touch player, dan loopt die vast.

grtz
Vraag:
Is het mogelijk om subs onder een divx te krijgen?
Antwoord:
TCPMP .72 RC1 recompile 3 met een TCPMP plugin voor subtitles, beetje kloten met overlay en video renderer en works like a charm gewoon volledige divx films op mn telefoon zonder recode etc.
subtitles moeten wel even omgezet worden van .srt naar .smi en thats it

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal zo erg! Heb mijn omnia nog steeds niet binnen en dit topic ratelt maar lekker door over de telefoon :P

IK WIL HEM HEBBEN!

Ik las trouwens tussendoor dat er mensen problemen hadden met de duur van hun batterij...
Is dit echt zo snel? Of vergeten zij gewoon overbodige spullen uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:55:
Ik baal zo erg! Heb mijn omnia nog steeds niet binnen en dit topic ratelt maar lekker door over de telefoon :P

IK WIL HEM HEBBEN!

Ik las trouwens tussendoor dat er mensen problemen hadden met de duur van hun batterij...
Is dit echt zo snel? Of vergeten zij gewoon overbodige spullen uit te zetten?
Hoe jij je voelt, voelde ik mij al in Juli :) (toen moest ik hem eigenlijk al hebben, kon niet wachten)

Maar de batterij werkt hier nog prima. Ik heb de Omnia nu vanaf 2 September en pas 1 keer een probleem gehad met de batterij dat hij snel leeg ging. Laatste keer dat ik hem helemaal opgeladen had, ging hij 2,5 dag mee.
Het is wel belangrijk dat je programma's op de achtergrond niet laat draaien als je ze niet meer gebruikt.
Dit kan resulteren in een kortere duur van je batterij.

Verder ligt de batterij duur vooral aan het gebruik van je Omnia. Als je GPS en HDSPA de hele dag aan hebt, dan gaat de batterij wel korter mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

he allemaal vrijdag me Omnia binnen gekregen en al lekker S2U2 geinstalleerd en SPB Mobile Shell , echter probeer ik de skin Kyro te gebruiken maar ik heb geen SPB Skins optie in mijn Mobile Shell onder tools ? Hebben meer mensen hier last van ?

EDIT:
NVm heb het al gevonden blijkt dfat je eerst iets als mortscript moet runnen

[ Voor 15% gewijzigd door ShadowBumble op 13-10-2008 11:04 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:20:
Als je het vergrendelen met de "End-toets" niet gebruikt kun je deze ook instellen om de data-verbinding te verbreken. Instellingen --> Knoppen --> Toets End --> Data-gesprek afbreken

of natuurlijk automatisch de verbinding verbreken na x seconden

code:
1
2
3
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)

cab files: verbinding na 1minuut verbreken - verbinding na 5 minuten verbreken
Ja klopt dit had ik al gevonden, maar toch bedankt :) . Zou het wel fijn vinden ja om met de End toets de verbinding te verbreken, maar ik wil ook graag een functie hebben om snel te vergrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er eigenlijk meer mensen last van stof in de speaker boven het beeldscherm?
Ik heb hier wat stof zitten dat er niet door blazen uit gaat.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Gebruik een wattenstaafje, dan krijg je het er zo uit ;) (deze is waarschijnlijk wat te groot, moet je deze even wat kleiner maken.)

[ Voor 40% gewijzigd door Jos84 op 13-10-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:41:
Gebruik een wattenstaafje, dan krijg je het er zo uit ;) (deze is waarschijnlijk wat te groot, moet je deze even wat kleiner maken.)
Ok, ik dacht misschien dat je er wat spul voor kon gebruiken.
Omdat het een speaker is moet je er wel mee uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ik heb het nog niet zelf geprobeerd trouwens! Dus wees wel een beetje voorzichtig. Maar de speaker ziet er vrij solide uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al ongeveer 2 weken problemen met de camera. Eerst wou de camera niet meer opstarten nag de melding bezig met laden ging de telefoon weer naar het today scherm. Soft reset gedaan geen oplossing ook een harde reset was geen oplossing. Had wel opeens andere menu achter gronden en dergelijke maar nog steeds geen werkende camera. Ik neem aan dat hij gewoon een programma opstart om die camera te laten werken. Weet iemand de naam dan kan ik proberen om via taak beheer het programma te openen. Als dit niet helpt zal ik eens langs een service punt voor een software upgrade ivm de brick verhalen voor een i900v.

al vast dank groet FKZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. Heb nu ongeveer een weekje Mcguider draaien. Ik moet zeggen, dat ondanks de positieve reacties hier, ik niet tevreden ben.

Het ene moment als ik gegevens invoer, heb ik binnen no time een fix (ongeveer twee keer gelukt), het andere moment, heb ik totaal over de hele route geen fix terwijl er ongeveer 5 a 6 satelieten gevonden worden (echter zonder connectie).

Vind het behoorlijk raar, dat ik bijvoorbeeld van Maarssen richting Maarn over de gehele route, totaal geen fix krijg en dus vervolgens in Maarn alsnog gebruik moet maken van het blauwe bord met de zwarte i erin.

Ik kan mij trouwens moeilijk voorstellen waarom ik voor een fix met McGuider, eerst een fix zou moeten opzetten met Google Maps, zoals eerder genoemd in dit topic.

Iemand nog een idee waarom het bij de een beter werkt als bij de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik heb zelf het gevoel dat een fix een stuk moeilijker te krijgen is terwijl je in beweging bent.
Je kan dus best wachten tot je een fix hebt vooraleer je begint te rijden. (Bij mij duurt dit helaas ook soms 5 minuten)
Wat ook veel uitmaakt is het aanzetten van XTRA bij enhanced gps settings. Helaas wordt dat nogal duur zonder internet abbonement, dus dat kan voor mij niet.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
[...]

Ik heb inmiddels het volgende ontdekt: tijdens het syncen van mijn Omnia met de parrot(ronddraaiend cirkeltje in beeld) werkt het touchscreen niet. Zo gauw het syncen stopt doet ie het prima, maar na een telefoongesprek begint het syncen opnieuw. Parrot maar eens een software update geven. To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adion schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:20:
Ik heb zelf het gevoel dat een fix een stuk moeilijker te krijgen is terwijl je in beweging bent.
Je kan dus best wachten tot je een fix hebt vooraleer je begint te rijden. (Bij mij duurt dit helaas ook soms 5 minuten)
Wat ook veel uitmaakt is het aanzetten van XTRA bij enhanced gps settings. Helaas wordt dat nogal duur zonder internet abbonement, dus dat kan voor mij niet.
Dat XTRA staat bij mij dus ook nog uit (december pas internet)

Dat fixen tijdens bewegen, lijkt mij best mogelijk maar ook niet zo zwaar wegen. Ik heb in mijn overzicht op het moment van rijden een vier a 5 satelieten staan, alleen zijn ze allemaal grijs. Heeft volgens mij dus helemaal niks met bewegen te maken. er is gewoon geen verbinding met deze satelieten.

Vorige week zat ik bij mijn vriendin in de woonkamer gewoon ff te spelen met de instellingen. Had een bestemming ingegeven en binnen 1 minuut, hoorde ik waar ik heen moest.

Gisteravond exact hetzelfde gedaan en krijg gewoon totaal geen fix. Rara hoe kan dit. Vanochtend ook buiten het kantoor op mijn werk geprobeerd. Totaal geen sateliet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik ben vanmorgen voor mijn werk weggeweest. Een retourtje Haarlem, 395 km.
Had een fix in 15 sec, de hele weg ongeveer 8 á 9 sattelieten. Ik heb dus wel alles aanstaan.
Vind het gewoon een prachtig programma, nog beter dan Tom Tom. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:55:
Had een fix in 15 sec, de hele weg ongeveer 8 á 9 sattelieten. Ik heb dus wel alles aanstaan.
Je hebt het over McGuider toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Je hebt het over McGuider toch?
Uiteraard. Had er nog nooit van gehoort maar sinds ik het nu heb en gebruik, :9

Enigste probleempje wat ik nu nog heb is het instellen van outlook om mijn mails binnen te krijgen. Zal wel iets verkeerd hebben staan of zoiets. Kan ze alleen nog steeds niet ontvangen.

[ Voor 28% gewijzigd door Lucky1965 op 13-10-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:55:
Ik zal voor de grap vanmiddag eens kijken of dit nog gaat werken. Leg ongeveer een kwartier voor vertrek, mijn telefoon in mijn auto met een route ingesteld. Mocht ik bij vertrek nog geen fix hebben, weet ik echt niet meer wat ik doen moet, behalve wachten tot december.

Ik heb een autolader, dus leegtrekken van mijn batterij is geen pobleem. Nu alleen nog een houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:11:
Mocht ik bij vertrek nog geen fix hebben, weet ik echt niet meer wat ik doen moet, behalve wachten tot december.
Hoezo moet je wachten tot december dan?
Schaf je dan een andere Navigatie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat mijn i900 in slaap stand schiet als ik mcguider aan heb staan. Moet mijn mobiel dan helemaal uitzetten en opnieuw opstarten. Heeft iemand de gouden tip voor mij?
Lucky1965 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:05:
[...]

Uiteraard. Had er nog nooit van gehoort maar sinds ik het nu heb en gebruik, :9

Enigste probleempje wat ik nu nog heb is het instellen van outlook om mijn mails binnen te krijgen. Zal wel iets verkeerd hebben staan of zoiets. Kan ze alleen nog steeds niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:11:
[...]
Ik zal voor de grap vanmiddag eens kijken of dit nog gaat werken. Leg ongeveer een kwartier voor vertrek, mijn telefoon in mijn auto met een route ingesteld. Mocht ik bij vertrek nog geen fix hebben, weet ik echt niet meer wat ik doen moet, behalve wachten tot december.
Je weet dat je enhanced GPS (XTRA) ook gewoon op handmatig downloaden kan zetten? Dan kun je 1 à 2 keer per week deze zelf updaten als hij aan de computer hangt of als je even verbindingmaakt via WiFi bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:22:
Ik heb het probleem dat mijn i900 in slaap stand schiet als ik mcguider aan heb staan. Moet mijn mobiel dan helemaal uitzetten en opnieuw opstarten. Heeft iemand de gouden tip voor mij?

[...]
Ga bij McGuider naar instellingen, dan naar geavanceerde instellingen en bij de optie Specificeer de instellingen van de schermverlichting en van de standby stand tijdens het navigeren: Altijd aan selecteren.
Op deze wijze gaat het scherm niet meer uit tijdens navigeren
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Hoezo moet je wachten tot december dan?
Schaf je dan een andere Navigatie aan?
Nope, dan heb ik pas mijn onbeperkt internet van t-mobile. Dan maakt het dus niet meer uit of mijn gprs verbinding aan gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Je weet dat je enhanced GPS (XTRA) ook gewoon op handmatig downloaden kan zetten? Dan kun je 1 à 2 keer per week deze zelf updaten als hij aan de computer hangt of als je even verbindingmaakt via WiFi bijvoorbeeld.
Heb thuis geen WiFi ingesteld op mijn router. Tevens geen onbeveiligd punt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Dan zou je hem dus nog wel via je activesync connectie kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:30:
[...]

Ga bij McGuider naar instellingen, dan naar geavanceerde instellingen en bij de optie Specificeer de instellingen van de schermverlichting en van de standby stand tijdens het navigeren: Altijd aan selecteren.
Op deze wijze gaat het scherm niet meer uit tijdens navigeren
8)
Thanks, stond aan, had ik inderdaad al eerder gelezen hier. Kan het ook een instelling op het toestel zelf zijn? Mijn toestel schiet uberhaupt snel in slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@ DeOS

Weet jij hoe ik mails op mijn telefoon kan binnen krijgen via outlook. Ik bedoel dus de outlook die je ook gebruikt op je pc en die is verbonden met je internet provider. Normaal bij een bedrijf loopt dat geloof ik via een exchange server maar ik weet niet hoe het werkt via de internet provider.
Is het wel eens mogelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Lucky1965 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:52:
@ DeOS

Weet jij hoe ik mails op mijn telefoon kan binnen krijgen via outlook. Ik bedoel dus de outlook die je ook gebruikt op je pc en die is verbonden met je internet provider. Normaal bij een bedrijf loopt dat geloof ik via een exchange server maar ik weet niet hoe het werkt via de internet provider.
Is het wel eens mogelijk dan?
Ligt er aan wat je wil.

1. De mails die in Outlook op de PC staan synchroniseren met je toestel. Dit kan gewoon via activesync/mobile device center. Exchange heb je hier niet voor nodig. Hier kun je gewoon aangeven dat je je mail wil synchroniseren.

2. Je mail binnenhalen op je toestel via een internetverbinding.
Hiervoor moet je outlook op je toestel net zo instellen als op de PC (server instellingen etc.) en dan zorgen dat je de mails na het binnenhalen niet verwijderd van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook je hotmail inbox instellen op je Omnia?
Outlook werk ik namelijk niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:03:
Kan je ook je hotmail inbox instellen op je Omnia?
Outlook werk ik namelijk niet mee.
Ja natuurlijk, heel gemakkelijk..
Ik heb Gmail, hotmail, en outook (exchange) aan staan.
Werkt prima!
Gewoon naar berichten, new account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

Ja natuurlijk, heel gemakkelijk..
Ik heb Gmail, hotmail, en outook (exchange) aan staan.
Werkt prima!
Gewoon naar berichten, new account.
Dit is toch van mij SMSjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e-mail "berichten"? sms "berichten"?
Heb je ooit meerdere accounts gezien voor je sms inbox? :) Het is er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

kost dit geld,ook met web en walk abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

e-mail "berichten"? sms "berichten"?
Heb je ooit meerdere accounts gezien voor je sms inbox? :) Het is er niet voor niets.
Ok meerdere accounts dus.
Dit is mijn eerste WM telefoon, dus email via een telefoon heb ik nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:29:
[...]
kost dit geld,ook met web en walk abonnement?
.... :X

Neen....wanneer het toestel verbonden is met activesync maakt hij gebruik van de internetverbinding van je PC. Tenzij je bij het instellen van je activesync verbinding hebt aangegeven dat je toestel gebruik mag blijven maken van zijn eigen draadloze verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je makkelijk playlists kunt maken voor de omnia touchplayer?
Of kan dit alleen via tuochplayer zelf.. kan nergens iets anders vinden.

Op mijn vorige telefoon ging dit veel makkelijker.. kon je op de comp je playlist samenstellen.. natuurlijk wel met de muziek van de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er soms een cisco vpn client voor de omnia?
Zodat ik een connectie op mijn school kan maken? Voor zover ik weet heb ik er nog geen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of ik de laatste nieuwe versie heb? :p Staat nog in het Engels btw ;)
PDA: i900XXHHB/CEHH8
PHONE: I900XXHH9

Als ik probeer te updaten verschijnt er een message dat het een onjuiste softwareversie is en dat ik het apparaat moet controleren. Op mijn pc staat windows vista en ik gebruik de volgende update: 20080918225949109_i900XKHH1_UserUpgrader_VISTA_v2
Deze heb ik gedownload van de belgische samsungsite btw.
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.