Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

Zie hieronder ja :) Maar iemand nog meer ervaring met de energiespaarstand? Dit is niet nadelig voor de prestaties e.d.?
Dan gooi ik 'm zo ook ff aan.
Hij geeft zelf aan dat dit resulteert in verminderde video playback - kwalitatief. Als ik het goed heb...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds 4 dagen een splinternieuwe Omnia,,

probeer al 2 dagen spb shells erop te zetten... heb alles doorgelezen, alles geprobeerd, verschillende versies geprobeerd, zelfs al 2 keer een harde reset uitgevoer....

ik krijg em niet aan de gang...

Meer mensen met hetzelfde probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:00:
[...]
alleen bij SPB en andere shells maybe maar bij de orginele skins alleen een balkje zonder percentages
nee hoor, standaard windows today screen. klik het batterij icoon aan en hij opent de batterij instellingen waar het percentage staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:25:
Heb nu sinds 4 dagen een splinternieuwe Omnia,,

probeer al 2 dagen spb shells erop te zetten... heb alles doorgelezen, alles geprobeerd, verschillende versies geprobeerd, zelfs al 2 keer een harde reset uitgevoer....

ik krijg em niet aan de gang...

Meer mensen met hetzelfde probleem ??
Bedoel je Spb Mobile Shell?
Hoe heb je het geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:29:
[...]

nee hoor, standaard windows today screen. klik het batterij icoon aan en hij opent de batterij instellingen waar het percentage staat.
daar zie je idd die balk staan met 0 links en 100 rechts maar als je batterij enig verbruik heeft gehad zie je alleen dat het balkje wat verschoven is maar niet in getallen het resterende percentage
(iig niet bij mij) (ROM H1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwa batterijduur val het bij mij goed mee,,, maar komt dan ook omdat ik er nu momenteel geen navigatie programma en andere progs heb op draaien, hij staat op de fabrieksinstellingen,(nog steeds op de HI1) mijn wifi verb. heb ik de energiespaarstand ingeschakeld, de trilfunctie ook uit bij aanraken van het scherm, of op minimum instellen.
energiespaarstand inschakelen, maar die staat bij mij nu nog uit,, nu gebruik ik hem 2 dagen op fabrieksinstellingen. af en toe eens bellen, wat surfen via wifi, paar sms per dag, en hij staat nog op 80% momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:29:
[...]

Bedoel je Spb Mobile Shell?
Hoe heb je het geprobeerd?
heb het zip bestand gedownload, daarna uitgepakt. Vervolgens de map SpbMobileShellSkins naar mijn omnia gecopieerd - in mijn opslag gezet (in de root) daarna naar de map scripts gegaan, vervolgens op mortscript.exe getikt, hij vraagt dan toestemming om het te installeren. Dit doet hij, daarna op .Install_WQVGA.mscr getikt, maar dan krijg ik de melding dat hij spb versie 2.1 nogiets niet kan vinden.
Als ik dan vervolgens bijvoorbeeld op Kyro_HTC.mscr tik kan ik vanalles instellen, krijg steeds een volgend schermpje en als ik dan klaar ben gebeurd er niets... ook niet na een soft reset....

Ook als ik via start - instellingen - systeem ga kijken, of bij programmas zie ik nergens een proggie spb shell of iets dergelijks...

volgens mij doe ik iets verkeerd, of heb ik iets aan staan wat het programma tegenhoud,, maar ik kom er niet meer uit...

Als iemand een oplossing weet --- alvast KEI bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heb je wel Spb Mobile Shell op je telefoon staan? Dit programma heb je namelijk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op mijn Omnia IGO8 geinstaleerd,werkt vlekkeloos!
nu heb ik bij mijn collega dit ook gedaan, echter wat ik ook doe IGO wil geen gps instellen.
Hij gaat poortscannen maar komt terug met de boodschap dat hij niets kan vinden.
Alle instellingen heb ik vergeleken met de toestellen maar kan niets ontdekken!

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

heb het zip bestand gedownload, daarna uitgepakt. Vervolgens de map SpbMobileShellSkins naar mijn omnia gecopieerd - in mijn opslag gezet (in de root) daarna naar de map scripts gegaan, vervolgens op mortscript.exe getikt, hij vraagt dan toestemming om het te installeren. Dit doet hij, daarna op .Install_WQVGA.mscr getikt, maar dan krijg ik de melding dat hij spb versie 2.1 nogiets niet kan vinden.
Als ik dan vervolgens bijvoorbeeld op Kyro_HTC.mscr tik kan ik vanalles instellen, krijg steeds een volgend schermpje en als ik dan klaar ben gebeurd er niets... ook niet na een soft reset....

Ook als ik via start - instellingen - systeem ga kijken, of bij programmas zie ik nergens een proggie spb shell of iets dergelijks...

volgens mij doe ik iets verkeerd, of heb ik iets aan staan wat het programma tegenhoud,, maar ik kom er niet meer uit...

Als iemand een oplossing weet --- alvast KEI bedankt !
Volgens mij heb je alleen de skins geinstalleerd en niet het hoofdprogramma waar de skins op draaien: SPB Mobile shell. LOL :+ :+

Hier kun de Mobile Shell vinden

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:06:
ik heb op mijn Omnia IGO8 geinstaleerd,werkt vlekkeloos!
nu heb ik bij mijn collega dit ook gedaan, echter wat ik ook doe IGO wil geen gps instellen.
Hij gaat poortscannen maar komt terug met de boodschap dat hij niets kan vinden.
Alle instellingen heb ik vergeleken met de toestellen maar kan niets ontdekken!

iemand een idee ?
staan de compoorten en baurate wel goed in die van je collega's i900 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvaneijk schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:31:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Onwijs bedankt! Dit werkt!
@ Ternerito: Instellingen voor Vodafone staan op de website bij Internetinstellingen.
Ik heb t-mobile. Wat moet ik dan instellen? Het werkt bij mij namelijk nog steeds niet. Het enige adres wat ik tegenkom op t-mobile is 010.010.010.011 met poort 8080 (onder mms instellingen)...maar resultaat heeft dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er trouwens meer mensen last van dat, wanneer er op je voicemail word ingesprpoken, je een sms krijgt, er een voicemail icoontje bovenin te staan en er ook nog eens een leeg smsje met het onderwerp voicemail binnen komt? Dus 3x een notificatie wat überhaupt al niet nodig is, maar het grootste probleem is dat het voicemail icoontje hoe dan ook niet weg gaat. Als je ze heb afgeluisterd niet en ook niet als je ze verwijderd hebt. Iemand enig idee dit op te lossen?
Provider Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:13:
[...]

Ik heb t-mobile. Wat moet ik dan instellen? Het werkt bij mij namelijk nog steeds niet. Het enige adres wat ik tegenkom op t-mobile is 010.010.010.011 met poort 8080 (onder mms instellingen)...maar resultaat heeft dit niet...
Hoi. Het onderstaande haal ik van de T mobile site. Daar heb je dus nix aan omdat ze blijkbaar geen proxy gebruiken:

Verbindingsinstellingen (TCP/IP en WAP 2.0 over GPRS)
Accountnaam T-Mobile Internet
APN internet
Gebruikersnaam geen
Wachtwoord geen
Aanmeldverzoek nee
Verificatie PAP
IP-adres dynamisch
Primair DNS-adres 0.0.0.0

web'n'walk/Opera browserinstellingen
Profielnaam web'n'walk
Accountnaam T-Mobile Internet
web'n'walk startpagina http://pda.t-mobile.nl
Proxyadres geen
Proxypoort geen
Verificatie PAP
Beveiliging uit
Sessie Modus permanent

wat gebeurd er als je overal dezelfde adres invult?
Ik dacht trouwens dat je ook Vodafone was. Volgens mij heeft T Mobile trouwens geen UMTS of sneller. Wellicht dat ze daarom bv de functionaliteit geen toegang verlenen. Een belletje naar je Provider helpt misschien of doe nog eens een heldere post met een concrete vraag hieromtrent aan een andere T Mobile gebruiker. je kunt ook de instellingen toch naar de telefoon laten sms'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:08:
[...]

staan de compoorten en baurate wel goed in die van je collega's i900 ?
Kun je je compoorten appart instellen dan ? en zo ja waar ?

je hebt voor IGO toch geen appart progje nodig zoals gpsproxy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor mensen die ook gek worden van een snel leeglopende batterij. Ik heb tijdje geleden op ebay 2 extra accu's (3,7V 1500mAh! niet origineel) en een docking station via usb gekocht voor ongeveer 6 euro inclusief verzendskosten vanuit Hong Kong. Prima shit. Heb daar overigens ook mijn hoesje, car charger en car holder gekocht. (bij elkaar 10 euro?) In principe komt alles daar vandaan alleen word het dan in een mooi jasje gestoken en wat duurder gemaakt.

De keuze is aan jezelf of je het aan durft en of het goed is voor je mobiel.
Hier werkt het iig allemaal super!

Batterys + charger
Car charger
Car holder (vond ik persoonlijk wat mooier dan die lompe sci-fi uitschuif dingen)
Hoesje (Gebruik zelf gewoon iphone sleeve, past prima)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Kun je je compoorten appart instellen dan ? en zo ja waar ?

je hebt voor IGO toch geen appart progje nodig zoals gpsproxy ?
instellingen ----- systeem---xtra GPS ----
compoort 7 voor software
compoort 9 voor hardware
baudrate 4800

is maar iets van 10x eerder hier voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:48:
Tip voor mensen die ook gek worden van een snel leeglopende batterij. Ik heb tijdje geleden op ebay 2 extra accu's (3,7V 1500mAh! niet origineel) en een docking station via usb gekocht voor ongeveer 6 euro inclusief verzendskosten vanuit Hong Kong. Prima shit. Heb daar overigens ook mijn hoesje, car charger en car holder gekocht. (bij elkaar 10 euro?) In principe komt alles daar vandaan alleen word het dan in een mooi jasje gestoken en wat duurder gemaakt.

De keuze is aan jezelf of je het aan durft en of het goed is voor je mobiel.
Hier werkt het iig allemaal super!
linkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:28:
Zoek op:
SoloBlack.scheme en Soloblack.tsk

Ga naar je windows folder en zet ze daarin weg. Ga naar vandaag en selecteer soloblack theme. Nu heb je een compleet zwart scherm met compleet zwarte taakbalken. Ziet er erg mooi uit vind ik. :)

Link, je moet je wel registeren.

http://forum.xda-develope...entid=105112&d=1218302039

Heb nog geen andere locatie gevonden. Overigens werkt helemaal zwart beter met de silver today 2.
Hier heb je geen SPB Shell voor nodig toch? Ik kan alleen de windows map niet vinden waar het in moet staan, kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

Hier heb je geen SPB Shell voor nodig toch? Ik kan alleen de windows map niet vinden waar het in moet staan, kan iemand me helpen?
Extra - Mapopties - Tabblad Weergave - Verborgen bestanden weergeven en Voila

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

ga naar verkenner ---- mijn apparaat ----windows map
plak hier die 2 bestanden in 1 daarvan is een.cab bestand
deze moet je wel installen anders doet ie het niet
daarna thema wijzigen
en nee je hebt hier geen SPB voor nodig
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:59:
[...]

Extra - Mapopties - Tabblad Weergave - Verborgen bestanden weergeven en Voila
windows map is gewoon zichtbaar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:04:
windows map is gewoon zichtbaar hoor
Bij mij in het begin ook niet hoor.
Als ik via ActivSync ging kon ik hem alleen zien d.m.v Verborgen mappen weergeven aan te vinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:39
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:22:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat, wanneer er op je voicemail word ingesprpoken, je een sms krijgt, er een voicemail icoontje bovenin te staan en er ook nog eens een leeg smsje met het onderwerp voicemail binnen komt? Dus 3x een notificatie wat überhaupt al niet nodig is, maar het grootste probleem is dat het voicemail icoontje hoe dan ook niet weg gaat. Als je ze heb afgeluisterd niet en ook niet als je ze verwijderd hebt. Iemand enig idee dit op te lossen?
Provider Vodafone
Klopt heb ik ook!
Doet het netwerk, alleen meldt het netwerk van Vodafone de voicemail melding niet goed af op de foon... ERG irritant ik heb het zelf ook.
Als je voda vraagt zeggen ze niks eraan te kunnen doen en moet er maar mee leren leven...

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Bij mij in het begin ook niet hoor.
Als ik via ActivSync ging kon ik hem alleen zien d.m.v Verborgen mappen weergeven aan te vinken
Dit was het inderdaad ja, wat dom van me... dacht dat het op die pc al allemaal zo stond ingesteld :)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:31:
[afbeelding]

het is me ook gelukt *O*

kun je ook een internet opstart icoontje toevoegen aan dit scherm ?
Dat wat ik net heb geinstalleerd moet gewoon alle balken zwart maken toch? Dat is me gelukt. Maar dat wat jij daar laat zien in je screenshot is toch wel met SPB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Dit was het inderdaad ja, wat dom van me... dacht dat het op die pc al allemaal zo stond ingesteld :)

[...]

Dat wat ik net heb geinstalleerd moet gewoon alle balken zwart maken toch? Dat is me gelukt. Maar dat wat jij daar laat zien in je screenshot is toch wel met SPB?
nee ik gebruik geen SPB dit is het today 2 thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heeft het geduurd voordat het binnen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:38:
[...]

nee ik gebruik geen SPB dit is het today 2 thema
Thank you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Hoe lang heeft het geduurd voordat het binnen was?
Als je geld op je paypal account hebt staan is de betaling meteen afgerond. Als ze hem dan meteen verzenden dan heb je ze met ongeveer 7 dagen. Als paypal het geld van je bankrekening af moet schrijven om vervolgens naar de verkoper over te kunnen maken komen er nog 4 dagen bij. Tot dusver nooit iets fout gegaan. Kijk even naar de feedback van de verkoper en je weet of ze te vertrouwen zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Klopt heb ik ook!
Doet het netwerk, alleen meldt het netwerk van Vodafone de voicemail melding niet goed af op de foon... ERG irritant ik heb het zelf ook.
Als je voda vraagt zeggen ze niks eraan te kunnen doen en moet er maar mee leren leven...

*zucht*
Erg irritant ja. Er is vast wel iets aan te doen. Hopelijk komt de oplossing hier nog een keer langs. Ik ben iig ten einde raad. Bij nokia heb je gewoon de optie om dat allemaal aan/uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu even nagekeken naar mijn versie, had het een paar berichten geleden verkeerd beschreven.

mijn apparaat versie is:

pda: i900XKHH1
telefoon: i900XXHH1

ik had hier op het forum al een bericht geplaatst dat ik problemen heb dat mijn toestel niet uit slaapstand ontwaakt na een tijd het toestel niet te hebben gebruikt.en ik steeds de reset knop dien in te drukken om hem terug aan de praat te krijgen. ik had in mn bericht geplaatst dat ik met de HI1 rom zat, dus dat was even een foutje van me, nu welke update zal ik het best op mn toestel plaatsen, heb al geprobeerd voor de HI2 maar dat lukte niet, doordat die enkel voor engelstalige toestelen bedoeld is.

ik kan eventueel de HH4 erop zetten, zou die goed zijn? is toch in ieder geval een recenter update.
en is ook bedoeld voor nederlandse toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:12:
heb nu even nagekeken naar mijn versie, had het een paar berichten verkeerd beschreven.

mijn apparaat versie is:

pda: i900XKHH1
telefoon: i900XXHH1

ik had hier op het forum al een bericht geplaatst dat ik problemen heb dat mijn toestel niet uit slaapstand ontwaakt na een tijd het toestel niet te hebben gebruikt.en ik steeds de reset knop dien in te drukken om hem terug aan de praat te krijgen. ik had in mn bericht geplaatst dat ik met de HI1 rom zat, dus dat was even een foutje van me, nu welke update zal ik het best op mn toestel plaatsen, heb al geprobeerd voor de HI2 maar dat lukte niet, doordat die enkel voor engelstalige toestelen bedoeld is.

ik kan eventueel de HH4 erop zetten, zou die goed zijn? is toch in ieder geval een recenter update.
en is ook bedoeld voor nederlandse toestellen.
je kan het proberen maar of dit de oplossing is dat zal moeten blijken let us know plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interne gps werkt dus echt niet :/
Heb mijn omnia sinds gisteren.

Ik heb er tomtom7 op staan, heb hiervoor ook gpsgate 2.6 geinstalleerd.
Met de virtuele com en alle instellingen juist.
Maar ik krijg geen gps-signaal, ook niet na 10minuten.
En alles ingesteld zoals aangeven in de TSpost.
Enchaned gps:
XTRA -> inschakelen
Downloaden -> uitschakelen
Externe gps:
-> softwarematig com7
-> hardware com 9, met baudroute 9600 ( ook al 4800 geprobeerd )

Ik heb er nu NAV N GO IGO8 opstaan, geinstalleerd, benelux erop.
-> programma laten scannen op gps poort, en kwam ook com7 uit en baudroute 9600
-> TMC heb ik ook ingeschakeld.

Maar verder vind de gsm, geen gps signaal, zowel bij TT7 als IGO8 niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:01:
Interne gps werkt dus echt niet :/
Heb mijn omnia sinds gisteren.

Ik heb er tomtom7 op staan, heb hiervoor ook gpsgate 2.6 geinstalleerd.
Met de virtuele com en alle instellingen juist.
Maar ik krijg geen gps-signaal, ook niet na 10minuten.
En alles ingesteld zoals aangeven in de TSpost.
Enchaned gps:
XTRA -> inschakelen
Downloaden -> uitschakelen
Externe gps:
-> softwarematig com7
-> hardware com 9, met baudroute 9600 ( ook al 4800 geprobeerd )

Ik heb er nu NAV N GO IGO8 opstaan, geinstalleerd, benelux erop.
-> programma laten scannen op gps poort, en kwam ook com7 uit en baudroute 9600
-> TMC heb ik ook ingeschakeld.

Maar verder vind de gsm, geen gps signaal, zowel bij TT7 als IGO8 niet.

Iemand een idee?
heb je met de instellingen com 7 en 9 baud 4800 al eens een fix met googlemaps gehad ?
zorg eerst dat je dit hebt gedaan en dan pas proberen een fix met een ander programma te maken
ga wel buiten staan en heb even geduld het kan namelijk even duren voor de eerste fix er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:05:
[...]

heb je met de instellingen com 7 en 9 baud 4800 al eens een fix met googlemaps gehad ?
zorg eerst dat je dit hebt gedaan en dan pas proberen een fix met een ander programma te maken
ga wel buiten staan en heb even geduld het kan namelijk even duren voor de eerste fix er is
Na 10min had ik eindelijk ontvang in IGO8!
Nu heb ik gps ontvangt in 2-3sec als ik het uitdoe en terug aan :D
Prachtig! Bedankt voor je help ook^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@splendes

Wordt bij jouw de achterkant van de foon ook zo warm als je McGuider gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft zijn invisible shield netjes op de omnia gekregen?

ik ben er 2 uur mee bezig geweest,maar krijg de hoekjes niet netjes strak er om heen,ook veel vingers trekt hij aan met plaatsen,moet je rubber handschoenen aandoen om dit te voorkomen?

kun je de vingerafdrukken gewoon verwijderen door het onder heet water af te spoelen?

wat een rotdingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:37:
@splendes

Wordt bij jouw de achterkant van de foon ook zo warm als je McGuider gebruikt?
hij verhoogd idd wel iets qua temperatuur maar heet gelukkig niet
batterij wordt intensief gebruikt en de GPS chip ook he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Het is ook niet dat mijn telefoon heet wordt maar toch wel beduidend warmer. Zal inderdaad komen zoals je al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Iemand al wat leuke (touchscreen) spellen die het goed doen gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een vraagje, welke rom updates zijn officieel?
En zou ik het doen ofniet? Nu heb ik XXHK1 dacht ik.
Lukt het op vista ook?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:05:
heb een vraagje, welke rom updates zijn officieel?
En zou ik het doen ofniet? Nu heb ik XXHK1 dacht ik.
Lukt het op vista ook?

Bedankt.
K1 ? H1 zul je denk ik bedoelen
de versies die je op de Samsung site ziet zijn officieel
en ja dat kan ook op vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Waar staat dat poker spel op de cd? Ik kan hem niet vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:12:
Waar staat dat poker spel op de cd? Ik kan hem niet vinden?!
staat ook niet op cd hier wel:

http://www.51spsoft.com/DownInfoEn/info24823.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendes heb jij er ook last van in het today 2 scherm dat als je hem vergrendeld en weer unlockt met de ophang toets dat hij automatisch e-mail opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:40:
wie heeft zijn invisible shield netjes op de omnia gekregen?

ik ben er 2 uur mee bezig geweest,maar krijg de hoekjes niet netjes strak er om heen,ook veel vingers trekt hij aan met plaatsen,moet je rubber handschoenen aandoen om dit te voorkomen?

kun je de vingerafdrukken gewoon verwijderen door het onder heet water af te spoelen?

wat een rotdingen
Ik heb het opgegeven met die invisible shield. Echt een ROT dingen idd! Ik heb vorige week een brando gekocht bij screenprotector. Die zat er echt in 1 x goed op, zonder rare randjes, luchtbubbels etc. Was superstrak! Voor mij geen invisibleshield meer :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:33:
Splendes heb jij er ook last van in het today 2 scherm dat als je hem vergrendeld en weer unlockt met de ophang toets dat hij automatisch e-mail opent?
nee totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm raar zeg, denk dat ik hem ff soft-reset... bij mij blijft ie de mail openen telkens als ik hem weer unlock
edit: nu doet ie het niet meer, raar zeg... kun je die icoontjes ook veranderen? want ik kan vanaf het start-menu wel veranderen maar de optie om ze in het today screen te veranderen kan ik niet vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:37:
[...]

hmm raar zeg, denk dat ik hem ff soft-reset... bij mij blijft ie de mail openen telkens als ik hem weer unlock
edit: nu doet ie het niet meer, raar zeg... kun je die icoontjes ook veranderen? want ik kan vanaf het start-menu wel veranderen maar de optie om ze in het today screen te veranderen kan ik niet vinden.
hoe wil je het veranderen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

hoe wil je het veranderen ????
Ik wil bijv. Opera hebben op de plek van e-mail, dat gebruik ik toch niet op mijn telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:44:
[...]

Ik wil bijv. Opera hebben op de plek van e-mail, dat gebruik ik toch niet op mijn telefoon.
dat gaat helaas niet lukken (of iemand anders moet het weten hoe wel)
en ja als ik hem unlock krijg ik ook een grijs scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:46:
[...]

dat gaat helaas niet lukken (of iemand anders moet het weten hoe wel)
en ja als ik hem unlock krijg ik ook een grijs scherm
Oke :) Vind het menu zo wel veel praktischer en er mooier uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

Oke :) Vind het menu zo wel veel praktischer en er mooier uitzien
ja anders ik wel alleen nu nog het hoofd menu en programmalijst met een zwarte achtergrond maarja dat kan nog wel ff duren denk ik
ik zit daarvoor wel op andere forums te kijken maar heb nog niks gevonden

iemand anders wel maybe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:55:
[...]

ja anders ik wel alleen nu nog het hoofd menu en programmalijst met een zwarte achtergrond maarja dat kan nog wel ff duren denk ik
ik zit daarvoor wel op andere forums te kijken maar heb nog niks gevonden

iemand anders wel maybe ?
Heb het helaas ook niet kunnen vinden, in het filmpje van die reviewer, die bedoel je toch? Is mijn inziens ook het mooiste menu, zal nog wel komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik heb het wel zwart maar maak dan ook gebruik van Spb skins. Als je belangstelling hebt kan ik je wel helpen aan het legaal maken van de Spb Mobile Shell versie :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:08:
Ik heb het wel zwart maar maak dan ook gebruik van Spb skins. Als je belangstelling hebt kan ik je wel helpen aan het legaal maken van de Spb Mobile Shell versie :X .
nee dank je huidige versie die ik heb is prima
lees paar posts terug dat SPB shells enorme energie vreters zijn dus nee bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Die skins erop zetten is niet verplicht, alleen Spb mobile shell is ook al mooi. En dan heb je wel alles zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:14:
Die skins erop zetten is niet verplicht, alleen Spb mobile shell is ook al mooi. En dan heb je wel alles zwart.
doe eens een paar screenshots van een compleet zwarte instelling als dat kan ?
aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dat kan, moet ik effe de skins eraf gooien. Zal ze daarna effe poosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:14:
Inderdaad, en alleen SPB mobile shell vreet echt niet veel stroom heb ik ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:43:
[...]

Wat beschreven staat op die site is de praktijk, onderbouwt met grafieken, cijfers en schema's.
Ik snap wat Splendes bedoeld en kan 't ook beamen : Eerst met m'n SPV M600 , toen N73 en nou met de OMNIA : iedere keer hetzelfde ; In het begin is de accu zo leeg , laat je 'm telkens goed leeg lopen voor je 'm oplaadt , dan blijft ie na een maandje gebruiken wel tot 5x langer draaien op een oplaad-beurt !! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:58:
[...]

Goeie tip ! Maar:
Ik heb Today 1 geselecteerd - druk met nagel of stylus in scherm en houd vast - dan verschijnt inderdaad die optiesknop. Daar druk ik op en dan krijg ik een scherm waarin ik 9 iconen zie die ik dus kan wijzigen.... maar misschien dodo van mij - maar hoe ga je vervolgens te werk ??? Onderaan staat links de optie verwijdermodus en rechts sluiten... verder nop.
Idd , onderaan staat optie verwijdermodus ; klik daarop en je kan kiezen welk bestaand icoontje je wil verwijderen , dan verschijnt onderaan "invoegmodus" , klik daarop , vervolgens op de lege vierkant klikken en hoppa...........je kan kiezen. !!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/1972/standaardtodaybh6.png Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/295/standaardprogrammasxq7.png Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/2598/standaardcontactenpi4.png

Dit zijn de 3 vensters in Spb Mobile Shell. Deze dan met zwarte actergrond maar er zijn meer kleuren mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de onderste van de drie ? je telefoon boek ? en kan je in de opties van spb gewoon de achtergrondkleur kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:34:
wat is de onderste van de drie ? je telefoon boek ? en kan je in de opties van spb gewoon de achtergrondkleur kiezen ?
De onderste is inderdaad je contacten lijst. Dit zijn plaatsen voor de 16 meest gebelden.
In het menu van Spb heb je een optie thema, daar kun je thema kleuren aanvinken. Je hebt dan keuze uit 16 kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf heel mobile shell eraf gegooid na een maand en merk meteen dat hij een stuk soepeler loopt. Wat een opluchting. Weet nu ook zeker dat de batterij nu langer mee gaat. Ga dan toch maar gewoon lekker moeilijk doen en de standaard menu's tweaken!
p.s. had het thema altijd het zelfde staan als die van lucky.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:08:
hoe wil je dit doen? dan ga ik de SPB wel eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Communicatie loopt gewoon via het forum :)

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 10-10-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Communicatie loopt gewoon via het forum :)

[ Voor 90% gewijzigd door DaannO op 10-10-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succesvol geupdate van

XKHH8/XKHH4
XXHH1

naar

DXHI3/DXHI3
DXHI3

Ik dacht fuck it :/ Ben benieuwd wat ik nu allemaal kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Wil je jouw bevindingen hier posten. Accu duur, extra's en wat allemaal nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvaneijk schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:06:
[...]

Volgens mij heb je alleen de skins geinstalleerd en niet het hoofdprogramma waar de skins op draaien: SPB Mobile shell. LOL :+ :+

Hier kun de Mobile Shell vinden
8)7 8)7 8)7 |:( Zeer slimme actie van me,,, ik kan me wel voor mij kop slaan...

Dat heb ik idd niet draaien nee.. Wel het proggie al binnengehaald en t werkt perfect...

KEI bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:49:
Succesvol geupdate van

XKHH8/XKHH4
XXHH1

naar

DXHI3/DXHI3
DXHI3

Ik dacht fuck it :/ Ben benieuwd wat ik nu allemaal kan..
hoe heb jij je geupdate?
ik heb ook XKHH8/XKHH4
XXHH1
maar ben niet echt tevreden over de accu duur

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een omnia en ben er erg tevreden over. Ik heb alleen een probleem. Normaal als je een bericht ontvangt, dan zie je dat in je begin scherm in de vorm van een grijs veld waarin staat dat er een nieuw bericht is (ik gebruik de standaard theme, zonder aanpassingen). Nu heb ik echter zo'n zelfde melding met een uitroepteken met een streep erdoorheen. Ik weet alleen niet waarvan de melding is, omdat er niets bij staat. Het probleem is ook dat ik de melding met geen mogelijkheid kan verwijderen. Ik kan 'm wel slepen over m'n scherm, maar dat is alles.

Ik heb al m'n berichten verwijderd, echter dit loste het niet op. Er is meer dan genoeg ruimte op de omnia op het standaard geheugen, de 8 gig data en de 4 gig geheugenkaart. Ook heb ik niets hierover gevonden in elk van de topics. Daarnaast heb ik alle programma's via taakbeheer gesloten, dus die kunnen het ook niet zijn.

Wie kan mij helpen? Bij voorbaad dank!

\edit
Ik heb natuurlijk ook in de handleiding gekeken en er niets over in gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zojuist DXHI2 PDA en XXHI2 Radio geflashed. Kijken of ik nu boven de 8 uur uitkom met mijn batterij! Moest er wel een VMware XP machine voor bouwen, maar toen ging flashen vlekkeloos! Ik zal de ervaringen terugkoppelen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:17:
[...]

je kan het proberen maar of dit de oplossing is dat zal moeten blijken let us know plz
der veranderd niets, probleem blijft zich voort doen, jammer .
zal terug opsturen worden naar pdashop, voor de 2de keer pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm mijn probleem blijft zich ook voordoen: als ik today 2 heb geselecteerd en als ik dan weer wil ontgrendelen pakt ie daarna automatisch mijn mail en opent ie die, dit heb ik soms wel en soms niet. Erg raar hoor, een hele dikke fout lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:24:
[...]

Idd , onderaan staat optie verwijdermodus ; klik daarop en je kan kiezen welk bestaand icoontje je wil verwijderen , dan verschijnt onderaan "invoegmodus" , klik daarop , vervolgens op de lege vierkant klikken en hoppa...........je kan kiezen. !!!!! _/-\o_
Yep - werkt ! Thx - ben weer helemaal blij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
mariconjo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:18:
[...]

Inderdaad, en alleen SPB mobile shell vreet echt niet veel stroom heb ik ondervonden.
Klopt. De met de standaard skin van SPB er op zit ik (inmiddels weer 24 uur later) op 70%.
Dit voor de mensen die het niet schijnen te geloven dat het opvoeden van een batterij z'n vruchten afwerpt.
SPB Mobile Shell zelf is dus geen stroomvreter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:18:
[...]

8)7 8)7 8)7 |:( Zeer slimme actie van me,,, ik kan me wel voor mij kop slaan...

Dat heb ik idd niet draaien nee.. Wel het proggie al binnengehaald en t werkt perfect...

KEI bedankt !!!
No problem. geweldig progje niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Zijn jullien eigenlijk bekend met SPB Pocket plus?
Helemaal top jongens. Daarmee kan ik buiten mobile shell om, dus even terug naar Samsung Today, alle snelkoppelingen zetten die ik zelf wil. Ik zal vanmiddag daar even een fotootje van wegzetten, ok?

@Splendes: Daar ga je waarschijnlijk van uit je bolletje... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:25:
Het is ook niet dat mijn telefoon heet wordt maar toch wel beduidend warmer. Zal inderdaad komen zoals je al aangaf.
ja, die ervaring heb ik ook. Bij mij was portsplitter de boosdoener. Toen ik die uit had staan was het verdwenen.
gr.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo das lekker wakker worden gelijk SPB er opgezet was gister laat thuis en had er geen zin meer in topgear was belangrijker :P

wowie :9~ als ik ooit slechte dingen heb gezegd neem ik dat meteen terug
k snap niet dat samsung dit er standaard op zet geweldig gewoon *O*
niet meer scrollen en erg overzichtelijk
lucky1965 duizendmaal dank d:)b ook voor de att. van het mailtje ik heb de .cab gewoon gepakt en die werkt ook toppie hoor gewoon zonder active sync sleur en pleur :P naar mn micro sd en installen maar

jpvaneijk ben wel benieuwd naar je screens
bring it on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip aan iedereen: Bij een foto maken in het donker of gewoon overdag, zet bij opties WDR dyn. bereik aan, hiermee kun je zeer goede foto's maken in het donker. De functies verschillen ook echt veel van elkaar, zet je hem bijv. op nacht of feest,binnen dan maakt ie ook echt veel betere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven 8)
En het rar bestandje goed bewaren.

[ Voor 26% gewijzigd door Lucky1965 op 11-10-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mijn omnia updaten.
Ik denk dat er nu nog de standaard rom opstaat, er staat enkel een mli bestaat op "mijn opslag" met de naam
i900XXHI2.mli

Welke rom moet ik nu download van de samsung site om mijn gsm te updaten?
Of hoe zit dat namelijk in zijn werk, want zelf vind ik het niet.. ook geen deftige tutorial via google.

Kan iemand het kort uitleggen, mijn omnia staat nu in het nederlands, die wil ik er ook even bijzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Wat je nu hebt is de laatste officiele rom van samsung. Er is nog niks nieuws uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:38:
Wat je nu hebt is de laatste officiele rom van samsung. Er is nog niks nieuws uit gekomen.
Op samsung zelf staan nog de
SGH-I900 i900XKHH4 Update/Language Manual (ver. Download Patch)
SGH-I900 i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand (ver.i900XKHH4)

Zijn deze niet nieuwer?
Ik heb geen andere screen rotation en etc zoals sommige hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels de invisible shield van zagg op mijn hele toestel geplakt,maar zo invisible is hij niet,iedere vingerafdruk is zichtbaar die op het folie komt bij het plakken,wat een oerlelijk toestel wordt het met zo`n shield,onmogelijk om vingerafdrukken te vermijden bij het prepareren.geen aanrader,vindt ik zelf,denk wel dat hij goed zal beschermen tegen krassen,het is waar je voor kiest,het mooie van het toestel of de bescherming.
bij mij verdwijnt hij in elk geval in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@ X-LimiTed

Jij hebt de HI2 versie met multi language pack, ik heb de HH4 met multi language pack. Ik denk niet dat er veel verschil in zal zitten. Denk trouwens ook niet dat je de HH4 erop kunt krijgen. Het lukte mij namelijk ook niet om de HI2 versie erop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Ik heb de ;
PDA: i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON: i900XXHH9
Wat is het nou :P? H4, 8 of 9? 4 denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Awsom schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:57:
Ik heb de ;

[...]

Wat is het nou :P? H4, 8 of 9? 4 denk ik ?
Ja, is de HH4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Medebezitters, een wellicht n00b vraagje maar goed.

Ik ben al aardig thuis met de Omnia. Hiervoor wel een PDA gebruikt van HP. Daar zat de handige ipaq backup functie op,zodat je na een uitval/reset/batterij leeggelopen, dmv een backup zo al je instellingen en programma's als IGO,etc terugzetten.

Hoe kan je voorkomen dat programma's als Tomtom/IGO worden verwijderd na een batterij uitval? Ik sla de programmas op mijn opslag en/of mijn SD kaartje. Maar ik neem aan, dat wanneer de Omnia uitvalt, dat TomTom,instellingen, etc etc allemaal verdwenen uit het systeem?
Hoe lossen mensen dit op? Ik kan niet backupen dmv activesync, omdat ik met Vista werk.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik denk dat je dan 3rd party software zult moeten gaan gebruiken zoals Pimbackup of SpbBackup.
Ook denk ik dat je het er niet op aan moet laten komen dat je accu helemaal uitvalt, iets eerder weer opladen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Zoals beloofd even een foto van mijn samsung today screen waar je onderdeeltje van SPB Pocket Plus ziet.
Bovenin staan horizontaal 5 tabbladen waar je willekeurig snelkoppelingen kunt zetten. In mijn geval zo'n 40 of zo.

SPB Mobile Shell kun je zonder problemen gebruiken. Ik raad de eventuele skins af; dat scheelt de helft van je batterij.

http://img66.imageshack.us/my.php?image=screen02aq7.png

Kreeg het ff niet voor elkaar om de foto direct in beeld te brengen :?

[ Voor 13% gewijzigd door jpvaneijk op 11-10-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ziet er goed uit, alleen de achtergrond kleur vind ik minder maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat iemand hier ook problemen had met de carkit van parrot, hier heb ik ook last van. Nog een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb meerdere malen spb pocket plus proberen te installeren,zowel op mijn omnia als mijn htc touch,maar krijg steeds de melding dat de instal is mislukt,kan dit komen doordat ik spb mobile shell ook op beide toestellen heb draaien?
volgens een paar berichten terug op deze pagina mag dit geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Lucky1965 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:37:
Ik denk dat je dan 3rd party software zult moeten gaan gebruiken zoals Pimbackup of SpbBackup.
Ook denk ik dat je het er niet op aan moet laten komen dat je accu helemaal uitvalt, iets eerder weer opladen dan.
Hoe lossen de meeste mensen dit op? En is het wel zo dat alles verwijderd wordt als je batterij uitvalt? In het begin is het immers beter om je batterij een paar keer helemaal op te laten gaan, dus hij valt bij mij automatisch uit. Maar wanneer dat gebeurd,moet je dan alle software opnieuw installeren, beltonen instellen,etc,etc? Bijv. de instellingen van GPSproxy opnieuw aanwijzen, TomTom opnieuw vanaf de sdkaart installeren, SMSThread,etc.

Of blijven alle applicaties en instellingen behouden, zelfs na batterij uitval? Bij een PDA was een en ander wel verdwenen namelijk.

Ben erg benieuwd hoe alle mensen dat hier oplossen, aangezien er best veel geprogrammeerd wordt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:51:
[...]

hoe heb jij je geupdate?
ik heb ook XKHH8/XKHH4
XXHH1
maar ben niet echt tevreden over de accu duur
Turtorial

!! Flashen is bij mij goed gegaan, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst !! :>

van:
PDA: i900XKHH8/XKHH4
PHONE: i900XXHH1 (Nederlands)

naar
PDA: i900DXHI3/DXHI3
PHONE: i900DXHI3 (Engels)
Dit is de aller nieuwste ROM (11-10-2008)

Aan de slag:

Voer de fix uit (zie onder). Je zorgt er dan voor dat je de message 'Incorrect Software Version'
word uitgeschakeld, zodat je lekker kan flashen!

* Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialer
* With the onscreen keypad input *#1546792*#
* Select 'Preconfiguration'
* Enter code *#81230*# and select OK
* Select 'Singapore', with the default Operator (maakt niet uit welke, je ontvangt gewoon je provider
instellingen nadat je hem geflashed hebt.
* Accept this, DEVICE WILL HARD RESET
* Run update, and all should be well.

Installeer vervolgens: Samsung Modem driver
De installatie gaat niet via ActiveSync.
ActiveSync word automatisch uitgeschakeld wanneer je de Rom update doet.
Zorg ervoor dat je batterij volledig is opgeladen en volg de aanwijzingen.
Erg gemakkelijk allemaal!

De ROM staat op onze vriendensite modaco in het ROM topic.
Je moet hem zelf zoeken.

Geheugen is nu:
Storage:
Total: 88.66 MB
In use: 34.13 MB
Free: 54.53 MB

Program:
Total: 96.70 MB
In use: 39.14 MB
Free: 57.56 MB

Voor het gevoel werkt alles wat soepeler.
Oplaad bug tot zover niet gemerkt.
Batterylife stukken beter, maar nog niet optimaal kunnen testen.

Gr. Chiel

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 14:53 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.