Bij mij ook, stond die al, maar niet bij nieuwe gebruikers (default). Zie ook de "kan reageer knop niet vinden?" geklaag.
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 25-09-2008 15:40 ]
Bij mij ook, stond die al, maar niet bij nieuwe gebruikers (default). Zie ook de "kan reageer knop niet vinden?" geklaag.
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 25-09-2008 15:40 ]
Anders lees je even het hele topicVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:38:
Ik vind het pushen van die informatie (linkerkolom) waar ik niet om gevraagd heb helemaal niks.
Daarom kan de tracker ook worden uitgeschakeldVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:38:
Ik vind het pushen van die informatie (linkerkolom) waar ik niet om gevraagd heb helemaal niks.
[ Voor 7% gewijzigd door Heikanu op 25-09-2008 15:41 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Ray op 25-09-2008 15:46 ]
Verwijderd
Oops, my bad.BalusC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:40:
[...]
Anders lees je even het hele topicSchakel de tracker uit in je voorkeuren.
Inderdaad, zet het dan standaard uit en optioneel aan.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:43:
Oops, my bad.
Anderzijds blijft het toch wel weer pushen van info waar ik niet om gevraagd heb.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad, dat miste ik ook meteen! Maar gelukkig bestaat de quote-knop nog wel!Niky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:59:
1. Onderaan geen reageer knop.
Verwijderd
En dat zou men dan kunnen doen met een soort van messagebox in de content, net zoals de messages die je krijgt als je moderator rechten aangepast zijn. Zo'n messagebox zou dan kunnen linken naar een pagina met de uitleg over de nieuwe features.SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:48:
[...]
Inderdaad, zet het dan standaard uit en optioneel aan.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 16:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door BreadFan op 25-09-2008 16:17 ]
Ligt aan jou. Ik heb er geen last van iig. Bij mij ziet het er net zo uit als in jouw IE7BreadFan schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:16:
De letters van de forumnamen zijn in Firefox behoorlijk lelijk... erg blokkerig. In IE is dat veel minder. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dit? (zoek de verschillen)
[afbeelding]
Links IE, rechts Firefox.
[ Voor 5% gewijzigd door mr_obb op 25-09-2008 16:19 ]
[ Voor 81% gewijzigd door BreadFan op 25-09-2008 16:29 ]
Dit is al vaker (aan)gevraagd, zie [Feat] Paginaselectie onderaanThijmen schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:08:
Waarom staat er onderaan geen pagina navigatie, dat lees verder is irritant zou graag de vervolgpagina's zien, is dat een mogelijkheid?
Zet ClearType aan in Control Panel > Appearance and Personalization > Window Color and Appearance > Effects (onder Vista) zodat de tekst in Firefox ook met ClearType wordt weergegeven.
Je moet het natuurlijk wel een kans geven. Ik heb inmiddels al veel gespammed, en het went snelVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:26:
Ik heb de oude al weer terug. Vond het prima werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 25-09-2008 16:42 ]
Verwijderd
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat is er wel en altijd al geweestVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:04:
waarom is er geen multi quote?
[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 25-09-2008 17:09 ]
☻/
/▌
/ \
* Cubic X is het hier mee eensDancing_Animal schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:41:
Zo, terug naar de oude layout, stuk overzichtelijker.
* Dancing_Animal houdt niet zo van veranderen om het veranderen
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ja, web 1.0, waar blijven die achtergrond deuntjes \o/ Of een Henk gifje, die over je scherm beweegt.DarkX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:11:
Overigens... die mensen die zo slecht tegen veranderingen kunnen...
Elke website, elk tijdschrift, elke krant, elke tv zender, elke supermarkt veranderd om de zoveel tijd van uitstraling. Dat kunnen kleine updates zijn in de huisstijl tot complete redesigns van de complete communicatie. Vinden jullie dat bij alles zo problematisch? Moet je voorstellen dat alles er zo uitziet als 10 jaar geleden, dat valt vies tegen hoor
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 25-09-2008 17:12 ]
Zolang de functionaliteit maar hetzelfde blijft als het goed werkt.. en dat is hier helaas niet het geval, want ik mis best veel.DarkX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:11:
Overigens... die mensen die zo slecht tegen veranderingen kunnen...
Elke website, elk tijdschrift, elke krant, elke tv zender, elke supermarkt veranderd om de zoveel tijd van uitstraling. Dat kunnen kleine updates zijn in de huisstijl tot complete redesigns van de complete communicatie. Vinden jullie dat bij alles zo problematisch? Moet je voorstellen dat alles er zo uitziet als 10 jaar geleden, dat valt vies tegen hoor
Ok, wat rare dingen als de cijfertjes onderaan zijn idd minder, maar dat vind ik even losstaan omdat ik er vanuit ga dat dat wel gefixt gaat worden.Pinjataaa schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:15:
[...]
Zolang de functionaliteit maar hetzelfde blijft als het goed werkt.. en dat is hier helaas niet het geval, want ik mis best veel.
Maar ik vetrouw erop dat het binnenkort wel gefixed wordt, in de tussentijd blijf ik nog even bij de oude
Het design is wel erg mooi!
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 32% gewijzigd door Pinjataaa op 25-09-2008 17:25 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Even een melding van maken in LD. Sowieso is de normaltext nu evengroot als de smalltext in de quote en dat lijkt me ook soms wat lastig lezen.SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:21:
Kan de qoute textgrootte ook worden aangepast ergens?
Kom er nu achter dat dit echt niet meer te lezen is op mijn mobiel, of ik moet hele tekengrootte naar 200% zetten en is de normale tekst bizar groot.
☻/
/▌
/ \
Dit kan wel hoor? Check de voorkeuren. "Highlight eigen berichten" ofzo.Pinjataaa schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:20:
De oude layout met nightlife style en eigen berichten highlighted is echt fijn! Kom ik nu pas achter...
Jammer dat je dit niet met de nieuwe kan, highlight is handig om je eigen berichtjes te vinden!
Inderdaad, heb het al gevonden. Thanks anyway!BalusC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:38:
[...]
Dit kan wel hoor? Check de voorkeuren. "Highlight eigen berichten" ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 25-09-2008 17:47 ]
Er zijn wel wat dingen om aan te wennen, linkjes op andere plekken etc. Er zijn ook nog wel wat dingen die moeten verbeteren.Hacku schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:40:
[...]
Je moet het natuurlijk wel een kans geven. Ik heb inmiddels al veel gespammed, en het went snel
Je kan in je voorkeuren gewoon instellen welke fora er getoond worden bij Active Topics (of eigenlijk welke je wil verbergen_ferry_ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:49:
Ik mis eigenlijk wel wat, of ik zit verkeerd te denken/zoeken:
Actieve topics. Voorheen kon je rechts gewoon uitklappen dat je headlines+ actieve topics zag in de door jou geselecteerde subfora, nu kun je wel actieve topics zien, maar daar staan ook de categorieën bij die mij 0,0% interesseren
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 9% gewijzigd door APClll op 25-09-2008 18:02 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Er is ook nog de optie dat je twee verschillende trackers kan gebruiken.APClll schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:58:
Ik zou graag twee verschillende trackers willen instellen. De "oude" grote tracker voor de frontpage, pricewatch etc. en een "kleine" tracker, rechts naast 't forum.
Ik heb nu de tracker mooi aangepast zodat 'ie bij mijn forum-smaak past, blijkt 'ie op de frontpage opeens ook aangepast te zijn. Terwijl ik daar wél "alle opties" wil zien.
Zo blijf ik dat ding aanpassen...
Aparte tracker gebruiken? Ja - Gebruik een andere tracker dan op de frontpage
[ Voor 7% gewijzigd door mr_obb op 25-09-2008 18:00 ]
Er is een forumvoorkeur getiteld "Aparte tracker gebruiken?". Vink deze eens aanAPClll schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:58:
Ik zou graag twee verschillende trackers willen instellen. De "oude" grote tracker voor de frontpage, pricewatch etc. en een "kleine" tracker, rechts naast 't forum.
Ik heb nu de tracker mooi aangepast zodat 'ie bij mijn forum-smaak past, blijkt 'ie op de frontpage opeens ook aangepast te zijn. Terwijl ik daar wél "alle opties" wil zien. En aan de andere kant van 't scherm...
Zo blijf ik dat ding aanpassen...
[ Voor 11% gewijzigd door kipfel op 25-09-2008 18:30 ]
Dat komt door een beperking van ie6 heb ik crisp ergens zien vertellen.Wiethoofd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:15:
Wat me net opviel is dat bij de nieuwe layout in IE de 'hoofdcategorieën' in je myReact: Bookmarks, Active Topics, Post History en Pushmessages in IE vierkant zijn en in FF3.0.2 een rond kantje aan de bovenkant hebben.
Een ingeklapte categorie heeft dus zo een rechte onderkant wat niet echt mooi is, in de oude layout ging bijvoorbeeld de push messages over in de onderkant met de forumselectbox.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dan is blijft het punt over dat er aan de onderkant geen ronde kant gedaan wordt in FF3.0.2 en zal ik kijken of ik eens IE7 op m'n bakje wil zettenMaverick schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:31:
Dat komt door een beperking van ie6 heb ik crisp ergens zien vertellen.
Ah niet helemaal goed gelezen.Wiethoofd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:32:
[...]
Dan is blijft het punt over dat er aan de onderkant geen ronde kant gedaan wordt in FF3.0.2 en zal ik kijken of ik eens IE7 op m'n bakje wil zetten
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hoi!
Verwijderd
Dit is al een paar keer langskomen !EWK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:39:
Ben ik de enige die onderaan de pagina de pagina nummering van het forum mis? Zodat je ook onderaan kunt 'navigeren'?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 18:42 ]
Het ziet er knetterstrak uitEWK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:39:
Ben ik de enige die onderaan de pagina de pagina nummering van het forum mis? Zodat je ook onderaan kunt 'navigeren'?
[ Voor 22% gewijzigd door BAS80 op 25-09-2008 19:13 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
shhhLinuX-TUX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:53:
Vond het net zo clean altijd, nu is het wel even wennen hoor met die balk aan de linker kant.
Voor de rest, perfect
't Is wel even wennen inderdaad! Plus dat het contrast (wat al laag was!) nog slechter is geworden: grijze letters op een grijze achtergrond... Waarom niet gewoon zwart op wit? Dat leest veel prettiger!Dutchy007 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:55:
N.O.I, ik vind het teveel eyecandy, wel staat alles lekker overzichtelijk. Ik switch nog even terug naar de oude
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 19:57 ]
Je kan in je voorkeuren aangegeven dat je een aparte tracker voor het forum wilt gebruiken; de tracker op de FP is dan apart aan te passen van die op het forumVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:57:
hoe kan ik De update tracker weer terug halen?
Ik heb overwogen om de tracker(links) leeg te halen en alleen het forum te laten staan, echter dan heb ik dat ook op de fp en dat wil ik niet, daar wil ik weer wel alle trackers.
Intentionally left blank
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 20:10 ]
Als je op het contrasticoontje onderaan de tracker klikt dan kun je de tracker weergeven met donkere tekst op een lichtgrijze achtergrondkleur. De tracker bevindt zich dan echter wel in een kader op de donkergrijze achtergrond.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:08:
tnnx.
kan de forum tracker het mooie grijze kleurtje krijgen, wat ook de rest van het forum heeft?
hetzelfde grijs als wat gebruikt word voor de knoppen van de channels op de fp.
Als je de tracker uitschakelt in je voorkeuren heb je al geen last meer van 1e en 3e punt en is het 2e punt al een stuk kleiner.ThaHandy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:45:
* ThaHandy is weer mooi terug geswitched naar het oude
*forum in frontpageis nogo (voor mij dan) te veel "rommel" op pagina
*irritante menubar boven(imho is wennen)
*nieuws items links
met andere woorden kaal is fijn
frontpage OF forum
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
je bent geweldigFemme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:40:
[...]
Als je op het contrasticoontje onderaan de tracker klikt dan kun je de tracker weergeven met donkere tekst op een lichtgrijze achtergrondkleur. De tracker bevindt zich dan echter wel in een kader op de donkergrijze achtergrond.
Wat betreft de positie en weergave van de tracker denk ik dat we overhand wel genoeg customization opties hebben.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
[ Voor 21% gewijzigd door Palomar op 25-09-2008 21:55 ]
Verwijderd
Ja maar dan moet je ingelogd zijn, dat gaat niet altijd.BalusC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:37:
[...]
De sidebar is uitschakelbaar via voorkeuren. Vink gewoon "Tracker uitschakelen?" aan
Hij moet default gewoon rechts. Wist niet een dat dat kon, maar vind het er nu een stuk beter uitzien (frontpage en forum) en heb je er op een klein scherm ook geen last van. Zat altijd al wat vreemd aan te kijken naar die 'bobbel' linksboven. Ook met die channels ingeklapt.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:54:
[...]
Ja maar dan moet je ingelogd zijn, dat gaat niet altijd.
Default uit dat ding! Het vreet je hele scherm op...
[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 25-09-2008 22:06 ]
My Bad....Heikanu schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:27:
[...]
Dit is al vaker (aan)gevraagd, zie [Feat] Paginaselectie onderaan
Het klopt dat Professional Networking & Servers en ook Windows Servers en Server-software inhoudelijk eigenlijk in de Pro-rubriek vallen. Er zou dan echter een nieuwe hoofdgroep voor gecreëerd moeten worden. We hebben er nu voor gekozen om de bestaande indeling in hoofdgroepen zoveel mogelijk te behouden en te matchen met de indeling van de rubrieken op de frontpage (o.a. met als doel om de herkenbaarheid van de forumindeling op de index te verbeteren). Mijn inziens werkt dat prima voor bijna alle forums behalve enkele pro-forums die zich verspreid in hoofdgroepen bevinden.Paitor schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:03:
De onderverdeling in categorieen op het forum, die nu gelijk aan de frontpage is, is goed. Kan me voorstellen dat er lang over nagedacht is hoe alles weggezet moet worden. Enige minpuntje vind ik nog steeds de afkorting 'pro'
Daarmee wordt doorgaans aangegeven dat iets professioneel is. Prima, maar dat geldt hier zeker niet. Onder Core staan een heel aantal fora waar mensen (PNS bijv.) posten uit oogpunt van hun professie. Zijn die dan niet langer professioneel? Misschien dat Programming een betere naam zou zijn voor dit onderdeel, want met pro doe je een heel aantal subfora onder Core tekort, imo.
[ Voor 74% gewijzigd door Sick Nick op 25-09-2008 22:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 25-09-2008 22:42 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik kan me nauwelijks herinneren dat er geen banner bovenaan het forum staat... Die is in 2000 of 2001 oid al naar boven verplaatst toen bleek dat ie onderaan de pagina toch echt niets opleverde.farlane schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:10:
Bedankt in ieder geval voor de optie om de oude opmaak weer terug te zetten. Reclame bovenaan de pagina, geez.
Die positie is inderdaad wat recenter. Die hebben we zo te zien op 23 juni 2006 toegevoegd.Blueone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:26:
Ik kreeg net een google banner tussen de reactie's en de quickreply. Is dit een foutje of is dat een blijvertje. Ik hoop het in ieder geval van niet
[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 25-09-2008 22:45 ]
De banner bovenaan was is de oude template meer als de helft kleiner en veel mooier verwerkt. verwerkt als nu en hij was ook kleiner. Op deze manier lijkt het meer op een reclame forum, erg jammer.ACM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:41:
[...]
Ik kan me nauwelijks herinneren dat er geen banner bovenaan het forum staat... Die is in 2000 of 2001 oid al naar boven verplaatst toen bleek dat ie onderaan de pagina toch echt niets opleverde.
[...]
Die positie is inderdaad wat recenter. Die hebben we zo te zien op 23 juni 2006 toegevoegd.
[ Voor 15% gewijzigd door Avvd op 25-09-2008 22:51 ]
Verwijderd
Ik zou dat 'matching' aan de FP het liefst nog een stapje verder hebben: Waarom krijg ik in de tracker allemaal andere forumposts te zien die niets met games te maken hebben, als ik op de Gamechannel zit...(hetzelfde geldt in iets mindere mate ook voor v&a-ads, meuktracker). Als ik in de gamechannel zit vind ik het veel prettiger om even te zien: "Oh, wat leuk in de forumtracker zie ik posts over dat spel die ik heb" of v&a gameadvertenties, dan dat ik 10 irrelevant forumtopics mij worden aangeboden uit de andere hoofdgroepen..(en als ik in Mobile-channel zit, wil ik het liefst de nieuwste forumreacties van 'mobile' zien, en die productreviews etc) - dit zou al dan niet kunnen via een scheiding: dus de laatste 10 nieuwste reacties uit het forum dat gekoppeld is aan de channel - en een blokje 'overige actieve forum topics') of de overige topics (en v&a etc) die irrelevant zijn voor het huidige channel niet tonen.Femme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:25:
[...]
We hebben er nu voor gekozen om de bestaande indeling in hoofdgroepen zoveel mogelijk te behouden en te matchen met de indeling van de rubrieken op de frontpage (o.a. met als doel om de herkenbaarheid van de forumindeling op de index te verbeteren). Mijn inziens werkt dat prima voor bijna alle forums behalve enkele pro-forums die zich verspreid in hoofdgroepen bevinden.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 23:15 ]
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden. Overigens is de term reclame forum imho nog wel erg ver, volgens mij zijn wij nog lang niet het ergste forum wat reclame betreft dat je bezoekt (tenzij we het enige forum zijn natuurlijkBlueone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:47:
De banner bovenaan was is de oude template meer als de helft kleiner en veel mooier verwerkt. verwerkt als nu en hij was ook kleiner. Op deze manier lijkt het meer op een reclame forum, erg jammer.
Gebruikt? Sinds 23 juni 2006 zit er een google adsense positie boven de quickreply, ik ga natuurlijk niet een datum roepen voor iets dat verder nooit iemand heeft kunnen zien. Belangrijkste verschil is dat die in de vorige layout er echt pal boven de QR zat en nu er min of meer los van geplaatst is.Ik zit nu toch al een aantal jaren geregeld op dit forum maar ik heb die nog nooit gezien. Hij is 23 juni 2006 toegevoegd maar was hij ook al ooit gebruikt?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
You've got to be kidding. Kijk anders een de topics door zal ik zeggenJvS schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:29:
Ow en ik vind het een beetje gek dat ik er als eerste mee aan moet komen, maar heeft niemand de "reageer" knop onderaan gemist ofzo?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?JvS schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:29:
Ow en ik vind het een beetje gek dat ik er als eerste mee aan moet komen, maar heeft niemand de "reageer" knop onderaan gemist ofzo?
Nee je bent niet de eerste. Zoek maar eens goed.JvS schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:29:
Imho te groot, en daarnaast heeft de banner ook nog eens een relatief grote marge waardoor de echte content laag begint. Maar goed, deze plaatsing en grootte zal vast meer opleveren.ACM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:16:
[...]
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden. Overigens is de term reclame forum imho nog wel erg ver, volgens mij zijn wij nog lang niet het ergste forum wat reclame betreft dat je bezoekt (tenzij we het enige forum zijn natuurlijk)
[ Voor 52% gewijzigd door Noork op 25-09-2008 23:37 ]
Moet ik nou echt de eerste zijn om jou te vertellen dat het al regelmatig voorbij gekomen is?JvS schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:29:
[...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik vind het gewoon jammer dat er steeds mee reclame komt bij iedere lay-out update is er reclame bij gekomen.ACM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:16:
[...]
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden. Overigens is de term reclame forum imho nog wel erg ver, volgens mij zijn wij nog lang niet het ergste forum wat reclame betreft dat je bezoekt (tenzij we het enige forum zijn natuurlijk)
[...]
Gebruikt? Sinds 23 juni 2006 zit er een google adsense positie boven de quickreply, ik ga natuurlijk niet een datum roepen voor iets dat verder nooit iemand heeft kunnen zien. Belangrijkste verschil is dat die in de vorige layout er echt pal boven de QR zat en nu er min of meer los van geplaatst is.
Overigens zit ie niet in elk forum, hij zit niet bij de feedback en de voor google verborgen forums.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Hij was niet irritant aanwezig, in de nieuwe opmaak moet je veel verder scrollen om de normale content op ooghoogte te krijgen. Wat bij betreft een gigantische user interface wtf, en het wekt bij mij erg negatieve gedachten op mbt de kwaliteit van het forum.ACM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:16:
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden.
Er is een verschil tussen banners die aan de zijkant of onderaanstaan en banners die je weg moet scrollen wil je de content normaal kunnen lezen. Als ik op die manier zou worden gepushed om maar te gaan betalen voor content ( die voor het overgrote gedeelte door de gebruikers van het forum zelf wordt gegenereerd ) dan maar helemaal niet.Ach over de banners, als je hier vaak genoeg komt om je er aan te irriteren, hoest dan die paar euro voor een abo'tje op.
[ Voor 32% gewijzigd door farlane op 26-09-2008 00:00 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
|>
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 00:33 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq