Nieuwe layout

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 18.616 views

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hacku schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:38:
De quickreply stond bij mij default aan :?
Bij mij ook, stond die al, maar niet bij nieuwe gebruikers (default). Zie ook de "kan reageer knop niet vinden?" geklaag.

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 25-09-2008 15:40 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De topics gaan zo hard, dat ik erover lees :p

March of the Eagles

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:38:
Ik vind het pushen van die informatie (linkerkolom) waar ik niet om gevraagd heb helemaal niks.
Anders lees je even het hele topic ;) Schakel de tracker uit in je voorkeuren.

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:38:
Ik vind het pushen van die informatie (linkerkolom) waar ik niet om gevraagd heb helemaal niks.
Daarom kan de tracker ook worden uitgeschakeld ;) (kijk onder Voorkeuren)
Blijkbaar net iets te sloom...

[ Voor 7% gewijzigd door Heikanu op 25-09-2008 15:41 ]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

whaa waar is de quick reply button gebleven ??? en waar zit het menu om direct naar sub topics uuuh huiskamer / audio etc te jumpen ??? HELP :(

oja verder ziet het er wel leuk uit maar had voor mij niet gehoeven ..........\

edit..okz eerst lezen...quick reply gevonden...nu nog de forum wegwijzer

[ Voor 14% gewijzigd door Ray op 25-09-2008 15:46 ]

Verwijderd

BalusC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:40:
[...]

Anders lees je even het hele topic ;) Schakel de tracker uit in je voorkeuren.
Oops, my bad.
Anderzijds blijft het toch wel weer pushen van info waar ik niet om gevraagd heb.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:43:
Oops, my bad.
Anderzijds blijft het toch wel weer pushen van info waar ik niet om gevraagd heb.
Inderdaad, zet het dan standaard uit en optioneel aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Handig voor mensen die niet de voorkeuren in willen duiken om toch de oude layout even te previewen/vergelijken met de nieuwe:

Voeg toe achter de url: ?templateset=tweakers_ng voor de nieuwe en ?templateset=tweakers voor de oude template.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:06
Active topics, waar is het dropdown menu (met/zonder forumfilter?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Inderdaad, dat miste ik ook meteen! Maar gelukkig bestaat de quote-knop nog wel!
Verder vind ik die lijst links niet echt fijn, omdat het breder wordt als m'n muis in de buurt komt. Nu verplicht het me bijna m'n Firefox breder te maken, terwijl ik m'n 1600 pixels breedte graag verdeel.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zet die tracker dan gewoon uit.

March of the Eagles

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:48:
[...]

Inderdaad, zet het dan standaard uit en optioneel aan.
En dat zou men dan kunnen doen met een soort van messagebox in de content, net zoals de messages die je krijgt als je moderator rechten aangepast zijn. Zo'n messagebox zou dan kunnen linken naar een pagina met de uitleg over de nieuwe features.
Die pagina kan dan gelijk een paar checkboxes bevatten (naast de info over de features) waar je dan direct kan opteren om die nieuwe features te gebruiken. Op die manier hoeven de minder technisch-onderlegde gebruikers zich niet door de hele pagina met settings worstelen.

[edit]

Verder vind ik het kleurgebruik ook minder goed. Er is veel minder contrast in het nieuwe kleurgebruik waardoor de weergegeven elementen veel minder duidelijk afgescheiden zijn in verschillende regio's. Dit gaat imo ten koste van de overzichtelijkheid van de pagina's.
Op een nieuwspagina heb je veel minder elementen(secties/regio's) dan op deze forumpagina's, dus daar heb je dat probleem minder.

[edit2] Een aantal voorbeelden van hoe de oudere layout het wel goed doet:
- duidelijker afgescheiden berichten
- duidelijker buttons voor belangrijke functies ("nieuw topic", "post reply")
- duidelijke afscheiding van de footer
- een footer met nuttige tools

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 16:05 ]

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

Waarom staat er onderaan geen pagina navigatie, dat lees verder is irritant zou graag de vervolgpagina's zien, is dat een mogelijkheid?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De letters van de forumnamen zijn in Firefox behoorlijk lelijk... erg blokkerig. In IE is dat veel minder. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dit? (zoek de verschillen)

Afbeeldingslocatie: http://xs431.xs.to/xs431/08394/letter320.png

Links IE, rechts Firefox.

[ Voor 4% gewijzigd door BreadFan op 25-09-2008 16:17 ]

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

BreadFan schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:16:
De letters van de forumnamen zijn in Firefox behoorlijk lelijk... erg blokkerig. In IE is dat veel minder. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dit? (zoek de verschillen)

[afbeelding]

Links IE, rechts Firefox.
Ligt aan jou. Ik heb er geen last van iig. Bij mij ziet het er net zo uit als in jouw IE7

[ Voor 5% gewijzigd door mr_obb op 25-09-2008 16:19 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zet TrueType/ClearType of FontSmoothing eens uit in IE en/of je mapopties en het zal er net zo als in FF3.0.2 uit komen te zien.

• BreadFan
  • Niet online
Ik wil het juist precies andersom :+ 8)7

maar dankzij je tip heb je me wel goed op weg geholpen, in Firefox zit onder Extra-Opties-Inhoud bij Lettertypen en kleuren een knop Geavanceerd, en daar kon ik een vinkje uitzetten bij "Pagina's toestaan hun eigen lettertypen te gebruiken, in plaats van mijn selecties hierboven". (wat een omschrijving 8)7)

Dus, nu ziet het er wel netjes uit :)

[ Voor 81% gewijzigd door BreadFan op 25-09-2008 16:29 ]

Verwijderd

Ik heb de oude al weer terug. Vond het prima werken.

• Heikanu
  • Laatst online: 07-05 21:46
Thijmen schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:08:
Waarom staat er onderaan geen pagina navigatie, dat lees verder is irritant zou graag de vervolgpagina's zien, is dat een mogelijkheid?
Dit is al vaker (aan)gevraagd, zie [Feat] Paginaselectie onderaan ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zet ClearType aan in Control Panel > Appearance and Personalization > Window Color and Appearance > Effects (onder Vista) zodat de tekst in Firefox ook met ClearType wordt weergegeven.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:26:
Ik heb de oude al weer terug. Vond het prima werken.
Je moet het natuurlijk wel een kans geven. Ik heb inmiddels al veel gespammed, en het went snel :)

March of the Eagles

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Zo, terug naar de oude layout, stuk overzichtelijker.
* Dancing_Animal houdt niet zo van veranderen om het veranderen

[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 25-09-2008 16:42 ]

Verwijderd

Zo, ik heb de oude layout ook maar ff teruggezet, totdat de (inmiddels welbekende) feat. requests zijn doorgevoerd.

Verwijderd

waarom is er geen multi quote?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat kan al, ook in de oude templates: klik op quote bij het eerste bericht, scroll omlaag wanneer het reactievenster is geladen, klik bij het volgende bericht op quote. Moet je alleen in je voorkeuren 'Toon laatste berichten?' aan hebben staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dat is er wel en altijd al geweest :) Druk op quote en dan zie je onder het schermpje wat je dan krijgt alle reacties. Naast die reactie staat weer een quote-knop om hem toe te voegen aan jouw reactie.

edit:
DirkW is wat preciezer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 25-09-2008 17:09 ]

☻/
/▌
/ \

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Dancing_Animal schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:41:
Zo, terug naar de oude layout, stuk overzichtelijker.
* Dancing_Animal houdt niet zo van veranderen om het veranderen
* Cubic X is het hier mee eens :)

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Overigens... die mensen die zo slecht tegen veranderingen kunnen...

Elke website, elk tijdschrift, elke krant, elke tv zender, elke supermarkt veranderd om de zoveel tijd van uitstraling. Dat kunnen kleine updates zijn in de huisstijl tot complete redesigns van de complete communicatie. Vinden jullie dat bij alles zo problematisch? Moet je voorstellen dat alles er zo uitziet als 10 jaar geleden, dat valt vies tegen hoor :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
DarkX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:11:

Elke website, elk tijdschrift, elke krant, elke tv zender, elke supermarkt veranderd om de zoveel tijd van uitstraling. Dat kunnen kleine updates zijn in de huisstijl tot complete redesigns van de complete communicatie. Vinden jullie dat bij alles zo problematisch? Moet je voorstellen dat alles er zo uitziet als 10 jaar geleden, dat valt vies tegen hoor :P
Ja, web 1.0, waar blijven die achtergrond deuntjes \o/ Of een Henk gifje, die over je scherm beweegt.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 25-09-2008 17:12 ]

March of the Eagles

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:09

Pinjataaa

Hit me!

DarkX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:11:

Zolang de functionaliteit maar hetzelfde blijft als het goed werkt.. en dat is hier helaas niet het geval, want ik mis best veel.
Maar ik vetrouw erop dat het binnenkort wel gefixed wordt, in de tussentijd blijf ik nog even bij de oude :)

Het design is wel erg mooi!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Pinjataaa schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:15:
[...]

Zolang de functionaliteit maar hetzelfde blijft als het goed werkt.. en dat is hier helaas niet het geval, want ik mis best veel.
Maar ik vetrouw erop dat het binnenkort wel gefixed wordt, in de tussentijd blijf ik nog even bij de oude :)

Het design is wel erg mooi!
Ok, wat rare dingen als de cijfertjes onderaan zijn idd minder, maar dat vind ik even losstaan omdat ik er vanuit ga dat dat wel gefixt gaat worden.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* MaZo is ook terug naar de oude layout... :)

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

De oude layout met nightlife style en eigen berichten highlighted is echt fijn! Kom ik nu pas achter...
Jammer dat je dit niet met de nieuwe kan, highlight is handig om je eigen berichtjes te vinden!

[ Voor 32% gewijzigd door Pinjataaa op 25-09-2008 17:25 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan de qoute textgrootte ook worden aangepast ergens?

Kom er nu achter dat dit echt niet meer te lezen is op mijn mobiel, of ik moet hele tekengrootte naar 200% zetten en is de normale tekst bizar groot.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:21:
Kan de qoute textgrootte ook worden aangepast ergens?

Kom er nu achter dat dit echt niet meer te lezen is op mijn mobiel, of ik moet hele tekengrootte naar 200% zetten en is de normale tekst bizar groot.
Even een melding van maken in LD. Sowieso is de normaltext nu evengroot als de smalltext in de quote en dat lijkt me ook soms wat lastig lezen.

☻/
/▌
/ \

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Pinjataaa schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:20:
De oude layout met nightlife style en eigen berichten highlighted is echt fijn! Kom ik nu pas achter...
Jammer dat je dit niet met de nieuwe kan, highlight is handig om je eigen berichtjes te vinden!
Dit kan wel hoor? Check de voorkeuren. "Highlight eigen berichten" ofzo.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

BalusC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:38:
[...]

Dit kan wel hoor? Check de voorkeuren. "Highlight eigen berichten" ofzo.
Inderdaad, heb het al gevonden. Thanks anyway!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hierbij ook mijn complimenten aan alle devvers en andere personen die hebben geholpen bij deze merge. Vond persoonlijk ook wel dat het forum wat achter liep qua uiterlijk in vergelijking met de Frontpage. En om ze gelijk met elkaar te mergen is natuurlijk helemaal top. Het forum ziet er mooi uit, weer up to date en mooi in overeenstemming met de FP. d:)b :)

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 25-09-2008 17:47 ]

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Hacku schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:40:
[...]

Je moet het natuurlijk wel een kans geven. Ik heb inmiddels al veel gespammed, en het went snel :)
Er zijn wel wat dingen om aan te wennen, linkjes op andere plekken etc. Er zijn ook nog wel wat dingen die moeten verbeteren.

Maar over het algemeen ben ik positief verrast en dat is heel wat als azijnzeikerd.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik mis eigenlijk wel wat, of ik zit verkeerd te denken/zoeken:
Actieve topics. Voorheen kon je rechts gewoon uitklappen dat je headlines+ actieve topics zag in de door jou geselecteerde subfora, nu kun je wel actieve topics zien, maar daar staan ook de categorieën bij die mij 0,0% interesseren :P

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

_ferry_ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:49:
Ik mis eigenlijk wel wat, of ik zit verkeerd te denken/zoeken:
Actieve topics. Voorheen kon je rechts gewoon uitklappen dat je headlines+ actieve topics zag in de door jou geselecteerde subfora, nu kun je wel actieve topics zien, maar daar staan ook de categorieën bij die mij 0,0% interesseren :P
Je kan in je voorkeuren gewoon instellen welke fora er getoond worden bij Active Topics (of eigenlijk welke je wil verbergen ;) )

Kater? Eerst water, de rest komt later

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nu begin ik zelf te twijfelen :X

Maar afaik waren voorheen de active topics rechts hetzelfde lijstje als wat je nu ziet via actieve topics (dus bijv. alleen de fora die je boeien). Nu is het lijstje in de tracker voor GoT algemeen. Ik ga niet telkens op actieve topics klikken om te kijken of er nog boeiende posts zijn in de voor mij boeiende fora.

• APClll
  • Laatst online: 17:44

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik zou graag twee verschillende trackers willen instellen. De "oude" grote tracker voor de frontpage, pricewatch etc. en een "kleine" tracker, rechts naast 't forum.

Ik heb nu de tracker mooi aangepast zodat 'ie bij mijn forum-smaak past, blijkt 'ie op de frontpage opeens ook aangepast te zijn. Terwijl ik daar wél "alle opties" wil zien. En aan de andere kant van 't scherm...

Zo blijf ik dat ding aanpassen... 8)7

@ onderburen
Totaal overheen gelezen |:(

[ Voor 9% gewijzigd door APClll op 25-09-2008 18:02 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

APClll schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:58:
Ik zou graag twee verschillende trackers willen instellen. De "oude" grote tracker voor de frontpage, pricewatch etc. en een "kleine" tracker, rechts naast 't forum.

Ik heb nu de tracker mooi aangepast zodat 'ie bij mijn forum-smaak past, blijkt 'ie op de frontpage opeens ook aangepast te zijn. Terwijl ik daar wél "alle opties" wil zien.

Er is ook nog de optie dat je twee verschillende trackers kan gebruiken.
Aparte tracker gebruiken? Ja - Gebruik een andere tracker dan op de frontpage

[ Voor 7% gewijzigd door mr_obb op 25-09-2008 18:00 ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

APClll schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:58:

Ik heb nu de tracker mooi aangepast zodat 'ie bij mijn forum-smaak past, blijkt 'ie op de frontpage opeens ook aangepast te zijn. Terwijl ik daar wél "alle opties" wil zien. En aan de andere kant van 't scherm...

Er is een forumvoorkeur getiteld "Aparte tracker gebruiken?". Vink deze eens aan :Y)

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat me net opviel is dat bij de nieuwe layout in IE de 'hoofdcategorieën' in je myReact: Bookmarks, Active Topics, Post History en Pushmessages in IE vierkant zijn en in FF3.0.2 een rond kantje aan de bovenkant hebben.

Een ingeklapte categorie heeft dus zo een rechte onderkant wat niet echt mooi is, in de oude layout ging bijvoorbeeld de push messages over in de onderkant met de forumselectbox.

Internet Explorer 6Internet Explorer 6
Firefox 3.0.2Firefox 3.0.2
Oude forumtemplateOude forumtemplate

• NexuZ
  • Laatst online: 11-08 18:58
Ik vind de nieuwe layout echt geweldig. Mijn complimenten daarvoor! Ik ben nog een beetje aan het rondneuzen in de lijst met voorkeuren. :)

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:28
Verander dan ook meteen de waarschuwings boxen, deze vind ik vaak behoorlijk lelijk!

En ik vind dat de lijst met topics zulke brede rijen heeft, dit kan wat mij betreft wat smaller, past er ook meer op de pagina.

(En natuurlijk de pagina nummering onderaan)

(Reactie komt nogal wat harder over dan hij bedoeld was hoor :> )

[ Voor 11% gewijzigd door kipfel op 25-09-2008 18:30 ]

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
Wiethoofd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:15:
Wat me net opviel is dat bij de nieuwe layout in IE de 'hoofdcategorieën' in je myReact: Bookmarks, Active Topics, Post History en Pushmessages in IE vierkant zijn en in FF3.0.2 een rond kantje aan de bovenkant hebben.

Een ingeklapte categorie heeft dus zo een rechte onderkant wat niet echt mooi is, in de oude layout ging bijvoorbeeld de push messages over in de onderkant met de forumselectbox.

[afbeelding]Internet Explorer 6
[afbeelding]Firefox 3.0.2
[afbeelding]Oude forumtemplate
Dat komt door een beperking van ie6 heb ik crisp ergens zien vertellen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Maverick schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:31:
Dat komt door een beperking van ie6 heb ik crisp ergens zien vertellen.
Dan is blijft het punt over dat er aan de onderkant geen ronde kant gedaan wordt in FF3.0.2 en zal ik kijken of ik eens IE7 op m'n bakje wil zetten ;)

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
Wiethoofd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:32:
[...]

Dan is blijft het punt over dat er aan de onderkant geen ronde kant gedaan wordt in FF3.0.2 en zal ik kijken of ik eens IE7 op m'n bakje wil zetten ;)
Ah niet helemaal goed gelezen.

Waar ik overigens nog het meeste aan moet wennen is het menu aan de bovenkant, telkens als ik een topic open denk ik "he, wat doe ik op de frontpage" en dan pas bedenk ik me dat het forum dezelfde header heeft :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ben ik de enige die onderaan de pagina de pagina nummering van het forum mis? Zodat je ook onderaan kunt 'navigeren'?

Hoi!

Verwijderd

EWK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:39:
Ben ik de enige die onderaan de pagina de pagina nummering van het forum mis? Zodat je ook onderaan kunt 'navigeren'?
Dit is al een paar keer langskomen ! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 18:42 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Een paar keer? :')

March of the Eagles

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Ik weet niet of het al gezegd is, maar de ontbrekende paginanummering aan de onderkant is erg irritant!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
EWK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:39:
Het ziet er knetterstrak uit :)
Ik heb eindelijk niet het gevoel als ik naar de fora ga dat ik een 'andere' site bezoek. Het enigste wat ik ook mis is de Paginanummering aan de onderkant.

Maar verder TOP!
:*)

Edit:
Nog 1 puntje, ik mis ook de beschrijving onder de categorieën, om de site niet direct weer zo vol te laten lijken zou je dit met bijvoorbeeld een aanwijsvenster op kunnen lossen.
Zoiets bedoel ik :)
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/95pme1.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door BAS80 op 25-09-2008 19:13 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
N.O.I, ik vind het teveel eyecandy, wel staat alles lekker overzichtelijk. Ik switch nog even terug naar de oude :)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
LinuX-TUX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:53:
Vond het net zo clean altijd, nu is het wel even wennen hoor met die balk aan de linker kant.

Voor de rest, perfect :Y)
shhh ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Magnetic_Man
  • Niet online
Positieve verandering. Vooral top dat de tracker gewoon uitgeschakeld kan worden. Geeft me wat meer een "forum" gevoel, maar dan dus wel in het nieuwe Tweakers-jasje.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dutchy007 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:55:
N.O.I, ik vind het teveel eyecandy, wel staat alles lekker overzichtelijk. Ik switch nog even terug naar de oude :)
't Is wel even wennen inderdaad! Plus dat het contrast (wat al laag was!) nog slechter is geworden: grijze letters op een grijze achtergrond... Waarom niet gewoon zwart op wit? Dat leest veel prettiger!

• Jazzle
  • Niet online
Op zich ziet het er niet verkeerd uit, zoals al 1000x is genoemd mis ook ik de pagina nummering aan de onderkant, en ook het contrast is wat mij betreft iets te laag. Als besloten wordt om die dingen te veranderen, zal dat dan tussendoor gebeuren of tijdens een grote update?

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De sidebar is uitschakelbaar via voorkeuren. Vink gewoon "Tracker uitschakelen?" aan :Y)

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik vind alleen het contrast in de tracker nog steeds te laag, het forum zelf absoluut niet.
Maar mensen met een kleine oogafwijking (kleurenblindheid) kunnen dit wellicht anders ervaren.

Overigens wel blij dat je de tracker op het forum uit kunt zetten ,die heb ik hier niet nodig.

Vind het forum ook absoluut geslaagd, mijn complimenten. Maar het woord 'apart' in die waarschuwing hierboven staat te knipperen, dat vind ik dan weer n00berig. :P Had dat woord dan een andere kleur gegeven als het op moet vallen. :D

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Helemaal niet gezien.. kan natuurlijk ook ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• caRe.Ghost
  • Laatst online: 13-09 09:03
Eerste indruk is goed! :D

Verwijderd

hoe kan ik De update tracker weer terug halen?

Ik heb overwogen om de tracker(links) leeg te halen en alleen het forum te laten staan, echter dan heb ik dat ook op de fp en dat wil ik niet, daar wil ik weer wel alle trackers.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 19:57 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:57:
hoe kan ik De update tracker weer terug halen?

Ik heb overwogen om de tracker(links) leeg te halen en alleen het forum te laten staan, echter dan heb ik dat ook op de fp en dat wil ik niet, daar wil ik weer wel alle trackers.
Je kan in je voorkeuren aangegeven dat je een aparte tracker voor het forum wilt gebruiken; de tracker op de FP is dan apart aan te passen van die op het forum :)

Intentionally left blank

Verwijderd

tnnx.

kan de forum tracker het mooie grijze kleurtje krijgen, wat ook de rest van het forum heeft?

hetzelfde grijs als wat gebruikt word voor de knoppen van de channels op de fp.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 20:10 ]

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:08:
tnnx.

kan de forum tracker het mooie grijze kleurtje krijgen, wat ook de rest van het forum heeft?

hetzelfde grijs als wat gebruikt word voor de knoppen van de channels op de fp.
Als je op het contrasticoontje onderaan de tracker klikt dan kun je de tracker weergeven met donkere tekst op een lichtgrijze achtergrondkleur. De tracker bevindt zich dan echter wel in een kader op de donkergrijze achtergrond.

Wat betreft de positie en weergave van de tracker denk ik dat we overhand wel genoeg customization opties hebben :) .

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

* ThaHandy is weer mooi terug geswitched naar het oude

*forum in frontpageis nogo (voor mij dan) te veel "rommel" op pagina
*irritante menubar boven(imho is wennen)
*nieuws items links

met andere woorden kaal is fijn :)
frontpage OF forum :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
ThaHandy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:45:
* ThaHandy is weer mooi terug geswitched naar het oude

*forum in frontpageis nogo (voor mij dan) te veel "rommel" op pagina
*irritante menubar boven(imho is wennen)
*nieuws items links

met andere woorden kaal is fijn :)
frontpage OF forum :)
Als je de tracker uitschakelt in je voorkeuren heb je al geen last meer van 1e en 3e punt en is het 2e punt al een stuk kleiner.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Het is misschien een kwestie waar ik al iets langer tegenaan loop en over twijfel of het nou echt een issue is, maar omdat er hier toch veel geplaatst wordt, toch even:

De onderverdeling in categorieen op het forum, die nu gelijk aan de frontpage is, is goed. Kan me voorstellen dat er lang over nagedacht is hoe alles weggezet moet worden. Enige minpuntje vind ik nog steeds de afkorting 'pro'
Daarmee wordt doorgaans aangegeven dat iets professioneel is. Prima, maar dat geldt hier zeker niet. Onder Core staan een heel aantal fora waar mensen (PNS bijv.) posten uit oogpunt van hun professie. Zijn die dan niet langer professioneel? Misschien dat Programming een betere naam zou zijn voor dit onderdeel, want met pro doe je een heel aantal subfora onder Core tekort, imo.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Femme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:40:
[...]

Als je op het contrasticoontje onderaan de tracker klikt dan kun je de tracker weergeven met donkere tekst op een lichtgrijze achtergrondkleur. De tracker bevindt zich dan echter wel in een kader op de donkergrijze achtergrond.

Wat betreft de positie en weergave van de tracker denk ik dat we overhand wel genoeg customization opties hebben :) .
je bent geweldig

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:40
Bedankt in ieder geval voor de optie om de oude opmaak weer terug te zetten. Reclame bovenaan de pagina, geez.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Ik mis de reageerknop en pagina keuze onderaan, verder ziet het er gelikt uit.

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Allereerst: mooie layout, goed werk :D Ik heb even gezocht in dit topic en de meeste dingen die ik tegenkwam zie ik terug. Ik heb nog wel een opmerking over de voorkeuren > snelkoppelingen toewijzen aan toetsen. Kan er niet bij komen te staan dat je ALT+<sneltoets> in moet drukken om te activeren? Het ligt wellicht voor de hand bij sommige mensen, maar zeker niet bij alle (zoals ik... ) :P

• Palomar
  • Niet online
Ziet er allemaal zeer goed uit :) Integratie is ook top; je bent nu echt op 1 site ipv. een losstaand forum.

Verder denk ik dat de meeste kleine verbeterpuntjes al wel genoemd zijn. Enige wat me verder een klein beetje in het oog springt is die felrode kleur van de 'Core'-categorie. Die knalt er nogal uit. Misschien in dezelfde kleur rood doen als de header?

[edit] en ik zie nu ook pas dat je de tracker ook rechts kunt plaatsen, zowel op forum als frontpage. Kon dat hiervoor ook al? Want das toch veel mooier? :P Waarom is dat default niet zo? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Palomar op 25-09-2008 21:55 ]

Verwijderd

BalusC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:37:
[...]

De sidebar is uitschakelbaar via voorkeuren. Vink gewoon "Tracker uitschakelen?" aan :Y)
Ja maar dan moet je ingelogd zijn, dat gaat niet altijd.

Default uit dat ding! Het vreet je hele scherm op...

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:54:
[...]

Ja maar dan moet je ingelogd zijn, dat gaat niet altijd.

Default uit dat ding! Het vreet je hele scherm op...
Hij moet default gewoon rechts. Wist niet een dat dat kon, maar vind het er nu een stuk beter uitzien (frontpage en forum) en heb je er op een klein scherm ook geen last van. Zat altijd al wat vreemd aan te kijken naar die 'bobbel' linksboven. Ook met die channels ingeklapt.

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 25-09-2008 22:06 ]

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

My Bad....

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Paitor schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:03:

De onderverdeling in categorieen op het forum, die nu gelijk aan de frontpage is, is goed. Kan me voorstellen dat er lang over nagedacht is hoe alles weggezet moet worden. Enige minpuntje vind ik nog steeds de afkorting 'pro'
Daarmee wordt doorgaans aangegeven dat iets professioneel is. Prima, maar dat geldt hier zeker niet. Onder Core staan een heel aantal fora waar mensen (PNS bijv.) posten uit oogpunt van hun professie. Zijn die dan niet langer professioneel? Misschien dat Programming een betere naam zou zijn voor dit onderdeel, want met pro doe je een heel aantal subfora onder Core tekort, imo.
Het klopt dat Professional Networking & Servers en ook Windows Servers en Server-software inhoudelijk eigenlijk in de Pro-rubriek vallen. Er zou dan echter een nieuwe hoofdgroep voor gecreëerd moeten worden. We hebben er nu voor gekozen om de bestaande indeling in hoofdgroepen zoveel mogelijk te behouden en te matchen met de indeling van de rubrieken op de frontpage (o.a. met als doel om de herkenbaarheid van de forumindeling op de index te verbeteren). Mijn inziens werkt dat prima voor bijna alle forums behalve enkele pro-forums die zich verspreid in hoofdgroepen bevinden.

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik kreeg net een google banner tussen de reactie's en de quickreply. Is dit een foutje of is dat een blijvertje. Ik hoop het in ieder geval van niet :S

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Ziet er strak uit :) tracker uit, even wennen dat posthistory niet meer onder zoeken staat maar onder myReact en gaan met de nieuwe banaan!

[ Voor 74% gewijzigd door Sick Nick op 25-09-2008 22:32 ]

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik weet niet of het al ter sprake is gekomen maar bij mij is er een klein foutje, de onderstaande tekst staat door elkaar/over elkaar heen als ik op myreact klik. Ik gebruik Vista + IE7:
1.140
Berichten per dag: 1,34
--------------------------------------------------------------------------------
Bekijk profiel
Bekijk gallery
Wijzig profiel
Reset sessietijd

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 25-09-2008 22:42 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

farlane schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:10:
Bedankt in ieder geval voor de optie om de oude opmaak weer terug te zetten. Reclame bovenaan de pagina, geez.
Ik kan me nauwelijks herinneren dat er geen banner bovenaan het forum staat... Die is in 2000 of 2001 oid al naar boven verplaatst toen bleek dat ie onderaan de pagina toch echt niets opleverde.
Blueone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:26:
Ik kreeg net een google banner tussen de reactie's en de quickreply. Is dit een foutje of is dat een blijvertje. Ik hoop het in ieder geval van niet :S
Die positie is inderdaad wat recenter. Die hebben we zo te zien op 23 juni 2006 toegevoegd.

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 25-09-2008 22:45 ]

• Avvd
  • Niet online
ACM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:41:
[...]

Ik kan me nauwelijks herinneren dat er geen banner bovenaan het forum staat... Die is in 2000 of 2001 oid al naar boven verplaatst toen bleek dat ie onderaan de pagina toch echt niets opleverde.

[...]

Die positie is inderdaad wat recenter. Die hebben we zo te zien op 23 juni 2006 toegevoegd.
De banner bovenaan was is de oude template meer als de helft kleiner en veel mooier verwerkt. verwerkt als nu en hij was ook kleiner. Op deze manier lijkt het meer op een reclame forum, erg jammer.

Ik zit nu toch al een aantal jaren geregeld op dit forum maar ik heb die nog nooit gezien. Hij is 23 juni 2006 toegevoegd maar was hij ook al ooit gebruikt?

[ Voor 15% gewijzigd door Avvd op 25-09-2008 22:51 ]

Verwijderd

Femme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:25:
[...]

We hebben er nu voor gekozen om de bestaande indeling in hoofdgroepen zoveel mogelijk te behouden en te matchen met de indeling van de rubrieken op de frontpage (o.a. met als doel om de herkenbaarheid van de forumindeling op de index te verbeteren). Mijn inziens werkt dat prima voor bijna alle forums behalve enkele pro-forums die zich verspreid in hoofdgroepen bevinden.
Ik zou dat 'matching' aan de FP het liefst nog een stapje verder hebben: Waarom krijg ik in de tracker allemaal andere forumposts te zien die niets met games te maken hebben, als ik op de Gamechannel zit...(hetzelfde geldt in iets mindere mate ook voor v&a-ads, meuktracker). Als ik in de gamechannel zit vind ik het veel prettiger om even te zien: "Oh, wat leuk in de forumtracker zie ik posts over dat spel die ik heb" of v&a gameadvertenties, dan dat ik 10 irrelevant forumtopics mij worden aangeboden uit de andere hoofdgroepen..(en als ik in Mobile-channel zit, wil ik het liefst de nieuwste forumreacties van 'mobile' zien, en die productreviews etc) - dit zou al dan niet kunnen via een scheiding: dus de laatste 10 nieuwste reacties uit het forum dat gekoppeld is aan de channel - en een blokje 'overige actieve forum topics') of de overige topics (en v&a etc) die irrelevant zijn voor het huidige channel niet tonen.

(en andersom evt ook: als je in het gamesforum zit -> in de tracker enkel games nieuws; "de laatste 10 gamenieuwtjes" of "de laatste 10 mobile nieuwtjes" -- via een scheiding omdat Tweakers maar al te graag geen nieuws willen missen; dus ook een cat. overig houden -- maar zie eerste alinea voor belangrijkste integratie wens).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 23:15 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Blueone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:47:
De banner bovenaan was is de oude template meer als de helft kleiner en veel mooier verwerkt. verwerkt als nu en hij was ook kleiner. Op deze manier lijkt het meer op een reclame forum, erg jammer.
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden. Overigens is de term reclame forum imho nog wel erg ver, volgens mij zijn wij nog lang niet het ergste forum wat reclame betreft dat je bezoekt (tenzij we het enige forum zijn natuurlijk :) )
Ik zit nu toch al een aantal jaren geregeld op dit forum maar ik heb die nog nooit gezien. Hij is 23 juni 2006 toegevoegd maar was hij ook al ooit gebruikt?
Gebruikt? Sinds 23 juni 2006 zit er een google adsense positie boven de quickreply, ik ga natuurlijk niet een datum roepen voor iets dat verder nooit iemand heeft kunnen zien. Belangrijkste verschil is dat die in de vorige layout er echt pal boven de QR zat en nu er min of meer los van geplaatst is.
Overigens zit ie niet in elk forum, hij zit niet bij de feedback en de voor google verborgen forums.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het er allemaal goed uitzien. Wel een beetje wennen. Vooral de fel witte achtergrond en verschillende kleuren voor de channels in (My) Active Topics vind ik nu nog niet relaxed. Maar misschien later wel. Nu denk ik de hele tijd "hey wat gek dat er gele mapjes boven rode staan in de AT" :P.

Ow en ik vind het een beetje gek dat ik er als eerste mee aan moet komen, maar heeft niemand de "reageer" knop onderaan gemist ofzo? :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• wontcachme
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

JvS schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:29:
Ow en ik vind het een beetje gek dat ik er als eerste mee aan moet komen, maar heeft niemand de "reageer" knop onderaan gemist ofzo? :?
You've got to be kidding. Kijk anders een de topics door zal ik zeggen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?

• Noork
  • Niet online
Nee je bent niet de eerste. Zoek maar eens goed.
ACM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:16:
[...]
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden. Overigens is de term reclame forum imho nog wel erg ver, volgens mij zijn wij nog lang niet het ergste forum wat reclame betreft dat je bezoekt (tenzij we het enige forum zijn natuurlijk :) )
Imho te groot, en daarnaast heeft de banner ook nog eens een relatief grote marge waardoor de echte content laag begint. Maar goed, deze plaatsing en grootte zal vast meer opleveren.

Maar gelukkig ook geen Fok praktijken hier. Daar kun je na de eerste post in een topic een eigen banner plaatsen :')

[ Voor 52% gewijzigd door Noork op 25-09-2008 23:37 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]
Moet ik nou echt de eerste zijn om jou te vertellen dat het al regelmatig voorbij gekomen is? B)

/grapje :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Avvd
  • Niet online
[...]

[...]

Gebruikt? Sinds 23 juni 2006 zit er een google adsense positie boven de quickreply, ik ga natuurlijk niet een datum roepen voor iets dat verder nooit iemand heeft kunnen zien. Belangrijkste verschil is dat die in de vorige layout er echt pal boven de QR zat en nu er min of meer los van geplaatst is.
Overigens zit ie niet in elk forum, hij zit niet bij de feedback en de voor google verborgen forums.
Ik vind het gewoon jammer dat er steeds mee reclame komt bij iedere lay-out update is er reclame bij gekomen.

Overigens denk ik dat er nu minder op de banner boven geklikt gaat worden. Eerst leken het gewone links in het forum nu is het echt een reclame balk

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ach over de banners, als je hier vaak genoeg komt om je er aan te irriteren, hoest dan die paar euro voor een abo'tje op.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:40
Hij is inderdaad wel een stuk groter geworden.
Hij was niet irritant aanwezig, in de nieuwe opmaak moet je veel verder scrollen om de normale content op ooghoogte te krijgen. Wat bij betreft een gigantische user interface wtf, en het wekt bij mij erg negatieve gedachten op mbt de kwaliteit van het forum.

[sarc]Waarom geen grote geanimeerde MS advertenties bovenaan zoals op de fp eigenlijk?[/sarc]
Ach over de banners, als je hier vaak genoeg komt om je er aan te irriteren, hoest dan die paar euro voor een abo'tje op.
Er is een verschil tussen banners die aan de zijkant of onderaanstaan en banners die je weg moet scrollen wil je de content normaal kunnen lezen. Als ik op die manier zou worden gepushed om maar te gaan betalen voor content ( die voor het overgrote gedeelte door de gebruikers van het forum zelf wordt gegenereerd ) dan maar helemaal niet.

[ Voor 32% gewijzigd door farlane op 26-09-2008 00:00 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Trouwens, de ruimte boven de titels van de pagina waar normaal de ad staat (heb nu zo'n clear abo) is veel te groot, 10 nutteloze pixels oid..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k moet toch echt vaak heen en weer naar de oude en nieuwe layout om te checken wat hier soms gepost wordt. Je bent zo hard vergroeid met de oude layout dat sommige dingen ineens niet meer opvallen :) Maar idd, vroeger was de bovenste banner zo:

Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0805/ScreenShot322.png

Nu
Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0332/ScreenShot323.png

Het verschil is dat het nu tussen de forum-tree en de content staat, en vroeger echt boven het eigenlijke forum in een beter afgezonderde locatie. Ik moet wel zeggen dat hij vroeger vanuit commercieel oogpunt slechter stond, want nu ik er aan denk, herinner ik me die banners wel, maar nooit 'bewust'.

Nu staan ze echter iets irritanter, waardoor ik er uit principe nooit op zal klikken. Wat ik vroeger bij de google ads onderaan de pagina wel af en toe deed (serieus, uit eigen vrije wil op een ad klikken, het gebeurt :p ) Soms (meestal) slaat de dynamische ad helemaal nergens op, maar af en toe wil er wel eens iets interessant tussen staan. (Daarom snap ik eigenlijk die hele advertentiemarkt niet, je hebt er in feite 0,0 aan, maar goed, zolang er iets door verkocht wordt zal het wel blijven bestaan, net zoals spam)

Ik gebruikte vroeger trouwens altijd de nightlife stylesheet, maar nu is de default template uit zichzelf al erg gelijkend op de nightlife stylesheet. Voornamelijk de grijze achtergrond dan. Prima dus, want het conformeert met de manier waarop ik de pagina's het liefste bekeek.

Bij de nightlife was de postheader echter wel iets donkerder grijs. Als dat nog zou kunnen aangepast worden was het helemaal perfect. Het hoeft niet zo donkergrijs als de nightlife sheet, maar toch een paar tikjes donkerder grijs. Het maakt de afscheiding tussen de posts wat cleaner, nu vind ik het iets lastiger...

Ook zit ik er steeds naast als ik naar active topics wil gaan. (echte conditionering :X ) Ik klikte vroeger namelijk steeds op het derde item van rechts te beginnen
<active topics> <bookmarks> <logout>
Wanneer ik dat nu doe, in de bovenste regel, ga ik altijd naar 'community' :p Ik moet er dus aan wennen dat ik in het uitgeklapte stukje naar 'active topics' moet zoeken. Als je nu bookmarks in het rijtje na 'active topics' zou kunnen zetten maakt dat de verandering minder groot en staan die items terug zoals je ze gewoon bent :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

osx 10.4, FF 3.x, G4@800 werkt echt super.
Nu alleen nog onderaan de pagina navigatie opties toevoegen, was in de oude lay niet top maar als je een pageview van 100 hebt ingesteld is dit echt een crime.
Voor de rest alleen maar beter maar wel ff aanpassen (moet een Copy Paste van de codeboven zijn toch?).
Dus niet alleen >>lees verser>> ;) maar ook 1.2.3.4......999.1000 en [post reply]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Sorry hoor, maar ik vind het helemaal nix.

Het is een stuk trager :( het oude was 10x beter. Ik heb nu last van mijn nek, dit komt omdat ik nu verder
naar rechts moet kijken :)

Dit is niet functioneel meer. Hopelijk kan ik hier vinden hoe ik de "oude layout" terug kan zetten.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een featurerequest hebt of een relevante, serieuze opmerking waar de devvers wat mee kunnen, zet dat dan in een apart topic, anders bestaat de kans dat we er overheen lezen..
Vermeld bij layout-issues ook aub welke browser (en versie) je gebruikt

Kijk ook graag voordat je post even of het al eerder gemeld is in de topic lijst van Lieve Devvers...