Ik vind dat juist een ramp

Ik was altijd zo blij dat dat feature, dat geen enkel zinvol doel schijnt te dienen, er op GoT uit gehamerd was door een devver die mij begreep. Dan voel je je als tweaker ook nog een beetje mens, zeg maar.

Volgens mij is het nl. zo:
- Je bent in het topic. Je wilt naar een ander topic in hetzelfde soort onderwerp -> je gaat dus naar het subforum waar dit topic in woont.
- Je bent in een topic. Je wilt naar iets dat er niet op lijkt en gaat dus naar het hoofdoverzicht van het forum. Daarin zie je zowel de hoofdgroep waar je nu in zit als alle andere hoofdgroepen die je middels een simpel klikje kunt sluiten als ze je niet boeien.
Desondanks hebben we nu de feature:
Je zit in een topci. Je wilt naar wat anders, maar het zou er mee te maken kunnen hebben. Omdat je je druk maakt over het tonen van een te lange lijst met fora ga je naar de hoofdgroep. De tracker, advertenties, en overige meuk worden ook geladen voor je hoofdgroepje, dus je netto winst in bandbreedte is puur en alleen de andere forum linkjes, en misschien een paar icons die je toch al in je cache had.
Die snap ik persoonlijk niet zo - en dat is niet omdat mijn DSL zo snel is dat ik het toch niet merk.
Als je toch die breadcrumb onder de loep neemt, is statjes bijhouden hoe vaak er op de hoofdgroep geklikt wordt misschien wat? Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben die het zinloos vindt.
Als 't breadcrumbje terug is onderaan en de reply knop, ga ik de nieuwe layout weer proberen, want ik vind het afgezien dan die kleinigheden een mooie en ook lekker werkende lay-out.
Het paginanummerprobleem veroorzaken gebruikers zelf: zet gewoon max posts per page op 999 en klaar is Henk