crisp schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:09:
[...]
Voor de 'omgedraaide' weergave moet ik nog een mooie oplossing verzinnen. Sowieso is de styling daarvan niet optimaal mbt margins e.d.
☻/
/▌
/ \
Jawel, maar zoals ik hierboven al schreef wil ik de afwijkende layout-scenario's (zoals omgekeerde weergave) even los bekijken.Wiethoofd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:16:
Bij de omgekeerde in de oude stijl heb je boven en onder de paginering, is dat nu niet weer mogelijk?
Intentionally left blank
Verwijderd
PSN: djmurcielago
Dit is bij mij nu ook opgelost zo te zien. Nog niet geheel dus, alleen op de laatste pagina van een thread, niet op eerdere pagina's.teun-v schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:03:
Het reageer linkje staat iets te ver naar links als het lees verder linkje er ook staat bij FF 2.0.0.17
Sowieso thanks crisp \o/
[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 29-09-2008 15:20 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Op de laatste pagina werd hij wel goed weergegeven waar geen "Lees verder »" staat. Overigens geeft IE6 hem wel op de goede plekt weerCloud schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:10:
[...]
Dit is bij mij nu ook opgelost zo te zien. Nog niet geheel dus, alleen op de laatste pagina van een thread, niet op eerdere pagina's.
Sowieso thanks crisp \o/
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Verwijderd
Ik wil vooral niet op je zenuwen werken maar ik ben er niet helemaal uit welke van deze je nu bedoelt:crisp schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:19:
[...]
Jawel, maar zoals ik hierboven al schreef wil ik de afwijkende layout-scenario's (zoals omgekeerde weergave) even los bekijken.
De forum selectie:
Komt dit er wel maar ben je nog niet zo ver,Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:29:
heel mooi dat dit er nu is. Ik mis alleen nog dit: Forum » Tweakers.net Feedback » Lieve Devvers » [Feat] Paginaselectie onderaan, aande onderkant van de pagina. maakt de navigatie toch iets makkelijker...
of komt dit er niet,
of komt dit er tegelijk met het lay-out verhaal voor omgekeerde lay-out?
Want ik zie wel wat je schrijft maar ben niet 100% zeker wat je er nu precies mee bedoelt. Ben misschien de enige (het zal eens niet
Thanks.crisp schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:21:
Het herhalen van de breadcrumb is een hele andere FR dan deze
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 16:30 ]
Het herhalen van de breadcrumb is een hele andere FR dan dezeVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:58:
[...]
Ik wil vooral niet op je zenuwen werken maar ik ben er niet helemaal uit welke van deze je nu bedoelt:
De forum selectie:
[...]
Komt dit er wel maar ben je nog niet zo ver,
of komt dit er niet,
of komt dit er tegelijk met het lay-out verhaal voor omgekeerde lay-out?
Want ik zie wel wat je schrijft maar ben niet 100% zeker wat je er nu precies mee bedoelt. Ben misschien de enige (het zal eens niet)
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.