Nieuwe layout

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 18.609 views

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Props voor de nieuwe layout van het forum, echt prachtig! *O* Prima integratie met de FP, fijne kleurtjes en erg praktisch! Super!

(Slijm slijm >:) )

[ Voor 53% gewijzigd door RedPixel op 25-09-2008 11:53 ]

I see red pixels.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Even wennen, maar zeker mooi!

==
hoi

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Vond het net zo clean altijd, nu is het wel even wennen hoor met die balk aan de linker kant.

Voor de rest, perfect :Y)

• 13art
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Zeker netjes, alleen één opmerking. Een knop met "reageer" aan de onderkant had wel handig geweest. Als je nu alles gelezen hebt, moet je eerst weer naar boven scrollen om te kunnen reageren. Of zie ik iets over het hoofd?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Die balk kan je uitzetten in je voorkeuren Linux-TUX.
DjWannaB2002 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:54:
Zeker netjes, alleen één opmerking. Een knop met "reageer" aan de onderkant had wel handig geweest. Als je nu alles gelezen hebt, moet je eerst weer naar boven scrollen om te kunnen reageren. Of zie ik iets over het hoofd?
Quick reply aanzetten?

Wat ik me alleen afvraag, de verschillende kleuren voor mapjes, geel, rood, blauw, waar staan die voor?

En het ziet er even anders uit, maar denk dat ik wel kan wennen. :Y)

[ Voor 44% gewijzigd door MADG0BLIN op 25-09-2008 11:55 ]

• Sjoerd
  • Niet online
Ik vind het maar niks, had veel lieer enkel het forum gezien, nu staat het forum veel te laag met reclame erboven, een dikke balk erboven, links nog een dikke balk...

Jammer, op 1024 resolutie is de helft van het scherm al bijna weg...

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nu staat het forum als het ware rechts van het midden. Is dat nog anders in te stellen dat de tekst weer gewoon centraal staat?

Zie het namelijk niet in het voorkeurenlijstje staan

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Eerste wat men doet is de Tracker uitzetten :+. Daarna ziet het er best gelikt uit zo _/-\o_

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Is er nog een optie om de "old style" te kiezen ?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Woei!

Verwijderd

Volgens mij zie je niets over het hoofd :) Ik vraag me ook af waarom er daar geen reageerknop staat.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik zal alleen moeten wennen aan de locatie van 'actieve topics'. Dat is door de jaren heen zo'n automatisme geworden dat die kleine verandering behoorlijk wat impact heeft hier :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Quick-reply aanzetten in je voorkeuren?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Is dat nou nodig, al die verschillende kleurtjes bij de topics? Blauw, oranje, rood, groen, geel... het lijkt wel een kerstboom bij de active topics en de post history :P

Volgens mij kijkt iedereen gewoon naar de naam van een forum, en niet naar welk kleurtje er toevallig aanhangt. Veel te druk nu imho.

edit: in het forum overzicht is het wel leuk en overzichtelijk die kleurtjes, maar in de bovengenoemde overzichten waar alles door elkaar staat is het maar een drukke onoverzichtelijke brij. En aangezien de meeste mensen niet elke keer naar het forum overzicht gaan voor nieuwe berichtjes (lijkt me), is het niet zo heel nuttig..

Verder ben ik tot nu toe tevree ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Gizz op 25-09-2008 12:16 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40
Zeker weten een super mooie en functionele lay out!
Ik ben er heel tevreden over!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:00

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Onderaan de tracker zit een knopje "positie" daarmee komt het forum iig weer aan de linkerkant. In je voorkeuren kun je ook terug naar de oude layout (MyReact -> Voorkeuren -> template)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik moet er behoorlijk aan wennen. Wou altijd de tracker wel eens gebruiken maar aan de linkerkant was het zo irritant omdat ik een sidebar links heb en die tracker niet geheel getoond werd. Dat betekende dus dat de tracker steeds weer uitschoof als ik er overheen ging. Nu kan ik het dus rechts positioneren, dus eens zien of dat eens van nut kan zijn. :)

Maar de kleurtjes... het is net wat anders dan de vorige, dus ik moet weer eventjes behoorlijk aan wennen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik mis alleen nog de Reageer-knop onderaan topics, Quick Reply voldoet niet naar mijn mening. :) Verder een prachtig staaltje werk.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

serieussss, reageer knopje onderaan moet terug. en nee quickreply is geen optie voor mij, ik gebruik strokeit en als ik dan het venster wil closen met een mousegesture gaat dat niet met zon quickreply gebeuren

en met de tracker uit is ie idd superstrak!

[ Voor 4% gewijzigd door SYQ op 25-09-2008 11:57 ]

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gizz schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:55:
Volgens mij kijkt iedereen gewoon naar de naam van een forum, en niet naar welk kleurtje er toevallig aanhangt. Veel te druk nu imho.
Eens, veel te druk, niet alleen qua kleuren maar ook qua bak informatie en het prominente menu bovenin. Ik snap de gedachtengang, de integratie is prachtig natuurlijk, maar ik kom voor het lezen. Daarnaast past het niet meer fatsoenlijk op de helft van een 1920x1200 scherm.

Sorry jongens, hard aan gewerkt, maar ik ga terug naar de oude :)

edit: aha, de tracker kan uit. Dat maakt het stukken bruikbaarder! :) De hoeveelheid zooi op het scherm was gewoon teveel

[ Voor 9% gewijzigd door neographikal op 25-09-2008 11:59 ]

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heel erg mooi, die nieuwe layout!!! Echt geweldig!

Ik heb alleen de tracker uitgezet in mijn voorkeuren, GoT lees ik graag over de volle breedte. Mooi dat dat kan.

Ik vind het echt een enorme vooruitgang! Eindelijk een mooie integratie met de frontpage.

Edit: De nieuwe optie om je eigen posts te highlighten vind ik ook erg handig. Alleen de reageer knop onderaan en de pagina selector zou ik ook wel graag terug willen zien. Gelukkig staat er wel een 'Lees verder' zie ik.

[ Voor 48% gewijzigd door GekkePrutser op 25-09-2008 12:04 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
mr_obb schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:55:
[...]

Quick-reply aanzetten in je voorkeuren?
Das inderdaad een stuk handiger. Thnx!

• Fire69
  • Laatst online: 01:45
Eerste wat ik gedaan heb, is die Tracker uitgezet. :/ Heeft absoluut geen enkel nut op het forum IMHO!

[edit]
Post komt nogal negatief over zo. Zonder tracker is (bijna) alles toppie hoor! d:)b

[ Voor 32% gewijzigd door Fire69 op 25-09-2008 12:00 ]

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 12-09 13:22
MADG0BLIN schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:54:
Die balk kan je uitzetten in je voorkeuren Linux-TUX.
Dank u _/-\o_
Niky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:54:
Eerste wat men doet is de Tracker uitzetten :+. Daarna ziet het er best gelikt uit zo _/-\o_
Fire69 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:58:
Eerste wat ik gedaan heb, is die Tracker uitgezet. :/ Heeft absoluut geen enkel nut op het forum IMHO!
neographikal schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:58:
[...]
edit: aha, de tracker kan uit. Dat maakt het stukken bruikbaarder! :) De hoeveelheid zooi op het scherm was gewoon teveel
GekkePrutser schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:58:
Ik heb alleen de tracker uitgezet in mijn voorkeuren, GoT lees ik graag over de volle breedte. Mooi dat dat kan.
SYQ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:57:
en met de tracker uit is ie idd superstrak!
AAAA, ik ben niet de enige :Y)
Don't get me wrong .... misschien idee om het default uit te zetten daar iedereen zich wezenloos schrikt van deze super optie ;) :Y)

[ Voor 58% gewijzigd door LinuX-TUX op 25-09-2008 12:06 ]

• NickH
1. Onderaan geen reageer knop.
2. Onderaan geen pagina-selectie mogelijkheid.
3. Gequote text is kleiner.
4. Tracker uit = fijner.

Mijn bevindingen tot nu toe

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Klopt het dat het profiel onder myreact er nog niet helemaal uitziet zoals het hoort.
Aantal berichten en "Bekijk Profiel" enzo, staan over elkaar heen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Waarom kan ik de tracker niet gewoon aan de rechterkant van mijn 16:10 scherm kwijt?
Nu zit dat ding links of rechts van het midden forumruimte ruimte te verspillen, terwijl ik 2 grijze vlakken heb links en rechts.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Mooi *O*

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:57:
Hoi,

1. Ik mis onderaan de pagina de reageer knop (staat alleen helemaal bovenaan een thread, lekker handig!).
2. Ook vind ik het navigeren uit een thread terug naar het forum niet handig, dit kan alleen via de super kleine helemaal bovenaan staande Forum --> Tweakers.net Feedback --> Lieve Adjes tekst? Want onderaan kun je alleen terug naar het subforum.
Was punt 1 niet opgevallen met het testen ?? Verder is de stijl van de layout wel chill!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 12:02 ]

• dennismaus
  • Laatst online: 13-09 14:47
Ziet er netjes uit.

Maar inderdaad doe die reageer knop maar weer onder en de pagina nummers ook weer onder.

Tevens met Tracker uit een stuk lekkerder!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Even wennen maar ziet er strak en professioneel uit!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mooi!
Alleen ik vind het wel irritant dat het forum nu meer op de rechterkant van het scherm hangt.
In het midden is beter...

Verder vind ik punt 1 en 2 van Niky ook vervelend.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tot de kinderziekten er uit zijn blijf ik gewoon bij de oude template. Vooral die reageerknop is echt een misser..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Eerste wat ik hier heb gedaan is ook de Tracker uit te zetten.
Icoontjes zijn leuk, alleen nu nog een update aan het 'bookmark' en online status icoontje. Die zijn nu hopeloos verouderd in vergelijking met de rest.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

En de oude layout weer aangezet. :P

• DeluxZ
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

LuNaTiC schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:55:
Ik zal alleen moeten wennen aan de locatie van 'actieve topics'. Dat is door de jaren heen zo'n automatisme geworden dat die kleine verandering behoorlijk wat impact heeft hier :+
Dat heb ik met mijn bookmarks :+

Tracker overigens meteen uitzet. Geen integratie met FP ftw!! Ik werk wel met tabs in FireFox

[ Voor 12% gewijzigd door DeluxZ op 25-09-2008 12:03 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• RedPixel
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik gebruikte toch altijd al de Quick Reply, maar een reageerknop zou inderdaad wel handig zijn. Overigens wat is het verschil bij Aparte tracker gebruiken? Ja - Gebruik een andere tracker dan op de frontpage? Ik zie geen verschil :P

I see red pixels.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:01:
[...]

Was punt 1 niet opgevallen met het testen ?? Verder is de stijl van de layout wel chill!
Bij voorkeuren kan je Quick Reply aanzetten. Zelf ook net geleerd ;)

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:03:
[...]

Bij voorkeuren kan je Quick Reply aanzetten. Zelf ook net geleerd ;)
Maar voor nieuwe gebruikers die dit niet weten is het niet handig..! Beter is gewoon standaard aan, je leest van boven naar beneden..En het is irritant dat er niet een simpelere manier is om in één keer terug naar de forumindex kunnen gaan als je over iets anders wilt lezen (kan alleen bovenaan waar je een vergrootglas voor nodig hebt).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 12:06 ]

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
Ziet er super uit!
Tracker vind ik geweldig, forum leest ontzettend lekker weg en ziet er strak uit. _/-\o_

Twee dingetjes: MyReact is nog een beetje f****d up met de ondertitels en ik zie geen Forumbeschrijvingen meer, terwijl die wel staan aangevinkt..

Héél klein dingetje, bij het plaatsen van een bericht is de werkbalk errug losgekoppeld, ubb-codes en speciale karakters kan ook wel naast de andere iconen staan..

Het lijkt me ook handig om de Forum-Voorkeuren over te hevelen naar de My T.net voorkeuren om zo één centrale voorkeuren plek te hebben.

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ziet er toch goed uit, maar ik mis 1 belangrijk aspect dat in de vorige templates wel zat:

De pagina- en reageer links ontbreken aan de onderkant van de pagina.. nu moet ik elke keer omhoog scrollen, want natuurlijk een beetje vreemd (lees: irritant) is..

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-09-2008 12:05 ]

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
Of je draait de volgorde om, de nieuwste reactie bovenaan, na het lezen ben je ook bij de reageer knop.

Voor de rest even wennen nog.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:59:
4. Tracker uit = fijner.

Wat ik zelf een tikje vaag vind: het contrast van de achtergrond en de quote-blokken is groter dan dat van de tekst die je probeert te lezen. Misschien is het een kwestie van wennen, maar ik vind het moeilijker leesbaar.

• Roamor
  • Niet online
Even wennen, maar de eerste indruk is er goed. Ziet er allemaal stijlvol uit, zeker de integratie met de FP.

Edit: ik kan alleen de knoppen onderaan niet lezen, maar dat zal aan mijn thema liggen...

[ Voor 30% gewijzigd door Roamor op 25-09-2008 12:06 ]

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Ik zou de tracker ook graag uit willen op de FP. Maar dat heb ik zo nog niet kunnen vinden.

Maar...kudo's voor de devvers. Ziet er heel mooi uit. Nu alleen nog restyled buttons ipv default dialog buttons. :D

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
[...]

Maar voor nieuwe gebruikers die dit niet weten is het niet handig..! Beter is gewoon standaard aan, je leest van boven naar beneden..
Nou ja niet alleen voor nieuwe gebruikers hoor. Zit toch al een tijdje hier op GoT maar nooit geweten dat je quick reply aan/uit kon zetten. Maar ben het met je eens, standaard een reageer button, of quick reply standaard aan is wel handiger.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wow, ik hoopte eigenlijk dat de ik de tracker zou kunnen waarderen, maar zonder tracker is het 100% strakker!! Nah, prima. Ik heb het jaren zonder gedaan, dus ik zal het niet direct missen. Dit is super, zo.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Jogai schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
Of je draait de volgorde om, de nieuwste reactie bovenaan, na het lezen ben je ook bij de reageer knop.

Dan zou dit forum het tegenovergestelde werken van alle andere fora. Daarnaast is nieuwste onderaan de standaard instelling.

Het is dus erg vreemd dat die buttons aan de onderkant zijn weggehaald..

• 13art

13art

Moderator Mobile
Jogai schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:

Ja dan moeten we daar ook nog aan gaan wennen. Pfff dat wordt teveel op 1 dag 8)7

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Mijn enige opmerking, voor de rest supergoed gedaan!!!

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan de menu balk bovenin ook 'gelockt' worden op forum enkel? Vond de oude 'my react' knop makkelijk om snel naar overzicht van forum te gaan (posts en active posts), maar schiet ik nu iets tever door met de muis zit ik opeens in het pricewatch/community gedeelte.

En ben blij dat die tracker uit kan :P

Verder, het is wat wennen, ziet er wel erg verzorgt uit. Al zijn de kleur verschillen van active/hot topics wat 'minder' te zien dan op oude layout.

Verder, gequote text is nu nu small text, wat lijkt mij niet helemaal samengaat met small/sub text gequote:
test normaal
test small

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2008 12:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Dat de paginanummers onderaan ontbreken is inderdaad erg lastig.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

idem hiero.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27
Fire69 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:58:
Eerste wat ik gedaan heb, is die Tracker uitgezet.
Idem, gelukkig dat er een optie is om dit uit te zetten, want het leidt me alleen maar af (bij het forum).

Verder ziet het er prima uit! :)

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:08:
Kan de menu balk bovenin ook 'gelockt' worden op forum enkel? Vond de oude 'my react' knop makkelijk om snel naar overzicht van forum te gaan (posts en active posts), maar schiet ik nu iets tever door met de muis zit ik opeens in het pricewatch/community gedeelte.
Ik heb nu al een paar keer op Jobs-> Informatie voor werkgevers i.p.v. Active Topics geklikt. Heel vervelend inderdaad.

BTW: Ik vind de nieuwe layout top. Ik zou alleen graag onder aan de pagina de paginanummers terug zien.

[ Voor 9% gewijzigd door mr_obb op 25-09-2008 12:10 ]

• Sjoerd
  • Niet online
Een echte goede verbetering zou zijn als je de tracker voor de frontpage en het forum afzonderlijk een positie kan geven... want op de frontpage vind ik et wel fijn om wat headlines te zien en dergelijke.

Op het forum echter totaal niet ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er goed uit jongens!

Alleen automatisch zonder te kijken terug naar MyReact werkt niet meer voor mij, maar das een gewenningskwestie... ;)

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:06:
[...]

Dan zou dit forum het tegenovergestelde werken van alle andere fora. Daarnaast is nieuwste onderaan de standaard instelling.

Het is dus erg vreemd dat die buttons aan de onderkant zijn weggehaald..
Ik snap ook niet dat dit niet is opgevallen bij het testen.

Nog een 3e puntje: vroeger had je bovenaan iets staan van 'hoi je bent ingelogd als holoris'. Daar klikte ik vaak op, zodat ik kon zien of er nog nieuwe reacties waren in threads waar ik actief ben..Bovenaan staat dit nu niet meer, en moet ik me naampje opzoeken midden in een thread...Dit staat nu alleen nog op de startpagina van het forum en niet meer overal boven in het forum :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 12:13 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 10:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ziet er mooi uit, maar: wat mij betreft mogen de fora en topics dichter op elkaar. Ik zie nu veel minder info op het scherm dan met de vorige lay. Al die ruimte... ik heb het daar niet zo op.

Ik blijf hem nog wel gebruiken, wellicht wordt het nog aangepast :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Beekforel
  • Laatst online: 08:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Complimenten hoor! Erg mooi!!

• IceEyz
  • Laatst online: 23:39
Paginanummers onderaan..

Én: Op elke T.net pagina ga je met het T.net Logo linksbovenin terug naar de FP, maar hier niet...
Daarvoor moeten we op Froontpage drukken.

Consistenter is om het logo ook hier naar de FP te linken en van mij mag er daarom ook gewoon Tweakers staan ipv gathering..

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
Ziet er toch goed uit, maar ik mis 1 belangrijk aspect dat in de vorige templates wel zat:

De pagina- en reageer links ontbreken aan de onderkant van de pagina.. nu moet ik elke keer omhoog scrollen, want natuurlijk een beetje vreemd (lees: irritant) is..
Eens! Dit is natuurlijk een ontwerpkeuze en geen 'bug', maar iedere keer terug omhoog moeten scrollen om actie te ondernemen, terwijl de laatste post juist altijd onderaan staat, is niet heel efficient, interface-technisch gesproken als zodanig natuurlijk, vanzelfsprekend.

Note: ik vind het er wel een stuk mooier uitzien dan de vorige layout, dus dat is wat mij betreft al een behoorlijk pluspunt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 12:12 ]

• NickH
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:10:
[...]

Nog een 3e puntje: vroeger had je bovenaan iets staan van 'hoi je bent ingelogd als holoris'. Daar klikte ik vaak op, zodat ik kon zien of er nog nieuwe reacties waren in threads waar ik actief ben..Bovenaan staat dit nu niet meer, en moet ik me naampje opzoeken midden in een thread...
Klik hier: http://gathering.tweakers.net/ :9
Gathering of Tweakers

Hoi Niky, je laatste sessie begon donderdag 25 september 2008 08:46

[ Voor 10% gewijzigd door NickH op 25-09-2008 12:12 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het nieuws aan de linker kant valt er van af.

Toch jammer dat het forum niet 'full screen' is.

Burp

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Ziet er mooi uit jongens. Mooi werk! Maar de Tracker heb ik uitgeschakeld. Dat is imo veel rustiger.

Henk is er ook nog!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7vXp5xbboX88lUPD6YOZAwiK/full.gif

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb één item.

Als de tracker aanstaat en je bezoekt bijvoorbeeld de MED, loopt de tracker door, maar onder het bericht is de footer al geplaatst, ziet er beetje raar uit.

• Haan
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:10:
[...]

Nog een 3e puntje: vroeger had je bovenaan iets staan van 'hoi je bent ingelogd als holoris'. Daar klikte ik vaak op, zodat ik kon zien of er nog nieuwe reacties waren in threads waar ik actief ben..Bovenaan staat dit nu niet meer, en moet ik me naampje opzoeken midden in een thread...Dit staat nu alleen nog op de startpagina van het forum en niet meer overal boven in het forum :(
Je kan gewoon op myReact klikken en naar je post history kijken?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kleine bug:

Bij mijn post history pagina schiet de lijst met results rechts een 10-15pixels buiten het menu.

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pNdB9vuFRstH1U46kVQ58P72/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2008 12:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Mooie nieuwe layout. Twee kleine dingetjes:

1 - Inderdaad geen mogelijkheid om onderaan pagina's te navigeren, dus als je onder bent met lezen moet je eerst naar boven scrollen om op 'volgende' te klikken.

2 - De breadcrumb navigatie (Forum » Tweakers.net Feedback » Lieve Devvers » Nieuwe layout) staat boven het bannerblokje, dus IMHPO iets te los van de rest van de navigatie.

Voor de rest vind ik het er met de afgeronde hoekjes en subtiele gradients erg sexy uitzien ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waar kan ik de layout links uitlijnen? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Mis de pagina nummering onderaan?

Edit: niet de enige dus :P

[ Voor 31% gewijzigd door Nielsvr op 25-09-2008 12:19 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Ziet er netjes uit. Net zoals velen de tracker uit gezet inmiddels en ik mis ook de paginanavigatie onderaan en de replt button daar. Ook mag er van mij wel iets meer contrast in het quickreply schermpje.

Hebben jullie ook dat bovenaan een grote witte balk zit?
Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/7650/knipselmh3.jpg

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

'Lees verder' brengt je een pagina verder?

Wel wennen zeg dit...
wontcachme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:19:
Ziet er netjes uit. Net zoals velen de tracker uit gezet inmiddels en ik mis ook de paginanavigatie onderaan en de replt button daar. Ook mag er van mij wel iets meer contrast in het quickreply schermpje.

[afbeelding]
Daar staat reclame bij mij...google ad inderdaad ;).

[ Voor 89% gewijzigd door Vos op 25-09-2008 12:20 ]

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:19:

[afbeelding]
Dat is waar normaal een google-ad staat ;) Althans bij mij :P

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Vos schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:19:

[...]

Daar staat reclame bij mij.
Had ik eerst ook, en heb adblock plus gewoon uit staan voor tweakers

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ik gebruik vaak via de Search: "De topics waarin je zelf hebt gereageerd vind je via deze link"

alleen "deze link" geeft een 404 :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

enneh, kan die reclame-banner bovenaan de pagina niet boven de 'locatie' bar??

(dus dit
Forum » General Chat » Tweakers Huiskamer » Het 'testGoTNGv2 uit' topic!
gewoon recht boven de rest van het forum, zonder die banner er nog eens tussen)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh en nog iets raars: normaal kan ik ook snel scrollen als ik mijn scrollwiel indruk, maar dit lijkt nu compleet random te zijn. Ene keer wel, andere keer niet.
wat tests:
-als ik met de muis in de grijze balk van Quick reply sta, kan het wel.
-de balk met 'geplaats op datum etc' lukt het niet.
-witte gedeelte onderin de pagina (rechts van <<lieve devvers), lukt wel.

• Haan

Haan

dotnetter

Vos schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:19:
Waar is die te vinden? 8)7

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Phew, de oude is nog terug te halen met de instellingen.
Eerst jagen jullie me weg van de frontpage en nu ook bijna het forum :/

• Vos

Vos

AFCA

Dit topic is bij mij nu opgedeeld in 2 pagina's, wanneer ik onder pagina 1 ben zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/images/lees-verder.jpg

Desalniettemin mis ik de pagina nummers wel :p

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 25-09-2008 12:24 ]

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wellicht niet relevant voor dit topic, maar aangezien dit min of meer het verzameltopic is met alle opmerkingen plaats ik hem toch maar hier.

Allereerst even complimenten voor de geïntegreerde layout, ziet er goed uit! Ik heb net even een aantal FAQ's doorgelezen en daar valt mij het volgende op:
  • Diverse FAQ's maken gebruiken van een alternatieve achtergrondkleur (= wit).
    Persoonlijk vind ik dit nu afsteken in de nieuwe layout, aangezien je dan eerst een rand wit ziet (= div contentwrapper), dan grijs (= div message) en vervolgens weer wit.
Wordt er ook nog naar de layout van de diverse FAQ's gekeken nu het forum ook de layout van NGv2 heeft?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Vos schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:24:
[...]

Dit topic is bij mij nu opgedeeld in 2 pagina's, wanneer ik onder pagina 1 ben zie ik dit:

[afbeelding]
Die gaat helaas alleen een pagina verder. Geen optie om een andere pagina te kiezen of naar /last te gaan.

• Vos

Vos

AFCA

Bosmonster schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:26:
[...]

Die gaat helaas alleen een pagina verder. Geen optie om een andere pagina te kiezen of naar /last te gaan.
Dat klopt maar dat werd ook niet gezegd :p.

Er is ondertussen een melding: [Feat] Paginaselectie onderaan

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 25-09-2008 12:27 ]

• KhaZ
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Kan ik het forum breder maken ergens? Heb vaak ruimte tekort: topictitels in het overzicht worden dan zodanig afgekort dat ik nog maar 3-4 woorden ervan zie.

Edit: voornamelijk in m'n bookmarks!

[ Voor 11% gewijzigd door KhaZ op 25-09-2008 12:28 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Liever ook de pagina nummers onderaan terug, al kun je iig uit de voeten met de 'lees verder' link.
Daarnaast vind ik de balk met gebruikernaam etc iets te hoog, maar dat komt door de 'view' en 'quote' icoontjes zie ik.

Verder erg mooi!

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Blijft de oude template gewoon beschikbaar?

Heb hem snel weer terug gezet naar oude forum, ik vind het niks, vond het oude forum helemaal top en hoefde eigenlijk niks meer aan veranderd te worden, is erg onoverzichtelijk geworden imo.

-Andere hobby- -

• Haan

Haan

dotnetter

Vos schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:24:
[...]

[afbeelding]

Desalniettemin mis ik de pagina nummers wel :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oBVvOKl99i4DrTUVMBgSBYMM/full.png

Ik mis iets :/

In zie ik zo snel ook niet iets terug waarmee je het uit zou kunnen schakelen.

Dat werkt natuurlijk inderdaad alleen als je niet op de laatste pagina bent 8)7 |:(

* Haan kruipt stilletjes weg in een donker hoekje

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 25-09-2008 12:30 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Opzich wel leuk, heb wel de tracker uitgezet en quickreply aan.
Nu niet te vaak meer veranderen he? Van paars naar de vorige was al een hele schok en nu weer al een andere :P

[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 25-09-2008 12:30 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Mooi werk zeg, dit. En lekker snel ook. Dikke thumbs up. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ziet er top uit, miss alleen idd wel de Reageer knop.
Verder top ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
4. Tracker uit = fijner.

Deze mening deel ik. Tevens vind ik de kleurtjes naast de topics die corresponderen met de verschillend sub-fora overbodig. De afkortingen die er al voor stonden en nog steeds staan vind ik voldoende. Maar dat is mijn mening.

AULXJMHR

Verwijderd

de Icoontjes en met name deze Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/images/icons/myreact.gif vind ik vrij onduidelijk.

En het knipperen van de Waarschuwing heeft een vrij hoog amateur gehalte.

Verder zeer netjes!

• Hertog
  • Laatst online: 08:47

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Haan schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:29:
[...]

[afbeelding]

Ik mis iets :/

In zie ik zo snel ook niet iets terug waarmee je het uit zou kunnen schakelen.

Dat werkt natuurlijk inderdaad alleen als je niet op de laatste pagina bent 8)7 |:(

* Haan kruipt stilletjes weg in een donker hoekje
Toch lijk je wel degelijk iets te missen, want de copyright melding ontbreekt ook.

Overigens is bij het reageren wel een dropdown-menutje met paginanummers te vinden.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

En de dropdown voor forumselectie mis ik.
Maar dan ben ik blijkbaar de enige :+

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Zie ik iets over het hoofd in mijn voorkeuren of hebben we onderaan topics geen pagina-nummer-links meer?

[Signature]

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Ziet er goed uit jongens. Mijn complimenten. Echter ik blijf toch bij de 'oude' layout. Ik heb met veel moeite de overstap van Paars gemaakt en nu weer een verandering is voor mij teveel van het goede. Ik wil gewoon berichten lezen en posten en hoe het er uit ziet maakt mij niet veel uit.

Dit is allemaal een persoonlijke keuze en zegt niks over de kwaliteit van de layout. Ik vind 'm wel mooi namelijk.

• Haan

Haan

dotnetter

Hertog schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:32:
[...]

Toch lijk je wel degelijk iets te missen, want de copyright melding ontbreekt ook.
Die staat gewoon alleen niet op het screenshot, hij is er wel hoor ;)

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kun je de tracker op de frontpage trouwens ook uitzetten, gebruik dat ding nooit...

• Haan

Haan

dotnetter

woest85 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:35:
Zie ik iets over het hoofd in mijn voorkeuren of hebben we onderaan topics geen pagina-nummer-links meer?
dude..

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een featurerequest hebt of een relevante, serieuze opmerking waar de devvers wat mee kunnen, zet dat dan in een apart topic, anders bestaat de kans dat we er overheen lezen..
Vermeld bij layout-issues ook aub welke browser (en versie) je gebruikt

Kijk ook graag voordat je post even of het al eerder gemeld is in de topic lijst van Lieve Devvers...