Nieuwe layout

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 18.613 views

Verwijderd

En als men toch bezig gaat, zet die div van topicreport, bookmark, todo en topictitle ook gelijk onderaan als extra.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

yeh, IC, spuit zoveel.... 8)7

[Signature]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

woest85 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:35:
Zie ik iets over het hoofd in mijn voorkeuren of hebben we onderaan topics geen pagina-nummer-links meer?
Je ziet met name de rest van dit topic over het hoofd :P
Brons schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:35:
Dit is allemaal een persoonlijke keuze en zegt niks over de kwaliteit van de layout. Ik vind 'm wel mooi namelijk.
Misschien moet je dan je ondertitel even aanpassen :)

Ik vind hem verder ook wel mooi, heb alleen inderdaad de tracker uit gezet. Verder is ie in verhouding met die nacht-stijl die ik eerst aan had staan wel erg wit ineens :P

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-08 10:03
Als je bij myreact kijkt staat iig bij mij het plaatje met tekst er doorheen :S

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Verwijderd

Tom schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:33:
En de dropdown voor forumselectie mis ik.
Maar dan ben ik blijkbaar de enige :+
Nee hoor die mis ik ook :+
En telkens als ik op Myreact wil klikken ga ik over Pricewatch wat erg vervelend is.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben teruggegaan naar de oude layout omdat het icontje van een thread met nieuwe posts wel ERG veel lijkt op het icontje met een thread zonder nieuwe posts, althans ik zag niet zoveel verschil. Grijs en Rood daarentegen is wel veel duidelijker.

Verder idd die paginering onderaan die mist dat is ook een must.

(edit) Ik kijk nog een keer.... en nu zijn de icontjes van threads met nieuwe posts geel ipv iets meer paars dan de andere... odd...

[ Voor 17% gewijzigd door EfBe op 25-09-2008 12:42 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Hertog schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:37:
[...]

Je ziet met name de rest van dit topic over het hoofd :P
Refreshen voor posten is ook wel eens handig ja, had ik wellicht gezien dat er al meerdere pagina's waren :'(

[Signature]

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik heb enkel de quickreply aangezet en verder werkt het heerlijk ;)
Erg handig die tracker links ;)
Wat ik wel mis is een reageer-knopje onderaan én paginanummers onderaan (dat is nog het meest storend).
Verder erg mooi :) oh en, post icons? :P

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Die folderkleurtjes in active topics :X
Tracker uit heerscht.

Verder wel mooi strak :D

[ Voor 19% gewijzigd door AlterMann op 25-09-2008 12:41 ]

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Niky schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:59:
1. Onderaan geen reageer knop.
2. Onderaan geen pagina-selectie mogelijkheid.
3. Gequote text is kleiner.
4. Tracker uit = fijner.

Mijn bevindingen tot nu toe
Met 1 en 2 ben ik het zeker eens, ik mis de reply knop en paginanummering onderaan. Erg onhandig als je (@ 256ppp) weer helemaal naar boven moet scrollen om te replyen of om te zien of er al een nieuwe pagina is. Zeker als het topic gevuld is met veel plaatjes.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

bij mij staat weer mooi de oude skin aan.. O+
bah wat erg die nieuwe layout (persoonlijke mening) :'(

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 25-09-2008 12:41 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

EfBe schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:38:
Ik ben teruggegaan naar de oude layout omdat het icontje van een thread met nieuwe posts wel ERG veel lijkt op het icontje met een thread zonder nieuwe posts, althans ik zag niet zoveel verschil. Grijs en Rood daarentegen is wel veel duidelijker.
Zie [Pro] Kleurcontrast nieuwe berichten erg laag :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
ik mis de paginas onderaan de pagina echt... wel super mooi verder..

Tevens vind ik die banner wel erg storend nu :P hij neemt echt veel in beslag (dat ads door google geval)

[ Voor 45% gewijzigd door semicon op 25-09-2008 12:43 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:25

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik merk dat scrollen door de pagina's nogal schokkerig gaat. Is wel afhankelijk van de CPU power zie ik maar een single core centrino 2,26 is toch echt nog geen afgeschreven cpu..

edit: Ook even getest, P4 2,4 533FSB trekt het ook niet echt, heb niet zoveel oudere cpu's maar bij een P4 2.8, 800FSB gaat het wel soepel (op het oog).

edit2: Op een tablet met celeron ulv 0,9 400FSB is het vrijwel niet meer werkbaar de site komt schokkend klaar langs flitsen.

[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 25-09-2008 13:06 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

LoCuTuS2000 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:41:
[...]

Erg onhandig als je (@ 256ppp) weer helemaal naar boven moet scrollen om te replyen of om te zien of er al een nieuwe pagina is. Zeker als het topic gevuld is met veel plaatjes.
Met de 'home' knop op je toetsenbord kun je in één keer helemaal omhoog scrollen. :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DukeBox schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:42:
Ik merk dat scrollen door de pagina's nogal schokkerig gaat. Is wel afhankelijk van de CPU power zie ik maar een single core centrino 2,26 is toch echt nog geen afgeschreven cpu..
Probleem merk ik hier ook op de wat oudere HT CPU's. (P4's).

Mijn idee voor menu-balk:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vqC0WCl2Xn4Z1M5BfC3ZvbCi/full.jpg
^^ die warning over grootte komt nog steeds 2x voor?

Of in die style, zodat je niet mis kan klikken als je naar My react wil gaan.
Hertog schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:43:
Met de 'home' knop op je toetsenbord kun je in één keer helemaal omhoog scrollen. :)
Moet je eerst 'uit' je reply box klikken, anders ga je enkel in je reply box naar begin van regel.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2008 12:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hertog schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:43:
[...]

Ja en? Dan moet je nog steeds een extra handeling verrichten voor je kan replyen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
semicon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:42:
Tevens vind ik die banner wel erg storend nu :P hij neemt echt veel in beslag (dat ads door google geval)
Hij is inderdaad wat aan de grote kant..

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Maar blijft de oude template beschikbaar, dat zou ik graag willen weten?

-Andere hobby- -

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Nog iets wat me net opviel: het is wel jammer dat die balk boven nu met mouseovers werkt. Als ik per ongeluk met mijn muis over een ander tabje hover zijn alle forum-knoppen ineens weg. Zo zat ik net zomaar ineens bij Benchmarks in plaats van Active Topics. Dat is toch wel een beetje onhandig.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

windows xp, ie 7.05
zoom op 100%, text size normal, clasic theme:
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.qik.nl/dukebox/myreact.png

-> My React profiel laad niet goed.

Je zou het topic eigenlijk moeten opsplitsen in bugs en feature requests..

[ Voor 38% gewijzigd door DukeBox op 25-09-2008 12:55 ]

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:26
Kees schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:45:
[...]

Ja en? Dan moet je nog steeds een extra handeling verrichten voor je kan replyen.
Hertog doelde hiermee als oplossing voor het blokkerig scrollen.

De reply knop staat hier los van en zie ik graag incl pagina nummers óók weer onderaan de pagina's. ;)

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:44:

[...]

Moet je eerst 'uit' je reply box klikken, anders ga je enkel in je reply box naar begin van regel.
Dat zou kunnen, hier niet iig, maar dat ligt misschien aan het feit dat ik een Mac heb. Hoe dan ook, ik denk dat dat niet vaak zal voorkomen, omdat het replyvenster niet automatisch de focus krijgt. En verder: zie ook hieronder :)
Kees schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:45:
[...]

Het was ook niet bedoeld als oplossing, maar LoCuTuS2000 leek te denken dat je alleen met scrollen terug naar de bovenkant van de pagina kon komen, althans, zo beschrijft hij het wel in zijn post. Dit was dus meer een 'wist je dat' tip :)

• Cloud
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

mad_max234 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:47:
Maar blijft de oude template beschikbaar, dat zou ik graag willen weten?
Ik ga er niet over, maar voor zover ik weet wel hoor :)
DukeBox schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:48:
windows xp, ie 7.05
zoom op 100%, text size normal, clasic theme:
[afbeelding]
Wat betreft dat item zie My React profiel laad niet goed. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Waarom is de achtergrond in een table lichter ? Alle dpch's in /5 die met RML zijn opgemaakt zien er nu niet uit.

Verwijderd

Dat scrollen is vaak een "feature" van Windows of je browser. Iets met smooth scrolling ofzo. Ik zet dat altijd uit, is namelijk erg CPU afhankelijk en ik zie het voordeel er niet van in t.o.v. als je het uit hebt. In Firefox is het tools>options>advanced.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ dat zal best. maar het punt is dat het bij de oude layout 'smooth' ging.. en nu niet meer.
Daarnaast heeft het zeker voordeel als je op hoge resoluties werkt, anders moeten je ogen veel meer afzoeken omdat ze het niet direct kunnen volgen (vooral bij naar boven scrollen).

Oh.. helemaal vergeten te melden in eerdere posts.. puik werk hoor ! Vond de layout van de FP al erg mooi maar met deze 'integratie' vind ik een van de mooiste die ik ooit gezien heb.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 25-09-2008 13:04 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeker in grote topic-starters (bv bij SGD) schiet zelfs mijn CPU fan een tandje hoger. Zal het nog eens vergelijken met oude layout :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Ik mis de forumbeschrijvingen een beetje... Niet dat ik ze nodig had maar vond de teksten altijd wel grappig om te lezen. Kan liggen aan de proxy op het werk trouwens hoor, en ja ik heb ze aanstaan in de voorkeuren :)

What a fine day for Science! | Specs

• Noxious
Mijn quadcore (Q6600 4x2.40GHz) met 4GB (3.25 @ Windows) intern schiet naar 25% als ik scroll...

Afbeeldingslocatie: http://xs431.xs.to/xs431/08394/load466.png

[ Voor 22% gewijzigd door Noxious op 25-09-2008 13:19 ]

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:31

Ibex

^^ met stom.

Mooie layout in feite. Dat de site iets trager is is inderdaad layout gerelateerd volgens mij. Hetzelfde fenomeen overkwam mij ook toen de FP indertijd aangepast was.

Weet iemand trouwens of je in je instellingen kan aanpassen hoeveel ruimte er is tussen de verschillende topics in een topicindex? Ik moet nu veel meer scrollen om bepaalde topics terug te vinden. Het leek alsof de oude layout iets compacter was.

[ Voor 42% gewijzigd door Ibex op 25-09-2008 13:18 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:12:
Mijn quadcore (Q6600 4x2.40GHz) met 4GB (3.25 @ Windows) intern schiet naar 25% als ik scroll...

[afbeelding]
Mijn duocore naar 50% maar dat is bij mij bij alle webpagina's zo, met snel op en neer scrollen..dus niet gerelateerd aan specifiek tweakers...bij jou wel?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 13:21 ]

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:20:
[...]

Mijn duocore naar 50% maar dat is bij mij bij alle webpagina's zo, met snel op en neer scrollen..dus niet gerelateerd aan specifiek tweakers...bij jou wel?
Ik heb het even geprobeert op andere sites (google, marktplaats, fok, enz...)

Google zit ik rond de 10-15%, Marktplaats ook.
Fok trekt zo'n 15-20%.
Tweakers.net Forum trekt nu zo'n 25-30% ;)

Hier werkt het verder soepel, maar als ik het zo hoor hoef ik het op mn internetpctje thuis niet te proberen.

Verwijderd

Ok, ik vind het forum heel erg mooi. Mooi geintegreerd geheel nu met de rest van de site.
Ik vind alleen 1 ding echt niet mooi aan de nieuwe layout (en sorry dit is slightly offttopic) maar de "tabs" bovenin lopen niet door in de layout. Het ziet er nu uit als een nieuwe layout waar de header met tabjes ingepropt zijn.

Ik zou de bovenkant van de header (het rode gedeeltje) ook daadwerkelijk door laten lopen tot boven zonder de "rand" van de nieuwe layout daaromheen. Tevens zou ik de tabjes door laten lopen tot de voledige breedte van de layout.

m.a.w. ik zou de nieuwe layout (het "witte gedeelte") niet OM de header heen laten lopen.

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik vind het echt heel erg traag. En ik denk niet dat dat komt door me internetverbinding (1gbit werk aansluiting).

Draai met IE 6.0.290 maar het lijkt net of ik met IE 7 draai (waar ik bewust weer vanaf gestapt ben omdat lange draden of met veel plaatjes zo enorm langzaam opgebouwd werden).

Al met al; zeker niet slecht, maar of dit nou al het werk, tijd, energie en geld waard is, ik vraag het me af........toch mijn complimenten voor het verzorgde uiterlijk, maar ik zie gewoon nog niet echt voordelen behalve de layout; technisch gezien merk ik er niet veel van/is het zelfs trager. Had gehoopt op nieuwe verrasende opties en truukjes, maar kan zo snel niets handigs vinden.

Ach, wie weet dat het beter gaat in loop der tijd of dat het nu topdrukte op GoT is vanwege nieuwe lancering.

T60P Widescreen

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

als ik wat sneller /langer lees worden de posts 1 grote brij. Is er iets te doen met licht wisselende achtergrondkleuren per post? Een tintje donkerder ofzo.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 18:41
Allemaal leuk en aardig, maar voor mij is het (voorlopig niks).

Punten van kritiek:

- Als ik onderaan ben met het lezen van de 1e pagina en ik wil naar de laatste kan dit niet (paginanummer linksmissen).
- Onderaan de pagina is er geen reageerknop.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik heb hem ook weer terug gezet op de oude layout. Ben niet gelukkig met de kleurenkeuze. Het menu bovenzijde + dropdownemenu is lastig te lezen. Vraagt te veel concentratie en dat zorgt weer voor hoofdpijn etc.
Daarnaast is de nieuwe layout iets onoverzichtelijker, maar dat is ieder zijn eigen mening :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Voor degene die het probleem heeft met traag scrollen in IE het volgende aanstaan?:

Extra - opties - geavanceerd - Vloeiend schuiven gebruiken.

Zet deze maar es uit ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo, mijne is ook weer terug op oude layout :) Vind het best :P

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Ziet er leuk uit, maar ik zit nu dus op pagina 2 en zie onder aan dus geen functies om terug te gaan. "Lees verder" geeft me veel te weinig opties. Het is geen macforum ofzo :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Ik mis de pulldown onderaan de pagina's om snel naar een ander subforum te gaan..
Verder staat ook hier nu de tracker uit.

- NAC Breda -

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

ozakigames schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:27:
Allemaal leuk en aardig, maar voor mij is het (voorlopig niks).
Punten van kritiek:

- Als ik onderaan ben met het lezen van de 1e pagina en ik wil naar de laatste kan dit niet (paginanummer linksmissen).
- Onderaan de pagina is er geen reageerknop.
Mee eens en daarbij zijn de pagina's door de nieuwe layout leesbaarder geworden (compliment) maar moet mijn scroll wieltje wat meer zijn werk doen. Per post zou naarst de View / Quote een pijltje omhoog (top) of pijltje beneden (bottom) wel welkom zijn.

... gecensureerd ...

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:00
Ziet er alleraardigst uit, paar puntjes van kritiek:

- navigatie onderaa... ok, die was al en paar keer genoemd :+ (tis iig erg vervelend)
- die kleuren op de active topics pagina :X Ik vind het idee erg leuk maar dit is toch wel een erg bonte kerstboom.

Pluspunten:

- direct vanaf de frontpage naar mijn posthistory browsen :Y)
- integratie ftw :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Ben niet de enige zoals ik lees, maar toch, ik mis deze:Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/ferryjoosten/100037/Afbeelding-201_6/web.jpg
onderaan de pagina's. |:(

Voor de rest ziet t er lekker fris uit!

En het duurt errug lang voordat de pagina volledig geladen is (Safari browser) :o

[ Voor 17% gewijzigd door Spinvis op 25-09-2008 13:55 ]

Verwijderd

Dat is zéker een gemis ja. Voor de rest prima.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik mis inderdaad de paginering onderaan, en de dropdownbox voor het selecteren van een adner forum, die gebruik ik nogal regelmatig. Dus tot die er zijn ga ik ff terug naar de oude layout. Voor de rest zal het me een beetje een worst wezen hoe een forum eruitziet, als het maar makkelijk te navigeren is :)

https://niels.nu

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21
Als ik mijn tracker naar links verplaats (ik had em ff gewoon voor te testen naar rechts verplaatst) en ik refresh springt ie weer naar rechts, wat moet ik doen ?

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Hydra schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:56:
I~Dus tot die er zijn ga ik ff terug naar de oude layout.~
kan dat? :o waar o waar?!

[ Voor 127% gewijzigd door Spinvis op 25-09-2008 13:59 ]

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Voorkeuren.

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Inderdaad, ik mis nu onderaan ook heel erg de pagina nummer navigatie. Die staat nu alleen bovenaan...
MsG schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:40:
Ziet er leuk uit, maar ik zit nu dus op pagina 2 en zie onder aan dus geen functies om terug te gaan. "Lees verder" geeft me veel te weinig opties. Het is geen macforum ofzo :P

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij de voorkeuren. Ik ben definitief terug, ik heb het nog even bekeken, maar de kleurstelling stoort me echt teveel. Het meest contrastrijke zijn de achtergrond / quoteblokken, juist datgene wat ik niet wil lezen, maar waar wel de aandacht naartoe wordt getrokken :)

De oude voldoet hier nog altijd top :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Bij je lokale gemeenteloket, balie B. Vraag naar Tineke, die kan je verder helpen. Vergeet niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.

8)7 Wat denk je zelf :P Bij de voorkeuren natuurlijk..

Hier ook een vouch voor pagina-navigatie onderaan de pagina!!

[ Voor 9% gewijzigd door HyperioN op 25-09-2008 14:02 ]

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:33:
En de dropdown voor forumselectie mis ik.
Maar dan ben ik blijkbaar de enige :+
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:38:
[...]

Nee hoor die mis ik ook :+
En telkens als ik op Myreact wil klikken ga ik over Pricewatch wat erg vervelend is.
Ritchie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:42:
Ik mis de pulldown onderaan de pagina's om snel naar een ander subforum te gaan..
Verder staat ook hier nu de tracker uit.
* Scipionyx meldt zich ook :P

Voor de rest is het wennen. Mis idd ook de paginanummers onderaan, maar dat is al een paar keer gezegd. :P
Verder ziet het er erg goed uit!

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

neographikal schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:01:
Bij de voorkeuren. Ik ben definitief terug, ik heb het nog even bekeken, maar de kleurstelling stoort me echt teveel. Het meest contrastrijke zijn de achtergrond / quoteblokken, juist datgene wat ik niet wil lezen, maar waar wel de aandacht naartoe wordt getrokken :)

Dit :P Kan me totaal niet vinden dat elk topic in mijn history een ander kleurtje heeft, leuk om in te delen maar niet mijn ding. Daarbij de reeds bekende, CPU gebruik is hoger, menu balk bovenin, onrustiger lezen van lange topics etc.

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:47
Naast het feit dat ik pagination mis onderaan (of eventueel alleen een "ga naar laatste/nieuwste post") mis ik toch ook wel een reply knop (ja quickreply is er, maar alleen en button bovenaan voor de standaard reply box

Whoo-ah.

• Spinvis

Spinvis

NICE!

HyperioN. schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:01:
[...]

Bij je lokale gemeenteloket, balie B. Vraag naar Tineke, die kan je verder helpen. Vergeet niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.

8)7 Wat denk je zelf :P Bij de voorkeuren natuurlijk..

Hier ook een vouch voor pagina-navigatie onderaan de pagina!!
Tineke weet van niks! *Schudt zijn hoofd*

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
My savior _/-\o_

Op zich wel aardig gedaan, mijn enige puntje van kritiek is dat voor mijzelf de active topic naar rechts zijn verplaatst, als die in het midden zouden zitten is fijner. Of nog beter het voor zeurpieten zoals ik het instelbaar te maken zou het helemaal perfect zijn.

PS. misschien is een beetje paars in de lay-out ook wel leuk :+

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Niemand die 'klaagt' over de Vista-icoontjes onder de user-iconen?!
Me=back to old layout. Tracker al uitgezet, maar de navigatie is niet helemaal mijn ding.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wiethoofd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:12:
Niemand die 'klaagt' over de Vista-icoontjes onder de user-iconen?!
Me=back to old layout. Tracker al uitgezet, maar de navigatie is niet helemaal mijn ding.
Die vind ik persoonlijk duidelijker dan de oude, dus aan mijn kant geen klachten daarover.

• Wolly
  • Niet online
Ik ben weer terug naar de oude layout. De overdaad aan 'statische' informatie aan de linkerkant leidt teveel af om het forum goed te kunnen lezen.

Tevens was het teveel kleurverschil, ik hou wel van een beetje neutrale websites waarbij niet iedereen gelijk op mijn scherm ziet dat ik aan het surfen ben :*)

• JWubs
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-07 20:20
Naar mijn mening was de nieuwe layout een logische stap. Een forum geimplementeerd in de gehele site ziet er een stuk beter en officieler uit. Het ziet er ook gewoon echt goed uit! Ik moet wel zeggen dat ik het echt wennen vind, maargoed dat heb ik altijd bij nieuwe lay-outs.

Edit: moet toch zeggen dat ik het wat minder leesbaar vindt en met name de quotes in het wit.

[ Voor 14% gewijzigd door JWubs op 25-09-2008 14:21 ]

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Zou het eigenlijk mogelijk zijn om een verandering door te voeren waarmee je geen users tegen je in het harnas jaagt? ;)

Ik vind het ergens wel grappig, want het maakt niet uit wat je doet, er zijn er altijd bij van het type "vroegah was ut beter!". Op die manier moet je je site gewoon zo laten als ie is, en zaten we nu nogsteeds met de paarse draak samen op een servertje met fok :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Veel meningen over 'niet handig', 'kleurtje' enz.. zijn allemaal persoonlijk en vooral gewenning. Eigenlijk moet je eerst een paar dagen met de nieuwe layout werken en dan terug switchen en vervolgens evalueren of dingen echt onhandig zijn of dat het alleen maar de gewenning was.
Bugs zal ik dus wel melden maar persoonlijke dingen (ok ok, op die missende page select na ;P) ga ik eerst even bekijken hoe het over een weekje is.

[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 25-09-2008 14:23 ]

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
wat ik <i>heel erg mis</i> is dat er nu niet meer een pagina: met dan de pagina's in een draadje onder aan de pagina staat, alleen maar boven aan :(

voor de rest ziet het er geweldig uit! kudos +3 :P

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
!GN!T!ON schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:23:
wat ik <i>heel erg mis</i> is dat er nu niet meer een pagina: met dan de pagina's in een draadje onder aan de pagina staat, alleen maar boven aan :(
Goh.........nog maar #342 die dit vermeld..

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

ZWAAARRRRR irritant dat als je in een topic zit en je bent helemaal onderdaan dat je alleen terug kan naar het subforum.
Waarom kan ik bovenaan de thread wel op Forum klikken en heb ik onderaan de optie om terug te gaan naar HK bijvoorbeeld?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Wolly schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:16:
Ik ben weer terug naar de oude layout. De overdaad aan 'statische' informatie aan de linkerkant leidt teveel af om het forum goed te kunnen lezen. (...)
Eh, dan zet je de tracker uit :) ;) ?

DM!

• Magnetronkip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik vind de layout heel netjes :) ben nu van plan om wat meer hier te komen, of jullie daar blij mee moeten zijn is een 2de vraag natuurlijk. ik vind dit echt stukke beter dan de oude layout die was mij te druk!

keep up the good work :)

Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.

• Cardinal
  • Laatst online: 14:00
DarkX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:20:
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om een verandering door te voeren waarmee je geen users tegen je in het harnas jaagt? ;)
Ik vind het wel meevallen, van paars naar de vorige lay-out was een stuk heftiger. Maar jah, toen was het ook niet mogelijk om de oude lay-out te blijven gebruiken. Nu is dat wel het geval en iedereen die het niet aanstaat gaat naar de oude variant terug.

Daarnaast is het antwoord "Nee, het is niet mogelijk om een verandering door te voeren waarmee je geen users in het harnas jaagt"

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ziet er goed uit, maar zoals velen mis ik ook de pagina navigatie onderaan de pagina! Het navigeert echt zwaar vervelend als je telkens helemaal naar boven moet scrollen!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:09

Pinjataaa

Hit me!

Zonder de tracker ziet het er echt perfect uit! Helemaal tevreden hier :)

Die pagina nummers moeten jullie echt fixen, dit is echt te onhandig :s

[ Voor 35% gewijzigd door Pinjataaa op 25-09-2008 14:36 ]

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

DukeBox schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:22:
Veel meningen over 'niet handig', 'kleurtje' enz.. zijn allemaal persoonlijk en vooral gewenning. Eigenlijk moet je eerst een paar dagen met de nieuwe layout werken en dan terug switchen en vervolgens evalueren of dingen echt onhandig zijn of dat het alleen maar de gewenning was.
Bugs zal ik dus wel melden maar persoonlijke dingen (ok ok, op die missende page select na ;P) ga ik eerst even bekijken hoe het over een weekje is.
dat mag dan wel zo zijn uiteraard, maar waarom als iedereen "gewend" is dat weer veranderen; je kunt ook zeggen we laten het zo en degene die het vervelend vinden, zo be it: kweste van smaak en persoonlijke gewenning...........das heen, maar terug ook zo.

Don't fix what ain't broken; er is technisch gezien niet veel beters voor in de plaats gekomen; je moet dus vooral wennen aan verschuivingen/weglatingen, maar daarvoor in de plaats is maar weinig merkbaars handigs teruggekomen in mijn ogen (das indd wel sterk voorkeursmatig).

Nee, om eerlijk te zijn vind ik het geen succes; of beter gezegd, niet de moeite van alle energie, tijd en geld waar (wat ik al gezegd had..ahum).

Maar anderen ook last ervan dat het zo enorm traag is (en niet wijzend naar het scrol probleem)....lijkt wel alsof ik in IE7 zit te werken.

T60P Widescreen

Verwijderd

Die grijze balk met de trackers naar rechts verschuiven, kon dat vroeger ook al? Want wanneer ik dat op dit forum doe, staat die op de FP ook rechts. Wat een goede oplossing is, want ik kan die dan naar rechts halen en dan de browser net zo breed maken dat die buiten beeld valt ;)

MAAR... Telkens ik in m'n browser terug ga springt de tracker terug naar links? Kan niet de bedoeling zijn, toch?

Wat zit iedereen trouwens weer te miepen over 'traag'. Overvoorstelbaar, dat is bij elke nieuwe layout weer dat gedoe. Waar werken jullie op, een PII met 64 Mb ram en windows XP?

Ik heb een normale mid end computer en het forum gaat hier net zo snappy als het altijd is geweest. (hoe kan het ook anders, ik denk niet dat dit allemaal zo 'zwaar' is 8)7 )

De nieuwe indeling vind ik ook wel net iets logischer, en de kleurblokken markeren visueler en gemakkelijker de verschillende subgroepen. Dus dat browst wel iets makkelijker imo.

Gaming staat nu apart? Is dat de voorbode van een eventueel grotere uitwerking van de gamingforums? Eventueel consoles afzonderen, enz...

Hoe lang ondersteunen jullie nog de oude layout, want het lijkt me niet handig een verandering zoals een extra forum op beide layouts steeds vlekkeloos een plaats te geven (ook gezien de andere indeling)

Komen de stylesheets nog terug? (leve nightlife)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 14:38 ]

Verwijderd

Gelijk weer terug naar oude stijl...
Tweakers_ng uitgezet, werd er niet bepaald vrolijk van de hele tijd die bar aan de zijkant!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien handig om bij de volgende layout change even iedereen een PMtje te sturen met de veranderingen en welke opties?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Falcon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:37:
Misschien handig om bij de volgende layout change even iedereen een PMtje te sturen met de veranderingen en welke opties?
Ja, duizenden PM's..niet handig. Handiger is 1 topic waar dat staat.

Verwijderd

neographikal schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:01:

Serieus, waar heb je het over?? Hoe kan een achtergrond (uit één kleur) nu contrastrijk zijn. En de quoteblokken zien er net hetzelfde uit als vroeger (zelfde kleur, alleen de tekst is kleiner zodat je nog gemakkelijker ziet dat het een quote is)

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0414/ScreenShot323.png

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0256/ScreenShot322.png

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Falcon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:37:
Of mogelijk een korte feedback over mogelijke wijzigingen in features of sortlike.
(bv small font in qoutes, menu ding etc).

En contrast komt denk ik door de donkere tussenbalk die oude layout heeft, in nieuwe is alles maar een licht-tint van grijs geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2008 14:52 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
1. De pagina-selectie mogelijkheid die onderaan ontbreekt is inderdaad erg lastig. Vooral nu je niet kunt zien hoe lang de discussie nog doorloopt omdat je niet kunt zien op welke pagina je bent.
2. Ook heb je onderaan geen breadcrumbs, dus je kunt ook niet eenvoudig terug naar het forum overzicht.
3. Onderaan/bovenaan is ook geen mogelijkheid om gauw naar een ander forum te gaan. Je moet nu eerst helemaal terug naar de forumindex om een ander forum te bezoeken.

[ Voor 55% gewijzigd door Murcielago op 25-09-2008 15:00 ]

PSN: djmurcielago

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het ziet er erg gelikt uit! Graag wel de paginanummering en een reageerknop onderaan _/-\o_ .

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Het is een mooie integratie geworden. Het doel van de tracker links naast de forum inhoud is me duidelijk. Ik zag al ergens in Femme's teksten dat in het verleden getracht werd de tweaker langer op de site te laten verblijven. Met die tracker ernaast is er geen ontkomen meer aan natuurlijk. Ben op zich blij dat hij uitgeschakeld kan worden. Want veelal bied het voor mij loze informatie, of ik moet hem per kop kunnen activeren. En dan geen 3 regels, nee, hopsa, meteen een stuk of 10. Want hoe vaak zijn de eerste 3 nieuwste echt interessant?

Verder mis ik onderaan de pagina nummering. Handig dat hij boven staat, maar je leest van boven naar onder. en onder aangekomen staat er inmiddels wel een link verder, maar geen link terug of uberhaubt een pagina nummer. Ik gebruikte het veel, en als ik de berichten zo lees, ook vele andere gebruikers.

En net zoals alles, alles moet wennen. Er zijn er een hoop die zeggen dat ze het niets vinden, maar ik vind het wel degelijk een vooruitgang. Alleen nog niet op alle vlakken ;)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik vind de nieuwe layout erg traag op mijn redelijk recente bakje hier (AMD X2 5600+, 2GB DDR2, onboard Radeon HD3200, WinXP_SP3 FF3.02)
/me *oude layout aangezet

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 25-09-2008 15:05 ]

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:46:
[...]

Serieus, waar heb je het over?? Hoe kan een achtergrond (uit één kleur) nu contrastrijk zijn. En de quoteblokken zien er net hetzelfde uit als vroeger (zelfde kleur, alleen de tekst is kleiner zodat je nog gemakkelijker ziet dat het een quote is)

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]
Enige wat volgens mij hetzelfde gebleven is, is de achtergrondkleur van de quotes. De achtergrond van de normale tekst is een heel klein beetje lichter geworden, maar dat is marginaal. Verder zijn de infobalken ook een stuk lichter geworden wat voor minder contrast zorgt.

Ja, er is dus verschil en nee, ik vind het niet storend genoeg om daarvoor naar de oude layout terug te gaan. Neo, je miept :P. Op zich wel flex dat die quote teksten kleiner geworden zijn, ik las ze alleen als ik niet uit het verhaal kwam...

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
jules schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:59:
.....
En dan geen 3 regels, nee, hopsa, meteen een stuk of 10. Want hoe vaak zijn de eerste 3 nieuwste echt interessant?
.....
Ik geloof dat dat al mogelijk is, moet je op het pijltje rechts van de tracker-kopje klikken, kan de daar het verversings-interval kiezen samen met de hoeveelheid zichtbare topics/tracks (whatever). Tenzij dit voor het forum niet zo is, maar ik zit nu op de trackerloze-GoT en geen zin om dat te controleren :P

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Ben toch maar weer geswitcht naar de oude... kan er nog niet aan wennen.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Man, wat een heerlijke nieuwe layout! Zeker next generation, en mooie integratie, nu pas word ik fan van de categoriekleurtjes, waar ik ze eerst slecht kon plaatsen.
Ik heb de tracker ook uitgeschakeld, maar ik zou graag zien dat ik hem aan kan zetten, maar dan wel alleen in de grijze balk links of rechts op mijn breedbeeldscherm te zien in plaats van inspringend in het forum. Dat ie aan de zijkant plakt, en niet de centrering van het forum vernaggelt, zoals nu.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:46:
[...]

Oud:
[afbeelding]

Nieuw:
[afbeelding]
Kijk eens goed naar de nieuwe layout, wat trekt de aandacht? Het witte kader. Wat valt er meer op, de donkere achtergrond van de eigenlijke tekst, of het lichtere stuk van de quoteblokken? De delen die eruit springen trekken de aandacht en dat is in dit geval niet de tekst. Je aandacht komt daar te liggen wat er opvalt :)

Hier staat het wel ongeveer hier bij punt 3 :)

[ Voor 10% gewijzigd door neographikal op 25-09-2008 15:28 ]

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
die google ad nu neemt echt veel ruimte in, kan die niet onderaan? Verder gaat er iets mis met wat icons in myreact

|>

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ergens een uitleg over de nieuwe icoontjes die d'r voor de topics staan?
simon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:18:
die google ad nu neemt echt veel ruimte in, kan die niet onderaan? Verder gaat er iets mis met wat icons in myreact
je zou haast gaan denken dat er een reden is dat ie zo prominent in beeld is!

[ Voor 68% gewijzigd door apNia op 25-09-2008 15:26 ]

• simon
mja, zo slecht zal 't toch niet gaan ;) hij kan wel wat functioneler verwerkt worden imho.

|>

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:18:
[...]

Kijk eens goed naar de nieuwe layout, wat trekt de aandacht? Het witte kader. Wat valt er meer op, de donkere achtergrond van de eigenlijke tekst, of het lichtere stuk van de quoteblokken? De delen die eruit springen trekken de aandacht en dat is in dit geval niet de tekst. Je aandacht komt daar te liggen wat er opvalt :)
Ik heb nog eens goed gekeken en ergens moet ik ome neo wel gelijk geven. Zoals ik in mijn bovenstaande post verteld had is deze nieuwe layout contrastlozer geworden. Datgene dat echter nauwelijks veranderd is kwa contrast zijn de quotes. Hierdoor trekken deze meer de aandacht dan de normale tekstvlakken. En dat ondanks dat de quote tekst kleiner is geworden. Kan simpel opgelost worden door de quotetekst een lichtere grijstint te geven ;)

Somehow heb ik overigens ook het idee dat de tekst in de oude layout net wat meer contrast vertoont met de achtergrond. Maar dit kan volgens mij ook beeldscherm afhankelijk zijn. Daarnaast heb ik me niet verdiept in de .css kleurcodes :P

Ter info; http://www.usabilitypost....effectively-in-ui-design/ puntje 3 (met dank aan Sander)

[ Voor 5% gewijzigd door jules op 25-09-2008 15:31 ]

• Vihaio
  • Laatst online: 11-09 23:53
Het enige wat ik jammer vind is dat de balk boven alle berichtjes zo licht is.(de balk waarin je username en "Geplaatst op ..." staat) als die net zo donker zou zijn als de Quick reply balk zou het volgens mij een stuk beter leesbaar zijn.

• Synch
  • Laatst online: 12-09 18:41
DukeBox schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:22:
Klopt allemaal, maar praktische dingen als de paginanummerlinks onderaan is toch wel iets anders.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

master007 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:29:
Het enige wat ik jammer vind is dat de balk boven alle berichtjes zo licht is.(de balk waarin je username en "Geplaatst op ..." staat) als die net zo donker zou zijn als de Quick reply balk zou het volgens mij een stuk beter leesbaar zijn.
Juist niet, zie mijn bericht boven jouw bericht.

• simon
Nou, dan mijn geliefde t.net maar steunen met zo'n clear abo..

|>

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

amahusu schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:20:
enneh, kan die reclame-banner bovenaan de pagina niet boven de 'locatie' bar??

(dus dit
[...]
gewoon recht boven de rest van het forum, zonder die banner er nog eens tussen)
ja hier sluit ik mij wel bij aan, het mag ook wel iets dikker vind ik, aangezien ik daar altijd op klik om weer terug te gaan naar het forum. dit is zwaar irritant :(

edit: laat maar ik zie net dat je ook nog terug kan naar het oude template in de voorkeuren heerlijk :) toen ik terug switchde vond ik het gelijk een verademing :) al die kleine lettertjes :)

[ Voor 17% gewijzigd door Valkyre op 25-09-2008 15:38 ]

iRacing Profiel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nu nog de tracker default uitschakelen, de quickreply default inschakelen en Henk NG introduceren :+ , dan is de nieuwe layout he-le-maal perfect!! d:)b Mijn dikke complimenten!!

[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 25-09-2008 15:34 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De quickreply stond bij mij default aan :?

March of the Eagles

Verwijderd

Wat een bloated forum layout zeg!
De nieuwe layout neemt zowat 30-50% van je scherm in(afhankelijk van hoeveel je al gescrolled hebt) dat het vervolgens vult met de header (die groter is geworden) en een serie links aan de linkerkant die helemaal niks met het forum te maken hebben (op het forum-stukje na, wat je ook bij MyReact kan terugvinden).

Ik vind het pushen van die informatie (linkerkolom) waar ik niet om gevraagd heb helemaal niks.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 15:39 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een featurerequest hebt of een relevante, serieuze opmerking waar de devvers wat mee kunnen, zet dat dan in een apart topic, anders bestaat de kans dat we er overheen lezen..
Vermeld bij layout-issues ook aub welke browser (en versie) je gebruikt

Kijk ook graag voordat je post even of het al eerder gemeld is in de topic lijst van Lieve Devvers...