Les 1 van omgaan met klanten: als een klant een klacht heeft, dan is dat serieus te nemen, want de klant geeft blijk van betrokkenheid. Immers, een klant die niet klaagt maar bv weggaat of anders blijk geeft van ongenoegen is iemand die je wellicht niet meer terugkrijgt.
Als hier een aantal mensen aangeven dat het icoontje niet echt duidelijk is, en dat wordt afgedaan met dat we dan kennelijk lichtelijk visueel gehandicapt zijn, dan houdt het hard op, ACM...
[...]
Je kan natuurlijk ook kijken of het anders duidelijker gemaakt kan worden. De kleur nog ietsje helderder en/of donkerder maken zal niet automatisch het probleem verhelpen en die van jou trekt bijvoorbeeld wel weer heel erg de aandacht, zeker als je die tussen de andere kleurtjes in zoekresultaten of active topics hebt.
Heel erg de aandacht? Hoezo meer de aandacht trekken tov van een icontje uit de gaming sectie die gifgroen is?
Mijn icoontje was slechts een voorbeeld hoe je met wellicht simpele acties het probleem kan oplossen. Zoals zovaak op deze site wordt er door management, moderators en andere mensen dagen zoniet weken geouwehoerd over een mogelijke oplossing terwijl al die tijd niets wordt gewijzigd, terwijl men de tijd die hier verprutst wordt ook kan gebruiken om het op te lossen. Het probleem bagataliseren maakt niet dat het probleem weggaat.
Ik denk niet dat hier iemand is die het ook maar iets interesseert HOE het wordt opgelost, ALS het maar wordt opgelost. Ik denk ook niet dat hier veel mensen zijn die snachts niet kunnen slapen van dit icoontje gezeik. Het gaat er echter wel om dat wanneer je als gebruiker aangeeft dat iets niet helemaal goed is, dat je dan als eigenaar van het geheel best blijk mag geven van begrip voor de klacht en gaat zoeken naar een oplossing. echter van beide zaken merk ik bitter weinig: geen begrip en geen oplossing.
Ik snap ook dat mensen die niet in Pro komen het geen reet kunnen schelen hoe die icoontjes van pro eruit zien. Echter 'pro' is de sectie die ik elke dag lees en samen met mij meer developers, en daarom wil juist die groep een beter icoontje. Sjeezzzz hoe lastig is het toch zeg, een beter zichtbaar icoontje maken... wat een moeite.
Ik heb Femme trouwens een voorstel met een kleiner 'Open_off.gif'-plaatje gestuurd, maar ook dat is iets waar hij het eindwoord over houdt. Ook andere wijzigingen dan een kleurtje bijwerken zijn interessant natuurlijk, ook voor mensen die uberhaupt kleuren niet zo goed kunnen zien.
KLeiner, dikker, als het maar direct zichtbaar is. dat is het doel van dat icoontje, en de vraag van de mensen hier. Volgens mij is dat in 5 minuten opgelost en kan iedereen voortaan genieten van de nieuwe layout....