There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Een pushpin zal perfect zijn.
Rail Away!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Dat de stucky icons een pixel verticaal afwijken van de rest is iets dat ook meteen dan meegenomen kan worden, dan kan dat andere topic dichtRobIII schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:10:
Wat heeft een pixel afwijking te maken met de ketting van een stucky?
Intentionally left blank
Een pushpin klinkt echt goed als alternatief
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik vroeg dat omdat moto dit topic op slot had gezet (en dus in de veronderstelling was dat het over een pixel afwijking ging wat dus niet het geval iscrisp schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:24:
[...]
Dat de stucky icons een pixel verticaal afwijken van de rest is iets dat ook meteen dan meegenomen kan worden, dan kan dat andere topic dicht
Over mij
Intentionally left blank
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En nu nog een mooi NG design i.p.v. een Win95 design en we zijn ercrisp schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:15:
Ik ben geen design-wonder, maar zoiets dus?
[afbeelding]
Seriously: dit is al een hele goede stap in de juiste richting, maar ik zou er femme nog een keer ...euh...over heen laten gaan...
Mijn eerste try was overigens nog rampzaliger
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 30-09-2008 12:22 ]
Over mij
Intentionally left blank
PSN: DutchTrickle PVoutput
Maverick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:40:
[...] (begrijp ik nu overigens goed uit alle topics dat Crisp de week na de overgang juist vakantie heeft? Nu heeft die jongen daar het volste recht op (hulde voor de nieuwe layout (op details na)) maar das niet echt een handig moment toch, of was de vakantie al geboekt?)
Ik heb gewoon een paar daagjes vrij om ook wat leuke dingen met mijn zoontje te kunnen doen. Mijn laatste vrije dag hiervoor was in mei en een oververmoeide crisp zit helemaal niemand op te wachten
Besides, er zijn vziw geen blocking issues toch?
Intentionally left blank
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 02-10-2008 22:04 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
crisp schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:55:
[...]
offtopic:
Ik heb gewoon een paar daagjes vrij om ook wat leuke dingen met mijn zoontje te kunnen doen. Mijn laatste vrije dag hiervoor was in mei en een oververmoeide crisp zit helemaal niemand op te wachten
Besides, er zijn vziw geen blocking issues toch?
Neuh, maar ik had lekker gewacht met de nieuwe layout tot je terug was. Want nu heb je op je vrije dagen toch weer zitten werken geloof ik
PSN: DutchTrickle PVoutput
Waarom niet folder_keyZerora schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:02:
Ik vind die folder_bell of folder_star anders ook een goeie om als sticky icon te gebruiken
Tegenovergestelde van een slotje ^^ en toch duidelijk
/me Wiethoofd is eensch met Maverick over het veranderen na vrijheid gehad te hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 03-10-2008 14:15 ]
Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()