Nieuwe layout

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 18.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Raven schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:24:
[...]

Forum -> myReact-menu -> 3e van onder
tnx
deze reply deed me beseffen dat er wellicht een dropdown menu was die bij mij niet werkte. Ik heb ff een andere browser genomen en op die manier heb ik de setting gevonden...

@ Hahn, in mijn versie van safari werkt dat dus niet, ik heb het nooit gemist dus ik wist niet dat het er zat..
wvkreg schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:30:
[...]

Wat is het probleem om je screen res op 1152 te zetten? Werkt ook nog prettiger..
het probleem is dat mijn laptop begrensd is op een lagere resolutie.

[ Voor 36% gewijzigd door Yalopa op 28-09-2008 00:18 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Staan er nou onderaan geen pagina-nummers meer, of ligt dat aan mijn settings?
En inderdaad, quick-reply staat aan hier, maar heb geen knop meer met "post reactie". Vond dat altijd wel handig, begon je wat te typen in quick reply, werd toch wat veel edit werk, huppa, ff post reactie klikken, alles werd mee overgenomen, en klaar is klara..

[ Voor 62% gewijzigd door UltraSub op 28-09-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:17:
Staan er nou onderaan geen pagina-nummers meer, of ligt dat aan mijn settings?
En inderdaad, quick-reply staat aan hier, maar heb geen knop meer met "post reactie". Vond dat altijd wel handig, begon je wat te typen in quick reply, werd toch wat veel edit werk, huppa, ff post reactie klikken, alles werd mee overgenomen, en klaar is klara..
Probeer je nou leuk te zijn, ofzo? :X Zoe-ken

Lekker bot, ik weet het. Maar kom op, hé!

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 28-09-2008 00:33 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Room42 schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:29:
[...]

Probeer je nou leuk te zijn, ofzo? :X Zoe-ken

Lekker bot, ik weet het. Maar kom op, hé!
Alle reden om bot te zijn.
Knap lomp van me :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
Tukk schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:23:
[...]

Heb je deze vraag ook nog als je dit topic even doorneemt?
Of als je de opties in http://gathering.tweakers.net/forum/preferences bekijkt?
Ik had de preferences al doorgenomen, maar ik wist niet dat met de tracker dat lijstje met die links bedoeld werd. :) Naja, thx iig :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ziet er top uit! Was wel ff wennen en wat dingen aanpassen (voorkeuren) o.a de tracker uitgeschakeld.

En als ik zo lees ben ik niet de enige die de pagina navigatie onderaan de pagina's mist ;)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje wat achteruit gang die nieuwe layout. Vindt op deze manier kwaliteits steeds veder achteruit gaan van forum is die irrirantant ads reclame nu deze layout wat leesbaarheid van forum verslechterd. (al kan je gelukig nog wel bij forum instellen dat je graag oude layout wilt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:06:
Jeetje wat achteruit gang die nieuwe layout. Vindt op deze manier kwaliteits steeds veder achteruit gaan van forum is die irrirantant ads reclame nu deze layout wat leesbaarheid van forum verslechterd. (al kan je gelukig nog wel bij forum instellen dat je graag oude layout wilt houden.
Neem een clear abo, problem solved. Het is hier geen liefdadigheidsinstelling. ;)

offtopic:
De leesbaarheid van het forum zou ook toenemen als je spellingscontrole loslaat op de bovenstaande reactie :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/2947/gotbookmarksxw8.th.jpg

Bij deze een screenshot, aangezien CTRL-F5 niet werkt.

Dit is wat ik zag meteen nadat ik ingelogd had.

Als ik dit bericht plaats, of iemand anders een ander bericht terwijl ik nu online ben, wordt er trouwens wel aangegeven dat er een nieuwe post is. Maar dat is dus alleen terwijl ik ingelogd ben...

Edit: en zo ziet het er nu dus uit: Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/9726/gotbookmarks2bf4.th.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door laropo op 28-09-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nieuwe layout ziet er wel top uit, vrolijke kleurtjes :D

wat ik inderdaad ook mis, is de pagina-navigatie onderaan, dus de pagina nummers, en een "reageer" knop/link, nu staat er onderaan alleen een quick reply, en voor een "echte" reply moet je helemaal naar boven scrollen. beetje onhandig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
Chaoss schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:45:
en voor een "echte" reply moet je helemaal naar boven scrollen. beetje onhandig.
Je kan ook gewoon op Bekijk bericht klikken, hetzelfde effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Chaoss schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:45:
nieuwe layout ziet er wel top uit, vrolijke kleurtjes :D

wat ik inderdaad ook mis, is de pagina-navigatie onderaan, dus de pagina nummers, en een "reageer" knop/link, nu staat er onderaan alleen een quick reply, en voor een "echte" reply moet je helemaal naar boven scrollen. beetje onhandig.
Nu ik er over nadenk, het is niet alleen onhandig, maar maakt het ook extra makkelijk een reply te posten zonder het topic door te lezen. Ik zou hem niet alleen onder weer neer zetten, maar tevens boven weg halen :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik weet niet of het al aan de orde is geweest, maar is het niet mogelijk de opvolgende pagina;s ook onderaan de pagina aan te geven? Is me al een paar keer voorgekomen dat ik een topic aan het lezen ben waarvan ik dacht dat er maar 1 pagina van was.

Mocht dit al langs zijn gekomen, mijn excuses....kon zo niet 123 de zoekwoorden vinden voor mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:59:
Mocht dit al langs zijn gekomen, mijn excuses....kon zo niet 123 de zoekwoorden vinden voor mijn vraag
Ik weet niet welke zoekwoorden je gebruikt hebt, maar met paginanummer als zoekwoord in dit topic heb ik genoeg hits!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja maar dan had ik wel op dat woord moeten komen, aangezien paginanummer geen volledig nederlands woord is en ik behoorlijk ABN ben :P

;)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:05:
Ja maar dan had ik wel op dat woord moeten komen, aangezien paginanummer geen volledig nederlands woord is en ik behoorlijk ABN ben :P

;)

Thanks
Met alleen het zoekwood "onderaan" had je al genoeg gevonden :X Daarnaast was een korte blik op de topic lijst van Lieve Devvers ook genoeg geweest om het te weten...

Maar blijkbaar wordt ook de topic waarschuwing hieronder niet gelezen, tja dan houdt het al snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Erkens schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:07:
[...]

Met alleen het zoekwood "onderaan" had je al genoeg gevonden :X Daarnaast was een korte blik op de topic lijst van Lieve Devvers ook genoeg geweest om het te weten...

Maar blijkbaar wordt ook de topic waarschuwing hieronder niet gelezen, tja dan houdt het al snel op...
Sommige mensen werken nu eenmaal en net zo hard dat de devvers over bepaalde requests overheen lezen kan ik ook wel eens ergens overheen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:13:
[...]

Sommige mensen werken nu eenmaal en net zo hard dat de devvers over bepaalde requests overheen lezen kan ik ook wel eens ergens overheen lezen.
Natuurlijk, echter als je je reply al zo begint geeft het al aan dat je niet eens de moeite heb willen doen om uberhaupt even te lezen :/
Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:59:
Ik weet niet of het al aan de orde is geweest,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Erkens schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:15:
[...]

Natuurlijk, echter als je je reply al zo begint geeft het al aan dat je niet eens de moeite heb willen doen om uberhaupt even te lezen :/

[...]
Dus jij kan zien aan mijn reactie wat ik op voorhand al heb gedaan? Sorry, maar das wel heel erg suggestief en niet passend voor iemand die een dergelijke functie betreed.

Desalniettemin, jullie geven een waarschuwing dat jullie ergens overheen kunnen lezen...heb ik geen problemen mee, maar hou er dan wel rekening mee dat wij dan OOK ergens overheen kunnen lezen. En niet meteen met sjaggie smilies gaan gooien als een bepaald antwoord je dus niet zint.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:27:
[...]

Dus jij kan zien aan mijn reactie wat ik op voorhand al heb gedaan? Sorry, maar das wel heel erg suggestief en niet passend voor iemand die een dergelijke functie betreed.

Desalniettemin, jullie geven een waarschuwing dat jullie ergens overheen kunnen lezen...heb ik geen problemen mee, maar hou er dan wel rekening mee dat wij dan OOK ergens overheen kunnen lezen. En niet meteen met sjaggie smilies gaan gooien als een bepaald antwoord je dus niet zint.

;)
Sorry, maar zelfs in de post direct boven die van jou wordt er nog gesproken over de paginanummers. Verder staat dit hele topic er vol mee en is er nog een apart topic in LD. Op een gegeven moment is het gewoon moeilijk te geloven dat je verder hebt gekeken dan het reageervenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:27:
[...]

;)
Ehm, dat er in die waarschuwing staat dat we erover heen kunnen lezen heeft meer met het feit te maken dat in een algemeen topic als deze een hoop offtopic gepost wordt (zoals dit) en er geen overzicht is. En dat we voor elke feature request/bug gewoon een eigen topic willen.

Maar lees even dit topic door en dan zie je vrij snel waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

mr_obb schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:30:
[...]

Sorry, maar zelfs in de post direct boven die van jou wordt er nog gesproken over de paginanummers. Verder staat dit hele topic er vol mee en is er nog een apart topic in LD. Op een gegeven moment is het gewoon moeilijk te geloven dat je verder hebt gekeken dan het reageervenster.
Ik heb gezocht op de searchfunctie van heel GoT en niet in betreffende topic. En ik kwam nie top paginanummer. Sorry, dat ik niet zo begaafd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Niemand die mij hier kan helpen met mijn bookmark issues?

Nu net ben ik overigens weer wat nieuws tegen gekomen... ik ging naar bookmarks en er werd eindelijk goed aangegeven wat nieuw was en niet. Dus ik blij doorklikken naar deze pagina om te kijken of iemand het probleem had gevonden.. maar ik zag geen reacties op mijn post.

Goed, dan maar terug naar bookmarks en wat zie ik? Alle bookmarks die gemarkeerd waren, omdat ze nieuwe reacties hadden waren weer wit..

Terug bij af dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Wat me is opgevallen. Forum lay-out, met tracker/header is wat breder dan de frontpage, op een 1280x1024 resolutie. Op een 1440x900 resolutie is lay-out van frontpage en forum wel gelijk.
Weet niet of dit een bug is, of bewust is gedaan, maar ik vind het erg storend, dat wanneer ik vanaf de frontpage naar het forum ga, dat de gehele site even lijkt te flikkeren naar een bredere versie. Forum is niet zo veel breder, maar toch, je merkt dat momentje wel.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

VincentG schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:02:
Wat me is opgevallen. Forum lay-out, met tracker/header is wat breder dan de frontpage, op een 1280x1024 resolutie. Op een 1440x900 resolutie is lay-out van frontpage en forum wel gelijk.
Weet niet of dit een bug is, of bewust is gedaan, maar ik vind het erg storend, dat wanneer ik vanaf de frontpage naar het forum ga, dat de gehele site even lijkt te flikkeren naar een bredere versie. Forum is niet zo veel breder, maar toch, je merkt dat momentje wel.
Is precies even breed hoor (is namelijk ook exact dezelfde code) :?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

weet niet of het er al staat (te lui om echt alle pagina's te lezen) maar elke keer staat de tracker bij mij weer aan terwijl ik die echt uit hebt staan. Moet hem dan opnieuw weer uitzetten. Is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Nee, dat is niet normaal. Weet je zeker dat je cookies gezond zijn en bewaard worden enzo?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ray schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:50:
weet niet of het er al staat (te lui om echt alle pagina's te lezen) maar elke keer staat de tracker bij mij weer aan terwijl ik die echt uit hebt staan. Moet hem dan opnieuw weer uitzetten. Is dit normaal ?
Clear je cache even ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
HMm, zie lay-out af en toe toch echt even verspringen als ik forum bekijk. Ene moment is ie juiste breedte, ander moment is ie breder. Zal morgen wel even screenshots maken, als surfen weer wat fatsoenlijker gaat (Ziggo storring all the way).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

VincentG schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:17:
HMm, zie lay-out af en toe toch echt even verspringen als ik forum bekijk. Ene moment is ie juiste breedte, ander moment is ie breder. Zal morgen wel even screenshots maken, als surfen weer wat fatsoenlijker gaat (Ziggo storring all the way).
Is dat nog in een bepaalde browser eventueel (om dat alvast uit te sluiten)?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Indien Firefox, gebruik je de zoomfunctie? Ctrl+scrollwieltje en/of Beeld > Zoomen. Indien ja, dan moet je deze even op 0 zetten dmv Ctrl+0 of Beeld > Zoomen > Herinitialiseren. Ik heb wel meegemaakt dat de layout iets verspringt wanneer je naar de pagina zit te tabben terwijl de zoom nét niet 0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Breadcrumbs ook beneden +1 \0/

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jeej *O* En ik zie ook dat de verspringende Reageer-knop ook opgelost is. Nu ben ik helemaal blij met de nieuwe layout :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 15:41

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Zo is het een stuk werkbaarder en is de nieuwe layout ook fijn om te gebruiken. Ik vond de looks vanaf het begin al goed, maar deze dingen zorgen er echt voor dat GoT bruikbaar blijft :)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij mij springt elke keer die tracker weer aan :S
Dan moet ik hem weer uitzetten in voorkeuren, maar het is wel bloed-irritant!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
DennusB schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:48:
Bij mij springt elke keer die tracker weer aan :S
Dan moet ik hem weer uitzetten in voorkeuren, maar het is wel bloed-irritant!
Heb ik ook al een aantal keren gehad...hoe zou dit komen?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tracker steeds weer uit aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 30-09-2008 08:55 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Layout van het forum bevalt prima, Ik heb alleen de breedte aangepast omdat ik het te smal vond.
Alleen valt me het volgende op.

Als ik naar mijn bookmarks ga en MyReact dan hebben de mapjes voor de topics allemaal een eigen kleur van welk forum deel het is, maar nu kan ik niet meer zien in welke er gereageerd is sinds mijn laatste bezoek.
Of ik kijk er overheen, is iemand anders dit ook al opgevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:20:
De nieuwe Layout van het forum bevalt prima, Ik heb alleen de breedte aangepast omdat ik het te smal vond.
Hoe heb je dat aangepast?

Ik zit nu ook met twee balken links en rechts waar ik niets aan heb.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waarschijnlijk eigen cssje?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Als ik naar mijn bookmarks ga en MyReact dan hebben de mapjes voor de topics allemaal een eigen kleur van welk forum deel het is, maar nu kan ik niet meer zien in welke er gereageerd is sinds mijn laatste bezoek.
Icoontje gekleurd => er is een reactie sinds de vorige sessie (reset)
Iccontje grijs => geen nieuwe reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als het mapje grijs is, is er niet in gereageerd sinds je laatste bezoek, bij alle andere kleuren wel.

edit:
blast u erkens!! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 30-09-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:22:
[...]

Hoe heb je dat aangepast?

Ik zit nu ook met twee balken links en rechts waar ik niets aan heb.
Ja met Stylish addon voor firefox

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Fiber schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:27:
Feit blijft dat de kopregel optisch bij het bericht erboven valt op mijn scherm.
Ik snap wel wat je bedoelt. De kop heeft een verloopje waarvan de bovenste twee pixels exact dezelfde kleur hebben als in het bericht daarboven (RGB: 244, 244, 243). Aan de onderkant is er juist een groot verschil met het bijbehorende bericht. De witte lijn tussen twee berichten is erg dun (2px) en valt niet enorm op door het lage contrast (als je tussen je oogharen doorkijkt, valt hij al snel weg). De grijze kaders zitten in dezelfde range en helpen daarom weinig, en tussen kop en bericht staat ook nog een witte lijn (1px).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jjj/tweakers/berichten.png

Eigenlijk valt de scheiding tussen kop en bericht dus meer op dan de scheiding tussen twee berichten. Het ziet er prachtig uit hoor, maar ik vind het ook wel een beetje verwarrend. Misschien 3px afstand tussen twee berichten? Of verloopje omdraaien?

[ Voor 12% gewijzigd door torp op 30-09-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
BalusC schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 01:14:
Indien Firefox, gebruik je de zoomfunctie? Ctrl+scrollwieltje en/of Beeld > Zoomen. Indien ja, dan moet je deze even op 0 zetten dmv Ctrl+0 of Beeld > Zoomen > Herinitialiseren. Ik heb wel meegemaakt dat de layout iets verspringt wanneer je naar de pagina zit te tabben terwijl de zoom nét niet 0 is.
Thnx, ga het vanavond even proberen. Is inderdaad Firefox en zou heel goed kunnen dat zoom niet meer goed staat. Vond het al zo vreemd, aangezien ik hier de eerste dagen thuis ook geen last van had.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Lekker is dit zeg.. ik weet niet of ik hier nog wel wil blijven rondhangen zonder m'n bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
Report dan je bug ipv dit topic...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

laropo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:56:
Lekker is dit zeg.. ik weet niet of ik hier nog wel wil blijven rondhangen zonder m'n bookmarks.
[Feat]Bookmarks als (optioneel) forumonderdeel

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Ik heb de bug al regelmatig hier gepost. Maar er wordt niet op gereageerd.

Crisp:
Moet ik daar de bug opnieuw plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Nee, je post in dit live devvers forum (als het niet de bug is die crisp linkt) een nieuw topic met je bug. Lees ook de waarschuwing.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

laropo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:01:
Ik heb de bug al regelmatig hier gepost. Maar er wordt niet op gereageerd.
Wat staat er hier in de topic warning?
Als je een featurerequest hebt of een relevante, serieuze opmerking waar de devvers wat mee kunnen, zet dat dan in een apart topic, anders bestaat de kans dat we er overheen lezen..
Crisp:
Moet ik daar de bug opnieuw plaatsen?
Als er een probleem is wat nog niet in dat topic staat dan kan je het aanvullen, maar alleen een reactie als "het is kut/kapot/stom" hebben we niks aan ;)

Verder heeft crisp nu vakantie... waarom hij dan toch reageerd weet niemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Heeft het forum eigenlijk een vaste breedte? Want op mijn resolutie (1680x1050) zou ik het wel makkelijk vinden als ik wat meer van het forum kan gebruiken ipv de halve breedte van mijn scherm.. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het forum heeft inderdaad een vaste breedte. De huidige layout leent zich niet voor een liquid layout. Voor de frontpage zou is het in ieder geval niet wenselijk dat de breedte van de content variabel is ivm de leesbaarheid van de teksen en controle over de opmaak.

[ Voor 13% gewijzigd door Femme op 30-09-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:12:
Het forum heeft inderdaad een vaste breedte. De huidige layout leent zich niet voor een liquid layout. Voor de frontpage zou is het in ieder geval niet wenselijk dat de breedte van de content variabel is ivm de leesbaarheid van de teksen en controle over de opmaak.
Iedereen met 1024 of hoger kan het forum in de breedte kwijt.
Zelf vind ik het een hele nette leuke layout met al die kleuren wat het overzichtelijk maakt.
Het moet ook niet te breed zijn want dat leest lastig. Deze breedte is prima.

Met Opera 9,52 gaat GoT prima en niets mis met de layout.

@Femme: jullie hebben het goed gedaan :) Geen geslijm ,maar het is zo.

Eigenlijk is de opzet heel logisch geworden. Bugs ben ik nog niet tegengekomen en deze lay-out geeft het gevoel dat Tweakers en Gatherings meer samen zijn.
Ik tik er niet minder om :)

De warning heeft een knipperend woordje "Apart" en als er bugs zijn moet je dat melden in een aparte topic. Geen idee om alvast zo'n topic aan te maken en te splitsen van deze?

@Erkens, de BOFH (Bastard Operator from Hell) ken ik via de Inquirer en ik lees hem ook altijd :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Nee dat is niet mijn bug.

Overigens is er de eerste keer niet over mijn bericht heen gelezen, en kreeg ik gewoon antwoord. Dus ging ik er vanuit dat ik hier goed zat.

Ik zal dan maar ff de warnings gaan lezen en een nieuw topic aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:41:

Enige wat ik zelf een beetje jammer vindt is dat een aantal zaken weggewuifd zijn op beta (breadcrumb onderaan, links uitlijnen, kleurtjes van mappen in AT) die nu ook hier terug komen - dat had wmbt gewoon opgepakt moeten worden in beta :)
Valt hieronder ook de paginanummering en reageerknop onderaan die weggewuifd is in de Beta? Want dat zou wel een hele nieuwe kijk geven op de response van de devers. Namelijk dat het hun nooit was opgevallen cq. niet noodzakelijk leek. In dat geval vind ik het niet opvallen (wat hun argument was) een ding, maar het wél ten kennis brengen en opvallen maar vervolgens toch wegfuiven wel een beetje erg raar.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
True, die mening deel ik.

Maar voor het forum zou het wel leuk zijn als het ook wat breder kan. Niet dat het de volledige breedte moet hebben, maar als je de tracker hebt uitgeschakeld heeft het forum niet meer dezelfde breedte als de frontpage. Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als het wat breder kon, maar goed. Dat is persoonlijk. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:54:
[...]

Valt hieronder ook de paginanummering en reageerknop onderaan die weggewuifd is in de Beta? Want dat zou wel een hele nieuwe kijk geven op de response van de devers. Namelijk dat het hun nooit was opgevallen cq. niet noodzakelijk leek. In dat geval vind ik het niet opvallen (wat hun argument was) een ding, maar het wél ten kennis brengen en opvallen maar vervolgens toch wegfuiven wel een beetje erg raar.
Nee dat is niet raar. Tijdens een dergelijke bèta-test wordt ook een schifting gemaakt van issues die niet direct aanpassing behoeven maar ook post-launch nog bekeken kunnen worden als we meer feedback krijgen. Blijkbaar waren het gemis van de paginanummering onderaan (niet gemeld), de reageerknop (1x gemeld) en de breadcrumb (ook 1x gemeld en daar was in eerste instantie onderin list_messages een link naar de topic-index voor gekomen) niet opvallend genoeg.

elevator noemt dan nog het links uitlijnen wat ook hier nog maar door 1 persoon als gemis is gemeld, dus waar ogenschijnlijk weinig behoefte aan is, en de kleurtjes van de map-icons. Wat betreft het laatste zijn bijvoorbeeld de Pro-icons al een keer aangepast, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Misschien moeten we de crew voortaan instrueren toch vooral wat mondiger te zijn, ook als issues in eerste instantie gesloten worden, of op z'n minst meer onderbouwing te geven als ze vinden dat bepaalde dingen pre-launch gefixed moeten worden...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nog even één ding :)

Ik zie dat site voor tekstbrowsers een stuk toegankelijker is geworden. In Lynx ziet het er echt super overzichtelijk uit, een heel verschil met de vorige versie. Mooi gedaan! Daar kan ik zeker wel eens gebruik van maken als ik op een systeem werk zonder grafische interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

crisp schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:25:

elevator noemt dan nog het links uitlijnen wat ook hier nog maar door 1 persoon als gemis is gemeld, dus waar ogenschijnlijk weinig behoefte aan is,
[feat]Links uitlijnen van forum

Als iemand dat heeft aangemeld als feature en dan wordt het topic gesloten met een duidelijk: "Nee!"
Dan is het juist bewonderswaardig dat niemand er meer naar vraagt, mogelijk hebben ze er daarom niet meer omgevraagd. Dan moet je dat niet daarna als argument gebruiken om het niet te implementeren.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tukk schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

[feat]Links uitlijnen van forum

Als iemand dat heeft aangemeld als feature en dan wordt het topic gesloten met een duidelijk: "Nee!"
Dan is het juist bewonderswaardig dat niemand er meer naar vraagt, mogelijk hebben ze er daarom niet meer omgevraagd. Dan moet je dat niet daarna als argument gebruiken om het niet te implementeren.
Ik had niet gezien dat dat topic al gesloten was, my bad dus :/ Ik zal het topic nog eens een kans geven. Het is in feite iets dat niet lastig te implementeren is (2 css rules toevoegen en klaar), maar waarbij wel de afweging gemaakt moet worden tussen feature-bloat en het feit dat eigenlijk iedereen dit wel voor zichzelf kan realiseren mbv user-stylesheets oid.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat als je op sub catogorie bent, bv. gathering.tweakers.net je dan langer over de mouse overs (pricewatch e.d) kan gaan zonder dat hij verspringt.

IMO mag dit altijd wel, want als ik op tweakers.net sta en ik wil naar MYreact van het forum dan ga ik natuurlijk niet eerst eerst op de link forum klikken maar wil ik direct naar Myreact. In dit geval zit de Pricewatch echter heel erg in de weg en verspingt het scherm dus ook naar Pricewatch.

Erg vervelend vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:11:
Eens! Dit is natuurlijk een ontwerpkeuze en geen 'bug', maar iedere keer terug omhoog moeten scrollen om actie te ondernemen, terwijl de laatste post juist altijd onderaan staat, is niet heel efficient, interface-technisch gesproken als zodanig natuurlijk, vanzelfsprekend.
Yay, opgelost! En het probleem van niet-zo-snel-kunnen-scrollen is ook opgelost, en dat waren eigenlijk de enige 2 problemen die ik met de nieuwe layout had (naja, de veel genoemde kleurtjes voor topics vind ik totaal useless, maar och, het stoort ook niet). Wat mij betreft is de layout nu dus volledig geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm, die tracker springt bij mij steeds weer terug aan.
Ja, ik zag dat er meer mensen last van hadden, en dat de oplossing cache clearen zou zijn. Dat werkt hier helaas dus niet. Zowel onder Chrome als onder IE7 komt de tracker van tijd tot tijd gewoon weer terug. Iemand een idee? Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:38:
Begrijp ik het goed dat als je op sub catogorie bent, bv. gathering.tweakers.net je dan langer over de mouse overs (pricewatch e.d) kan gaan zonder dat hij verspringt.

IMO mag dit altijd wel, want als ik op tweakers.net sta en ik wil naar MYreact van het forum dan ga ik natuurlijk niet eerst eerst op de link forum klikken maar wil ik direct naar Myreact. In dit geval zit de Pricewatch echter heel erg in de weg en verspingt het scherm dus ook naar Pricewatch.
De delay zal overal hetzelfde zijn neem ik aan.

Misschien dat de delay nog hoger kan zonder dat het storend wordt als je van menu wilt wisselen, dat weet Tino beter.

Misschien is het ook een idee om de actie te triggeren op een mouseover van de tekst in de menuknop of op de achtergrond een veel langere delay te gebruiken dan op de tekst in de menuknop?

Als je een 'haakse afslag' naar beneden neemt met de muis vermijdt je een mouseover op andere menuknoppen en heb je geen last van verspringende menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

de icoontjes blijven idd verwarrend, elke keer denk ik maar weer dat alleen de rode mapjes een nieuwe reactie hebben gekregen. verder topwerk qua lay, maar ach we zijn niks anders gewend van crisp :)

trouwens, dit is bekend bij jullie devvers??
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/xlbbk4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

SYQ schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:27:trouwens, dit is bekend bij jullie devvers??
[afbeelding]
nee, meldt dat even apart nadat je de topicwarning (dat rode met blauwe ding onderaan :P ) hebt gelezen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

UltraSub schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:30:
Hmm, die tracker springt bij mij steeds weer terug aan.
Ja, ik zag dat er meer mensen last van hadden, en dat de oplossing cache clearen zou zijn. Dat werkt hier helaas dus niet. Zowel onder Chrome als onder IE7 komt de tracker van tijd tot tijd gewoon weer terug. Iemand een idee? Bugje?
Hier hetzelfde probleem in FF3.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ik heb op userstyles een style gemaakt van 100% breed. Tot nu toe heb ik nog geen problemen gevonden (behalve een heel klein grijs randje in de header, en de gradient in de footer).

http://userstyles.org/styles/10764

Verder heb ik nog wat kleine tweaks:

Zoals eerder gemeld, de afstand tussen twee berichten is erg klein. Ik heb er zelf 10 pixels van gemaakt en daardoor is het verschil tussen berichten een stuk duidelijker.
Het lettertype van de breadcrumb mag van mij ook wel iets groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heel leuk, maar op een 22" wordt dit veel te breed :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

moto-moi schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:43:
[...]

nee, meldt dat even apart nadat je de topicwarning (dat rode met blauwe ding onderaan :P ) hebt gelezen ;)
sorry, helemaal over het hoofd gezien :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Hacku schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:11:
Heel leuk, maar op een 22" wordt dit veel te breed :p
Tja, dan voeg je een max-width toe. Ik heb zelf ook een 22" scherm (met DPI instellingen goed ingesteld) en vind het prima leesbaar; beter dan de standaard breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_obb schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:55:
[...]

Quick-reply aanzetten in je voorkeuren?
Is verholpen :) Rechtsonder de Reply knop en linksonder de paginaindex van een topic. jaja :)

En als ik het zo lees van terugkomende trackers dan zit ik met Opera 9.52 goed, Ik heb echt nergens last van.

De grijze balk aan de linkerkant past zich wel aan.
Resizen van breedte gaat nog niet vlotje, maar ja, hij is ook pas net in de lucht.

Geef moderatoren even de tijd alles op orde te zetten.

Ik ergerde me meer aan de oude stijl waarin alle topics dezelfde kleur hadden en zonder harde return onder elkaar stonden. De regelafstand is stukke beter, althans, ik kan nu sneller door de topics heen koppensnellen.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ah viel me gister op dat er onderaan weer pagina nummers staan en een Reageerknop, Super! d:)b

Wat ik ook heel, heel erg mis is het zoekbalkje bovenaan, waar je direct "zoek in dit topic" kon doen, dat was echt zoo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Chaoss schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:34:
Ah viel me gister op dat er onderaan weer pagina nummers staan en een Reageerknop, Super! d:)b

Wat ik ook heel, heel erg mis is het zoekbalkje bovenaan, waar je direct "zoek in dit topic" kon doen, dat was echt zoo handig...
Dat zit er nog steeds en is nooit weg geweest.

Bovenin de menubalk:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1222170629.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
Erkens schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:48:
[...]

Bovenin de menubalk:
[afbeelding]
Alleen de ruimte tussen het Forum en de zoekbalk is erg groot.

het zou idealer zijn als deze dichter op het forum wordt geplaatst. B.V. Knopje vlak boven de Mededelingen balk. Naast de tekst "Hoi To_Tall, je laatstes sessie begon......................."

En als je in een Topic zit komt deze automatisch naast de topic titel..

[ Voor 6% gewijzigd door To_Tall op 03-10-2008 18:15 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 13-09 22:28
Ik zie dat niet echt als probleem, als je weet dat ie iets meer naar boven staat.

Alhoewel ik meestal in een topic zoek met /?limit=999 en dan ctrl-f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een van de dingen die bij mij het meest opvalt bij de nieuwe layout is dat de rendering bij IE7 een gigantisch stuk efficienter geworden lijkt te zijn.

Was het voorheen zo dat IE7 voor ca 5 seconden de CPU volkomen monopoliseerde met 100% load voordat de pagina op het scherm kwam, nu staat de pagina er in ca 2 seconden en is de CPU niet boven de 30% uit gekomen.

(3 jaar oude P4-HT 3GHz, XP-prof sp3, IE7)

Het zal wel een of ander feature / bug zijn in mijn setup die dat veroorzaakte, meer het is nu in ieder geval opgelost.

(die 5 seconden was min of meer een constante bij het opbouwen van een 100-posts pagina van een 100+ posts topic. Bij een kleiner aantal posts was die tijd ook navenant kleiner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

kipfel schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 02:14:

Alhoewel ik meestal in een topic zoek met /?limit=999 en dan ctrl-f
Da's leuk, maar niet in topics waar meer dan 999 posts in staan. ;)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ook blij met de paginanummering onderaan :)
misschien beter de hele bovenkant te herhalen, dus inclusief een link naar bookmarks en active? Deze gebruik ik vrij vaak maar als je postcount op 100 staat is het wat ver weg.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Erkens schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:48:
[...]

Bovenin de menubalk:
[afbeelding]
ok lol, die had ik dus compleet over het hoofd gezien, hij valt ook niet echt op en voorheen wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

franssie schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:24:
ook blij met de paginanummering onderaan :)
misschien beter de hele bovenkant te herhalen, dus inclusief een link naar bookmarks en active? Deze gebruik ik vrij vaak maar als je postcount op 100 staat is het wat ver weg.
Dan heeft je toetsenbord altijd nog een 'home' key ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

crisp schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:49:
[...]
Dan heeft je toetsenbord altijd nog een 'home' key ;)
ja, en nog veel meer keys ook zelfs! - dus?
Het was maar een tip hoor. duh...

[ Voor 7% gewijzigd door franssie op 04-10-2008 23:41 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

franssie schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:39:
[...]

ja, en nog veel meer keys ook zelfs! - dus?
Het was maar een tip hoor. duh...
Dan zou je dientengevolge eigenlijk ook het hele menu onderin moeten dupliceren :P Ik ben daar geen voorstander van; de belangrijkste navigatie-acties onderin lijken mij genoeg. Voor o.a. bookmark en active topics kan je eventueel nog een accesskey instellen in je voorkeuren ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

net gezien in de nieuwe layout met omgekeerde volgorde. Onderin links: paginanummers, onderin rechts: "Lees verder »" maar niet meer een knop die in de goede volgorde een 'vorige pagina in de breadcrumb' geeft (in dit topic dus linkje naar "Lieve Devvers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daarvoor moet je iets lager kijken ;) Helemaal linksonderin.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dirk schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:58:
Daarvoor moet je iets lager kijken ;) Helemaal linksonderin.
Ik wil niet in de breadcrumb hoeven klikken. Als je niet 'omgekeerde topicvolgorde' (ja er zijn mensen die het zo ingesteld hebben ;)) dan mist het knopje: Lieve Devvers.

{edit}
net even omgeschakeld/uitgelogd en dan staat er nu ineens niet meer het knopje: lieve devvers, wat er 'voordat de paginanormering onderaan' er nog wel stond.

[ Voor 16% gewijzigd door Wiethoofd op 05-10-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Kan 't rijtje pagina: 1 2 etc niet eigenlijk links van reageer?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:01:
[...]

Ik wil niet in de breadcrumb hoeven klikken. Als je niet 'omgekeerde topicvolgorde' (ja er zijn mensen die het zo ingesteld hebben ;)) dan mist het knopje: Lieve Devvers.

{edit}
net even omgeschakeld/uitgelogd en dan staat er nu ineens niet meer het knopje: lieve devvers, wat er 'voordat de paginanormering onderaan' er nog wel stond.
Dan had je dus een oude versie in je cache staan ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

crisp schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:09:
Dan had je dus een oude versie in je cache staan ;)
Nee, ik had het toen opgemerkt en onthouden en verder niet meer opgelet en in de tussentijd wel de nieuwe gebruikt maar ging er van uit dat het er nog zou staan :+

Cache was allang leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

crisp schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:48:
[...]

Dan zou je dientengevolge eigenlijk ook het hele menu onderin moeten dupliceren :P Ik ben daar geen voorstander van; de belangrijkste navigatie-acties onderin lijken mij genoeg. Voor o.a. bookmark en active topics kan je eventueel nog een accesskey instellen in je voorkeuren ;)
kee - wist niet dat dat kon, eens kijken hoe te doen. 8)7
Maar om toch een beetje door te zeuren ;) bij vele fora is het toch wel gebruikelijk om een back to home knop onderaan te hebben, dat is toch gewoon gebruikersgemak? 8)

En kan als iemand een [img] tag gebruikt gelijk de img - check verplicht worden? Dus een preview voordat er gepost kan worden voordat er ge-submit kan worden. het beeld schokt zo hier zonder ;)

(ok, dat laatste moet denk ik in een nieuw topic)

overigens, chapeau klap voor de looks van het nieuwe forum!

[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 05-10-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

franssie schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:28:
En kan als iemand een [img] tag gebruikt gelijk de img - check verplicht worden? Dus een preview voordat er gepost kan worden voordat er ge-submit kan worden. het beeld schokt zo hier zonder ;)
Dat is niet altijd handig, die "Check images" voegt namelijk de grote van het plaatje toe aan de img-tag wat niet in alle gevallen gewenst is. Een simpel voorbeeld zijn dynamische plaatjes om bijvoorbeeld externe info in een post toe te voegen, zoals bijvoorbeeld de door mij gemaakte Meeting-Manager. De tabellen worden hier dynamisch gemaakt adhv het aantal aanmeldingen. Zodra je dan hier in een topic het plaatje een vaste grote geeft, dan is het geheel niet leesbaar meer.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat imo die knop optioneel moet blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Erkens schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 09:45:
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat imo die knop optioneel moet blijven :)
Ik denk dan wel dat een opt-out-optie een prettiger forumbeeld geeft dan de huidige opt-in. Dat zou dus wat mij betreft wel omgedraaid mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Valt me net op: als je naar MyReact gaat terwijl je niet ingelogd bent, en daarna alsnog ingelogd, wordt je nu automatisch naar MyReact terug gestuurd. Toch weer een prettig detail :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
simon schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:05:
Kan 't rijtje pagina: 1 2 etc niet eigenlijk links van reageer?
niet écht een major issue, maar als iemand er naar wil kijken..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

simon schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:17:
[...]

niet écht een major issue, maar als iemand er naar wil kijken..
Als eerste is het nogal nutteloos om dit topic zo te kicken, helemaal met die topic warning waarin duidelijk staat wat je kan doen ;)

Daarnaast staat die pagina navigatie logischer waar hij nu staat, dan wanneer je hem onder de quickreply gaat zetten, want die pagina navigatie heeft niets met het replien te maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Harm schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

Ik denk dan wel dat een opt-out-optie een prettiger forumbeeld geeft dan de huidige opt-in. Dat zou dus wat mij betreft wel omgedraaid mogen worden.
with ^^

Ik denk (maar da's een aanname) dat de meeste plaatjes wel statisch zijn? Kunnen/Moeten we hier ergens een change request van maken oid? Zeker in HK zou het veel schelen, in FGS nemen mensen de moeite nog wel maar daarbuiten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Erkens schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:33:
[...]

Als eerste is het nogal nutteloos om dit topic zo te kicken, helemaal met die topic warning waarin duidelijk staat wat je kan doen ;)

Daarnaast staat die pagina navigatie logischer waar hij nu staat, dan wanneer je hem onder de quickreply gaat zetten, want die pagina navigatie heeft niets met het replien te maken imo.
noem ik niet echt een topic kick, maar uur verschil :p maar ik vind 't niet echt major issue, maar voor de symbiose van 't design is 't gewoon mooier.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

franssie schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:54:
[...]

with ^^

Ik denk (maar da's een aanname) dat de meeste plaatjes wel statisch zijn? Kunnen/Moeten we hier ergens een change request van maken oid? Zeker in HK zou het veel schelen, in FGS nemen mensen de moeite nog wel maar daarbuiten ...
Daar is al een changerequest van, zoek maar eens op check images in dit forum ;)

[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 05-10-2008 22:37 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De nieuwe layout is er inmiddels al een tijdje en is al redelijk uitontwikkeld aan de hand van allerhande feedback, dus dit algemene topic mag ook wel eens een keer gesloten worden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een featurerequest hebt of een relevante, serieuze opmerking waar de devvers wat mee kunnen, zet dat dan in een apart topic, anders bestaat de kans dat we er overheen lezen..
Vermeld bij layout-issues ook aub welke browser (en versie) je gebruikt

Kijk ook graag voordat je post even of het al eerder gemeld is in de topic lijst van Lieve Devvers...