In het verkeerde topic gepost... Dus nogmaals:
Ik heb een snortbrommert gekocht, een SACHS, zo'n ouwe lullen ding zeg maar.

Echt voor een prikkie, en hij loopt goed!
Er zit een kentekenplaat op (een blauwe), hoe kan ik aan het framenummer ook al weer zien dat het echt een snor is?
Maar goed, er zit in elk geval een plaat op, maar ik heb geen papieren! Ik weet wel zeker dat hij niet gestolen is in elk geval. De vorige eigenaar is nml. overleden, en de papieren konden niet gevonden meer worden.
Moet ik hem nou laten keuren/schouwen, hoe noemen ze dat? Is dat schouwen nodig om hem te verzekeren?
Waar kun je dit allemaal laten doen?
Vroeger kun je naar de fietsenzaak en daar gewoon en verzekering kopen... Hoe is dat nu?
Het monster in kwestie.

Hij is nu al vrij schoon, want hij was echt smerig. Ik ga hem in elk geval opknappen, carburateur schoonmaken, nieuwe bougie er in, hij lekt wat benzine bij de benzinekraan, dus die zal ik vervangen, verder doet hij het prima.
Hij loopt niet zo hard, km teller werkt niet, maar ik gok dat hij niet harder gaat dan 25, je gaat wel iets sneller dan een fietser.
Als hij wat warmer is (het blok), loopt hij wel ietsje harder, wat kan dit zijn?
Ik weet dat het er niet uit ziet, maar het is gewoon een grappig apparaat, heb ik mooi wat aan te sleutelen.
Ik heb geen idee hoe oud hij is, maar als hij schoon is, ziet hij er uit als nieuw.
De trappers, kun je er die gewoon afhalen als je dat wil? Want hij start nml. met een duwtje, hij loopt gelijk.