Ik wil hier nu toch eventjes mijn gal gaan spuwen en goed ook...
De laatste tijd wordt ik de automobilist spuug- en spuugzat.
- Rijden bijna met de bumper tegen je aan, of je nu 35, 45, 55 of 60 rijdt!
- Toch nog even proberen voor mij te kruipen en het gaat 3 op 5 nog maar net goed
- Eventjes lekker van rechts inhalen waar het verdomme helemaal niet mag (ook op 1 richtingsbaantje) en dat je de auto langs je been voelt gaan (lees 10 cm afstand)
- Klaxoneren dat ik voor Jan(ette) Ongeduld te langzaam aan het rijden ben
- Even snel de auto links voorsorteren zodat ik meneer/mevrouw links niet kan inhalen waar ik dat WEL mag, want anders heeft meneer/mevrouw een trage scooter voor zich.
-
FF SNEL VOOR DE BOCHT LINKS INHALEN (ik ga binnenkort nummerborden noteren ofzo)
ik wordt gewoon naar rechts (in een bocht naar rechts) geforceerd waardoor mijn bocht ineens heel klein en scherp wordt op redelijke snelheid, achterlijke figuren. BAH.
Vooral dat laatste wordt ik gewoon echt helemaal spuugzat. Ik rij op 2 wielen! De auto niet! Moet ik dan van schrik maar met 45 km/p.u. omflikkeren? Uit ervaring kan ik je vertellen: doet boel auw. Dit moest ik gewoon echt even kwijt, gadverdamme!
[
Voor 7% gewijzigd door
SkyStreaker op 25-09-2012 15:13
]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding