• Oboemel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 16:11
Zo, mijn NC-10 vanochtend rond 12 uur binnen gekregen. Ik was al bang voor een witte, maar gelukkig toch een zwarte ontvangen. Glossy, maar niet hinderlijk.
Moet zeggen dat ik er tot nu toe erg tevreden over ben. Het toetsenbord is fijn. Even wennen als je net van je desktop afkomt, maar maak erg weinig typefouten tot nu toe. :)
Touchpad is ff wat lastiger. Moet duidelijk nog wennen aan het scrollen en zoomen dmv je fingers naar elkaar toe/van elkaar af bewegen.
Verder werkt alles naar behoren, heb nu avg draaien, Mcafee er direct afgehaald. Avi's draaien goed dmv VLC. Wireless heeft ook een goede verbinding, en is vrijwel direct hervonden na terugkomen uit slaapstand. BT werkt ook snel, gelijk een verbinding met m'n telefoon.
Ik heb net Openoffice erop gezet, maar heb daar nog nooit mee gewerkt. Weet nog niet of ik dat laat staan, of MS office erop zet.
Ben nu precies 2 uur bezig met installeren, tunen, etc en ik heb nu 5 uur accu over volgens de indicator. Niet slecht dus tot nu toe, zeker gezien de toch aanzienelijke hd activiteit.
Het geluid laat idd duidelijk te wensen over, ik ga dadelijk even aan de gang met de equalizer. En anders otch maar via koptelefoon. :)
De nc-10 is heerlijk stil moet ik zeggen, terwijl hij redelijk koel blijft. Maar games heb ik er nog niet op gespeeld.
Bijzonder tevreden tot nu toe dus!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Oboemel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:07:
Moet duidelijk nog wennen aan het scrollen en zoomen dmv je fingers naar elkaar toe/van elkaar af bewegen.
Ik gebruik eigenlijk liever ctrl+ en ctrl-, touchpad is wat klein voor pinch gebaren.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

robhof schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:55:
Oké, even vloeken in de kerk... :)

Tot nu toe lees ik bijna alleen maar positieve ervaringen, maar ik heb toch een paar dingetjes waar ik tegenaan ben gelopen.

-scrollfunctie touchpad;[..]
-knop bij touchpad; [...]
En dan nog even een wat algemenere vraag/opmerking: ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg moet wennen aan het kleine scherm.[...]
Scrollfunctie: Dit werkt bij mij prima. Hij pakt altijd, en ik kom er ook nooit 'perongeluk' op terecht. Ik gebruik overigens alleen verticale scroll het gedeelte dat daarvoor ook de print erop heeft, horizontal scroll staat niet ui.

Knop: 2 losse knoppen had inderdaad prettiger geweest, maar dit werkt ook wel. Rechts+links tegelijk werkt nog steeds, en het voelt niet aan alsof het breekt. Hij had wel wat groter gemogen naar mijn mening.

Klein scherm: prima hierzo voor in terminals typen en een beetje browsen, maar dat lijkt me vooral een persoonlijk iets :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

Goedemiddag,

Bij Wehkamp.nl is de witte NC10 opgenomen in het assortiment. t/m aankomende zondag krijg je op alles bij Wehkamp 10% korting. De prijs van de NC10 bij Wehkamp is nu € 377,10 (incl. korting) helaas staat er wel bij dat de levertijd 3 weken is.

• Oboemel
Willaaam schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:15:
Ik heb er gisterochtend ook eentje gekocht, tot nu toe erg tevreden mee!

Voor het brakke geluid, ik heb het geluid geanalyseerd en daarna een correctie gemaakt (voor zover mogelijk) in de equaliser van de realtek driver. Het klinkt nog steeds beroerd maar het is nu een stuk minder erg dan het was in ieder geval!

Voor de liefhebber: [afbeelding]

Overigens heb ik soms het probleem dat na standby heel networking gecrasht is in xp. Iemand soortgelijke ervaringen?
Hm, waar is deze equalizer te vinden? Of is die los bij realtek te dl-en? Ik kan m hier in de settings van Samsung EDS niet vinden, maar misschien kijk ik met mn neus. :)

[Edit]gevonden....inderdaad een duidelijk geval van neus. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Oboemel op 20-11-2008 16:57 ]

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Heb net 2 zwarte NC10's gekocht voor 365 euro/stuk bij It's in de winkel :D.. Goed af kunnen dingen omdat ik gelijk 2 kocht. Helaas niet in de winkel op voorraad, wel in het magazijn. Maandag worden ze geleverd en kan ik ze ophalen.

Verwijderd

Vandaag de zwarte binnengekregen + de inhoud :9~
klik voor grotere afbeelding, beetje last van een trilhandje dus de foto's zijn niet 100% scherp...
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_SSM11356.jpg Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_SSM11357.jpg Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_SSM11358.jpg

Verwijderd

Nss schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:39:
Heb net 2 zwarte NC10's gekocht voor 365 euro/stuk bij It's in de winkel :D.. Goed af kunnen dingen omdat ik gelijk 2 kocht. Helaas niet in de winkel op voorraad, wel in het magazijn. Maandag worden ze geleverd en kan ik ze ophalen.
Netjes gedaan, respect _/-\o_

• Philflow

Philflow

^ Zegt ook iets over de winstmarges, de prijs kan dus nog lager...

PS. waarom heeft de zwarte 2 blauwe toetsen?

[ Voor 30% gewijzigd door Philflow op 20-11-2008 16:31 ]

• Nss

Nss

The Dude Abides

Philflow schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:30:
^ Zegt ook iets over de winstmarges, de prijs kan dus nog lager...
Volgens de verkoper hielden ze er nu 15 euro aan over. Inkoopprijs is dan wellicht €350. Of misschien dat bij die prijs in hun systeem nog een gedeelte algemene kosten toegerekend wordt. Kleine marge in ieder geval.

• Philflow

Philflow

Ik ben benieuwd, als ik naar de prijzen in de UK (350) en Duitsland (364) kijk denk ik dat de inkoop nog wel wat lager ligt. Volgens mij gaan de prijzen nog wel wat zakken.

[ Voor 19% gewijzigd door Philflow op 20-11-2008 16:55 ]

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 16:42

BreKev

a.k.a. BreKev

Ik ben er nog niet helemaal achter waardoor het komt, maar elke keer na een reboot heb ik dat stomme windows XP thema weer terug terwijl ik hem op klassiek had staan. Dan wil ik hem weer op klassiek zetten en tot mijn verbazing staat hij daar ook op :S na opnieuw selecteren en toepassen is heb ik daadwerkelijk weer het klassieke thema.
Iemand anders dit probleem al tegengekomen?

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Verwijderd

Mwah Its is aardig geld aan het weggeven, een laatste poging om te blijven bestaan.

Voor zover ik weet vanuit mijn werk zit er behoorlijk weinig marge op deze laptops :)

• Nss

Nss

The Dude Abides

kan je iets concreter zijn :)?

• Philflow

Philflow

Wel vreemd trouwens, de NC10 is goedkoper bij 'echte' winkels (it's, dixons, bcc,expert) dan online. En 3 van de 4 vaste winkels zitten op 399.

Verwijderd

Misschien :P , dit hangt er vanaf waarover ;) de It's of de marge op deze laptops???

@Philflow,
Dit is op zich inderdaad vreemd, meestal is het omgekeerde waar. Echter hebben de meeste winkels die je noemt behoorlijk groots ingekocht op deze laptop (Wehkamp, als voorbeeld, niet; die zitten nu met levertijden).

Hoe dan ook, Samsung springt heel goed in op de Nederlandse markt _/-\o_

Verwijderd

Bij Wehkamp is die ook pas vandaag toegevoegd;)

Verwijderd

Nss schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:39:
:( Dat zeggen ze ook al drie weken tegen mij... :|

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17
Philflow schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:03:
Wel vreemd trouwens, de NC10 is goedkoper bij 'echte' winkels (it's, dixons, bcc,expert) dan online. En 3 van de 4 vaste winkels zitten op 399.
Ik heb echter nog geen enkele winkel hier in Eindhoven gevonden waar ze de zwarte op voorraad hebben en ik heb toch al wel redelijk wat winkels gehad.

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Mijn NC10 heeft sinds deze week 2GB geheugen ipv de standaard 1GB.
Eigenlijk merk ik nauwelijks verschil in snelheid. Althans met standaard werk, FF, word etc, lijkt er weinig snelheidswinst te behalen onder WinXP.
Wellicht als ik wat zwaardere dingen probeer met CS3 dat het te merken is, zodra ik dat geprobeerd heb laat ik het weten.

Oerbrood!

Verwijderd

bij dixons kan je hem halen met 10% korting. oftewel: 360 euro. wel een witte.. ik hoorde net van iemand die hem daar gehaald heeft.

Verwijderd

Voor degene die nu nog naar de winkel kunnen rennen.

10 % korting vandaag bij de Dixons tot 21:00 uur.

Ook online, maar de samsung is niet op voorraad, dus niet te bestellen. helaas.

• Philflow

Philflow

Markao2000 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:04:
Mijn NC10 heeft sinds deze week 2GB geheugen ipv de standaard 1GB.
Eigenlijk merk ik nauwelijks verschil in snelheid.
Klopt, XP heeft voor normaal gebruik geen enkele baat bij meer dan 1GB. Met photoshop kan het idd wel nut hebben als je grote afbeeldingen gaat openen.
PS. voor vista is het trouwens wel handig.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 20-11-2008 21:54 ]

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Vandaag bij de BCC even een Case Logic tas gehaald om m op een degelijke manier mee te kunnen nemen incl accessoires.

Deze is het geworden: http://www.caselogic.com/...l/index.cfm?modelid=90719

Was 35 eu.

Prima tas, hij is eigenlijk voor een 13" bedoeld maar daardoor heb je wat meer ruimte om spullen mee te nemen zoals een externe dvd drive, 2,5" Externe HDD en de Bluetooth muis.

Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/elayz/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/elayz/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/elayz/3.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 20-11-2008 22:08 ]

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:53
Den Deze schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:49:
Bah, in België is er nog altijd geen release van de NC-10, wel van de andere modellen van Samsung :(
Is er al meer informatie over de verschijningsdatum van de NC-10 in de Azerty NL uitvoering? Ik kom wel Azerty FR tegen en Qwerty NL maar daar houdt het ook op. Wil deze laptop kopen voor mijn werk om mee te nemen naar vergaderingen, lijkt me ideaal (en cheap maar dat ziet niemand)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:24:
bij dixons kan je hem halen met 10% korting. oftewel: 360 euro. wel een witte.. ik hoorde net van iemand die hem daar gehaald heeft.
Gisteren gedaan ja .. wou eigenlijk een zwarte .. maar voor die prijs .. heb ik me toch maar bedacht! En wit is eigenlijk best leuk.

Gaaf ding trouwens ... 720p via WiFi (bestand op een andere pc) afspelen ... 35% CPU ... ideaal !

[ Voor 3% gewijzigd door BoXie op 21-11-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElayZ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:01:
Vandaag bij de BCC even een Case Logic tas gehaald om m op een degelijke manier mee te kunnen nemen incl accessoires.

Deze is het geworden: http://www.caselogic.com/...l/index.cfm?modelid=90719

Was 35 eu.

Prima tas, hij is eigenlijk voor een 13" bedoeld maar daardoor heb je wat meer ruimte om spullen mee te nemen zoals een externe dvd drive, 2,5" Externe HDD en de Bluetooth muis.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo'n mooi klein laptopje en dan in zo'n grote tas? Moet je alsnog veel meesjouwen.
Het mooie van deze laptop is toch juist dat hij in de sleeve kan en daarna in elke willekeurige rugzak of tas.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou inderdaad ook eerder voor zoiets gaan:

http://cgi.ebay.nl/Sleeve...1&_trksid=p3286.m63.l1177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:22:
Voor de volledigheid, hier zijn de correcte links: drivers en de manual.
Hier ook nog een Samsung downloadcenter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of kijk eens naar de tassen van Case Logic.
Die hebben een hele nieuwe serie voor 10 inch notebooks.
Ook zijn sommige DVD player tassen goed bruikbaar.
Bij Centralpoint.nl hebben ze een uitgebreide collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

brommer schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:27:
[...]

Is er al meer informatie over de verschijningsdatum van de NC-10 in de Azerty NL uitvoering? Ik kom wel Azerty FR tegen en Qwerty NL maar daar houdt het ook op. Wil deze laptop kopen voor mijn werk om mee te nemen naar vergaderingen, lijkt me ideaal (en cheap maar dat ziet niemand)!
Is de Franse Azerty dan anders dan de Belgische? Als alleen een Franse Windows het probleem is kun je er een NL versie overheen zetten toch? De originele meegeleverde windows product key moet je gewoon kunnen gebruiken. Maar het zou inderdaad handiger zijn als die gewoon in Belgie beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik heb nu sinds woensdag de zwarte NC10 in gebruik (gekocht via modern). Hij werkt prima. Hij heeft alleen een erg kleine trackpad en het geluid is zoals eerder al beschreven nogal gaar. Mn wireless werkt inmiddels wel prima.

Gisteren had ik echter twee problemen;

# Na opstarten kon ik in windows niet de muis bewegen met trackpad en hij reageerde ook op geen enkele toets. Toen heb ik door de power knop lang ingedrukt te houden m uitgezet en opnieuw opgestart. Toen werkte alles weer prima.

# Later op de avond toen ik winamp en de last.fm pagina open had in firefox ging het scherm spontaan op zo goed als zwart. Hij reageerde wederom op geen enkele toets of trackpad. Na een herstart deed dit probleem zich niet meer voor.

Altijd:

# Als ik de Fn toets indruk samen met Backlit toets dan gaat mijn scherm volledig op zwart klopt dit? Weet dat je je backlit hiermee aan of uit zet maar als je m uitzet en totaal niks ziet had ik ook weer niet verwacht. Als ik dat nog een keer doen kan ik wel weer wat zien. Ik heb nog niet me de fn + pijltjes toetsen zitten rommelen met brightness... Ben nu manual aan het printen en doornemen of ik hierover iets kan vinden.

# Als ik Fn toets indruk samen met Easy speedUP Manager dan kan ik alleen switchen tussen Silent en Normal. Speed kan ik niet kiezen?

Ik mag niet hopen dat er nog meer eigenaardigheden naar voren komen want ik heb m net zo ingericht en alles werkt zo lekker. Hoop niet dat ik m moet omruilen.

[ Voor 15% gewijzigd door funrider op 21-11-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
funrider schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:02:
# Als ik de Fn toets indruk samen met Backlit toets dan gaat mijn scherm volledig op zwart klopt dit? Weet dat je je backlist hiermee aan of uit zet maar als je m uitzet en totaal niks ziet had ik ook weer niet verwacht. Als ik dat nog een keer doen kan ik wel weer wat zien. Ik heb nog niet me de fn + pijltjes toetsen zitten rommelen met brightness... Ben nu manual aan het printen en doornemen of ik hierover iets kan vinden.

# Als ik Fn toets indruk samen met Easy speedUP Manager dan kan ik alleen switchen tussen Silent en Normal. Speed kan ik niet kiezen?
Van dat backlit klopt wel, maar open maar eens een klein wit document dat moet je wel kunnen blijven zien (sort van)

Tweede denk dat je alleen voor de snelle variant kan als hij op netstroom aan is gesloten, weet ik eigenlijk niet.

Vraag van mij:
Samsung network blablabla
Samsung update plus

Kan ik deze gewoon verwijderen of zijn die ergens essentieel voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V.w.b. die speed mode: functioneert alleen als je een toepassing hebt lopen, dan kan jen hem dus wel in speed mode zetten.

Ik kijk hier wel op: http://forum.eeepcnews.de/viewforum.php?f=50

al een aantal nuttige antwoorden gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:16:
V.w.b. die speed mode: functioneert alleen als je een toepassing hebt lopen, dan kan jen hem dus wel in speed mode zetten.

Ik kijk hier wel op: http://forum.eeepcnews.de/viewforum.php?f=50

al een aantal nuttige antwoorden gevonden...
Heb net mijn 2GB memory binnen, lees ik dit :'( Toch ook maar Vista erop zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:12:
[...]

Heb net mijn 2GB memory binnen, lees ik dit :'( Toch ook maar Vista erop zetten dan?
leuke link,. maar wat staat er? mijn duits is ook niet meer wat het geweest is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:17:
[...]

leuke link,. maar wat staat er? mijn duits is ook niet meer wat het geweest is :9
Zit met hetzelfde probleem 8) maar volgens mij komt het erop neer dat je pc/laptop niet sneller wordt als je er meer geheugen instopt, waarom dat zo is staat er ook, maar misschien dat iemand dat in goede Nederlands kan uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:22:
[...]

Zit met hetzelfde probleem 8) maar volgens mij komt het erop neer dat je pc/laptop niet sneller wordt als je er meer geheugen instopt, waarom dat zo is staat er ook, maar misschien dat iemand dat in goede Nederlands kan uitleggen...
Google kan dat: http://translate.google.c...l=en&ie=UTF-8&sl=de&tl=nl
Met dat en een beetje Duits moet je er wel uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:36:
[...]

Google kan dat: http://translate.google.c...l=en&ie=UTF-8&sl=de&tl=nl
Met dat en een beetje Duits moet je er wel uit kunnen komen.
oke. alsnog een leuke link. ik word er niet warm of koud van. feit blijft dat die 2gb reep er toch al in zit.
en ik denk maar zo: ooit zal hij van pas komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen reden in het artikel, alleen dat het gewoon volgens de benchmarks bij zware spellen amper voordeel opleverd om 2gb te plaatsen. Maar zoals ze zelf ook al zeggen, als je meerdere dingen tegelijk wilt doen, dan is extra geheugen wel handig. En veel dingen tegelijk doen kan ik me op een netbook wel goed voorstellen. Veel tapbladen open hebben en tegelijk nog een word document ofzo. Ik zie hier op het forum ook veel mensen die de nc10 op school willen gebruiken, daar is snel overschakelen tussen je huiswerk en internet wel handig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Extra geheugen heeft alleen zin als het ook aangesproken wordt. Draai taakbeheer (crtl-alt-del) een tijdje op de achtergrond en kijk of je geheugengebruik ooit/vaak boven de 1gig komt. Op mijn desktop met XP iig zelden. 2gig heeft dan uiteraard weinig zin...

@jdenbrok: aantal browser vensters, Word, Excel, etc. tegelijk open doet je PC moeilijk boven de 1gig komen..

[ Voor 21% gewijzigd door Nss op 21-11-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Ik heb hem nu ook binnen.
Alles werkt gewoon naar behoren en typen gaat me ook al redelijk goed af.
Bij deze zinnen eigenlijk geen spelfouten gemaakt en toch snel getypt.
Mijn muis doet het ook goed en mn externe hdd en usb stick ook.
Hij ziet er ook mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdwardvGelder schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:05:
Ik heb hem nu ook binnen.
Alles werkt gewoon naar behoren en typen gaat me ook al redelijk goed af.
Bij deze zinnen eigenlijk geen spelfouten gemaakt en toch snel getypt.
Mijn muis doet het ook goed en mn externe hdd en usb stick ook.
Hij ziet er ook mooi uit :)
en in welke kleur heb jij het apparaatje mogen verwelkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:40

MaxPoweR

-=StopTech=-

mastercard schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:20:
[...]

Het geluid is idd behoorlijk slecht, als ik muziek standaard op de helft van het volume zet dan krijg ik koppijn zo erg zijn de hoge tonen oververtegenwoordigt... krijg er koppijn van

heb die equalizer ongeveer van je overgenomen en klinkt wel beter maar zelfs met die hoge tonen op het laagst klinkt het alsnog heel schel
Ik heb de equalizer in stand "zang" gezet en dat klinkt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
supershoe schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:49:
[...]

Zo'n mooi klein laptopje en dan in zo'n grote tas? Moet je alsnog veel meesjouwen.
Het mooie van deze laptop is toch juist dat hij in de sleeve kan en daarna in elke willekeurige rugzak of tas.
Ja op zich heb je gelijk en ik heb ook nog zo'n sleeve liggen maar deze tas is ook weer niet zo heel groot.
En ik heb m juist gekocht omdat ie wat meer ruimte heeft zodat dus echt alle accessoires er in passen.

Handig voor naar t buitenland enzo, kan ook m' n digicam er gelijk bij in.

Als ik gewoon hier in NL ergens heen ga dan stop ik m in de sleeve en neem ik verder niks mee (toch 6+ uur accu tijd :9 )

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 21-11-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al eerder wat gezegd over een upgrade van de harde schijf, weet iemand of deze erin past :?
Edit:
Hier pics en video instructie voor een upgrade :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:11:
[...]

en in welke kleur heb jij het apparaatje mogen verwelkomen?
In de prachtige zwarte setting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:51:
Er is al eerder wat gezegd over een upgrade van de harde schijf, weet iemand of deze erin past :?
Edit:
Hier pics en video instructie voor een upgrade :)
vette instructie. deze gaat meteen in de favorieten mocht ik nog eens willen overgaan op een andere hdd.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder

Voor het brakke geluid, ik heb het geluid geanalyseerd en daarna een correctie gemaakt (voor zover mogelijk) in de equaliser van de realtek driver. Het klinkt nog steeds beroerd maar het is nu een stuk minder erg dan het was in ieder geval!

Overigens heb ik soms het probleem dat na standby heel networking gecrasht is in xp. Iemand soortgelijke ervaringen?
Hartelijk dank!! _/-\o_ _/-\o_
Hij is echt veel beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Vista Ultimate erop gezet als 2e OS :9~ Installatie ging redelijk vlot, was ongeveer een uurtje bezig, nu geen tijd meer, maar ga er morgen even verder mee spelen 8)
Edit: pagina 200 van de manual, wordt geadviseerd het geheugen uit te breiden naar 2GB als bepaalde spellen (te)veel van de hardware eisen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Mooi! Heb je toch nog wat aan je 2gig reepje :D

[ Voor 6% gewijzigd door Nss op 21-11-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Anders laten we de prijs opvoeren door 449 in artikel te zetten 8)7
Alsof de prijsstijging van 399 naar 429 bij sommige (web)stores al niet apart genoeg is.

Weet iemand overigens waarom Modern ineens gestopt is met de witte versie te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:39:
Weet iemand overigens waarom Modern ineens gestopt is met de witte versie te leveren?
Ze drukken gewoon op alle samsung dozen een etiket waarop staat dat er een zwarte in de doos zit... >:)
Dan kan de witte van de website worden gehaald.

(gezien het aantal meldingen van verkeerde leveringen)

Maar serieus: ik ben er eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar gezien de witte overal makkelijker te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nss schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:03:
Extra geheugen heeft alleen zin als het ook aangesproken wordt. Draai taakbeheer (crtl-alt-del) een tijdje op de achtergrond en kijk of je geheugengebruik ooit/vaak boven de 1gig komt.
Goed uitgelegd. Ik kan 40 tabjes openen in Firefox en dan nog 10 applicaties en dan nog is mijn 1GB niet vol. En lang voor dat ik de 1GB vol heb is de CPU al de bottleneck.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:51:
Prima schijfje. past ook.

[ Voor 28% gewijzigd door Philflow op 21-11-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:54:
ik heb trouwens office 2007 er meteen weer afgehaald. wat een onduidelijke layout zeg. ik vind het echt 3x niks. inmiddels weer terug naar office 2003.
Zonde dat je iets koopt en het vervolgens niet gebruikt. Of heb je het over de testversie? Zelf moest ik ook even wennen, maar ik vind het een stuk prettiger en ook logischer. Zeker op een breed scherm met een hoge resolutie werkt het erg fijn, wellicht dat ie daarom wat minder lekker werkt op een nettop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeilDude schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:33:
[...]

Zonde dat je iets koopt en het vervolgens niet gebruikt. Of heb je het over de testversie? Zelf moest ik ook even wennen, maar ik vind het een stuk prettiger en ook logischer. Zeker op een breed scherm met een hoge resolutie werkt het erg fijn, wellicht dat ie daarom wat minder lekker werkt op een nettop.
gelukkig heb ik het niet gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds woensdag heb ik de zwarte versie van de NC10 in ontvangst mogen nemen.
Ik moet zeggen, hij bevalt prima. Mijn desktop staat sinds die tijd uit.

Nu heb ik echter een vervelend probleem:
Mijn draadloos netwerk valt na 1 a 1,5 minuut uit.
De netwerkverbinding geeft aan dat de verbinding ok is maar als ik google opstart
of ping naar mijn DNS server dan krijg ik geen reactie.
Als ik de verbinding herstel dan werkt ie weer voor een korte tijd.
Het volgende heb ik al (zonder succes) geprobeerd:
- firewall uit
- Virus scanner uit (Avast)
- service 'wireless zero configuration-service'gestopt
- verschillende typen web-key's geconfigureerd

De router is een linksys type-N met als optie G/N mixed en WPA2-personal.
De andere pc's werken prima met wireless LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:21:
Sinds woensdag heb ik de zwarte versie van de NC10 in ontvangst mogen nemen.
Ik moet zeggen, hij bevalt prima. Mijn desktop staat sinds die tijd uit.

Nu heb ik echter een vervelend probleem:
Mijn draadloos netwerk valt na 1 a 1,5 minuut uit.
De netwerkverbinding geeft aan dat de verbinding ok is maar als ik google opstart
of ping naar mijn DNS server dan krijg ik geen reactie.
Als ik de verbinding herstel dan werkt ie weer voor een korte tijd.
Het volgende heb ik al (zonder succes) geprobeerd:
- firewall uit
- Virus scanner uit (Avast)
- service 'wireless zero configuration-service'gestopt
- verschillende typen web-key's geconfigureerd

De router is een linksys type-N met als optie G/N mixed en WPA2-personal.
De andere pc's werken prima met wireless LAN.
Ik neem aan dat je xp gebruikt.
Zet bij apparaat beheer het energiebeheer van je netwerk kaart uit of op maximaal vermogen, 1 van die twee opties was het geloof ik.

Ik ben ook nog steeds onder de indruk van de sammy, vista loopt toppie met 2gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Bij mij doet hij het ook goed, misschien ga ik ook is vista proberen.
Is er ook een bios waarbij je de proc. bijv. naar 2ghz kan clocken en het geheugen wat sneller kan laten lopen?
En waarbij je meer shared memory kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zwarte versie staat bij It's in de webwinkel voor €397 inclusief verzendkosten:
http://www.itsonline.nl/zoeken/?search=nc10

De shop ziet er overigens nogal vreemd uit in Firefox 3.04. Ik heb ze een mailtje gestuurd ter attentie.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dolby, bedankt voor de tip.
Ik heb de emergiebeheer niet gevonden bij apparaatbeheer van de wireless adapter onder het tabje geavanceerd. Wel heb ik daar "scan valid interval" aangepast van 60 naar 120.
Nu krijg ik na 120 sec een drop out. Helaas kan de waarde maar tussen 20 en 120 worden ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:20:
Dolby, bedankt voor de tip.
Ik heb de emergiebeheer niet gevonden bij apparaatbeheer van de wireless adapter onder het tabje geavanceerd. Wel heb ik daar "scan valid interval" aangepast van 60 naar 120.
Nu krijg ik na 120 sec een drop out. Helaas kan de waarde maar tussen 20 en 120 worden ingesteld.
Je moet eventjes goed kijken, er is een optie die iets zegt over powersaving, maximum performance, iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:14:
De zwarte versie staat bij It's in de webwinkel voor €397 inclusief verzendkosten:
http://www.itsonline.nl/zoeken/?search=nc10
Ook vreemd, 363,- en 29 euro bezorgkosten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:58:
[...]

Ook vreemd, 363,- en 29 euro bezorgkosten nu.
Excuses, € 392,95 is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

dolby schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:40:
[...]

Je moet eventjes goed kijken, er is een optie die iets zegt over powersaving, maximum performance, iets in die richting.
Volgens mij moet je "Power Save Mode" hebben, die staat bij mij op Normal, je kan nog switchen tussen Maximum of Off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt die prijs bij IT's alleen online? Anders ga ik er morgen even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:08:
[...]
Excuses, € 392,95 is correct.
Ja inderdaad. Maar wat ik vreemd vond is 29 euro bezorgkosten, dat heb ik bij geen enkele webshops gezien. In principe zou het dan 363 voor afhalen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:29:
Geldt die prijs bij IT's alleen online? Anders ga ik er morgen even langs.
Voor ik hem online bestelde heb ik gebeld met It's in de van Woustraat in Amsterdam maar de meneer aan de telefoon was erg resoluut in zijn "NEE, die is niet op vooraad". Ik kreeg het idee dat ik niet de eerste was die kwam vragen :) Ook al is het 29 Euro bezorgkosten online, het is mijns inziens een schappelijke prijs in vergelijking met de huidige prijzen van de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er morgen (sorry vandaag:P) even langs om polshoogte te nemen. Maar als ze hem niet hebben haal ik hem lekker bij de Expert in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
EdwardvGelder schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:38:
[...]

Hartelijk dank!! _/-\o_ _/-\o_
Hij is echt veel beter zo.
Geen probleem, graag gedaan :P

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, ik heb twee microfoons aangesloten op m'n mac en compleet synchroon op zowel een paar kleine harman/kardon speakertjes als mijn samsung nummers afgespeeld. Vervolgens net zo lang met de equaliser gekloot tot de spectrum analyzers zoveel mogelijk met elkaar overeen kwamen. Werkte beter dan ik had verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Two finger scroll voor de NC10:
http://code.google.com/p/two-finger-scroll/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bijgeleverde Samsung systeem software dvd, om je drivers te installeren, kan je gebruiken in Vista alleen uitvoeren als administrator en compatibiliteitsmodus op windows XP zetten :)

Edit:
Hier nog wat nuttige info en links voor drivers onder Vista

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om in het BIOS te komen met F2?
Het blauwe samsung schermpje flitst voorbij en F2 constant indrukken werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-08 07:18
Hier geen probleem gehad om in de BIOS te komen op diverse NC10's. Normaal gesproken is indrukken op het moment dat je het Samsung logo ziet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Nss schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:53:
[...]

Is de Franse Azerty dan anders dan de Belgische?
Opzoeken is moeilijk?

Wikipedia: AZERTY

Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

brommer schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:27:
[...]

Waar kom je die franse azerty tegen? Welke layout levert pixmania.be trouwens? Wordt er expliciet vermeld welke layout ze leveren? Of gaat het om wilde gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 08:45:
Is het iemand gelukt om in het BIOS te komen met F2?
Het blauwe samsung schermpje flitst voorbij en F2 constant indrukken werkt ook niet?
ja toen ik mijn 2gb kaartje erin had gedaan. opstarten en vrijwel direct op f2 drukken en ingedrukt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Ik had geen problemen om in de bios te komen hoor.
En ik heb ook niet supersnel hoeven te drukken.
Ik ben trouwens heel tevreden over mijn netbookje, hij is snel genoeg voor meeste taken en hij typt ook fijn.
Mensen die hem zien zeggen ook dat hij zo'n mooi groot toetsenbord heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens ook meteen die lelijke grote oranje sticker naast het touchpad eraf getrokken. lelijk ding. ik heb hem nu aan de onderkant geplakt.

als ik een film kijk dan gaat na een tijdje het scherm op donkerdere stand staan, dit is vrij irritant. weet iemand hoe je dit uitzet? ook gaat de computer (als ik hem aan laat staan) vanzelf op slaapstand. dan wordt ook de internetverbinding verbroken. dus langere tijd downloaden gaat dan niet lukken. weet iemand hier meer van?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Met deze instelling klinkt het geluid inderdaad een stuk beter.

Wat ook heel erg helpt om het geluid beter te laten klinken is EDS (Enhanced Digital Sound) uitzetten. Meteen een stuk minder blikkerig geluid. Deze tip was ik nog niet tegengekomen in het topic.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboemel
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:12:
ik heb trouwens ook meteen die lelijke grote oranje sticker naast het touchpad eraf getrokken. lelijk ding. ik heb hem nu aan de onderkant geplakt.

als ik een film kijk dan gaat na een tijdje het scherm op donkerdere stand staan, dit is vrij irritant. weet iemand hoe je dit uitzet? ook gaat de computer (als ik hem aan laat staan) vanzelf op slaapstand. dan wordt ook de internetverbinding verbroken. dus langere tijd downloaden gaat dan niet lukken. weet iemand hier meer van?

bedankt!
Dat lijkt me gewoon een kwestie van de power settings te veranderen. Dat hij donker wordt en op slaapstand gaat is om batterij te sparen. Speel eens met de power saving settings, en hij blijft lang genoeg aan om een film te kijken en /of te downloaden. Je kunt ook power saving helemaal uitzetten, dan blijft hij gewoon aan tot je m zelf uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Het is auto LCD Dim functie oid (mijn NC10 staat uit atm).
Op ultraenergiebesparingsmodus (max battery life dus) kun je nog prima 'n filmpje bekijken, mits je de auto-lcd dim maar uit zet. Je moet alleen niet naar dumpert gaan in spaarstand (of überhaupt niet naar dumpert gaan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Zou iemand zo lief willen zijn om te kijken of trackmania te spelen valt op de nc10? ;) zou het erg waarderen! meld er wel even bij hoeveel ram er in het beestje zit en welk besturingsysteem erop staat + welke settings je hebt gebruikt :D

[ Voor 38% gewijzigd door souljah1h op 22-11-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005

Hot Pixel

King of no pants

De two finger scroll werkt hoor! *doet een dansje* :)
Het heeft wel wat configuratie nodig, maar dan werkt het ook (achtig).
Let er wel op dat je de pinch functie uitzet, anders doettie het niet (goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Geen goed geluid? :+

Afbeeldingslocatie: http://i314.photobucket.com/albums/ll431/Vinzr/NC10/100_1833.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i314.photobucket.com/albums/ll431/Vinzr/NC10/100_1832.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i314.photobucket.com/albums/ll431/Vinzr/NC10/100_1831.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Vinze op 22-11-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TrackMania Nations Forever net geinstalleerd draaiende op de NC10 in een zuid-afrikaans kattebakje (Sandboxie) omdat ik (nog) niet mijn systeem wil verprutsen, geheugengebruik was voor opstarten pakweg 550MB, nu 670.

Volgens mij draait'ie ok/lekker met standaard instellingen (1024x600, geen antialiasing, filtering anisotropisch 2x). Kan wel nergens de fps vinden...

Leuk spel overigens, en Sandboxie is een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, leuke foto's! Zou er wel een harde ondergrond onder de NC10 leggen i.v.m. koeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot Pixel schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:27:
De two finger scroll werkt hoor! *doet een dansje* :)
Het heeft wel wat configuratie nodig, maar dan werkt het ook (achtig).
Let er wel op dat je de pinch functie uitzet, anders doettie het niet (goed).
Het werkt inderdaad! Het is ook best gevoelig. Je kan er snel mee scrollen, maar ook langzaam. Tot Synaptics of Samsung nieuwe drivers uitbrengen lijkt mij dit ideaal. (Op de asus 1000h zit deze functie al ingebakken.) Het is stukken beter dan het standaard scroll systeem, wat niet altijd even goed reageert. Je kan met dit in ieder geval niet per ongeluk scrollen, je hebt er twee vingers voor nodig. (Pinch functie moet inderdaad uit, maar die vond ik sowieso niet handig.)

Er zit naast de scroll functie ook nog een tapping functie in, waardoor je muisknoppen kan toewijzen aan "klikken" met twee of drie vingers(multi touch). Dat heb ik overigens nog niet uitgeprobeerd.

Edit: laatste lijkt ook te werken, drie vinger tap werkte als rechtermuisknop. Wel lastig op een kleine touchpad, drie vingers.

Edit: ik heb speed wat lager gezet. Acceleration en scroll on edges staan uit omdat de touchpad niet zo hoog is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Is er nog meer mensen opgevallen dat het zwarte randje dat rond het display van de NC10 loopt, niet 100% symmetrisch is?
Bij alle 3 de NC10's die ik gezien heb, was de rand links beneden iets "breder" dan rechts beneden.
Het gaat trouwens om misschien een paar tiende millimeter verschil, maar omdat ik erg gevoelig/mierenneukerig ben voor dat soort dingen, viel het mij op, andere mensen die bij mij waren zagen het helemaal niet.

Kunnen andere eigenaren hier misschien eens kijken hoe dat bij hun NC10 is, of een closeup van het dislay plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:38:
Ik heb TrackMania Nations Forever net geinstalleerd draaiende op de NC10 in een zuid-afrikaans kattebakje (Sandboxie) omdat ik (nog) niet mijn systeem wil verprutsen, geheugengebruik was voor opstarten pakweg 550MB, nu 670.

Volgens mij draait'ie ok/lekker met standaard instellingen (1024x600, geen antialiasing, filtering anisotropisch 2x). Kan wel nergens de fps vinden...

Mijn dank is groot 8) Zelf ga ik hem toch niet spelen op 1024x600 want gaat mij ( denk ik ) te langzaam. Liever op 640x480 dan maar wat minder mooi! Nog een extra reden om er 1 aan te schaffen. Denk alleen dat ik nog wel even wacht tot volgend jaar. Hopelijk komt er dan een nieuwe atom uit met iets meer rekenkracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrayDog schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:04:
Is er nog meer mensen opgevallen dat het zwarte randje dat rond het display van de NC10 loopt, niet 100% symmetrisch is?
Mijne is werkelijk 100% symmetrisch & waterpas, en ik ben miere(n)neukerig :D.
Een 2e NC10 kan ik niet controleren, is nog verzegeld, wordt n.l. een kado.

Het.. is.. een.. geweldig leuk machientje, heb mijn (snellere) appel (aai-Mac) bijna 2 weken niet meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
Mijn NC10 draait nu (sinds 15:00). Had nog geen tijd gehad om hem uit te pakken. Moet zeggen. Eerste ervaring is zeer positief:

- Recovery vraagt of je je partitie indeling wilt veranderen, ik heb er 40/120gig van gemaakt. Vooral omdat ik Documenten en Programma's echt goed wil scheiden.
- 26 gig aan Muziek ff gekopieerd (in 58 min).
- 5 uur en 22 min met filetransfers doet de batterij er over om leeg te worden. Dus als ik gwoon wat internet dan zou het vast niet zo erg hard gaan met de batterij.

Heet iemand trouwens nog snelheids optimalisatie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:38:

Whut? hoe kan dat. Ik probeerde dat uit op de uni toen ik hem net had en toen haalde ik op 640x480 ongeveer 5 fps met alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

Voor degene die nog een goedkoop tasje zoekt, ik heb vandaag een Case Logic gekocht en de NC10 past er perfect in, hij kost maar 9 euro. http://www.alternate.nl/h...RE&l1=Notebooks&l2=Tassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

MaxPoweR schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:51:
Voor degene die nog een goedkoop tasje zoekt, ik heb vandaag een Case Logic gekocht en de NC10 past er perfect in, hij kost maar 9 euro. http://www.alternate.nl/h...RE&l1=Notebooks&l2=Tassen
Af gaande op de filmpjes die op youtube staan van de eee / wind ( http://nl.youtube.com/watch?v=5FLQC1qZiCY met trackmania had ik al vernomen dat het redelijk speelbaar was. Ben je miss wat vergeten te installeren?

[ Voor 8% gewijzigd door souljah1h op 22-11-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
(jarig!)
Pffff. Gisteren ben ik in Zoetermeer geweest om een NC10 te kopen en deze was overal uitverkocht. Vandaag ben ik in Rijswijk en Den Haag geweest, maar ook nergens een exemplaar kunnen bemachtigen.

Heeft iemand nog wite exemplaren gezien in Rotterdam>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ik heb nu deze geheugenupgrade voor ogen: pricewatch: Kingston ValueRAM KVR667D2S5/2G

Is dat de goeie voor de NC10?
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.