Over die It's actie. In de winkel is hij gewoon 429 euro volgens mij. Dus met 8% korting komt hij op de 395 euro ongeveer. Dit is de normale prijs in de winkels (toen ik hem kocht en volgens de folders). Het kan goed zijn dat mensen veel afdingen en aan de prijzen te zien die hier genoemd worden lijkt het ook dat te zijn. Want iedereen koopt hem voor wat anders zo ongeveer.
Misschien eens een deel II maken? Of doen we het niet zoals veel andere topics tot rond de 50 pagina's en dan het volgende deel (dan zijn we toch al te laat).
@S87
Ja een simpel stoffen hoesje zit erbij. Dit stelt niet zoveel voor en beschermt natuurlijk alleen tegen krassen (en is erg handig als poetsdoek voor de vingers als je een zwarte NC10 hebt).
(edit: te laat
, het gaat erg snel in dit topic)
@bigdaddie
Ik gebruik die tool ook veel! Ideaal EasyBCD, ik zet ook altijd meteen die 30 sec flink omlaag (2/3 sec ofzo). Ik gebruik het op alle pc's met vista dualboot hier in huis.
Misschien eens een deel II maken? Of doen we het niet zoals veel andere topics tot rond de 50 pagina's en dan het volgende deel (dan zijn we toch al te laat).
@S87
Ja een simpel stoffen hoesje zit erbij. Dit stelt niet zoveel voor en beschermt natuurlijk alleen tegen krassen (en is erg handig als poetsdoek voor de vingers als je een zwarte NC10 hebt).
(edit: te laat
@bigdaddie
Ik gebruik die tool ook veel! Ideaal EasyBCD, ik zet ook altijd meteen die 30 sec flink omlaag (2/3 sec ofzo). Ik gebruik het op alle pc's met vista dualboot hier in huis.
[ Voor 12% gewijzigd door shappie op 16-12-2008 19:52 ]