Iemand weet of hij ook met zwart toetsenbord geleverd of was dit een pre beta model?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 198824
Gebruik USB_MultiBoot_10 voor het maken van een bootable usb stick (o.a. XP), supereenvoudigRAAF12 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:12:
[...]
De bootsector wissen incl. de rest dan heb je een maagdelijke hardeschijf, die je geheel naar eigen inzicht kan indelen. Bijv. met de CD die erbij werd geleverd. Bootable usbstick maken kan op diverse manieren een aanrader is Bart's PE builder.
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Anoniem: 260495
Hij is slechts voorbereid op 3G, op de foto kan je zien dat er niets zit...Lau26 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:34:
Voordat ik een zwarte ga bestellen bij modern.nl had ik nog de vraag of er nou wel of geen 3G inzit. Ik had ongeveer begrepen dat er wel een simkaart-slot achter de accu zit maar dat er dus geen 3G-kaart inzit, klopt dit?
Wellicht met een menu capture tool...Anoniem: 260495 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:44:
Wellicht off-topic, maar ik wou een een Apple Bluetooth aan de NC10 connecteren... Wat is Windows toch soms een bagger systeem, geen besef van kwaliteit... alles is 80% af...
afbeelding
Iemand een idee hoe ik achter de key kom, het valt uit het scherm...![]()
![]()
![]()
Anoniem: 238260
Op deze pagina staat een oplossing in de vorm van een freeware tooltje:Anoniem: 260495 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:44:
Wellicht off-topic, maar ik wou een een Apple Bluetooth aan de NC10 connecteren... Wat is Windows toch soms een bagger systeem, geen besef van kwaliteit... alles is 80% af...
[afbeelding]
Iemand een idee hoe ik achter de key kom, het valt uit het scherm...![]()
![]()
![]()
Nee, hij wordt niet met een zwart toetsenbord geleverd.Tomino schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:06:
[afbeelding]
Iemand weet of hij ook met zwart toetsenbord geleverd of was dit een pre beta model?
Je mist de 3G kaart, de antenne en de software. Nee, je krijgt er geen 3G functionaliteit bij.Lau26 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:34:
Voordat ik een zwarte ga bestellen bij modern.nl had ik nog de vraag of er nou wel of geen 3G inzit. Ik had ongeveer begrepen dat er wel een simkaart-slot achter de accu zit maar dat er dus geen 3G-kaart inzit, klopt dit?
Die toetscombinatie geeft extra prioriteit aan het op dat moment op de voorgrond draaiende programma.Philflow schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 22:15:Weet iemand wat precies het effect is van de Speedmode (Fn-F8)?
Heeft dat ook effect als je al in Max. performance mode draait?
Thanks voor dit tooltje, kan best wel eens handig zijn! Maar het helpt me hier niet verder; de in te typen cijfers zijn in de groupbox zelf verdwenen, en die krijg ik niet van grootte veranderd...Anoniem: 238260 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 23:03:
[...]Op deze pagina staat een oplossing in de vorm van een freeware tooltje:
http://www.sammynetbook.c...m_viewtopic.php?1292.post
Misschien is het mogelijk om even een externe monitor aan te sluiten?Anoniem: 260495 schreef op zondag 14 december 2008 @ 00:52:
[...]
Thanks voor dit tooltje, kan best wel eens handig zijn! Maar het helpt me hier niet verder; de in te typen cijfers zijn in de groupbox zelf verdwenen, en die krijg ik niet van grootte veranderd...
Wellicht dat je dat kan posten in de betreffende thread. De auteur zegt zelf "Don't take my suggestions for absolute truths.. Desalniettemin voor de "tweaker" een "useful document".FireAge schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 19:46:
[...]
Staat wel een fout in, namelijk het verwijderen van de prefetch files.
Dat is echt gewoon niet nuttig, je kunt er hooguit wat opruimen als je dat wilt, maar al je programma's zullen trager starten als je ze niet laat prefetchen.
Klopt ja, max performance wel. Mijn vraag was over de speed mode.EdwardvGelder schreef op zondag 14 december 2008 @ 00:03:
Max performance zorgt er toch ook voor dat de processor niet teruggeclocked wordt?
Met mijn domme hoofdPhilflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:23:
[...]
Klopt ja, max performance wel. Mijn vraag was over de speed mode.
Fn+F8 ja. En dat zei Arnoud net ook, dan geeft ie meer prioriteitEdwardvGelder schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:33:
[...]
Ik kan het nu niet bekijken maar speed mode is dat als je fn+7 doet dat hij van silent, normal en speed kan kiezen?
Dan geeft hij volgens mij meer prioriteit aan die ene taak.
Handige tip!shappie schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:55:
@PPC4ever
Ik kantel dan vaak me scherm zodat je 1024 hoogte hebt en 600 breedte. Dit kan je via de intel graphics manager doen (ik zit wel onder vista trouwens). Of: control + alt + pijltje rechts/links. Om terug te gaan naar normale stand: control + alt + pijltje omhoog.
Ook @ FireAge &edjex, thx voor de snelle suggestie'sshappie schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:55:
@PPC4ever
Ik kantel dan vaak me scherm zodat je 1024 hoogte hebt en 600 breedte. Dit kan je via de intel graphics manager doen (ik zit wel onder vista trouwens). Of: control + alt + pijltje rechts/links. Om terug te gaan naar normale stand: control + alt + pijltje omhoog.
ah jaPhilflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:56:
[...]
Fn+F8 ja. En dat zei Arnoud net ook, dan geeft ie meer prioriteit
Ik kreeg in datzelfde scherm wel een key te zien, maar ook daarna lukte het me niet om mijn Apple wireless (alu) keyboard te koppelen...Anoniem: 260495 schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:42:
[...]
Ook @ FireAge &edjex, thx voor de snelle suggestie's! Helaas wil kantelen van het scherm (1024 verticaal) ook niet helpen, de dialogbox blijft bagger, de in te toetsen toestcombinatie is nergens te bekennen. Ik kan nog op het werk een extern scherm proberen maar ik heb er een zwaar hoofd in. Ik vermoed toch dat de kwaliteitscontrole voor de nederlandse XP (SP3) versie behoorlijk treurig is.. Wie gebruikt er ook een Bluetooth toetsenbord bij Windows... Het was trouwens gedacht voor de Lenovo op het werk i.c.m. UAWKS. Werkt dit daar ook niet kan het toetsenbord weer terug...
Op de onderkant van de nc10 zijn 3 schroeven gemarkeerd met "kbd" lijkt me dat je daarmee je toetsenbord kunt verwijderen of verwisselen.Tomino schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:06:
[afbeelding]
Anoniem: 182253
Hey thanks voor de tip, ik ga dan maar even bij Its kijken.. die sticker actie moet je daar ngo stickers voor hebben ofzo, of krijgt iedereen gewoon die korting?dgk schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:51:
Voor de mensen die nog steeds een zwarte zoeken. Bij de IT's is er een lading binnen gekomen. Had vorige week zondag besteld in de winkel en gister kon ik het al ophalen. Door de dubbele stickerkorting actie is die niet duurder dan 365,-..
Ha! Net geprobeerd (originele Apple steker). het werkt wel, maar voor b.v. een (wand)contactdoos met aarde gaat de steker er niet helemaal omdat de lader er dan tegenaan komt... Bij het geringste of iets meer kan hij er dus uitvallen...Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:32:
Heeft er iemand een oplossing gevonden voor de enorm lange power kabels?
Iemand die de Apple stekker van DX met de NC10 in gebruik heeft? Werkt dat goed?
Anoniem: 35201
Ik vind die lange kabel juist wel handig (laad alleen thuis op).Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:32:
Heeft er iemand een oplossing gevonden voor de enorm lange power kabels?
Iemand die de Apple stekker van DX met de NC10 in gebruik heeft? Werkt dat goed?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 35201 op 14-12-2008 19:40 ]
Thanks. Die valt dus af.Anoniem: 260495 schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:00:
[...]
Ha! Net geprobeerd (originele Apple steker). het werkt wel, maar voor b.v. een (wand)contactdoos met aarde gaat de steker er niet helemaal omdat de lader er dan tegenaan komt... Bij het geringste of iets meer kan hij er dus uitvallen...
Je krijg gewoon die korting als je geen stickers heb. Al weet ik niet tot wanneer die actie loopt.Anoniem: 182253 schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:51:
[...]
Hey thanks voor de tip, ik ga dan maar even bij Its kijken.. die sticker actie moet je daar ngo stickers voor hebben ofzo, of krijgt iedereen gewoon die korting?
Ik denk dat ik voor de witte ga gezien ik van dof plastic hou en niet glimmend
Bij allekabels.nl is de kortste 1.5 meter en kost 1 euro.Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:11:
[...]
Thanks. Die valt dus af.
Een kort kabeltje zou dus de oplossing zijn. Weet iemand waar ze die verkopen?
Thanks maar de kabel die erbij zit is ook 1,5 denk ik. Al mijn apparaten hebben geen kortere vandaar mijn vraagAnoniem: 35201 schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:58:
[...]
Bij allekabels.nl is de kortste 1.5 meter en kost 1 euro.
Check anders ff je andere (oude) apparaten. Heel veel apparaten hebben deze voedingskabel.
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 14-12-2008 20:09 ]
Anoniem: 87302
Bij de Asus EEE PC's zit tegenwoordig een heel klein stroomkabeltje van 70 cm. Probeer het eens in het EEE PC topic.Philflow schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:08:
[...]
Thanks maar de kabel die erbij zit is ook 1,5 denk ik. Al mijn apparaten hebben geen kortere vandaar mijn vraag. Een kabeltje van <50 cm zou mooi zijn.
Thanks voor de tip. Hoe bevalt jouw trouwens het verschil tussen 10" en 12"? Ik zit zelf nog weleens te twijfelen of ik niet toch een slagje groter wil. Vooral wat meer ruimt op het scherm lijkt me handig.Anoniem: 87302 schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:52:
[...]
Bij de Asus EEE PC's zit tegenwoordig een heel klein stroomkabeltje van 70 cm. Probeer het eens in het EEE PC topic.
Die actie liep tot 14 december, maar de kortingslabels staan nog steeds op de site. Gewoon proberen dus bij It's...dgk schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:18:
[...]
Je krijg gewoon die korting als je geen stickers heb. Al weet ik niet tot wanneer die actie loopt.
Iemand enig idee wat de voorraadstatus is bij IT's? De site laat dit nergens zien iig. Ik heb een filiaal in Arnhem gebeld en die zeggen pas in januari weer zwarte geleverd te krijgen...Gluten Parody schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:20:
[...]
Die actie liep tot 14 december, maar de kortingslabels staan nog steeds op de site. Gewoon proberen dus bij It's...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik denk dat ze zelf bij IT's ook geen zicht hebben en daarom zeggen dat het pas januari wordt om zeker te zijn dat ze geen klanten valse verwachtingen geven. Toen ik een geleden week bestelde vertelde de verkoper (na checken op pc) dat het waarschijnlijk eind december, eerder januari zou worden. Was toen verrast dat ze het een week later weer hadden.renzo4000 schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:27:
[...]
Iemand enig idee wat de voorraadstatus is bij IT's? De site laat dit nergens zien iig. Ik heb een filiaal in Arnhem gebeld en die zeggen pas in januari weer zwarte geleverd te krijgen...
Eerst je batterij volladen, daarna pas beginnen met de eerste start. Je ziet als het batterijtje vol zit dat het 2e lampje van rechts groen is. Laden duurt 1 a 2 uur.Anoniem: 182253 schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:03:
Yes!!! heb een Its gevonden waar dr 2 zwarte op de pallet lagen!! Zometeen evne ophalen. Al wou ik eerst eigenlijk wit
Zijn er nog dingen die ik moet weten? zometeen hem metene opladen en dan 2x de battarij opmaken en dan weer volladen, las ik zoiets hier??
Ey thanks man ik hem hem inmiddels binnen van de ITs voor 363,- tm deze zaterdag is ie die prijs, bij bos en lommer plein hebben ze dr nog 1tje(zwart) wel eerst even bellen.BlackWhizz schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:39:
[...]
Eerst je batterij volladen, daarna pas beginnen met de eerste start. Je ziet als het batterijtje vol zit dat het 2e lampje van rechts groen is. Laden duurt 1 a 2 uur.
Anoniem: 280281
ik krijg het niet voor mekaar! zie geen snelkoppeling op het bureaublad of bij programma's van start. De bestanden die ik bij programfiles zie kan ik niet opstarten, terwijl dit exe zijn. Wat doe ik verkeerd? ik heb de volgende driver geinstalleerd: WDM_R210.exe.Willaaam schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:15:
Ik heb er gisterochtend ook eentje gekocht, tot nu toe erg tevreden mee!
Voor het brakke geluid, ik heb het geluid geanalyseerd en daarna een correctie gemaakt (voor zover mogelijk) in de equaliser van de realtek driver. Het klinkt nog steeds beroerd maar het is nu een stuk minder erg dan het was in ieder geval!
Voor de liefhebber: [afbeelding]
Overigens heb ik soms het probleem dat na standby heel networking gecrasht is in xp. Iemand soortgelijke ervaringen?
Anoniem: 87302
Ik gebruik de 12 inch continu. De NC10 is aangeschaft voor vakanties en als ik ergens naartoe moet waar ik een pctje nodig heb. De NC10 mag inderdaad wel een grotere resolutie hebben. Maar de NC10 is aanzienlijk beter bruikbaar dan de Asus 900.Philflow schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:06:
[...]
Thanks voor de tip. Hoe bevalt jouw trouwens het verschil tussen 10" en 12"? Ik zit zelf nog weleens te twijfelen of ik niet toch een slagje groter wil. Vooral wat meer ruimt op het scherm lijkt me handig.
Je wilt naar de equalizer? Klik in het configuratiescherm op Realtek HD configuratie. Dat is 'mAnoniem: 280281 schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:41:
[...]
ik krijg het niet voor mekaar! zie geen snelkoppeling op het bureaublad of bij programma's van start. De bestanden die ik bij programfiles zie kan ik niet opstarten, terwijl dit exe zijn. Wat doe ik verkeerd? ik heb de volgende driver geinstalleerd: WDM_R210.exe.
iemand een idee?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 182253 op 15-12-2008 23:40 ]
Anoniem: 280281
sjonge wat simpel!!! echt stom van meNss schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:33:
[...]
Je wilt naar de equalizer? Klik in het configuratiescherm op Realtek HD configuratie. Dat is 'm
Soms zijn (Mac) gebruikers net zo bagger... het lukt me op de Lenovo natuurlijk wel, je moet alleen 5..10 seconden wachten voordat Windows met een key-combinatie komt..arnoud_h schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:13:
[...]Ik kreeg in datzelfde scherm wel een key te zien, maar ook daarna lukte het me niet om mijn Apple wireless (alu) keyboard te koppelen...
Met de autohide addon kan je in F11 modus alle balken al dan niet weergeven of (auto)hiden. Deze addon staat geloof ik niet op de FF site, maar wel hier . Werkt echt super.Anoniem: 182253 schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:56:
[..]
Is er een mogelijkheid om in firefox meer hoogte voor de webpagina te creeren door die bladwijzer balk en onderste laadbalk te laten verdwijnen ofzo? En ja ik weet dat er een f11 toets, is maar behalve dat) Of eigenlijk kan ik beter vragen, als je f11 drukt, hoe kan je instellen dat de browserbar bovenin niet verdwijnt als je muis hem verlaat?
een 5001 driver lost je prob echt niet op. Probeer eerst eens de andere kanalen 1,6 en 11 hebben de voorkeur, maar als dat niet helpt alle andere kanalen proberen. En ja, daar ben je wel een uurtje mee bezig om dat te testen.Philflow schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:30:
Ik heb veel problemen met het Atheros kaartje en mijn sitecom router. Nu heb ik gehoord dat deze driver de problemen mogelijk oplost. Nu probeer ik hem te installeren maar dat lukt niet want hij is ouder dan de huidige driver. Als ik de huidige driver deinstalleer wordt ie automatisch weer geinstalleerd. Iemand een idee?
via stream in software modes? Gebruik gewoon opengl. Je weet de commands wel voor extra performence enz? ook moet je even wat dingen in je commandline veranderen van CS bv dxlevel 70 enz, anders moet je mij even pmen. Hier even een random wow filmpje van youtube geplukt gespeeld op een eee pc http://www.youtube.com/watch?v=ysH7QXB-ZzYAnoniem: 182253 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:14:
trouwens diegene die zei dat WoW er wel op zou draaien, kan het aardig verkeerde hebben (al heb ik het nog niet kunnen testen), maar CS1.6 via stream in software modes is wel te doen met weinig spelers, maar open gl lagt sowieso al..
Neem aan dat WoW tikkeltje zwaarder is dan cs1.6, voorspel niet veel goeds
Nou ik heb toch al bij 2 of 3 mensen gelezen dat het hun problemen wel op lostte. Dus ik wil het wel eerst proberen.RAAF12 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:37:
[...]
een 5001 driver lost je prob echt niet op.
[ Voor 24% gewijzigd door Philflow op 16-12-2008 08:31 ]
Verwijder eerst de betreffende oem[nr].inf en .pnf-file uit C:\WINDOWS\inf.Philflow schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:30:
Nu probeer ik hem te installeren maar dat lukt niet want hij is ouder dan de huidige driver. Als ik de huidige driver deinstalleer wordt ie automatisch weer geinstalleerd. Iemand een idee?
En hoe werkt dat dan met die dubbele korting? Op de voorwaarden staat dat je maximaal 1 stikker per apparaat mag plakken. Hoe krijgen mensen 2x korting, gewoon om vragen?dgk schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:18:
[...]
Je krijg gewoon die korting als je geen stickers heb. Al weet ik niet tot wanneer die actie loopt.
Mooie tip thanks. Maar hoe weet ik precies welke .inf's weg moeten? atim128.inf misschien?Dav1d schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:50:
[...]
Verwijder eerst de betreffende oem[nr].inf en .pnf-file uit C:\WINDOWS\inf.
[ Voor 19% gewijzigd door Philflow op 16-12-2008 11:00 ]
Ik heb er een andere WiFi kaart ingezet (Intel 5300)) en, zoals al eerder gemeld, heb ik ook erg veel last van een wegvallende verbinding. Heel veel instellingen veranderd, teruggezet, zowel in router, energiebeheer en WiFi adapter, dect telefoon uitgezet etc. Maar nu draai ik een paar dagen met alleen Vista en heb ik er ineens veel minder last vanRAAF12 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:37:
[...]
een 5001 driver lost je prob echt niet op. Probeer eerst eens de andere kanalen 1,6 en 11 hebben de voorkeur, maar als dat niet helpt alle andere kanalen proberen. En ja, daar ben je wel een uurtje mee bezig om dat te testen.
Als er binnen de 10 m een DECT telefoon staat of GSM met Bluetooth aan, kan dat ook lekker storen op jouw zend en ontvangfrequency.
Mocht het echt niet lukken, koop dan een Linksys of D-link AP, dat is beter spul dan die DynaByte meuk.
En had jij er ook een extra antenne ingezet?Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:53:
[...]
Ik heb er een andere WiFi kaart ingezet (Intel 5300)) en,
Uiteraard vervalt je garantie wanneer je de atheroskaart er uit haalt. Die 2 jaar (bij Modern tenmiste) zouden mij wel een nieuwe router waard zijn.Philflow schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:30:
[...]
Nou ik heb toch al bij 2 of 3 mensen gelezen dat het hun problemen wel op lostte. Dus ik wil het wel eerst proberen.
PS. thanks voor de tips. Als ik iets ga vervangen dan zal het het wirelesskaartje zijn i.p.v. de router. Ik heb geen Dect telefoons hier. Ik zal het kanaal eens veranderen.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 238260 op 16-12-2008 11:24 ]
3e antenne zit er inderdaad ook in.Philflow schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:01:
[...]
En had jij er ook een extra antenne ingezet?
Heel vreemd inderdaad. Ik ging er vanuit dat een andere wirelesscard alle problemen zou oplossen, maar dat is dus duidelijk niet het geval.Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:13:
[...]
3e antenne zit er inderdaad ook in.
Oorzaak van pobleem met verbinding kan o.a. ook zijn: MTU waarde niet goed, UPnP op router staat aan... Alleen het stomme van dit hele probleem is, dat ik nog 2 laptops, 2 PC's en diverse spelcomputers heb draaien met wifi en die hebben nergens last van
Misschien ligt het voor de hand (ik denk even mee) maar kan het zijn dat je krap zit in de aansluitingen op de router? Zodra er een van je andere computers verbinding maakt jij er vanaf word gegooid?Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:13:
[...]
3e antenne zit er inderdaad ook in.
Oorzaak van pobleem met verbinding kan o.a. ook zijn: MTU waarde niet goed, UPnP op router staat aan... Alleen het stomme van dit hele probleem is, dat ik nog 2 laptops, 2 PC's en diverse spelcomputers heb draaien met wifi en die hebben nergens last van
Heb ook alles uitgezet en alleen de NC-10 aan, zelfde probleem met XP (wat ik al eerder zei, in Vista lijkt ie het veel beter te doen?) Wat ik ook nog kan bedenken is dat dit een vrij nieuw kaartje is t.o.v de rest van wat ik heb staan, verwacht mijn nwe router volgende week dus wie weet...Anoniem: 238260 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:20:
[...]
Misschien ligt het voor de hand (ik denk even mee) maar kan het zijn dat je krap zit in de aansluitingen op de router? Zodra er een van je andere computers verbinding maakt jij er vanaf word gegooid?
Is je nc10 100% in orde?
Overigens zou je mi geen enkele setting hoeven aan te passen buiten dingen als wpa keys.
MTU waardes blijf ik verre van. Die dingen moeten gewoon out-of-the -box werken.
Ik hoop voor je (jullie) dat er een oplossing komt voor het probleem, erg frustrerend lijkt meAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:01:
[...]
Heb ook alles uitgezet en alleen de NC-10 aan, zelfde probleem met XP (wat ik al eerder zei, in Vista lijkt ie het veel beter te doen?) Wat ik ook nog kan bedenken is dat dit een vrij nieuw kaartje is t.o.v de rest van wat ik heb staan, verwacht mijn nwe router volgende week dus wie weet...
The difference between men and boys is the size of their toys
[ Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 16-12-2008 15:07 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 16-12-2008 15:10 ]
The devil is in the details.
Mensen zoals jou maken deze samenleving een stuk leuker...dankjewel !Hahn schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:10:
It's (is tevens de goedkoopste: €377).
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Van die €377 is dus al die 8% af, als ik de website van It's mag geloven tenminste.Philflow schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:26:
En er schijnt ook iets van een stickeractie te lopen voor een extra 8% korting.
[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 16-12-2008 15:34 ]
The devil is in the details.
dan toch maar naar modern.nl met die kortingscode € 379,05Hahn schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:33:
[...]
Van die €377 is dus al die 8% af, als ik de website van It's mag geloven tenminste.
edit:Hmm, inmiddels is de prijs bij It's alweer €413 (met 8% korting)Paar uur geleden was dat nog €377...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 16-12-2008 15:50 ]
En dat is ook nog eens een keer inclusief bezorgenAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:49:
[...]
dan toch maar naar modern.nl met die kortingscode € 379,05
kortingscode: actie5k
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 16-12-2008 15:58 ]
Dat is dus de driver die standaard is geinstalleerd?Philflow schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:20:
Mijn problemen met de wireless zijn verdwenen![]()
Oplossing: oude driver geinstalleerd.
Ik kan nu gewoon met 300KB/sec downloaden op een plek waar ik eerst nauwelijks connectie had.
Ik zat daarstraks in een koffieshop (zo eentje waar ze koffie serveren) naast een netwerk specialist, die zei dat een oude driver m'n probleem niet zou oplossen (not!) en dat Atheros de beste netwerk kaartjes maakt.
Dacht het niet, volgens mij is dat een driver uit 2007. De standaard driver zorgde bij mij voor problemen.Anoniem: 238260 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:40:
[...]
Dat is dus de driver die standaard is geinstalleerd?
Zou naar de winkel gaan en vragen, want ik zag een paar posts terug dat de 363.- aanbieding is tot komende zaterdag is. 413 of 429 is duidelijk te veel als het goedkoper kan in de winkel of bij Modern.Hahn schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:33:
[...]
Van die €377 is dus al die 8% af, als ik de website van It's mag geloven tenminste.
edit:Hmm, inmiddels is de prijs bij It's alweer €413 (met 8% korting)Paar uur geleden was dat nog €377...
Heb ik hem net op tijd gehaald (375 betaald) bij its in tilburg.Hahn schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:33:
[...]
Mwa last is een groot woord. Ik zie het wel maar stoor me er niet echt aan. Nu zie ik ze bijna niet, vandaag overdag wel even.intraxi schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:45:
Iemand last van de 'blotches' , donkere plekken op het scherm ? Kijk naar je tft-panel met een volledig witte achtergrond en lees hier http://sammynetbook.com/p...rum_viewtopic.php?5280.20
[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 16-12-2008 18:55 ]
Goedkope hoes. Foto: http://forum.notebookrevi...mentid=28050&d=1229063259S87 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:36:
krijg je bij de nc10 ook een sleeve/hoes om hem daarin te stoppen?
[ Voor 12% gewijzigd door shappie op 16-12-2008 19:52 ]
Kijk dat is nou toch weer minder...is er een omruilaktie geplanned ?Philflow schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:54:
[...]
Mwa last is een groot woord. Ik zie het wel maar stoor me er niet echt aan. Nu zie ik ze bijna niet, vandaag overdag wel even.
Klopt, 394 euro, die prijs stond tot gisteren ook op de site. Maar in de winkel kreeg ik vorige week maandag nog eens 8% korting (direct, niet om gevraagd, zelfs niet over stickers gehad). Toen werd het €363,11. Nu de prijs op de site naar 413 euro is gegaan, krijg je daar in de winkel wellicht weer 8% korting over zodat je toch onder de prijs van Modern uit komt.shappie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:49:
Over die It's actie. In de winkel is hij gewoon 429 euro volgens mij. Dus met 8% korting komt hij op de 395 euro ongeveer.
Ja daar zat ik ook aan te denken, zal zo even een nieuwe maken, houd het wel wat overzichtelijkershappie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:49:
Misschien eens een deel II maken? Of doen we het niet zoals veel andere topics tot rond de 50 pagina's en dan het volgende deel (dan zijn we toch al te laat).
[ Voor 6% gewijzigd door Vinze op 16-12-2008 22:20 ]
[ Voor 127% gewijzigd door winewalk op 23-12-2008 09:21 . Reden: verplaatst naar deel 2 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq