Dit was de vaste prijs van de Mediamarkt in RotterdamPhilflow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:26:
[...]
moest je daar voor onderhandelen of is dat gewoon de prijs?
39
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit was de vaste prijs van de Mediamarkt in RotterdamPhilflow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:26:
[...]
moest je daar voor onderhandelen of is dat gewoon de prijs?
39
Verwijderd
Snelste manier is alle bestanden van de cd naar een map kopiëren en deze map via een usb stick kopiëren naar je NC10. Vervolgens gewoon Setup.exe aanklikken en de installatie begintVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:07:
Even een vraag. Gaan jullie bij het software installeren gebruik maken van een externe DVD brander of iets anders? Ik heb namelijk een legale Office 2003 en 2007 hier op CD. Kan ik deze ook op een USB zetten en dan op de Samsung NC10 installeren? Of gaat dat te moeilijk?
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Dus we nemen aan dat we een volledige (foto) review kunnen verwachten voor 12 uurJarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:24:
ben ik de 1e die kan melden dat ie z'n zwarte nc10 binnen heeft?
kan nu bevestigen dat ie, helaas, glossy is. wel sjiek om te zien!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:07:
Even een vraag. Gaan jullie bij het software installeren gebruik maken van een externe DVD brander of iets anders? Ik heb namelijk een legale Office 2003 en 2007 hier op CD. Kan ik deze ook op een USB zetten en dan op de Samsung NC10 installeren? Of gaat dat te moeilijk?
Ehh..Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:15:
[...]
Snelste manier is alle bestanden van de cd naar een map kopiëren en deze map via een usb stick kopiëren naar je NC10. Vervolgens gewoon Setup.exe aanklikken en de installatie begint
Wat denk je?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:31:
[...]
Ehh..
Waarom niet de externe DVD brander rechtstreeks aansluiten ?!?!
Ok dat is jammer, maar maakt natuurlijk niet heel erg veel uit.JarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:24:
Ik heb m ook binnen de zwarte ben bezig verbinding met internet te maken via wireless netwerk.JarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:24:
Verwijderd
Hulde voor de snelle foto's!JarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:35:
ok, bij deze even een paar snelle fotos, kan er geen hele shoot van maken aangezien ik op m'n werk zit
op de laatste foto kun je goed zien hoe glossy de bovenkant is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 6% gewijzigd door JarlSX op 19-11-2008 11:03 ]
Verwijderd
LOLJarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:02:
een van onze medewerksters kwam me halen, dat er een pakketje voor me was
dus ik zeg, "ah, da's m'n nieuwe laptop!"
zegt zij "nou, dat denk ik niet, het is een heel klein doosje"
maar t was 'm dus wel
[ Voor 52% gewijzigd door StephaN900 op 19-11-2008 11:42 ]
Toetsenbord is erg goed. kan zeker 2 uur.StephaN900 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:34:
Is het prima typen op dit toetsenbord 2 uur achter elkaar?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Ha! mijn vader belt net opJarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:02:
ik had niet eens gecheckt wanneer die van mij zou binnenkomen, code intikken op de site werkte niet en had geen tijd/zin om te gaan bellen
een van onze medewerksters kwam me halen, dat er een pakketje voor me was
dus ik zeg, "ah, da's m'n nieuwe laptop!"
zegt zij "nou, dat denk ik niet, het is een heel klein doosje"
maar t was 'm dus wel
edit: de binnenkant is inderdaad NIET glossy
Ik ben nu juist overtuigd dat ik voor de witte ga, vooral dat die wat minder kras- en vingerafdrukgevoelig is vind ik toch wel een voordeel.StephaN900 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:34:
Hmmm door die foto's heb ik eerlijk gezegd ook liever de zwarte versie, even kijken of die nog ergens op voorraad ligt.
Ik ben wel benieuwd hoe je de witte er na 3 maanden uit ziet. Of het dan een gele wordt met bruine plekken...StrayDog schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:39:
[...]
Ik ben nu juist overtuigd dat ik voor de witte ga, vooral dat die wat minder kras- en vingerafdrukgevoelig is vind ik toch wel een voordeel.
Hij was iets na 9 op mijn werk afgeleverd. Ik was er alleen zelf nog nietJarlSX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:24:
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Verwijderd
Ik zag deze bij de Wehkamp weet alleen niet zeker of die volledig USB isVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:31:
[...]
Zelf heb ik een mobiele DVD writer van Lite-On gekocht. Was maar zo'n 65 euro. Geen power-adapter nodig: voor gewoon lezen kan je met 1 USB aansluiting uit. Wil je ook schrijven, dan moet je beide USB-stekkers op je NC10 aansluiten (omdat elke USB volgens specificaties maar 500mV kan/mag leveren). Werkt perfect en zo heb je zelf een compacte brandertje zonder ook maar een power adapter nodig te hebben.
Oh en ter info:
Ik kon hiermee ook booten.
EiSl
Verwijderd
Een review van het apparaat:Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:29:
[...]
Ik zag deze bij de Wehkamp weet alleen niet zeker of die volledig USB is
Tip: morgen vanaf 07:30 uur 10% korting op alles bij Wehkamp
Die heeft een gewone adapter die naar het stopcontact moet. Zeer goed apparaat verder. ik had de mijne voor 40 euro gekocht bij Computerland.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:29:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 19-11-2008 13:47 ]
Verwijderd
Iemand ervaring met en een link voor een goede DVB-T ontvanger via USBsalimrmaf schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:08:
Bedankt voor de foto's. Helemaal top is dat ik mijn post zie op je NC10.![]()
De volgende upgrades zijn handig;
-320GB 7200RPM 16MB Cache Western Digital 2.5" Harde Schijf
-2GB 6400mhz SO-DIMM RAM
-Bluetooth draadloze muis.
-Externe slimline DVD-Brander via USB.
-DVB-T ontvanger via USB
...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 13:58 ]
Verwijderd
jammer dat hij in het stopcontact moet. geen optie voor mijPhilflow schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:45:
[...]
Die heeft een gewone adapter die naar het stopcontact moet. Zeer goed apparaat verder. ik had de mijne voor 40 euro gekocht bij Computerland.
pricewatch: Samsung SE-S224Q
Je kan altijd nog het stuk snoer tussen de adapter en het stopcontact vervangen voor een kort stukje als het te lang isHot Pixel schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:55:
Ik heb de mijne ook mogen ontvangen vandaag (ik ben er nu ook op aan het typen (h)).
Ik merk wel dat de toetsen wat kleiner zijn (tjsa...worstevingertjes), maar ik verbaas me over hoe weinig fouten ik eigenlijk maak. Heeft dus even tijd nodig.
Helaas is de deksel dus glossy, zoals iemand eerder al had aangegeven. Moet zeggen dat de vingerafdrukken best moeilijk weg te halen zijn. Even zoeken naar een netbook-condoom ofzo. Want hij mag er natuurlijk niet uitzien alsof 'ie gebruikt word
Oplader heeft een lekker lang snoer, wat vervelend is tijdens het reizen, maar erg prettig op locatie. Houdt er echter wel rekening mee.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
hoi, ik heb de dvb-t ontvanger van freecom erop aangesloten en werkt zonder haperen of stotenVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:47:
[...]
Iemand ervaring met en een link voor een goede DVB-T ontvanger via USB
Edit: ik kwam deze tegen bij Dixons, is het wat...
Edit: idem voor een portable DVD Brander via USB
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij exact hetzelfde! Ook een witte.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:06:
zit ik f*cking 3 weken te wachten op deze zwarte samsung, wordt de bestelling 2 keer uitgesteld door modern krijg ik vandaag eindelijk hem binnen, doe de doos open.... zit er zo'n lelijke witte in... bah
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Bij mijn weten bestaan die niet. Ik zou ook voor een losse antenne kiezen gezien mijn ervaringen met digitenne.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:15:
Ik zoek ook een dvb-t usb stick voor mijn NC10,
het liefst zoek ik er 1 waar je een antenne al op de usb stick zelf hebt zitten,
die je zeg maar omhoog moet trekken, bestaan deze??
Deze een tijd geleden bij DE gekocht doet het prima op mijn EEE 900 in Nederland en Frankrijk.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:24:
[...]
Bij mijn weten bestaan die niet. Ik zou ook voor een losse antenne kiezen gezien mijn ervaringen met digitenne.
Kun je nog een beetje fine-tunen.
Kijk hier anders eens: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.dvb-t
Deze winkel is erg goedkoop en betrouwbaar.
Dan kom je volgens mij bij LG uit voor 65 euro ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:02:
[...]
jammer dat hij in het stopcontact moet. geen optie voor mij
Maar dan kun je alleen ned 1,2 en 3 kijken?ribbekassie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:54:
[...]
Deze een tijd geleden bij DE gekocht doet het prima op mijn EEE 900 in Nederland en Frankrijk.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8440
ja inderdaad, dat zou veel korter kunnen. Als iemand een plek weet waar je voor weinig een kort netsnoertje kunt bestellen hoor ik het graag.Hot Pixel schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:55:
Oplader heeft een lekker lang snoer, wat vervelend is tijdens het reizen, maar erg prettig op locatie. Houdt er echter wel rekening mee.
[ Voor 65% gewijzigd door Philflow op 19-11-2008 16:05 ]
ik kan, gelukkig, melden dat dat niet zo is. hij gaat niet aan als ie dicht isDFS schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:39:
Hoe zit het eigenljk met de aan knop aan de zijkant. Gaat de nc10 aan als je erop drukt wanneer de klep dicht zit? Dit zou niet echt handig zijn voor vervoer in een tas oid.
Volgens mij kun je bij MM altijd gebruik maken van de laagste prijs garantie. Bij It's is ie 389 ofzo.noppus schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:09:
[...]
In Ede was hij gisteren € 419. Inclusief de korting voor de notebook countdown of zo.
Verwijderd
Op de website van digitenne (KPN) kun je ook een usb ontvanger kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 16:24 ]
Thanks voor de tip! Wel prijzig 169,- euro met 90 euro retour.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:24:
[...]
Op de website van digitenne (KPN) kun je ook een usb ontvanger kopen.
Glossy vind ik ook mooi, ik heb een Iphone en psp (zwart) alleen je blijft poetsen en op een gegeven moment gaat dat best wel irriteren.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:52:
Ik vind het glossy juist mooi. net als de tv's van samsung.
mijne moet tussen 12 en 15 uur komen dus ik wacht in spanning af...
Verwijderd
Helaas geldt dit volgens mij alleen voor filialen binnen de regio, net zoals de laagste prijsgarantie die alleen geld voor winkels in de betreffende regio (voor zover ik op de hoogte ben van de MMPhilflow schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:18:
[...]
Volgens mij kun je bij MM altijd gebruik maken van de laagste prijs garantie. Bij It's is ie 389 ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 16:50 ]
Verwijderd
Volgens mij trekt die zijn voeding van een externe voedings adapter.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:29:
[...]
Tip: morgen vanaf 07:30 uur 10% korting op alles bij Wehkamp
Ja dat klopt maar vrijwel iedere regio heeft een It's http://www.itsonline.nl/winkels/Daniël E schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:49:
[...]
Helaas geldt dit volgens mij alleen voor filialen binnen de regio,
Verwijderd
Bedankt, gelijk besteldribbekassie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:14:
ribbekassie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:54:
[...]
Deze een tijd geleden bij DE gekocht doet het prima op mijn EEE 900 in Nederland en Frankrijk.
Maar dan kun je alleen ned 1,2 en 3 kijken?
Klopt en een regionale zender, maar in Frankrijk zijn acht "free to air" kanalen alhoewel die niet allemaal overal te ontvangen zijn leek mij dat wel leuk om die daar te bekijken en de DVB-T usb stick van DE was goedkoop
Verwijderd
Dat is niet wat ik bedoel..ribbekassie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:54:
[...]
Heb vanochtend mijn zwarte NC10 in ontvangst mogen nemenWillaaam schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:15:
Ik heb er gisterochtend ook eentje gekocht, tot nu toe erg tevreden mee!
Voor het brakke geluid, ik heb het geluid geanalyseerd en daarna een correctie gemaakt (voor zover mogelijk) in de equaliser van de realtek driver. Het klinkt nog steeds beroerd maar het is nu een stuk minder erg dan het was in ieder geval!
Voor de liefhebber: [afbeelding]
Overigens heb ik soms het probleem dat na standby heel networking gecrasht is in xp. Iemand soortgelijke ervaringen?
De dvb-t ontvanger kan worden aangesloten met een kort usb snoertje maar kan ook direct in de usbpoort worden gestoken.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:06:
[...]
Dat is niet wat ik bedoel..
Ik zoek er 1 waar je nix los aan hoef te koppelen, gewoon een antenne omhoog trekken die dan aan de ontvang vast zit..
bestaan die?
Plotseling kon ik niet meer advanced scrollen en zoomen met het touchpad. Al snel bleek dat de Synaptics touchpad v7.2 was verdwenen (Synaptics heeft recentere versie). Reinstall touchpad Samsung driver 11.1.3.2 bleek geen oplossing. Ik heb vandaag weliswaar software toegevoegd (o.a software firewall, sideslide & regseeker), maar geen USB muis. Waaraan het probleem te wijten is weet ik (vooralsnog) niet. Ik heb inmiddels maar een restore gedaan van 2 dgn geleden, waarna ik weer de volledige functionaliteit van het touchpad tot mijn beschikking heb ;-)Chakotay schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:32:
[...]
Daar had ik nog even mee gespeeld inderdaad, Synaptics heeft altijd wel leuke controls voor hun touchpads. Alleen even over de multitouch-mogelijkheden heengekeken blijkbaar
Verwijderd
Ja, maar gelukkig laat hij zich dan tenminste de-installeren, dat lukte zonder een poging tot aanmelding bij mij in ieder geval niet. Op dit moment draait nu AVG overigensMaxPoweR schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:36:
Ik wil de meegeleverde McAfee registreren en updaten, maar hij geeft steeds aan dat er geen internet verbinding is, maar die is er wel. Iemand ook dit probleem tegen gekomen?
Ik draai er ook geen. Houdt je systeem toch weer ietsje sneller. Ik heb er wel 1 achter de hand als ik eens een keer een verdachte file download. Dat er mensen zijn die zelfs betalen voor een virus scanner verbaast me nog meer.Hot Pixel schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:54:
Waarom draaien mensen eigenlijk een virusscanner? Heb er werkelijk nog nooit eentje nodig gehad.
Verwijderd
Die 90 euro gaan toch nog van die 169,- af ?Philflow schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:28:
[...]
Thanks voor de tip! Wel prijzig 169,- euro met 90 euro retour.
Verwijderd
Dacht ik ook ja.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:13:
[...]
Die 90 euro gaan toch nog van die 169,- af ?
de FN toets in combinatie met de F8 toetsVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:22:
Silent mode? Hoe doe ik dat?
pff moet nog veel leren
Verwijderd
Thanks.jaroen89 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:28:
[...]
de FN toets in combinatie met de F8 toets
Verwijderd
Je vrouw of de nc10?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:22:
Nou sinds vandaag is mijn vrouw een eigenaar van de NC10..
Lekker dingetje
Dat ziet er gelikt uit. Zou de warmte nog wel fatsoenlijk afgevoerd kunnen worden?renzo4000 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:29:
Voor de "glossy angst" ... hier is een oplossing: http://nl.youtube.com/watch?v=f8BfcVCI5NI
Wat ik mij af vraag, staat er op de doos wel het typenummer van de witte? Dus NC10-KA04NL? Of staat op de doos dat het een NC10-KA06NL is (de zwarte)?supershoe schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:16:
[...]Bij mij exact hetzelfde! Ook een witte.
Vrijdag wordt hij omgeruild als het goed is...
Toevallig, ik ookGhostfury schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:24:
Had een zwarte besteld, maar kreeg een witte. Ik denk dat ik toch die witte blijf houden, want glossy pianozwart is niet echt mijn ding. Witte variant ziet er erg stylish uit.
Verwijderd
Hier gebruik ik VLC Player draait prettig en goed ieder type video bestand.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:37:
ik zoek nog een leuk simpel programma'tje om films af te spelen? heeft iemand een suggestie? het mooiste zou zijn als deze ook .iso's afspeelt. Mijn doel is om vanaf een externe hdd films te kunnen laden maar een aantal zijn ook .iso bestanden.
wat mij nog opviel is dat de nc10 de laatste keer niet uitging toen ik hem afsloot. heeft iemand dit ook meegemaakt? hij bleef hangen op het scherm "windows wordt afgesloten"...
verder ben ik zeer tevreden over de nc10, petje af hoor.
Zeer zeer zeeeer gelikt!renzo4000 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:29:
Voor de "glossy angst" ... hier is een oplossing: http://nl.youtube.com/watch?v=f8BfcVCI5NI
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het mooiste vind ik VLC want die speelt alles zonder dat installatie of codecs nodig zijn.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:37:
ik zoek nog een leuk simpel programma'tje om films af te spelen? heeft iemand een suggestie?
[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 20-11-2008 06:29 ]
Verwijderd
Beide
Op de doos staat KA04-NL, de witte dus. Modern heeft er gewoon een sticker op geplakt dat het een zwarte is. Mooi niet dus.arnoud_h schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:49:
[...]
Wat ik mij af vraag, staat er op de doos wel het typenummer van de witte? Dus NC10-KA04NL? Of staat op de doos dat het een NC10-KA06NL is (de zwarte)?
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Probeer xbmc eens. Dit programma kan zo'n beetje alles afspelen waaronder iso's. Te vinden op xbmc.orgVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:37:
ik zoek nog een leuk simpel programma'tje om films af te spelen? heeft iemand een suggestie? het mooiste zou zijn als deze ook .iso's afspeelt. Mijn doel is om vanaf een externe hdd films te kunnen laden maar een aantal zijn ook .iso bestanden.
wat mij nog opviel is dat de nc10 de laatste keer niet uitging toen ik hem afsloot. heeft iemand dit ook meegemaakt? hij bleef hangen op het scherm "windows wordt afgesloten"...
verder ben ik zeer tevreden over de nc10, petje af hoor.
Verwijderd
bedankt! xbmc en VLC zijn dus mijn opties. vanmiddag eens kijken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:40:
[...]
Probeer xbmc eens. Dit programma kan zo'n beetje alles afspelen waaronder iso's. Te vinden op xbmc.org
Misschien draait het leuk op een nc10.
Zelf krijg ik de samsung vandaag en dit is het eerste programma dat er bij mij op gaat.
ik heb gisteren ook VLC geinstalleerd, maar een avi draaien via het netwerk gaat niet echt lekker. heb 54mbit netwerk, is dat te traag?funrider schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:15:
Hier gebruik ik VLC Player draait prettig en goed ieder type video bestand.
Bij mij werkt dat als een trein. Misschien ligt het eraan dat ik scroll in firefox, met smooth scrolling aangevinkt.robhof schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:55:
-scrollfunctie touchpad; ik word hier helemaal gestoord van! Hebben de meeste mensen deze uitgezet dat er zo weinig gemor over is, of ben ik erg ongeduldig en is het gewoon wennen?
Ik had daar geen last van en ik gebruik bijna altijd tap to click. maar je bent igg niet de enige:robhof schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:55:
-knop bij touchpad; deze komt nogal fragiel over. Als je het linkergedeelte indrukt, komt rechts erg ver omhoog (en andersom). Het lijkt erg los te zitten. Exemplarisch, of hebben anderen dit ook?
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 20-11-2008 10:11 ]
Verwijderd
Ja maar toch wel leuk als ik er ook op kan internettenJarlSX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:14:
osx draait er wel op, werkt alleen wifi niet...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nog niks over netwerk kunnen draaien. Ik had wat probleempjes om te connecten. Dus heb video usb stick direct op netbook gedraaid.JarlSX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:54:
[...]
ik heb gisteren ook VLC geinstalleerd, maar een avi draaien via het netwerk gaat niet echt lekker. heb 54mbit netwerk, is dat te traag?
of moet ik bepaalde instellingen doen?
Vind office 2007 ook drama om op te werken net vandaag helaas op werk over moeten gaan. Thuis op 'desktop' en nu ook op mn samsung netbook Office 2003 draait heerlijk snel en is top! Overigens Photoshop CS2 draait ook prima al duurt het opstarten wel ff iets langer maar was te verwachten.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:54:
ik heb trouwens office 2007 er meteen weer afgehaald. wat een onduidelijke layout zeg. ik vind het echt 3x niks. inmiddels weer terug naar office 2003.
Merk je ook qua snelheid verschil? Gebruik office2007 nu al een tijdje op mn desktop en ben er inmiddels wel aan gewend, maar als office2003 veel sneller is ga ik die maar installeren.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:54:
ik heb trouwens office 2007 er meteen weer afgehaald. wat een onduidelijke layout zeg. ik vind het echt 3x niks. inmiddels weer terug naar office 2003.
je geeft het zelf al aan?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:04:
Kan iemand me helpen?
Als ik met mijn NC10 een wireless verbinding maakt met mijn wifi thuis lukt het niet..
Via de bijgeleverde software wil ik een verbinding maken met mijn wifi,
mijn wifi heeft een WPA beveiliging, met 10 karakters.
Als ik in het samsung tooltje mijn netwerk
selecteer en vervolgens mijn code bij WEP intik, geeft hij aan dat ik minimaal 13 karakters moet opgeven (64bits) terwijl mijn code toch echt 10 karakters is!!
Als ik 32bits selecteer kan ik maar maximaal 5 karakters intikken.
Hoe kan dit?
Via de windows zero methode kan ik wel connecten met mijn wifi met mijn 10 karakterscode.
Ik ben niet van plan om mijn wifi te veranderen voor dit probleem.
Ik gebruik het standaard windows tooltje en dat werkt prima.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:04:
selecteer en vervolgens mijn code bij WEP intik, geeft hij aan dat ik minimaal 13 karakters moet opgeven (64bits) terwijl mijn code toch echt 10 karakters is!!
Verwijderd
of het echt sneller is durf ik zo niet te zeggen. mijn oordeel zou dan gevoelsmatig zijn. (gevoelsmatig lijkt het ietsje sneller). verwacht geen schrikbarende verschillen.Nss schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:35:
[...]
Merk je ook qua snelheid verschil? Gebruik office2007 nu al een tijdje op mn desktop en ben er inmiddels wel aan gewend, maar als office2003 veel sneller is ga ik die maar installeren.
Verwijderd
Duidelijk, dankje. Ga dan toch voor Office 2007, maar moet de NC10 eerst nog halenVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:54:
[...]
of het echt sneller is durf ik zo niet te zeggen. mijn oordeel zou dan gevoelsmatig zijn. (gevoelsmatig lijkt het ietsje sneller). verwacht geen schrikbarende verschillen.
Verwijderd
Kun je niet ergens kiezen voor een HEX of ASCII ingave ? HEX = 10 karakters, ASCII = 13.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:04:
Kan iemand me helpen?
Als ik met mijn NC10 een wireless verbinding maakt met mijn wifi thuis lukt het niet..
Via de bijgeleverde software wil ik een verbinding maken met mijn wifi,
mijn wifi heeft een WPA beveiliging, met 10 karakters.
Als ik 32bits selecteer kan ik maar maximaal 5 karakters intikken.
Hoe kan dit?
Via de windows zero methode kan ik wel connecten met mijn wifi met mijn 10 karakterscode.
Ik ben niet van plan om mijn wifi te veranderen voor dit probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door sanook op 20-11-2008 14:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq