Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Heb mijn samsung nu net een paar dagen en alles ging goed tot vanmiddag.

Als windows is op gestart gaat ie naar 5 min in eens down. Soort core dump. Gelijk blauwe scherm en daarna start ie weer op en weer een paar min. weer down etc etc.

Heeft iemand dit ook al een keer mee gemaakt?
OF hebben jullie tips?

gr.
Salie-d

ps: heb geen rare dingen draaien, standaard OS opgelaten en Office + fire fox bij toegevoegd.
maar dit draait al een paar dagen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnStaakke schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:16:
Ik heb nu deze geheugenupgrade voor ogen: pricewatch: Kingston ValueRAM KVR667D2S5/2G

Is dat de goeie voor de NC10?
Yup, net hier besteld:
http://www.simmcity.nl/?mod=4231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Misschien weet je het al maar meer dan 1GB heeft nut heeft voor XP, tenzij je applicaties het daadwerkelijk nodig hebben... Voor Vista is het een ander verhaal.
MaxPoweR schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:51:
Voor degene die nog een goedkoop tasje zoekt, ik heb vandaag een Case Logic gekocht en de NC10 past er perfect in, hij kost maar 9 euro. http://www.alternate.nl/h...RE&l1=Notebooks&l2=Tassen
Goede tip. Thanks. Geen schouderband zo te zien? dat is wel jammer.

[ Voor 33% gewijzigd door Philflow op 22-11-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een leuke gadget voor bij de NC10 :9~ klik op de foto voor een grotere afbeelding

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_SuperDriverBox2OpBD.jpg

Hier wat meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:19:
Hi,

Heb mijn samsung nu net een paar dagen en alles ging goed tot vanmiddag.

Als windows is op gestart gaat ie naar 5 min in eens down. Soort core dump. Gelijk blauwe scherm en daarna start ie weer op en weer een paar min. weer down etc etc.

Heeft iemand dit ook al een keer mee gemaakt?
OF hebben jullie tips?

gr.
Salie-d

ps: heb geen rare dingen draaien, standaard OS opgelaten en Office + fire fox bij toegevoegd.
maar dit draait al een paar dagen zo.
---------------------
Nou na een paar keer achter elkaar rebooten doet alles weer normaal!

Ga nu wel na denken om een externe cd te kopen want anders wordt het wel lastig met her-installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-08 07:18
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:32:
[...]
Nou na een paar keer achter elkaar rebooten doet alles weer normaal!

Ga nu wel na denken om een externe cd te kopen want anders wordt het wel lastig met her-installatie.
Hoezo? Je hebt een backup van de beginstand toch op de harde schijf staan? Als je wilt kun je met de Samsung Recovery Solution software zo weer terug naar een eerdere situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu naast windows vista ook windows 7 geinstalleerd...
Werkt ook prima met de nc10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik heb op mijn NC10 me eigen versie van WinXP pro erop gezet (nLite)
Maar nu vroeg ik me af, als ik dat Samsung Recovery Solution installeer, kan ik dan ook weer terug naar de staat zoals ie 'out of the box' was? Heb namelijk wel een image op die EISA(?) partitie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn NC10 nu sinds donderdag, ben er zeer content mee :)

Accuduur is ideaal, ik heb een schooldag 4 zitten tikken in Word en thuis nog 2,5 uur op volle prestaties software installeren e.d.
Prestaties vallen me zeer zeker niet tegen, voor dat geld :*)

Vanaf morgen gaat 'ie iedere dag mee naar school.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 17:51 . Reden: foutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Willaaam schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:15:
Voor het brakke geluid, ik heb het geluid geanalyseerd en daarna een correctie gemaakt (voor zover mogelijk) in de equaliser van de realtek driver. Het klinkt nog steeds beroerd maar het is nu een stuk minder erg dan het was in ieder geval!

Voor de liefhebber: [afbeelding]
Kan deze equalizer foto niet in de startpost gezet worden. Als je deze instellingen overneemt klinkt het geluid zooooveel beter. Thanks Willaaam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
MaxPoweR schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:51:
Voor degene die nog een goedkoop tasje zoekt, ik heb vandaag een Case Logic gekocht en de NC10 past er perfect in, hij kost maar 9 euro. http://www.alternate.nl/h...RE&l1=Notebooks&l2=Tassen
Ik heb de iets grotere gekocht van CaseLogic bij Dixons voor 10-12inch kost wel 34.99 . Iets meer ruimte vreesde voor rits die lak zou beschadigen. Overigens ligt die van 9 euro bij Dixons voor 19.99. NC10 is weliswaar weer goedkoper bij Dixons dan bij Alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de knoop ook doorgehakt :) : Ik heb via pixmania de zwarte nc10 besteld, met franse Azerty dus, en een franse XP. Hopelijk dat het niet te lastig wordt, ik hoop namelijk dat ik geen garantie zal moeten gebruiken vanuit België, en ik hoop dat ik een Nederlandse Xp kan valideren met de key van de franse xp. Anders wordt het weer zoeken op het net voor een safe versie, eventueel een xp-lite ofzo. :?
En ik hoop echt dat pixmania haar job een beetje goed doet, dus geen troubles bij de levering ed.

Ik heb voor betaling onder rembours gekozen, dat wil zeggen dat ik betaal aan de koerier. Heb ik eigenlijk het recht om de doos te openen voordat ik het geld overhandig? Stel dat ik zie dat die doos al eens open is geweest en terug dicht geplakt, moet ik mij dan zorgen maken? Heb verhalen gelezen over pixmania... :/

Ik laat nog wel weten hoe het zal verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:31:
Ik heb de knoop ook doorgehakt :) : Ik heb via pixmania de zwarte nc10 besteld, met franse Azerty dus, en een franse XP. Hopelijk dat het niet te lastig wordt, ik hoop namelijk dat ik geen garantie zal moeten gebruiken vanuit België, en ik hoop dat ik een Nederlandse Xp kan valideren met de key van de franse xp. Anders wordt het weer zoeken op het net voor een safe versie, eventueel een xp-lite ofzo. :?
En ik hoop echt dat pixmania haar job een beetje goed doet, dus geen troubles bij de levering ed.

Ik heb voor betaling onder rembours gekozen, dat wil zeggen dat ik betaal aan de koerier. Heb ik eigenlijk het recht om de doos te openen voordat ik het geld overhandig? Stel dat ik zie dat die doos al eens open is geweest en terug dicht geplakt, moet ik mij dan zorgen maken? Heb verhalen gelezen over pixmania... :/

Ik laat nog wel weten hoe het zal verlopen...
Waarom geen nc10 in combi met een los azerty mini-toetsenbordje. Volgens mij heb je nu een hele hoop onzekerheden... vanuit Nederland een Belgische garantie aanspreken (of is het andersom?), een Franse XP die wordt vervangen door een NL versie en vervolgens activeren met een Franse key (lukt dat? ik verwacht het niet), onzekere leverancier zeg je zelf.
De doos mag je officieel NIET openmaken voordat je hebt betaald. Bij mij zat er op de samsung doos een verzegeling (sticker) van samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Vinze schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:36:
Ik heb op mijn NC10 me eigen versie van WinXP pro erop gezet (nLite)
Maar nu vroeg ik me af, als ik dat Samsung Recovery Solution installeer, kan ik dan ook weer terug naar de staat zoals ie 'out of the box' was? Heb namelijk wel een image op die EISA(?) partitie staan.
Ja, dat kan. Daar hoef je niet eens de SRS voor te herinstalleren, want je kunt ook gewoon met F4 ingedrukt opstarten, want op die verborgen partitie staat het programma zelf ook.

En je kunt ook van je huidige situatie met hetzelfde programma een backup maken naar een externe USB schijf of een DVD, en dan kun je zelfs vrij eenvoudig wisselen tussen verschillende omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:59:
[...]
een Franse XP die wordt vervangen door een NL versie en vervolgens activeren met een Franse key (lukt dat? ik verwacht het niet),
Volgens mij werk dat wel, ik heb weleens een nl XP met japanse key geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

MaxPoweR

-=StopTech=-

funrider schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:22:
[...]

Ik heb de iets grotere gekocht van CaseLogic bij Dixons voor 10-12inch kost wel 34.99 . Iets meer ruimte vreesde voor rits die lak zou beschadigen. Overigens ligt die van 9 euro bij Dixons voor 19.99. NC10 is weliswaar weer goedkoper bij Dixons dan bij Alternate.
Voor die 9 euro kon ik hem niet laten staan, ik gebruik hem puur voor bescherming in mijn rugzak, er zit trouwens onder de rits een bescherming zodat de netbook de rits niet raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrayDog schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:04:
Is er nog meer mensen opgevallen dat het zwarte randje dat rond het display van de NC10 loopt, niet 100% symmetrisch is?
Bij alle 3 de NC10's die ik gezien heb, was de rand links beneden iets "breder" dan rechts beneden.
Het gaat trouwens om misschien een paar tiende millimeter verschil, maar omdat ik erg gevoelig/mierenneukerig ben voor dat soort dingen, viel het mij op, andere mensen die bij mij waren zagen het helemaal niet.

Kunnen andere eigenaren hier misschien eens kijken hoe dat bij hun NC10 is, of een closeup van het dislay plaatsen?
Om het zeker te weten kan je het wellicht nameten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:25:
Nice, maar hoe zit het met de drivers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Hoe draaien bij jullie youtube (flash) filmpjes in firefox? Bij mij niet echt vlotjes. Geluid wel. Beeld minder. Viel me vandaag pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Wat betekent die EISA in de recovery partitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

funrider schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:09:
Hoe draaien bij jullie youtube (flash) filmpjes in firefox? Bij mij niet echt vlotjes. Geluid wel. Beeld minder. Viel me vandaag pas op.
Nieuwe driver is misschien beter, de WLAN driver zorgt ervoor dat ik nu 5 ipv 4 netwerken in de omgeving zie. Drivers staan op de Samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Nc10 Intel 5330 upgrade
Als je een beetje handig bent kun je de netwerkkaart upgraden voor een krachtiger signaal :9~

Edit: Ook is het 3g HSDPA slot te zien op 1 van de foto's 8) Of je er al iets mee kan weet ik niet :?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:59:
[...]

Om het zeker te weten kan je het wellicht nameten :?
Zo nauwkeurig kan ik niet meten, het is maar een heel klein verschil: als ik rechts onder de hoek van het display vergeleek met linksonder, zag ik dat linksonder het zwarte randje net een heel klein beetje breder was.
Maar omdat ik het bij 3 NC10's gezien heb (alle 3 wit overigens), vrees ik dat ze het allemaal hebben en ik ben nu eenmaal zo'n idioot die zich aan zo iets gaat ergeren terwijl de meeste andere mensen het niet eens zien.
Daarom zou ik graag eens een goede close-up foto van het display zien van iemand die zegt dat dat bij zijn NC10 niet zo is.

[ Voor 61% gewijzigd door StrayDog op 23-11-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou eigenlijk ook in de startpost moeten komen. Waar heb je dit eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoud_h schreef op zondag 23 november 2008 @ 00:14:
[...]

Hoezo? Je hebt een backup van de beginstand toch op de harde schijf staan? Als je wilt kun je met de Samsung Recovery Solution software zo weer terug naar een eerdere situatie.
Hey Around_h.

Thanks for the tip! Heb net recovery gedraaid. Kijken hoe dit nu gaat.
Maar als windows niet meer opstart hoe kan ik dan als nog de Samsung Recovery Solution software?
Dat gaat dan toch niet meer?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

MaxPoweR

-=StopTech=-

funrider schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:09:
Was mij al eerder opgevallen, beeld loopt niet vloeiend zowel met Internet Explorer, Firefox, Maxthon, had dit al eerder gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:00:
[...]

Nice, maar hoe zit het met de drivers ?
zoals ik ook eerder had vermeld, de meeste drivers zijn te installeren onder vista. alleen had een probleem met de touchpad drivers dus daar kan ik geen instellingen in veranderen. maar moet eens de tijd hebben dit rustig uit te zoeken.

Oftewel geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:48:
[...]

Hey Around_h.

Maar als windows niet meer opstart hoe kan ik dan als nog de Samsung Recovery Solution software?

gr
Dat gaat prima, probeer het maar, je win start niet op maar een dos emulatie en daarin zet ie xp terug vanaf de recovery partitie, normaal alleen zichtbaar in schijfbeheer in XP e.e.a staat ook vermeld in de manual rtfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:46:
[...]
Dit zou eigenlijk ook in de startpost moeten komen. Waar heb je dit eigenlijk vandaan?
Van een ander forum: http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=1011
MaxPoweR schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:48:
[...]
Was mij al eerder opgevallen, beeld loopt niet vloeiend zowel met Internet Explorer, Firefox, Maxthon, had dit al eerder gepost.
Flash 10 al geinstalleerd? staat je NC10 in performance mode?
Ik heb mijn NC10 niet meer maar youtube ging vlot voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrayDog schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:39:
[...]Daarom zou ik graag eens een goede close-up foto van het display zien van iemand die zegt dat dat bij zijn NC10 niet zo is.
Hier. Sorry voor de crappy foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Sinds ik mijn nc10 heb heb ik nog geen drivers geïnstalleerd oid.
Wat moet ik nog gaan installeren?
Welke drivers raden jullie mij aan?
Alsjeblieft met linkjes voor download. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

EdwardvGelder schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:28:
2 finger scroll, als je dat wilt, is een paar keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen nodig als je er een ander OS opzet zoals bijv. Vista, de links staan een paar posts terug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Sowieso de schermdriver en wlan updaten, die nieuwere versies hebben de voorkeur. Juist bij nieuwe apparaten verschijnen er om de haverklap updates, niet voor nix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

[...]

Hey Around_h.

gr
Kan trouwens ook booten vanaf de USB stick met daarop Bart's PE builder. BIOS boot device priorities
optie 6 en dan met F6 naar boven verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

foutje. verkeerd gemeten

[ Voor 158% gewijzigd door Philflow op 23-11-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
En wat concludeer je hieruit? Want ik vind het nogal een nutteloze test om eerlijk te zijn, sowieso hangt het maar net af op welke site je zit. En je vertelt er ook niet bij wat al die andere applicaties dan wel niet zijn, want bijvoorbeeld een film afspelen kost meer dan een muziekje natuurlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

dat het geen zin heeft om meer dan 1GB te draaien op een netbook met XP. Tenzij je met Photoshop flinke afbeelding gaat editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Philflow schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:58:
[...]

dat het geen zin heeft om meer dan 1GB te draaien op een netbook met XP. Tenzij je met Photoshop flinke afbeelding gaat editen.
Met een atom?! Maar, ik begrijp je punt.

Ik kan jullie trouwens geen iTunes aanradne op deze netbook. Hij is daar ietsje te langzaam voor. Ik heb nu Foobar2000 maar geinstalleerd met Columns UI om hem een beetje op itunes te laten lijken. Ik vind het wel erg mooi werken dat foobar. Alleen hij heft wat tags mis, maar ik moet sowieso mijn muziekcollectie een keer met een fatsoenlijk programma bewerken.

Dus, voor muziek gebruik je Foobar2000 + Columns UI + foo_uie_quicksearch.

Weet iemand trouwens of Office 2007 (word vooral) goed draait. Met goed bedoel ik dat je er nog een beetje op kunt typen of dat het daar te traag voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005

Hot Pixel

King of no pants

Allicht maakt het voor gamen uit met het oog op de shared memory van de videokaart (o.a.)?

Overigens Phil; waarom heb je'm weggedaan? Ik dacht dat je'm zou houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuke website (vooral het forum is handig)

http://www.sammynetbook.com/news.php

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Hot Pixel schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:05:
Overigens Phil; waarom heb je'm weggedaan? Ik dacht dat je'm zou houden?
Dacht ik ook, maar kreeg een goed bod. Ik koop waarschijnlijk weer een zwarte, want ik vind het een erg leuk dingetje. Hoewel de Asus 1002 lijkt me ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels xbmc mediacenter geinstalleerd. Dit werkt perfect. Je kunt hiermee mp3's, foto's, allerlei videoformaten, iso's, dvd's etc. afspelen.
Ook kun je netwerk drives (ook samba) via wifi benaderen en de bestanden of dvd-images daarop afspelen op de nc10.
xbmc is open source en o.a. NL-talig. Hier te vinden: www.xbmc.org
Wanneer je na installatie het programma opstart krijg je een foutmelding over een ontbrekende dll (dat schijnt een rechtenkwestie te zijn) dit bestand, MSVCR71.dll , kun je gewoon van je desktop xp machine halen en in de installatie map plaatsen van xbmc.
Hierna werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BlackWhizz schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:04:
[...]

Weet iemand trouwens of Office 2007 (word vooral) goed draait. Met goed bedoel ik dat je er nog een beetje op kunt typen of dat het daar te traag voor is?
Office 2007 + Vista SP1 draait super op mijn Sammy, wel 2gig ram erin.

Al een paar weken mijn MacBook Air niet meer gebruikt :| ongelooflijk dat een 400€ netbookje zo goed kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Philflow schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:13:
Dacht ik ook, maar kreeg een goed bod. Ik koop waarschijnlijk weer een zwarte, want ik vind het een erg leuk dingetje. Hoewel de Asus 1002 lijkt me ook interessant.
Dan had je deze zeker ook al gelezen? Wat trekt jou aan de 1002 eigenlijk? Design of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Hmmm.. ik lees hier wel erg uiteenlopende ervaringen over Office op de NC10. Ik heb ook interesse in zo'n leuk speeltje, en wil 'm dan gebruiken met Office 2007. Met name vanwege Outlook. Ik zie geen meerwaarde van Vista, en daarbij wordt de nettop met XP geleverd.
Dus: waarom is NC10 + WinXP + Office2007 wel of juist niet goed werkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Hot Pixel schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:20:
[...]
Dan had je deze zeker ook al gelezen? Wat trekt jou aan de 1002 eigenlijk? Design of iets anders?
Thanks voor de link! nog niet gezien. Ik ben erg tevreden over de Samsung maar de touchpad kan beter. En de Asus heeft wel een goed en groter touchpad. De gewone 1000 vind ik log ogen en te zwaar, maar de 1002 is een stuk beter. Ben benieuwd wat ie gaat kosten, als het te duur wordt blijft de NC10 mijn favoriet. Het wordt trouwens ook wel tijd dat de MSI met 6 cell komt. Ga je zelf ook een netbook nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Bij mij doet hij het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
De touchpad van de samsung is voor mij echt perfect hoor.
En ik heb worstevingertjes ;)
Ik weet niet wat mensen er niet goed aan vinden, ok hij is wat klein maar daar ben je na 2 minuten al aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Achja ik ben er ook aan gewend, maar als het even kan heb ik liever een grotere. En twee vinger gebaren zou ook handig zijn, zoals ik op m'n asus laptop heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Philflow schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:30:
[...]

Thanks voor de link! nog niet gezien. Ik ben erg tevreden over de Samsung maar de touchpad kan beter. En de Asus heeft wel een goed en groter touchpad. De gewone 1000 vind ik log ogen en te zwaar, maar de 1002 is een stuk beter. Ben benieuwd wat ie gaat kosten, als het te duur wordt blijft de NC10 mijn favoriet. Het wordt trouwens ook wel tijd dat de MSI met 6 cell komt. Ga je zelf ook een netbook nemen?
Ik heb de NC10 sinds de 19e. Ben er erg blij mee, met name het toetsenbord is erg lekker. Heb alleen een bloedhekel aan de glossy lid. Ding blijf je schoonmaken. Maar goed, binnenkort maar eens lekker stickers plakken ofzo. Maat van me had het over dat raamdecoratie-spul. Ook wel een leuk idee. Wie gaat't voor me proberen? >:)
De touchpad... tjsa, ik vind'm ook soms erg vervelend, vooral in het donker, omdat ik de randjes niet zo goed kan voelen (ik wil nog wel eens gitaar spelen => eelt), maar dat multitouch drivertje van eerder werkt toch wel prima eigenlijk. Heb pinch nu uitgezet, en de 'scrollbalk' aan de zijkant. Niet meer nodig ook, dus. Ook de acceleratie op max gezet.
En ik moet zeggen dat zelfs als ik mijn ini-mini (muis) heb aangesloten, ik voor het browsen steeds vaker de touchpad gebruik. Maar goed, ik kan me voorstellen dat het een dealbreaker is. Toetsenbord gebruik ik toch vaker (programmeren in het park/toilet/trein FTW).
Maar de argumenten over het gewicht, batterijleven, scherm, HD-ruimte, garantie en prijs waren te moeilijk te negeren voor

Maar goed, eindelijk een netbook gekocht dus. Had er al sinds de OG Netbook (Asus 7G) mijn oog op laten vallen. Na een jaar lang wachten en zoeken (slingerend tussen 7, 10, 12, 13, 14 en 15" laptops) heb ik toch eindelijk mijn speeltje hehe.

Nog even iets over de 1002 trouwens: hij wordt geleverd met een 2 cell hè, houdt er rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ja als het echt een 2 cell met slechte accuduur is, dan wordt het voor mij een zwarte NC10. Maar ik las ergens anders dat er gewoon een goede accu in zat, even afwachten.
Touchpad is niet echt een dealbreaker want ik kan er mee werken, maar goed een lekker groot touchpad met duidelijke randen en nog wat extra mutlitouch gestures is wel erg lekker. Vooral two finger left en right gebruik ik vaak voor pagina terug en vooruit. En voorzover ik weet kan dat niet met de NC10.

[ Voor 48% gewijzigd door Philflow op 23-11-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Philflow schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:46:

Flash 10 al geinstalleerd? staat je NC10 in performance mode?
Ik heb mijn NC10 niet meer maar youtube ging vlot voor zover ik weet.
Staat al Flash10 op. Maar heb wel lopen rommelen met Battery Manager had m op Customized eerder gezet en CPU speed op minimum gezet nu op Auto en probleem is weg. Flash filmpjes draaien weer perfecto 8)

[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 23-11-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:38:
Edit: Ook is het 3g HSDPA slot te zien op 1 van de foto's 8) Of je er al iets mee kan weet ik niet :?
Je mist de HSDPA kaart, de antenne's en de driver, dus nee, dat gaat niet opschieten denk ik.
[...]
Zoals al gezegd, door bij het opstarten F4 ingedrukt te houden start je vanuit de BIOS rechtstreeks op vanaf de recovery partitie. Je kunt zelfs de C: schijf wissen, dan nog kun je gewoon vanaf de recovery opstarten (als je de schijf opnieuw partitioneerd ben je deze mogelijkheid wel kwijt trouwens). Met de recovery software kun je dan ook proberen om alleen je Windows installatie te herstellen vanaf een backup zonder dat de documenten aangetast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij It's een zwarte gekocht voor €363,- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
arnoud_h schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:07:
[...]

Je mist de HSDPA kaart, de antenne's en de driver, dus nee, dat gaat niet opschieten denk ik.
als dat het enige is wat je mist kan je er dus juist wat mee, op ebay oid 3g kaartje halen en derin zetten is dan niet zo moeilijk..

echter vrees ik dat het niet zo simpel is, het lijkt alsof het fysieke slot er niet op zit waardoor je dus zou moeten gaan solderen ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:44:
Welke stad? Hebben ze ook witte op voorraad? Of was het online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Philflow schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:57:
Ja als het echt een 2 cell met slechte accuduur is, dan wordt het voor mij een zwarte NC10. Maar ik las ergens anders dat er gewoon een goede accu in zat, even afwachten.
Touchpad is niet echt een dealbreaker want ik kan er mee werken, maar goed een lekker groot touchpad met duidelijke randen en nog wat extra mutlitouch gestures is wel erg lekker. Vooral two finger left en right gebruik ik vaak voor pagina terug en vooruit. En voorzover ik weet kan dat niet met de NC10.
mwoah, Asus' accuduur is niet echt legendarisch tbh. Hun 12" aanbod geeft't na ~3.5 uur al op. Maar goed, de 1000H is natuurlijk een stuk beter (alleen de wind en de nc10 zijn beter uit mijn hoofd).
Maar 5 uur met een 2 cell? Lijkt me marketingpraat.
Die multitouchdriver werkt verder prima trounwes.
Opties in het menu zijn:
One+one finger (dus eerst de een neerzetten en met je andere vinger 'rechtsklikken')
Two+one finger (zelfde, maar dan met twee vingers)
Two- en three finger tap.
Zit soms nog wel eens te hannesen, maar dat is een kwestie van wennen.
Maar goed, de 1002 is wel sexy, dat moet ik wel zeggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoe presteert de laptop met Flash?
Werken bijv. flash-based spelletjes een beetje zoals bijv. te spelen op http://www.neopets.com/keyquest/redeem.phtml?
Ervaring leert dat dit Flash spelletje bijv. niet soepel draait op een P4 2.8Ghz, met 768mb ram. Mag ik verwachten dat het wel draait op de NC10?
Dan is het nl. een ideale laptop voor kinderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:44:
Hoe heb je dat gedaan? :P En welke It's dan eigenlijk? Elke It's hier in de buurt krijgt deze week slechts de witte binnen en kan over de zwarte nog niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teleluvr schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:56:
Hoe presteert de laptop met Flash?
Werken bijv. flash-based spelletjes een beetje zoals bijv. te spelen op http://www.neopets.com/keyquest/redeem.phtml?
Ervaring leert dat dit Flash spelletje bijv. niet soepel draait op een P4 2.8Ghz, met 768mb ram. Mag ik verwachten dat het wel draait op de NC10?
Dan is het nl. een ideale laptop voor kinderen!
Net even snel getest, spelen lopen soepel, maar persoonlijk vind ik het scherm iets te klein voor deze site. Sommige spellen passen niet volledig in het scherm en dan moet je tijdens het spelen ook nog naar onder of boven scrollen, niet echt gebruikersvriendelijk en leidt volgens mij snel tot irritatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
SneakyViper schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:51:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? :P En welke It's dan eigenlijk? Elke It's hier in de buurt krijgt deze week slechts de witte binnen en kan over de zwarte nog niets zeggen.
De It's in de binnenstad van Eindhoven had zaterdag minimaal 1 zwarte op voorraad, deze kostte daar dacht ik 394 euro (de exacte prijs weet ik even niet meer, maar was tussen 391 en 398 in). Ik heb 'm laten staan voor een andere koper :)

Wel leuk dat die telefoonverkoper met een opmerking kwam van "het grote voordeel van deze netbook is zijn 7 urige standby tijd". Op mijn opmerking dat ik hoopte dat het 7 uur werktijd was kwam toch nog wel een "oh ja", dat viel weer mee.

Ik zag trouwens die "stand-by tijd" ook nog in een folder van een telefoonwinkel voorbij komen.... Slordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboemel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 16:11
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:54:
[...]

Net even snel getest, spelen lopen soepel, maar persoonlijk vind ik het scherm iets te klein voor deze site. Sommige spellen passen niet volledig in het scherm en dan moet je tijdens het spelen ook nog naar onder of boven scrollen, niet echt gebruikersvriendelijk en leidt volgens mij snel tot irritatie ;)
Draaien hier ook goed. En met f11 is t bruikbare scherm net iets groter, scheelt iets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:25:
Wil ook Windows 7 proberen op de NC10, heb nu XP en Vista erop draaien, kan ik W7 als 3e OS erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Bedankt voor hulp aangaande mijn vraag. Ga dan toch maar de NC10 aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
En toen stond ie weer op 394 euro bij de its :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Bij It's in de winkel kan je wel goed afdingen, zie mijn eerdere post. Als het goed is kan ik 'm morgen afhalen, ik ben benieuwd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Op laptops zit weinig marge, winkeliers staan meestal niet open voor onderhandelingen over de prijs... zeker niet bij zo'n nieuw en gewild artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Kan wel zo zijn, maar 39 euro eraf (stond vorige wk voor €404 in hun computer) vind ik toch vrij fors en voor andere ook het proberen waard... Niet geschoten is altijd mis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Nss schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:40:
Kan wel zo zijn, maar 39 euro eraf (stond vorige wk voor €404 in hun computer) vind ik toch vrij fors en voor andere ook het proberen waard... Niet geschoten is altijd mis 8)
Met onderhandelen in de shop? Da's 10% hoor...erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
De prijsverschillen blijven me echter verbazen.
Samsung geeft een adviesprijs van 419 euro, zie in de Pricewatch genoeg bedrijven die zelfs naar 449 euro gaan. De ene dag kun je Sammy voor € 377 bij de Wehkamp halen of via BCC e.d. nog goedkoper door wat te onderhandelen.
In de UK kun je ze al voor 351 euro (incl.VAT) krijgen. Maak er een leuk winkelweekendje van (Newcastle), leuk voor de vrouw en je kunt zelf goedkoop een Sammy meenemen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SneakyViper schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:51:
[...]

Filiaal Its Rotterdam Centrum is in the Mall weet niet of je dat wat zegt?

iig, heb eerst gebeld want zag op www.itsonline.nl dat ie gezakt was naar 363.
Die meneer aan de telefoon vertelde dat ze woensdag kwamen maar dat als ik hem
wilde hebben ik 50 euro voorschot kon komen betalen en dat ik hem dan woensdag
alsnog voor die prijs van 363 zou kunnen kopen...

dat gedaan dus...

(zie inmiddels dat ie weer omhoog gegaan is naar 394...)

woensdag afhalen ;)

en het is een zwarte btw, witte komt nog zei die man..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Teleluvr schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:24:
En toen stond ie weer op 394 euro bij de its :(
En daar komt nog 29,95 bezorgkosten bij. Dan is Modern goedkoper: 424 - 5% = 407 incl. bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
SimonBenson schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:07:
De prijsverschillen blijven me echter verbazen.
Samsung geeft een adviesprijs van 419 euro, zie in de Pricewatch genoeg bedrijven die zelfs naar 449 euro gaan.
Op de Samsung website staat tegenwoordig een adviesverkoop van €449,=

De eerste lading NC10's zijn ingekocht toen de dollar nog een stuk gunstiger stond, dus ik verwacht niet dat je binnenkort nog een NC10 kunt vinden onder de 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
arnoud_h schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:13:
[...]

De eerste lading NC10's zijn ingekocht toen de dollar nog een stuk gunstiger stond, dus ik verwacht niet dat je binnenkort nog een NC10 kunt vinden onder de 400 euro.
Helemaal vreemd dat ze in de UK een prijs van €351 vragen voor deze netbook.
Ik wacht iig. op de blauwe, zou in jan. 2009 vrij moeten komen voor vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Sinds kort ben ik ook eigenaar van de samsung nc10. Een prima apparaat!! Ik overweeg om Vista er op te zetten, weet iemand waar ik de juiste drivers van Vista kan vinden?!?!!? Samsung site heb ik niks gevonden:( Zijn alleen maar XP drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag idd ook bij IT's de netbook staan voor 363 euro. Ik heb even gebeld en hij kwam maandag binnen. Ik hoefde alleen maar even een voorschot te betalen en daarna kon ik hem afhalen. Maar heb het uiteindelijk niet gedaan, toch spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Jammer.

Ik heb inmiddels Office 2007 geinstalleerd op mijn samsung. Het draait erg goed, het valt me mee qua prestaties. Wel jammer van het kleine scherm dat je zo weinig pagina's op 1 scherm kunt zetten, maar dat is nou eenmaal de luxe van een groot scherm, dat zit hier jammer genoeg niet op. Maar office is volgens mij goed te doen als je het lint/ribbon verbergt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

[...]
Ik denk niet dat het met de dollar heeft te maken, ze worden immers in China/Korea gemaakt. Volgens mij heeft het te maken met de marketing van Samsung, ze introcuderen een nieuw product tegen een lagere prijs om word of mouth te genereren, om vervolgens de prijs te verhogen. zo hebben ze dat ook bij R510 en Q210 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:05:
hallo,

Sinds kort ben ik ook eigenaar van de samsung nc10. Een prima apparaat!! Ik overweeg om Vista er op te zetten, weet iemand waar ik de juiste drivers van Vista kan vinden?!?!!? Samsung site heb ik niks gevonden:( Zijn alleen maar XP drivers
Gigabyte M915 tablet pc heeft dezelfde specificaties maar wel drivers voor Vista, ik heb op internet gelezen dat er veel goede ervaringen zijn met deze drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
[...]

Ben ik even blij dat ik m nog voor 379 bij modern heb gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Ja inderdaad ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/CIMG1582.jpg

Zo de mijne is ook binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]BlackWhizz schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:37:
[...]

Gigabyte M915 tablet pc heeft dezelfde specificaties maar wel drivers voor Vista, ik heb op internet gelezen dat er veel goede ervaringen zijn met deze drivers.

Oh thanks heeft er trouwens iemand al deze bovengenoemde drivers al gebruik? Wat zijn de ervaringen?

Black Whizz alvast bedankt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 369,55 heb ik er bij Modern voor betaald :9 . Voorlopig zal hij niet goedkoper dan dat worden schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

hoe kom jij aan de blauwe versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Ja ik vroeg mij dat ook al af.
Misschien icm een abonnement of dat hij hem via internet heeft kunnen bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Heel even iets anders: hoe komt het dat CPU-Z 2 slots aangeeft in het geheugen tabje?
Er zit toch maar één slot in? En hij draait op 333 mhz? Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:10:
[quote]BlackWhizz schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:37:
[...]

Oh thanks heeft er trouwens iemand al deze bovengenoemde drivers al gebruik? Wat zijn de ervaringen?

Black Whizz alvast bedankt he ;)
Sorry, een klein typfoutje. Het was de Gigabyte M912.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
souljah1h schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:54:
[...]

hoe kom jij aan de blauwe versie :?
Werk in een telecomwinkel :P deze zijn idd bedoeld om i.c.m. abonnement weg te doen maar mocht er dus eentje voor mezelf nemen voor een leuke prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Hola, heb de NC10 nu een week of drie, Met name aangeschaft voor op reis/verblijf in hotels etc (op minder spannende bestemmingen)

De volgende games draaien inmiddels en kan ik aanraden:

Command and Conquer Generals (en Zero Hour)
Total Annihilation
Sims2 (plus alle 2846 uitbreidingen)
Rise of Nations
Civilization 3
Simcity 4

en de pkr.com applicatie voor de geinteresseerden.

Ik heb overigens wel de 2gig er in zitten, die ook daadwerkelijk van pas komt bij games.

Weet iemand of het shared video geheugen uit te breiden is aangezien ik die optie niet in de BIOS kan vinden?

Verder een bluetooth mouse aangeschaft, maar kan nergens de power management optie tevoorschijn halen om de sleep mode uit te zetten (al na 30sec) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

frankinator schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:42:
Weet iemand of het shared video geheugen uit te breiden is aangezien ik die optie niet in de BIOS kan vinden?
Ik geloof dat je in de device manager geheugen toe kunt wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Ik kreeg hier net de It's folder door de brievenbus en daar staat de NC10 in (wit en zwarte versie) voor 429 euro. Er zit ook een vel bij met stikkers zodat je korting kan krijgen. Voor de pc's en laptops krijg je 8% korting op je aankoop. Dus dan is de NC10 394,68 euro... (ook de zwarte dus). Dit is voor een zwarte niet zo veel.

Het is alleen wel heel erg jammer dat hij eerst ook gewoon 394 euro koste en nu die stickers er zijn ze gewoon de prijs omhoog gooien :( . (in het begin was hij zelfs 364 euro op de webshop en volgens sommige zelfs in de winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboemel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 16:11
frankinator schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:42:

Verder een bluetooth mouse aangeschaft, maar kan nergens de power management optie tevoorschijn halen om de sleep mode uit te zetten (al na 30sec) :/
In de tray, batterymanager. Je kunt customized kiezen, en dan kun je alle waardes zelf instellen. Daar zou t moeten lukken (nog niet zelf geprobeerd echter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shappie schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:12:

Het is alleen wel heel erg jammer dat hij eerst ook gewoon 394 euro koste en nu die stickers er zijn ze gewoon de prijs omhoog gooien :( . (in het begin was hij zelfs 364 euro op de webshop en volgens sommige zelfs in de winkel)
Inderdaad. Eerst kon ik hem voor 363 in de winkel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Philflow schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:48:
[...]

Mag ik een hele domme vraag stellen?
Waar kan je de device manager vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Oboemel schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:16:
[...]

In de tray, batterymanager. Je kunt customized kiezen, en dan kun je alle waardes zelf instellen. Daar zou t moeten lukken (nog niet zelf geprobeerd echter).
Al geprobeerd, helaas kan je daar niet bluetooth instellen. Normaal gesproken is er een power management optie vanuit device manager maar die lijkt op de nc10 te ontbreken?
Philflow schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:48:
[...]

Niet dat ik kan zien, niet via de intel drivers iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

EdwardvGelder schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:56:
[...]
Waar kan je de device manager vinden?
Control panel > System > tab: hardware > device manager. (in het nederlands heet het wellicht anders)
Dan naar de videokaart, rechter muis knop, eigenschappen
Edit:
You can change the amount of memory allocated to it through display properties.
Right click the desktop background, go to "properties"
than go to the "settings" tab
In that tab you will see an "advanced" button
click that
A new window will open, and in one of those tabs you will be able to configure the amount of memory that can be allocated for the graphics card to use.
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=323336

[ Voor 58% gewijzigd door Philflow op 25-11-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Ik kan het niet vinden?
Wat is properties?
Ik ben er wel achtergekomen dat hij bij mij 8mb shared lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

http://translate.google.com helpt je wellicht :)
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.