Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Ja ik heb dus precies gedaan wat hij zegt(ook al voor google translate maar toch bedankt ;))
Maar ik ga er niet op vooruit.
Ja ik heb nu ipv 8mb 28mb aangezien ik het geheugengebruik van stuurprogramma op hoog ipv normaal heb gezet en nu is het 28, maar ik wil 128mb instellen.
Als het iemand is gelukt plz posten hoe je het hebt gedaan ok?
Edit: zo staat hij nu ingesteld:
Minimum Graphics Memory: 8 MB
Maximum Graphics Memory: 128 MB
Graphics Memory in Use: 28 MB

[ Voor 15% gewijzigd door EdwardvGelder op 25-11-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Zo is het dan nu goed toch? Max 128MB toegewezen zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe doen jullie het eigenlijk met je email?

Op het moment heb ik 4 email accounts:
1 gmail
1 hotmail
2 losse pop accounts

Nu laad ik deze allemaal in outlook op mijn desktop en bekijk ik de gmail op mijn iphone, maar is er ook een manier dat ik de laptop kan syncen zodat ik altijd op mijn desktop en laptop dezelfde emails heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Beste zou zijn via Imap. Bij Gmail kan je dit aanzetten in je instellingen. Daar staat ook uitgelegd hoe in te stellen.
Met de POP accounts wordt het wat lastiger. Zou eerst uitzoeken of dat ook niet via imap kan. Anders zou je in kunnen stellen dat de berichten bijvoorbeeld 10 dagen op de server blijven staan. In die tussentijd kan je dan op beide pc's synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typ voor je emailadres recent:

dus: recent:username@gmail.com

Zo kan je op dverse computers de laatste 30 dagen van je mail ophalen. als je popt heb je de mail van daarvoor gewoon in je mailclient staan, klaar ben je. Anders even googlen hierop...

OH JA: WEL AANVINKEN DAT JE JE MAIL OP DE SERVER WIL LATEN STAAN!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het 1e echte nadeel tegengekomen van de witte nc10.
Trein, spits/metro lezen en nc10en = witte nc10 met vlekken
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jordi.c schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:32:
Big Ups for ElayZ voor je tips mbt de muis en usb dvd-drive!!
Dit zijn nuttige toevoegingen voor de nc10.
Waarvoor ga jij die dvd-drive gebruiken behalve herinstallatie van xp?
Tsja, tot vanmorgen dacht ik zonder externe usb dvd drive te kunnen, maar vanwege een beschadigde of verdwenen hal.dll, start mijn NC10 niet meer op *&^%. Meest simpel om dat op te lossen is een externe USB DVD drive. Paradigit heeft een (Slimline) CD/RW & DVD Combodrive USB 2.0, maar 29,90e is wel erg goedkoop. Dan is de meer robuuste (niet om mee te nemen) Samsung wellicht een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Eindelijk! Mijn vader is onder zijn werk even snel langs de It's geweest (in sliedrecht) en ze hadden nog 1 zwarte NC10 liggen in het magazijn :D . Hij koste 394 euro en als mijn vader thuis komt van zijn werk kan ik er wat meer over vertellen. Ben heel erg benieuwd! Dus als mensen nog een zwarte NC10 nodig hebben is hij op dit moment bij de It's volgens mij het goedkoopste ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

StephaN900 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:24:
Hoe doen jullie het eigenlijk met je email?
Gmail is mijn hoofdaccount, en die benader ik altijd vanuit een browser. Geen gedoe met synchroniseren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shappie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:41:
Eindelijk! Mijn vader is onder zijn werk even snel langs de It's geweest (in sliedrecht) en ze hadden nog 1 zwarte NC10 liggen in het magazijn :D . Hij koste 394 euro en als mijn vader thuis komt van zijn werk kan ik er wat meer over vertellen. Ben heel erg benieuwd! Dus als mensen nog een zwarte NC10 nodig hebben is hij op dit moment bij de It's volgens mij het goedkoopste ;) .
Khad echt geluk, had een verkoper voor me die snel overtuigd was na mijn terechtwijzing op de website waarop it's -8% actie van kracht was> 366 + verzendkosten> 390 euro. Toen verteld dat ik het raar vond dat ik het product niet kon kopen voor 366 zonder verzendkosten. Toen werd mij verteld dat ie niet op voorraad stond maar vandaag kan ik em ophalen!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.carrymobile.com/image/item_pic/pdSSNC10LCBT1BKpc3.jpg

heeft iemand deze al? foto's of een review mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Philflow schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:09:
[...]

Gmail is mijn hoofdaccount, en die benader ik altijd vanuit een browser. Geen gedoe met synchroniseren etc.
Ah maar dan zit ik op 4 verschillende sites elke keer te kijken

Ik heb wel mijn studentenmail geforward naar mijn gmail account, maar mijn oude hotmail account staat dit helaas niet toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
@achiedeman
Mijn vader had een verkoper voor zich die zich egt niet liet ompraten. Maar 394 euro is nog steeds niet zo veel :). Heb hem trouwens nu hier voor me staan. Heb al wat foto's gemaakt van het uit de doos halen en eerste keer opstarten. Zal even kijken hoe en waar ik ze ga uploaden.

Het toetsenbord is echt fantastisch heb nog geen een keer mis getypt! Nu draait hij de recovery dus daarna ga ik wat meer testen en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip: gebruik thunderbird ipv Outlook. Zeer gebruiksvriendelijk en handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Morgen is-ie vanaf 18:30 tot middernacht bij Kijkshop.nl slechts € 339,15 (+ € 2,99 verzendkosten). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:50
Helaas wel alleen de witte versie.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
mozes wat goedkoop lol!
Maar over dat shared geheugen, het is toch max. 128 mb maar hij gebruikt maar 28 dus is dat toch niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Wel raar dat de zwarte zo slecht te krijgen is en de witte overal. Als je een zwarte wilt betaal je gewoon veel meer helaas. Nou heb ik helemaal geen spijt van de zwarte want hij ziet er echt super uit!
http://shappie.sh.funpic.org/nc10
Heb hier tijdelijk wat foto's neergezet, op dit moment wist ik even niets beters/snellers dus sorry voor de reclame :P. Ooh ja en sorry voor de niet al te beste kwaliteit want ik heb niets anders dan mijn mobiel...

Ben tot nu toe echt heel erg tevreden het ding typt heerlijk en is lekker snel. Firefox en dan op fullscreen (F11) browsed harstikke lekker. En ik ben dualscreen 20" gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:00

MaxPoweR

-=StopTech=-

EdwardvGelder schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:09:
Edit: zo staat hij nu ingesteld:
Minimum Graphics Memory: 8 MB
Maximum Graphics Memory: 128 MB
Graphics Memory in Use: 28 MB
Waar kan ik dit vinden, ik denk dat hierdoor de youtube filmpjes niet vloeiend lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Dav1d schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:47:
Morgen is-ie vanaf 18:30 tot middernacht bij Kijkshop.nl slechts € 339,15 (+ € 2,99 verzendkosten). _/-\o_
Klinkt goed, hoe weet je dat? op de site is er niks over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
MaxPoweR schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:23:
[...]

Waar kan ik dit vinden, ik denk dat hierdoor de youtube filmpjes niet vloeiend lopen.
Rechtermuisknop op het bureaublad, dan op eigenschappen, dan naar de tab van instellingen, dan naar geavanceerd, dan naar intel (blablabla), Dan naar informatie en taaddaaa.
Maar als het iemand gelukt is om het shared geheugen te verhogen, wil je het dan aub melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Dav1d schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:47:
Waar zie jij dat staan? Ik zie alleen dat die van 449 naar 399 is gegaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:50
15 % korting op hele assortiment. Rechts op de site staat 'n banner.

[ Voor 34% gewijzigd door Magnolia op 25-11-2008 16:33 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MaxPoweR schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:23:
[...]
Dat komt waarschijnlijk omdat je hem niet in performance mode hebt staan. Dat kan rechts onderin door op de battery manager te klikken.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 25-11-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

Philflow schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:43:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat je hem niet in performance mode hebt staan. Dat kan rechts onderin door op de battery manager te klikken.
Ook op performance mode loopt het niet vloeiend, het rare is dat een dvd film weer wel vloeiend loopt, zelfs op normal mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MaxPoweR schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:46:
[...]
Ook op performance mode loopt het niet vloeiend, het rare is dat een dvd film weer wel vloeiend loopt, zelfs op normal mode.
Vreemd. Ik had toch echt geen problemen met youtube. Firefox laatste versie met Flash 10. Helaas kan ik het nu niet meer testen.
Edit: je zou Opera nog kunnen proberen, die is lichter dan FF.
Edit 2: Ik had natuurlijk wel alle overbodige software eraf gehaald. AV ed.

[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 25-11-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-08 07:18
Magnolia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:32:
Hmmm, dan kunnen we natuurlijk ook langs een winkel gaan in de hoop dat ze daar wel zwarte exemplaren hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
arnoud_h schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:52:
[...]

Hmmm, dan kunnen we natuurlijk ook langs een winkel gaan in de hoop dat ze daar wel zwarte exemplaren hebben... :)
  • Alleen verkrijgbaar via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnolia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:32:
Thanks voor de tip. Morgenavond even bestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

EdwardvGelder schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:12:
mozes wat goedkoop lol!
Maar over dat shared geheugen, het is toch max. 128 mb maar hij gebruikt maar 28 dus is dat toch niet goed?
Dat is wel goed. Hij kan maximaal 128MB geheugen gebruiken, en gebruikt nu 28MB. Indien nodig zal die dus meer geheugen gebruiken tot een max. van 128. Het gegeven dat die slechts 28 van de 128 gebruik zegt niks. Of heb je concrete problemen?

Net mijn NC10 opgehaald trouwens. Wat een geweldig apparaat! Wel erg jammer (het is al vaak gezegd) dat het geluid zo slecht is. Ook op een koptelefoon. Ik had verwacht dat het met koptelefoon wel goed zou zijn, vreemd eigenlijk... Of hebben andere daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:04:
[...]
Thanks voor de tip. Morgenavond even bestellen _/-\o_
Nog een tip: :X Niks meer over zeggen. niemand niet. dan vergroot je de kans dat je er daadwerkelijk 1 krijgt.

Ps. op NBR is er iemand die er een Seagate 7200.3 in heeft gezet. Schijnt goed te werken zonder extra lawaai of vibraties.

[ Voor 18% gewijzigd door Philflow op 25-11-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:09:
[...]

Nog een tip: :X Niks meer over zeggen. niemand niet. dan vergroot je de kans dat je er daadwerkelijk 1 krijgt.

Ps. op NBR is er iemand die er een Seagate 7200.3 in heeft gezet. Schijnt goed te werken zonder extra lawaai of vibraties.
Hoewel... bij Kijkshop:

Ook in onze webshop kunt u profiteren van deze fantastische koopavond.
Van 18.30 - 0.00 uur krijgt u hier namelijk ook 15% EXTRA korting op
bijna al uw aankopen.*

Maarja we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Nss schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:04:
[...]

Dat is wel goed. Hij kan maximaal 128MB geheugen gebruiken, en gebruikt nu 28MB. Indien nodig zal die dus meer geheugen gebruiken tot een max. van 128. Het gegeven dat die slechts 28 van de 128 gebruik zegt niks. Of heb je concrete problemen?

Net mijn NC10 opgehaald trouwens. Wat een geweldig apparaat! Wel erg jammer (het is al vaak gezegd) dat het geluid zo slecht is. Ook op een koptelefoon. Ik had verwacht dat het met koptelefoon wel goed zou zijn, vreemd eigenlijk... Of hebben andere daar geen last van?
Als ik NFS:MW probeer te spelen (Wat niet goed draait :+) Dan ging hij maar naar 24mb geheugen gebruik onder het spelen.
Dat is toch niet normaal? Hij hoort dan toch hoger te gaan?
En bij mij is het geluid via koptelefoon opzich wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Het geluid is inderdaad wat brak maar het veranderen van de equalizer zoals al eens in genoemd scheelt wel veel (al is het nog niet perfect, maar in ieder geval niet zo blikkerig).

Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met deze sleeve:
http://www.bol.com/nl/p/n...00000006403091/index.html
Volgens de specificaties past de NC10 erin en hij ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

shappie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:55:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met deze sleeve:
hier nog 1, scheelt weer een tientje:
http://www.alternate.nl/h...RE&l1=Notebooks&l2=Tassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik heb hem hier ook vandaag, lekker goedkoop en past perfect.

Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j287/wukkkie/NC101.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j287/wukkkie/NC10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-08 11:46
Alleen de witte uitvoering natuurlijk bij de Kijkshop...... die is bij mij na 0,42 seconden al smerig.

Mycom heeft de zwarte nu voor 399, wel beperkte voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventueel naar de Mycom voor een zwarte ? 399,- euro.

http://www.mycom.nl/Produ...ack%20%20N270/206164.aspx

Kijk bij "voorraad in de winkels".

Mij zwarte komt morgen via Modern.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboemel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 16:11
MaxPoweR schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:01:
[...]

Ik heb hem hier ook vandaag, lekker goedkoop en past perfect.

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb deze ook gekocht, bij Azerty. 8 euro meen ik. Maar alleen omdat ik toch al een bestelling heb lopen daar, scheelt verzendkosten. Lijkt goed te passen als ik de foto's bekijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Hoe zit het eigenlijk met die witte, blijft ie mooi wit of wordt ie snel vies? Ervaringen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag, ik volg deze topic al sinds het begin en was eigenlijk eerst heel erg zeker dat ik deze netbook/notebook wilde aanschaffen maar ik ben gaan twijfelen en hoop dat jullie die twijfel kunnen weg nemen:

Op dit moment heb ik een Asus A6JC (Intel T2300) ik was er erg tevreden mee maar vind nu 15.4" gewoon te groot en te zwaar en als gevolg neem ik hem ook nergens meer mee naartoe. Nu wil ik die laptop dus vervangen door een Samsung NC10. Ik gebruik mijn huidige laptop enkel voor internet (youtube e.d.), office 2007, Itunes en heel soms photoshop. Nou is mijn vraag of dit allemaal probleemloos kan op de NC10 of dat ik problemen krijg i.v.m. de Atom processor ik las een paar berichten terug dat Itunes bijvoorbeeld al te zwaar is voor de NC10. Klopt dit? En hoe zit het met het afspelen van video? Zoals MP4 DivX etc.

Laatste vraag als het beeld nou echt te klein blijkt voor thuis gebruik kun je hem dan eenvoudig aansluiten op een bijv. 17" monitor?

Owja nog even een tip met betrekking tot Office: Thinkfree heeft een heel goed Netbook pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
meeste vragen zijn eigenlijk al beantwoord in dit topic.

meningen over office 2007 zijn verdeeld, de een vindt het traag, de ander vindt het prima draaien
itunes heb ik zelf niet geprobeerd, geen idee

divx enzo draait prima, alleen vond ik vlc voor films via netwerk niet echt soepel draaien, gebruik ik xbmc voor, die draait prima

wat betreft een externe monitor, geen probleem, er zit aan de zijkant een vga poort

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Office 2007 vind ik prima draaien.

Even iets anders. Wat vinden jullie van het geluid van de harde schijf. Ik moet zeggen dat ik m best wel wat geluid vind maken als die bezig is. Ligt dit aan mij of vinden jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memphis, net een CD met iTunes geript via een externe USB Drive (Samsung T084), ging met 8..9 voudige snelheid op 50% processorbelasting. De Samsung DVD drive is niet de snelste... Vervolgens afspelen (MP4/AAC 128) trekt 4..7% processorbelasting. Heb geen referentie's op Windows niveau maar dit lijkt mij aardig.

Snelheid: zoals reeds ooit vermeld ca. 2..3x langzamer dan mijn werk-Lenovo T7500. Ok.
Externe beeldschermen: hilarisch, beter dan de Lenovo op een 20"Samsung 203B en veel veel veel beter op een 46" Samsung HD LCD die we op kantoor t.b.v. discussie's hebben hangen, daar krijgt geen een Lenovo deze native op 1920x1080(i) aangestuurd, de Samsung wel 8)7 .

Het is nog mijn hobby pretmachientje thuis, maar zijn gewicht, toetsenbord, scherm & mogelijkheden maakt veel goed (t.o.v. de Lenovo en een iMac thuis)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik ben aan het twijfelen wat voor netbook ik ga kopen. Ik twijfel tussen de Asus EEE 1000H en de Samsung NC10. Momenteel neig ik naar de NC10. Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:43:
Ik ben aan het twijfelen wat voor netbook ik ga kopen. Ik twijfel tussen de Asus EEE 1000H en de Samsung NC10. Momenteel neig ik naar de NC10. Iemand advies?
Voordelen Samsung: Batterij duur, gewicht (150 gram lichter).
Voordelen Asus: Groter touchpad en draft N (maar is niet echt een voordeel).
En lees de reviews op Notebookjournal.de, Chip.de, Laptopmag.com zou ik zeggen

Verder vind ik de Samsung mooier, maar dat is peroonlijk natuurlijk. De Asus is nogal chubby en log imo.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 25-11-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-08 11:46
Ja. Lees alle reviews die je kunt vinden. Dan kom je er achter dat vrijwel alle reviewers de Samsung verkiezen boven de Asus, vooral vanwege het toetsenbord, de accuduur en de wat professionelere look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx!
Ik vind Draft N niet echt een voordeel. Ik gebruik sowiso altijd nog een aantal Wireless G apparaten thuis, dus dan valt Wireless N sowiso weg. Battery life is een hele grote Plus, zeker omdat ik hem veel in de kou)en daarmee bedoel ik temp. t/m -10C) en op hoogte ga gebruiken. Kou heeft een (tijdelijk) negatief effect op de batterijduur. Bovendien moet ik er veel op typen. Dus ik ga voor de Samsung. Ik las net dat hij moeilijk verkrijgbaar is? Ga morgen maar eens bij de Media Markt in Rotterdam kijken!

Edit: Hoe loopt hij trouwens op vista?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zwarte NC10 is verdwenen bij It's online, is hij alleen nog in de winkels verkrijgbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NC10 Is uberhaubt van de site van its verdwenen.. Ik vond het een beetje raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Modern.nl is de Samsung NC10 ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Laatst online: 15-09 16:40
Klopt het als je bij energieinstellingen aanpast wat er moet gebeuren als je het scherm dichtklapt van slaapstand naar niks. De laptop niet meer automatisch vanuit stand-by naar slaapstand gaat.
Als ik het namelijk aanpas naar 'niks doen' en de laptop via de sneltoets in standby zet gaat de laptop eerst 10 minuten in knipperen en start op met inlogscherm ipv opstarten en slaapstand inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mm vreemd dat die opeens van 2 site's verwijderd is. Is er soms wat aan de hand vraag ik me dan af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusher123
  • Laatst online: 09-11-2024
Philflow schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:09:
Interessant, heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Even tussendoor, maar wat vinden jullie van de bouwkwaliteit van't ding eigenlijk? Als ik tegen de achterkant van het scherm duw (hoeft nog geeneens hard te zijn) zie ik al ripples, en als ik lichte druk aan de linkerkant (bij de exhaust in de buurt) uitoefen hoor ik wat gekraak.
Ben ik de enige met deze 'problemen' of zijn er meer lui?

De NC10 is ook mijn eerste laptop, dus het kan zijn dat ik ietwat hoge verwachtingen heb over de bouw van zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Die ribbels heb ik ook, maar volgens mij heeft bijna elke laptop dat, kijk ook naar hoe dun zo'n scherm is he.
En ik heb mijn hele linkerkant afgeduwd maar geen kraakje gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboemel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 16:11
Hot Pixel schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:48:
Even tussendoor, maar wat vinden jullie van de bouwkwaliteit van't ding eigenlijk? Als ik tegen de achterkant van het scherm duw (hoeft nog geeneens hard te zijn) zie ik al ripples, en als ik lichte druk aan de linkerkant (bij de exhaust in de buurt) uitoefen hoor ik wat gekraak.
Ben ik de enige met deze 'problemen' of zijn er meer lui?

De NC10 is ook mijn eerste laptop, dus het kan zijn dat ik ietwat hoge verwachtingen heb over de bouw van zo'n ding.
Bouwkwaliteit vind ik dik in orde. Ik heb hiervoor 2 maal een kleine Dell laptop gehad, 12". Dat waren ook leuke laptopjes, maar t grote probleem was de verbinding van het scherm met de laptop. Bij de een heeft de flexkabel van het scherm het begeven door het open en dicht doen van de laptop, bij de andere de schanierpunten zelf.
Ik kan melden dat dit bij de NC10 veel en veel steviger aanvoelt.
De ripples lijkt me een logisch gevolg van het zo dun zijn van het scherm, ne zou ik me niet druk om maken. En gekraak aan de linker kant hoor ik bij mijn NC10 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Heb gisteren een zwarte gehaald bij de It's. Ze hadden er net 2 binnen gekregen. 1 voor de etalage en 1 voor in voorraad. Kom hem voor 365 E mee nemen nadat ik gezegd had dat die prijs ook op internet stond vorige week.

Kan je de D partitie waar de back-up van de beginsituatie gezet wordt ook nog gebruiken voor gewoon data?
Dan maak ik denk C 25 gb en D de rest, 25 gb is ruim voldoende voor windows maar minder kan niet..

Edit:

Owja die "sleeve" die erbij zit stelt niet veel voor. Ga denk ook voor 10 E een dikkere (neopreen) halen.

[ Voor 12% gewijzigd door DFS op 26-11-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Ik heb gisteren bij de It's voor 394 euro de zwarte nog gekocht. Ze hadden er wel maar 1tje toen. Dus als je nog een zwarte wilt kun je de It's als beste proberen (goedkoopste).

@Philflow
Dat is een tas en geen sleeve. Maar ik twijfel nog een beetje ik ga zaterdag zowiezo naar alternate toe dus dat tasje voor 9 euro gaat natuurlijk mee en dan kijk ik nog wel of ik die sleeve nog koop. Nog steeds erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anders knip je die hengsels eraf dan is het een sleeve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFS schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:39:
Heb gisteren een zwarte gehaald bij de It's. Ze hadden er net 2 binnen gekregen. 1 voor de etalage en 1 voor in voorraad. Kom hem voor 365 E mee nemen nadat ik gezegd had dat die prijs ook op internet stond vorige week.

Kan je de D partitie waar de back-up van de beginsituatie gezet wordt ook nog gebruiken voor gewoon data?
Dan maak ik denk C 25 gb en D de rest, 25 gb is ruim voldoende voor windows maar minder kan niet..

Edit:

Owja die "sleeve" die erbij zit stelt niet veel voor. Ga denk ook voor 10 E een dikkere (neopreen) halen.
ik ben tevreden over die sleeve die erbij zit. de laptop blijft vrij van krassen en de sleeve(met inhoud) stop ik gewoon in mijn tas.
ik kocht de nc10 om zijn formaat, dit voordeel wil ik niet opheffen door er een grote tas met muis, externe hdd en andere accessoires mee te moeten slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
idem hier, maar ik zou wel een wat prettigere sleeve willen eentje met een rits waar hij makkelijk in past. Voor mijn MBP had ik zo'n tucano skin of zo, die zijn ideaal, maar zie ik niet voor mijn samsung.
Voorlopig neem ik hem gewoon mee zonder hoes in mijn tas, denk dat het ook zo blijft is toch een gebruiksvoorwerp voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Voor wie nog een zwarte zoekt, ik zag er vandaag 1 staan bij de Mycom A'dam centuurbaan voor 399.
Ik heb niet gevraagd of ze verder nog voorraad hadden.

Ik was ook bij It's, die krijgen ze pas weer na 1 januari zei de verkoper. Zowel wit als zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Kan iemand soms mij meer duidelijkheid geven over reele batterijduur (normaal gebruik met NORMALE helderheid, dus dat het nog normaal leesbaar is). en ook van als je een filmpje kijkt met max. helderheid?

Is de accu trouwens ook verwisselbaar, en zijn die te koop?

Ik wil hem heel graag aanschaffen ziet er heel leuk uit :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alms
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-12-2021
Hopen dat die Kijkshop-actie echt werkt. Staat namelijk "korting op BIJNA al uw aankopen" weet iemand of ze tegenwoordig notebooks e.d. ook in de winkel verkopen? Deden ze vroeger namelijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alms schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:14:
Hopen dat die Kijkshop-actie echt werkt. Staat namelijk "korting op BIJNA al uw aankopen" weet iemand of ze tegenwoordig notebooks e.d. ook in de winkel verkopen? Deden ze vroeger namelijk niet..
Heb even contact gehad met de kijkshop. Maar helaas, de aanbieding geldt niet voor de NC10 vanavond. De actie geldt voor ALLES wat in de winkel ligt. Deze artikelen zijn ook via het web voor deze korting te krijgen. De actie geldt niet voor artikelen op internet die ook NIET in de winkel liggen. EN aangezien de NC10 internet only is bij kijkshop gaat hier dus geen -15% voor gelden. Helaas :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Tja ik had eigenlijk al zo'n vermoeden. 339 is volgens mij vrijwel de inkoopprijs. If it sounds too good to be true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingston 2048MB SODIMM DDR2 PC5300 aan te raden voor de samsung nc10?
en wat raden jullie aan een externe cd/dvd of een usb flash, wil er namelijk een andere windows versie opzetten

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Zeer spijtig! waar is de NC10 op dit moment het goedkoopst? ( ik weet dat er pricewatch is maar niet alle winkels zijn daarbij aangesloten ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:59:
Kan iemand soms mij meer duidelijkheid geven over reele batterijduur (normaal gebruik met NORMALE helderheid, dus dat het nog normaal leesbaar is). en ook van als je een filmpje kijkt met max. helderheid?

de beloftes mbt de accuduur worden (wat mij betreft) zeker waar gemaakt.
een film kijken kost zo rond de 20% accu als ik me niet vergis.
een avond computeren: internetten/installeren/filmpjes kijken, van half 5 tot half 11 was bij mij geen probleem...

zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Dima_2005 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:59:

Mijn eerste donderdag met de NC10 zag er als volgt uit: toen ik klaar was met werken in de trein Rotterdam>Utrecht twee afleveringen van the Avatar gekeken (i know... >_<). Eenmaal in Utrecht aangekomen tussen 19:00 en 22:00 cursus actionscript gedaan, en op de terugweg weer twee afleveringen gekeken.
En tussen 16:40 en 23:00 heeft'ie geen stopcontact gezien.
Wel heb ik de brightness op z'n laagst gezet, en af en toe de backlight uit (hoewel dat niet nodig was, want toen ik naar bed ging had ik nog zo'n 2 uur over).

Dus. Fijn dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

souljah1h schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:12:
Zeer spijtig! waar is de NC10 op dit moment het goedkoopst? ( ik weet dat er pricewatch is maar niet alle winkels zijn daarbij aangesloten ) ;)
399,- Kijkshop, Mycom, BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:48:
Op de site van Modern.nl is de Samsung NC10 ook verdwenen.
Inmiddels staat de witte er weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niemand die 2 GB aan geheugen er in heeft gedaan? zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:51:
Maakt niet uit joh. Kingston is prima.
En voor installeren van ander OS zou ik een externe DVD drive nemen, kosten zo'n 40 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 26-11-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:51:
Ja ik heb de Kingston erin gedaan en het werkt goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay dus deze
Type Geheugen: KVR667D2S5/2G
Intern geheugen 2048 MB
Intern geheugentype DDR2-SDRAM
Model SO DIMM 200-pin
Kloksnelheid bus 667 MHz
ECC : x
Module configuration 256M X 72
Lead plating Goud
CAS latency CL5

http://www.pcmegastore.nl..._446&products_id=87468795

ik zou dit graag willen weten want sta op het punt te bestellen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:57:
okay dus deze
Type Geheugen: KVR667D2S5/2G
Intern geheugen 2048 MB
Intern geheugentype DDR2-SDRAM
Model SO DIMM 200-pin
Kloksnelheid bus 667 MHz
ECC : x
Module configuration 256M X 72
Lead plating Goud
CAS latency CL5

http://www.pcmegastore.nl..._446&products_id=87468795

ik zou dit graag willen weten want sta op het punt te bestellen :P
Ja dat is de goede! Succes met inbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi thanks.
Dit is mijn uitbreiding voor de samsung nc10
1 x Samsung Super-WriteMaster SE-S204N €43,75
1 x Trust MI-2750p Optical USB MultiColour Mini Mouse €14,75
1 x Kingston 2048MB SODIMM DDR2 PC5300 €23,75

:P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:19:
Mooi thanks.

:P 8)7
Ziet er goed uit! waarom eigenlijk een dvd drive erbij? Denk dat ik hem van het weekend koop in arnhem. Als het goed is hebben ze daar een BCC, Dixons en nog een paar winkels die hem verkopen. Dan maar 399 ervoor betalen :( ik moet hem gewoon hebben!!

[ Voor 19% gewijzigd door souljah1h op 26-11-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:19:
Je mist nog een Seagate 7200.3 320GB. Daar heb je meer aan dan aan 2GB.
souljah1h schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:24:
[...]
Ziet er goed uit! waarom eigenlijk een dvd drive erbij?
Mijn ervaring is dat dat toch makkelijker is om XP en Vista te installeren. Mij is het nooit gelukt vanaf een usb stick. Maar misschien is dat inmiddels makkelijker geworden?

[ Voor 30% gewijzigd door Philflow op 26-11-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de volgende keer ik vind 91 euro wel ff genoeg voor deze maand
ik heb een mobile usb externe harde schijf van 80 GB en nog een externe harde schijf op voeding van 250 GB
een gewone laptop 250 GB en een pc met 3 harde schijven ik vind het wel ff genoeg zo
bovendien draai ik op mijn netbook photoshop cs4 dreamweaver cs4, max payne, soldier of fortune en condemned, easy PHP, nuSphere en films en mijn harde schijf is nog lang niet vol ik zou echt iedereen de samsung nc10 aanraden alleen die web n walk is een ramp van T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Laatst online: 15-09 16:40
Heeft iemand zijn NC10 al overgeclockt zoals veel met de MSI wind gebeurd.
Ik heb nog niet in het bios gekeken of er uberhaupt wel opties voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:26:
[...]

Je mist nog een Seagate 7200.3 320GB. Daar heb je meer aan dan aan 2GB.

[...]

Mijn ervaring is dat dat toch makkelijker is om XP en Vista te installeren. Mij is het nooit gelukt vanaf een usb stick. Maar misschien is dat inmiddels makkelijker geworden?
Omdat ik windows xp installeren via usb flash drive veel te omslachtig vind, ik snap er geen bal van, kan aan mij liggen, maar ik heb geen zin in geklooi. Ik heb gezocht op internet maar al die tutorials word ik helemaal gek van. gewoon simpel usb externe cd/dvd cd er in en klaar. Bovendien zitten er toch installaties op een cd rom bij zoals bij zoveel software hardware en om nu die eerst op een usb flash ding te gaan zetten daar heb ik geen trek in dus vandaar mijn keuze een dvd extern :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Tijs_a schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:33:
Heeft iemand zijn NC10 al overgeclockt zoals veel met de MSI wind gebeurd.
Ik heb nog niet in het bios gekeken of er uberhaupt wel opties voor zijn.
Volgens mij is de MSI Wind de enige netbook die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:38:
[...]

Volgens mij is de MSI Wind de enige netbook die dat kan.
waarom zou je m willen overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:42:
[...]

Vooral voor games is het handig.. of mss om te photoshoppen.. maar hier is een netbook natuurlijk niet voor bedoeld! nog een leuke link op de frontpage http://tweakers.net/nieuw...kt-naar-2-komma-4ghz.html

[ Voor 20% gewijzigd door souljah1h op 26-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:42:
[...]
Ik zie dat jij Photoshop en Dreamweaver wil draaien, dan lijkt het me best handig als je tijdens een filter bijv. even naar 2Ghz kan klokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:50:
[...]

Ik zie dat jij Photoshop en Dreamweaver wil draaien, dan lijkt het me best handig als je tijdens een filter bijv. even naar 2Ghz kan klokken.
ja dat is zeker maar hij draait nu ook redelijk goed hoor, maar ik wil het wel in 1 keer goed doen vandaar mijn 2gb ;)

Ik heb echt heel veel gelezen op internet en bedacht wat ik er nu mee wil, ik heb diverse games en programma's getest en de dingen die ik erop wil werken en draaien perfect. wat betreft de batterij duur, meestal heb ik m op netstroom maar als ik in de woonkamer zit dan gewoon op de batterij en je doet er ontzettend lang mee moet ik zeggen, nog langer als mijn gewone laptop. en een gewone laptop heeft een gemiddelde batterij duur van zo'n 4 a 5 uur als je films bekijkt en dergelijke maar deze gaat echt 8 uur mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 20:22
Ik heb hem door jullie gekocht gvd haha.. €369 bij it's in Venlo.. Was de laatste, wel het showmodel maarja deze was nog niet eens aangeweest! De volgende levering komt pas eind December binnen. Heb gelukkig de zwarte maarja dat was ook de enige die ze hadden O-)

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
souljah1h schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:24:
[...]

Ziet er goed uit! waarom eigenlijk een dvd drive erbij?
I heb de LG 8x USB DVD-RW Slim Wit gekocht. Dat was uiteindelijk noodzakelijk omdat mijn NC10 een hal.dll error had. Via een bootable USB (BartPE) heb ik weliswaar de hal.dll gekopieerd, maar dat loste het probleem helaas niet op.

I was nogal verbaasd dat de Samsung XP CD tijdens het booten geen recovery console (press R) optie heeft. (geen bootcfg /rebuild derhalve). Uiteindelijk heb ik maar van scratch XP en de Samsung systeem software geïnstalleerd.

Helaas heb ik niet kunnen achterhalen wat de oorzaak van de hal.dll error op mijn NC10 is geweest. Het zou o.a een HD probleem kunnen zijn geweest, maar onder BartPE heb ik de HD uitgebreid getest (geen errors). Ik hoop dat het een eenmalig incident is geweest en dat niet onverhoopt zal blijken dat er structurele hard en/of software problemen zijn. Zodra Out of the Box Ubuntu Netbook Remix volledig functioneel werkt met de Samsung NC10 verwijder ik Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

souljah1h schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:48:
[...]

Vooral voor games is het handig.. of mss om te photoshoppen.. maar hier is een netbook natuurlijk niet voor bedoeld! nog een leuke link op de frontpage http://tweakers.net/nieuw...kt-naar-2-komma-4ghz.html
voor games en photoshop cs4 dat is de nieuwste hoef je m niet te overclocken want die draaien er prima op
installeer wel directX en verwacht niet dat ie crysis gaat draaien, het spel condemned 1 draait er prima op
dus kijk naar die specs en zoek games in die richting, call of duty 2 kun je niet draaien ook niet met overclocken omdat het meer met de vga te maken heeft, dat is wat ik ondervonden heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 21:10
Kijkshop actie werkt wel!! Net eentje besteld voor 342 euro. Voor die 50 euro korting wil ik wel een witte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
Wow, gefeliciteerd dat is een mooie prijs.
Maar ik wilde toch een zwarte, dan was dit gewoon geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
Jacub86 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:38:
Kijkshop actie werkt wel!! Net eentje besteld voor 342 euro. Voor die 50 euro korting wil ik wel een witte :p
YEP werkt inderdaad. Hulde aan Dav1d trouwens voor het melden!!!!
Wilde eigenlijk de blauwe maar gezien de prijs en de vingerafdrukken/gladde-oppervlak toch maar voor de witte gekozen.
Wat is trouwens de levertijd.. :? Vergeten na te kijken.
En ik ben geslaagd voor mijn NIMA-Sales A
Net m'n mondeling gedaan!!!! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SimonBenson op 26-11-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik heb hem net ook bij de kijkshop besteld :D woei! lekker goedkoop idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 21:10
Levertijd staat op de website op 24 uurs, dus ga er van uit dat ie vrijdag aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyq
  • Laatst online: 15-03 16:31

dyq

Ik heb vanmiddag een zwarte gekocht bij it's-schiedam (aan de A20): de eerste mocht ik zelf uitpakken en opstarten om als demo in de winkel te gebruiken, de tweede heb ik maar meegenomen. Prijs: 363 euro in combinatie met een of andere stickerplakactie. Ben ik heel tevreden over. En nu maar genieten... :9
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.