Ik heb ook een 5D I maar ik kan wel een aantal punten weten hoor die ik zou willen zien in een III en waarvoor ik echt wel zou upgraden.
Ja ik ben best tevreden met de 5D I en absoluut met het beeld wat eruit komt ! Maar een wat minder gele viewfinder (tov de 5DII), een scherm wat daadwerkelijk nuttig is, wat meer snelheid qua RAWs wegschrijven en terug kijken, betere batterij techniek, betere ISO performance ( de extra stop winst die de 5DII geeft zou ik al tevreden mee zijn).
Dit zijn dingen die de 5DII eigenlijk al heeft, en dan zou Canon van mij ook best die AF mogen aanpassen, zowel qua snelheid alswel de AF point spreiding.
Een interne speedlight transmitter (zoals de 7D?) zou ik absoluut toejuichen, en verder simpele software features zoals een waterpas en uitgebreidere bracketing opties zoals de D700 al tijden heeft.
Lijken mij toch allemaal wel realistische dingen en niet echt onnodige gizmo's. Foto's worden er misschien niet beter van maar het werkt denk wel lekkerder. Wat dat betreft is de 5DI wel een oud beestje aan het worden hoor
edit: dan vergeet ik nog een wat betere sealing tov. de mark I
[
Voor 3% gewijzigd door
sapphire op 23-09-2011 09:45
]