LVGH schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:23:
[...]
Goed bedoeld, maar het lijkt me een beetje tegenstrijdig.. ik wil wel geloven dat de verf er niet afvliegt bij het uit de verpakking halen maar over de kwaliteit kun je toch nog niks zeggen na zo'n korte tijd?
Degene hier in het topic die er wel last van had had het toch ook vrijwel direct..? Maargoed, tuurlijk kan je er dan weinig over zeggen. Eigenlijk kan je dat pas na maanden. Maar ik heb voorzichtig wat getest met mijn nagel, en kan je zeggen dat het toch echt wel goed zit hoor. Uiteraard heb ik niet hardhandig zitten krassen, maar wat wil je, dat ik met een sleutel mn nieuwe telefoon ga zitten bewerken?? Ja, zo beschadig je elke verf wel... punt is gewoon dat het er gewoon goed op zit, niets mis mee! Denk dat degene die er hier last van had gewoon net pech heeft daarmee..
Wat betreft het batterij klepje, die voelt als je m los in je hand hebt idd goedkoop, maar dat is ook het enige. Wanneer hij erop zit, zit hij goed vast en is het een geheel met de telefoon, die gewoon goed solid en sterk aanvoelt. Als er hier mensen bekend zijn met de N95 classic (mijn vorige phone), dat is een telefoon die er wel netjes uit ziet, maar plastic aanvoelt. Alhoewel de htc wel plastic is, voelt het absoluut niet zo! Hij heeft ook een lekker gewicht!
Het geluid van het speakertje voor je ringtones en films e.d. had imo wel wat beter gekunt. Vind het iets te schel klinken, maar niet storend... misschien te equalizen?
Op de gevoeligheid van het touchscreen wil ik terug komen... het werkt nml echt prima! ok, nog steeds is de iphone gevoeliger, maar alles doet het gewoon, zoals het hoort! Ook geen last van vertragingen of haperingen.
Bij Central Point.
Moet je je stylus eruit halen, dan is je scherm gewoon volop bruikbaar
??? Dat gebeurt wel gewoon hoor... mits het over het onscreen toetsenbord gaat dan.
Verder heb ik over de batterij goed nieuws... ik heb m gelijk uit de verpakking 3 uur opgeladen (wat volgens de handleiding aangegeven wordt), en niet 12 uur extra aan de oplader gehangen zoals ze je vaak nog vertellen in de winkel. Heb er een aantal uur mee gespeeld, en toen ging de batterij nog vrij snel leeg. Heb de telefoon 's nachts gelijk weer opgeladen, niet gewacht tot hij helemaal leeg was ( in tegenstelling van wat ik vroeger geleerd had, dat je een batterij altijd helemaal vol en helemaal leeg moet laten lopen, maar het schijnt dat bij de nieuwere type batterijen dit juist NIET moet) en 's ochtends om 8 uur er uit gehaald, en ik heb er (ondanks dat ik aan het werk was

) de hele dag mee kunnen spelen... dwz voornamelijk surfen op het net (vrij veel), wat gebeld, en instellingen veranderd e.d... ik heb geen muziek geluisterd aangezien ik dit er nog niet op heb gezet, en geen gps gebruikt (leg hierna uit waarom). Om 8 uur 's avonds (12 uur later) was de batterij op de helft, en tegen 12en toen ik naar bed ging op 1 derde... en vanmorgen leefde hij nog steeds

Pas om 2 uur viel hij toch echt uit.. Aangezien ik 1 Hiervoor een N95 had, waar de batterij veel dramatischer was, en 2 de batterij pas echt goed funtioneerd als je m zo'n 3 keer heb opgeladen, ben ik hier eigenlijk wel tevreden over! En als ik echt in een situatie kom dat ik de telefoon meerdere dagen niet kan opladen, koop ik een 2e accu of iets dergelijks... maar ik denk dat dit niet nodig zal zijn.
ik moet trouwens zeggen dat de transscriber echt fantastisch werkt! ik persoonlijk vind dit een heerlijke manier om bv smsjes te schrijven. hij herkent de letters prima, en ziet de spaties ook, dus je kan aan 1 stuk door schrijven. Denk als je dit goed te pakken hebt, misschien wel de snelste manier van tekstverwerken is
Gps heb ik dus niet gebruikt, aangezien ik Google maps gewoon niet kan vinden!

Heb me rot gezocht onder programma's, en program files etc, maar NIETS te vinden. Nou is GM niet de meest ideale navigator, maar er was gezegd dat het er standaard op zou zitten... nou, vertel me maar waar...! ben nu op dit moment Tom tom 7 erop aan het zetten, zal straks nog wel vertellen hoe dit werkt.
Als laatste heb ik te maken met een dode pixel... tenminste, dat dacht ik! Als ik in WM bezig ben, overal, elk programma, dan zie ik NET links onder het 'afsluit kruisje' een rode pixel zitten, die altijd rood blijft. Het vreemde is dus, dat wanneer ik bij touchflo3d bezig ben, en er op de plek van het kruisje het pull down menu van taskmanager komt te staan, is het weg!

Het is niet zo dat het icoontje van taskmanager op de plek van de pixel komt ofzo, ik heb hier echt heel aandachtig naar gekeken, maar de taskbar blijft in principe hetzelfde als je naar touchflo3d gaat, alleen die pixel verdwijnt! Ook als ik foto's bekijk is er nergens een dooie (rooie) pixel te bekennen.. echt heel vreemd! Zou het hier dan gaan om iets software matigs? Want het lijkt me niet dat een dode pixel alleen bij bepaalde programma's of situaties dood is... toch? Heb ook al thema's veranderd, maar die pixel blijft als ik in WM bezig ben. Nog iemand die er last van heeft? En/of die weet wat ik hier aan kan doen? Het is niet heel irritant, want vanaf een kleine afstand al is het niet eens meer zichtbaar, alleen als je er bovenop zit, is ie er duidelijk wel!
ik ga weer even verder spelen, en hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen!