"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."
Inderdaad zag op het DHL briefje inderdaad ook die heffing staan. Inderdaad nog wel de moeite die korting, je moet hem alleen niet hoeven terugsturen wegens defectenTrouble schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:32:
Zo vreemd is dat niet hoor... bedrijf zelf zit in Singapore en laat het product maken in China, is veelal goedkoper of om andere redenen interessant.
Ik heb hem net binnen helaas met een 34,77 euro btw heffing
Echter dan nog is ie 70 a 75 euro goedkoper dan hier en binnen een week binnen.
(Vanaf verzending ongeveer 3 werkdagen)
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Ik ga dus ook een HDX-1000 kopen en wil er ook een HDD in bouwen. Ik wil een schijf van minimaal 1 TB en heb een budget van ongeveer 100 euro voor de schijf.
Nu lees ik dat er een heel aantal mensen problemen hebben met de Spinpoint F1. Hoe erg is dit? Gaat je schijf/hdx-1000 kapot? Bij de WD Caviar GP heeft eigenlijk niemand problemen zie ik, maar is deze schijf wel snel genoeg voor zware HD beelden? (1080p, Bird scene uit Planet Earth). En heeft een 5400rpm schijf verder nog nadelen ten opzichte van de Spinpoint F1? Hoe zit het bijvoorbeeld met een boot-tijd van de HDX-1000, is deze ook langer bij een langzamere schijf?
Dus al met al, wat is de beste schijf om in te bouwen in de HDX-1000?
Laat ik het zo zeggen, als ik een nieuwe kans had zou ik er de schijf van WD in doen en niet meer de spinpoint. Niet dat ik er veel problemen mee heb, maar heb zo'n vermoeden dat de warmte ontwikkeling bij de WD minder is dan bij de Samsung. En dat is nooit weg. Want soms wordt de HDX wel flink warm met de Samsung schijf erin.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
(Wel de nieuwe EADS nemen)
Deze hd is 5400 en 7200 en verbruikt aanzienlijk minder stroom en is superstil.
Ideaal als hd in een NAS of een NMT.
My $0.02
"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."
De Synology gebruik ik nu met de standaard UPnP server icm mijn PS3. De formaten die de PS3 ondersteunt zijn mijn inziens te beperkt (geen MKV bijvoorbeeld). En om nou elke keer mijn files te remuxen, dat wordt ook een beetje vervelend
Dus, kan de HDX1000 zonder problemen omgaan gaan met de standaard UPnP server van de Synology? Dus direct browsen op de schijf en dan afspelen op mijn fullhd tv:)
Hij boot ook zonder schijf. De schijf is alleen een opslag medium, de snelheid daarvan heeft geen invloed . Bij mij draait hij dus gewoon zonder.rusman schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:14:
Hoe zit het bijvoorbeeld met een boot-tijd van de HDX-1000, is deze ook langer bij een langzamere schijf?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
ik heb de zelfde opstellen en dit werkt bij mij perfectLWaS schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:43:
IK denk erover om de HDX aan te schaffen binnen afzienbare tijd. Nu vraag ik me alleen af of de HDX vlekkeloos werkt icm mijn Synology DS107+.
De Synology gebruik ik nu met de standaard UPnP server icm mijn PS3. De formaten die de PS3 ondersteunt zijn mijn inziens te beperkt (geen MKV bijvoorbeeld). En om nou elke keer mijn files te remuxen, dat wordt ook een beetje vervelend
Dus, kan de HDX1000 zonder problemen omgaan gaan met de standaard UPnP server van de Synology? Dus direct browsen op de schijf en dan afspelen op mijn fullhd tv:)
Met HD startte hij echt veel langzamer op dan zonder. Dat is mijn ervaring. Ik had alle programma's ook al uit staan.Ortep schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:48:
[...]
Hij boot ook zonder schijf. De schijf is alleen een opslag medium, de snelheid daarvan heeft geen invloed . Bij mij draait hij dus gewoon zonder.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Anoniem: 94923
Zie http://lundman.net/wiki/index.php/NMT:Apps
Heb jij er soms 5000 films op staan of zo? Dan kan ik me voorstellen dat hij die eerst 'even' gaat scannen. Ik merk echt het verschil niet. Maar hoe dan ook, Hij boot eens in de 3 weken of zo. Dus daar merk ik weinig van. Ik heb er een schijfje in gehad en nu is het er weer uit, ik heb het nergens voor nodig.Smarron schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:07:
[...]
Met HD startte hij echt veel langzamer op dan zonder. Dat is mijn ervaring. Ik had alle programma's ook al uit staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 09-01-2009 15:46 ]
Ik heb de onderstaande configuratie:
Panasonic TX-36PD50D KTV met Acuity technologie => verhoging van de beeldlijnen naar 833 en 2376 pixels per lijn. Diverse ingangen maar geen HDMI ingang.
Denon AVR 3806 surround receiver.
Ik heb deze TV nu 3 jaar en ben nog steeds tevreden met het prachtige beeld. Ik heb ook een Panasonic TX-26LX60 (HD Ready) maar mijn "gewone" Panasonic wint het nog steeds qua beeld.
Nu heb ik wat HD bestanden op de PC staan en stond versteld van de kwaliteit tov gewone DVD beelden op mijn IIyama monitor. Na wat surfen kwam ik uit op de HDX 1000 media speler en nu wil ik deze HD beelden op mijn TX-36PD50D af spelen.
De HDX 1000 kan ik met een HDMI kabel op de Denon AVR 3806 aansluiten
De AVR 3806 is verbonden met de TX-36PD50D via een RGB verbinding.
Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken en lezen maar kom er niet uit........
Natuurlijk moet er gewoon een full HD scherm op aangesloten worden maar mijn vragen zijn: Kan mijn KTV deze signalen verwerken, wat doet het video gedeelte (HDMI ingang => RGB uitgang) in de AVR precies met deze beelden, heeft het wel zin, met andere woorden krijg ik deze HD kwaliteit geheel of gedeeltelijk te zien op mijn "gewone" beeldbuis. Er word wel gesproken over 833 lijnen en 2376 pixels maar kun je dit ook HD ready noemen? Zijn er onder jullie ook die een soortgelijke configuratie hebben, dus het verschil hebben ervaren tussen "gewone" DVD beelden of HD beelden via de HDX-1000 op een gewone beeldbuis?
Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen, alvast bedankt.
[ Voor 21% gewijzigd door Pwee op 09-01-2009 17:21 ]
Maar echt niet zo mooi als een hd ready of full hd scherm hoor. Anders zouden deze schermen natuurlijk nutteloos zijn geweest.
Er wordt niet gescanned.Ortep schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:44:
[...]
Heb jij er soms 5000 films op staan of zo? Dan kan ik me voorstellen dat hij die eerst 'even' gaat scannen. Ik merk echt het verschil niet. Maar hoe dan ook, Hij boot eens in de 3 weken of zo. Dus daar merk ik weinig van. Ik heb er een schijfje in gehad en nu is het er weer uit, ik heb het nergens voor nodig.
Er worden wel NMT apps gestart. Hoe minder je actief heb gemaakt in je setupscreen, hoe sneller je NMT zal booten.
Speel eens wat met deze instellingen.
Anoniem: 198951
Waarschijnlijk heb je bij de geluidinstellingen "WMAPro" op Digital RAW staan.PacinoAllstars schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 04:08:
Ik heb een wmv bestand (1080p), maar hij speelt geen geluid af? Heeft iemand enig idee, waarom ik alleen bij wmv beeld heb en geen geluid?
Bij de begin scene bijvoorbeeld waar hij door die rode bergen vliegt, de waterval maar ook die vogelscene zie je het beeld een fractie van een seconde even vasthouden en dan weer doorlopen, te zien als een lichte tik.
Bij de andere scenes loopt hij perfect, maar bij die grote overzichten lijkt het wel of hij moeite heeft... heel vreemd.
Ik heb als installatie een HDX met 1 TB WD en een Samsung 32a656 op Full-HD staan.
[ Voor 13% gewijzigd door Katseviool op 11-01-2009 01:02 ]
Een van de grootste nadelen van de HDX naar mijn mening. Je moet bij elke film checken wat de framerate is en de HDX daarmee gelijk zetten.
Na mijn installatie van een interne HD en het formateren met ext3 heb ik via usb slave een aantal bestanden op de interne HD van de HDX1000 gezet.
Wanneer ik nu de HDX1000 opnieuw aanlsuit op mijn PC met de usb slave connectie geeft de HDX1000 een melding dat hij de harddisk/cdrom removed. Ik zie hem dan ook niet meer in het menu en de hdx1000 wordt ook niet herkend door de PC.
Enig idee hoe dit komt of doe ik wat verkeerd?
Ja heb ik hier ook. Ook al is het aantal fps goed ingesteld. Vermoed dat het of aan de tv ligt (50Hz) of aan het decoden van de film. Maar niet aan de HDX. Want ook bij niet al te hogen mbps doet die het wel eens.Katseviool schreef op zondag 11 januari 2009 @ 01:01:
Hebben trouwens meer mensen last van lichte tikjes bij grote overzicht scenes zoals bijvoorbeeld bij Earth?
Bij de begin scene bijvoorbeeld waar hij door die rode bergen vliegt, de waterval maar ook die vogelscene zie je het beeld een fractie van een seconde even vasthouden en dan weer doorlopen, te zien als een lichte tik.
Bij de andere scenes loopt hij perfect, maar bij die grote overzichten lijkt het wel of hij moeite heeft... heel vreemd.
Ik heb als installatie een HDX met 1 TB WD en een Samsung 32a656 op Full-HD staan.
Waarom de EADS en niet de EACS? Ik heb zonet bij MyCom een stapeltje EACS gehaald (e80/stuk!) om een raid5 opslag mee te maken. Ik kon geen andere verschillen ontdekken dan dat deze 16MB ipv 32MB cache hebben; dat verschil maakt in mijn ervaring voor opslag-georiënteerde toepassing weinig uit. Een NMT vind ik ook onder opslag vallen, echt hoge performance wordt er niet gevraagd van de schijven, immers.Trouble schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:41:
Toen ik hem kocht was ie 104 euro incl shipping, maar ik zou echt die 4 euro extra uitgeven voor de WD Green Power 1TB
(Wel de nieuwe EADS nemen)
edit: vergeten te vermelden: ivm stroomverbruik heb ik er natuurlijk wel op gelet dat mijn EACS de 3-platter versie zijn, niet de 4.
[ Voor 9% gewijzigd door DeKoning! op 11-01-2009 11:44 ]
Anoniem: 84794
Misschien weet iemand hier iets meer over??
Anoniem: 286703
Als dat niet kan en je wil van je iTunes- of iPod-browse mogelijkheden gebruik maken werkt bijv. een keyspan tune view remote dan ook samen met je HDX?
Ik zou wel meer willen dan alleen op een audiomapje klikken nl.
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Op www.networkedmediatank.com is daar veel informatie over te vinden.Anoniem: 286703 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:15:
Beetje domme vraag ws. tussen al jullie deskundige vragen en berichten, maar is het nou zo, dat je ook iTunes via je HDX-1000 op de manier zoals die op je pc staat, op je tv kan krijgen en op dezelfde manier door kan browsen en via je HDX via je stereoset ofzo kan afspelen of is dat iets teveel gevraagd? Ik heb wel iets gelezen over dat je zelf muzieklijsten kan aanmaken voor je HDX maar die iTunes mogelijkheid heb ik al en dat is toch ook een muzieklijst.....![]()
Als dat niet kan en je wil van je iTunes- of iPod-browse mogelijkheden gebruik maken werkt bijv. een keyspan tune view remote dan ook samen met je HDX?
Ik zou wel meer willen dan alleen op een audiomapje klikken nl.
Geef eens een voorbeeldlijstje.enriqueeeee schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:23:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe de Hdx 1000 met video ts bestanden om gaat die uit meerdere video bestanden bestaan zeg maar stukjes van 100 mb
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 12-01-2009 00:30 ]
Als je de usb kabel weer eruit haalt, zou hij weer zichtbaar moeten worden voor de HDX.Tafkar schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:31:
Ik heb een vraagje over het aansluiten van de hdx1000 via USB slave.
Na mijn installatie van een interne HD en het formateren met ext3 heb ik via usb slave een aantal bestanden op de interne HD van de HDX1000 gezet.
Wanneer ik nu de HDX1000 opnieuw aanlsuit op mijn PC met de usb slave connectie geeft de HDX1000 een melding dat hij de harddisk/cdrom removed. Ik zie hem dan ook niet meer in het menu en de hdx1000 wordt ook niet herkend door de PC.
Ik hoop het niet!Anoniem: 84794 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:49:
Ik hoorde en las dat de hele supportsite / forum een beetje op z`n gat ligt. Er wordt niet meer gereageerd door Alex op het forum. Mensen zijn een beetje bang dat Digitech bezig is om op te houden met bestaan. Natuurlijk hoop ik dat niet want ik wil nog wel wat support hebben in nieuwe firmwares enzo.
Ik zit nog steeds te wachten tot mkv bestanden met 5.1 digitaal wordt ondersteund
Kijk hier eens. De auteur is van Syabas zelfAnoniem: 84794 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:49:
Mensen zijn een beetje bang dat Digitech bezig is om op te houden met bestaan. Natuurlijk hoop ik dat niet want ik wil nog wel wat support hebben in nieuwe firmwares enzo.
http://www.networkedmedia...4511&pid=123353#pid123353
Het zou jammer zijn als ze onderuit gingen. Maar eigenlijk maakt het me weinig uit. Het ding doet precies wat er is beloofd en op die specificaties heb ik hem gekocht. Nieuwe software/mogelijkheden zijn leuk, maar daar heb ik hem niet voor genomen.
En garantie is ook geen probleem, tenminste, als je hem niet hebt geimporteerd. Daar is de winkelier verantwoordelijk voor. Ik herinner me wel dat er een paar mensen waren die me vroegen waarom ik hem in hemelsnaam voor die paar tientjes meer in Nederland had gekocht. Hiervoor dus. Bij eigen import bespaar je wat geld, maar je kiest dan ook voor de risico's
[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 12-01-2009 08:53 ]
uh?? ik bekijk altijd al me mkv met 5.1 geluid hoor via me HDX-1000vwtune schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:28:
[...]
Ik hoop het niet!
Ik zit nog steeds te wachten tot mkv bestanden met 5.1 digitaal wordt ondersteund
dat had ik inderdaad ook al gelezen. Inderdaad de hdx-1000 doet het goed, maar er kunnen wel wat dingen nog verbeterd worden hoor .. Vooral op audio afpelen gebied is ie nog niet echt super.. maar goed laten we hopen dat het gewoon een personeelsprobleem is !Ortep schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:50:
[...]
Kijk hier eens. De auteur is van Syabas zelf
http://www.networkedmedia...4511&pid=123353#pid123353
Het zou jammer zijn als ze onderuit gingen. Maar eigenlijk maakt het me weinig uit. Het ding doet precies wat er is beloofd en op die specificaties heb ik hem gekocht. Nieuwe software/mogelijkheden zijn leuk, maar daar heb ik hem niet voor genomen.
En garantie is ook geen probleem, tenminste, als je hem niet hebt geimporteerd. Daar is de winkelier verantwoordelijk voor. Ik herinner me wel dat er een paar mensen waren die me vroegen waarom ik hem in hemelsnaam voor die paar tientjes meer in Nederland had gekocht. Hiervoor dus. Bij eigen import bespaar je wat geld, maar je kiest dan ook voor de risico's
Dat zijn toch dingen die je ook op de HDX1000 graag erbij zou willen hebben?
Ah oke, ik had anders vernomen!Anoniem: 84794 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:47:
[...]
uh?? ik bekijk altijd al me mkv met 5.1 geluid hoor via me HDX-1000
Anoniem: 94923 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:27:
In de eerstvolgende firmware komen een paar nieuwe functionaliteiten zoals het onthouden van het afspeelpunt van je 10 laatste DVD's (ISO's/VIDEO_TS).
Jawel, uitbreidingen zijn leuk. Maar ik heb gekregen waar ik voor betaald heb. Ik heb ook een auto gekocht met bepaalde specificaties. Van mij mag de dealer best besluiten dat ze er na een jaar gebruik toch gratis een grotere motor en lederen bekleding in willen zetten. Maar ik zal niet boos worden als ze het niet doen.Anoniem: 94923 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:27:
In de eerstvolgende firmware komen een paar nieuwe functionaliteiten zoals het onthouden van het afspeelpunt van je 10 laatste DVD's (ISO's/VIDEO_TS).
Het wordt natuurlijk anders als ik tijdelijk een Fiat 600 te leen heb in afwachting van mijn BMW 735. Als ik hem dan ook al betaald heb wil ik hem natuurlijk wel hebben. Maar dat speelt hier dus niet
En support/garantie hoort geen probleem te zijn. Daarvoor heb ik hem nu juist in Nederland gekocht. Kost een paar tientjes meer, maar dan kan ik ook gewoon naar de winkel terug als hij het niet doet. Krijgen ze hem niet gerepareerd? Dan leveren ze maar iets anders of ik krijg mijn geld terug.Anoniem: 84794 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:36:
ja zeker dat zijn inderdaad mooie dingen maar ja dan moeten ze wel support blijven geven
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Ortep op 12-01-2009 10:42 ]
Maar ik moet Ortep wel gelijk geven. Je koopt de HDX immers voor wat ie AL kan.... en niet voor wat er nog MOET komen. Wat er allemaal nog misschien (firmware update) komen gaat, is eigenlijk alleen extra service. Dus je mag inprincipe niet klagen wanneer ze dat niet meer gaan doen.
Zelf heb ik geen probleem met het 'grote' DTS downmix probleem. Ik heb een receiver die DTS decoder aan boord heeft. Dus pass tru van de HDX is voldoende voor mij.
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die geen receiver hebben en dus geen DTS kunnen afspelen dat het vervelend is.
Ik heb geen DTS receiver, maar ik heb ook geen DTS 'probleem' Ik ben eerlijk gezegd nog nooit tegen iets aangelopen dat alleen DTS was. Toen ik er van hoorde dat het bestond ben ik eens gaan kijken in mijn 'content' Ik geloof dat nog geen 5% iets met DTS heeft. En dan altijd nog samen met een andere optie. Maar dat ligt natuurlijk geheel aan mijn voorkeuren. Andere mensen zullen andere ervaringen hebben.vwtune schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:02:
Zelf heb ik geen probleem met het 'grote' DTS downmix probleem. Ik heb een receiver die DTS decoder aan boord heeft. Dus pass tru van de HDX is voldoende voor mij.
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die geen receiver hebben en dus geen DTS kunnen afspelen dat het vervelend is.
Dus ook hier: Ik heb gekregen wat ik wilde en ik heb er voor betaald wat ik er voor over had
Wat ik wel leuk zou vinden zijn bookmarks en idx/sub ondersteuning.
Alleen de tekst versie van 'sub' niet de idx/sub combinatie. Daar zijn ze mee bezigvwtune schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:06:
hij heeft toch sub ondersteuning?
Hoewel je in mijn mening een goed punt heb, kan ik me heel goed voorstellen dat je het ook gekocht hebt, wetende dat er continu firmware upgrades komen, met nieuwe functionaliteiten.Ortep schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:40:
Jawel, uitbreidingen zijn leuk. Maar ik heb gekregen waar ik voor betaald heb. Ik heb ook een auto gekocht met bepaalde specificaties. Van mij mag de dealer best besluiten dat ze er na een jaar gebruik toch gratis een grotere motor en lederen bekleding in willen zetten. Maar ik zal niet boos worden als ze het niet doen.
Het wordt natuurlijk anders als ik tijdelijk een Fiat 600 te leen heb in afwachting van mijn BMW 735. Als ik hem dan ook al betaald heb wil ik hem natuurlijk wel hebben. Maar dat speelt hier dus niet
Ik in ieder geval wel, ik zal niet het hardste gaan schreeuwen als dat zo zou zijn, maar wel flink balen.
Of customers reviews:# Fanstastic firmware and technical support from our team
bronFirmware updates have been pleasant surprises with numerous new features and fixesrn3
Ik heb mijn NMT juist gekocht omdat er is toegezegd dat deze in de toekomst steeds meer uitgebreid zal worden. Elke twee maanden heb ik dus een nieuw apparaat. Super!Ortep schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:40:
[...]
Jawel, uitbreidingen zijn leuk. Maar ik heb gekregen waar ik voor betaald heb.
My thoughts exactlyAnoniem: 94923 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:09:
[...]
Ik heb mijn NMT juist gekocht omdat er is toegezegd dat deze in de toekomst steeds meer uitgebreid zal worden. Elke twee maanden heb ik dus een nieuw apparaat. Super!
Zoals je al aangeeft, het is maar net hoe je er naar kijkt. Je eerste punt klopt, dat was al toen ik hem kocht. De firmware was, en is voor mij, prima in orde. Ik had op dat moment voor dat product het geld er voor over. Verbeteren mag, maar ze garrandeerden nergens dat ze dat ook zouden doen. En ook niet wanneer ze dat zouden doen.webmail schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:03:
Ik in ieder geval wel, ik zal niet het hardste gaan schreeuwen als dat zo zou zijn, maar wel flink balen.
1) # Fanstastic firmware and technical support from our team
Of customers reviews:
2) Firmware updates have been pleasant surprises with numerous new features and fixesrn3
En je tweede punt is helemaal precies zoals ik het zelf zie: Voor de schrijver was het een aangename verrassing dat er fouten uit de software werden gehaald en opgewaardeerd. Hij ging er blijkbaar ook niet van uit dat dat zou gebeuren.
Bovendien weten we niet of het echt 'over' is.
[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 12-01-2009 14:17 ]
http://www.hdx1080.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=140&func=view&catid=34&id=4160
Ik weet niet of iedereen dat kan lezen, nou, vooruit:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear All,
I was travelling for close to 2 weeks, i am shocked at the mess and backlogs that the forum and support portal had incurred. And it is really a shame to annouce this publicly but we feel that every user has the right to know about the truth.
We have sacked some of our technical advisers for not doing their job and who are suppose to look after things when i am not around.
Now i will be personally replying to all outstanding tech support emails and i seek all your understanding and forgiveness while the management rearrange everything.
alex.brokenarrow (Admin)
Administrator
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er moest stevig gereorganiseerd worden!
Een 1080p docu gecomprimeerd met VC1 op 10000+kbps (in .wmv) of hetzelfde maar dan met x264 op 7500kbps (in .mkv)?
Lijkt mij dat hoe hoger de frame rate, de te beter het beeld. Dus dan zou ik kiezen voor de 1e mogelijkheid.DeKoning! schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:26:
Sinds mijn aankoop van een NMT zijn veel mensen in mijn omgeving geinteresseerd geraakt en willen graag zien hoe het werkt. Mijn eigen ogen zijn niet zo onderscheidend, maar als ik nu een demo wil geven, wat zou dan (en dit is puur hypothetisch... *kuch*) het beste beeld geven:
Een 1080p docu gecomprimeerd met VC1 op 10000+kbps (in .wmv) of hetzelfde maar dan met x264 op 7500kbps (in .mkv)?
Niet noodzakelijkerwijs; een hoge bitrate DivX ziet er niet per se beter uit dan een lage bitrate x264. Ik ben niet goed genoeg bekend met de verschillen tussen VC-1 en x264, vandaar. Ik ga maar uit van de (partijdige) vergelijking van Microsoft, die zegt dat het elkaar nauwelijks ontloopt en kies dus in dit geval inderdaad voor de hoogste bitrate.vwtune schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:38:
[...]
Lijkt mij dat hoe hoger de frame rate, de te beter het beeld. Dus dan zou ik kiezen voor de 1e mogelijkheid.
Anoniem: 36926
Je kan ze toch ook eerst vergelijken op je eigen scherm?? Dan zie je zelf wel of het veel uitmaakt of niet.DeKoning! schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:27:
[...]
Niet noodzakelijkerwijs; een hoge bitrate DivX ziet er niet per se beter uit dan een lage bitrate x264. Ik ben niet goed genoeg bekend met de verschillen tussen VC-1 en x264, vandaar. Ik ga maar uit van de (partijdige) vergelijking van Microsoft, die zegt dat het elkaar nauwelijks ontloopt en kies dus in dit geval inderdaad voor de hoogste bitrate.
Toch heb ik hele goede ervaring met x264 bestanden, zijn altijd super scherp.
Dus ik denk dat je toch zelf moet gaan beoordelen wat beter is (als er uberhaupt wel een verschil te ZIEN is)
Ik was al vanplan om een 1TB WD Green te kopen, maar nu wacht ik wel even totdat de 2TB model op de markt komt
zo ietsAnoniem: 94923 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:29:
[...]
Op www.networkedmediatank.com is daar veel informatie over te vinden.
[...]
Geef eens een voorbeeldlijstje.
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0000.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0019.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0001.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0002.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0003.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0004.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0005.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0006.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0007.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0008.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0009.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0010.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0011.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0012.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0013.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0014.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0015.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0016.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0017.ts
A.Bugs.Life.1080i.DD5.1.0018.ts
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
member login

maar vertel, wat voor leuks staat er?
Anoniem: 198951
Bericht van Alex ...
Support portal and concerns over HDX?
Dear HDXers,
I personally received some feed back from forum owners about the recent rumors and bad news spreading across the internet, which come as a surprise to me!
And the thing about customer experiences, usually happy customers do not make comments and angry customers make the most which is understandable but it simply does not reflect the state of the company.
Frankly, i am working pretty hard (almost 12 hours a day) replying to close to 300 over support questions daily and inevitably back logs are piling up like the Mount Everest.
The end result is we simply do not have the bandwidth of monitoring our user forum anymore currently.
This is largely because we are very understaffed at the moment due to last announcement i made.
www.hdx1080.com/index.php...om_fir...catid=34&id=4160
With the growing HDX users around the globe, on 1 end it is great for the company, on the other end it meant that it will not do with only 1 person providing support!
Why are we not hiring? This is because of Asian Culture when it is near to the chinese new year most employee do not want to leave the company simply because it is BONUS time!
And lastly the concern over DTS release date, i know i made a promise that we will get it by December and obviously that promise did not come true. We are setting up another meeting with DTS face to face this week to sort out all the delays and I will make another annoucement regarding this.
Ik zet de HDX aan, ik zet hem op data (anders zie ik het bestand niet staan). ik klik op de indexfile en krijg mooi het beeld zoals het moet (de moviejukebox). alleen zie ik maar tot de N, de rest valt buiten beeld (het is 400% gezoomd om het zo te zeggen), ik kan wel navigeren tot ik alles zie maar zou het graag passend hebben.
Probleem 2. als ik op een film klik start hij niet, eerst zwart scherm en dan "kan niet afspelen" Volgens mij komt dat omdat hij op data staat ipv film. Als ik hem op film zet zie ik het htm bestand niet en kan ik ook geen kant uit.
1) De default skin is HD, kennelijk heb jij een SD televisie. Je moet in je moviejukebox.properties de skinverwijzing aanpassen. Zie ook YAMJ Wiki.chundo schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:38:
Ik zet de HDX aan, ik zet hem op data (anders zie ik het bestand niet staan). ik klik op de indexfile en krijg mooi het beeld zoals het moet (de moviejukebox). alleen zie ik maar tot de N, de rest valt buiten beeld (het is 400% gezoomd om het zo te zeggen), ik kan wel navigeren tot ik alles zie maar zou het graag passend hebben.
Probleem 2. als ik op een film klik start hij niet, eerst zwart scherm en dan "kan niet afspelen" Volgens mij komt dat omdat hij op data staat ipv film. Als ik hem op film zet zie ik het htm bestand niet en kan ik ook geen kant uit.
2) Met de datafunctie is alles wat een NMT kan lezen te starten, dus dat is niet je probleem. Kennelijk is er een padverwijzing onjuist gegenereerd. Ook weer het advies de Wiki te raadplegen http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/FAQ_VideoWontPlay
Ik heb het probleem gevonden. Heeft te maken met de telnet client die ik op de HDX1000 heb geinstalleerd. Meer info is hier te vinden :Tafkar schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:31:
Ik heb een vraagje over het aansluiten van de hdx1000 via USB slave.
http://www.networkedmedia...read.php?tid=11980&page=1

de volgende skin: robinsjexcal-sd te downloaden op http://omertron.com/pch/node/20chundo schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:21:
mijn kennis om al die bestanden te bewerken is helaas 0. ik heb wel gekeken op die wiki's maar begrijp er niet zo veel van
Zet de skin in de map c:\YAMJ\skins\robinsjexcal-sd
En wijzig de volgende regel in het bestand c:\YAMJ\moviejukebox.properties:
mjb.skin.dir=./skins/robinsjexcal-sd
Je kunt nu YAMJ ook op een SD tv gebruiken
[ Voor 200% gewijzigd door vwtune op 14-01-2009 12:01 . Reden: niet meer nodig ]
Als ik op datafunctie een film wil starten krijg ik de melding dat hij niet kan afspelen.Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:54:
[...]
2) Met de datafunctie is alles wat een NMT kan lezen te starten, dus dat is niet je probleem. Kennelijk is er een padverwijzing onjuist gegenereerd. Ook weer het advies de Wiki te raadplegen http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/FAQ_VideoWontPlay
Ik heb via data-functie en de mappen-structuur een film proberen af te spelen en dat lukt niet. De rest van het advies ben ik nog mee bezig, ik heb de SD instellingen gewijzigd en ben een nieuwe "scan" aan het doen wat wel even gaat duren...
Ik houd u in ieder geval op de hoogte als het lukt
Waar haalt hij eigenlijk die covers vandaan en waar worden die opgeslaan?
[ Voor 52% gewijzigd door chundo op 14-01-2009 18:52 ]
http://learnhd.blogspot.c...cerns-about-digitech.html
NiceOrtep schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 08:31:
Voor de mensen die nog steeds bang zijn dat Digitech/HDX zijn zaakjes niet op orde heeft
Mooi, mijn 2 brandende vragen beantwoordQ4: Some people are still having issues updating their HDX firmware through the Internet. What’s your recommendation on how to perform the update?
Sam: The online update method should be available now as we are talking. If people have trouble connecting to the server, they can download the firmware and the NMT application, put them in a USB drive and update the system from there. Currently, the latest firmware is dated Nov 2008. We will release a new version after we get the DTS license.
Q5: People are having HDD compatibility issues. Can you recommend certain brands/criteria when selecting an HDD to work with the HDX?
Sam: I personally like the Western Digital Caviar Green series. They are the most efficient models I know on the market and can dissipate less heat while it is installed inside the HDX 1000. A detailed compatibility list can be found at NMTWiki.
edit:
http://learnhd.blogspot.com/2009/01/document-from-dts.html
ust to prove that Digitech / HDX is not BS about the DTS licensing, they got this document from DTS. It shows as to 1/15/2009, the procedure is undergoing and is waiting for the final approval. There are some hoops they need to jump through before receiving the final approval. But, that date is really not far away now. (It might happen in weeks. However, based on the previous experience, they really don't want to give out estimate if they are not very very sure about the date.)
[ Voor 18% gewijzigd door iMars op 15-01-2009 09:02 ]
Anoniem: 85858
De interne netwerkkaart stopt ermee als ik een paar minuten een HD filmpje kijk via het netwerk. Het lijkt erop dat de NIC te warm wordt door de grote hoeveelheid data die er doorheen moet. Want als ik een simpele DVD of zoiets afspeel gaat het goed, als ik een MKV of een HDDVD afspeel, stopt de netwerkkaart ermee na een paar minuten. Het link lampje op de switch gaat zelfs uit!!! Alleen achterop uit- en aanzetten helpt dan nog om de netwerkverbinding weer terug te krijgen. De HDX1000 loopt niet vast, maar komt met een melding, cannot play, of hij gaat terug naar het vorige menu. Soft reset helpt niet (power+eject).
Iemand ervaring met dit probleem? Is mijn unit defect? Heb al de laatste firmware erop gezet, maar dat helpt niet...
dat is het nadeel als je hem direct bij hdx besteldAnoniem: 85858 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:43:
Ik ben er ook bang voor. Mag ie weer terug naar People's Republic China

Hoopvol nieuws! Ben eens benieuwdOrtep schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 08:31:
Voor de mensen die nog steeds bang zijn dat Digitech/HDX zijn zaakjes niet op orde heeft
ticket indien via de support website.Anoniem: 85858 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:18:
Ik ben sinds enkele dagen ook in het bezit van een HDX1000, alleen ik heb 1 groot probleem ermee.
De interne netwerkkaart stopt ermee als ik een paar minuten een HD filmpje kijk via het netwerk. Het lijkt erop dat de NIC te warm wordt door de grote hoeveelheid data die er doorheen moet. Want als ik een simpele DVD of zoiets afspeel gaat het goed, als ik een MKV of een HDDVD afspeel, stopt de netwerkkaart ermee na een paar minuten. Het link lampje op de switch gaat zelfs uit!!! Alleen achterop uit- en aanzetten helpt dan nog om de netwerkverbinding weer terug te krijgen. De HDX1000 loopt niet vast, maar komt met een melding, cannot play, of hij gaat terug naar het vorige menu. Soft reset helpt niet (power+eject).
Iemand ervaring met dit probleem? Is mijn unit defect? Heb al de laatste firmware erop gezet, maar dat helpt niet...
Ik had ook problemen met een niet werkende nic.
Moest mijn pcb opsturen, en krijg meteen een nieuwe opgestuurd.
Een week later was was alles in orde (heeft mij wel 10 euro verzendkosten gekost)
Maar ben uiteindelijk toch een stuk goedkoper uit ;-)
support is dus boven verwachting..
Weet alleen niet hoe de doorlooptijd zal zijn als ik bovenstaande berichten lees.
Is wel goed om te weten dat ze je probleem serieus nemen, en de moeite nemen om het op te lossen....
[ Voor 8% gewijzigd door DarkChylde op 15-01-2009 22:56 ]
Anoniem: 85858
Anoniem: 287237
Ik heb sinds twee dagen dit mooie apparaat. Krijg hem alleen niet op mijn windows netwerk. Heb de HDX verbonden via een router.
Alvast bedankt voor de hulp!
Wat wil je ? Wat doet het wel ? Wat doet het niet ? Wat heb je al geprobeerd ? Hoe ziet je netwerk eruit ? Hoe heb je de HDX aangesloten en ingesteld ?
[ Voor 20% gewijzigd door punisher007 op 16-01-2009 09:59 ]
Sangroid mompelt: "Iets over een Wiki, Google, GoT..."
[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 16-01-2009 10:45 ]
MIjn excuses voor de magere informatie. Ik heb de HDX aangesloten via een netwerkkabel naar mijn router. Het adres van mijn router is volgens mij 192.168.0.1 (Althans dan kan ik inloggen in mijn router en de instelloingen daarvan veranderen)punisher007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:58:
Thieske ... meer info lijkt me handig om te kunnen helpen
Wat wil je ? Wat doet het wel ? Wat doet het niet ? Wat heb je al geprobeerd ? Hoe ziet je netwerk eruit ? Hoe heb je de HDX aangesloten en ingesteld ?
De HDX heb ik als volgt ingesteld. Heb het ipadres op automatisch laten staan. Deze staat nu op 192.168.0.104.
Vervolgens heb ik geprobeerd om via gedeelde mappen een url toe te voegen. (Heb ik gelezen op dit forum hoe dit moet)
De instellingen heb ik als volgt ingevoerd:
URL: smb://192.168.1.104/share
-User name: nmt
-Wachtwoord: 1234
Mijn werkgroep heet mshome en ik maak gebruik van Windows XP.
Mijn probleem is dus eigenlijk dat ik de HDX niet in mijn windows verkenner zie en kan hem ook niet vinden.
Hopelijk kan iemand met deze informatie mij helpen.
Alvast bedankt daarvoor!
Ik heb alleen maar deze instellingen gewijzigd in de HDX om de HDX zichtbaar te krijgen in windows:
Toestel Naam: HDX1000 (naam invullen ZONDER spaties!)
Samba Werkgroep: mshome (dezelfde werkgroep invullen als bij Windows XP)
Samba Server: AAN
Als het goed is, wordt je dan gevraagd voor username/password.
Ik zou dan wel 192.168.0.104 invoeren... Router is 192.168.0.1 toch?punisher007 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:53:
Ook al zou je hem niet automatisch zien, zou je hem volgens mij ook handmatig kunnen opvoeren als netwerk drive mapping. Probeer eens of het volgende werkt ? Start, uitvoeren, \\192.168.1.104\share
Als het goed is, wordt je dan gevraagd voor username/password.
Je kan de gebruiksaanwijzing vinden in nieuwsgroepen. zoek maar eens op newzleech.com op popcorn firmware.
Maar ik twijfel nog steeds. Mijn voorkeur neigt uit naar de HDX1000, en bestellen in frankrijk of amerika.
(lees alleen dat de een wel btw moet betalen en de ander weer niet, heeft daar iemand nog recent ervaringen mee? Las vanuit de US 189Eur, btw erbij zou dan 224eur zijn in totaal uit me hoofd)
Kan iemand me even helpen met jukebox?
Ik lees dat je jukebox voor video's kan installeren, moet ik dit programma eerst opstarten en krijg ik dan alle covers van films? En kan ik hier ook serie's en kwijt (Dus cover aanklikken, en dan aflevering selecteren.)
Dit kon ik niet zo snel terugvinden op de site van hun.
Weet iemand verder iemand nog duidelijke verschillen waarom ik voor de HDX zou moeten kiezen ipv A119, behalve het robuuste design/behuizing en het extra geheugen?
[ Voor 7% gewijzigd door Soullancer op 16-01-2009 14:14 ]
alle NMT spelers werken eigenlijk allemaal hetzelfde.. Het draait op hetzelfde software. Het verschil tussen de popcorn en hdx en andere is eigenlijk puur de vormgeving en de actieve en passieve koeling. Voordeel van de hdx is dat het een passieve koeling heeft plus dat de kast lekker compact is en het heeft een ingebouwde cardreader heeft.StormingSoul schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:59:
Heb dit topic nu al helemaal doorgespit, eveneens als de popcorn A110 en TVX
Maar ik twijfel nog steeds. Mijn voorkeur neigt uit naar de HDX1000, en bestellen in frankrijk of amerika.
(lees alleen dat de een wel btw moet betalen en de ander weer niet, heeft daar iemand nog recent ervaringen mee? Las vanuit de US 189Eur, btw erbij zou dan 224eur zijn in totaal uit me hoofd)
Kan iemand me even helpen met jukebox?
Ik lees dat je jukebox voor video's kan installeren, moet ik dit programma eerst opstarten en krijg ik dan alle covers van films? En kan ik hier ook serie's en kwijt (Dus cover aanklikken, en dan aflevering selecteren.)
Dit kon ik niet zo snel terugvinden op de site van hun.
Weet iemand verder iemand nog duidelijke verschillen waarom ik voor de HDX zou moeten kiezen ipv A119, behalve het robuuste design/behuizing en het extra geheugen?
Hdx heeft nog geen licentie voor dts decoding .. alleen popcorn heeft dit tot nu toe..
Volgens Syabas zou dit niet mogelijk zijn http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=14511.Anoniem: 84794 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:51:
het is nu mogelijk om de hdx-1000 te flashen met een popcorn hour firmware zodat de dts decoding werkt (aangezien popcorn al wel een licentie heeft). Dus voor wie ongeduldig is kan de popcorn hour firmware gebruiken.
Je kan de gebruiksaanwijzing vinden in nieuwsgroepen. zoek maar eens op newzleech.com op popcorn firmware.
Overigens klopt het niet dat je zegt dat HDX1000 geen DTS licentie zou hebben, die kosten zijn namelijk al wel afgedragen.
Gaat die DTS ondersteuning er uberhaupt nog wel aankomen voor de HDX1000?Anoniem: 84794 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:37:
[...]
alle NMT spelers werken eigenlijk allemaal hetzelfde.. Het draait op hetzelfde software. Het verschil tussen de popcorn en hdx en andere is eigenlijk puur de vormgeving en de actieve en passieve koeling. Voordeel van de hdx is dat het een passieve koeling heeft plus dat de kast lekker compact is en het heeft een ingebouwde cardreader heeft.
Hdx heeft nog geen licentie voor dts decoding .. alleen popcorn heeft dit tot nu toe..
En heeft er iemand nog recente ervaringen met het kopen van de HDX1000 uit amerika, en hoe dat met jukebox precies werkt? Lijkt me handig voor de rest van de familie hier als ze dmv covermenu'tje een film kunnen kiezen
Zit nu te kijken voor een WD1tb green hardeschijf, lees dat ze het erg goed doen hier.
[ Voor 7% gewijzigd door Soullancer op 16-01-2009 16:33 ]
Bedankt ik heb de HDX aan de praat.Erik80 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:06:
[...]
Ik zou dan wel 192.168.0.104 invoeren... Router is 192.168.0.1 toch?
Als ik in de setup zit van de hdx en kijk bij usenet. Dan kan ik deze niet selecteren en staat er als status, starten. Bij alle andere programma's staat ingeschakeld. Ook als ik het apparaat uitzet, dan kan ik usenet nog steeds niet selecteren en blijft de status op starten staan.
Via http://192.168.0.104:8066/ lukt het mij om NZB files te uploaden, alleen begint de HDX ze niet te downloaden. Via NZBGet wb interface zie ik dan staan server is sleeping. Misschien heeft dat er mee te maken dat in de HDX setup, usenet op starten staat.
Kan iemand mij hier verder mee helpen, heel graag!
Ik neem aan voor gebruik in de HDX? Dan zou ik zeggen in principe niet. De 16mb variant is snel genoeg, echter kost de schijf wellicht enkele euro's minder, waardoor ikzelf persoonlijk de 32mb variant zou nemen. Mocht je ooit weer willen upgraden (Zeg naar een 2 TB schijf oid) en je de schijf in je PC wilt gaan gebruiken, heb je wel 32mb ipv 16mb en merk je wel weer performancewinst.ronwiel schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:13:
Vraagje, is het zinvol om bij de WD Green serie hardeschijven te kijken naar 16 mb of 32 mb cache?
Een paar reacties hierboven staat uitgebreid een gequote antwoord over de DTS-ondersteuning.StormingSoul schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:32:
Gaat die DTS ondersteuning er uberhaupt nog wel aankomen voor de HDX1000?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Via deze site besteld: http://www.nmtank.fr/epag...GB/?ViewObjectID=11875575StormingSoul schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:59:
Heb dit topic nu al helemaal doorgespit, eveneens als de popcorn A110 en TVX
259 euro inclusief verzenden. Ik heb die met een 500 gig hd besteld, die is 319 euro.
deze is er ook voor linux en mac .
ben benieuwd.
op de volgende link:
http://learnhd.blogspot.com/2009/01/document-from-dts.html
Stond dit:
Just to prove that Digitech / HDX is not BS about the DTS licensing, they got this document from DTS. It shows as to 1/15/2009, the procedure is undergoing and is waiting for the final approval. There are some hoops they need to jump through before receiving the final approval. But, that date is really not far away now. (It might happen in weeks. However, based on the previous experience, they really don't want to give out estimate if they are not very very sure about the date.)
Anoniem: 287360
Vanaf de eerste dag probeer ik de HDX1000 op mijn (bedrade) netwerk te krijgen.
(Nieuwe) harde schijf geïnstalleerd, nieuwe firmware update release november'08. NMT progs geïnstalleerd op ext 3.
NETWERK
Het ip adres dat hij zelf genereerd begint met 169, terwijl het ip op mijn netwerk begint met 192.
Als ik mijn laptop op deze aansluiting plaats dan zit ik direct op het internet.
Ook heb ik het met een vaste ip geprobeerd, maar helaas dit werkte ook niet.
HARDE SCHIJF
Hierna heb ik de harde schijf eruit gehaald en heb geprobeerd om deze harde schijf, als externe harde schijf te plaatsen op mijn pc, helaas mijn harde schijf was niet zichtbaar via mijn pc.
Na deze actie heb ik mijn harde schijf weer geplaatst in mijn HDX1000. Nu startte mijn HDX niet meer op, wat ik heel merkwaardig vind. De harde schijf er weer uitgehaald, nu startte hij wel op.
De HDX heb ik hierna terug gezet naar de fabrieksinstellingen, en de update van de firmware release november'08 weer gestart. Nu probeerde ik weer mijn harde schijf te plaatsen, maar hij startte niet op.
Als ik naar mijn USB stick kijk, dan brand hij ook niet als de harde schijf er in zit. Als de harde schijf eruit is wel.
Een andere (oude) harde schijf erin gezet, deze kon hij niet zien. Maar vreemd genoeg tijdens het opstarten had hij geen problemen.
Nu rest mij de vraag, kan het zo zijn dat mijn (nieuwe) harde schijf geformateerd dient te worden (door windows) omdat hij nu iets blokkeert? Maar voorheen deed hij het wel.
De HDX formateerd toch de harde schijf??
Alvast bedankt voor de reactie!! Want ik weet 't nu echt niet meer.........
Nou maar afwachtenHello Marcel
DTS China sent this request to Digitech China. They said Digitech cannot post this document before getting the final approval. (This document is for DTS and their customers only.) That is why the HDX10080 website and I remove it. However, the licensing schedule is not affected. They should get it in weeks.
Best Regards
Howard Chang
Dit topic is gesloten.
Alle posts m.b.t. levertijd zullen direct worden verwijderd, dit is namelijk _niet_ de bedoeling van dit topic!