Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

En jawel, ik heb na 1 uur spelen al problemen met de GH:WT gitaar. Het strummen naar beneden gaat niet lekker. Het eerste uur speelde het perfect en nu krijg ik soms dat ie bij beneden strummen niks doet en bij andere keren dat ie 1 keer strummen 2 keer telt.

Kan ik hiermee beter terug naar Dimension Plus (online besteld, aanbieding van 75 euro voor GH:WT en gitaar) of moet ik alvast contact opnemen met Red Octane?

Of is dit normaal en moet ik gewoon een beetje olie er inspuiten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Toch wel leuk om na een tijdje te World Touren weer eens even terug te gaan naar deeltje 3. Ik had nooit verwacht dat ik Raining Blood op hard zou halen, maar het is me dan gisteren zowaar gelukt! Daarna verder gekomen op expert, ik zat vast op het nummer "The Metal" en zelfs "Knights of Cydonia" gehaald.

Zo merk je toch dat je steeds weer ietsjes beter wordt. Dat vind ik ook wel een van Guitar Hero. Soms merk je het niet, maar stiekum word je toch steeds even wat beter :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45
Schweino schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:12:
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij redoctane....

- op 7 december heb ik een RMA ingediend bij Redoctane mbt een GH world tour gitaar
- op 11 december onving ik een e-mail dat mijn RMA in behandeling is genomen
- op 13 december heb ik een nieuwe gitaar ontvangen
- op 17 december krijg ik een e-mail dat mijn gitaar verzonden is en onderweg is
- op 5 januari ontvang ik 2 e-mails dat mijn gitaar verzonden is en onderweg is

snappen jullie het nog?
Jij hebt tenminste nog een gitaar gehad, ik niet. Wel twee e-mails dat ie onderweg is en mijn RMA aanvraag had ik al op 5 december ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
tiguan schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:40:
[...]

Jij hebt tenminste nog een gitaar gehad, ik niet. Wel twee e-mails dat ie onderweg is en mijn RMA aanvraag had ik al op 5 december ingediend.
Jij hebt tenminste emails gehad dat ie onderweg is, ik niet. ;)
Ik heb alleen een bevestiging gehad van de RMA aanvraag geloof ik, maar die gaat vast automatisch.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Zijn de downloadbare nummers van rock band 3(en/of 2) ook compatible met world tour met alleen de gitaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58

AndereKoekoek

Ping! Pong?

rock band 3? Waar heb je die gehaald?

maar 1&2 zijn iig compatible :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik weet niet echt wat nu zijn vraag is.
De gitaar van World Tour werkt inderdaad met Rock Band 1&2.
De nummers die je kan downloaden in Rock Band werken alleen niet met de Guitar Hero games en andersom natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Sorry, foute vraag. Ik bedoelde natuurlijk guitar hero 3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb een RMA ingediend rond half december en hij staat nog steeds op In Proces. Niets meer van gehoord en ik heb ook nog niets binnen. Mischien dat ik te dicht bij de kerst zat en dat ze al zo druk zijn dat ze er niet meer aan toe kwamen, als ik dit zo lees alleen al op tweakers zijn er zo veel mensen met een kapotte gitaar.

Mijn broer z'n gitaar heeft het ook begeven, in zijn geval was het de hals die de problemen gaf. Dus met wat knutselwerk (aka mijn hals op zijn body) hebben we op z'n minst 1 werkende GH:WT gitaar. Voor hem maakte het niet zo veel uit, zijn GH3 gitaar werkt nog steeds dus hij heeft nog een gitaar. Daarbij vind hij de drums erg leuk dus doet hij liever drummen. Ik ben nog altijd de gitarist :P vind ik veel leuker dan de rest van de dingen. Ik voel me altijd zo'n speelgoed soldaatje als ik doe drummen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ik heb mijn gitaar ingevoerd in de RMA op 15 december en vermoed ook dat het te dicht bij de kerst is geweest. Ik heb ook nog niets binnen, ook geen vage status mailtjes overigens. Gelukkig werkt mijn gitaar goed na het uitschakelen van de touchpad.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hier nog iemand die een RMA half december heeft ingestuurd voor de gitaar. Heb ook nog geen mail mogen ontvangen...
Nog maar ff afwachten dus... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Iemand die me kan helpen ?
Me rode drum doet het niet meer kabel is los en wil RMA aanvragen maar dat kan niet meer ?
Athans ik zie het niet staan weet iemand wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

Kan aan mij liggen maar er staan bij stap 3 geen drum die kapot kan zijn. Wel de cymbals etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Kan het hier niet eens ergens anders over gaan dan kapotte instrumenten? Niemand die deze game ook daadwerkelijk speelt ofzo? :X

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Wordt nogal lastig om te spelen als je instrumenten stuk zijn, nietwaar? :P

Maar als je goed zoekt zie je ook wel eens wat over het spel gezegd worden, laatst was er nog iemand die veel respect afdwong omdat ie zo'n hoge score had met Satch Boogie. Om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

Bloodclot

Jawier!

allo (dit topic aardig doorgescrolled maar kan niet echt een vergelijking vinden), we hebben een klein/aardig probleempje hier.

We zijn lekker aan het drummen, maar heel vaak als we op de gele cymbal slaan registreert hij ook de oranje cymbal. hierdoor kunnen we amper een streak halen van 10-15 notes op de drum.

Is de oranje cymbal te gevoelig? (door een trilling door drumstel heen al een slag registreren).

Verder een top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Bloodclot schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 02:05:
allo (dit topic aardig doorgescrolled maar kan niet echt een vergelijking vinden), we hebben een klein/aardig probleempje hier.

We zijn lekker aan het drummen, maar heel vaak als we op de gele cymbal slaan registreert hij ook de oranje cymbal. hierdoor kunnen we amper een streak halen van 10-15 notes op de drum.

Is de oranje cymbal te gevoelig? (door een trilling door drumstel heen al een slag registreren).

Verder een top game!
Dan heb je erg slecht gescrolled, want het probleem met de (on)gevoeligheid van drumpads/cymbals is echt al heel vaak besproken.

Je kan bij Redoctane (http://www.redoctanegames.com/Warranty/) een MIDI kabel bestellen, waarmee je de drumset kan 'tunen'.
Maar meestal zijn drumpads/cymbals juist niet gevoelig genoeg, misschien sla je te hard op je gele cymbal omdat die te ongevoelig is afgesteld. Want je kan je oranje cymbal minder gevoelig afstellen, maar dan ram je misschien overal wat hard op en dat speelt niet zo prettig.
Je kan het best alles zo tunen dat je ze met een zacht tikje al registreren, dan hoef je nergens echt op te rammen en krijg je als je ze niet té gevoelig hebt gezet waarschijnlijk ook geen dubbele registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 10:10

Bloodclot

Jawier!

Exar schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Dan heb je erg slecht gescrolled, want het probleem met de (on)gevoeligheid van drumpads/cymbals is echt al heel vaak besproken.

Je kan bij Redoctane (http://www.redoctanegames.com/Warranty/) een MIDI kabel bestellen, waarmee je de drumset kan 'tunen'.
Maar meestal zijn drumpads/cymbals juist niet gevoelig genoeg, misschien sla je te hard op je gele cymbal omdat die te ongevoelig is afgesteld. Want je kan je oranje cymbal minder gevoelig afstellen, maar dan ram je misschien overal wat hard op en dat speelt niet zo prettig.
Je kan het best alles zo tunen dat je ze met een zacht tikje al registreren, dan hoef je nergens echt op te rammen en krijg je als je ze niet té gevoelig hebt gezet waarschijnlijk ook geen dubbele registratie.
ah tnx! ik dacht dat de ongevoeligheid en gevoeligheid verschillende problemen waren, maar het heeft dus met tuning te maken, en dat is dus 1 gezamelijk probleem. bedankt voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Floris-K schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:31:
rock band 3? Waar heb je die gehaald?

maar 1&2 zijn iig compatible :)
Ik heb alleen GHWT op de PS3, kan ik dan ook gewoon tracks van GH3 plukken terwijl ik GH3 zelf niet heb en die spelen in GHWT? Want misschien zitten daar nog wel wat vette nummer tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:13
robvanpraat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:37:
[...]

Ik heb alleen GHWT op de PS3, kan ik dan ook gewoon tracks van GH3 plukken terwijl ik GH3 zelf niet heb en die spelen in GHWT? Want misschien zitten daar nog wel wat vette nummer tussen...
De downloadable tracks van GH3 zijn niet te gebruiken in GHWT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Behalve het album van Metallica, die werkt wel voor beiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets bedacht om te voorkomen dat je je drums helemaal omlaag rost en op een gegeven moment bij je knieen zit te drummen ipv helemaal bovenaan waar je begon? :P Bij vooral de langere metallica nummers moet ik halverwege echt pauzeren en de drums weer goed zetten, omdat met name de linkerkant van de drums helemaal gezakt is :P Verder kan ik met plezier melden dat al mijn instrumenten als sinds de aankoop eind november probleemloos werken!
Alleen vind ik de soundtrack maar matig... veel relatief onbekende oldies die veeeeel te lang doorgaan en over tool ben ik al helemaal neit te spreken. Gelukkig zijn er ook een aantal hele leuke nummers en een paar verassingen, en dan natuurlijk de metallica DLC die gewoon heerlijk is om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

uuhm eigenlijk helemaal geen last van? Mijn drums blijven gewoon op hun plek, maar ik heb mijn stokjes ook nog niet in 2e geslagen :P

De keuzes van de nummers vindt ik persoonlijk wel leuk zoals bijv. MJ- Beat it en Korn - Freak on a leash. Tool ken ik nog van een jaar of 10 geleden en die zijn samen met Nine Inch Nails erg bekend in de VS, terwijl ze hier nooit echt door zijn gebroken. Aan de keuze van de nummers is erg goed te zien dat het voornamelijk op de Amerikaans markt gericht.

Eerlijk gezegd heb ik liever dit, dan nummers die je hier al 1000x op de radio hebt gehoord. Dan hoor je ze nog eens 100x in GH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Afgelopen weekend geprobeerd om de bass carreer op Expert af te maken.
Dat viel toch tegen. Laatste tier was sowieso vrij lastig, maar het laatste nummer (Prisoner of Society) slaat helemaal nergens meer op. Bij de 1e poging nog tot 40% gekomen, maar daarna nieteens meer in de buurt. Meestal rond 25% al af.
Kan dat ritme echt totaal niet te pakken krijgen, en mede daardoor verzamel ik ook gewoon geen starpower die me kan helpen.
Iemand nog tips? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:10:
Heeft iemand al iets bedacht om te voorkomen dat je je drums helemaal omlaag rost en op een gegeven moment bij je knieen zit te drummen ipv helemaal bovenaan waar je begon? :P Bij vooral de langere metallica nummers moet ik halverwege echt pauzeren en de drums weer goed zetten, omdat met name de linkerkant van de drums helemaal gezakt is :P Verder kan ik met plezier melden dat al mijn instrumenten als sinds de aankoop eind november probleemloos werken!
Alleen vind ik de soundtrack maar matig... veel relatief onbekende oldies die veeeeel te lang doorgaan en over tool ben ik al helemaal neit te spreken. Gelukkig zijn er ook een aantal hele leuke nummers en een paar verassingen, en dan natuurlijk de metallica DLC die gewoon heerlijk is om te spelen :P
Heb je ze wel goed vast geklikt? Je kan alle verschuifbare onderdelen van de drumset vastklikken op de juiste hoogte (behalve de cymbals)

Vorige week toch maar GHWT gekocht, echt vermakelijk. Dacht eerst dat mijn drum het niet helemaal goed deed aangezien hij vaak niet registreerde, bleek dat ik mijn drumsticks verkeerd om vast hield (gelukkig heb ik een vriendin die aardig genoeg is om mij erop te attenderen dat ik een idioot ben). Dus nu doen ze het bijna helemaal goed, geel en rood zouden iets gevoeliger mogen.

Maarja, RMA aangemaakt voor de midi-usb kabel, nog niks geen email (dit is de 2e werkdag dus op zich niet erg vreemd) maar ik kan de status van de RMA ook niet opvragen op de site (customer help ergens). Is dit normaal? Of zit mijn RMA toch een beetje scheef. Uiteraard heb ik een email verstuurd naar de customer service maar ik vroeg me af anderen hetzelfde probleem hadden.

Ik ben overigens in bezit van beide GHWT en RB2, moet toch zeggen dat ik GHWT leuker vindt gitaren tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drumsticks verkeerd om :D!

Dat met het naar beneden schuivende drumstel klinkt me bekend, een oplossing hiervoor is met een boor op de gewenste hoogte een gat boren en een schroef of ander stuk metaal erdoor dat 'ie no way meer naar beneden kan zakken. Moet je alleen wel in je dumstelpoten gaan zitten boren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
En ja hoor, rode pad is kaduuk. Registreert heel slecht, soms met een harde klap wel, en een zachte niet en andersom. Heel vervelend. Heb al gekeken om hem uit elkaar te halen om te kijken of er een draadje los zit, maar krijg dat ding niet open. Zo te zien zijn het torx schroeven en laat ik daar nou net geen schroevendraaier van hebben...bah!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm. nog even een vraagje tussendoor..

Ik zit er toch over te denken om een drumstelletje aan te schaffen.
Waarschijnlijk die van Rock Band.

Maar die is alleen voor PS3 verkrijgbaar, werkt die ook op PS2? verschillende google-resultaten zeggen min of meer van wel, maar 't is mij allemaal wat onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:46
BM schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:09:
Afgelopen weekend geprobeerd om de bass carreer op Expert af te maken.
Dat viel toch tegen. Laatste tier was sowieso vrij lastig, maar het laatste nummer (Prisoner of Society) slaat helemaal nergens meer op. Bij de 1e poging nog tot 40% gekomen, maar daarna nieteens meer in de buurt. Meestal rond 25% al af.
Kan dat ritme echt totaal niet te pakken krijgen, en mede daardoor verzamel ik ook gewoon geen starpower die me kan helpen.
Iemand nog tips? :P
Oefenen in practice mode. :P Ik weet het, echt zo'n tip waar je eigenlijk niks aan hebt, maar het is de beste manier.
Wat je ook nog kunt doen is hardop (of in je hoofd) op de maat meetellen. In Prisoner of Society is dat geloof ik heel snel 3 noten achter elkaar steeds op bass? Dan tel je hardop 1-2-3, 1-2-3 en daarop strum je ook. Wat voor mij wel eens helpt is het geluid van de tv zachter zetten zodat het getik van de strumbar er bovenuit komt. Kan ik beter het ritme vasthouden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Sluuz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:30:
En ja hoor, rode pad is kaduuk. Registreert heel slecht, soms met een harde klap wel, en een zachte niet en andersom. Heel vervelend. Heb al gekeken om hem uit elkaar te halen om te kijken of er een draadje los zit, maar krijg dat ding niet open. Zo te zien zijn het torx schroeven en laat ik daar nou net geen schroevendraaier van hebben...bah!
Had ik dus ook wel maar kreeg hem wel open zag ik dat het draadje uit ze lijm was gegaan dat weer vast geplakt met een plakbandje en nu werkt het weer als vanouds :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:00:
hmm. nog even een vraagje tussendoor..

Ik zit er toch over te denken om een drumstelletje aan te schaffen.
Waarschijnlijk die van Rock Band.

Maar die is alleen voor PS3 verkrijgbaar, werkt die ook op PS2? verschillende google-resultaten zeggen min of meer van wel, maar 't is mij allemaal wat onduidelijk.
Lijkt me slimmer om dit in een Rock Band topic te vragen.... dit is het Guitar Hero topic. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Raem schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Oefenen in practice mode. :P Ik weet het, echt zo'n tip waar je eigenlijk niks aan hebt, maar het is de beste manier.
Wat je ook nog kunt doen is hardop (of in je hoofd) op de maat meetellen. In Prisoner of Society is dat geloof ik heel snel 3 noten achter elkaar steeds op bass? Dan tel je hardop 1-2-3, 1-2-3 en daarop strum je ook. Wat voor mij wel eens helpt is het geluid van de tv zachter zetten zodat het getik van de strumbar er bovenuit komt. Kan ik beter het ritme vasthouden.
het is idd steeds 3 noten na elkaar. Dat maakt het juist zo lastig, 4 noten is een stuk makkelijker imho :)
Zal binnenkort nog eens een poging wagen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Hmm...

Ook ik heb sinds 15 december al een request ingeschoten, maar hoor er niets over. Mijn RMA-nummer bestaat wel, maar heeft nog steeds de status 'in progress'.

Waarom is het dat voor sommige supportzaken er verwezen wordt naar de site van Activision?

Als ik daar aangeef dat er iets is met mijn wireless X360 guitar, krijg ik de volgende lap tekst:
Please contact your local customer support for guitar replacement.
Customer Support contact information can be found in the game manual.
Guitar replacement is not available on this website.
Als ik het nog eens probeer op de RMA-site van RedOctane zelf kán ik niet eens aangeven dat mijn guitar aangemeld moet worden; hij staat simpelweg niet in de lijst. De rest wel. Moeten we nu opeens bij Activision zijn, of heb ik het mis (ik heb ze nog niet geprobeerd te bellen)?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Sluuz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:30:
Even mezelf quoten. Heb toch een juiste Torx schroevendraaier gevonden. Alle schroeven waren T10, maar alleen de middelste schroef was T15. Beetje vreemd. Afijn, ding opengekregen en daar was al gelijk duidelijk waarom hij het niet meer deed. Het zwarte draadje van de rode pad was los geschoten (uit het witte bolletje "lijm" geschoten). Viel me op dat het draadje vrij summier was gestript, dus even zelf wat meer kabel eraf gehaald. Toen terug op de sensor geplakt met ducttape en nu werkt hij weer als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heb voor het eerst een Guitar Hero game gekocht en word direct geconfronteerd met een defecte gitaar. Ik heb GHWT (PS3 versie) alleen gekocht in Baltimore (USA, Maryland). Dus ik weet niet zeker hoe ik te werk moet gaan wat garantie betreft.

Ik ben ook al naar de www.redoctane.com/warranty site geweest, maar ik krijg daar steeds verschillende dingen te zien. Soms kom ik het menutje wel door, maar zegt ie dat ze Nederland niet verzorgen. Andere keren kan ik niet eens de gitaar aan klikken, die staat dan niet in de lijst.

Ik heb namelijk dat strumbar probleem, soms registreert de bar niet, dan weer 2 keer achter elkaar. Erg gaar.

Iemand tips of een emailadres of een garantie link die wel werkt?

Thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:20:
[...]

Lijkt me slimmer om dit in een Rock Band topic te vragen.... dit is het Guitar Hero topic. :>
Klopt, maar ik ga het wel gebruiken op GH:WT ;-).. dus is 't hier ook weer related.

Overigens is GH:WT in mijn ogen gemakkelijker dan GH3:Legends Of Rock, maar moeilijker dan diverse Rock Band varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden een RMA aangevraagd bij Redoctane voor mij automatisch strummende gitaar, heb deze gekocht via amazon.co.uk. De RMA aanvraag dus gedaan op de UK site (http://www.redoctanegames.com/Warranty/UK/), de status zegt echter nog steeds dat "In Progress"... Weten jullie of dit normaal is, dat je er nog steeds niets van heb gehoord?

Ik wilde net een nieuwe aanvraag indienen, nu voor de EU en UK (gewoon 2 maal dus), echter kan ik de gitaar helemaal niet meer selecteren als item waar ik de aanvraag voor doe :/ Ligt het nou aan mij of hebben ze die mogelijkheid uit het systeem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar lijkt het op ja.

Maar ja, ik wil niet dat m´n garantie voorbij gaat. Mag dan wel in Europa wonen, maar die van mij is in de USA aangeschaft. Zou ik dan maar 3 maanden hebben?

Wil verdomme een emailadres ofzo, dit soort onzin werkt duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat ze een ware stortvloed van gitaar garantie claims (uit Europa?) over zich heen hebben gekregen en dat ze daarom het maar dicht hebben gezet en alleen nog de drums doen. Zelfs een aantal webshops begonnen hun klanten naar de RMA pagina van RedOctane door te verwijzen. Hopelijk worden de al ingevoerde claims nog wel afgehandeld, maar begin een beetje het ergste te vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist even een mailtje naar Amazon.co.uk gestuurd over mijn defecte gitaar, en kreeg binnen 10 minuten een mailtje dat de nieuwe gitaar verzonden was en dat ik binnen 30 dagen na vandaag mijn defecte gitaar kosteloos terug kan sturen. :) Top service van Amazon dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben nu ook met drummen begonnen, en moet zeggen dat alles perfect werkt, geen hardware problemen. (wii versie). Heb de drum-career in easy nu zo'n beetje doorlopen, maar twijfel een beetje over die "pay"-gigs. Met name Tool , die is 8000$. Moet ik die dan ook weer kopen als ik hem met gitaar wil doen ? En dan ook weer voor Medium en Hard (en misschien ooit ook expert ?). Dan moet ik nog wel een beetje extra sparen, als ik ook alles wil kopen wat ik kan unlocken ..... >:) Hoe dan ook, ik vind dat drummen wel gaaf, het is leuk om te merken dat je in het begin heel snel verbetering in je spel ziet.

PS: Jammer dat het topic nu vooral gericht is op de aanschaf van - en problemen met de hardware. Zou een splitsing van het topic in een deel voor gameplay, en een deel voor aanschaf en hardware / rma problemen niet een goed idee zijn ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ik ben er vrij zeker van dat je die gigs alleen per instrument koopt en niet per moeilijkheidsgraad, dus voor de gitaar zul je hem opnieuw moeten kopen, maar niet als je hem nog een keer op een hoger niveau wilt doen met hetzelfde instrument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonanza
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Ligt die band bundle voor de ps3 uberhaupt nog wel ergens op voorraad??? Ik struin heel wat af, maar nergens lijkt ie verkrijgbaar te zijn.. tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
u_nix_we_all schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:45:
Ik ben nu ook met drummen begonnen, en moet zeggen dat alles perfect werkt, geen hardware problemen. (wii versie). Heb de drum-career in easy nu zo'n beetje doorlopen, maar twijfel een beetje over die "pay"-gigs. Met name Tool , die is 8000$. Moet ik die dan ook weer kopen als ik hem met gitaar wil doen ? En dan ook weer voor Medium en Hard (en misschien ooit ook expert ?). Dan moet ik nog wel een beetje extra sparen, als ik ook alles wil kopen wat ik kan unlocken ..... >:) Hoe dan ook, ik vind dat drummen wel gaaf, het is leuk om te merken dat je in het begin heel snel verbetering in je spel ziet.

PS: Jammer dat het topic nu vooral gericht is op de aanschaf van - en problemen met de hardware. Zou een splitsing van het topic in een deel voor gameplay, en een deel voor aanschaf en hardware / rma problemen niet een goed idee zijn ?
Je moet inderdaad voor elk instrument die gig's opnieuw "kopen" (vrijspelen). Maar wat is het probleem? Met elk nummer dat je speelt krijg je "geld" en het is niet zoals in eerdere delen dat je met dat geld ook nieuwe nummers kon kopen (bonustracks). Je kan er alleen gare accessoires van kopen en wat extra mannetjes. Nep geld is toch niet zo moeilijk uit te geven?

(al zijn die nummers van Tool wel echt bout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik post ook maar es na een tijdje stalken. Heb het spel bij de release direct gekocht. Alles was in orde, alleen de gitaar piept een beetje. Ik snel achter drumstel - omdat ik zelf een echte gitaar heb en alles op expert kon in guitar hero 3 - en merkte dat het al snel vrij aardig ging. Nu speel ik Pull me under op 350k puntjes en 4 star op hard en begonnen aan expert. Langzamerhand begint de oranje cymbal te falen omdat hij te weinig registreert, maar ook te veel als ik hem beter tune.

Verder vallen de nummers we wat tegen. Ik dacht dat er Iron Maiden tussen zou zitten. Maar blijkbaar geschrapt. Er zijn maar een aantal nummers die ik graag speel; Our truth, pull me under, vicarious. Ik mis wel erg de; scorpions, pearl jam en meer van dat soort dingen.

Oja, Metallica is zo slecht als ik de drums kan herinneren, ooit Trapped under ice gespeeld op drum? Ongeinspireerde houthakkers drums :(

Heb ook een aantal nummers gedownload, waaronder an endless sporadic en waarin ik impulse en hun andere nummers geweldig vind, is anything echt een drama.

Weten jullie of er nog hoop is voor andere nummers? Want de houdbaarheid gaat ervanaf wanneer ik me favoriete nummers op expert kan spelen met drum :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

budi schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:02:
Ik ben er vrij zeker van dat je die gigs alleen per instrument koopt en niet per moeilijkheidsgraad, dus voor de gitaar zul je hem opnieuw moeten kopen, maar niet als je hem nog een keer op een hoger niveau wilt doen met hetzelfde instrument.
Ik heb hem voor 8000 gekocht toen ik met een hele band aan het spelen was, terwijl ik om de drum zat
Heb van de week dit concert nog eens gespeeld op de gitaar en niks opnieuw hoeven te kopen.

p.s. ik raad allen gitaar liefhebber om Jim hendrix - Fire te downloaden. Wat een heerlijk nummertje _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-01-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nevermind....!

[ Voor 95% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 16-01-2009 12:35 . Reden: (verkeerd geinterpreteerd RedOctane warranty-statusmailtje.) ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:00

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Hi Michael van Tilborg,
We wanted to let you know that your request has been shipped.

You were shipped the following:
Guitar Hero USB Midi GHMIDI Guitar Hero USB Midi

Shipping Method:
Click here to track online

For additional support on Guitar Hero products please visit our Customer Support Center http://redoctane.custhelp.com/
Thanks for choosing RedOctane!
Deze heb ik vorige maand al binnen gehad, krijg nu pas een mail :X

[ Voor 25% gewijzigd door michaelvt op 16-01-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook net een mail, maar ik heb dan ook nog niets ontvangen tot nu toe.
Vervolgens werkt de link in de mail dan weer niet :S

Inmiddels GH trouwens uitgespeeld op Medium met de gitaar. Hard kan ik vast wel, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor :P

Ook wel tof dat "The Answer" er in zit, heb die jongens inmiddels 2x live gezien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
*uche*

Kunnen koop- en importervaringen in Het Games Import topic? Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Bonanza schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:03:
Ligt die band bundle voor de ps3 uberhaupt nog wel ergens op voorraad??? Ik struin heel wat af, maar nergens lijkt ie verkrijgbaar te zijn.. tips?
Al wat gevonden? Zag bij de Bart Smit in de Bilt laatst nog een band pack voor de PS3.

Anders misschien toch maar online bestellen... weet je zeker dat ie onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Octane is lekker aan het rommelen met hun RMA systeem. Zojuist weer 2 mailtjes gehad dat gitaar en usb kabel verstuurd worden.

Tis alleen wel de 4e melding ofzo, en heb dat spul al meer dan een maand binnen :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ze hebben een: Repetitive Mailing Annoyance procedure. :+

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Ik kreeg vandaag ook de RMA mailtjes opnieuw gekregen, is gewoon een bug in hun systeem.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 3 januari heb ik een request voor een midi kabel ingediend en daar meteen een bevestiging voor gekregen. Vervolgens niets meer van gehoord tot ik gisteren een mailtje kreeg dat de kabel verstuurd was, vandaag lag hij in de post. Goede service. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb gisteren mijn guitar hero world tour full band set binnen gekregen van bol.com. Vandaag is de gele cymbal kapot gegaan. Meteen naar de RMA site gegaan. Vage is dat als ik invul dat mn cymbals niet werken op de warranty site dan moet ik een aanvraag indienen voor een Guitr Hero Midi USB kabel? Rare procedure als je het mij vraagt maar goed we wachten gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ook van Bol, gister de rode stuk gegaan... zomaar..
miss eens open schroeven om te zien of er geen draadje los is gegaan.
maar goed, wil niet het risico lopen dat de garantie daardoor vervalt.

Midi kabel heeft iig geen zin gehad.. doet gewoon niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Het is nu alweer (meer dan?) een maand geleden dat ik mijn RMA heb ingediend. Helemaal niks, noppes, nada behalve de autoreply die je krijgt als je de RMA indient en wanneer je een status check doet (die nog steeds op In Process staat). Diep triest dit, vooral omdat ik nu met 1 werkende gitaar speel die bestaat uit 2 kapotte gitaren (bij de één is de hals defect en bij de ander krijg ik dubbele strums dus goede hals op goede body is iig 1 gitaar). Maar dit is niet een oplossing vind ik omdat nu mijn broer maar met z'n gh3 gitaar moet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ik lees hier wel wat interessants:

http://community.guitarhe...ms/14/forum_topics/160853
If you are waiting on a replacement ordered using the original Red Octane site, you will NOT get it.. Their entire process was changed and the RMA site we have used so far is for MISSING PARTS only! Why they hell they didn't tell anyone.. And more importantly, where is there not some kind of indication on their web site of this fact...

Basically, you need to go here:

http://activisionrma.riverstarsoftware.com/

or

https://www.riverstarsoftware.com/RI...ubmitCounter=1

Then to track your replacement, go here:

http://activision.riverstarsoftware.com/

And finally, any questions to Red Octane, here:

http://redoctane.custhelp.com/
Ik begin het donkerbruine gevoel te krijgen dat als je dus je RMA hebt ingediend op het moment je nog een gitaar kon kiezen bij rma.redoctane.com (oid) dat je nu dus gewoon pech hebt gehad en dat de RMA niet meer in behandeling wordt genomen. Ik heb voor mijn gitaar een RMA ingediend op 15/12/08 en ook nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:46
Ik heb ook mijn RMA voor m'n gitaar rond die tijd ingediend en heb nog steeds niks ontvangen. Wel al nieuwe drumstokjes gehad en die MIDI kabel, die ik op dezelfde dag heb ingediend.
Maar wat te doen als RedOctane geen nieuwe gitaar levert? Ik laat het er niet bij zitten natuurlijk, want voor 200 euro verwacht ik gewoon een goed werkend pakket.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

hmmm misschien verstandig om iig voor die 90 dagen verstreken zijn stokjes en de kabel aan te vragen.
Dit weekend was mijn moeder jarig en met de jeugd boven gezeten om te spelen. Iedereen gaf aan dat de rode pad niet alles registreert. Heb al een oplossing gezien met een stokje van een ijsje, maar als je dan iets te hard tikt registreet hij 2 slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Net als dat dit topic niet bedoeld is voor importervaringen is dit topic er ook niet om uitgebreid in te gaan op defecten en de bijbehorende garantieafhandeling. Vanaf nu graag verder met ervaringen met het spel zelf en niet allerlei randzaken.

Als er toch dermate veel problemen zijn met defecten en garantie/RMA afhandeling is iedereen natuurlijk vrij hier een apart defectentopic voor te openen.

Edit: zie GHWT: Diverse problemen met hardware

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 23-01-2009 09:32 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:18:
[mbr]Net als dat dit topic niet bedoeld is voor importervaringen is dit topic er ook niet om uitgebreid in te gaan op defecten en de bijbehorende garantieafhandeling. Vanaf nu graag verder met ervaringen met het spel zelf en niet allerlei randzaken.

Als er toch dermate veel problemen zijn met defecten en garantie/RMA afhandeling is iedereen natuurlijk vrij hier een apart defectentopic voor te openen.[/]
En dan is het ineens stil hehe.

Nja, ik heb 'm na lange tijd wekelijks gespeeld te hebben dan toch ook maar gekocht, guitar bundle. Gitaar voelt perfect aan en ook al heb ik alle nummers al vaak genoeg gedaan de tracklist blijft briljant. Voor mijn smaak vele malen beter dan GH3, en die vond ik al goed genoeg.
Van de week maar eens de downloadable content en online modes op de wii checken, ben razend benieuwd hoe dat allemaal in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het nog steeds jammer dat je voor die Wii maar 3 nummers van het nieuwe Metallica album kan downloaden.. en niet eens de beste van de cd (in mijn ogen dan).
Naja maar op volgende deel wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GHWT: Diverse problemen met hardware voor vragen en problemen met de hardware behorende bij de game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wanneer we onze 5 gratis nummers krijgen die we eind vorig jaar konden uitzoeken... Iemand daar al iets over gelezen ergens?
Wel vaag... die actie heette "Rock your holidays" of iets dergelijks en dan krijg je het pas ergens eind januari of misschien zelfs in februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Was dat niet alleen in de VS?

Trouwens wel volgende week 2 nummers van Bruce Springsteen gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
ElBarto schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:07:
Was dat niet alleen in de VS?

Trouwens wel volgende week 2 nummers van Bruce Springsteen gratis :)
Uhhh, nou het was mij niet duidelijk dat dat alleen in de VS was... ik heb m'n serials ingevuld en alles was ok.

Bruce Springsteen is ook leuk dat dat gratis is, maar dat is wel weer tijdelijk (een weekje), dus let op dat je die niet mist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren weer lekker aan het rocken geweest en dan met een oude gitaar, het zal me worst zijn waar ik mee moet rocken, als ie het maar doet. :D Heb weer een aantal gigs weten te voltooien en zat nu ook in de gig waar je onder andere de fijne songs "Metallica - Trapped Under Ice", "System of a Down - B.Y.O.B" moet doen, met als toegift "Van Halen - Hot For Teacher". Alles tot aan de toegift heb ik gehaald op Medium, al kostten die nummers wel ineens stukken meer moeite, vooral aan het begin. Damn wat zitten daar een lastige stukjes tussen in verhouding met de rest.

Hot For Teacher was echter niet te doen. Ik kwam tot 53% en toen was ik het haasje.. :P Ook nog effe online wat zitten spelen en een paar stevige battles gehad waarvan ik er 5 won (uit 7) dus zo slecht was dat nog niet. Het stomme lijkt wel dat ik makkelijker win op nummers waar het allemaal snel gaat dan op nummers waar het allemaal sloom gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ik ben nu bezig met solo guitar career op expert. Ik ben nu even over de helft van de 'setlist' en het begint nu wel lekker pittig te worden. Nu voor het eerst een nummer gevonden die ik echt niet kon doen zonder de touchstrip: "Demolition Man (live)". Eerst probeerde ik het gewoon met de knoppen te tappen, maar dat gaat zo verdomd snel, dat ik niet voorbij het intro kwam. Toen bedacht ik me dat ik maar eens moest proberen de touch strip aan te zetten, normaal is ie uit, omdat ie soms uit zichzelf strumt, maar nu had ie daar dus geen last van. Met wat hulp en star power hem uiteindelijk op 4 sterren afgesloten.
Ik vroeg me altijd al af: heb je die touch pad echt nodig, nu heb ik het antwoord: het wordt er in elk geval wel makkelijker van :)

Overigens heb ik ook bass op expert geprobeerd. Ik had lange tijd hoop eindelijk een versie van Guitar Hero op expert te halen, maar dat B.Y.O.B nummer is echt een ramp! Dat gaat zo verdomde snel! Zelfs op slowest krijg ik het niet voor elkaar om alles te raken. Ik heb wel op internet gelezen dat je goed naar het nummer moet luisteren en dat je de noten kort moet tappen, maar dan nog gaat het nog veel te snel en produceert de strum bar teveel herrie om het nummer goed te volgen. Iemand nog tips? Of het gewoon over een paar maanden nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond B.Y.O.B op Medium al best lastig. Ik heb daar uiteindelijk 4 sterren bij gehaald en dat vond ik al heel wat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ik heb hem uiteindelijk wel op hard gehaald met veel pijn en moeite, volgens mij kun je een nummer bijna niet met een nog lager percentage halen: 77%. Zeker op hard is een laag percentage al dodelijker dan op medium. Niet verwonderlijk dus dat ik op expert niet ver kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Laatst online: 25-07 11:59
wellicht een vraag die al eerder aan bod gekomen is; maar de eerste paginas van dit topic zijn dermate warrig dat ik niet tot een antwoord kan komen. Is de drumkit los te kopen/bestellen en zoja waar? Ik heb vandaag GHWT gekocht met een gitaar maar zou toch graag nog die drumset erbij willen. Die grote kit is overbodig want microfoon ga ik toch niet gebruiken (ben al voorzien met Lips.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthium schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:25:
wellicht een vraag die al eerder aan bod gekomen is; maar de eerste paginas van dit topic zijn dermate warrig dat ik niet tot een antwoord kan komen. Is de drumkit los te kopen/bestellen en zoja waar? Ik heb vandaag GHWT gekocht met een gitaar maar zou toch graag nog die drumset erbij willen. Die grote kit is overbodig want microfoon ga ik toch niet gebruiken (ben al voorzien met Lips.. ;))
Er is nog geen standalone drumstel beschikbaar. Maar ik neem aan dat die nog wel gaat komen. Mocht je de hand kunnen leggen op een stand alone drum kit van Rock Band, dan kun je die gebruiken in GHWT, je mist dan wel een 5e knop, maar je kunt in ieder geval drummen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Of je gaat voor die ION Drum Rocker van 289 euro, maar dan kun je natuurlijk net zogoed de full band set kopen ;)

Andere optie is wachten tot de Metallica uitvoering, misschien doen ze er dan wel een extra pedaal bij? Maar dan zal de full band optie ook wel weer een extra gitaar bevatten plus microfoon. Meest praktisch zou inderdaad toch gewoon een los drumstel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Net mijn drumstel gefixt. De rode pad deed het niet goed meer. Ik heb het gefixt volgens deze methode: http://www.youtube.com/wa tch?v=T82zNO6ot5o
Was best simpel. Ik heb gewoon tape gebruikt.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
[b][message=31395733,noline]Overigens heb ik ook bass op expert geprobeerd. Ik had lange tijd hoop eindelijk een versie van Guitar Hero op expert te halen, maar dat B.Y.O.B nummer is echt een ramp! Dat gaat zo verdomde snel! Zelfs op slowest krijg ik het niet voor elkaar om alles te raken. Ik heb wel op internet gelezen dat je goed naar het nummer moet luisteren en dat je de noten kort moet tappen, maar dan nog gaat het nog veel te snel en produceert de strum bar teveel herrie om het nummer goed te volgen. Iemand nog tips? Of het gewoon over een paar maanden nog eens proberen?
Voor mij ook het enige nummer dat ik gewoonweg niet klaargespeeld krijg op expert. Het nummer daarvoor was al erg pittig (Prisoner of society, meen ik), maar bij B.Y.O.B. zijn de open strums echt dodelijk. Zaten er gewone noten in i.p.v. open strums dan was het nog wel te doen geweest. Ik ben welgeteld 2 keer voorbij de intro gekomen (17%), maar ik miste iedere keer net een noot in het daaropvolgende stukje en kreeg dus geen starpower. Wel frustrerend, dat je nog maar een nummer moet en het gewoon niet lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah goed dat ik hier lees over de gratis downloads, die mis ik liever niet ;D

Hoeveel blocks neemt een gemiddeld gedownload nummer overigens ongeveer in beslag? Ik heb een 2 gb sd-kaartje momenteel, maar zit er aan te denken om maar een 4gb erbij te halen (4gb kan dat apparaat nog net aan toch?), die dingen kosten toch nauwelijks iets tegenwoordig :)

edit: oh zo te zien gaat 4gb niet :( Dan moet ik m'n huidige 2gb goed geformatteerd zien te krijgen, de wii vond slechts 3000 blocks. Staat nog wat rotzooi op als het goed is dus moet goed komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siraic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08 11:57
had afgelopen donderdag toch maar de hele set van guitar hero gekocht, had eerder de single guitar pack gekocht en erg veel plezier mee gehad, maar wilde nu toch wel een keer uitbreiden, komt redelijk vaak voor dat er wel vrienden op bezoek zijn en we dan dat gitaartje hele tijd moeten doorgeven. Wel meer tijd om wat te drinken natuurlijk, maar tegelijk spelen is toch ook wel leuk. Tweede spelschijf gaat gewoon op marktplaats, kijken wat ik er nog voor kan vangen, alles is meegenomen. (en anders is het altijd een leuk kado voor iemand met rockband/gh3) Waarschijnlijk was ik met los een drumstel, gitaar & mic kopen ook ongeveer zoveel kwijt geweest, als dat überhaupt verkocht wordt.

Eerste 3 uurtjes ervaring:
- Zingen kan ik geen donder van (vriendin gelukkig wel alleen scream aim fire kan nog aan gewerkt worden :P)
- Drummen doe ik zelf al een aantal jaar, en het grappige is dat ik gelijk de eerste paar nummers gewoon op Expert kan halen (assasin lukte op hard, moeilijker heb ik me nog niet aan gewaagd) echt kunnen drummen heeft geeft in dit spel dus toch wel erg veel voordeel.
- Gitaar ging al redelijk goed, kan Scream Aim Fire nu op Expert halen.

Nu alleen nog even kijken waar ik die zooi ga laten als ik er niet mee speel (woon met mijn vriendin in een 24m2 zeecontainer dus echt veel ruimte over is er niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Laatst online: 25-07 11:59
na enkele dagen world tour te hebben moet ik zeggen dat de tracklist mij wel tegenvalt. wellicht heeft dit te maken met het feit dat de nummers in WT meer band gericht zijn, waardoor ze trager/softer zijn en minder dat "rock" gevoel geven dat ik wel bij GH3 krijg.

beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
pingkiller schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:14:
Net mijn drumstel gefixt. De rode pad deed het niet goed meer. Ik heb het gefixt volgens deze methode: http://www.youtube.com/wa tch?v=T82zNO6ot5o
Was best simpel. Ik heb gewoon tape gebruikt.
Tijdje terug zelfde manier gebruikt. Kabeltje met ducttape vastgezet, maar inmiddels na een paar uur drummen is hij weer kaduuk. Word er nu een beetje moe van, zeker om dat dat ding met zoveel schroefjes vastzit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Xanthium schreef op zondag 25 januari 2009 @ 19:30:
na enkele dagen world tour te hebben moet ik zeggen dat de tracklist mij wel tegenvalt. wellicht heeft dit te maken met het feit dat de nummers in WT meer band gericht zijn, waardoor ze trager/softer zijn en minder dat "rock" gevoel geven dat ik wel bij GH3 krijg.

beetje jammer
Hier ben ik het grotendeels wel mee eens. Hoewel ik het best wel leuk vind om World Tour te spelen, speel ik nog steeds regelmatig met plezier Guitar Hero 3 en Aerosmith. Ik heb het niet nagekeken, maar volgens mij staan er een boel meer nummers van World Tour in de Radio 2 Top 2000 dan dat er nummers van Guitar Hero 3 erin staan. Dit zegt naar mijn mening wel wat over de toon van de muziek. Ik denk dat ze World Tour wat meer toegankelijk wilden maken. Toch hebben ze daarentegen met het toevoegen van de nummers van Tool en andere toch ook de meer 'harde' rockers gediend. Al met al denk ik toch dat Legends iets meer replay value heeft dan World Tour, maar dan kijk ik natuurlijk alleen naar het gitaar gedeelte. Ik heb geen drums.
Noot: dit is natuurlijk alleen maar mijn mening, als je het er niet mee eens bent, en dat is je goed recht, bijt dan alstublieft niet mijn hoofd eraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hahahahahaha nou, mijn vriendin en ik vinden allebeid de tracklist van GH2 weer beter dan die van GH3 :P
Toch maar eens World Tour halen dan.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:43:
Hahahahahaha nou, mijn vriendin en ik vinden allebeid de tracklist van GH2 weer beter dan die van GH3 :P
Toch maar eens World Tour halen dan.
Hmm ik vind juist de tracklist van world tour beter. Mede ook omdat er wat meer 'bekende' tracks in zitten. En sja, er zitten in de normale setlists van gh:wt meer nummers dan die vna gh:3 dus ook meer simpele (oid), Ben het wel eens dat gh3 overall iets moeilijker is, alhoewel het voor mij niet eens zo denderend veel scheelt.
Heb een tijdje terug gh:3 nog eens uit de kast gepakt en het kon me niet zo heel lang bekoren, toch weer terug naar wt :o. Oh en aerosmith was leuk, alleen na elk nummer 2x te hebben gedaan niet meer. En van de drie waar ik 't in deze post over heb overduidelijk de makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Ach, het blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak en ze zeggen dat daar niet over valt te twisten, dus dan is dat zo :)

Aerosmith lijkt me inderdaad het makkelijkst van het genoemde lijstje GH2, GH3, GHA en GHWT. Daar zit ik op expert vast op het laatste nummer Train Kept Rolling. Bij de andere spellen heb ik meerdere nummers op expert die ik niet kan halen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

budi schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:56:
Ach, het blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak en ze zeggen dat daar niet over valt te twisten, dus dan is dat zo :)

Aerosmith lijkt me inderdaad het makkelijkst van het genoemde lijstje GH2, GH3, GHA en GHWT. Daar zit ik op expert vast op het laatste nummer Train Kept Rolling. Bij de andere spellen heb ik meerdere nummers op expert die ik niet kan halen op dit moment.
Ik ben nu bezig op hard in GH2 en GH3, en ik speel de meeste nummers wel uit.
Echter Slayer in GH3 krijg ik niet eens gedaan op easy (5 sterren).
Man wat een frustrerend rotnummer is dat zeg.
95% en dan nog 4 sterren.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Electra schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:47:
[...]

Ik ben nu bezig op hard in GH2 en GH3, en ik speel de meeste nummers wel uit.
Echter Slayer in GH3 krijg ik niet eens gedaan op easy (5 sterren).
Man wat een frustrerend rotnummer is dat zeg.
95% en dan nog 4 sterren.
Raining Blood is inderdaad een rotnummer. Vreemd ritme en een hoop herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet om het een of ander hoor mensen, maar dit is nog wel het topic van Guitar Hero World Tour ;) Niet van Guitar Hero 2, 3 of Guitar Hero Aerosmith. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Nu online
Raining Blood is gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ik had zelf nooit verwacht dat ik hem ooit zou halen op hard, maar uiteindelijk is het me pas geleden dan toch gelukt! Vooral het stukje met die hammer-ons / pull-offs was lastig, maar op gegeven moment krijg je toch het ritme te pakken. Ik had zelfs het beetje star power dat ik met moeite had bemachtigd niet nodig. Zie voor meer info:

http://guitarhero.wikia.com/wiki/Raining_Blood

Op Expert is het helemaal drama, dan lopen die HO/PO's over het gehele fretboard en mag je steeds heel snel je hand schuiven. Maar goed dat ik op een tier eerder al vast zit, hoef ik me daar nog geen zorgen over te maken :)

Oh ja, nog een handig tip: leer alt-strummen. Dat houdt in dat je bij elke noot die je speelt om en om omhoog en omlaag strumt. Zelf ben ik ermee begonnen bij World Tour, daar heb ik eerst de hele medium tier doorlopen met die techniek en na die stuk of 80 nummers had ik het al aardig onder de knie en nu hoef ik er zelfs niet eens meer bij na te denken, gaat het vanzelf, ook daar waar je bijvoorbeeld achter elkaar groen, rood, geel, blauw en vice versa moet spelen.
Daarnaast is het handig wanneer je bijvoorbeeld op de maat van de muziek aan het strummen bent en opeens even twee extra noten ertussen krijgt, dan 'rag' je gewoon een keer extra en blijf je prima in de maat van de muziek doorspelen.

* budi hoopt dat deze post meedraagt aan de ontwikkeling van de guitar hero kunsten van mijn mede gotters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

budi schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:39:Oh ja, nog een handig tip: leer alt-strummen. Dat houdt in dat je bij elke noot die je speelt om en om omhoog en omlaag strumt. Zelf ben ik ermee begonnen bij World Tour, daar heb ik eerst de hele medium tier doorlopen met die techniek en na die stuk of 80 nummers had ik het al aardig onder de knie en nu hoef ik er zelfs niet eens meer bij na te denken, gaat het vanzelf, ook daar waar je bijvoorbeeld achter elkaar groen, rood, geel, blauw en vice versa moet spelen.
Daarnaast is het handig wanneer je bijvoorbeeld op de maat van de muziek aan het strummen bent en opeens even twee extra noten ertussen krijgt, dan 'rag' je gewoon een keer extra en blijf je prima in de maat van de muziek doorspelen.

* budi hoopt dat deze post meedraagt aan de ontwikkeling van de guitar hero kunsten van mijn mede gotters :)
Same here, ook in GH:WT pas mee begonnen, al vrij snel kon ik het redelijk aardig en nu kan ik vrij moeiteloos switchen van enkel down naar om en om, ook al is het elke keer maar voor een paar noten. Geeft op zich ook wel een lekker gevoel als je bij sommige nummers ineens compleet automatisch heel ritmisch zit af te wisselen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Even een reminder: vanaf vandaag kun je een week lang gratis 2 Bruce Springsteen tracks downloaden. Vanaf komende dinsdag moet je betalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:16:
Even een reminder: vanaf vandaag kun je een week lang gratis 2 Bruce Springsteen tracks downloaden. Vanaf komende dinsdag moet je betalen :).
Thx for the reminder! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Het zijn best lekkere tracks trouwens. Niet zo heel moeilijk, maar wel leuk om te spelen. Alleen Born to Run is een beetje vervelend met de ene held note die een halve seconde naar de andere komt.

Ach ja, het is gratis, dus we mogen niet klagen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 15:15
Heeeerlijk _/-\o_ Heb een constante grijns op mijn gezicht die er niet af te krijgen is. Heb me net helemaal uitgeleefd op Born to run. Max Weinberg watch out here I come :+ Heb maar 1 opmerking voor Red octane : meer Bruce *O*

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Beetje jammer dat het dus alleen voor XBL Gold members is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:58

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Alleen voor XBL gold? Ik neem aan dat de PS3 store ook de tracks gaat krijgen met de content update morgen? (aan de news items hierover te zien wel...)

Anyway, na wat verhalen hier gelezen te hebben over een gewijzigde warranty procedure had ik er een hard hoofd in dat ik nog de aangevraagde vervangende right cymbal zou krijgen. Er zat namelijk een scheur in het rubber toen ik de verpakking open maakte. 19 december besteld en jawel: vandaag binnen gekregen.
Gelijk nu de USB midi cable erbij besteld om zo beide cymbals qua gevoeligheid weer gelijk te krijgen... eens kijken hoe lang dat nu weer gaat duren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Creepy schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:39:
Alleen voor XBL gold? Ik neem aan dat de PS3 store ook de tracks gaat krijgen met de content update morgen? (aan de news items hierover te zien wel...)
Sorry, ik bedoelde eigenlijk:
Beetje jammer dat het dus niet beschikbaar is voor XBL Silver members...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 15:15
Creepy schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:39:
Sterker nog de tracks staan al in de PS3 store. Heb wel handmatig moeten zoeken bij de Guitar Hero tracks want het stond niet voorin bij spotlight.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What about the Wii, heb nog niet gekeken.
Zou me niets verbazen als de Wii weer eens een keer overgeslagen wordt :p

edit: laat maar, 't is op alle consoles.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 21:43 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste