"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Eerste indruk: Tof, vooral heb drummen is erg leuk !
En het zingen met mijn ontzettend zuivere stemgeluid is ook niet om aan te horen leuk.
Dus tussen het gourmetten door deze dagen lekker drummen
Goddammit. Nou heb ik 'm dus voor de Wii gekocht vanwege:MetroidPrime schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:55:
[...]
Niet alle DLC zal ook voor de Wii uitkomen. Het probleem ligt bij het feit dat Nintendo geen track packs toestaat maar alleen de verkoop van losse nummers. "Artiesten" (lees: platenmaatschappijen) hebben liever dat de nummers als track pack verkocht worden en staan daarom niet toe dat de DLC op de Wii wordt uitgebracht. Tenminste, dat is de verklaring die Activision gegeven heeft.
Nintendo schijnt track packs weer niet toe te staan om te voorkomen dat de gebruiker content per ongeluk dubbel kan kopen.
1) 2 gitaren
en 2) omdat DLC nu wél in orde zou zijn. Gooit Ninty dus zelf wéér de boel in de war
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb wel gelezen dat ze nieuwe gitaren opsturen, maar niet dat ze hele drumstellen opsturen. Je kan natuurlijk altijd terug naar de (web)winkel omdat je daar sowieso garantie hebt. Ik weet niet of die hem zomaar omruilen of dat je daar weer een tijdje op moet wachten.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:32:
[...]
Moet ik de drums opsturen dan? ik heb dat nergens teruggevonden bij de RMA?
Of bedoel je dit als een tijdelijke oplossing tot de nieuwe eraan komt.
Ik heb zelf mijn drumstel opengemaakt en het draadje vastgezet. Er staan genoeg tutorials op het internet hoe je dat kan doen.
Verwijderd
Openmaken; Check. Draadje opnieuw vastgezet; Check. Drumstel weer normaal werkend; Helaas nietbassio schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:11:
[...]
Ik heb wel gelezen dat ze nieuwe gitaren opsturen, maar niet dat ze hele drumstellen opsturen. Je kan natuurlijk altijd terug naar de (web)winkel omdat je daar sowieso garantie hebt. Ik weet niet of die hem zomaar omruilen of dat je daar weer een tijdje op moet wachten.
Ik heb zelf mijn drumstel opengemaakt en het draadje vastgezet. Er staan genoeg tutorials op het internet hoe je dat kan doen.
edit: misschien nog maar eens proberen en dan volledig alle lijm weghalen en elektrische tape erop. Who knows. 't zou iig doodzonde zijn als dat ding gewoon nu al kaduuk is, daar betaal je dan 190E voor
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 14:23 ]
Verwijderd
Heb je net als mij de doos weggegooidVerwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:09:
[...]
Openmaken; Check. Draadje opnieuw vastgezet; Check. Drumstel weer normaal werkend; Helaas niet
edit: misschien nog maar eens proberen en dan volledig alle lijm weghalen en elektrische tape erop. Who knows. 't zou iig doodzonde zijn als dat ding gewoon nu al kaduuk is, daar betaal je dan 190E voor
Ik deed net even met iemand samen bandje spelen met twee gitaren..
Maar nu viel het mij op dat starpower activeren met mijn GHIII (Bas gitaar) niet lukte..
Terwijl het in GHIII wel uitstekend werkt.
Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen ?
Kon het zo snel even niet vinden in dit topic

Verwijderd
is dat een goed idee or whut
Verwijderd
hebbie m opengemaakt of iets? Als dat niet zo is en je binnen de garantie zitten moeten ze je wel helpen me dunkt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:09:
Ik ga na de kerstdagen even mijn drumstel in een doosje (niet echte doos, want die is weg) doen en terug naar de gameshop, en dan een nieuwe drumstel aanvragen?
is dat een goed idee or whut
Verwijderd
Nope, hij is kapot. en verder heb ik er niet aan gezeten. Morgen langs DimPlus.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 00:25:
[...]
hebbie m opengemaakt of iets? Als dat niet zo is en je binnen de garantie zitten moeten ze je wel helpen me dunkt.
Verwijderd
Ik weet uit GH3 dat als je samen speelt ook tegelijk starpower moet activeren...Mark v Oostrum schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:11:
Even een vraagje voor GHWT op de Wii:
Ik deed net even met iemand samen bandje spelen met twee gitaren..
Maar nu viel het mij op dat starpower activeren met mijn GHIII (Bas gitaar) niet lukte..
Terwijl het in GHIII wel uitstekend werkt.
Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen ?
Kon het zo snel even niet vinden in dit topic
Je kunt de schuld eigenlijk niet bij Nintendo leggen, hun standpunt is in dit geval niet zo heel gek. De platenmaatschappijen zitten nog veel te vastgeroest aan het oude systeem waarbij je een album koopt, terwijl er maar 1 of 2 echt goede nummers op staan en de rest van de nummers de moeite totaal niet waard is. Nu je via muziekwinkels zoals iTunes en Amazon losse nummers kunt kopen, proberen de platenmaatschappijen via Guitar Hero je te dwingen trackpacks te kopen terwijl je maar 1 of 2 nummers daarvan wilt hebben, wat IMHO niet meer van deze tijd is.Willybubba schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:55:
[...]
Goddammit. Nou heb ik 'm dus voor de Wii gekocht vanwege:
1) 2 gitaren
en 2) omdat DLC nu wél in orde zou zijn. Gooit Ninty dus zelf wéér de boel in de war
Dat neemt niet weg dat het erg jammer is dat de Wii niet alle DLC krijgt die de andere consoles krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 26-12-2008 18:42 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ondertussen is 't wel een enorm vette game
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hmm ok, wel gek.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:11:
[...]
Ik weet uit GH3 dat als je samen speelt ook tegelijk starpower moet activeren...
Ik zal t nog wel ff uitvogelen, en anders maar niet.. Speel toch meer singleplayer

Is dit nog te repareren of moet ik een nieuwe kopen?
Ik heb gevraagd bij een winkel (schorenberg) maar ze wisten het niet zeker.
[ Voor 19% gewijzigd door Choller op 27-12-2008 09:46 ]
In GHWT spaar je samen starpower en kan iedereen gebruik maken hiervan. Hier nergens problemen mee (Wii). Wel problemen dat de nieuwe gitaar uit zichzelf noten begon aan te slaan; ja dan wordt een mooie score halen wel heel lastig. Terug naar Saturn, kreeg direct een nieuwe gitaar mee, die wel werkt. Hulde aan Saturn! Met de drums overigens geen problemen; werken prima en registreren alles gewoon.Mark v Oostrum schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:02:
[...]
Hmm ok, wel gek.
Ik zal t nog wel ff uitvogelen, en anders maar niet.. Speel toch meer singleplayer
Read the code, write the code, be the code!
Ik zou een RMA claim indienen bij Red Octane. Grote kans dat je dan gewoon 2 nieuwe cymbals opgestuurd krijgtCholler schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 09:36:
Ik heb een probleem. Ik werd wakker en allebei van mijn Cymbal kabels zijn stuk (zie foto).
[afbeelding]
Is dit nog te repareren of moet ik een nieuwe kopen?
Ik heb gevraagd bij een winkel (schorenberg) maar ze wisten het niet zeker.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zoals je kan zien lost dat zijn probleem niet op. De kabels die het drumstel met de cymbals verbinden zijn kapot (het plugje is eraf). Misschien dat je zelf zo'n plugje erop kunt zetten (standaard jack plug met 1 ring). Anders wordt het denk ik RMA claim indienen (wat BM zegt dus), maar dat ze een nieuw drumstel opsturen en dus niet de cymbals.BM schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:18:
[...]
Ik zou een RMA claim indienen bij Red Octane. Grote kans dat je dan gewoon 2 nieuwe cymbals opgestuurd krijgt
PSN: Sluuz
Verwijderd
Natuurlijk kwam ik niet binnenvallen met. OMG IK WIL NU NIEUWE. natuurlijk heel formeel begonnen.
De verkoper zette zichzelf voor schut... hij zei; Als ik een auto hebt gekocht bij de garage dan moet ik naar de garage, en ze kunnen me niet doorverwijzen naar de fabriek!
Maar meneer, dat doet u toch wel? u verwijst me steeds naar RecOctane. die mij geen nieuwe wilt geven
ik moest alle mailtjes van redoctane naar hem sturen, en ik kreeg een nieuwe yay. wat een gezeik!
Had ik dit maar nooit gekocht.
Nieuwe drumstel krijg je toch niet van RedOctane, dus RMA aanvragen heeft geen nut, dat staat allemaal op hun website en mailtjes.
Oh crap, je hebt gelijk.Sluuz schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 16:56:
[...]
Zoals je kan zien lost dat zijn probleem niet op. De kabels die het drumstel met de cymbals verbinden zijn kapot (het plugje is eraf). Misschien dat je zelf zo'n plugje erop kunt zetten (standaard jack plug met 1 ring). Anders wordt het denk ik RMA claim indienen (wat BM zegt dus), maar dat ze een nieuw drumstel opsturen en dus niet de cymbals.
Was even in de veronderstelling dat die kabels aan de cymbals zitten, maar ze zitten idd aan het drumstel.
My bad
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Laatr me raden: Bart Smit? Vul gelijk even een klacht in op http://consuwijzer.nl/Ove...Hoe_dien_ik_een_klacht_in en wellicht krijgen ze binnenkort net als Tele2 en Dynabyte ook het vuur aan de schenen gelegd.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:34:
Na 2 uur klagen bij de winkel, 'gedreigd' te hebben op een juridische wijze en de verkoper zichzelf voor al die mensen vernederd te hebben heb ik eindelijk een nieuwe gekregen.
Natuurlijk kwam ik niet binnenvallen met. OMG IK WIL NU NIEUWE. natuurlijk heel formeel begonnen.
De verkoper zette zichzelf voor schut... hij zei; Als ik een auto hebt gekocht bij de garage dan moet ik naar de garage, en ze kunnen me niet doorverwijzen naar de fabriek!
Maar meneer, dat doet u toch wel? u verwijst me steeds naar RecOctane. die mij geen nieuwe wilt geven
ik moest alle mailtjes van redoctane naar hem sturen, en ik kreeg een nieuwe yay. wat een gezeik!
Had ik dit maar nooit gekocht.
Nieuwe drumstel krijg je toch niet van RedOctane, dus RMA aanvragen heeft geen nut, dat staat allemaal op hun website en mailtjes.
Verwijderd
Dimension plus.Schweino schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:
[...]
Laatr me raden: Bart Smit? Vul gelijk even een klacht in op http://consuwijzer.nl/Ove...Hoe_dien_ik_een_klacht_in en wellicht krijgen ze binnenkort net als Tele2 en Dynabyte ook het vuur aan de schenen gelegd.
Doe ik iets verkeerd? Zit ik er gewoon naast?
Even de drums en gitaar gecheckt en alles doet gewoon wat ik doe, maar ik doe het allemaal (nog) niet goed
speel het overigens met zowel rock band 2 als guitar hero
Even checken of de whammy-bar niet toevallig iets ingedrukt is, dat kan nog wel is voor valse noten zorgenWouterHelm schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:16:
Speel sinds een paar dagen GHWT op de PS3 met twee gitaren. Een oude van GH3 en de nieuwe. Maar de nieuwe gitaar heeft de hele tijd valse noten, vooral bij de lange noten hoor je dat goed. De oude GH3 gitaar heeft hier geen last van.
Dan moet je de gitaar even stemmenWouterHelm schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:16:
Speel sinds een paar dagen GHWT op de PS3 met twee gitaren. Een oude van GH3 en de nieuwe. Maar de nieuwe gitaar heeft de hele tijd valse noten, vooral bij de lange noten hoor je dat goed. De oude GH3 gitaar heeft hier geen last van.
Nee ik heb er ook wel eens last van. Dan zijn er een paar noten ineens vals..terwijl ik niet aan de whammy bar kom. Misschien dat er intern iets blijft hangen. Ach, mijn score heeft er niet onder te lijden iig.
Ik heb geen zin om dat drumstel terug te gaan sturen. Wordt binnenkort dus weer solderen o.i.d.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Hee, ik ben dus niet de enige waarbij het drumstel zomaar uitvalt?jagermeister schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:14:
2 de kerstdag is mijn drumstel er ook mee gekapt na een aantal uren bruut geweld. Hij valt telkens compleet uit. Eerst had ik alleen een dode rode pad, maar die heb ik toen gefixed door een draadje vast te solderen. Ook dit lijk nu op een los draadje of contactje. Ben je lekker aan het drummen, valt je drumstel uit. Opnieuw connecten lukt dan wel, maar na een paar seconden valt ie gewoon weer uit. Batterijen al vernieuwd, maar dat hielp niets.
Ik heb geen zin om dat drumstel terug te gaan sturen. Wordt binnenkort dus weer solderen o.i.d.
Het vreemde is, dat ie het na een tijdje uit staan wel weer een tijdje doet... het lijkt er dus op dat ie te warm wordt ofzo... of zou er iets vastlopen in de interne software van de kit?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik speel het Hendrix-style (linkshandig dus
echter, bij de gitaar van world tour merk ik dat de fretbuttons wel iets verschillen van boven/onderkant, en vooral met de blauwe heb ik vaak dat hij veel weerstand geeft omdat hij lichtelijk scheef zit. Erg naar om daarom je noten te missen! Hebben meer mensen dit probleem?
Verder wel echt supervet, vooral de DLC van Metallica.
Hmm... die indruk had ik in eerste instantie ook. We hebben op 2de kerstdag van 17:00 uur tot +/- 01:00 kunnen spelen... daarna begon het gedonder. Toen heb ik hem een uurtje uitgehad en toen deed ie het weer ff. Echter na een kwartier viel hij weer uit.Exar schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:43:
[...]
Hee, ik ben dus niet de enige waarbij het drumstel zomaar uitvalt?
Het vreemde is, dat ie het na een tijdje uit staan wel weer een tijdje doet... het lijkt er dus op dat ie te warm wordt ofzo... of zou er iets vastlopen in de interne software van de kit?
Verwijderd
Welke vestiging?
In Groningen kreeg ik namelijk zonder problemen een vervangende drumkit mee...
Verwijderd
Verwijderd
Ben erg benieuwd, veel plezier alvast!Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:35:
Hmm straks voor het eerst met een Ion drumrocker aan de slag. Ben razend benieuwd hoe dat gaat zijnNa de reviews van dat apparaat te hebben gelezen zijn de verwachtingen hoog in ieder geval.
Verwijderd
Doetinchem..Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:35:
[...]
Welke vestiging?
In Groningen kreeg ik namelijk zonder problemen een vervangende drumkit mee...
En ik heb er al nu al problemen mee, en de MIDI kabel heb ik gekregen.. die voor geen meter werkt. Weet iemand waarom? windows xp herkent m wel, maar de software zelf niet. xbox en drumstel staan aan.
Verwijderd
binnen een week had ik een nieuwe.CMG schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 06:56:
Iemand met een defecte gitaar al een vervanging gehad? Ben al vanaf de release dag met RedOctane bezig :-/
Verwijderd
Het kostte dik een kwartier om in elkaar te zetten (wel probleemloos verder) maar dat was zeker de moeite waard! Geweldig apparaat, registreert echt alles wat je doet, zelfs als je er naast zit en op de rand mept. Geen gevloek meer omdat de hardware een noot niet registreert etc, enkel gevloek omdat het met een steeds zatter wordende bakkes steeds moeilijker werdVerwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:18:
[...]
Ben erg benieuwd, veel plezier alvast!
Het ding bleek een stuk minder groot / lomp te zijn dan ik verwacht had en is zo solide als wat. Alleen niet echt geschikt om elke keer uit elkaar te halen om weg te zetten.
Zien wij nu iets over het hoofd?
edit, spelling en het is de single campaign
[ Voor 11% gewijzigd door aegis3d op 01-01-2009 18:03 ]
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Verwijderd
Heb je in Guitar Hero wel de Music studio opgestart? Volgens mij staat er in de handleiding dat je dat ook eerst moet doen, daarna pas de Drumkit tuner opstarten.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:14:
[...]
Doetinchem..
En ik heb er al nu al problemen mee, en de MIDI kabel heb ik gekregen.. die voor geen meter werkt. Weet iemand waarom? windows xp herkent m wel, maar de software zelf niet. xbox en drumstel staan aan.
Zo ging het bij mij goed.
Vond het behoorlijk tegenvallen, alles in de achtergrond ziet er wel een stuk mooier uit dan Guitar Hero 3 wat wel een verbetering is maar die stroken waar de noten op vallen zijn echt lelijk ivm Rock Band vind ik, vooral de basslijn van de drums en ook gewoon het effect dat als je een noot goed raakt, echt een klein lullig vlammetje terwijl bij Rock Band een geraakte noot gewoon 'explodeert', daardoor had ik ook meteen het idee dat ik de helft van alle noten miste, omdat ik niet echt die feedback kreeg van een geraakte noot op het beeld.
Ik vond de nummers ook niet zo heel erg leuk om te spelen, er zaten wel 13 nummers op die demo maar dan waren er maar één of twee met een gitaarsolo erin en waren ze eigenlijk allemaal saai om te drummen.
Ik vond het geluid wat je hoorde als je vrij mag drummen al helemaal echt slecht, de bass had totaal geen 'oempf' en de andere geluiden zijn ook vooral duffe midi geluiden, viel echt tegen en maakt de fills ook heel saai en flauw.
Gameplaytechnisch heeft Guitar Hero ook heel duidelijk grote 'hitwindow', je heb veel meer tijd om een noot te raken. Dan denk je dat je hem mist maar het spel 'keurt' hem gewoon goed.
Ik hoop dat het aan de demo en/of het feit dat ik de RB drumset gebruik ligt, maar dit vond ik behoorlijk tegenvallen en vooral tegenvallen in vergelijking met Rock Band dus he. Ik denk dat je er nog steeds een hoop plezier aan kan beleven maar nu ik Rock Band gewend ben voel ik totaal niet de behoefte om World Tour er nog bij te gaan halen.
Ik hoop dat dit bij Guitar Hero Metallica allemaal wat beter is, want dat drummen met die dubbel bass zie ik wel zitten, maar goed misschien heeft Rock Band tegen die tijd daar ook al een antwoord op.
Verwijderd
Ik moest naar regedit en 3 dingen verwijderen, en toen werkte het.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:12:
[...]
Heb je in Guitar Hero wel de Music studio opgestart? Volgens mij staat er in de handleiding dat je dat ook eerst moet doen, daarna pas de Drumkit tuner opstarten.
Zo ging het bij mij goed.
Dat kwam omdat ik logitech drivers had gebruikt ofzo.
Nu is het dus zeker, RedOctane kan geen hardwaren en geen software maken
Ik heb zojuist weer gehad dat ie het niet deed, maar nu deed ie het meteen niet.... maar ik heb het idee dat het iets met de batterijen is ofzo, dat ie ze soms niet goed pakt ofzo.... hoewel het lampje van de guide knop wel altijd brandt....jagermeister schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:44:
[...]
Hmm... die indruk had ik in eerste instantie ook. We hebben op 2de kerstdag van 17:00 uur tot +/- 01:00 kunnen spelen... daarna begon het gedonder. Toen heb ik hem een uurtje uitgehad en toen deed ie het weer ff. Echter na een kwartier viel hij weer uit.
Bij mij valt ie gewoon spontaan uit. Dus ook het lampje van de guide knop. Nu moet ik wel zeggen dat ik het sinds 2de kerstdag niet meer geprobeerd heb. Het hele zaakje inclusief mijn Xbox staat nog bij een vriend. Moet het nog ophalen. Waarschijnlijk morgen. Dan zal ik het nog eens proberenExar schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:30:
[...]
Ik heb zojuist weer gehad dat ie het niet deed, maar nu deed ie het meteen niet.... maar ik heb het idee dat het iets met de batterijen is ofzo, dat ie ze soms niet goed pakt ofzo.... hoewel het lampje van de guide knop wel altijd brandt....
Guitar Hero-spelers kunnen binnenkort twee gratis nummers van Bruce Springsteen downloaden, meldt uitgever Activision. De tracks zijn beschikbaar voor 'Guitar Hero: World Tour' op de PlayStation 3, de Wii en de Xbox 360.
Springsteen geeft de nummers gratis weg om zijn nieuw album 'Working on a dream' te promoten. 'My Lucky Day' is dan ook afkomstig van die plaat. De tweede track is de klassieker 'Born To Run'.
De nummers zijn beschikbaar eind januari.
Born to Run op GH:WT
Had hetzelfde, terug naar Saturn; kreeg direct een nieuwe mee. Daar heb ik nog geen centje pijn mee gehad.WouterHelm schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:16:
Read the code, write the code, be the code!
Een actie van de winkel zelf, ik had hem bij de FRS ge pre-ordered en kreeg een kleine maand later die gitaar binnen. Heb hem hier nog liggen in de doos, interesse? Het is de xbox360 versie.Tweak15KW schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:03:
De mensen die een extra gitaar kregen. Was dat een actie van de winkel(waar je het had gekocht) of Guitar Hero zelf?
Nou, het is toch niet iets met de batterijen geloof ik.... gisteren kapte het drumstel er weer mee na een uurtje ofzo spelen... batterijen wisselen leek heel even te helpen, maar toen wilde de drumkit helemaal niet meer.jagermeister schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:13:
[...]
Bij mij valt ie gewoon spontaan uit. Dus ook het lampje van de guide knop. Nu moet ik wel zeggen dat ik het sinds 2de kerstdag niet meer geprobeerd heb. Het hele zaakje inclusief mijn Xbox staat nog bij een vriend. Moet het nog ophalen. Waarschijnlijk morgen. Dan zal ik het nog eens proberen
Bij mij blijft het lampje van de guide knop aan en ook de de 'gewone' knoppen op de kit doen het gewoon nog (dus het kan ook niet aan de batterijen liggen)... alleen alle pads en de cymbals doen het dan niet meer.
Wat voor batterijen zitten er in dan?Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:28:
[...]
Tsja valt idd wel mee, alleen de batterijverbruik van de drumstel is echt niet normaal.
MAH staat voor micro ampere hour, oftewel, aantal micro ampere wat in een uur verwerkt kan worden (en de batterij leeg is).
Over die codes: welke versie van GH:WT heb je? Heb je de Wii versie, dan zou het best eens voor club nintendo kunnen zijn, maar dacht dat die alleen bij first party games komen van Nintendo zelf.
Staat het niet gewoon achterop het boekje welke codes het zijn?
Ik ben ook al vanaf 5 december bezig en nog steeds geen reactieCMG schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 06:56:
Iemand met een defecte gitaar al een vervanging gehad? Ben al vanaf de release dag met RedOctane bezig :-/

Verwijderd
Fout, dat was een actie van de uitgever. Alle winkels konden een beperkte oplage actie-gitaren krijgen.Marrruuuk schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:15:
[...]
Een actie van de winkel zelf, ik had hem bij de FRS ge pre-ordered en kreeg een kleine maand later die gitaar binnen. Heb hem hier nog liggen in de doos, interesse? Het is de xbox360 versie.
Bedoel je dat je je drumkit hebt laten vervangen? Dat zou wel mooi zijn, want dan heb ik weer hoop dat Redoctane de mijne misschien ook vervangt.... de mijne valt constant uit en de laatste keer kreeg ik 'm helemaal niet meer aan de praat.michaelvt schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 20:22:
[...]
Ik ben ook al vanaf 5 december bezig en nog steeds geen reactie, drumkit op dezelfde dag besteld maar die is al lang binnen.
Heb een week of wat geleden al RMA ingediend bij Redoctane, maar niks gehoord verder.
Mijn drumkit heeft het ook al begeven.
Hopelijk heb ik die problemen niet met mijn toekomstige drums en/of gitaren.
Iemand enig idee?
Sorry, ik ben niet helemaal duidelijk geweest. De drumkit tuner bedoelde ikExar schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:16:
[...]
Bedoel je dat je je drumkit hebt laten vervangen? Dat zou wel mooi zijn, want dan heb ik weer hoop dat Redoctane de mijne misschien ook vervangt.... de mijne valt constant uit en de laatste keer kreeg ik 'm helemaal niet meer aan de praat.
Heb een week of wat geleden al RMA ingediend bij Redoctane, maar niks gehoord verder.

Na een uurtje of 3 drummen op de orignele batterijen ging het lampje al draaien/knipperen.
Na 5 uur drummen viel hij ineens uit(incl lampje), maar kon hem tot 2x toe weer aanzetten voor 30-45 minuten. Daarna wilde de set niet meer aan tot ik andere batterijen erin had gedaan. Deze waren vervolgens na een uurtje of 5 weer leeg(duracell ultra)
Is het normaal dat de drumkit het maar 5 uur volhoudt of heb ik te maken met een lekkage of wat dan ook?
heb overigens ook al 1 zo'n pinnetje kapot geslagen, omdat ik hem niet had ingeklapt.
Hebben jullie allemaal trouwens oplaadbare batterijen of niet? Ik heb nl. wel eens verhalen gehoord dat die vaak te warm houden en apparaten daardoor meer lijden.
Even wat schroefjes loshalen aan de achterkant en weer vastlijmen met secondelijm, werkt perfectFloris-K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:15:
heb overigens ook al 1 zo'n pinnetje kapot geslagen, omdat ik hem niet had ingeklapt.
Ja het is maar een pinnetje om die stokjes vast te houden als je niet drumt.Magic6399 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:43:
[...]
Even wat schroefjes loshalen aan de achterkant en weer vastlijmen met secondelijm, werkt perfect
Denk dat wanneer je die omhoog trekt dat hij weer afbreekt? Ze gaan bij mij nl. nogal stroef.
Op 1 pinnetje blijven ze ook liggen.. maar iig tip voor iedereen om erop te letten !
of nooit naast je drumpad slaan
Of trap ik nu voor de zoveelste keer een bepaalde deur in...?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verder is het meeste waar je op letten je muzieksmaak. Waar ken je de meeste nummers en welke nummers vind je mooi?
Daarnaast moet je nagaan hoe goed je bent met zo'n gitaar. GHWT heeft een wat moeilijkere expert modus.
Verder zou ik voor jezelf maar beslissen na het kijken van wat youtube video's en videoreviews.
Ikzelf vind GHWT iets leuker want ben niet zo heel fantastisch in gitaar spelen, dus vind het wel fijn dat GH iets makkelijker te spelen is en ik ken er ook meer nummers van. Komt ook een beetje omdat ik helemaal niet zoveel nummers ken, alleen de wat oudere nummers en wat nummers uit de top 40 en in videogames.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2009 11:20 ]
Platinum Rockstars en Bling Bling.
Kan iemand mij helpen met Platinum Rockstars? (100% een nummer op hard/expert in 4 band)
Beste nummer daarvoor is NSTB. Ik kan hem 100% op vocals, bass en gitaar (al is de laatste me pas 1 of 2 keer gelukt).
Wie wil?
Het is net of het stokje nog nooit is afgebrokenFloris-K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:57:
[...]
Ja het is maar een pinnetje om die stokjes vast te houden als je niet drumt.
Denk dat wanneer je die omhoog trekt dat hij weer afbreekt? Ze gaan bij mij nl. nogal stroef.
Op 1 pinnetje blijven ze ook liggen.. maar iig tip voor iedereen om erop te letten !
of nooit naast je drumpad slaan
In- en uitklappen werkt nog steeds zoals het hoort.
Ik gebruik oplaadbare batterijen en ik denk heel veel mensen.... je moet er toch niet aan denken om elke 5 uur ofzo nieuwe niet-oplaadbare batterijen erin te stoppen?!?Floris-K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:15:
Hebben jullie allemaal trouwens oplaadbare batterijen of niet? Ik heb nl. wel eens verhalen gehoord dat die vaak te warm houden en apparaten daardoor meer lijden.
Ion's Drum Rocker is immers gemaakt voor Rock Band en die heeft maar vier sporen.
Weet iemand dat?
Onlangs RB1 en RB2 geimporteerd en toen kwam ik erachter dat de "careermode" van RB leuker, uitgebreider en afwisselender is dan die van GHWT. Als voorbeeld: je DC tracks worden ook opgenomen in die career mode. Bij GHWT is het een fixed list die je telkens weer moet afwerken.
Als je veel met vrienden speelt komt er nog een nadeel van GH bovendrijven en dat is dat je niet bandgenoten kan redden. Al veel te vaak meegemaakt dat je met wat vrienden een nummer zit te doen en dat iemand gigantisch de weg kwijtraakt (als in de noten die hij moet spelen). Daardoor vern****t hij het nummer en kan je weer opnieuw beginnen. Frustrerend. Bij RB kan je je hieruit redden door je energy te gebruiken (zelfde als starpower).
Verder is het natuurlijk erg grappig om te zien dat de basics van beide games vrijwel identiek zijn. RB voegt er wat dingetjes aan toe als fills tijdens het drummen (welke beter klinken dan in GHWT) en solo's op de gitaar. Al met al is RB verfijnder, beter uitgedacht en completer.
De tracklist is natuurlijk zeer subjectief, dus daar oordeel ik verder niet over. RB heeft ook slechte tracks ertussen zitten.
Oja, DLC van Rockband is 1000 keer beter (veel meer tracks, zeer divers).
..... met de bass
Toen probeerde ik hem eens met de gitaar en stond ik weer met beide benen op de grond, kom tot 34%
Overigens wacht ik ook al een tijdje op de RMA van mijn gitaar. Gelukkig is bij mij alleen de touchpad stuk, als ik deze uitschakel (kun je doen tijdens het spelen) dan gaat ie geen eigen leven meer leiden. Zo had ik laatst 'Toy Boy' foutloos gebassed op expert, note streak van 1180, dus verder moet ie wel OK zijn.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik kom tot ongeveer de helft op solo F.budi schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:56:
Ik begrijp niet waarom iedereen Satch Boogie zo moeilijk vindt op expert. Ik had er geen problemen mee op expert.......
..... met de bass
Toen probeerde ik hem eens met de gitaar en stond ik weer met beide benen op de grond, kom tot 34%
Heb op Hard wel de Satch Boogie achievement gehaald.
Het is alweer bijna een maand geleden dat ik hem gespeeld heb, misschien ben ik wel ietsjes beter geworden ondertussen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik ben er achter hoe het precies zit. Op Youtube staan veel filmpjes waarin de Ion Drum Rocker wordt gebruikt in combinatie met Guitar Hero World Tour. Daarop is te zien dat je een spoor verliest en dus maar met vier banen en een baslijn werkt.vleppyniles schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:30:
Kan je met de Ion Drum Rocker alle vijf de sporen (excl. kick pedal) gebruiken in GTHW? Of krijg je geen vijf maar vier sporen (excl. kick pedal) net zoals in Rock Band?
Is er toevallig al iemand die hem heeft voor de PS3? Volgens de site van Ion komt hij pas later uit voor de PS3. Wellicht dat een Nederlandse webwinkel hem al heeft. Weet iemand dat?
[ Voor 18% gewijzigd door vleppyniles op 05-01-2009 14:47 ]
Wtf zeg... doe overigens alles op medium, want ik had tot een week geleden nog nooit gedrumd !
http://warranty/UK/Admin/
Nou ja, ben benieuwd hoe lang 't duurt.
Dan bof je. Want als je wel kan drummen is het horror omdat je op medium de beat niet speelt, GH laat enkele noten vervallen. En op hard is het weer irritant omdat je dan wel de noten speelt van de beat maar de tom's half gaar gespeeld moeten worden.Floris-K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:09:
Hebben jullie Tool trouwens al eens proberen te drummen? Of wat dachten jullie van Motorhead - Overkill?
Wtf zeg... doe overigens alles op medium, want ik had tot een week geleden nog nooit gedrumd !
Overigens verkies ik Guitar Hero boven Rock Band, die rondjes vind ik toch een stuk duidelijker dan die streepjes. Ik wel de DLC van Rock Band voor Guitar Hero willen hebben, want dat is echt plus punt voor RB. GH is eigenlijk maar wat magertjes.
Kan iemand ons verlichten over het unlocken van rockstars?aegis3d schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:41:
Even een vraagje, m'n zusje heeft nu misery business in de vocal single campaign gezongen, maar geen Hayley Williams unlocked (ozzy die je eerder in de vocal campaign zou moeten unlocken trouwens ook niet)
Zien wij nu iets over het hoofd?
edit, spelling en het is de single campaign
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Ja precies.. ik drumde daarom liever RB om het een beetje ondewr de knie te krijgen.Sluuz schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:25:
Verschil wat ik ook nog merkte tussen GHWT en RB2 is met het drummen. Waar je in de easy mode in GHWT rare lijntjes krijgt (geel geel geel rood geel geel geel rood, dus achter elkaar), krijg je die in RB2 zoals het hoort. Dus geel geel geel-rood geel geel geel-rood waarbij geel-rood het tegelijk raken van geel en rood is. Je slaat dus die twee tegelijk, waar dat in GHWT niet hoeft. En dat drumt wat raar.
als je bijv. tool op beginner doet bij GHWT dan gebruik je alleen de pedal(wtf?)
het eentonige ritme van 2 noten om en om verliest mijn interesse en tik dan mis.
Wat ik overigens ook heb is dat ik de pedal op medium te vaak doe, dus wanneer je idd die bass drum hoort of hoe je het ook noemt.
Hmmm, dat zou ik eigenlijk een spoiler vinden, dus hoop dat als iemand het post, het in een spoiler tag komt...aegis3d schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:26:
[...]
Kan iemand ons verlichten over het unlocken van rockstars?
Ik heb ook nog niet alles unlocked en vind het juist leuk als er ineens iets wordt unlocked terwijl ik niet wist dat dat zou gebeuren.
Op beginner bestaat elk nummer alleen maar uit pedals. Dat is specifiek voor die mode. Om a-ritmische mensen een beetje in het zadel te helpen ofzo (maar waarom zouden die deze game gaan spelen). Die beginner mode is echt waardeloos.Floris-K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:35:
[...]
Ja precies.. ik drumde daarom liever RB om het een beetje ondewr de knie te krijgen.
als je bijv. tool op beginner doet bij GHWT dan gebruik je alleen de pedal(wtf?)
het eentonige ritme van 2 noten om en om verliest mijn interesse en tik dan mis.
Wat ik overigens ook heb is dat ik de pedal op medium te vaak doe, dus wanneer je idd die bass drum hoort of hoe je het ook noemt.
In de beginner mode kan je iedere pad raken, niet alleen de pedal. En ik vind hem wel leuk. Mijn neefje van 5 kan nu ook echt mee drummen.Sluuz schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:04:
[...]
Op beginner bestaat elk nummer alleen maar uit pedals. Dat is specifiek voor die mode. Om a-ritmische mensen een beetje in het zadel te helpen ofzo (maar waarom zouden die deze game gaan spelen). Die beginner mode is echt waardeloos.
Als je de career mode op vocals speelt hoor je gewoon bepaalde characters te unlocken. In het character keuze menu kun je ze dan 'kopen'.aegis3d schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:26:
[...]
Kan iemand ons verlichten over het unlocken van rockstars?
In het hoofdmenu naar de rockstar creator gaan en daar kan je toch die vrijgespeelde ventjes kopen? Tenminste, daar heb ik nadat ik Travis had vrijgespeeld, hem gekocht voor 5000 ofzo.
Inderdaad. Of wanneer je een character moet kiezen wanneer je in de career mode speelt. Even naar boven scrollen en daar staan ze dan tussen.Sluuz schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:16:
[...]
In het hoofdmenu naar de rockstar creator gaan en daar kan je toch die vrijgespeelde ventjes kopen? Tenminste, daar heb ik nadat ik Travis had vrijgespeeld, hem gekocht voor 5000 ofzo.
Same here, ook gisteren dat mailtje gekregen. Ben benieuwd, zou leuk zijn, zit vanaf release dag met een kapotte gitaartiguan schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:10:
Heb zojuist een mailtje van RedOctane ontvangen dat m'n vervangende gitaar onderweg is met een tracking link naar de volgende url:
http://warranty/UK/Admin/
Nou ja, ben benieuwd hoe lang 't duurt.
Niet om lastig te doen, maar heb dat mailtje gister 2x gehad, en heb die gitaar al een aantal weken in huis. Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met hun rma systeem.CMG schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:29:
[...]
Same here, ook gisteren dat mailtje gekregen. Ben benieuwd, zou leuk zijn, zit vanaf release dag met een kapotte gitaar
Al hoop ik van harte dat jullie je vervangende instrumenten krijgen!
Xbox
Ik heb nog helemaal niks gehad, ben ook al vanaf 16 december bezigCMG schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:29:
[...]
Same here, ook gisteren dat mailtje gekregen. Ben benieuwd, zou leuk zijn, zit vanaf release dag met een kapotte gitaar
Mijn drumstel is nl. niet echt je van het.. orange en gele pad zitten een beetje ewrg los na 2 weken en ik sla toch echt niet hard. Sla o zacht dat rood regelmatig niet wordt geregistreerd
Verwijderd
Drummen doe ik in de toekomst wel een keer met een fatsoenlijk drumsetje..
Of ik ga eerst oefenen bij een bekende van me
eerste indruk is zeer goed, en ik vind de gitaar vele malen fijner dan die van GH3...
Wel jammer dat ik bij deze tot nu toe op medium ineens alles wat ik al gespeeld heb tussen de 94 en 98% haal.. waar me dat bij GH3 bij de meeste liedjes maar tot 85% lukte.. en bij sommige zeer ver daaronder (TTFATF bijvoorbeeld)...
Had voor de gein ook 2x Misery Business geprobeerd op Hard, maar die kwam niet verder dan 18% de eerste keer en 16% de 2e keer.. (A).. nog maar even oefenen
Heb overigens in GH3 1.000.000+ punten gehaald in co-op
Met Suicide and Redeption (James Hetfield) beiden op Expert, 97%. Niet een absurd hoge streak gehaald (hoogste was 540 ofzo) maar toch was het genoeg.
Zijn er mensen die de Guitar hero 2 bundel bij de Mediamarkt hebben zien liggen
Dat zeg ik....
- op 7 december heb ik een RMA ingediend bij Redoctane mbt een GH world tour gitaar
- op 11 december onving ik een e-mail dat mijn RMA in behandeling is genomen
- op 13 december heb ik een nieuwe gitaar ontvangen
- op 17 december krijg ik een e-mail dat mijn gitaar verzonden is en onderweg is
- op 5 januari ontvang ik 2 e-mails dat mijn gitaar verzonden is en onderweg is
snappen jullie het nog?
Idem hierSchweino schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:12:
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij redoctane....
- op 7 december heb ik een RMA ingediend bij Redoctane mbt een GH world tour gitaar
- op 11 december onving ik een e-mail dat mijn RMA in behandeling is genomen
- op 13 december heb ik een nieuwe gitaar ontvangen
- op 17 december krijg ik een e-mail dat mijn gitaar verzonden is en onderweg is
- op 5 januari ontvang ik 2 e-mails dat mijn gitaar verzonden is en onderweg is
snappen jullie het nog?
1e verzendbevestiging kwam pas nadat gitaar al binnen was, en heb de 5e inderdaad ook nog 2 mailtjes gehad.
Vermoedelijk een f*ckup in hun systeem, ga d'r vanuit dat er geen gitaren verstuurd gaan worden.
Als dat wle gebeurd kan ik straks echt een band beginnen
Xbox