Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik herinner me nog wel van de enige drumles die ik ooit gehad heb dat ik het best voor elkaar kreeg om allebei mijn handen netjes los van elkaar een ritme aan te laten houden, maar zodra er een voet bij kwam ging mijn voet 1 van mijn handen nadoen. Nu vond die kerel dat zo vreemd niet voor een eerste keer en was het volgens hem zelfs zo dat de meeste mensen de eerste keer zelfs moeite hebben met twee ritmes met beide handen.

Moet toch nog maar eens kijken of ik wat tijd en geld kan vinden om weer eens wat meer drumlesjes mee te pakken, heeft me namelijk toch altijd wel leuk geleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Visgek24 schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:53:
Haai!

Ik ben schijnbaar een van de gelukkigen en heb een perfect werkende set thuis staan met zero lag. geen midi kabeltje of tweaks nodig dus, in practice de instrumenten goed getest, en ze reageren werkelijk perfect.

Echter, ik zuig nogal met drummen lijkt het. met giaar kan ik tot nu toe alles prima op medium spelen en soms zelfs op hard, maar met drummen kom ik niet medium uit, en soms moet ik 'm dan al terug schroeven naar easy. als er meerdere noten op het scherm komen die ik tegelijk aan moet slaan raak ik de kluts kwijt (niet die van de keuken, grapjas) en dan ben ik mijn streak kwijt, als ik die al had... ook heb ik erg veel problemen met het voetpedaal. na 1 nummer lekker tekeer gaan is mijn voet lam, gaat hij zeer doen en dan kan ik niet meer verder. voet/pedaal verplaatsen helpt dan wel wat meestal.

Heeft iemand hier ook ervaring mee, is dit gewoon een kwestie van vaak doen?

Tot nu toe iig een super leuk spel met mooie nummers.
Wacht maar jou tijd komt nog wel (mbt werkende set) :P Ik dacht ook geluk te hebben met mijn gitaar en ineens van de een op andere dag kreeg ik die dubbele strum.

Dat drummen heb ik ook last van maar ik ben ook niet meteen van easy naar expert gegaan op de gitaar. Daar ben ik ook begonnen met easy en heb ik mijn weg langzaam naar expert gewerkt (easy->medium ging snel, hard duurde even alleen toen ik die onder knie had duurde het niet zo heel lang voor ik expert aan het spelen was). Enfin, met drummen zit ik op medium en heb voor de grap een keer hard geprobeerd en dat is (net als bij de gitaar) een wereld van verschil. Het voetpedaal word op hard veeeeeel meer gebruikt en vaak ook nog eens tussen noten door waar ik zowiezo niet goed in ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:16
Sluuz schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:56:
[...]

In de career mode kan je toch zien aan het hoofd wat er naast staat, wat de hoogste moeilijkheidsgraad is waarop je dat nummer hebt gehaald? Als je alle nummers van een optreden hebt gehaald op een bepaalde moeilijkheidsgraad, verschijnt dat hoofd op de poster.
En als je in de Career Mode naar "Book your own gig" gaat kun je van alle nummers per niveau zien hoeveel punten en sterren je hebt gehaald.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

13 december de midi kabel aangevraagd, omdat m'n oranje cymbal wat minder reageert dan de gele. En vandaag een mailtje binnen gekregen dat hij verstuurd is :). Erg snel, had ik niet verwacht.
Hopelijk wordt het nu wat makkelijker sommige nummers op medium te halen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Heb vandaag MIDI + vervangende Oranje Cymbal gekregen. Had hem 6 december aangevraagd maar had alleen nog een bevestiging dat de MIDI kabel verstuurd was dus daar had ik een mailtje over gestuurd maar had geen antwoord gekregen. Maar goed, nu zijn zei beide binnen.

Kun je met die MIDI kabel trouwens nog meer doen dan alleen de sensitiviteit instellen? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb sinds kort een probleem met GH:WT elke keer als ik wil spelen dan zegt mijn spel:
Content Changed
The downloadable content has changed as a result the game is restarted

je zou dan denken dat het spel weer werkt maar die melding krijg ik steeds weer...

weet iemand wat ik hieraan kan doen? ik speel het op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Stomme vraag misschien.... maaruh... hoe houden jullie je drum sticks schoon? Bij mij zijn ze aardig zwart aan het worden bij het gedeelte waar je ze vasthoudt. Met een vochtig doekje krijg je er wel wat vanaf, maar het vuil is helemaal in de nerven van het hout aan het trekken. Beetje ranzig gezicht.. :X

Oh.. en nog ff een vraag: :)

Bij drums heb je af en toe ook van die lange noten... bij de gitaar hou je dan gewoon de betreffende kleur ingedrukt, maar hoe zit dat dan bij de drums?

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 16-12-2008 20:26 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:58
jagermeister schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:53:
Stomme vraag misschien.... maaruh... hoe houden jullie je drum sticks schoon? Bij mij zijn ze aardig zwart aan het worden bij het gedeelte waar je ze vasthoudt. Met een vochtig doekje krijg je er wel wat vanaf, maar het vuil is helemaal in de nerven van het hout aan het trekken. Beetje ranzig gezicht.. :X

Oh.. en nog ff een vraag: :)

Bij drums heb je af en toe ook van die lange noten... bij de gitaar hou je dan gewoon de betreffende kleur ingedrukt, maar hoe zit dat dan bij de drums?
Handen wassen voor je gaat spelen?

En die lange noten houdt in dat je moet roffelen op die pad. Weet even geen ander woord, maar dus heel snel achter elkaar op die noot slaan.

edit: drumroll!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:41:
Hey,

ik heb sinds kort een probleem met GH:WT elke keer als ik wil spelen dan zegt mijn spel:
Content Changed
The downloadable content has changed as a result the game is restarted

je zou dan denken dat het spel weer werkt maar die melding krijg ik steeds weer...

weet iemand wat ik hieraan kan doen? ik speel het op de PS3
Misschien je cache leeggooien? Geen idee of en hoe dat op de PS3 kan though.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:10
Heb mijn hele set voor de tweede keer terug kunnen sturen naar Digitala... De eerste keer was de gitaar niet goed, touch stuk deed het niet goed. Ditmaal kon ik het zooitje terug sturen omdat de houder van mijn linker cymbal los zat en zo gammel als ik weet niet wat. Geprobeerd een schroefje of meerder schroefjes vast te draaien maar zonder succes, dat ding bleef los zitten. Na contact met digitala toch de hele set weer op moeten sturen, echt vreemd dat wanneer er één onderdeel kapot is je de hele set op moet sturen... Als ik alleen de gitaar in het begin op had moeten sturen had ik nergens problemen mee gehad want dan had ik nu een werkende drum set en een werkend gitaar gehad! Zit al 3 weken zonder GH4 maar ja, er is natuurlijk al lang betaald dus waarom zouden ze nog moeite voor de klant doen...

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Soepstengel schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:20:
Heb mijn hele set voor de tweede keer terug kunnen sturen naar Digitala... De eerste keer was de gitaar niet goed, touch stuk deed het niet goed. Ditmaal kon ik het zooitje terug sturen omdat de houder van mijn linker cymbal los zat en zo gammel als ik weet niet wat. Geprobeerd een schroefje of meerder schroefjes vast te draaien maar zonder succes, dat ding bleef los zitten. Na contact met digitala toch de hele set weer op moeten sturen, echt vreemd dat wanneer er één onderdeel kapot is je de hele set op moet sturen... Als ik alleen de gitaar in het begin op had moeten sturen had ik nergens problemen mee gehad want dan had ik nu een werkende drum set en een werkend gitaar gehad! Zit al 3 weken zonder GH4 maar ja, er is natuurlijk al lang betaald dus waarom zouden ze nog moeite voor de klant doen...
Ik denk niet dat Digitala schuldig is aan het niet goed werken van je instrumenten. Dat de hele set omgeruild moet worden is vervelend, maar ook niet heel vreemd. Gezien het aantal productiefoutjes zouden ze dan een apart magazijn moeten hebben met alle onderdelen van GHWT :+

Wel vervelend natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Nou, dan heb ik bij Dimension Plus toch betere service genoten.

Gele cymbal was kapot, die op gestuurd en een nieuwe terug gehad.
Bij een vriend van me werkte de rode drumpad niet meer, wij daar heen en binnen 10 minuten stonden we buiten met een nieuw drumpad gedeelte. _/-\o_

Heb nu trouwens het guitar-deel op Medium bijna uitgespeeld en heb echt het gevoel dat ik Hard moet kunnen. Behalve Tool misschien, maar dat is omdat ik er niet naar wil luisteren.
Met het drummen zit ik nu op Medium vast bij Paramore (oid) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:09:
offtopic:
Nou, dan heb ik bij Dimension Plus toch betere service genoten.

Gele cymbal was kapot, die op gestuurd en een nieuwe terug gehad.
Bij een vriend van me werkte de rode drumpad niet meer, wij daar heen en binnen 10 minuten stonden we buiten met een nieuw drumpad gedeelte. _/-\o_

Heb nu trouwens het guitar-deel op Medium bijna uitgespeeld en heb echt het gevoel dat ik Hard moet kunnen. Behalve Tool misschien, maar dat is omdat ik er niet naar wil luisteren.
Met het drummen zit ik nu op Medium vast bij Paramore (oid) :+
O dat is wel beter ja :)

Die tool nummers op medium vond ik echt een drama. Duren veel te lang, en er zit echt veel te veel repetitie in. Je wordt er echt gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Grappig, die reacties op Tool :)

Vind het zelf echt geweldige muziek, en was erg blij ze eindelijk eens in een guitar hero game te kunnen spelen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tool is kicken. :) Vooral voor een drummer is dat ook echt een uitdaging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Als je niet bekend bent met Tool is het kut om te spelen en het is inderdaad ook niet mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
BM schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:31:
Grappig, die reacties op Tool :)

Vind het zelf echt geweldige muziek, en was erg blij ze eindelijk eens in een guitar hero game te kunnen spelen :)
Begrijp me niet verkeerd, de muziek vind ik nog wel te pruimen. Om te luisteren althans. Als ik het ga spelen op medium, zit ik alleen continue hetzelfde te doen. Daarbij duren die nummers iets van 7 minuten ofzo en raak ik zo half in trance dat ik het hele ritme kwijtraak en de mist in ga. Lange streaks halen lukt dus niet. Daarbij is het gewoon saai om continue hetzelfde te spelen.

offtopic:
offtopic: als ik redelijk lang heb gespeeld en ik zet mijn ps3 uit, als ik dan ergens anders naar kijk, lijkt het alsof alles omhoog beweegt. Door die notenhighway zijn je ogen gewend aan het omlaag vallen van dingen. Na het stoppen wordt alles omhoog gecorrigeerd ofzo. Meer mensen hier "last" van? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Sluuz schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:16:
[...]

O dat is wel beter ja :)

Die tool nummers op medium vond ik echt een drama. Duren veel te lang, en er zit echt veel te veel repetitie in. Je wordt er echt gek van.
ik had ook echt 'n hekel aan die tool nummers (om even uit de maat te reageren van de afgelopen paar reacties). Eerst 'n keertje op medium uitgespeeld .. daarna geprobeerd alles op hard uit te spelen, die Tool nummers lukten gewoon NIET. Dus maar verder gaan spelen (hard en expert) en toen nog eens Tool set geprobeerd en in een keer alledrie uitgespeeld op hard .. nog geen zin om te kijken wat expert inhoudt. Moet nog 3 nummers op Hard (en 'n groter aantal op expert :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Sluuz schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:38:
[...]
offtopic:
offtopic: als ik redelijk lang heb gespeeld en ik zet mijn ps3 uit, als ik dan ergens anders naar kijk, lijkt het alsof alles omhoog beweegt. Door die notenhighway zijn je ogen gewend aan het omlaag vallen van dingen. Na het stoppen wordt alles omhoog gecorrigeerd ofzo. Meer mensen hier "last" van? :+
Dat heb ik al na het spelen van één nummer, dan is het net alsof het stilstaande scherm wat erna komt aan het bewegen is. Maar ik heb een CRT-tv, misschien is dat effect bij LCD-tv's minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
tiguan schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:40:
[...]

Dat heb ik al na het spelen van één nummer, dan is het net alsof het stilstaande scherm wat erna komt aan het bewegen is. Maar ik heb een CRT-tv, misschien is dat effect bij LCD-tv's minder?
Nope, heb een LCD tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
Voor mijn gevoel is expert vooral meer bassdrum, dat maakt het zo lastig. Die nummers van tool en metallica hebben ontzettend veel bassdrum op expert,gewoon niet te doen. Is het niet zo dat ze in het echt 2 bassdrums hebben? Ik kan zulke opstellingen tenminste nog herinneren van toen ik vroeger op drumles zat.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
pingkiller schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:19:
Voor mijn gevoel is expert vooral meer bassdrum, dat maakt het zo lastig. Die nummers van tool en metallica hebben ontzettend veel bassdrum op expert,gewoon niet te doen. Is het niet zo dat ze in het echt 2 bassdrums hebben? Ik kan zulke opstellingen tenminste nog herinneren van toen ik vroeger op drumles zat.
Metallica wel in ieder geval. Guitar Hero: Metallica gaat ook support bieden aan mensen die 2 pedalen hebben (geen idee hoe dat op de huidige setup past, maar goed :))

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de huidige drumset heeft boven de paarse mini-jack nog een zwarte zitten. Misschien dat dat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb er ook flink last van ja. Lijkt wel of mijn woonkamer beweegt na het spelen van een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
BM schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:25:
[...]

Metallica wel in ieder geval. Guitar Hero: Metallica gaat ook support bieden aan mensen die 2 pedalen hebben (geen idee hoe dat op de huidige setup past, maar goed :))
check even wat YT filmpjes. Met een splitter kan je nu al 2 pedalen op je set aansluiten. Kan je lekker snel bassdrummen.

Ik bedoelde met die nummers van Tool trouwens de gitaarstukken. Drum heb ik niet geprobeerd nadat het gitaardeel zo saai was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

jagermeister schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:27:
[...]

Ik heb er ook flink last van ja. Lijkt wel of mijn woonkamer beweegt na het spelen van een nummer.
Same here! Als ik naar de wand kijk na 1 nummer dan lijkt heel de spachtelputz te kronkelen :D foto van de eiffeltoren aan de wand is ook wel grappig, het staal lijktl te bewegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ik heb nu GHWT, maar zonder bundel omdat ik de guitars van 2+3 al heb.
Maar nu wil ik toch een drumset erbij hebben, en aangezien je die van GHWT niet los kunt kopen heb ik wat vraagjes.

-Wat is het verschil in kwaliteit tussen de drums van GHWT en RB
-Als ik de drums van RB koop mis ik dat niet een kickpedal bij GHWT ( want bij GHWT is die pedal eigenlijk geen kleur, maar bij de RB-drums valt ie dan eigenlijk in voor de oranje.

Misschien dat het antwoord hier al ergens staat, maar het topic is behoorlijk groot en ik heb niet echt veel tijd om te lezen
( ook een beetje te lui ervoor 8)7 )

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:47:
Hey

Ik heb nu GHWT, maar zonder bundel omdat ik de guitars van 2+3 al heb.
Maar nu wil ik toch een drumset erbij hebben, en aangezien je die van GHWT niet los kunt kopen heb ik wat vraagjes.

-Wat is het verschil in kwaliteit tussen de drums van GHWT en RB
-Als ik de drums van RB koop mis ik dat niet een kickpedal bij GHWT ( want bij GHWT is die pedal eigenlijk geen kleur, maar bij de RB-drums valt ie dan eigenlijk in voor de oranje.

Misschien dat het antwoord hier al ergens staat, maar het topic is behoorlijk groot en ik heb niet echt veel tijd om te lezen
( ook een beetje te lui ervoor 8)7 )

Alvast bedankt
De drums van RB zijn plastic oid, dus drummen daarop maakt meer geluid dan die van GHWT waar ze van rubber zijn (je kan wel pads kopen voor op je RB drumkit) en volgens mij valt oranje gewoon weg als je de RB drumkit in WT gebruikt, dus de kickdrum blijft gewoon een paarse lijn over het beeld zie http://www.youtube.com/watch?v=xtuLMLxd4YE .
Met de RB2 drumkit ben ik niet bekend, misschien dat die wat minder lawaai maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Net bij van leest gehoort dat de de hele set niet meer kunnen leveren omdat de uitgever hem uit de handel heeft genomen, en dat ze meteen betere versie komen.
Is dit waar?

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

floriske.nl schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:48:
je kan niet (net als bij GHII) zien welke nummers je wel of niet al op hard gespeeld hebt
Jawel hoor. Bij een setlist op het prikbord staat een doodshoofdje. De kleur van het doodshoofd geeft aan op welk niveau je de set hebt uitgespeeld. Kijk maar eens als je een niveau kiest, dan zie je precies welke kleur bij welke moeilijkheidsgraad hoort. Een tweede band aanmaken is dus echt overbodig.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
aegis3d schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:15:
Net bij van leest gehoort dat de de hele set niet meer kunnen leveren omdat de uitgever hem uit de handel heeft genomen, en dat ze meteen betere versie komen.
Is dit waar?
Klinkt als gelul van verkopers die er geen verstand van hebben en een slecht excuus verzinnen voor het gebrek aan voorraad.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mantrakiller

Bedankt voor de info

Ik denk dat ik me dan binnenkort maar eens die drums van RB ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

De drumkit van GH:WT zou begin volgend jaar los te koop moeten zijn. :)
Bedenk wel dat die van GH:WT een extra pad heeft en wel bekkens in tegenstelling tot die van RB.

• Raem
Jeuj, gister de Muse achievement gehaald. :) Vanavond maar eens oefenen op Satch Boogie.

Verwijderd

daniëlpunt schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:37:
Bedenk wel dat die van GH:WT een extra pad heeft en wel bekkens in tegenstelling tot die van RB.
Yep, als ik zou moeten kiezen zou ik zekersteweten voor de GH:WT drums gaan (RB2 doet het gewoon met die set). Trouwens erg fijn om te lezen dat ze begin volgend jaar los komen (ik neem aan dan ook in een drums + spel bundel). Daar heb ik op zitten wachten :D

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Hoe lang duurt het over het algemeen als je een RMA request hebt lopen bij RedOctane? Ik heb de mijne vorige weerk Zondag ingedient en tot zo ver staat de status op In Proces (oid). Nu heb ik geluk dat ik de gitaar van m'n broer kan lenen in de tussentijd maar ik hoop toch echt binnenkort op z'n minst bericht te hebben gekregen.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
deTwisj schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:53:
Hoe lang duurt het over het algemeen als je een RMA request hebt lopen bij RedOctane? Ik heb de mijne vorige weerk Zondag ingedient en tot zo ver staat de status op In Proces (oid). Nu heb ik geluk dat ik de gitaar van m'n broer kan lenen in de tussentijd maar ik hoop toch echt binnenkort op z'n minst bericht te hebben gekregen.
Bij mij duurde het een anderhalve week ofzo. Toen kreeg ineens usb kabel en een nieuwe gitaar binnen. Vanochtend (kleine week later) krijg ik de melding dat gitaar verstuurd is :P

Dat ie nog op in progress staat wil dus niet zeggen dat er niks gebeurd.

Xbox

• tiguan
deTwisj schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:53:
Waar kan je de status checken dan?

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
tiguan schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:56:
[...]

Waar kan je de status checken dan?
Hier :)

Xbox

• tiguan
Thanks. Heb ondertussen die van USA en UK gehad maar deze werkt tenminste.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:49
Nou ik hen hem ook binnen gekregen vandaag.
Ging mij alleen om het drummen eigenlijk, en ik vind het wel lekker werken. :)

Merk wel echt dat mijn gele cymbal niet alles wil pakken, maar denk dat dat te verhelpen is die tune kit van hun.

Maar moet zeggen, het is niet echt moeilijk het drummen. Denk dat ik redelijk snel op expert zit. Moet alleen even nummers beetje leren kennen en dan moet dat lukken. :P

• Raem
Albinoraptor schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:58:
Maar moet zeggen, het is niet echt moeilijk het drummen. Denk dat ik redelijk snel op expert zit. Moet alleen even nummers beetje leren kennen en dan moet dat lukken. :P
Mwah, ik weet niet op welk niveau je bent begonnen met spelen? Op medium valt het allemaal wel mee ja. Waar ik op Hard altijd de problemen in ga is wanneer de basspedal veel gebruikt moet worden en vooral als die open tussen andere slagen gebruikt wordt.

• Albinoraptor
Hehe ja ik neem dat van expert terug. :P
Ik begon op medium maar na 3 liedjes had ik dat wel gezien.
Maar hard is stukje leuker, en ook stuk moeilijker op einde.
En idd baspedaal, daar wordt je niet echt vrolijk van, wat een prut ding. :P

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:54:
Hehe ja ik neem dat van expert terug. :P
Ik begon op medium maar na 3 liedjes had ik dat wel gezien.
Maar hard is stukje leuker, en ook stuk moeilijker op einde.
En idd baspedaal, daar wordt je niet echt vrolijk van, wat een prut ding. :P
Ik heb hetnu een goed aantal avondjes gedaan en het drummen wordt echt steeds leuker. Waar ik eerst echt redelijk gefrustreerd raakte door noten die ik toen zonder reden dacht fout te hebben en elke keer met kramp in mn been een nummer doorstrompelde gaat dat ondertussen een stuk beter. Nauwelijks meer het idee dat het ding iets niet registreert (aka ik sloeg er gewoon niet goed op ofzo) en mn been trekt het door een andere techniek te gebruiken een stuk beter :P
Alleen zoals iemand al zei, die nummers met veel bassdrum tussen de andere noten in zijn gewoon dodelijk. Daar ben ik duidelijk nog niet klaar voor 8)

• Albinoraptor
Ik heb er niet zo'n problemen mee, ik drum al vanaf mijn 5e. :P
Maar soms wil die basspedaal echt niet lekker mee werken.

Daarnaast net eens even in studio willen rotzooien, om zelf eens lekker wat beats op te nemen, maar jezus wat een lagg. Verschrikkelijk, met zo'n lagg kan je echt gewoon niets opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om de delay zo goed al helemaal te reduceren heb ik om mijn PS3 het volgende gedaan.

calibratie video en geluid delay op 0 zetten. dit is cruciaal. elke opgegeven delay zal realtime drummen verpesten.

tevens neem ik aan dat je: het geluid of via HDMI of via een digitale uitgang hebt?
had ik eerst ook en moest daardoor calibreren, wat in het spel prima werkt omdat je de dan gewoon de drum soundtrack afpeelt/triggert. maar bij realtime drummen krijg je dus vette delay in je drum.

heb daarom geluid nu aangesloten via de standaard kabel die bij de PS3 zat voor analoog tulp.
Werkt perfect nu, geen delay meer.

werkt trouwens ook ook bij rockband2, waar een vette drumtrainer in freestyle mode in zit. lekker meejammen met je eigen mp3's :P

btw, deze werkt ook erg leuk met de WT drums: http://www.hh.iij4u.or.jp.../download/DrumMIDI_v1.zip

of DMmania.(ff googlen)
en natuurlijk FretsOnFire met drum mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Dus speciaal voor GH, moet ik maar vergeten dat er HDMI bestaat en optische uitgang voor de geluid. Dat is toch te idioot. :/

Straks maar eens proberen. Lag zal wel nog erger zijn als je met 4 man speelt. :)

En dat je leuke programmatjes hebt voor PC weet ik, ik hoop eigenlijk dat ik straks WT drumstel werkend krijg in Cubase. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb sinds een aantal weken het spel en heb ook al een aantal nummers gekocht via de music store. Nu kreeg ik een bericht dat er nummers van Nirvana te downloaden waren. Dus ik naar de music store, maar nergens nieuwe nummers te bekennen. Ik had dit ook al eerder met de nummers van The Killers. Is dit een bekend probleem? Ik heb trouwens een PS3. Bij new arrivals staat bij al een tijd de pack van Smashing Pumpkins

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind het drummen ook vrij pittig. Ik speel nu voornamelijk op medium en daarbij gaan de recht-toe-recht-aan nummers wel aardig. Nummers als die van Coldplay - Shiver zijn beduidend moeilijker vanwege een beat die vaak onregelmatig is. Ik raak dan helemaal in de war en ben dan maar wat aan het meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Komt dit spel nog voor de pc? Vind het maar onduidelijk, zou wel mooi zijn :p

2 beeldschermen dr op en maar spelen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Bobmeister op 19-12-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou net GH gekocht, en een paar uurtjes gespeeld. en ik heb er vragen over.

Ik heb een paar uurtjes gespeeld en de batterijen zijn nu al leeg van de drums, omgwtfbbq?! wat kan ik hier aan doen? ik ga echt niet om de uur uur nieuwe batterijen kopen.

En wat doet de codes op de achterkant van beide boekjes? ik heb 2 verschillende codes.

oja en kan ik iets doen aan de drums, ik moet zo hard slaan en hij registreert nauwelijks :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:39:
oja en kan ik iets doen aan de drums, ik moet zo hard slaan en hij registreert nauwelijks :p
.. dit is maar een of twee keer voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Wat vinden jullie nou echt de beste/leukste nummers uit het spel? Specifieke reden voor een bepaald nummer?

Ik zoek trouwens ook nog een lijst van nummers in de game met bijbehorende audiopreview. Ik ben namelijk niet zo heel erg thuis in rock (ben meer van de trance), maar vond het wel leuk om es wat nummers te spelen. Maar nu ken ik nog wel wat rock nummers, alleen vaak niet bij naam :o

En welk specifiek nummer missen jullie nou eigenlijk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:19:
[...]

.. dit is maar een of twee keer voorbij gekomen
Tsja valt idd wel mee, alleen de batterijverbruik van de drumstel is echt niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Martinspire schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 23:25:
Wat vinden jullie nou echt de beste/leukste nummers uit het spel? Specifieke reden voor een bepaald nummer?

Ik zoek trouwens ook nog een lijst van nummers in de game met bijbehorende audiopreview. Ik ben namelijk niet zo heel erg thuis in rock (ben meer van de trance), maar vond het wel leuk om es wat nummers te spelen. Maar nu ken ik nog wel wat rock nummers, alleen vaak niet bij naam :o

Hier een audio preview van de tracks in GH:WT :)

http://nl.youtube.com/watch?v=RgdGCQsqIKg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik vind Aggro heel erg leuk om te drummen en om te spelen met gitaar. Zit een lekker ritme in.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:37:
Is hier ergens wat meer info over te vinden trouwens? Ik kan er persoonlijk niet echt iets over vinden :(

Overigens vind ik zelf Hotel California erg leuk (ok, die is wel erg makkelijk maar het is en blijft een geweldig nummer met heerlijk gitaarwerk, en is lekker op expert te drummen), tezamen met Mr. Crowley 8)

Dat met die batterijen hierboven is niet normaal, ik heb avonden lang kunnen spelen zonder batterijen te hoeven vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat van die batterijen is inderdaad niet normaal. Heb het spel vanaf lauch en speel elke dag wel een paar nummers en doe nu nog steeds met de meegeleverde batterijen. Doe er verder niets geks mee.

Verder vind ik The Kill van 30 Seconds To Mars erg vet om te drummen op medium. Lekker van die dubbele slagen en een paar van die snare slagen die tussen je cymbal door zitten (beetje moeilijk uit te leggen). Haal het nummer dus makkelijk, maar om hem 100% te halen, moet ik nog wel wat oefenen. Maar dit vind ik dus een perfect nummer om je agressie kwijt te raken omdat je lekker kan rammen.

Beat It vind ik het dufst om te doen. Zeker op de makkelijkere drum levels....echt alleen maar rood-geel-rood-geel-rood-geel-bass-rood-geel enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 21:39:
Ik heb een paar uurtjes gespeeld en de batterijen zijn nu al leeg van de drums, omgwtfbbq?! wat kan ik hier aan doen? ik ga echt niet om de uur uur nieuwe batterijen kopen.
Heel simpel, oplaadbare batterijen kopen. Dat is het eerste wat ik gedaan heb nadat ik de set in huis had. De batterijen gaan inderdaad vrij snel leeg. Ik heb nu 12 AAA (voor afstandbedieningen) en 20 AA batterijen gehaald en een goede snellader. Geen wegwerp batterijen meer voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassio schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:50:
[...]

Heel simpel, oplaadbare batterijen kopen. Dat is het eerste wat ik gedaan heb nadat ik de set in huis had. De batterijen gaan inderdaad vrij snel leeg. Ik heb nu 12 AAA (voor afstandbedieningen) en 20 AA batterijen gehaald en een goede snellader. Geen wegwerp batterijen meer voor mij...
Moet dan maar, thanks.

btw mijn gele registreert nauwelijks wat nu, ff met de studio aan de slag geweest. en alles slaat lekker behalve de gele. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:30:
[...]

Moet dan maar, thanks.

btw mijn gele registreert nauwelijks wat nu, ff met de studio aan de slag geweest. en alles slaat lekker behalve de gele. :(
Die kan je eenvoudig tunen met het tune programma van RedOctane en een midi kabeltje... maar dat is al heel vaak voorbij gekomen in dit topic.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Sluuz schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:51:
....echt alleen maar rood-geel-rood-geel-rood-geel-bass-rood-geel enz.
Zo'n gesprek had ik van de week dus ook met een collega die het spel ook heeft. Ze dachten eerlijk dat we in de josti-band zaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11:11

racoon

mooowwww

waar kan ik voordelig de pc versie halen, en bestaan er ook drums voor de pc?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja :p ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Volgens mij is er niet eens een pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11:11

racoon

mooowwww

guitar hero is wel beschikbaar voor de pc.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Maar World Tour niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
pingkiller schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:23:
Iemand american woman al op expert(drums) gehaald? Ik denk dat ik gewoon snelheid tekort kom. Soms haal ik die 4x bassdrum achter elkaar wel in americam woman maar heb nou niet echt het gevoel dat dat bewust gaat. Het is meer spastisch mijn voet laten trillen en hopen dat hij 4xbass pakt.
American women net gehaald. Helaas wel maar op 77%. Het is in ieder geval een begin. Wel grappig om te zien dat je langzaam aan toch steeds beter word. Ik heb nu veel meer controle over mijn voet.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt het toch nog dat de Wii versie alleen een Wii-mote nodig heeft en geen batterijen. :P (Drumstel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Weet iemand eigenlijk wanneer de guitar hero world tour gitaren los te koop zullen zijn? Ik heb namelijk 'n Gibson (vanuit 'n PS3 GH3 pakket) die nogal leip doet (stumbar hangt regelmatig vast). Maar nergens op internet (ook niet in de redoctane winkel) is de gh:wt gitaar los te krijgen en om nou 'n 2e gitaar+spel pakket te kopen gaat me iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Doe mij maar de classics: Sweet Home Alabama, Wind Cries Mary en Hotel California. Vond trouwens Spider Webs leuk om te bassen.

Ik mis eigenlijk nog wel wat meer klassiekers: Rolling Stones, Eric Clapton en ik zou wel een bluespack willen zien; Buddy Guy, BB King etc.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst toch maar een garantieclaim ingediend bij Bol.com, omdat mijn drumstel toch wel kuren begint te vertonen. Zo valt hij soms zomaar uit (ook met nieuwe batterijen) en laat het stekkertje van de gele cymbal soms los.

Nou beweerd Bol.com dat ik contact moet opnemen met RedOctane om daar garantie te claimen, maar volgens mij klopt dit niet. Bol.com heeft het toch aan mij verkocht, dus zij zouden dan toch een vervangend exemplaar moeten sturen of met een andere oplossing komen?

Mijn vraag: Moet ik bij Bol.com blijven zeuren of moet ik maar gewoon naar RedOctane gaan om daar een klacht in te dienen over mijn drumstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

RedOctane = relax wat betreft RMA afhandeling.
Ik had een GH3 gitaar waarvan het d-pad soms niet functioneerde.
Dit aangegeven via de site van RedOctane en whaddayaknow.. ik krijg gewoon een hele nieuwe gitaar :D En dat zonder de oude te hoeven terugsturen. Top Service !

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:39:
Ik heb laatst toch maar een garantieclaim ingediend bij Bol.com, omdat mijn drumstel toch wel kuren begint te vertonen. Zo valt hij soms zomaar uit (ook met nieuwe batterijen) en laat het stekkertje van de gele cymbal soms los.

Nou beweerd Bol.com dat ik contact moet opnemen met RedOctane om daar garantie te claimen, maar volgens mij klopt dit niet. Bol.com heeft het toch aan mij verkocht, dus zij zouden dan toch een vervangend exemplaar moeten sturen of met een andere oplossing komen?

Mijn vraag: Moet ik bij Bol.com blijven zeuren of moet ik maar gewoon naar RedOctane gaan om daar een klacht in te dienen over mijn drumstel?
de dealer (bol.com) is altijd je eerste aanspreekpunt, je hebt met hun een koopovereenkomst en niet met redoctane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 02:36:
Scheelt het toch nog dat de Wii versie alleen een Wii-mote nodig heeft en geen batterijen. :P (Drumstel)
Wii-remote heeft toch ook batterijen nodig? ;)

Weet niet hoe het met de rest van de systemen is, maar ik vindt dat de Wii het nog behoorlijk lang volhoudt wat de levensduur van de batterijen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:49:
Wat betreft de defecte gitaar controllers: zijn er mensen waarbij de gitaar nooit vanzelf gaat strummen (wat waarschijnlijk door de touchstrip komt)?
Of doen al die nieuwe gitaren dat?
Hier heb ik ook last van met de GHWT gitaar (Xbox 360), echt heel vervelend veel zelfs! Als het gebeurd druk ik meestal meteen op start om het spel te pauzeren, je hoeft maar 5 seconden verder te spelen en je bent meteen af (ook als je alle noten tot dan 100% goed had).

Als ik hem na het pauzeren start gaat hij meestal vrolijk verder met strummen, zet ik hem weer op pauze, speel ik weer verder, weer hetzelfde probleem. Heb al veel nummers opnieuw moeten spelen hierdoor :X , in een band spelen is al helemaal onmogelijk hierdoor.

Heeft iemand enig idee waar het door komt en wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:48:
[...]

Hier heb ik ook last van met de GHWT gitaar (Xbox 360), echt heel vervelend veel zelfs! Als het gebeurd druk ik meestal meteen op start om het spel te pauzeren, je hoeft maar 5 seconden verder te spelen en je bent meteen af (ook als je alle noten tot dan 100% goed had).

Als ik hem na het pauzeren start gaat hij meestal vrolijk verder met strummen, zet ik hem weer op pauze, speel ik weer verder, weer hetzelfde probleem. Heb al veel nummers opnieuw moeten spelen hierdoor :X , in een band spelen is al helemaal onmogelijk hierdoor.

Heeft iemand enig idee waar het door komt en wat ik eraan kan doen?
Automaties strummen heb ik ook gehad. Hier een RMA indienen: http://www.redoctanegames..._ProductPurchaseDate.aspx

...en met een beetje mazzel heb je binnen een week een nieuwe en goed strummende gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb 'm 3 dagen en de drums zijn helemaal kapot, rood en geel werken niet meer.

Wachten op kabel of gelijk een nieuwe set aanvragen?

edit;

- gitaar blijft star power activeren?
ik voorspel dat de microfoon morgen niet werkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips om het drumpedaal vast te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Kan je guitar hero 3 ook spelen met de world tour gitaar eigenlijk? Ik lees alleen dat het andersom kan.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Snippertje schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:47:
Kan je guitar hero 3 ook spelen met de world tour gitaar eigenlijk? Ik lees alleen dat het andersom kan.
Kan wel. Er staat in dit topic ergens een nog iets completere link (incl. drumstel en mic), maar die kon ik zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We're sorry. There was a problem while executing your request.

Having any problem with the form? Let us know by emailing us at support@redoctane.com with the subject

email sturen naar een adres wat pas na 3 weken gaat reageren zeker? ja hoor, ik ben gewoon opgelicht man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

ElBarto schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:04:
[...]

Kan wel. Er staat in dit topic ergens een nog iets completere link (incl. drumstel en mic), maar die kon ik zo snel niet vinden.
Had het al gevonden ja, http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ :D Toch bedankt ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 10:37

Maxow

Hidden Sound System

Hmm, is de PS3 versie van de drums nu eindelijk compatible met Rock Band 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Volgens die link wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:06:
We're sorry. There was a problem while executing your request.

Having any problem with the form? Let us know by emailing us at support@redoctane.com with the subject

email sturen naar een adres wat pas na 3 weken gaat reageren zeker? ja hoor, ik ben gewoon opgelicht man :')
Ik heb exact hetzelfde. Kan geen support request aanmaken via de site. Toch maar een mail gestuurd. Je krijgt dan wel een case nummer die je dan via de support site weer kan bijwerken. Eerstel mail op 09-12 gestuurd (2 dagen na aankoop) maar nog niks gehoord. Inmiddels de case al twee keer bijgewerkt. De kabel had ik wel snel binnen. Nu de gitaar nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassio schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:40:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Kan geen support request aanmaken via de site. Toch maar een mail gestuurd. Je krijgt dan wel een case nummer die je dan via de support site weer kan bijwerken. Eerstel mail op 09-12 gestuurd (2 dagen na aankoop) maar nog niks gehoord. Inmiddels de case al twee keer bijgewerkt. De kabel had ik wel snel binnen. Nu de gitaar nog....
Gek genoeg deed die het nu wel?

ik heb nu een RMA bevestiging voor
- Xbox 360 World Tour Drum Main Pads
- Xbox 360 World Tour Wireless Guitar
- Een dag eerder; GHMIDI Guitar Hero USB Midi

voor de gele cymbals ga ik de kabel gebruiken, en als die niet goed is > nieuwe .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook al succesvol RMA voor de drums aangevraagd? Met als resultaat een nieuwe thuisgestuurd krijgen net als wat hier al enkele keren met gitaar/midikabel is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ellende met de hardware zeg.
Groot deel is te verhelpen met een kabel en een programma, maar daar ben ik zelf op tegen. Voor 189e zou het toch out of the box moeten werken. Zonder hulp van pc's of kabels.
Wel jammer ik wil binnenkort toch game drummen.
Blijft rockband 1 over waar de drums lawaaiering / plastic zijn (en niet meegeven zodat je last van je polsen oid krijgt) en rockband 2 waarvan de hardware nog wel even op zich laat wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 02:14:
Wat een ellende met de hardware zeg.
Groot deel is te verhelpen met een kabel en een programma, maar daar ben ik zelf op tegen. Voor 189e zou het toch out of the box moeten werken. Zonder hulp van pc's of kabels.
Wel jammer ik wil binnenkort toch game drummen.
Blijft rockband 1 over waar de drums lawaaiering / plastic zijn (en niet meegeven zodat je last van je polsen oid krijgt) en rockband 2 waarvan de hardware nog wel even op zich laat wachten
Dan zal je dus óf moeten wachten, óf het accepteren dat je die kabel even moet bestellen online (gratis).
Het is vervelend, maar na het calibreren met de kabel speelt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:11
Net ook een RMA request aangemaakt voor 360 gitaar. Beetje de standaard problemen.
Maar is afwachten hoe lang het gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
Sluuz schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:05:
[...]
Dan zal je dus óf moeten wachten, óf het accepteren dat je die kabel even moet bestellen online (gratis).
Het is vervelend, maar na het calibreren met de kabel speelt het perfect.
Als ik een midi kabel koop (ben niet zo geduldig om te wachten), heb ik dan nog een ander programma nodig om te calibreren? Ik kan namelijk nergens in GHWT vinden waar je de gevoeligheid van de drumpads kan instellen.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:14:
[...]

Automaties strummen heb ik ook gehad. Hier een RMA indienen: http://www.redoctanegames..._ProductPurchaseDate.aspx

...en met een beetje mazzel heb je binnen een week een nieuwe en goed strummende gitaar.
Was 't maar waar. Ik heb 5 december een RMA request ingediend en nog niks gezien of gehoord er over. :( Behalve dan een bevestigings e-mail dat ze de RMA request hebben ontvangen.

[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 24-12-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmtsjmftsch schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:56:
[...]

Als ik een midi kabel koop (ben niet zo geduldig om te wachten), heb ik dan nog een ander programma nodig om te calibreren? Ik kan namelijk nergens in GHWT vinden waar je de gevoeligheid van de drumpads kan instellen.
het is in windows. vandaar een midi > usb kabel. in windows stel je het in en in muziek studio ga je het uittesten.

Maar jonges, als ik nu RMA aangevraagt heb hé, is het dan ook zeker dat ik 'm krijg? of kunnen ze altijd weigeren ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:15:
[...]
Maar jonges, als ik nu RMA aangevraagt heb hé, is het dan ook zeker dat ik 'm krijg? of kunnen ze altijd weigeren ofzo?
Tja, dat weet toch niemand? Ik denk niet dat er Tweakers zijn die bij RedOctane werken eerlijk gezegd...

Overigens stopte bij mij gisteren ineens het drumstel met registreren van hits.... op alle drumpads en cymbals. Uitzetten en weer aanzetten verhielp het probleem even, maar hij begon er steeds vaker mee te kappen.
Batterijen vernieuwen hielp niets. Ben bang dat m'n drumstel dus ook naar de eeuwige digitale jachtvelden is.... beetje jammer dit... voor dit bedrag had ik wel wat beters verwacht eerlijk gezegd. De gitaar strumt vanzelf, de starpower op microfoon heeft nooit goed gewerkt en het drumstel valt uit.
Wow, just wow.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 01:16:
[...]

Gek genoeg deed die het nu wel?
Inderdaad, nu lukte het wel. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:50:
[...]

Tja, dat weet toch niemand? Ik denk niet dat er Tweakers zijn die bij RedOctane werken eerlijk gezegd...

Overigens stopte bij mij gisteren ineens het drumstel met registreren van hits.... op alle drumpads en cymbals. Uitzetten en weer aanzetten verhielp het probleem even, maar hij begon er steeds vaker mee te kappen.
Batterijen vernieuwen hielp niets. Ben bang dat m'n drumstel dus ook naar de eeuwige digitale jachtvelden is.... beetje jammer dit... voor dit bedrag had ik wel wat beters verwacht eerlijk gezegd. De gitaar strumt vanzelf, de starpower op microfoon heeft nooit goed gewerkt en het drumstel valt uit.
Wow, just wow.
Van de set waar ik eens in de week op speelde is het drumstel nu ook kaduuk. We hebben naar mijn 'm alleen maar gebruikt waar 'ie voor bedoeld is en toch gaat het kapot. De rode drum registreerde bij gemiddeld tot hard slaan op elke andere kleur regelmatig ook, waardoor je dus zelfs als je 100% drumt nog gewoon (bijna) af gaat door alle foute rode aanslagen..
Ik dacht in het begin dat het wel mee viel allemaal en best ok in elkaar zat maar blijkbaar dus verkeerd gedacht :<

• bassio
Iedereen waarbij de drums stuk zijn of slecht reageren en geen zin hebben om hem op te sturen kan ik aanraden het ding even open te maken. Vaak is er een los contactje wat eenvoudig met tape vast te zetten is. Anders is de sensitivity in te stellen met de midi-usb kabel.

Ik ben het er mee eens dat de hardware gewoon slecht is, maar wellicht helpt het de mensen om weer (tijdelijk) van de game te genieten.

Verwijderd

bassio schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:30:
Iedereen waarbij de drums stuk zijn of slecht reageren en geen zin hebben om hem op te sturen kan ik aanraden het ding even open te maken. Vaak is er een los contactje wat eenvoudig met tape vast te zetten is. Anders is de sensitivity in te stellen met de midi-usb kabel.

Ik ben het er mee eens dat de hardware gewoon slecht is, maar wellicht helpt het de mensen om weer (tijdelijk) van de game te genieten.
Moet ik de drums opsturen dan? ik heb dat nergens teruggevonden bij de RMA?

Of bedoel je dit als een tijdelijke oplossing tot de nieuwe eraan komt.

"Please return this product to the retail location you purchased it for an exchange. If this submittion wasin regards to a sensitivity issue with your drums please refill out the Warranty Claim form, choosing theGuitar Hero USB MIDI device as your product and we will get one sent out to you as soon as possible. "
dit staat onder de bevestiging van de RMA.

ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen, ik voel me echt belazerd :S

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 00:42 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Vraagje voor de GH Wii eigenaren...

Death Magnetic hoort toch gereleased te zijn voor WT? Ik heb 'm net gekocht namelijk (guitar only) maar in de Wii-store vind ik maar 3 nummers terug, en niet mijn favo All Nightmare Long. Gelukkig dan weer wel My Apocalypse maar toch. Waarom staat niet het hele album er?

Voor de Wii gehaald omdat ik 3 ook voor Wii heb, nu heb ik iig 2 gitaren :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste