Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Topicstarter
Informatie
Guitar Hero: World Tour is alweer het vierde deel in de Guitar Hero reeks. Dit deel bouwt verder op de gameplay van het derde deel. Guitar Hero: World Tour breidt de reeds bestaande gameplay uit met het toevoegen van Drums en zang. Daarnaast biedt het spel nu ook de mogelijkheid om met vier spelers tegelijk te spelen in een virtuele band door middel van deze instrumenten. Het succesvol spelen van noten levert punten op voor de speler of band en bouwen een zogenaamde "Rock Meter" op. Het missen van noten zal er voor zorgen dat eventueel het nummer niet kan worden afgespeeld en dat je band van het toneel af wordt gejouwd. Dat wil je dus voorkomen. Hoe beter je een nummer voltooid, hoe meer sterren en ook geld je dat zal opleveren. Dit geld kan weer besteed worden aan upgrades voor de instrumenten, nieuwe outfits en nog veel meer.

Releasedatum: Het is nog niet een officiele datum, maar voorlopig lijkt de release te staan op
7 november 2008.
Game modes

Career Mode
De traditionele career mode is nogal op de schop gegaan voor deze versie van Guitar Hero. In plaats van het standaard doorspelen van een setlist, die je steeds in een volgende moeilijkheidsgraad van nummers brengt, krijg je nu optredens voorgeschoteld tijdens de Career Mode. Deze optredens bieden de speler een keuze van nummers om te spelen, maar niet ieder nummer hoeft te worden gespeeld om door te gaan. Het spel geeft de speler de mogelijkheid om gedurende de career van moeilijkheidsgraad te wisselen en mogelijk zelfs bij ieder individueel nummer. Ook kan de speler van instrument wisselen binnen de career, zonder daarvoor opnieuw te moeten starten. De career mode kan worden uitgespeeld met:

- Lead Guitar
- Bass Guitar
- Drum
- Zang

Band Career Mode
Er is bovendien een Band Career Mode, die zowel alleen als met anderen (zowel online als offline) kan worden voltooid. Een speler die minder ver is met het voltooien van het spel dan andere spelers in de band, zal nog steeds de voordelen krijgen voor het uitspelen van een nummer als dit samen wordt gespeeld. Volledig gevulde bands (4 personen) zullen kunnen strijden om de "Battle of the Bands"

Battle Mode
De huidige Battle Mode, zal ook in deze nieuwe versie weer speelbaar zijn in Multiplayer.

Boss Battles
De Boss battles komen ook weer terug, maar zullen meer lijken op de Face-Off zoals deze in de voorgaande versie te vinden was. Dus minder de nadruk op het hinderen van de tegenstander door middel van het doen van power-ups. Voor deze battles worden door de artiesten zelf nieuwe originele nummers geschreven.
Afbeeldingslocatie: http://i90.photobucket.com/albums/k243/dragonspirit_1976/gtwt/Guitar-hero-world-tour-2008.jpg
Karakter aanmaken

Spelers kunnen dit keer hun eigen rocker gaan maken. Dit is gebaseerd op de vergelijkbare "Create a Skater" mode die je in de Tony Hawk serie tegen kwam. Spelers kunnen hun karakter naar hartelust aanpassen, zaken als stijl, kleding, tattoos, make-up en leeftijd, het is allemaal aan te passen. De karakters uit voorgaande delen zullen beschikbaar zijn als template om aan te passen. Na een rechtzaak met Gibson zal overigens de Gibson gitaar niet meer beschikbaar zijn in dit deel, maar zullen andere gitaren worden gebruikt. Activision heeft diverse deals met instrumenten makers die terug zullen komen in de game. Naast beschikbare instrumenten, zullen spelers ook hun instrumenten kunnen customizen.

Naast het maken van je eigen karakter, zullen er ook een aantal bekende rockers beschikbaar zijn, een paar voorbeelden hiervan zijn:

- Hayley Williams
- Jimi Hendrix
- Ozzy Osbourne
- Zakk Wylde
- Billy Corgan
- Sting
- Ted Nugent
- Travis Barker

Nieuwe locaties voor de optredens zullen er ook zijn. Virtuele versies van Ozzfest, Amoeba Music en nog veel meer zullen terug te vinden zijn in het spel.
Afbeeldingslocatie: http://i90.photobucket.com/albums/k243/dragonspirit_1976/gtwt/guitar_hero_world_tour_scre.jpg
Instrumenten

Er is veel gezegd over de instrumenten van Guitar Hero: World Tour. De gitaar krijgt een behoorlijke make-over en bevat nu een zogenaamde "Slide-strip" door middel van een aanraak gevoelige reeks buttons. Dit nieuwe deel van de gitaar kan ervoor zorgen dat lange noten anders klinken, er gestrumd kan worden zonder gebruik te maken van de strum-bar en het sliden van noten. Bovendien zal de gitaar worden voorzien van een langere whammy bar, waardoor deze beter bereikbaar moet zijn. Ook de strum bar is langer geworden en bovendien, stiller. De Select button is ook opnieuw ontworpen. Deze button, die gebruikt wordt voor onder andere het activeren van Star Power ziet er nu meer uit als de bridge op een gitaar en is net onder de strum balk geplaatst, zodat hij makkelijker bereikt kan worden.

De nieuw toegevoegde drum-controller is draadloos en drukgevoelig. Met andere woorden, harder slaan, is een hardere klank. In tegenstelling tot de Rock Band controller heeft deze controller twee cymbals die te verstellen zijn, een snare drum, twee toms en een bass drum pedaal. Daarnaast heeft de drum-controller een midi port aan de achterkant. Hierdoor kan een drum kit, drum machine of ander apparaat dat compatible is, worden aangesloten. Activision heeft beloofd dat dit de meest realistische drum controller ooit in een videogame wordt.

De microfoon is gewoon een standaard USB microfoon en is in tegenstelling tot de andere instrumenten niet draadloos. Ook zal voor het bedienden van de menus een andere controller moeten worden gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://i90.photobucket.com/albums/k243/dragonspirit_1976/gtwt/world_tour_instrumenten.jpg
Screenshots en andere media

Ik kan natuurlijk heel moeilijk gaan doen, maar voor een overzicht van screenshots en andere media verwijs ik je door naar:
Guitar Hero World Tour site
Songlist

En hier dan de door 84 songs, zoals vrijgegeven door Activision op 12 September 2008:

* 1994 "About a Girl" (Unplugged) Nirvana
* 2007 "Aggro" Enemy The Enemy
* 1970 "American Woman" Guess Who The Guess Who
* 1980 "Antisocial" Trust
* 1993 "Are You Gonna Go My Way" Lenny Kravitz
* 2006 "Assassin" Muse
* 2005 "B.Y.O.B." System of a Down
* 1973 "Band on the Run" Wings
* 1982 "Beat It" Michael Jackson
* 1997 "Beautiful Disaster" 311
* 1980 "Crazy Train" Ozzy Osbourne
* 1997 "Dammit" Blink-182
* 1993 "Demolition Man" (Live) Sting
* 1972 "Do It Again" Steely Dan
* 1984 "Escuela de Calor" Radio Futura
* 1997 "Everlong" Foo Fighters
* 1982 "Eye of the Tiger" Survivor
* 1994 "Feel the Pain" Dinosaur Jr.
* 2004 "Float On" Modest Mouse
* 1999 "Freak on a Leash" Korn
* 1977 "Go Your Own Way" Fleetwood Mac
* 2007 "Good God" Anouk
* 2008 "Hail to the Freaks" Beatsteaks
* 1979 "Heartbreaker" Pat Benatar
* 1995 "Hey Man, Nice Shot" Filter
* 1978 "Hollywood Nights" Bob Seger & The Silver Bullet Band
* 1984 "Hot for Teacher" Van Halen
* 1977 "Hotel California" Eagles
* 1973 "Joker" "The Joker" Steve Miller Band
* 1968/2008a "Kick Out the Jams" Wayne Kramer
* 2006 "The Kill" 30 Seconds to Mars
* 2005 "L'Via L'Viaquez" Mars Volta The Mars Volta
* 1987 "La Bamba" Los Lobos
* 2007 "Lazy Eye" Silversun Pickups
* 1986 "Livin' on a Prayer" Bon Jovi
* 1967 "Love Me Two Times" Doors The Doors
* 1987 "Love Removal Machine" Cult The Cult
* 1994 "Love Spreads" Stone Roses The Stone Roses
* 2007 "Misery Business" Paramore Paramore
* 2005 "Monsoon" Tokio Hotel
* 1988 "Mountain Song" Jane's Addiction
* 1980 "Mr. Crowley" Ozzy Osbourne
* 2005 "Never Too Late" AnswerThe Answer
* 1987 "No Sleep Till Brooklyn" Beastie Boys
* 2006 "Nuvole E Lenzuola" Negramaro
* 2002 "Obstacle 1" Interpol
* 1980 "On the Road Again" Willie Nelson
* 2000 "One Armed Scissor" At the Drive-In
* 1979 "One Way or Another" Blondie
* 2006 "Our Truth" Lacuna Coil
* 2008b "Overkill" Motörhead
* 2002 "Parabola" Tool
* 2007b "Pretty Vacant" Sex Pistols
* 1998 "Prisoner of Society" Living End The Living End
* 1992 "Pull Me Under" Dream Theater
* "Purple Haze" (Live) Jimi Hendrix
* 1973 "Ramblin' Man" The Allman Brothers Band
* 2008 "Re-Education (Through Labor)" Rise Against
* 1984 "Rebel Yell" Billy Idol
* 2006 "Rooftops (A Liberation Broadcast)" Lostprophets
* 1996 "Santeria" Sublime
* 1987 "Satch Boogie" Joe Satriani
* 2001 "Schism" Tool
* 2007 "Scream Aim Fire" Bullet for My Valentine
* 2000 "Shiver" Coldplay
* 1995 "Some Might Say" Oasis
* 1992 "Soul Doubt" NOFX
* 1995 "Spiderwebs" No Doubt
* 2003 "Stillborn" Black Label Society
* 1975 "Stranglehold" Ted Nugent
* "Sweet Home Alabama" (Live) Lynyrd Skynyrd
* 2002 "The Middle" Jimmy Eat World
* 1987 "The One I Love" R.E.M.
* 1967 "The Wind Cries Mary" Jimi Hendrix
* 1993 "Today" Smashing Pumpkins The Smashing Pumpkins
* 2007 "Too Much, Too Young, Too Fast" Airbourne
* "Toy Boy" Stuck in the Sound
* 1984 "Trapped Under Ice" Metallica
* 1970 "Up Around the Bend" Creedence Clearwater Revival
* 2006 "Vicarious" Tool
* 2002 "VinterNoll2" Kent
* 2007 "Weapon of Choice" Black Rebel Motorcycle Club
* 2007 "What I've Done" Linkin Park
* 2005 "You're Gonna Say Yeah" HushPuppies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoop dat het een beetje ok is, mijn allereerste openingspost op GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik vind hem netjes :D Ik zit met smart te wachten op die drums. Jammer dat er tot nu toe niks bekend is over een pack met alleen drums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 14:14
Mooie openingspost! Misschien nog iets over de release datum?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253874

Kan ook niet wachten tot hij uitkomt, zal ergens in November wezen.
Ik heb tot dusver 3 typen in de preverkoop gezien. Het totale pakket, pakket met gitaar en spel en het spel los. Hoop echt dat er een pakket komt met drum en spel.
Ga er nl van uit de m'n GH3 gitaar op deze versie ook werkt.

Daarnaast vraag ik me af of het spel met 2 personen een beetje lekker te spelen is. Voor solo is er een hele career gemaakt en voor 4 personen (band).

Afwachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Andy2125 schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:44:
Mooie openingspost! Misschien nog iets over de release datum?
Dank! Als je een definitieve releasedatum weet, dan zet ik hem er uiteraard gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 14:14
De definitieve releasedatum weet ik niet. Op Play.com staat er 11 november, maar in het Guitar Hero 3 topic staat er dat het pas de 27ste zou zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daarom staat hij er dus ook nog niet bij. ;) Een releasedatum is wel handig, maar dan moeten we die wel zeker weten natuurlijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 218701 schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:58:
Ik hoop dat het een beetje ok is, mijn allereerste openingspost op GoT. :)
Zou je voor de startpost nog even gebruik willen maken van de 'Check images' knop. Dan wordt er ruimte gereserveerd voor de afbeeldingen, zodat de pagina niet steeds verspringt bij het laden. Verder ziet het er voor een eerste startpost best netjes uit :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PromoX schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:30:
[...]

Zou je voor de startpost nog even gebruik willen maken van de 'Check images' knop. Dan wordt er ruimte gereserveerd voor de afbeeldingen, zodat de pagina niet steeds verspringt bij het laden. Verder ziet het er voor een eerste startpost best netjes uit :).
Check..done...vroeg me al af waar die knop toch voor was.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

Zal al te wachten tot op dit topic, thanks voor het maken hiervan.
In plaats van het standaard doorspelen van een setlist, die je steeds in een volgende moeilijkheidsgraagd van nummers brengt, krijg je nu optredens voorgeschoteld tijdens de Career Mode, deze optredens bieden de speler een keuze van nummers om te spelen, maar niet ieder nummer hoeft te worden gespeeld om door te gaan.
één typfoutje wat ik zo zag, buiten dat het een redelijk lange zin is ;)

Even wat ontopic

Is die nieuwe Metallica cd nu meteen speelbaar in GHWT als ik die nu al voor GH3 download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij is de DLC voor GH3 niet automatisch ook beschikbaar in GHWT, maar hij zou wel direct beschikbaar moeten zijn bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:13

Grannd

da Granndest

Op Budgetgaming staat de releasedatum op 7 november en een adviesprijs van 200 euro voor Drums, gitaar, microfoon en game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij PS3Home.nl staat ook 7 november, en is de prijs 179 euro, daar zal ik hem dus bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274161

172,50 @ gcshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heeft die ook geen verzendkosten? Want de PS3home variant is in ieder geval zonder verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274161

daar heb je een punt, gcshop rekent 6 euro verzendkosten en daarmee kom je dus op dezelfde prijs als ps3home

Anoniem: 169877

Weer een nieuwe preview!

http://previews.teamxbox....uitar-Hero-World-Tour/p1/

Klinkt veelbelovend moet ik zeggen. :)

Er is nu dus bekend geworden dat je hem ook via je pc midi tracks kan maken alleen de 360 versie werkt alleen maar met de drums. De ps3 versie kan alles mixen, best jammer voor de 360 bezitters zoals ik.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02
Anoniem: 50278 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:52:
Er is nu dus bekend geworden dat je hem ook via je pc midi tracks kan maken alleen de 360 versie werkt alleen maar met de drums. De ps3 versie kan alles mixen, best jammer voor de 360 bezitters zoals ik.
Huh? Je kan op de 360 alleen nummers maken met het drumstel???
Dat meen je toch niet?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:37

jefjef

learning by doing

Nu heb ik (nog wel) RockBand 1+gitaar. Deze gitaar vind ik beter en fijner spelen dan GH3 gitaren (heb GH3 ook gehad) Kan ik nu deze gitaar gebruiken in GH World Tour?

PS vind de setlist beter dan RockBand ondanks de huidige DLC.

Exar schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:40:
[...]

Huh? Je kan op de 360 alleen nummers maken met het drumstel???
Dat meen je toch niet?
Heeft schijnbaar iets te maken met MS die niet echt happig is over zelf gemaakte content.
The fabled "new instrument" for Guitar Hero World Tour is actually no instrument at all. Instead, it's a feature that will let PC users import MIDI tracks into the PS3 and Xbox 360 versions of the game, Neversoft project director Brian Bright has informed Shacknews.

The MIDI sequencer functionality encompasses rhythm guitar, lead guitar, bass, keyboards and drum tracks on the PlayStation 3, but will be limited to drum tracks on the Xbox 360 due to unspecified "hardware issues." The feature will arrive as part of a week-one patch for the game, which hits October 26.

Word of a new instrument, specifically dedicated to the game's music creation mode, recently emerged. However, Bright claims his comments were "misconstrued."

"We have full, basically, computer editing control, at least on the PS3, through the music studio," he stated in a Shacknews interview. "And that's where I was going when I said that [about a new instrument]."

"If you really want to compose on your PC, obviously you're going to use the samples in-game, but if you really want to compose on PC or turn your band's MIDI...into a GH Tunes song, you can do that," he explained. "You can press play on the computer, and if you have it connected through MIDI, you can record into the music studio."

When asked about the specifics of the recording process, Bright noted that "it's going to take an FAQ on the Guitar Hero site--it's not something that your average user is gonna do."

"If you're a musician or you do any sequencing, it really just makes the pathway to getting your songs in the game that much easier--once you get it down. We just really want to give people enough tools to be able to make good music," he concluded.
Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/54762

Vreemd dat ze niks over de wii zeggen..
Zal wel weer een functie zijn die de Wii niet ondersteund.

Hopelijk gaat het DLC een beetje werken, anders wordt het wel een tegenvaller voor de wii vergeleken met de andere 2 consols

• Exar
Anoniem: 50278 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:09:
[...]

Heeft schijnbaar iets te maken met MS die niet echt happig is over zelf gemaakte content.

[...]

Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/54762
Nou, zoals ik die bron leest gaat dat over wat je op de pc maakt....
Volgens mij kan je op de 360 gewoon met alle instrumenten nummers maken hoor. En als dat niet zo is, dan is Activision echt misleidend bezig in hun aankondigingen van het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Prima openingspost hoor :D

Zie nu pas de gehele officiele tracklist, had hiervoor enkel een paar bevestigde tracks gezien, ziet er uit als een uitstekende tracklist, zitten een paar nummers in waar ik nu al zin heb om te spelen 8).

De prijzen die tot nu toe te vinden zijn vallen me toch wel mee, ik was eigenlijk bang dat 't ergens boven de 200E zou gaan liggen. Ahhh nog ff'kes wachten 8)

Edit: De Wii krijgt overigens een exclusieve 'speciale' extra functie, schijnbaar kun je gaan rocken met je eigen mii's (hoera?)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 22-09-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583

Ook ik kijk uit naar de release. Bij Bol.com staat de release op 7 november, terwijl op het Guitarhero forum "suggested 27 october" staat voor EU. Gok toch dat het 7 november gaat worden :)

Iemand enig idee waar je het best de pre-order kunt plaatsen om er (bijna) zeker van te zijn dat je het ook release-dag krijgt? Heb niet zoveel ervaring met pre-orders plaatsen zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Goede vraag, zou ik ook graag een antwoord op zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Officiele release date en prijs zijn nog niet bekend.. prijs bij shops meer een aanname. Nog even afwachten, hopelijk zitten ze er qua prijs niet te ver naast.

Rock'n met m'n Mii's... nou heu! heb liever de functie dat ik m'n eigen muziek kan uploaden.
Naja, als de DLC maar werkt bij de wii ben ik happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583 schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:41:
Ook ik kijk uit naar de release. Bij Bol.com staat de release op 7 november, terwijl op het Guitarhero forum "suggested 27 october" staat voor EU. Gok toch dat het 7 november gaat worden :)

Iemand enig idee waar je het best de pre-order kunt plaatsen om er (bijna) zeker van te zijn dat je het ook release-dag krijgt? Heb niet zoveel ervaring met pre-orders plaatsen zeg maar...
Je zou het hier kunnen proberen:

http://www.xboxhome.nl/pr...super-bundel-xbox-360.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Is dat drumstel trouwens makkelijk op te bergen? Dat ding staat natuurlijk enorm in de weg als het niet gebruikt word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583

Bedankt! Alleen vergeten te zeggen dat ik een PS3 versie zoek... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:19:
[...]

Bedankt! Alleen vergeten te zeggen dat ik een PS3 versie zoek... :P
Haha, zou het niet weten! Ik heb er ook nog een PS3 bij, maar koop de meeste games voor de 360. Even goed verder zoeken denk ik. ;)

super-muffin schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:47:
Is dat drumstel trouwens makkelijk op te bergen? Dat ding staat natuurlijk enorm in de weg als het niet gebruikt word. :)
Ze beweren van wel :)

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

amahusu

taking over the world!

ik heb em ook maar ff gepreordered bij xboxhome, hopelijk kunnen ze zich aan de leverdatum houden :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Mmm... dat midi gebeuren is wel heel cool (wel ook voor de wii nodig hoor je me!) maar is het al bekend of die midi aansluiting op het drumstel ook als midi-out werkt? Dus dat je met een willekeurig software pakket zoals cubase ook de controller kunt gebruiken? Dan heb je wel een hele coole extra functie (mits je tenminste bezig bent met muziek maken op de pc :P)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dimensionplus staat 21 november

hoop toch eerder, eind october ofzo, heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat er ook een versie komt met alleen drums en spel (prob not).
Speel GH3 altijd met een maat, en aangezien hij wil gitaren en ik drummen, zou het wel een uitkomst wezen om 2 aparte sets te kopen, ipv volledige set + extra los spel.
Zingen.. doen we toch niet.. en voor de bass heb ik mn GH3 gitaar wel :P
Ben benieuwd, maar zoals het er nu voorstaat zal alleen de volledige versie moeten volstaan om de drums te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
nog meer mensen die Guitar Hero WT op Firstlook hebben besteld?

159 euro voor de complete bundel incl. een extra draadloze gibson was een mooie prijs, maar de release datum staat dus nog niet vast... :(

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2008 14:19 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Phusebox schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:18:
nog meer mensen die Guitar Hero WT op Firstlook hebben besteld?

159 euro voor de complete bundel incl. een extra draadloze gibson was een mooie prijs, maar de release datum staat dus nog niet vast... :(
Die actie geld zeker alleen voor mensen die op First Look waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Grannd schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:14:
[...]

Die actie geld zeker alleen voor mensen die op First Look waren?
Ehm ja, en alleen als je die dag vooruit betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga 'm gewoon bij de lokale MM halen, vaak goede prijs en altijd goed op voorraad hier.
Tenzij ergens anders een mooie aanbieding komt natuurlijk.. maar verwacht het niet, prijs staat meestal vast aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat MM hem wel op voorraad hebben dan?
Bij de MM in Eindhoven hebben ze ook niet de RB full band pack, dus ik weet niet of ze dat wel voor GHWT willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier in Leeuwarden heb ik RB meerdere malen gezien, hele opstelling werd tevens geshowed.
Het blijft natuurlijk afwachten hoe het gaat met GH, maar ga er vanuit dat ze die ook gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Komt deze nou nog voor de PC of niet?, bij guitar hero 3 was dit namelijk ook nog niet helemaal duidelijk tot aan het laatste moment.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dit moment is de game alleen voor 4 consols aangekondigd : ps2, ps3, xb360 en de wii.
Wellicht dat hij ooit voor de pc komt.. maar ga er niet vanuit.
GH Aerosmith komt ook pas 13 okt in Amerika voor de pc... EU release daarvan is ook nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou er niet op rekenen. Guitar Hero 3 voor de PC is ook gemaakt door een andere partij. Daarnaast zou je denk ik een probleem gaan krijgen om alle apparaten tegelijk te gebruiken op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:02:
[...] Daarnaast zou je denk ik een probleem gaan krijgen om alle apparaten tegelijk te gebruiken op je pc.
Pssst, tegenwoordig hebben alle PC's USB, daar kan je best veel apparaten op aansluiten... ;)
Niet dat het me handig lijkt achter een pc, maar technisch kan 't natuurlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Exar schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:51:
[...]

Pssst, tegenwoordig hebben alle PC's USB, daar kan je best veel apparaten op aansluiten... ;)
Niet dat het me handig lijkt achter een pc, maar technisch kan 't natuurlijk prima.
En toch heeft ie er problemen mee. Had hij bij GH3 ook al. En dat PCs USB hebben hoef je me echt niet te vertellen hoor.. ;) Ben echt niet uit het stenen tijdperk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osnatool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10-2014

osnatool

(> '. ')>

Las net op nu.nl dat je bij een pre-order een gratis bas gitaar krijgt. Geen slechte deal lijkt me

http://www.nu.nl/news/177...itar_Hero_World_Tour.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu nog zien waar we het beste kunnen pro-orderen :)
Is idd een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens ook of er verschil zit in de Gitaar en de bass gitaar die "gratis" bij pre-order verkrijgbaar is?
Kan hier niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Anoniem: 253874 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:03:
Weet iemand trouwens ook of er verschil zit in de Gitaar en de bass gitaar die "gratis" bij pre-order verkrijgbaar is?
Kan hier niks over vinden
De gitaar is de nieuwe, met touchpad
De gratis basgitaar is de gitaar van guitar hero 3, dus zonder touchpad gedeelte.

Wat ik nog steeds vaag vindt is de release datum, heb al 3 verschillende datums gezien, maar wanneer ie nu echt komt? ergens tussen 7 en 28 november lijkt het.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 06-10-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja idd, release tijd is echt vaag... maar goed iig in November.

Maar.. snap de insteek niet dat ze een GH3 gitaar erbij doen.. voor meesten niet echt een bonus.. aangezien velen al GH3 hebben en dus min 1 gitaar..
Was logischer geweest als ze 2 GHWT gitaren zouden leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

En ook duurder geweest natuurlijk he :P

Ach, voor mensen die nog moeten instappen is het een relaxte deal, ik wacht gewoon af of de prijzen op het internet ergens nog goed zakken en bestel hem dan daar, maar ik denk dat de verzendkosten voor zo'n grote doos vrij groot zullen uitvallen. Dan haal ik hem wel gewoon op launch ergens, kan ik hem meteen spelen als ik heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Anoniem: 253874 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:22:
Maar.. snap de insteek niet dat ze een GH3 gitaar erbij doen.. voor meesten niet echt een bonus.. aangezien velen al GH3 hebben en dus min 1 gitaar..
Was logischer geweest als ze 2 GHWT gitaren zouden leveren.
True, ach een reserve gitaar kan geen kwaad denk ik maar. Kan wel niet wachten tot ik de doos in mijn handen heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Phusebox schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:31:
[...]

True, ach een reserve gitaar kan geen kwaad denk ik maar. Kan wel niet wachten tot ik de doos in mijn handen heb :D
Idd same hier,, november word wel een dure maand voor me :O met al die top titels opkomend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
ZipperJR schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:02:
[...]

Idd same hier,, november word wel een dure maand voor me :O met al die top titels opkomend.
Ja inderdaad, Gears 2, Farcry 2, Call of Duty 5, Guitar Hero zijn besteld.... en dan zou ik eigenlijk ook nog Fallout 3, Little Big Planet, Resistance 2 en Fable 2 willen hebben :D

belachelijk dat nu weer alles tegelijk komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- dubbel - |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 253874 op 07-10-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grannd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:38:
maar ik denk dat de verzendkosten voor zo'n grote doos vrij groot zullen uitvallen.
Verzendkosten vallen best mee bij de meeste winkels,.. bij sommigen zelfs gratis, anderen van 2 tot 6 euro. Goed te doen.

Zit nog sterk te twijfelen.. vele packs zonder extra gitaar zijn 172,50 tot 179,- terwijl packs met extra gitaar bij de 195,- beginnen. Hoezo "gratis' gitaar. :+

Als ze gewoon een pack maken met alleen drums, net zoals ze een pack met alleen gitaar hebben zou ik helemaal happy wezen... Die Mic wordt toch niet gebruikt en kan net zo goed m'n GH 3 gitaar gebruiken :)

Maar goed.. zo slim zijn ze wel om dat niet te doen.. helaas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253874 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:10:
[...]

Verzendkosten vallen best mee bij de meeste winkels,.. bij sommigen zelfs gratis, anderen van 2 tot 6 euro. Goed te doen.

Zit nog sterk te twijfelen.. vele packs zonder extra gitaar zijn 172,50 tot 179,- terwijl packs met extra gitaar bij de 195,- beginnen. Hoezo "gratis' gitaar. :+

Als ze gewoon een pack maken met alleen drums, net zoals ze een pack met alleen gitaar hebben zou ik helemaal happy wezen... Die Mic wordt toch niet gebruikt en kan net zo goed m'n GH 3 gitaar gebruiken :)

Maar goed.. zo slim zijn ze wel om dat niet te doen.. helaas. :'(
Of juist wel slim, nu moet ik wel zo'n groot pack kopen. Die gitaar en microfoon staan toch maar in een hoek weg te rotten vrees ik als ik spel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Inderdaad voor sommigen wel jammer dat er geen drum-pack komt. Ik heb wel zin om alles uit te proberen, bas, gitaar, drums en eventueel zang als er niemand thuis is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 09:32
Ik hoop dat de lagg die bij de P3 versie nu aanwezig is wordt verholpen. Overigens wel jammer dat Sony nog steeds geen third party ontwikkelaars gebruik laat maken van de bluetooth op de PS3 zitten we nog met dongles te kloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:05
Phusebox schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:03:
Inderdaad voor sommigen wel jammer dat er geen drum-pack komt. Ik heb wel zin om alles uit te proberen, bas, gitaar, drums en eventueel zang als er niemand thuis is :D
Dat vind ik ook wel jammer. Ik heb nu uiteindelijk maar gekozen voor het superpack. Maar eigenlijk had ik liever als "aanvulling" op GH3, GH4 willen kopen met alleen drumstel :) Maar goed, dit is ook wel leuk. Er zitten nu zoveel instrumenten bij, dat je ook meteen met een aantal vrienden kan spelen zonder dat ze zelf spullen hoeven te hebben of moeten meenemen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231908

Hanzio schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:55:
Ik hoop dat de lagg die bij de P3 versie nu aanwezig is wordt verholpen. Overigens wel jammer dat Sony nog steeds geen third party ontwikkelaars gebruik laat maken van de bluetooth op de PS3 zitten we nog met dongles te kloten
Ik herinner me vaag dat bij previews van GH3 op PS3 ook berichten kwamen over vertraagde doorgifte van het signaal. Dat bleek uiteindelijk ook mee te vallen, dus ik heb er nu ook vertrouwen in dat dat weer goed gaat komen.

Ik heb de superbundle een maand geleden gepreordered (PS3) en krijg daar een wired Aerosmith-gitaar bij. Iemand eerder een wired gitaar voor de PS3 gezien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie van jullie koop de Bundel met extra gitaar en wie zonder?
Zit bij de meeste winkels toch 17,- verschil tussen.

Zit nog sterk te twijfelen of ik de WT gitaar wil gebruiken of de GH3 gitaar.
Ben zelf niet zo super met gitaar.. dus betwijfel of ik bij de top songs in expert kom waar de touchstrip echt tot z'n recht komt.

Moet zowiezo de Bundel kopen, aangezien ik de drumset wil :)
Kan de WT gitaar eventueel aan een maat verkopen.. dus zou dan op de Gh3 gitaar zijn aangewezen. Ben benieuwd of daar op medium-hard veel verschil mee is vergeleken met de nieuwe.

Iemand ook zo'n dilemma? Spel is eigenlijk gewoon veel te duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een bundel bij Bol.com gepreordered. Scheelt 15 eu, maar dan heb ik wel die extra gitaar :) Niet dat ik die veel ga gebruiken, maar goed.

Bol.com heb ik wel goede ervaringen mee. Ze zeggen daar trouwens dat hij 21 november geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276814

Ik ga voor de super bundel. Zit alleen te twijfelen tussen de wii en xbox360. Zit iemand de verschillen los van die van de mii's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Anoniem: 276814 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:58:
Ik ga voor de super bundel. Zit alleen te twijfelen tussen de wii en xbox360. Zit iemand de verschillen los van die van de mii's?
Downloadable content, weet niet hoe en of dat gaat werken op de Wii, op de xbox360 werkt dat perfect.

Plus voor de Wii versie heb je een wiimote nodig voor elk instrument; gitaar, basgitaar en drumstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DLC is nu ook beschikbaar voor de Wii :-) Dmv opslaan op de SDcard (werd tijd !!).
Nog een verschil is, dat je met de xbox geloof ik ook je eigen midi's kan gebruiken voor die soundstudio.

De release date vind ik echt vaag.. zijn zoveel verschillende.. lijkt me sterk dat de ene winkel 'm veel eerder dan de ander heeft. Naja afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276814

Ik denk dat ik gewoon voor de xbox versie ga. Wordt echt vet!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hoe zit het nou met midi's invoeren?
Ik lees dat bij de ps3 dit goed gaat, dat bij de 360 je alleen drum kan invoeren en over de wii hoor ik niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Hanzio schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:55:
Aha, nu weet ik eindelijk waarom dat geklooi met die dongles, dat zat ik me altijd al af te vragen (ik moet toegeven dat ik daar niet zo goed op gegoogled heb) :)

Wel had ik gelezen over controller lag, maar ik moet zeggen dat het aardig mee valt in mijn geval. Ik heb nu toch al aardig wat nummers op hard en expert gehaald, dus zo erg kan het niet zijn. Lange reeksen van dezelfde noten achter elkaar foutloos spelen lukt niet, maar dat ligt vast meer aan mij dan aan de 'lag' :+

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MuSeLive schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:43:
Hoe zit het nou met midi's invoeren?
Ik lees dat bij de ps3 dit goed gaat, dat bij de 360 je alleen drum kan invoeren en over de wii hoor ik niks!
Wii heeft die functie helemaal niet.. beetje jammer maar ach..
Ben allang blij dat we nu DLC hebben :)

Heb nu zelf de super bundel bij bol.com besteld, mooi met extra gitaartje.
De WT gitaar neemt een maat van mij over.. dus dat schilt weer in de kosten...
Gitaar op expert haal ik toch niet.. met GH3 ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 253874 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 02:54:
[...]

Wii heeft die functie helemaal niet.. beetje jammer maar ach..
Ben allang blij dat we nu DLC hebben :)
Betekend dit dat je op de Wii wél betaalde nummers kan invoeren maar niet zelf nummers?
Op de PS3 kan ik dus zelf allerlei nummers invoeren door te converteren naar midi? Behalve de zang krijg je dan toch?
Tof voor de PS3, maar dat zou wel erg schraal zijn tov de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mbasjes
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-06 17:54
BOL.com heeft net de inhoud van de superbundel aangepast............nu krijg je er ineens geen extra gitaar bij....(eigenlijk staat er nu alleen basgitaar, maar goed das nog een foutje)

Echt genaaid, want ze hebben mij en velen andere niet op de hoogte gesteld. Ik heb meteen gebeld en ze gaan het onderzoeken vanaf het hoofdkantoor.......

Zonder het extra gitaar is € 195,- een beetje duur. De verzendkosten bij BOL (€ 1,95) zijn wel altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Ik vind het maar raar dat er nog steeds geen definitieve releasedate bekend is, ik hoop dat ie zsm komt aangezien ik ook al betaald heb :)
Mbasjes schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:33:
BOL.com heeft net de inhoud van de superbundel aangepast............nu krijg je er ineens geen extra gitaar bij....(eigenlijk staat er nu alleen basgitaar, maar goed das nog een foutje)
Eigenlijk is het vrij simpel; bij de andere systemen staat de extra gitaar er wel nog bij; oftewel de pre-order voor de xbox360 MET extra gitaar zit vol. De mensen die nu nog bestellen krijgen dus geen extra gitaar.

Logisch, duidelijk, simpel. De prijs van de superbundel is dus altijd 195, alleen was die tweede gitaar een tijdelijk extra'tje

[ Voor 70% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Is er iets bekend over het 'los' verschijnen van het drumstel?

Stel nou dat ik de bundel met alleen de gitaar pre-order, kan ik dan later alsnog het drumstel los bestellen? En de microfoon eventueel?

Is de microfoon van GH: world tour ook te gebruiken met bijv. ''singstar''?

Wat een games komen er ook aan zeg... heb ik nu eindelijk GH3: legends of rock, komen eind deze maand/begin volgende maand een hoop interessante titels voor mij: Call of Duty 5, Far Cry 2, Red Alert 3, NFS undercover (in een weekendje uitspelen :X ), en dan komt deze ook nog eens... ik zal hem waarschijnlijk pas véél later spelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff schrok me suf toen ik las dat de extra gitaar eruit was gehaald.
Heb m net 2 dagen geleden besteld voor de Wii, schijnbaar is hij daar nog wel met extra gitaar te krijgen.

Inhoud bundel :

* Guitar Hero World Tour game
* Guitar Hero World Tour basgitaar
* Guitar Hero World Tour gitaar (pre-order actie)
* Guitar Hero World Tour drums
* Guitar Hero World Tour microfoon

Waarom ze erbij zetten WT Basgitaar snap ik dan weer niet, maar zal wel goed zitten.

Over het verschijnen van een Drum only set is nog niks bekend, ga er ook vanuit dat dat pas laat zal gebeuren.
Anders koop natuurlijk het merendeel alleen die, omdat ze al een GH3 gitaartje hebben. Puur marketing :)
Heb nu de WT gitaar verkocht aan een maat van mij, die het spel los haalt. Is het voor ons beide een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:00
1 ding vraag ik me alleen af bij deze game.
Ik heb wat filmpjes gekeken voornamelijk naar wat drum filmpjes, maar wat mij opvalt is dat de bassdrum niet aangegeven staat bij de noten die gespeeld moeten worden.

Hoe moet ik dit zien, is het gewoon vrij om te gebruiken die bassdrum dan of heeft iemand enig idee hoe dat zit? Vind het maar vreemd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:40

SD5k

>4&X

Albinoraptor schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:38:
Ik heb wat filmpjes gekeken voornamelijk naar wat drum filmpjes, maar wat mij opvalt is dat de bassdrum niet aangegeven staat bij de noten die gespeeld moeten worden.

Hoe moet ik dit zien, is het gewoon vrij om te gebruiken die bassdrum dan of heeft iemand enig idee hoe dat zit? Vind het maar vreemd. :)
Dat staat net zoals in Rock Band aangegeven met een horizontale streep over de "notenbalk" heen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Albinoraptor schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:38:

volgens mij is het die horizontale streep die je voorbij ziet komen op de balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:00
Ah gelukkig, ik was al even bang. :P
Anders was het geen drummen meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Is het nou echt nodig om alle instrumenten te kopen om het spel uberhaupt te spelen? of kun je ook gewoon zoals de vorige delen met alleen een gitaar spelen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
SpoTs schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:20:
Is het nou echt nodig om alle instrumenten te kopen om het spel uberhaupt te spelen? of kun je ook gewoon zoals de vorige delen met alleen een gitaar spelen?
uiteraard kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:53:
Nu heb ik (nog wel) RockBand 1+gitaar. Deze gitaar vind ik beter en fijner spelen dan GH3 gitaren (heb GH3 ook gehad) Kan ik nu deze gitaar gebruiken in GH World Tour?

PS vind de setlist beter dan RockBand ondanks de huidige DLC.
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
JA! Zie DEZE LINK, JA DUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

dank je, je hoeft niet te schreuwen maar dank je.. eventeel dat dat overzichtje in de OP opgenomen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kan je met de GH WT instrumenten ook de nieuwe RB2 spelen.. maar weet dit niet zeker.
Zou zeker mooi wezen als dat ook kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jefjef schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:52:
[...]

dank je, je hoeft niet te schreuwen maar dank je.. eventeel dat dat overzichtje in de OP opgenomen kan worden?
Ik zal vanavond eens wat in elkaar zetten. :)

Of niet, dat ging even niet door...geen tijd gehad...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 218701 op 16-10-2008 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:59

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Zit een beetje de charts te bekijken van Expert Guitar maar moet eerlijk zeggen dat de meeste nummers er niet al te moeilijk uit zien.

linkje van iemand die het spel al heeft ->

http://www.youtube.com/user/pdtecrj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Marrruuuk schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:12:
Zit een beetje de charts te bekijken van Expert Guitar maar moet eerlijk zeggen dat de meeste nummers er niet al te moeilijk uit zien.

linkje van iemand die het spel al heeft ->

http://www.youtube.com/user/pdtecrj
Nou het filmpje van het drummen is aardig indrukwekkend, zeker niet makkelijk zo te zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
De release datum lijkt nu definitief 21-11 geworden te zijn zover als ik kan achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Weet iemand ofdat je het drumstel ook in een soort Free-play kan spelen?

Dus gewoon lekker drummen zonder dat je dat op de maat hoeft te doen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 21:20
Phusebox schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:21:
De release datum lijkt nu definitief 21-11 geworden te zijn zover als ik kan achterhalen.
Zie ook nog 7 - 11 staan hoop dat het die het is.
Anders maar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:40:
Weet iemand ofdat je het drumstel ook in een soort Free-play kan spelen?

Dus gewoon lekker drummen zonder dat je dat op de maat hoeft te doen?
In studio mode moet dat kunnen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Phusebox schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:52:
[...]

In studio mode moet dat kunnen volgens mij
Oke, das goed om te horen.
Lijkt me leuk om een beetje aan te klooien!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zogenaamde jam-sessie doen dus? ;) Zal vast wel op de een of andere manier kunnen inderdaad.

Het komt toch langzaam aan wel dichterbij nu. Pas nog op het concert van Disturbed 1 van de drumstokjes weten te vangen, flink afgeragd dat ding. ;) Kreeg er direcht zin in. Maar dat was sowieso op dat concert, voor het eerst dat er bij Disturbed ook een drumsolo bij zat..dat kun je dan natuurlijk ook eens doen als je kunt jammen in die studio mode. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Ik hoop dat ze, net als met Guitar Hero 3, van die uitgebreide statistieken en XML feeds maken voor dit spel.

Budi == statsfreak

speel ik nou voor de lol of voor de statistieken? :+

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Wie weet waar ik Guitar Hero World Tour voor de Wii mét extra basgitaar kan pre-orderen?

Ik heb hem nu bij bol.com in de pre-order staan, maar ondanks dat er dit staat bij de Wii versie:
"Guitar Hero IV is de eerste game uit de serie die meerdere instrumenten bevat. De game heeft namelijk een gitaar, basgitaar, een drumstel met twee hi-hats en een microfoon.
Inhoud bundel :
* Guitar Hero World Tour game
* Guitar Hero World Tour gitaar
* Guitar Hero World Tour drums
* Guitar Hero World Tour microfoon"
Dit omdat bij de Xbox 360 versie de basgitaar niet expliciet vermeld wordt in het 1e gedeelte van de omschrijving, en bij de Wii en Playstation 3 versie wel.
Lijkt het erop dat ze dus geen basgitaar erbij leveren, terwijl bij de Xbox 360 versie er niet expliciet 'basgitaar' bij de omschrijving staat, maar wel bij de wii en ps3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 10:45

GekkeR

key = key

AAAAAARGH HIJ IS LEAKED
[borg]Must.... resist......[/borg]

[ Voor 10% gewijzigd door GekkeR op 22-10-2008 13:44 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste