Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Was alleen een preorder actie dat je een extra GH3 gitaartje erbij kreeg.
Bij bol hebben ze altijd al basgitaar gezegd, maar houdt gewoon in, de gh wt gitaar.
Heb m ook bij bol op de preorder staan, can't wait:D
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Inderdaad, ik wilde al posten 'Waar kan ik dan het drumstel downloaden?' Maar dat mag niet, anders word ik gebannedPhusebox schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:
Kan ook echt niet wachten op deze game. Zuur dat hij alweer geleaked is, maar goed, dan heb je nog geen drumstel op gitaar met touchpad erbij
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
hier kun je hem downloaden (ff rechtermuisknop en "Doel opslaan als..")budi schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:00:
[...]
Inderdaad, ik wilde al posten 'Waar kan ik dan het drumstel downloaden?' Maar dat mag niet, anders word ik gebanned
Die pad heb je niet echt nodig, tenminste, het gaat even goed op de normale gitaar en de drumstel kan ik niet kwijt.Phusebox schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:
Kan ook echt niet wachten op deze game. Zuur dat hij alweer geleaked is, maar goed, dan heb je nog geen drumstel of gitaar met touchpad erbij
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat is zeker een goed excuus ja om maar te downloadenMeNTaL_TO schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:20:
[...]
Die pad heb je niet echt nodig, tenminste, het gaat even goed op de normale gitaar en de drumstel kan ik niet kwijt.

Verder wil ik gewoon een set met game + drums! Dat setje zou naar alle waarschijnlijkheid flink verkopen.
PSN: Sluuz
Ga ergens anders het heilig boontje spelen, als je goed gelezen heb, heb ik GH ook voor de ps3 en daarvoor is nog niet veel te downloaden. Zodra GHWT uitkomt, gaat die echt gekocht worden. Alleen zonder de extra guitaar en drums.Phusebox schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:22:
[...]
Dat is zeker een goed excuus ja om maar te downloaden
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Aan de ene kant lijkt het me echt heel gaaf, aan de andere kant.... het is ook wel erg veel geld.
Moeilijk

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Moet zeggen dat ik de nummers van Rockband ook een beetje tam vond, en GH3 leuker vond ( ook een stukje moeilijker, dus als je het dan haalt geeft het ook voldoening). Dus toen was de keus voor GH:WT nog sneller gemaakt
Blijft het zo dat je de "scene" ondersteund door het downloaden... en dan hier komt braggen dat je het spel al gespeeld hebt.MeNTaL_TO schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:01:
[...]
Ga ergens anders het heilig boontje spelen, als je goed gelezen heb, heb ik GH ook voor de ps3 en daarvoor is nog niet veel te downloaden. Zodra GHWT uitkomt, gaat die echt gekocht worden. Alleen zonder de extra guitaar en drums.
http://majornelson.com/ar...-tour-various-tracks.aspx
Guitar Hero World Tour: Various TracksContent: "Rock and Roll Band" by Boston
Price: 160 Microsoft Points
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Rock and Roll Band" by Boston downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as a part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Content: "Jessie's Girl" by Rick Springfield
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Jessie's Girl" by Rick Springfield downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as a part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Content: "Hot Blooded" by Foreigner
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Hot Blooded" by Foreigner downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as a part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Content: Classic Rock Track Pack
Price: 440 Microsoft Points
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack featuring "Hot Blooded" by Foreigner, "Rock and Roll Band" by Boston, and "Jessie's Girl" by Rick Springfield. Please Note: Many songs are available both as singles and as a part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Content: Neversoft Track Pack
Price: Free
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "Anything" by An Endless Sporadic and "Electrorock" by Sworn. Please Note: Many songs are available both as singles and as a part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com
Content: Guitar Duel Track Pack
Price: Free
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack featuring the Zakk Wylde and Ted Nugent Guitar Duel tracks from Guitar Hero World Tour. For all song credits please visit www.guitarhero.com
Phusebox schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:03:
[...]
Blijft het zo dat je de "scene" ondersteund door het downloaden... en dan hier komt braggen dat je het spel al gespeeld hebt.
Snap je gezever niet echt, ik kan hem nu alvast spelen en staat al preordered by play voor het moment dat ie in de EU uit mag komen, hadden ze hem maar overal tegelijk moeten releasen, ze verliezen er geen geld mee en braggen? Ik vertel alleen mijn ervaring, nergens een reactie met Ik heb hem!!oneone
Verder verwijs ik je naar mijn eerste reactie.
Hij speelt gewoon erg lekker en is veel leuker dan GH 3 en zeker dan de Aerosmith versie.

Daarnaast een vraag over de compatibilteit van de gitaar met Rockband. Met de GH3 gitaren kun je uberhaupt geen Rockband spelen toch? of kunnen gitaren van fabrikanten als Qwerty Nyko dat wel?
Ik zag wel ergens dat de GH4-gitaar Rockband 2 zou kunnen spelen, klopt dat?
jammer dat ik al betaald heb bij mijn order
IGN.com: 7.9Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:32:
Heb je daar ook bronnen van? Ik heb nog geen recensies gezien die zouden beweren dat GH:WT zo tegenvalt...
Er schijnen toch ook weer hardware problemen te zijn met de gitaar, touchpad's die niet goed werken etc.
lijkt me dat je je geld toch gewoon kan terugkrijgen? Als ghwt echt zo slecht is dan wacht ik liever ook op RB2.. Ik zal eens ff mailen met xboxhome hoe het zit als je je pre-order wilt annulerenPhusebox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:17:
Oei, net de reviews gelezen... toch wel balen dat RockBand 2 hier niet komt binnen afzienbare tijd want GHWT valt dus zwaar tegen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Net ook even gelezen, maar het is een hardware probleem dat zich niet bij alle hardware voor deed, kan dus een slecht exemplaar zijn geweest..je hebt het helaas wel eens.Phusebox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:38:
[...]
IGN.com: 7.9
Er schijnen toch ook weer hardware problemen te zijn met de gitaar, touchpad's die niet goed werken etc.
Ik vond veel van de opmerkingen goed had ook het idee dat het geschreven was door iemand die zelf in het dagelijk leven wel eens een gitaar vast had. Drums was hij in ieder geval heel tevreden over en voor de rest wat ik zag...kan veel nog wel bijgewerkt worden met updates. Ik ben benieuwd hoe het spel zal voelen als ik het daadwerkelijk in handen heb.
Verwijderd
Lekker kort door de bocht..Phusebox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:17:
Oei, net de reviews gelezen... toch wel balen dat RockBand 2 hier niet komt binnen afzienbare tijd want GHWT valt dus zwaar tegen
1 review geeft een 7.9 en direct valt het hele spel erg tegen? Beetje rondkijken leert dat GHWT goed beoordeeld wordt door bijna alle sites, 1up, Eurogamer, enz.
Blijft wel dat het mij erg tegen zou vallen als het drumstel inderdaad problemen geeft en niet zo goed werkt als het drumstel van RB2. De enige reden om het hele pakket aan te schaffen is het drumstel, maar gelukkig heb ik nog niet betaald..
Verwijderd
Niet alle slagen worden geregistreerd door het drumstel en er zou sprake zijn van vertraging in de doorgifte van het signaal, volgens diverse berichten op fora. Voor mij genoeg reden om nog maar even af te wachten.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:16:
Wat ik op die recensie van IGN las, vond hij het drumstel juist erg goed...
Ach ja, maar de rockband drums zijn ook niet geweldig...Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:47:
[...]
Niet alle slagen worden geregistreerd door het drumstel en er zou sprake zijn van vertraging in de doorgifte van het signaal, volgens diverse berichten op fora. Voor mij genoeg reden om nog maar even af te wachten.
Wat mij meer stoort is gewoon de onlogische opbouw van het spel, en dat er 0 verhaal zit in de career mode. Dat vind ik bij RockBand toch wel ff wat beter... en het is een kleine moeite om dit erin te bouwen.
Verwijderd
heb ik mijn pre-order bij bol.com geannuleerd.
Nu maar hopen dat ze mijn 200 euro terug storten
Ik laat me verrassen, heb toch al betaald meer dan een maand geleden...Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:11:
Na het lezen van http://gear.ign.com/articles/924/924231p2.html
heb ik mijn pre-order bij bol.com geannuleerd.
Nu maar hopen dat ze mijn 200 euro terug storten
Als het echt tegenvalt gaat ie wel op marktplaats en dan maar wachten op rockband 2... zucht
Het spel waar ik het meeste naar uitgekeken heb gaat dus het zwaarste zuigen van alle grote releases deze maanden.
Wat vooral opvalt is dat deel 4 een stuk eenvoudiger is dan deel 3. Als je alleen met de gitaar speelt is het verder allemaal 'meer van het zelfde'.
Wat voor mij wel een mooie optie is: per speler kun je de moeilijkheid instellen, gewoon per nummer.
ehm zoek maar eens ff op amerikaanse forums, gitaren die niet werken, drums die gammel zijn en maar half werken, een career mode die crap is uitgewerkt, onintuitieve interface (leuk als je op een feestje ff wil gamen, ben je eerst een half uur bezig met alles uitleggen)...Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:41:
Wat een ontzettend positieve instelling zeg..Je hebt het spel zelf helemaal nog niet kunnen spelen dus hoe kun je in godsnaam nu al zeggen dat het het zwaarste gaat zuigen van alle grote releases?
Wat ben je toch ook weer een drama-queen. Het spel heeft wel een 9 gekregen van Eurogamer en een A- van 1UP. De review van IGN is veruit de meest negatieve, een beetje overdreven om je dan alleen daarop te richtenPhusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:23:
[...]
Het spel waar ik het meeste naar uitgekeken heb gaat dus het zwaarste zuigen van alle grote releases deze maanden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
IGN staat voor mij nog altijd bovenaan als het gaat om betrouwbare reviews. Eurogamer en 1Up zijn maar 2e rangs sites IMHO.Hoedje schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:07:
[...]
Wat ben je toch ook weer een drama-queen. Het spel heeft wel een 9 gekregen van Eurogamer en een A- van 1UP. De review van IGN is veruit de meest negatieve, een beetje overdreven om je dan alleen daarop te richten
Verwijderd
Als hij 7 van de 10 slagen registreert is het gewoon kut.
zelfs 9 van de 10 is onacceptabelVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:20:
Ik zou hem alleen kopen voor de drums, en als die geen perfecte review krijgen heeft het voor mij geen zin meer.
Als hij 7 van de 10 slagen registreert is het gewoon kut.
op een nummer van 400 slagen is 1 misser misschien acceptabel maar eigenlijk is dat dus al onspeelbaar. Zo haal je nooit perfecte scores
Dus omdat de een een slecht product levert is het een excuus voor de rest om dat ook te doen?nnndoh schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:
dat haal ik met rock band ook niet
Wacht nou gewoon eens af om te kijken wat de algehele mening is over de game (en vooral de instrumenten). Het kan zijn dat er net een slecht werkend setje afgeleverd was, dat het om een oud setje ging of whatever. Je kan hier pas over oordelen wanneer de game daadwerkelijk te koop is en er meer klachten komen van gebruikers. Waarom hebben die andere review sites het niet opgemerkt? Die zijn toch niet achterlijk? Iedereen merkt het als er slagen niet goed geregistreerd worden. Daar hoef je geen cybernerdgamer voor te zijn.Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:23:
[...]
Dus omdat de een een slecht product levert is het een excuus voor de rest om dat ook te doen?
Gelijk dat negatieve is wat mij betreft wat misplaatst.
De game is al te koop, en de negatieve ervaringen zijn genoeg te vinden op internet van echte gebruikers.Sluuz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:57:
[...]
Wacht nou gewoon eens af om te kijken wat de algehele mening is over de game (en vooral de instrumenten). Het kan zijn dat er net een slecht werkend setje afgeleverd was, dat het om een oud setje ging of whatever. Je kan hier pas over oordelen wanneer de game daadwerkelijk te koop is en er meer klachten komen van gebruikers. Waarom hebben die andere review sites het niet opgemerkt? Die zijn toch niet achterlijk? Iedereen merkt het als er slagen niet goed geregistreerd worden. Daar hoef je geen cybernerdgamer voor te zijn.
Gelijk dat negatieve is wat mij betreft wat misplaatst.
http://www.freerecordshop...h_reftheme%3D10&SubCat=03
Je leest over veel producten slechte verhalen op het internet. Maar als dat allemaal zou kloppen zou mijn MacBook al gescheurd zijn, mijn iPhone vol zitten met scheuren en mijn TV zou het allang en breed begeven moeten hebben. Maar ze doen het allemaal nog perfect.
complete band game.... wat denk je zelf?bartvk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:14:
Bij de FRS staat de bundel voor 169. Kan uit de specificaties niet echt opmaken of dit de kit is met spel, drums, gitaar en mic. Iemand ervaring mee?
http://www.freerecordshop...h_reftheme%3D10&SubCat=03
die 170 bij de frs valt trouwens mee? had iets meer verwacht voor de complete set
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Scheelt 30 Euro met Bol. Normaal gesproken liggen die niet zo ver uit elkaar, en al helemaal niet dat FRS goedkoper is.
Ik heb de game op Firstlook besteld bij FRS voor 160, met de extra gitaar, dus het kan welbartvk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:23:
[...]
Scheelt 30 Euro met Bol. Normaal gesproken liggen die niet zo ver uit elkaar, en al helemaal niet dat FRS goedkoper is.
Misschien exclusieve deal met Activision
Sterker nog:
staat gewoon bij de synopsis onderaan de pagina..Bevat Guitar Hero world tour the game, een gitaar, drums en een microfoon!
Ik kijk trouwens erg uit naar deze game. Heb bij een vriend de vorige versie gespeeld, en dat was erg leuk!
ik zeg niet dat guitar hero world tour slecht is, de drums zijn in ieder geval beter dan die van rock bandPhusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:23:
[...]
Dus omdat de een een slecht product levert is het een excuus voor de rest om dat ook te doen?
met rock band kan je meppen wat je wilt, je mist altijd wel een noot.
Verwijderd
Eerst zien dan geloven
Ik kijk in ieder geval nog steeds uit naar het moment dat ik die stokjes voor het heerst in handen heb
Ik wacht denk ik toch ff af tot die opgelost zijn. Sowieso nog genoeg te doen met GoW2
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anders doe je het eerst voorzichtig aan: koop je eerst de set met de gitaar er bij, en koop je later evt. nog het drumstel los als het alsnog d.m.v. een patch ofzo opgelost wordt.BM schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:31:
Die heb ik zojuist even zitten kijken. Lijkt er toch op dat het een prima game geworden is, op de issues die kennelijk met het drumstel bestaan dan.
Ik wacht denk ik toch ff af tot die opgelost zijn. Sowieso nog genoeg te doen met GoW2
Wat ik me afvraag is of je voor ieder drumstel, gitaar of microfoon een aparte ''usb dongle'' er in moet doen, of dat 1 ''usb dongle'' voldoende is om alle instrumenten te kunnen besturen tegelijkertijd?
Op mijn PS3 zitten namelijk maar 2 USB poorten, dus dat zou dan evt. betekenen dat ik maar met max. 2 mensen tegelijk kan spelen?
Dat is een optie idd. Komt bij dat ik hier al 2 gitaartjes heb liggen (van deel 2 & 3), dus moet nog ff kijekn wat de meerwaarde is van de nieuwe gitaren.Jorn1986 schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:34:
[...]
Anders doe je het eerst voorzichtig aan: koop je eerst de set met de gitaar er bij, en koop je later evt. nog het drumstel los als het alsnog d.m.v. een patch ofzo opgelost wordt.
Kreeg je bij GH3 niet ook al een USB-hub meegeleverd? Of haal ik nu dingen door elkaarWat ik me afvraag is of je voor ieder drumstel, gitaar of microfoon een aparte ''usb dongle'' er in moet doen, of dat 1 ''usb dongle'' voldoende is om alle instrumenten te kunnen besturen tegelijkertijd?
Op mijn PS3 zitten namelijk maar 2 USB poorten, dus dat zou dan evt. betekenen dat ik maar met max. 2 mensen tegelijk kan spelen?
Mocht je ze d'r niet bij krijgen, die zijn ook weer niet zooo duur
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 02-11-2008 11:45 ]
Xbox
GHWT of Rockband 2.
Vind het drumstel van GH toch wel iets mooier, maarja als hij niet werkt dan heb je er ook weinig aan.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=274208
ik koop ze allebij, heb toch al een ION drum rocker thuis staanhenkyyyyyyy schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:47:
Ik weet nog niet welke ik ga halen.
GHWT of Rockband 2.
Vind het drumstel van GH toch wel iets mooier, maarja als hij niet werkt dan heb je er ook weinig aan.
Wow dat is echt een mooi ding, waar heb je die gekocht en hoe duur?nnndoh schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:40:
[...]
ik koop ze allebij, heb toch al een ION drum rocker thuis staan
Ik denk dat hoewel ik het spel graag ga spelen ik voorlopig in ieder geval ook nog wacht. Niet zozeer omdat ik dat wil, maar omdat ik een ticket Colombia bij elkaar probeer te sparen, en dat valt niet mee. (mijn vriendin woont dus daar) Beter om dan het geld voor GHWT nog even niet uit te geven, scheelt dan toch wel weer een 200 euro..
Oh leuk, dus de mensen die het meeste geld neerleggen mogen een week langer wachten, wat is dat toch met die kromme denkwijze bij uitgevers...Andy2125 schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:31:
Zo te zien is de releasedate eindelijk bekend. De gitaar bundel komt de 7de november op de markt. De superbundel een weekje later op 14 november. En vervolgens de 21ste voor playstation 2.
Zat er al over te twijfelen om te cancelen, en die gedachte is nu weer versterkt.
ooit eraan gedacht dat het heel wat meer moeite kosten die superbundel bij de retailers te krijgen? Zo vreemd is die vertraging niet. Is nog altijd sneller dan de 21 november die je overal leest.Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:22:
[...]
Oh leuk, dus de mensen die het meeste geld neerleggen mogen een week langer wachten, wat is dat toch met die kromme denkwijze bij uitgevers...
Zat er al over te twijfelen om te cancelen, en die gedachte is nu weer versterkt.
Als je d'r toch vanaf wilt zijn er vast mensen die het tegen kostprijs van je over willen nemenPhusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:22:
[...]
Oh leuk, dus de mensen die het meeste geld neerleggen mogen een week langer wachten, wat is dat toch met die kromme denkwijze bij uitgevers...
Xbox
Zonder instrumenten helaas.Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:41:
Lees net dat Rock Band 2 op 20 november in Europa uit moet komen, zeg maar dag-dag Guitar Hero...
Misschien dat ik het gemist heb, maar wat is nu concreet de reden dat je GH nu (opeens) zo de grond in stampt?Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:41:
Lees net dat Rock Band 2 op 20 november in Europa uit moet komen, zeg maar dag-dag Guitar Hero...
Is dat puur vanwege de (naar het schijnt) issues met het drumstel? Of zijn er andere dingen die ik gemist heb?
Je eigen keuze verder, en dat vind ik allemaal prima, maar was even benieuwd naar de exacte redenen.
Xbox
Hmm, beetje krom persbericht dan. Staat er namelijk nergens bij.
- problemen met drumstelBM schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:00:
[...]
Misschien dat ik het gemist heb, maar wat is nu concreet de reden dat je GH nu (opeens) zo de grond in stampt?
Is dat puur vanwege de (naar het schijnt) issues met het drumstel? Of zijn er andere dingen die ik gemist heb?
Je eigen keuze verder, en dat vind ik allemaal prima, maar was even benieuwd naar de exacte redenen.
- problemen met gitaar
- onlogische menu's
- studio mode is zo slecht dat je het nooit zal gebruiken
- lastig om 'even snel' met vrienden te spelen, gewoon voor de fun
- geen storymode met dingen die je vrijspeelt, gewoon saai nummers afraggen
[ Voor 62% gewijzigd door Phusebox op 03-11-2008 11:03 ]
Verwijderd
21 November komt hij in de Benelux.. toch nog even geduld.Andy2125 schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:31:
Zo te zien is de releasedate eindelijk bekend. De gitaar bundel komt de 7de november op de markt. De superbundel een weekje later op 14 november. En vervolgens de 21ste voor playstation 2.
Zelf neem ik die hele issue met drumstel voor lief.. zitten altijd wel wat rotte appelen tussen.. dat betekend niet dat ze allemaal dat probleem hebben.
Waarom dat dan? ze maken overal bekend dat ie nu definitief de 14e komt (superbundel) en dan wordt de Benelux weer een week achteruit gezet?Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:47:
[...]
21 November komt hij in de Benelux.. toch nog even geduld.
Zelf neem ik die hele issue met drumstel voor lief.. zitten altijd wel wat rotte appelen tussen.. dat betekend niet dat ze allemaal dat probleem hebben.
En wat komt dan de 21e? de gitaarbundel of de superbundel?
Had ik em beter in Duitsland kunnen bestellen dus..
Aangezien Rock Band 2 dus zonder instrument komt, blijf ik maar bij GHWT, koop straks los RB2, en evt. RB2 drumkit...
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 03-11-2008 11:53 ]
Ik weet dat GHWT ziet of je een RB drumkit gebruikt, of de GH versie. Hoe zit dat andersom?
Kun je met de GH drumkit RB(1!) spelen?
Heb rockband wel thuis liggen, maar tot nu toe alleen de gitaarstukken gedaan, zou leuk zijn als die instrumenten op een fatsoenlijke manier uitwisselbaar zouden zijn
Xbox
Ja klopt idd.Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:00:
[...]
Hier heb ik een artikel gevonden
http://www.telegraaf.nl/d...gende_maand_al_uit__.htmlRock Band 2 volgende maand al uit door onze redactie
.
AMSTERDAM - Lange tijd was het onduidelijk wanneer Rock Band 2 zou verschijnen. Electronic Arts beloofde dat dit voor Kerst zou gebeuren en ze hebben hun woord gehouden. Over twee weken ligt de game in de winkels.
Hoewel Rock Band 2 op 14 november, voorlopig exclusief voor de Xbox 360, verkrijgbaar zal zijn in Nederland, duurt het nog even voordat de instrumenten beschikbaar zullen zijn. De nieuwe Rock Band 2-instrumenten worden pas begin december verwacht.
Rock Band 2 zal €69,99 gaan kosten. Wat voor prijskaartje de instrumenten krijgen is niet bekend. De prijs van het Rock Band 1-instrumentenpakket ligt momenteel op €139,99.
Verwijderd
bron : FokgamesVoor je 14 november in je agenda zet, dit zal niet gelden voor de Benelux. We hebben zelf ook even contact gezocht met Activision en product manager Nick Geurds kon ons melden dat wij alle versies vanaf 21 november kunnen kopen.
Dat weekje langer wachten.. vind het niet zo'n punt.
Hoop dat Bol beetje snel met leveren is de 21ste
GH:WT drumkit werkt op GH:WT (duh) en RB2, niet op 1.BM schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:09:
Wat ik me dan nog wel afvraag.
Ik weet dat GHWT ziet of je een RB drumkit gebruikt, of de GH versie. Hoe zit dat andersom?
Kun je met de GH drumkit RB(1!) spelen?
Heb rockband wel thuis liggen, maar tot nu toe alleen de gitaarstukken gedaan, zou leuk zijn als die instrumenten op een fatsoenlijke manier uitwisselbaar zouden zijn
RB instrumenten (zowel van 1 als 2) werken op GH:WT
Verwijderd
Zit een programma bij om je Drumset te fine-tunen via de computer, voor veel mensen was dit de oplossing. En een story mode bij een game als Guitar-Hero? Meestal speel je die mode uit en dan kijk je er nooit meer naar om.Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:00:
[...]
[...]
- problemen met drumstel
- problemen met gitaar
- onlogische menu's
- studio mode is zo slecht dat je het nooit zal gebruiken
- lastig om 'even snel' met vrienden te spelen, gewoon voor de fun
- geen storymode met dingen die je vrijspeelt, gewoon saai nummers afraggen

www.speedtronic.nl in leiden, 300 eurohenkyyyyyyy schreef op maandag 03 november 2008 @ 07:25:
[...]
Wow dat is echt een mooi ding, waar heb je die gekocht en hoe duur?
heb er zelf precies een maand op moeten wachten, maar het kan zijn dat ze
een aantal hebben ingekocht
EN HET SPEELT GEWELDIG !!!!
voor guitar hero world tour zal een patch te downloaden zijn voor de drumrocker
Die zijn niet zo lastig te vinden hoor.greatgonzo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:35:
is er ergens een preview te vinden die GH4 en RB2 naast elkaar legt?
http://www.google.nl/sear...ero+world+tour+rockband+2
Je weet best dat je met zo'n spoilertag verkeerd bezig bent, hoe makkelijk het antwoord ook te vinden is. Geef fatsoenlijk antwoord en als het dan even kan met meer dan een googlelinkje, of laat een reactie achterwege.
[ Voor 26% gewijzigd door PromoX op 04-11-2008 19:58 ]
PSN: djmurcielago
bij rockband zijn ze rechthoekig en soms iets kleiner als het gaat om hamer-on's en pull-off's
en soms zie je dat niet echt duidelijk
wat ik wel weer een pluspunt vind van rockband is dat als je nummer koopt, het gewoon iets duidelijker te zien is en dat je van elk nummer wel een preview kan downloaden
nadeel van beide spellen is, dat als ik gitaar speel en ik kijk zo naar het scherm en de nootjes , ik in slaap donder
Ik ben zelf ook op zoek naar zoiets maar dit is lastig te vinden. Google staat wel iets maar veelal vergelijken ze alleen de nummers en inhoudelijk doen ze dat niet. Een echt vergelijkartikel heb ik nog niet gevonden en denk ook niet dat deze gaat komen. Aan de ene kant omdat weinig redacties van gamesites beide kits compleet hebben, aan de andere kant omdat niemand zijn handen wil branden aan een oordeel denk ik. En dat vind ik toch een beetje jammer.Murcielago schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:47:
[...]
Die zijn niet zo lastig te vinden hoor.
http://www.google.nl/sear...ero+world+tour+rockband+2
[mbr]Je weet best dat je met zo'n spoilertag verkeerd bezig bent, hoe makkelijk het antwoord ook te vinden is. Geef fatsoenlijk antwoord en als het dan even kan met meer dan een googlelinkje, of laat een reactie achterwege.[/]
Grote sites als IGN en GameSpot hebben al wel van beide spellen een recensie geplaatst en tussen de regels door kun je lezen dat GH:WT een goede inhaalslag heeft gemaakt maar dat het eigenlijk weinig uitblinkt t.o.v. Rock Band 2. De instrumenten zijn wel iets goedkoper bij GH:WT en de drums zijn ook iets beter qua geluid. Daarentegen schijnt de DLC beter te zijn op Rock Band 2 en is op sommige punten zoals graphics is Rock Band 2 beter. De studio in GH:WT is niet iedereen zijn ding (IGN brand hem helemaal af, bij GameSpot vinden ze hem wel OK) dus daar is ook niet veel wijzer uit te worden.
Al met al denk ik dat beide geen verkeerde aankoop zijn en moet je het denk ik vooral van de DLC en huidige nummers op het schijfje je mening laten afhangen. Laat je niet afschrikken door de lage cijfers van GH:WT want volgens mij komt dat vooral omdat het spel een inhaalslag moet maken en kreeg RB2 hogere cijfers omdat ze innovatiever waren (lees: sneller).
mwah ik verwacht het niet. Maar reserveren kan toch geen kwaad? Is altijd vrijblijvend dus waarom niet?daniëlpunt schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:16:
Denken jullie dat het nodig is om de bundel te reserveren? Het spel komt al over 2 weken uit en ik zou het eigenlijk wel gelijk willen hebben.
Dat heet een "reservering"... sorry moest ff de taalpurist uithangen.daniëlpunt schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:51:
Oh dat wist ik niet, dacht dat je altijd een aanbetaling moest doen.Weet ook niet hoe ik er bij kwam. Want dan ga ik vanmiddag maar even naar de FRS om een reservatie te maken.
Maar je hoeft niet aan te betalen, echter zou ik eerder naar MM gaan, FRS zijn meestal zaken met weinig opslagruimte, dus zullen niet veel van die grote pakketten binnenkrijgen.
Ik kan ook gewoon bij beiden een reservering maken. Een beetje m'n speelkansen verspreiden.
Verwijderd
Sorry, maar dat heet winkansen spreiden..daniëlpunt schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:07:
Heb het maar snel veranderd.
Ik kan ook gewoon bij beiden een reservering maken. Een beetje m'n speelkansen verspreiden.
Het is trouwens opvallend stil rond al die problemen met drumstellen.. Iemand er nog iets over gehoord? Of was het dus toch gewoon de 1e lichting die problemen gaf??
Dinsdag besteld bij speedtronic en ik kan 'm zometeen gaan ophalennnndoh schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 01:49:
[...]
www.speedtronic.nl in leiden, 300 euro
heb er zelf precies een maand op moeten wachten, maar het kan zijn dat ze
een aantal hebben ingekocht
EN HET SPEELT GEWELDIG !!!!heb hem sinds zaterdag
voor guitar hero world tour zal een patch te downloaden zijn voor de drumrocker
Ja ik ben zo blij als 'n kind
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Convertertje midi -> usb eraan, en ik heb een heel goed drumstel voor Guitar Hero: WT, Rock Band I & II
Dat speelt pas geweldig
kosten zijn wel €1200, maar ach...
werkt dat dan?Timmy!!! schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:09:
Ik heb een mooi elektrisch drumstel staan die een midi out heeft.(Roland TD-3).
Convertertje midi -> usb eraan, en ik heb een heel goed drumstel voor Guitar Hero: WT, Rock Band I & II
Dat speelt pas geweldig
kosten zijn wel €1200, maar ach...
Lijkt me wel toch? Als ik naar het plaatje van die convertor kijk, zet die gewoon de toetsaanslagen van het drumstel om naar de bijbehorende knoppen van de controller. (Zo te zien heeft ie een PS3?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
en? hele nacht zonder slaap doorgedrumt?Damon schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:54:
[...]
Dinsdag besteld bij speedtronic en ik kan 'm zometeen gaan ophalen
Ja ik ben zo blij als 'n kind
Bij FRS, staat niet op de site maar ik heb ze gemaild. 169,95 dus incl 2 gitaren... (ps3)StephaN900 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:00:
Krijg je nog ergens gratis die basgitaar als je de super bundel reserveert?
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Helaas, ik moest gisteravond/vannacht werken, heb net daarvoor een paar nummertjes kunnen doen.
Wat een verademing zeg! Snelle Hi-Hat noten geven me nu geen kramp meer in mn hand, heerlijk!
Zeer degelijk drumstel, een aanrader voor een ieder die meer uit het drummen in deze games wil halen, en hij's met een module ook nog eens te gebruiken als echt electronisch drumstel.
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-