Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 00:02
Thrilled schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:29:
Hey allemaal.. ik ben sinds een week de bezitter van guitar hero world tour.. helemaal geweldig maar ik moet bekennen dat ik de nummers beu begin te raken die erbij zitten.. de helft is van voor mijn tijd, de andere nummers zijn totaal niet mijn smaak en heb zin in andere nummers.. in het spel zelf zag ik dat je ze kon downloaden maar hoe gaat dat in zijn werk? Waar moet ik daarvoor terecht? Ik neem aan dat je microsoft points ervoor nodig hebt, maar dat zie ik vanzelf wel..
Op xbox Live Marketplace kan je nummers downloaden. Dat kan in je xbox of vanaf de pc:
http://marketplace.xbox.c...e-1000-9115-d8024156081a/

Er is een aantal erg goede nummers uit inmiddels, maar dat is natuurlijk afhankelijk van smaak. Sommige nummers zijn gratis, maar de meeste nummers moet je voor betalen (wat niet zo gek is natuurlijk, en veel nummers zijn de ~1,50 zeker waard imho).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Thrilled schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:29:
Hey allemaal.. ik ben sinds een week de bezitter van guitar hero world tour.. helemaal geweldig maar ik moet bekennen dat ik de nummers beu begin te raken die erbij zitten.. de helft is van voor mijn tijd, de andere nummers zijn totaal niet mijn smaak en heb zin in andere nummers.. in het spel zelf zag ik dat je ze kon downloaden maar hoe gaat dat in zijn werk? Waar moet ik daarvoor terecht? Ik neem aan dat je microsoft points ervoor nodig hebt, maar dat zie ik vanzelf wel..
Het kan sowieso via de Xbox Live Marketplace.

Dit is een directe link die je naar GH:WT content brengt.

Hier kun je met behulp van MS Points nummers en setjes met nummers downloaden.

Oh, zie net dat Exar ook heeft geantwoord, die had ik even gemist :)
Nou ja, heb je ook de link naar de NL marketplace ;)

[ Voor 6% gewijzigd door philipnorth op 21-07-2009 18:38 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anoniem: 169507 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:19:
[...]

Ik heb hier nog een gloednieuwe (niet uitgepakt) simpel standaard liggen ivbm het perongeluk dubbel bestellen.

Er kunnen 2 gitaren op.

voor Wii/Ps 3:

[afbeelding]

Intresse? Mail me. :)
Waarschijnlijk ben je de standaard al kwijt, waar heb je deze besteld?

(en als je 'm nog hebt... O-) )

[ Voor 4% gewijzigd door Magic6399 op 23-07-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:34
Waarschijnlijk hier: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15195 .

14 euro inclusief verzendkosten. Alsnog duur voor zo'n stukje plastic als je het mij vraagt. :?

[ Voor 23% gewijzigd door DeOS op 24-07-2009 09:57 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Magic6399 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:42:
[...]

Hij is hem iig niet aan mij kwijt. Ik heb uiteindelijk deze gevonden: http://www.gitaarsnaren.c...s/61727956/Products/16600
Eergisteren binnen en is wel een degelijke standaard. Gitaar lijkt alleen net iets te klein, maar hij is er nog niet uitgevallen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 18:07
DeOS schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:54:
Waarschijnlijk hier: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15195 .

14 euro inclusief verzendkosten. Alsnog duur voor zo'n stukje plastic als je het mij vraagt. :?
voor dat bedrag haal je ook een normale standaard bij een muziekwinkel. En die zijn wel wat robuuster en zien er niet zo goedkoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Tokus schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:11:
[...]
voor dat bedrag haal je ook een normale standaard bij een muziekwinkel. En die zijn wel wat robuuster en zien er niet zo goedkoop uit.
Ja, maar daar passen weer geen 2 gitaren op hè ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Magic6399 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:42:
[...]

Ik heb hem nog:

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
U heeft een mailtje gekregen via MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Hebben er hier meer mensen problemen met het drumstel?
ik word er helemaal gek van, het draadje van mijn groene pad raakt telkens los als ik misschien 10 nummers heb gespeeld, heb hem al 4x opnieuw vastgesoldeerd plus daarbij nog een dot siliconenkit tegen de vibraties, maar niks helpt :(

Guitar hero is een prachtig spel maar de instrumenten zijn wel brak jammer genoeg, van de 3 gitaren die ik heb werkt er nog maar 1 goed, die met draad :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 29-07-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-06 14:15

Hoite

Goed verhaal

ben ik het mee eens, ik heb zelf geen ervaring met de drumset, maar van de 4 gitaren die ik nu heb doen 2 het nog goed, mn vrij nieuwe metallica gitaar en mn oude vertrouwde bedrade GH2 gitaar _/-\o_

ik ga na campzone maar eens bellen met activision over hoe dit te regelen is. misschien een beetje laat, maar ik kan t altijd proberen.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Topicstarter
Gisteren ook maar weer eens de gitaat uit het vet gehaald en weer een paar nummertjes mee zitten raggen. Waar ik een tijd geleden absoluut niet voorbij Hot For Teacher kwam is me dat gisteren eindelijk wel gelukt, wel met veel moeite, maar het is me gelukt. Een van de lekkerste nummers om mee te spelen vind ik Everlong van Foo Fighters, is ook niet heel erg moeilijk, maar oh zo lekker.

Daarna ook nog maar een paar nummers geprobeerd op Hard, en warempel, de eerste drie zijn me vrij makkelijk gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-06 14:24
ik ben heel benieuwd naar guitar hero 5.
zijn er al dingen bekent over de nieuwe instrumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij zijn er niet echt nieuwe instrumenten, enige wat ik begrepen heb is dat je band samenstelling compleet anders kan. Je kunt bijvoorbeeld meerdere lead guitars of meerdere drums gebruiken in een band. Om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-06 14:24
ja dat is zo in party mode (lijkt me erg tof gedaan helemaal als er iemand af gaat dat de ander gewoon rustig verder kan)
maar had ook begreepen dat de gitaaren en het drumstel vernieuwd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:31
Ik hoop dat ze met GH5 er nu misschien eens guitar controllers bij doen die je niet eerst helemaal moet smeren, dempen en moet afplakken (touch strip). Om nog maar te zwijgen over de ellende met de drum controllers natuurlijk ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zou wel mooi zijn ja, heb tot nu toe nog steeds niet de drum kit in huis. Had de GH:WT gitaar, maar die gaf me problemen met down strummen, dus gebruik ik de Rock Band gitaar die veel robuuster is, ook het drumstel van Rock Band however en die is niet fijn, wil dan ook echt wel een keer een andere drunkit, dus wie weet als er een nieuwe komt met GH5, is die wel beter. Bovendien vind ik 114 euro voor de guitar hero world tour drumkit wel erg veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92670

Ik heb die Midi Rocker LX gekocht voor mijn Roland TD-3. Werkt goed, maar gebruik hem amper. Iemand die hem wil overnemen?

Post dit in het vervolg op de plek waar het hoort (V&A, marktplaats, enz.). Hier hoort het niet thuis.

[ Voor 31% gewijzigd door PromoX op 07-08-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is het precies? kan je via dat ding je xbox/ps3 met een e-drum stel verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 07:24

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Anoniem: 92670 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:38:
Ik heb die Midi Rocker LX gekocht voor mijn Roland TD-3. Werkt goed, maar gebruik hem amper. Iemand die hem wil overnemen?
Als ik de TD-3 (KW?) erbij krijg :P

Midi Rocker is een module om je el.drums aan te sluiten op je console, zodat je op een echt el.drumstel Rockband/Guitar Hero kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je kan ook gewoon Midi out van je E-drum op de Midi-In van Guitar Hero drums aansluiten. :P geen extra module voor nodig.

http://blog.fredricksen.net/?p=37

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx voor die link :D Het enige dat wel lastig kan zijn dan is dat je niet altijd weet wat je aan moet slaan, groen kan bijvoorbeeld een tom zijn maar ook een crash, maarja kwestie van oefenen :)
Ik speel nu met ghwt/rb2 in training mode met de geluiden van me drum erbij, een stuk lastiger maar wel leuker als het goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je hebt van die leuk gekleurde tape bij de doe het zelf zaak :P tape je die om je pads heen :P je stelt zelf in wat groen is he.

Alleen bij rockband is dat wat lastiger idd ...

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 17:37

jefjef

learning by doing

al vanaf dec 2008 ben ik regelmatig bezig geweest om mijn gitaar om te ruilen/RMA aan te maken vanwege het niet goed functioneren van de strumbar. Krijg ik toch vorige maand 1 een keer via het het nl telefoonnummer een nl/be sprekend hd mdw aan de telefoon die mij wist te vertellen dat ze een nieuwe policy hebben betreffende omruiling. Na notering van gegevens heb ik vandaag een gitaar mogen ontvangen. Ik ben blij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik heb eindelijk het nut van hyperspeed gevonden. Voor degenen die het niet weten, hyperspeed zorgt ervoor dat de snelheid waarmee de noten op je afkomen nog verder versneld worden. Nu gaat het op expert natuurlijk al vrij snel, maar het voordeel is dat de noten bij snelle solo's uit elkaar gerekt worden, waardoor je een beetje overzicht krijgt van hoe de solo verloopt.

Bij mij heeft het een hoop geholpen, in combinatie met nog een kleine aanpassing aan de lag instellingen, kan ik nu eindelijk vrij goed de snelle hammer-ons en pull-offs in de solo's voltooien. Sommige nummers, zoals die van Ozzy gaan me nog steeds gewoonweg te snel, maar de solo's van Sweet Home Alabama kan ik nu eindelijk goed hebben en heb ik nu op ruim 5 sterren op expert met de 'gitaar'.

Hopelijk helpt deze informatie anderen die hier meelezen en posten? Officieel is het een cheat, maar uiteraard officieus niet en worden achievements/trophies ook niet uitgeschakeld als je deze cheat gebruikt.

Overigens wil Raining Blood uit Guitar Hero 3 ondanks hyperspeed nog steeds niet lukken. Het gaat vrijwel foutloos tot mosh 1 en dan is het ondanks star power over en uit. Nou ja, nog maar een beetje blijven oefenen, voor het eerst heb ik er wel vertrouwen in dat het me ooooooit wel eens gaat lukken :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 14:39

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ze zijn er inderdaad na 5 games achter gekomen bij Neversoft dat het geen cheat is en bij GH5 staat de optie Hyperspeed gewoon in bij de options :).
Speel zelf overigens met Hyperspeed op 4 op Expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hebben er mensen ervaring met het omruilen van een drumkit bij de mediamarkt? Sinds gisteren doet mijn rode pad het niet meer (de andere nog wel) en heb de GH:WT set 2 maanden geleden gekocht bij de mediamarkt. Ik kan het alleen omruilen als het nog binnen de 2 weken valt en ik de officiele verpakking nog heb. Zo'n grote doos ga ik niet 2 weken (of langer) bewaren dus die heb ik niet meer..de bon nog wel.. maar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
@Thrilled: Je kan volgens mij beter de drumpad zelf repareren. Schijnt helemaal niet moeilijk te zijn, zie ook het topic dat daar speciaal voor is, daar staan wel wat nuttige tips in:

GHWT: Diverse problemen met hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Heb sinds dit weekend GHWT gekocht ivm de lage prijs (65 incl gitaar) en het feit dat ik een extra gitaar wil voor Beatles Rock Band. Moet zeggen dat het een erg leuke game is. Plus, het heeft The Touch! The Touch!
Die zelfgemaakte nummers klinken echter vaak wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:57
Thrilled schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 09:02:
Hebben er mensen ervaring met het omruilen van een drumkit bij de mediamarkt? Sinds gisteren doet mijn rode pad het niet meer (de andere nog wel) en heb de GH:WT set 2 maanden geleden gekocht bij de mediamarkt. Ik kan het alleen omruilen als het nog binnen de 2 weken valt en ik de officiele verpakking nog heb. Zo'n grote doos ga ik niet 2 weken (of langer) bewaren dus die heb ik niet meer..de bon nog wel.. maar nu?
Ik zou hem zelf openschroeven en repareren. Ik heb het zelf al zeker een stuk of 3 keer moeten doen, en dat gaat op zich prima. Als je een nieuwe krijgt via de MM zit je binnen no-time weer met een kapot drumstel omdat die dingen zo slecht geproduceerd zijn. In 99% van de gevallen schiet namelijk een draadje los van de sensoren van de pads. Deze zitten met een minimale hoeveelheid soldeer vast met daarop nog een druppel siliconen. Ik heb het eerst proberen te repararen met ducttape, maar dat trilt op den duur ook los en de dunne draadjes schieten er gewoon onderuit. Daarna ben ik ook maar met de soldeerbout in de weer gegaan en deze keer kon ik een paar maanden flink raggen voordat hij weer losschoot.
Nu moet ik hem dus weer repareren en ik ga nu denk ik dat hele ding vol met soldeer smeren zodat ook een deel van de draad zelf (isolatiemateriaal) vast komt te zitten in het soldeer. Ik word er wel helemaal debiel van dat dat ding steeds kapot gaat.

Succes!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 18:20
Inmiddels mijn gitaar kunnen fixen met de "strummer repair kit" van http://www.guitarherorepair.com/.

Ik had wel wat problemen om de torx schroeven los te draaien. Ik had wel de goede torx schroevendraaier, maar ik kwam niet goed bij de schroef omdat mijn schroevendraaier iets te dik was (schroef zit iets van 1,5 cm verborgen/verzonken). Uiteindelijk de torx schroeven voorzichtig met een kleine platte schroeven draaier los gekregen.

Ik had geen tinzuiger, maar ik heb de tin (best een flinke klodder) goed kunnen verwijderen met een de-soldeerlint. Vervolgens de nieuwe detectoren vast solderen en alles weer in elkaar schroeven. Uiteindelijk iets van 20 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik heb inderdaad mijn drumkit kunnen repareren.. 1 van de draadjes was losgekomen.. siliconenkit weggepeuterd, draadje gewoon met plakband naast de soldeer op die rand geplakt en hij werkt beter dan ervoor.. super!

Maar ehm.. ik kan nu bijna alle nummers op hard/expert spelen, maar ik ga áltijd af op de vele bassdrums die je moet zien te trekken..(vooral bij metallica is het soms 1 grote zee aan streepjes) ik krijg kramp in mn benen van hier tot groningen en krijg het maar niet voor elkaar.. is er een dubbele bass-pedal of moet ik gewoon véél oefenen in het vaak intrappen van dat ding.. krijg het maar niet voor elkaar en vind het erg frustrerend... >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand hier die een goedkopere manier weet om aan de Drumkit van GHWT te komen dan de 114 euro van 12game.com? Ik vind 114 euro voor alleen dat drumstel echt achterlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een manier om een normale digitale drumkit op GH/RB aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 218701 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:18:
Iemand hier die een goedkopere manier weet om aan de Drumkit van GHWT te komen dan de 114 euro van 12game.com? Ik vind 114 euro voor alleen dat drumstel echt achterlijk veel.
Saturn groningen verkocht hem voor €100,- , of anders tweedehands zoeken .
Anoniem: 279033 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:36:
Is er een manier om een normale digitale drumkit op GH/RB aan te sluiten?
Dit kan in ieder geval door een midi kabel te hangen tussen de midi-in van het GH-drumstel en de line out van de normale digitale drumkit.

[ Voor 30% gewijzigd door DeOS op 31-08-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeOS schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:52:
[...]

Saturn groningen verkocht hem voor €100,- , of anders tweedehands zoeken .

[...]

Dit kan in ieder geval door een midi kabel te hangen tussen de midi-in van het GH-drumstel en de line out van de normale digitale drumkit.
Alvast bedankt. Dat klinkt makkelijk en eigenlijk gebruik je dus het GH-drumstel als brug. Weet je waar ik daar meer over kan lezen? Hoe ik bijvoorbeeld drumpads aan GH-drumpads kan koppelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Thrilled schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:07:
Ik heb inderdaad mijn drumkit kunnen repareren.. 1 van de draadjes was losgekomen.. siliconenkit weggepeuterd, draadje gewoon met plakband naast de soldeer op die rand geplakt en hij werkt beter dan ervoor.. super!

Maar ehm.. ik kan nu bijna alle nummers op hard/expert spelen, maar ik ga áltijd af op de vele bassdrums die je moet zien te trekken..(vooral bij metallica is het soms 1 grote zee aan streepjes) ik krijg kramp in mn benen van hier tot groningen en krijg het maar niet voor elkaar.. is er een dubbele bass-pedal of moet ik gewoon véél oefenen in het vaak intrappen van dat ding.. krijg het maar niet voor elkaar en vind het erg frustrerend... >.<
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 18:20
http://www.youtube.com/watch?v=b-_0pHpt26A

Je hebt er alleen een tweede pedaal voor nodig en een splitter (te krijgen bij de betere elektrozaak of online bestellen (http://cgi.ebay.co.uk/gui...ageNameZRSS:B:SRCH:UK:101)).

Pedaal is online te krijgen:
http://www.amazon.co.uk/g...=467198433&pf_rd_i=468294

Weet niet zeker of daar al een splitter bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 14:39

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Je weet dat Expert+ speciaal gemaakt is voor double bass? Als je geen 2e pedaal hebt zou ik het gewoon bij expert houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
dat weet ik nu dan ja :P 2e pedaal is al onderweg.. maar dan zijn er ook nog wel nummers op Expert die iets makkelijker zouden spelen met een 2e pedaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
zojuist 2e pedaal binnen gekregen via de post.. even een splittertje halen en we kunnen gaan rocken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Waar kan je überhaupt nog een drumstel halen voor de Wii zonder gelijk weer een gitaar er bij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:45
Heeft iemand toevallig nog die Drum Tuning Kit om de sensitivity af te stellen? Begin die stukjes tape zat te worden die steeds loskomen... Dan maar een kabel van 20 euro er tegenaan, maar de link bij RedOctane.com is dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
willy83 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:19:
Waar kan je überhaupt nog een drumstel halen voor de Wii zonder gelijk weer een gitaar er bij te kopen?
Google Pricewatch 3.0 is your best friend :)
Thrilled schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:54:
zojuist 2e pedaal binnen gekregen via de post.. even een splittertje halen en we kunnen gaan rocken :D
En hoe speelt het met een 2e pedaal?

[ Voor 24% gewijzigd door Magic6399 op 14-10-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Magic6399 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:33:

[...]

En hoe speelt het met een 2e pedaal?
Ik heb zelf een metal pedal, maar die reageert bijna niet.
Zwaar irritant dus... Moet iig hard stampen wil ik er iets uit krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Bedankt alleen daar heeft niemand hem op voorraad, heb hem nu maar bij amazon besteld, goedkoper als in NL, helaas maandag of dinsdag "pas" hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Ik heb het drumstel binnen, maar ik vraag mij nu af, hoe erg is dit voor de onderburen in een ouder appartement? We wonen op de bovenste verdieping dus hebben geen idee hoe erg de vloer de geluiden doorgeeft omdat er nooit iemand boven ons loopt.

(gelukkig over 1,5 maand in een nieuwbouw appartement :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lol ik kan je zeggen dat het redelijk door dreunt.
Mij drumset staat op zolder en daar zit geen betonnen, maar een houten vloer in.
In de woonkamer is het iig goed hoorbaar, maar voornamelijk de harde muziek gezien ik die open draai ivm de herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

een stukje (extra) vloerbedekking scheelde bij mij de helft aan herrie..
iets verhogen ook, maar dat hebben de meeste mensen er niet voor over, een apart drumverhoging.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Je hebt er toch ook speciale matten voor? Zelf drum ik alleen overdag en dan doe ik er nog wat dun en zachts onder. Daarnaast heb ik er van die drum silencers op gedaan, scheelt ook weer wat. Overigens heb ik die alleen voor Rock Band kits gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

van rock band kits weet ik niet, dit is wat ik zo snel kon vinden, aan professioneel spul:

http://www.sweetwater.com/store/detail/TDM10/ wel een beetje prijzig overigens.

edit:

ik kom net van de Linux-World expo af en daar was een klein Guitar Hero standje waar ze deze controller gebruikten.
helaas wat aan de dure kant maar helemaal van hout. maakt geen herrie, echt een hele verbetering t.o.v. de plastic meuk die er standaard bij zit.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/2403/png/17799.1.0.png

[ Voor 54% gewijzigd door Hoite op 04-11-2009 19:16 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305562

hoi, ik zit met een probleempje!
Ik heb 2 weken geleden een ps3 slim gekocht en ook het spel GH 5. Na wat gespeeld te hebben liep de ps3 al redelij vaak vast. Toch een aantal nummers gekocht op de online store voor GH. Uiteindelijk liep de ps3 zo vaak vast dat ik hem ingeruild heb. Was geen probleem, ik kreeg een nieuwe mee. Nu heb ik ook het spel GH world tour gekocht. Maar nu krijg ik voor geen meter voor elkaar om die nummers weer te downloaden. Er staat al een vinkje bij in de store. Ook heb ik de nummers niet opgeslagen op de 'kapotte' ps3. Is er nog een mogelijkheid om die betaalde en gedownloade nummers terug te krijgen of ze uberhaubt nog te kunnen downloaden??

alvast bedankt

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Anoniem: 305562 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:25:
Ik heb 2 weken geleden een ps3 slim gekocht en ook het spel GH 5. Na wat gespeeld te hebben liep de ps3 al redelij vaak vast. Toch een aantal nummers gekocht op de online store voor GH. Uiteindelijk liep de ps3 zo vaak vast dat ik hem ingeruild heb. Was geen probleem, ik kreeg een nieuwe mee. Nu heb ik ook het spel GH world tour gekocht. Maar nu krijg ik voor geen meter voor elkaar om die nummers weer te downloaden. Er staat al een vinkje bij in de store. Ook heb ik de nummers niet opgeslagen op de 'kapotte' ps3. Is er nog een mogelijkheid om die betaalde en gedownloade nummers terug te krijgen of ze uberhaubt nog te kunnen downloaden??

alvast bedankt
Misschien even in het PS3 topic vragen?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Exar
Anoniem: 305562 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:25:

alvast bedankt
De nummers die gereleased zijn sinds GH5 uit is zijn NIET compatible/bruikbaar met GH WT.
Alle DLC van GH WT (m.u.v. Jimmi Hendrix) is wel in GH5 te spelen.

Als je dus DLC van na WT hebt gekocht dan kan het kloppen dat die nummers niet in WT werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 15:21
Hoi allemaal,

ik heb een probleem met mijn pc/ps3 controller. Ik heb world tour met gitaar voor mijn pc gekocht en deze gitaar is ook bruikbaar op de ps3. Als ik deze aansluit hierop doet hij het in 1e instantie ook goed, omhoon, naar beneden, groen = ok, rood = back, etc. Nu heb ik gister guitar hero aerosmith gekocht voor de ps3 en ook daar in de menu doen alle toetsen het. Als ik echter een nummer wil spelen doet hij bijna niets meer, Als ik groen indruk doet hij oranje en met oranje doet hij rood. verder niets meer. Heeft 1 van jullie enig idee waardoor dit komt en hoe het op te lossen is?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie niet schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:06:
Hoi allemaal,

ik heb een probleem met mijn pc/ps3 controller. Ik heb world tour met gitaar voor mijn pc gekocht en deze gitaar is ook bruikbaar op de ps3. Als ik deze aansluit hierop doet hij het in 1e instantie ook goed, omhoon, naar beneden, groen = ok, rood = back, etc. Nu heb ik gister guitar hero aerosmith gekocht voor de ps3 en ook daar in de menu doen alle toetsen het. Als ik echter een nummer wil spelen doet hij bijna niets meer, Als ik groen indruk doet hij oranje en met oranje doet hij rood. verder niets meer. Heeft 1 van jullie enig idee waardoor dit komt en hoe het op te lossen is?

alvast bedankt
Had ook zelf zoiets met World Tour, die deed het in de menu's maar in de game niet. Dacht dat ik dat verhielp door opnieuw te synchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 15:21
dat heb ik ook al een aantal malen geprobeerd, maar helpt niets. Ook ff met rock band geprobeerd, maar daar kan ik alleen met een microfoon spelen en herkend hij niet dat het een gitaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Is het jullie misschien ook opgevallen dat de nummers van World Tour met GH5 slechter spelen dan in World Tour zelf? Ik heb de nummers die je kan importeren in GH5 nog eens op beide versies bespeeld en in World Tour gaat het gewoon een stuk beter. Het lijkt wel alsof er een soort van (variabele?) lag zit in GH5. Nou ben ik eens gaan googlen en het lijkt erop dat ik niet de enige ben.
Ik heb een tijd terug mijn lag gemeten met een Beatles Rock band gitaar en de waarden die eruit komen (audio: 0 ms en video 27 ms) werken prima in alle Guitar Hero's voor deel 5, maar in deel 5 speelt het gewoon niet lekker. Als ik dus eerst een nummer in GH5 speel en dan in World Tour, dan scoor ik in die laatste hoger. Uiteraard heb ik het ook in de andere volgorde geprobeerd, maar dan gaat het nog steeds lekkerder met World Tour.

Meer mensen met deze ervaring? Mijn situatie is dat ik het geluid op mijn analoge versterker heb aangesloten, vandaar de 0 ms audio lag en op een 42" Toshiba Regza TFT televisie speel.

Voorbeeld video:
http://www.youtube.com/watch?v=_ZWi0ZTgfMk

Overigens beperkt het probleem zich mogelijk niet alleen met de geimporteerde nummers, maar die ken ik het beste en valt het me gewoon het meeste bij op. De video lag terug zetten naar 0 maakte het ietsjes beter, maar het voelt nog steeds niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:43
Ik heb nog een vraagje over world tour en aerosmith.

Hoe activeer ik nu de star power :?

Ik meende dat dat vroeger kon met de select button.

De eerste keer als ik de melding krijg "star power ready" gaat het vanzelf, en daarna krijg ik in de gehele song star power niet geactiveerd :?

Ik heb een XBOX360 en een aerosmith gitaar.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:57
Grolsch schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:08:

De eerste keer als ik de melding krijg "star power ready" gaat het vanzelf, en daarna krijg ik in de gehele song star power niet geactiveerd :?

de hals van de gitaar omhoog bewegen

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Grolsch schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:08:

Als je starpower vanzelf geactiveerd wordt, dan houd je de gitaar te schuin. Probeer de gitaar maar eens horizontaal te houden, dan zal starpower niet vanzelf activeren.
Vooral de GH3/GHA gitaren zijn hier gevoelig voor. De WT/GH5 en BH gitaren zijn hier veel minder gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 12:33
Ik heb op dit moment alleen de GH2 gitaar voor de PS2 en wil een extra gitaar kopen. Welke is dan aan te raden? Zie er op Ebay wat staan maar heb geen idee hoe de kwaliteit daar van is. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Weet iemand hier waar je cymbalen (heb RB drums) los kan kopen? Kan ze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 19:55

waztone

de enige echte

idd, dat zou ik ook willen weten.
Een vriend van mij heeft een xbox 360 met gh:wt, maar zijn gele cymbal vertoonde al wat vaker kuren, maar nu is hij echt stuk. Heeft em ook al zelf opengemaakt, zit ook geen garantie meer op.
Iemand enig idee waar je die cymbals los kan kopen? De rest doet het namelijk wel goed.

All is fair in God of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Misschien moet je even een paar webshops aanschrijven? Misschien kunnen die je wel helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
Even een vraagje m.b.t. guitar hero 5 op de wii, over het importeren van songs vanaf de DS.
(ik kon geen speciaal GH5 topic vinden).

Nu kan je je DS linken met dit spel, om zo samen te spelen.
Dit werkt prima.

Nu las ik ergens dat je dus ook de tracks (Songs) die in GH op de DS zitten, kan importeren en op je Wii kan spelen. Dit zou via de music store kunnen, maar ik krijg het niet voor mekaar. Iemand die dit wel is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Even dit topic nieuw leven in blazen.
Ik heb afgelopen week m'n GuitarHero instrumentenpakket opgehaald (incl GH5 en GHWT).
Nu zag ik de twee Midi poorten al, en ik lees hier van mensen die een electronisch drumstel hebben aangesloten op de Midi-In om zo met een realistischer drumstel te spelen.

Nu is de andere poort dus een Midi Out. Kan die zondermeer aan een computer aangesloten worden (mits je nog een DB15 midi/gameport hebt, zoals ik)?
En kan je het dan gebruiken met midi enabled software, b.v. Psycle?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste