Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:46

Chrisjuh_15

Facta non verba

Oké leuk om te horen dan ;-) Het niveau van de nummers is zeker wel hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het niveau is idd pittig ! Er zit geen vast ritme in de nummers en daar heb ik steeds problemen mee.
Ene keer moet je tegelijk met met je stokjes en voeten een ritme doen en 20 secs later is het weer precies ongelijk. Moet wel zeggen dat het onwijs kicke is om iets op expert uit te spelen ook al heb je maar 4 sterren.

kijk maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=5m2u128Oaj8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ten eerste: Leuk nummer :+

Ten tweede: Dit ziet er heel pittig uit ja! :o :9~ Hiervoor gaat de disc met GH Metallica de komende maanden niet mijn Xbox uit :P Oohh ik kan zo hard niet wachten tot volgende week vrijdag wanneer mijn drumstel binnen komt _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Afbeeldingslocatie: http://i601.photobucket.com/albums/tt92/mafste/th_pwned.jpg

Soms kan je lachen O-)
Had niet eens een FC.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkeR op 17-04-2009 20:52 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:16
Exar schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:04:
[...]

Alle GWT spelers genaaid? Nou ik ben niet 'genaaid', maargoed ik heb een xbox360... snap eigenlijk niet waarom het bij Sony zoveel moeilijker moet zijn... 8)7
Maar anyway, ik dacht dat ze er wel aan zouden werken iedereen gewoon z'n nummers te laten krijgen? Dat had ik dacht ik op het GH forum gelezen.
Kan geen topic meer vinden over de EU gratis nummers voor de PS3, dus volgens mij wordt er niets meer aan gedaan.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Is er ook maar enige manier om Guitar Hero/Rock Band drums op PC te doen zolang die ene PC versie nog niet uit is? Ik heb wel allemaal dingen gelezen over het aansluiten van het drumstel op midi dat je het dan als volwaardig elektrisch drumstel te gebruiken, maar ik vroeg me af of er soms ook een FoF achtig iets is voor PC?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Ja!

Het is een mod op Frets on Fire, genaamd Alarian, gewoon ff googelen.
Zijn ook drumtracks voor te vinden, drumstel aansluiten, knopjes toewijzen en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een idee waar de volledige bundel van GH:WT leverbaar is? Ik zie veel winkels met een levertijd varieerend van 2 tot 4 weken :? .

edit: zie net dat deze op voorraad is bij consoleshop.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vrijdag komt dichter en dichter bij:D

Sorry kon het niet laten(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mooie Power Unlimited aanbieding:

Gitaar+ GH Metallica (op Wii, PS3 of Xbox360) + 12 nummers van de PU voor €90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:31:
Vrijdag komt dichter en dichter bij:D

Sorry kon het niet laten(A)
Zo, het is vrijdag.. En nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nu is het nog maar één maand wachten tot GH: Metallica officieel in Nederland uitkomt ^^

Zijn er eigenlijk meer mensen die het spel hebben geïmporteerd? Het is zo stil hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ken. schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:05:
[...]

Zo, het is vrijdag.. En nu :?
Is het drumstel in mijn bezit ;-) Aangezien ik over een uurtje ga werken, ga ik hem vanavond uitgebreid testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Floris-K schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:32:
Zijn er eigenlijk meer mensen die het spel hebben geïmporteerd? Het is zo stil hier...
Dit topic gaat dan ook over World Tour, niet over Metallica.... :P

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wie maakt er even een GH:Metallica topic ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ben er mee bezig ;-)
EDIT: hij is er hoor: het GH Metallica topic!
Check hem hier!

[ Voor 75% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 24-04-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mogelijkheid om het drumstel tweedehands op de kop te tikken voor een redelijk prijsje. Alleen, met al de slechte verhalen over de kwaliteit ben ik een beetje huiverig. De persoon waarvan ik het kan overnemen heeft geen bon meer, dus vroeg ik me af, kan je ook zonder bon bij RedOctane je garantie claimen? Op de site kan ik niet een RMA formulier doorlopen omdat Nederland er niet tussen staat, dus kan ik ook niet zien wat voor gegevens ze van je zouden willen. Of heb je alleen een serial nodig van je drumstel?

Ook kan ik op de Warranty Replacement niet meer een MIDI kabel aanvragen, of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee dagen geleden guitar hero op mijn ps3 gespeeld, alles werkt perfect, maar op de gitaar zaten krassen dus deze heb ik omgeruild voor een nieuwe gitaar. Maar nu ziet het spel mijn gitaar als controller nummer 2 en mijn joystick als controller 1 (dus als mic).

Ik kan nergens vinden hoe ik het kan resetten? Zodat deze gitaar dus gitaar nummer 1 wordt en niet 2.
Iemand een idee hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

NN@: Heb geen Ps3, maar een xbox. Bij de xbox moet je de controller gewoon uit laten en dan meldt hij de gitaar als 1e aan. Ps3 zal alleen weer anders werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Je kan bij een PS3 toch gewoon op de PS-knop drukken en dan in het instellingen menu kiezen aan welk nummertje hem wilt toewijzen? Iets bij accessoires.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx! het werkte inderdaad op beide manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Omdat ik de volledige set nieuwe nog steeds de duur vind ben ik een beetje op zoek naar een tweedehands set. Als er bij eentje ga kijken, waar moet ik dan op letten? Zijn er bepaalde zaken bij de instrumenten die snel stuk gaan? Bij Rockband waren er nogal wat problemen begreep ik.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op scheveningen guitar hero gespeeld. Ik stond te kijken van de kwaliteit van het gitaartje, niet verwondelijk aangezien zo'n ding wat vaker gebruikt word, maar toch.
Het was een zware metalen gitaar, de knoppen hadden meer weerstand wanneer je ze indrukte, maar voelde wel vloeiend aan. En de strum bar, geluidloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 08:53:
Ik heb op scheveningen guitar hero gespeeld. Ik stond te kijken van de kwaliteit van het gitaartje, niet verwondelijk aangezien zo'n ding wat vaker gebruikt word, maar toch.
Het was een zware metalen gitaar, de knoppen hadden meer weerstand wanneer je ze indrukte, maar voelde wel vloeiend aan. En de strum bar, geluidloos!
ik heb er zaterdag ook mee staan te spelen maar kan me niet herinneren dat de gitaren van metaal waren hoor.. hooguit wat dikker plastic :P ze voelde wel zwaarder aan en wat robuuster.
best wel grappig zo een kast werd overigens nog uitgedaagd ook in scheveningen ;) even later zei de jongen "ik heb niet echt mn dag vandaag" :P
geluids kwaliteit is dan wel weer wat minder van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! Heb sinds een week ook de drums in huis en ik moet zeggen dat die mijn spelbeleving weer wat heeft doen opleven. Speel het nu bijna iedere dag weer!

Ook online, wat ik voorheen eigenlijk weinig deed. Band quickplay is gewoon heel leuk, ook al wordt je soms met ietwat rare mensen opgescheept... (ik heb een beetje een hekel gekregen aan die lui die anderen proberen te irriteren door in de microfoon te schreeuwen).

Heb natuurlijk wel het drumpedaal weggesmeten en vervangen door mijn eigen Iron Cobra twinpedaal :) speelt veel fijner en is bij een aantal nummers niet weg te denken. (Als trigger gebruik ik de KD8 van mijn Roland kit)

Verder probeer ik gewoon een beetje achievements te halen, maar de band achievements zijn nogal moeilijk. Je komt gewoon bijna nooit terecht in een groep die samen wil werken aan een nummer. (allemaal tegelijk star power als iedereen een 4x multiplier heeft, zie dat maar eens zonder teamwork voor elkaar te krijgen)

Dus misschien dat ik hier wat lui kan vinden die redelijk vaak online zijn en ook willen werken aan het halen van een paar achievements? Mijn gamertag is Droid1618, voeg me maar toe als je zin hebt om te jammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Er staat weer een gratis trackpack op Marketplace. 3 metalnummers. Niet echt mijn stijl, maargoed, je bent Nederlander of je bent het niet.

@ hierboven: ik wil wel een keertje mee bassen- of gitaar spelen. Mijn niveau zit ergens tussen hard en expert in. GT: Kikuichimonji87.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik kan wel Guitar/Bass. Zo dat zijn er al 3, nu nog iemand vinden die wil zingen :)

edit: is het niet mogelijk om met z'n 2en online te spelen? Dus guitar en drums samen.
heb je geen headset kirm? Ik snap btw niet hoe je die noten aan ziet komen, staat je hyperspeed niet te hoog? En het beste is misschien als jij je star power als eerste activeert. De gitaar en bass zijn snel genoeg om bij te springen, andersom is lastiger. Zonder fouten te maken iig.

[ Voor 81% gewijzigd door Marrruuuk op 08-05-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Met 2 man kan volgens mij ook gewoon. Ik heb vaak genoeg een lobby met maar 2 personen gehad, en op een gegeven moment begint ie gewoon. Je zult het dus ook wel zelf kunnen instellen.

Voor de meeste achievements (allemaal star power/8x multiplier, de 100% achievements en de "scoor zoveel punten op een nummer" achievements) moet je echter 4 man in je band hebben. Wel grappig, ik had de score voor Schism met een vriend van me gehaald op bas en gitaar, maar dus geen achievement. Beetje lullig, zeker omdat er nooit iemand wil zingen.

Wil je ze heel makkelijk halen, zorg er dan voor dat je zingt op beginner. Zet wat muziek aan, leg je microfoon ernaast en haal achievements binnen. Er vanuitgaande dat je een fatsoenlijke band hebt is dat meestal niet zo'n probleem.

[ Voor 19% gewijzigd door ElBarto op 08-05-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat waren weer een paar mooie nummers :) Beetje jammer dat ik hot for teacher op het laatst verknalde... ik zat aan het begin op de snare te rammen terwijl ik op de blauwe tom hoorde te slaan :S

@Marrruuuk
Ik had mijn headset aanstaan, maar ik kon jou niet horen. Heb zelfs een paar keer aan je gevraagd of jij je headset aan wilde sluiten. Raar...
En wat de noten betreft... zodra je op expert drums speelt gaat het zo snel(ik heb geen hyperspeed aanstaan) dat je veel stukken gewoon uit je hoofd moet leren. Voornamelijk drum fills kan je bijna onmogelijk spelen "op zicht". Die moet je gewoon leren in practise mode op een langzamere snelheid. Maar dat geldt ook voor gitaarsolo's of niet?

@Elbarto
Jij deed ook mee toch? Maar dat was niet de account die je noemde in je bericht hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Lol die Elbarto die met ons meedeed kwam uit Italië, ik heb met hem gepraat :D ow en wat dat hyperspeed betreft, was mijn fout, hij staat hier voor de drums op 4 dus het leek net alsof jij daar ook mee speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Haha nee, ik heb niet meegedaan. Ik zit ook bij mijn ouders dus geen Xbox bij de hand. Mochten jullie volgende week nog een potje willen doen dan houdt ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Voor de mensen die zoeken:

Ik zag gisteren bij MM Alexander losse drumkits voor 100€
Iig voor xbox en WII.

Verder ook aardig wat volledige sets die ze daar nog hadden, prijs geen idee.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Laatst online: 11-03 10:05
Ik heb problemen met mijn gitaar, mijn strumbar doet het alleen als ik hem naar boven strum een gewone downstrum pakt hij heel vaak niet (soms wel), dit is dus best wel irritant.
Nu zat ik te kijken en zag iig dat de hals open kan die heb i kgecontroleerd maar lijkt me in orde. Het zal ook meer in de 'body' zitten van de gitaar maar ik heb geen idee hoe ik deze open krijg want wat ik zo snel kon zien zitten er geen schroeven. Iemand een idee?

Ik heb het bonnetje niet meer anders kon ik er mee terug naar de winkel nu lijkt me niet.

op de playstation 3 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Op de achterkant zit er naast het batterijklepje een ontgrendel knopje. Daarmee komt de faceplate los. (meestal wel wat geweld voor nodig) Daar zitten 11 grote Torx schoeven en 4 kleintjes. 1 Daarvan zit achter een warranty sticker, maar dat had je toch al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Laatst online: 11-03 10:05
Marrruuuk schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:32:
Op de achterkant zit er naast het batterijklepje een ontgrendel knopje. Daarmee komt de faceplate los. (meestal wel wat geweld voor nodig) Daar zitten 11 grote Torx schoeven en 4 kleintjes. 1 Daarvan zit achter een warranty sticker, maar dat had je toch al niet meer.
Ok bedankt had idd dat knopje gezien vroeg me al af waar die voor was, maar dan ga ik straks eens aan de slag want in de hals zag het er allemaal nog prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
GH4 is echt makkelijker dan GH3, valt jullie dat niet op? Hard is echt ontzettend gemakkelijk vergeleken met de hard van GH3, of ben ik tijdens het verwisselen van mijn schijfjes ineens ontzettend goed geworden :P

Heb het nu over de gewone lead gitaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Oh absoluut mee eens! Ik heb pas een paar weken terug eindelijk GH3 op hard uitgespeeld, terwijl me dat met World Tour al vrij snel na de aanschaf was gelukt vele maanden terug. Als ik een rijtje moet maken van moeilijk naar makkelijk dan kom een beetje uit op:
  • Guitar Hero 3
  • Guitar Hero World Tour
  • Guitar Hero 2
  • Guitar Hero Aerosmith
Ik kijk dan vooral hoe moeilijk het is om hem op expert uit te spelen met de lead gitaar. Waar ik Metallica neer moet zetten, weet ik nog niet zeker, maar ik denk op plek 2.

Niet dat je om die lijst vroeg, maar ben eigenlijk wel benieuwd of jullie het hiermee eens zijn.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Vraagje voor de mensen die m hebben (met name op de Wii):

Voor iemand die m nog nooit gespeeld heeft, welke raad je aan?
World Tour of III (LoR)?
Qua nummers zou ik aan de ene kant voor de Metallica versie gaan, maar aangezien ik ook plannen heb voor een xbox360 zou ik aan de ene kant eerder daar dan (als het spel bevalt enzo) meer in willen investeren. Dus ook gezien DLC enzo. Dus misschien juist een goed plan om III te kopen voor de Wii om zo te zien of het bevalt en dan uiteindelijk op 360 Metallica en WT halen?

Ok, op basis van hier boven is WT wel makkelijker...maar of dat beter is om erachter te komen of het mijn soort spel is?

[ Voor 10% gewijzigd door philipnorth op 23-05-2009 09:59 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

als je wilt ontdekken of het jou soort spel is zou ik voor world tour gaan, ook al is hij wat aan de gemakkelijke kant, er zit veel meer variatie in de nummers.
als je toch later een xbox wilt aanschaffen.. wacht dan nog even met je aankoop van guitar hero.
ik vind persoonlijk guitar hero veel beter spelen op de xbox dan op de wii. eigenlijk geen idee waarom, het voelde toch anders. +dat het er op de xbox beter uitziet en meer extra's heeft.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Drumpad problemen :(
Zelfs met het kabeltje via de computer afstellen helpt niet.
Rood moet je nu echt keihard slaan, anders reageert hij niet.
Dat wordt opsturen dan maar ;(

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Mud.Starrr schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:34:
Drumpad problemen :(
Zelfs met het kabeltje via de computer afstellen helpt niet.
Rood moet je nu echt keihard slaan, anders reageert hij niet.
Dat wordt opsturen dan maar ;(
Ik zou hem gewoon zelf repareren. In 99% van de gevallen is er een kabeltje van de sensor losgeraakt waardoor een pad het niet meer doet (vaak de rooie, sla je het meeste op).

Heb het zelf al een keer of 5 moeten fixen. Gewoon openschroeven dat ding en als je het in 1 keer goed wil doen, een soldeerbout bij de hand houden. Je ziet aan de binnenkant op elke sensor 2 witte klodders zitten. Dit is een soort lijm die je eraf moet krabben (met een schroevendraaier ofzo). Daaronder zit een stukje soldeer. Deze maak je heet, en je doet het kabeltje erin. Laten drogen/afkoelen en hij zit weer vast. Om het helemaal af te maken, even met een lijmpistool een klodder lijm erop smeren. Sindsdien zelf geen problemen meer gehad.

Probleem met opsturen is ten eerste dat het een eeuw duurt en ten tweede dat het ook bij je nieuwe set weer gaat gebeuren...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
En de cymbals kan je makkelijk fiksen door het stuk plastic wat eronder zit af te schroeven, een stuk plastic oid ertussen te doen, en weer vast te schroeven. Werkt hier perfect! (Iets te zelfs, soms slaat de kit een cymbal aan als ik iets anders raak!)
Filmpie: (dit is met tape, je kan dus ook een stuk plastic/karton doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Samopsa schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:21:
En de cymbals kan je makkelijk fiksen door het stuk plastic wat eronder zit af te schroeven, een stuk plastic oid ertussen te doen, en weer vast te schroeven. Werkt hier perfect! (Iets te zelfs, soms slaat de kit een cymbal aan als ik iets anders raak!)
Filmpie: (dit is met tape, je kan dus ook een stuk plastic/karton doen)
[video]
Tja dat is alleen om ze gevoeliger te maken.
Dat kan prima met de Tuning kit van GH zelf, en dat is gewoon software matig.
Ook dan kun je hem zo instellen dat als je iets anders aanslaat hij ook automatisch meegaat :+

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik heb tijdje terug ook problemen gehad met een cymbal. Na het softwarematig afstellen van de gele cymbal met de tuningkabel heb ik die platotape (schilderstape) fix ook geprobeerd. De eerste keer ging het 2 weken goed. Daarna toch maar een nieuwe besteld cymbal via de RedOctane RMA. Toch nog eens eraan zitten prutsen. Ging toen een week goed. Na de 3de fix leek ik hem gesloopt te hebben en wilde niks meer werken hoe ik het plakband ook plakte. Alleen als je bijna je stokken kapot sloeg wilde die nog reageren. Toen heb ik nog iets van 2/3 weken moeten wachten op nieuwe gele cymbal. Tijdelijk de gele en oranje cymbal omgewisseld (omdat je geel meestal vaker gebruikt dan oranje), maar das ook niet prettig.

Inmiddels na 3 maanden intensief gebruik geen problemen meer gehad *klopt af*

Kortom mijn ervaring: Beter direct een nieuwe cymbal bestellen als je nog in de garantieperiode zit en de tapeoplossing als tijdelijke maatregel zien

[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 25-05-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Maranello schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:57:
Ik heb tijdje terug ook problemen gehad met een cymbal. Na het softwarematig afstellen van de gele cymbal met de tuningkabel heb ik die platotape (schilderstape) fix ook geprobeerd. De eerste keer ging het 2 weken goed. Daarna toch maar een nieuwe besteld cymbal via de RedOctane RMA. Toch nog eens eraan zitten prutsen. Ging toen een week goed. Na de 3de fix leek ik hem gesloopt te hebben en wilde niks meer werken hoe ik het plakband ook plakte. Alleen als je bijna je stokken kapot sloeg wilde die nog reageren. Toen heb ik nog iets van 2/3 weken moeten wachten op nieuwe gele cymbal. Tijdelijk de gele en oranje cymbal omgewisseld (omdat je geel meestal vaker gebruikt dan oranje), maar das ook niet prettig.

Inmiddels na 3 maanden intensief gebruik geen problemen meer gehad *klopt af*

Kortom mijn ervaring: Beter direct een nieuwe cymbal bestellen als je nog in de garantieperiode zit en de tapeoplossing als tijdelijke maatregel zien
Dit hoeft niet zo te zijn. In jou geval kan het ook zijn dat de sensor zelf stuk was. Dan helpt een stukje tape inderdaad niet :+

Een cymbal is ook wat makkelijker te vervangen dan een drumpad (bv de rooie). Die kan je namelijk niet eruit halen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesku00
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11-2024
Hallo,

Heeft er iemand een Philips 37-pfl9632 met dit een van de guitar hero spellen?

Ik kan de audio en video lag settings niet correct zetten. Ik weet dat deze televisies veel input lag hebben en dat er gezegd wordt dat het niet mogelijk timing gerelateerde games te kunnen spelen op deze televisies (http://vinzzz.nl/problemen-42pfl9632D10/), kom ik met bepaalde instellingen toch aardig in de buurt van bespeelbaarheid; audio: 80ms - video 34ms. Maar helaas is dat het net niet. Ik heb vaak gekalibreerd en er komen vaak verschillende resultaten uit de kalibratie met als gevolg weer slechte settings.

Is er iemand met deze reeks televisies van Philips die de juiste instelling heeft gevonden voor de guitar hero games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Heb sinds deze week de complete band pack van GH:WT voor de Wii. Had al GH3 met gitaar. Ik merk nu dat de strumbar van de nieuwe controller niet zo 'strak' speelt als de oude gitaar van 3. Vooral in de middenpositie/rustpositie voelt de nieuwe strumbar wat 'goedkoop' en onnauwkeurig aan. De gitaar speelt echter wel gewoon goed. Kan iemand die ook beide gitaren heeft dit bevestigen of horen beide strumbars gewoon identiek aan te voelen?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:50
Adagio schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 17:42:
Heb sinds deze week de complete band pack van GH:WT voor de Wii. Had al GH3 met gitaar. Ik merk nu dat de strumbar van de nieuwe controller niet zo 'strak' speelt als de oude gitaar van 3. Vooral in de middenpositie/rustpositie voelt de nieuwe strumbar wat 'goedkoop' en onnauwkeurig aan. De gitaar speelt echter wel gewoon goed. Kan iemand die ook beide gitaren heeft dit bevestigen of horen beide strumbars gewoon identiek aan te voelen?
Begin van de maand ook de bundel gekocht, en had direct problemen met de gitaar die zelf ging strummen en onnauwkerig was, de strumbar voelde ook niet echt zoals de GH3 gitaar. Direct volgende dag geruilt bij nedgame en ze hadden al heel veel mensen aan de balie gehad die het zelfde probleem hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dat vanzelf strummen ligt alleen mijn inziens niet aan de strumbar, maar aan de touchstrip. Die is een beetje overgevoelig bij sommige series gitaren. Bij mijn World Tour gitaar had ik daar ook last van, toen ik tijdens het spelen in de opties menu de touch strip uit zette, waren die problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
gelukkig komt guitar hero 5 ook gewoon voor de ps2 (bron: persbericht op activision.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kesku00 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:45:
Hallo,

Heeft er iemand een Philips 37-pfl9632 met dit een van de guitar hero spellen?

Ik kan de audio en video lag settings niet correct zetten. Ik weet dat deze televisies veel input lag hebben en dat er gezegd wordt dat het niet mogelijk timing gerelateerde games te kunnen spelen op deze televisies (http://vinzzz.nl/problemen-42pfl9632D10/), kom ik met bepaalde instellingen toch aardig in de buurt van bespeelbaarheid; audio: 80ms - video 34ms. Maar helaas is dat het net niet. Ik heb vaak gekalibreerd en er komen vaak verschillende resultaten uit de kalibratie met als gevolg weer slechte settings.

Is er iemand met deze reeks televisies van Philips die de juiste instelling heeft gevonden voor de guitar hero games?
Ik heb ook deze tv (of heb ik nou de 9703 8)7 ), maar dan een maatje groter. Ik zit ook al een tijdje met de lag te klooien. Ik heb hem nu voor guitar hero als voor rock band 2 op audio 140 staan en video 0 en dit is goed te spelen.
Een maat van me heeft een andere tv en die moet bij mij altijd wennen aan de timing en ik bij hem, dus misschien dat het niet optimaal is, maar ik kan er nummers mee FCen op expert :+

Ook ik heb trouwens mijn drumstel voor de 3e keer omgeruild. Bij mij komt er de hele tijd onder de rode pad een soort van luchtbel te zetten, waardoor hij op een gegeven moment niet meer reageert. Ik blijf er gewoon mee terug gaan naar de Saturn en krijg gewoon elke keer weer een nieuw drumstel mee zonder vragen. Heb laatst wel een keer gevraagd hoe lang ik er garantie op had en dat was een jaar. Ik heb dus nog meer als een half jaar te gaan :P

Ook heb ik soms problemen met de cymbals dat ze ineens veel gevoeliger of ongevoeliger zijn geworden, terwijl ik niks veranderd heb. Gelukkig heb ik thuis nog 2 gele en 2 extra cymbals liggen die thuisgestuurd heb gekregen via de RMA... Zodra ik die erop zet en dan later weer terug ga naar de originele (die extra cymbals zijn ook niet helemaal lekker) dan doen ze het ineens weer goed.

Samengevat: Ik heb al vaak zitten vloeken op de drumstel dat iets weet niet werkt of hij de verbinding ineens weer 2 seconden kwijt is met mij PS3. Vandaar dat ik de laatste tijd ook wat meer aan het gitaren ben...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Philips TVs moet je wel Natural Motion uitzetten, want dat veroorzaakt de meeste vertraging. Dat staat ook ergens in the TV handleiding als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:13
Ik zie in dit topic op 17 april voor het laatst iets genoemd over die 5 gratis tracks wat mis was gelopen omdat EU inwoners US codes gekregen hadden... deze week een mail in antwoord op de PM die ik op het forum van GH gepost had... de 5 codes alsnog gekregen!
Het heeft dus meer dan een half jaar geduurd, maar ze zijn er dus toch mee bezig gebleven. Slordig dat ze zo blunderen maar netjes dat ze het wel afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

[PS3 vraagje] Nu komt straks the Beatles uit en deze wil ik eigelijk toch wel kopen. Kan ik mijn gitaar van GHWT hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 07:38
Ja, hoogstwaarschijnlijk wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb nu sinds een aantal dagen ook Guitar Hero World Tour op de ps3. Nou wou ik online gaan vandaag maar me ps3 kon geen andere mensen vinden om mee te spelen. Het lijkt mij toch dat het online nog vrij druk is? Of is dit al erg afgenomen? zijn er misschien nog poorten die ik moet openen?

Waarschijnlijk komt ook aan het einde van dit jaar Guitar Hero: World Tour voor de pc uit. Is er al bekend of de instrumenten van de ps3 versie compatibel zijn met de PC versie? Het lijkt mij wel aangezien het usb is.

[ Voor 29% gewijzigd door Mastasidaz op 23-06-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
Vandaag bij de Media Markt tussen 21:00 en 24:00 uur, Guitar Hero World Tour voor 122,- Euro:
http://www.mediamarkt.nl/specials/langstedag/

Heb de game nog niet, maar begint toch wel te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
WouterHelm schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:34:
Vandaag bij de Media Markt tussen 21:00 en 24:00 uur, Guitar Hero World Tour voor 122,- Euro:

Zo! Dat is echt een geweldige aanbieding zeg! Jammer dat ik de hele set al heb, want dit is echt goedkoop!
Bedankt trouwens voor de tip want er zijn vanavond nog wel meer dingen in de aanbieding. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exar op 26-06-2009 16:08 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou het echt storm lopen vanavond op die packs ?
Vrees van wel, maar ik ga het toch maar proberen denk ik.
Wish me luck (voor zover nodig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:05
WouterHelm schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:34:

Hee, bedankt voor de tip! Ik wilde net dit weekend bij iemand deze set voor de PS3 gaan ophalen voor 140 euro. Toch maar even afgebeld. :)

Het was niet eens zo heel druk, omdat er geen tv-reclame gemaakt werd. Ik was om kwart over acht in de MM in Eindhoven. Om half negen werden de sets uit het magazijn gereden. Meteen eentje in beslag genomen, maar om kwart over negen stonden de pallets nog steeds halfvol.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dus achteraf had je best kunnen uitslapen ;)

Overigens krijg ik het maar niet voor elkaar om met World Tour net zo lekker de hammer-on's en pull-off's te spelen als met Guitar Hero 3. Vaak gaat het al na een paar noten fout, terwijl ik met deel 3 en Aerosmith soms hele stukken achterelkaar kan spelen zonder bij te hoeven strummen. Ik kan er gewoon niet achter komen wat het nou is. Eerst dacht ik dat het misschien een audio lag issue was, maar ik heb nu beide spellen op een oude CRT gespeeld en zit nog steeds met dat gevoelsmatige verschil. Heeft iemand nog tips of ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij MM ArenA was het weldegelijk druk.
Was gelukkig op tijd toen de pallets werden geplaatst (althans, zo leek het toen ik aan kwam lopen ?)
Je zag door de hele winkel allemaal mensen met GH dozen sjouwen, wachtend tot het 2100u was :P
Merendeel van de mensen had echter een Wii in hun handen.

Heb uiteindelijk toch wel een half uur in de rij gestaan bij de kassa denk ik, maar goed.. Goeie deal dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:05
budi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:25:

Overigens krijg ik het maar niet voor elkaar om met World Tour net zo lekker de hammer-on's en pull-off's te spelen als met Guitar Hero 3. Vaak gaat het al na een paar noten fout, terwijl ik met deel 3 en Aerosmith soms hele stukken achterelkaar kan spelen zonder bij te hoeven strummen. Ik kan er gewoon niet achter komen wat het nou is. Eerst dacht ik dat het misschien een audio lag issue was, maar ik heb nu beide spellen op een oude CRT gespeeld en zit nog steeds met dat gevoelsmatige verschil. Heeft iemand nog tips of ideeen?
Ja, uitslapen, tot 7 uur 's avonds. 8)7

Wat ik heb gemerkt is dat je bij GT:WT de ho's en po's wel getimed moet aanslaan op je fretbuttons. Dus hem ingedrukt hebben op het moment dat de noot komt is niet voldoende.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dat was volgens mij al veranderd in Aerosmith, was voor mij ook behoorlijk wennen iig.

Maar vind Gitaar een stuk minder uitdagend dan GH:3. GH:3 was voor mij de 1e dus ontzettend lang over gedaan om het onder de knie te krijgen. Vooral Medium >> Hard .. maar GH:WT in 1 keer op hard uitgespeeld zonder nummers over te doen.

Nu bezig met drums ... maar mooi dat is een STUK lastiger! :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
Zelf ook GHWT aangeschaft voor mijn PS3 bij de Media Markt (Roermond). Ging nog bijna fout, ik kwam om 20:45 uur binnen en zag een pallet staan (naast een actie waar ze PS3 consoles verkochten), dus ik pak me een doos loop nog een rondje door de winkel om de tijd tot 21:00 uur te doden. Om 20:55 uur kom ik erachter dat ik een PS2 versie in mijn handen heb 8)7. Snel naar terug naar die pallet, bleek dat er PS2 en PS3 versies door elkaar stonden... Gelukkig viel de drukte mee en heb ik nog een PS3 versie kunnen scoren.

Sta ik even later in de rij, staat een jongen achter me met een PS3 en een GHWT doos in zijn handen. Je raad het al, een PS2 versie... Ik vraag hem of hij zeker weet of hij de goede heeft... "Ja hoor, is voor de Playstation" is zijn antwoord. Toen ik hem zei dat hij een PS2 versie in zijn handen had wist hij niet hoe snel hij terug de winkel in moest om een PS3 versie te scoren.

Inmiddels wat gespeelt en het bevalt me erg goed. Een symbal reageert echter niet helemaal lekker, maar daar probeer ik vanavond eens de "tape mod" op uit, bedankt voor het filmpje Samopsa. Ander minpunt, wat vrees ik niet op te lossen zal zijn, is de lag van het drumstel tijdens een freestyle of in de music studio. Het geluid uit mijn speakers komt 1/4 seconde later, waardoor het onmogelijk is om normaal te drummen. Ik heb in mijn PS3 Dolby Digital en DTS uitgezet, waardoor het iets beter is, maar er blijft toch een kleine vertraging inzitten. Mijn PS3 is nu digitaal aangesloten op mijn Onkyo A/V receiver. Ik heb ergens gelezen dat het beter zou moeten zijn als je het geluid analoog aansluit, maar dit heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

WouterHelm schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:29:

Inmiddels wat gespeelt en het bevalt me erg goed. Een symbal reageert echter niet helemaal lekker, maar daar probeer ik vanavond eens de "tape mod" op uit, bedankt voor het filmpje Samopsa. Ander minpunt, wat vrees ik niet op te lossen zal zijn, is de lag van het drumstel tijdens een freestyle of in de music studio. Het geluid uit mijn speakers komt 1/4 seconde later, waardoor het onmogelijk is om normaal te drummen. Ik heb in mijn PS3 Dolby Digital en DTS uitgezet, waardoor het iets beter is, maar er blijft toch een kleine vertraging inzitten. Mijn PS3 is nu digitaal aangesloten op mijn Onkyo A/V receiver. Ik heb ergens gelezen dat het beter zou moeten zijn als je het geluid analoog aansluit, maar dit heb ik nog niet getest.
Je kan je beeld en audio calibreren dat het beter gelijk loopt in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ja maar dat heeft toch geen effect in de freestyle/studio? Het spel kan niet raden wat jij gaat doen.

Als je nummers speelt kan het spel dat wel, want het nummer is gewoon vast. Hooguit hoor je ietsje later wanneer je iets fout doet.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Digital-DNA schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:19:
Ja maar dat heeft toch geen effect in de freestyle/studio? Het spel kan niet raden wat jij gaat doen.

Als je nummers speelt kan het spel dat wel, want het nummer is gewoon vast. Hooguit hoor je ietsje later wanneer je iets fout doet.
Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:16
Ik ben het echt zat nu! Voor de derde keer heb ik een defect aan mijn Guitar Hero World Tour set, dit keer registreer mijn gitaar dubbele aanslagen. Ik dacht dit maal alles via Activision of Red Octane te doen maar volgens hun moet ik alles via mijn verkoper regelen... De laatste twee keren dat ik dat gedaan heb koste dat erg veel tijd, en wie garandeert mij dat het nu wel allemaal blijft werken? Ik heb dus geëist dat ze mijn aankoop bedrag terug geven omdat we duidelijk te maken hebben met een niet goed werkend product, ik ben het echt zat nu! Ik wacht wel tot Guitar Hero 5 en dan probeer ik het misschien nog wel een keer... Wat een zooi.... Ze hebben volgens mij echt iets niet goed gedaan met de productie van die dingen, want mijn GH3 gitaar is nu bijna 2 jaar oud en doet het nog steeds fantastisch!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Na mijn klacht over mijn drumstel heb ik gewoon een compleet nieuw drumstel gehad.
Ik mag mijn oude houden, eens kijken of ik die zelf kan fixen.
Ook heb ik er zomaar een extra microfoon bij gekregen.
Nu heb ik wel ineens problemen met de gitaar die af en toe een eigen leven lijkt te leiden :(.
We blijven aan de gang, maar gelukkig is de service goed :).

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik stel mijn vraag hier omdat er zoveel guitar hero versies/edities zijn.
Wat ik graag wil, een guitar hero versie met veel liedjes en alleen de gitaar.(ik wil natuurlijk wel graag bekende liedjes spelen) ik hoef geen microfoon en al helemaal geen drumstel.

Wat is dan de beste guitar hero die ik kan kopen? Is dat de vorige guitar hero, of kan ik toch beter de laatste kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door Wii4all op 30-06-2009 09:33 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Denk dat jij het beste die nieuwste titel kan kopen: "Smash Hits".
Ik zou gewoon bij elk deel de tracklist bekijken en dat deel kopen waar je de meeste nummers leuk van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Mud.Starrr schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:34:
Na mijn klacht over mijn drumstel heb ik gewoon een compleet nieuw drumstel gehad.
Ik mag mijn oude houden, eens kijken of ik die zelf kan fixen.
Ook heb ik er zomaar een extra microfoon bij gekregen.
Nu heb ik wel ineens problemen met de gitaar die af en toe een eigen leven lijkt te leiden :(.
We blijven aan de gang, maar gelukkig is de service goed :).
Dat zal waarschijnlijk aan je Touch-strip liggen, als je die niet gebruikt kun je die ook uitschakelen. Heb ik ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Flesdop schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:27:
[...]

Dat zal waarschijnlijk aan je Touch-strip liggen, als je die niet gebruikt kun je die ook uitschakelen. Heb ik ook gedaan :)
Ik heb ook wel eens gelezen dat ie te gevoelig is en dat het helpt er een stuk tape overheen te plakken. Dan doet ie het nog steeds zoals het hoort, maar is de kans dat ie vanzelf registreert kleiner. Ik geloof namelijk dat ie reageert op warmte van je vingers, maar dus ook eventueel wat stralingswarmte op zou kunnen pakken van misschien je TV of andere lichaamsdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Flesdop schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:27:
[...]
Ja dat weet ik, maar ik gebruik hem zeker wel.
Dus het is best vervelend.
Misschien kan ik dat tape trucje van hierboven proberen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja tape.. of je doet gewoon dit:
budi schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:22:
Dat vanzelf strummen ligt alleen mijn inziens niet aan de strumbar, maar aan de touchstrip. Die is een beetje overgevoelig bij sommige series gitaren. Bij mijn World Tour gitaar had ik daar ook last van, toen ik tijdens het spelen in de opties menu de touch strip uit zette, waren die problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Wii4all schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:32:
Ik stel mijn vraag hier omdat er zoveel guitar hero versies/edities zijn.
Wat ik graag wil, een guitar hero versie met veel liedjes en alleen de gitaar.(ik wil natuurlijk wel graag bekende liedjes spelen) ik hoef geen microfoon en al helemaal geen drumstel.

Wat is dan de beste guitar hero die ik kan kopen? Is dat de vorige guitar hero, of kan ik toch beter de laatste kopen?
Persoonlijk zou ik juist een (2e handse) versie van Guitar Hero 3 Legends of Rock opsnorren! Genoeg te vinden op marktplaats.nl en speurders.nl en ik blijf het de leukste Guitar Hero vinden kwa nummers en de uitdaging om toch steeds maar te proberen je records te verhogen. Ik heb het spel nu een klein jaartje en vind het nog steeds leuk om te spelen. World Tour, Aerosmith en Metallica heb ik ook en speel ik ook regelmatig, maar het leukst vind ik nog steeds deel 3.
(Overigens kijk ik alleen naar het gitaar gedeelte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bedankt voor de reacties! Ga maar eens rondkijken op mp dan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:28
Vandaag maar eens Guitar Hero 5 gepre-order bij Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Tsjonge, hij staat er wel zielig bij:

http://www.telegraaf.nl/v...rocken_swingt_niet__.html

Ik had zelf ook niet van dit 'evenement' gehoord moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heb toch maar guitar hero world tour gekocht, om later de greatest hits te kopen mits het bevalt.

Ik moet wel zeggen dat het moeilijk is (in den begin) na de turtorial ging het beter maar goed..

Ik dacht dat het alleen een kwestie was van de juiste kleur knoppen indrukken and that's it.
Maar je moet die 'strumbar' gebruiken. ik weet alleen niet of je die continue moet bewegen, of kan vasthouden ook?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ehm, doe de tutorial anders even :P
Ennuh denk eraan dat het een gitaar voor moet stellen. Daarbij moet je IRL ook gewoon per noot de snaar aanslaan (tenzij het hammerons of pulloffs zijn dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Je hebt de tutorial gespeeld, en je weet niet wat je met de strumbar moet? Je moet 'm dus bij iedere noot bewegen, tenzij je hammer-on's of pull-off's hebt. En dat wordt dus allemaal gewoon in de tutorial uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik wordt helemaal gek van het geklik ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ken. schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:16:
Ja tape.. of je doet gewoon dit:
[...]
Ja, maar zoals ik zei ik gebruik hem.
Dus uitzetten is geen optie.
Zeker als je op hard of expert speelt heb je hem wel nodig bij bepaalde nummers.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah op die fiets. Ik dacht dat het tape het geheel helemaal afdekte, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
budi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:25:

Om mezelf even te quoten en te beantwoorden, ik denk dat ik het antwoord wel gevonden heb. Het beschrijft in elk geval wel precies de ervaring die ik heb:

http://answers.yahoo.com/...qid=20081015134000AAcmUsW

Het lijkt er in elk geval op dat je met de solo's in Guitar Hero 3 (hammer-on's en pull-off's) toch een stukje 'voor' mag lopen, dat wil zeggen als je groen speelt en de rode is een hammer-on, dat hij op z'n minst minder streng is in de timing. Je mag hem waarschijnlijk wat te vroeg indrukken. Ik vermoed dat ik hier met World Tour en verder maar goed aan moet gaan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Even praktisch vraagje. Waar laten jullie je gitaar als je hem niet gebruikt? Zou op zich wel een standaard willen hebben waar die mooi inpast, maar ik kom alleen maar opties van €30 euro tegen. Heeft iemand een leuke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Op het zitbankje van de piano onder de piano :D Nergens geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Mijn vader, een echte gitaar / snaarinstrument liefhebber, hing ze altijd aan de muur, een groot deel van het huis was geclaimd. Daar heb je speciale klemmen voor, te krijgen bij de muziekwinkel. Nou vind ik die controllers niet echt om aan te zien, maar ik heb wel plaatjes gezien van mooiere die ik nog wel aardig voor aan de muur zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:18:
Even praktisch vraagje. Waar laten jullie je gitaar als je hem niet gebruikt? Zou op zich wel een standaard willen hebben waar die mooi inpast, maar ik kom alleen maar opties van €30 euro tegen. Heeft iemand een leuke oplossing?
Ik heb een elastiek (dikke) om de hals gedaan en aan een schroef opgehangen...
Werkt tot nu toe perfect...(todat ie valt ;) )

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Ik zag trouwens vandaag deze aanbieding op Play.com, heb er meteen een besteld, wellicht ook iets voor andere GH fans?

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/5109381m.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 15-07-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Leuk zo'n battery pack, maar wat is er mis met gewoon een setje oplaadbare batterijen? Die zijn tenminste ook nog voor andere zaken bruikbaar, zoals de xbox controller. Maar toch bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik zet mijn twee gitaren tegen mijn drumstel aan. Blijven prima staan, maar dikke kans dat je het drumstel zelf in de weg vind staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:18:
Ik heb hier nog een gloednieuwe (niet uitgepakt) simpel standaard liggen ivbm het perongeluk dubbel bestellen.

Er kunnen 2 gitaren op.

voor Wii/Ps 3:

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/7550/13653.jpg

Intresse? Mail me. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:19:
[...]

Ik heb hier nog een gloednieuwe (niet uitgepakt) simpel standaard liggen ivbm het perongeluk dubbel bestellen.

Er kunnen 2 gitaren op.

voor Wii/Ps 3:

[afbeelding]

Intresse? Mail me. :)
Zie geen mailadres en je hebt je DM ook uitstaan. Kan je mij mailen/DM sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:16:
[...]

Zie geen mailadres en je hebt je DM ook uitstaan. Kan je mij mailen/DM sturen?
Nu moet je hem kunnen zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hey allemaal.. ik ben sinds een week de bezitter van guitar hero world tour.. helemaal geweldig maar ik moet bekennen dat ik de nummers beu begin te raken die erbij zitten.. de helft is van voor mijn tijd, de andere nummers zijn totaal niet mijn smaak en heb zin in andere nummers.. in het spel zelf zag ik dat je ze kon downloaden maar hoe gaat dat in zijn werk? Waar moet ik daarvoor terecht? Ik neem aan dat je microsoft points ervoor nodig hebt, maar dat zie ik vanzelf wel..
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste