Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:22:
[...]

Ik zou het voorlopig even in de gaten houden, tot nu toe is iedere versie van GH nog wel uitgebracht met aparte controllers...zou me dus ook niks verbazen als dat bij GH:M ook zo gaat zijn..
Kolere, dan zit ik straks zeker met 4 gitaren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:27:
[...]

Kolere, dan zit ik straks zeker met 4 gitaren :p
Hier wel interesse als je er van eentje afwilt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Is er enige informatie over wanneer de drumkit in europa los te koop is? Of weet misschien iemand waar je hem kan importeren? Heb geen zin om nog een keer het spel aan te schaffen + nutteloze microfoon/gitaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zie vorige pagina ;)
Trenchdog schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:06:
[...]

Old School Multitasking :) Al iets meer on-topic: iemand al iets gehoord over een nieuw modelletje gitaar voor GH: Metallica?
Een Flying V ontbreekt nog en past natuurlijk erg goed bij GH:M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartosiej schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:00:
[...]

Hier wel interesse als je er van eentje afwilt _/-\o_
Wil je een draadloze of één met een kabel? Als je die met kabel wilt mag je hem voor nop hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:09

The Third Man

The Third Jellyfish

Samopsa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:09:
Is er enige informatie over wanneer de drumkit in europa los te koop is? Of weet misschien iemand waar je hem kan importeren? Heb geen zin om nog een keer het spel aan te schaffen + nutteloze microfoon/gitaar..
Zoals ik op de vorige pagina heb gepost: 27 maart komen de losse gitaren en drumkits uit. Zie o.a. Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:22:
[...]

Ik zou het voorlopig even in de gaten houden, tot nu toe is iedere versie van GH nog wel uitgebracht met aparte controllers...zou me dus ook niks verbazen als dat bij GH:M ook zo gaat zijn..
GH:Aerosmith kwam niet met een nieuwe gitaar, maar de GH3 gitaar met een andere faceplate. En dat komt er dus blijkbaar ook voor Metallica :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Damn zeg.. Zat steeds met eind maart in mijn kop om GH:M te halen en zie nu net dat het voor Europa pas mei zal worden ! Wat een domper zeg...

Ik weet dat bepaalde games voor alle regio's zijn, maar kan iemand bevestigen of dit voor de GH games ook zo is? Dan importeer ik hem namelijk vanuit de VS.. Zal wel niet, want anders hadden ze het overal tegelijk uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daniëlpunt schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:38:
[...]
GH:Aerosmith kwam niet met een nieuwe gitaar, maar de GH3 gitaar met een andere faceplate. En dat komt er dus blijkbaar ook voor Metallica :)
Dan ga ik er nog altijd vanuit dat het een andere versie zal worden van de GHWT gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Nou ja, als rechtgeaarde (of misschien juist krom) Metallica fan kan ik die toch niet laten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:57:
[...]

Dan ga ik er nog altijd vanuit dat het een andere versie zal worden van de GHWT gitaar.
Een controller is iets anders dan een faceplate. ;)

Overigens faalt de blauwe knop op mijn GH3 gitaar vaak ;( Is dat zelf op te lossen? Ik heb het spel pas in November gekocht, maar ik kan het bonnetje niet meer vinden :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Schopje :)

Vanaf vandaag is er een demo van GH:Metallica te downloaden met de volgende liedjes :

Alice In Chains - No Excuses
Metallica - Sad But True
Metallica - Seek & Destroy
Queen - Stone Cold Crazy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mooi! Alleen jammer dat het nog 2 maanden duurt voor het hele spel hier te koop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Hij komt eind maart al uit in Amerika.

Iemand enig idee of die regiovrij is? Dan impoteer ik 'm wel, wil na die demo eigenlijk door met de full....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb die vraag al gesteld, maar niet weet het antwoord.
Zelf ook al zeker 1,5 uur zitten googlen en overal staan vraagtekens bij Europa.
Denk dat je het pas weet als het spel daadwerkelijk uit is..

GH:WT was volgens mij regivrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij waren alle vorige GH's idd regiovrij, maar is altijd maar afwachten of dat dit keer ook zo is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

daniëlpunt schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:21:

Vanaf vandaag is er een demo van GH:Metallica te downloaden met de volgende liedjes :

Metallica - Sad But True
Queen - Stone Cold Crazy
Yay Seek & Destroy is my fav. Metallica nr en Sad But True is ook goed.
Verder geen mega-metallica fan (meer) maar demo staat in de queue.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
daniëlpunt schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:21:

Metallica - Sad But True
Queen - Stone Cold Crazy
Waar? Want ik vind 'm nergens terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
botech schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:47:
[...]

Waar? Want ik vind 'm nergens terug
Sowieso op xbox marketplace, of ie voor de ps3 ook uit is weet ik niet

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 22:55
BM schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:51:
[...]

Sowieso op xbox marketplace, of ie voor de ps3 ook uit is weet ik niet
Ik had het net ergens anders gelezen dat het voor xbox was, toch bedankt. Niet moeilijk dat ik 'm niet vind in de PS3 store 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Lekkere Kwal schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:59:
[...]
Zoals ik op de vorige pagina heb gepost: 27 maart komen de losse gitaren en drumkits uit. Zie o.a. Bol.com
Ah, excuses, overheen gelezen.

Pffrt, afzetters met die 120,-. Heb het hele pakket dan toch maar besteld voor 180,-, verkoop de game+gitaar wel als setje, ben ik nog goedkoper uit +gratis microfoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Hebben jullie trouwens al gezien wat we donderdag gaan krijgen aan nieuwe nummers?
http://community.guitarhe...55708/forum_topics/998666The Queen Track Pack - Available March 26th 2009
1.) "We Are The Champions"
2.) "Fat Bottomed Girls"
3.) "C-lebrity"

Rock and Roll Hall of Fame inductees Queen, one of the greatest and most influential bands of all-time, take center stage on March 26th with downloadable content for Guitar Hero World Tour. The three song Queen Track Pack contains some of the band’s most iconic tracks including the power ballad, “We Are The Champions,” which has become one of the most common anthems celebrating the ultimate victory, as well as “Fat Bottomed Girls” from the 1978 album J****and “C-lebrity,” from their 2008 album with Paul Rodgers, The Cosmos Rocks.

On March 26th, Bond aficionados and Guitar Hero rockers alike will have another reason to celebrate as Guitar Hero World Tour releases a new recording of the classic James Bond theme song as downloadable content.
Queen Track Pack will be available on Xbox LIVE® Marketplace for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft for 440 Microsoft Points and on the PlayStation®Store for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system for $5.49. The songs in Queen Track Pack plus the James Bond Track will be released as downloadable singles for Xbox 360 for 160 Microsoft Points, PLAYSTATION 3 system for $1.99 and Wii™ for 200 Wii Points each.
Oftewel heel cool We are the champions (hoewel niet zo uitdagend maar erg vet om es te doen) en OMG James Bond!

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 22-03-2009 16:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BM schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:07:
Hij komt eind maart al uit in Amerika.

Iemand enig idee of die regiovrij is? Dan impoteer ik 'm wel, wil na die demo eigenlijk door met de full....
Yep, hij staat al een tijdje op gamehubs.com als pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Martinspire schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:16:
Hebben jullie trouwens al gezien wat we donderdag gaan krijgen aan nieuwe nummers?

[...]
Oftewel heel cool We Will Rock you (hoewel niet zo uitdagend maar erg vet om es te doen) en OMG James Bond!
Ehhh... ik heb dit op 3 maart al in deze thread gepost, en toen heb jij er zelfs al op gereageerd...
Bovendien zit We Will Rock You er dus niet in, weet niet waar je die ineens vandaan haalt?
Anyway, We Are The Champions en Fat Bottomed Girls zijn natuurlijk wel must-buys. 8)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Exar schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:51:
[...]

Ehhh... ik heb dit op 3 maart al in deze thread gepost, en toen heb jij er zelfs al op gereageerd...
Bovendien zit We Will Rock You er dus niet in, weet niet waar je die ineens vandaan haalt?
Anyway, We Are The Champions en Fat Bottomed Girls zijn natuurlijk wel must-buys. 8)
Hmm inderdaad zitten slapen (stond trouwens niet op dezelfde pagina dus heb er niet overheen gekeken.

Die James Bond theme had je echter niet vermeld en die lijkt me eigenlijk nog wel 10x leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sinds afgelopen vrijdag world tour voor de ps3 :) ik maar denken dat het simpel knopjes drukken was, viel dat even zwaar tegen. meteen uit de store extra songs gehaald, nu nog flink oefenen :P Enkel een vraag, ik heb ook Singstar, werkt die mic ook op World Tour of is dat ook een specifieke mic?

Op normal kan ik al wat nummers spelen, al gaat het knoppen switchen (probeer maar 3 fingers te gebruiken) nog vaak mis en krijg ik vrij snel kramp. What have you done is mijn favo, zeker hoe ze ook die band geanimeerd hebben

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Singstar mic werkt ook. Dan moet je de blauwe gebruiken starpower met je controller activeren :)

Maar waarom 3 vingers?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
SinergyX, gefeliciteerd met je aankoop en potentiele verslaving! Als ik naar mezelf kijk, kan ik vaststellen dat Guitar Hero eigenlijk een heel voordelig spel is, als je kijkt naar het aantal uur plezier voor het geld, daar kan eigenlijk geen ander spel aan tippen :)
(nou ja, behalve dat andere muziek spel dan) ;)

[ Voor 1% gewijzigd door budi op 22-03-2009 19:22 . Reden: s/goedkoop/voordelig/ ]

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Qua 3 vingers gaat het nog aardig op normal, die 4 knoppen gebruikt. Omdat mn hand nu andersom staat (tov keyboard met bv o2jam) is de hand/oog coordinatie nog niet zo top :P

Jammer alleen tijdens het laden, dat gejuich. Zeker als ik die speakers flink open heb staat is dat best irritant en laden duurt best wel even.

Maar net als bij o2jam, aan het begin kon er ik ook niets van en kan ik nu menig nummer aardig meespelen. nu nog wachten op losse drumstel :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh dubbel :X

[ Voor 95% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
iemand een idee waar ik de GH:WT complete bundle voor de 360 voor een redelijk bedrag in de winkel kan halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Het lijkt er op dat GH:metallica region free is. Denk dat ik hem maar ga importeren dan. Het is anders wel heel lang wachten.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Donnie Darko schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:11:
iemand een idee waar ik de GH:WT complete bundle voor de 360 voor een redelijk bedrag in de winkel kan halen??
Pricewatch? De Makro had hem trouwens ook interessant geprijsd staan zag ik laatst, beetje gemiddelde webshop niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

pingkiller schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:18:
Het lijkt er op dat GH:metallica region free is. Denk dat ik hem maar ga importeren dan. Het is anders wel heel lang wachten.
Dat lijkt niet alleen zo, dat ís zo.

Ken. in "[Multi] Guitar Hero World Tour"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

pingkiller schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:18:
Zit er ook zeer hard aan te denken, al is het maar omdat ik dan eindelijk de update kan doen (gebanned, hopelijk is de US update gelijk aan de EU update).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
met een leuke quote in het artikel:
Until now the game is available on the Playstation 2 and 3 and the Xbox 360 only.
Voor het gemak vergeten wie die ienie-minie-kleine speelgoed console maar even.... :+

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

De nieuwe nummers staan nu het net en ik heb net maar ff queen gekocht en bond. Maar omg dat bond nummer is echt helemaal geen fluit aan. Is zeg maar het James Bond thema maar dan door een ene Richard Fortus. Die speelt het bond thema maar maakt ondertussen ook eventjes zijn gitaar schoon (tenminste zo lijkt het). Misschien dat de echte rockfans of fans van RF het mooi vinden, maar ik had meer gehoopt op een iets normaler nummer. Uit de eerste bond films of die van Pierce Bronsnan ofzo.
Wederom hebben ze hier weer een mooie kans laten liggen en ik vraag me af of ze ooit nog eens in de buurt gaan komen van de downloadable content uit Rock Band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik ben alles met de gitaar op expert aan 't doen, maar nu was ik dus bij de Tool gig.... allemachtig zeg, ik was vergeten hoe irritant die nummers zijn!
Op hard waren die nummers al vermoeiend, maar op expert is die derde ook echt moeilijk op het eind.... twee keer niet gehaald op 98% van het nummer... :|
Maargoed, ik hoef nu nooit meer Tool te spelen... met gitaar. Aaaah, de andere instrumenten worden daar ook een ramp! :X

Edit: in other news, de Queen tracks rocken, maargoed dat is geen verrassing natuurlijk. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Exar op 27-03-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Exar schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:54:
Ik ben alles met de gitaar op expert aan 't doen, maar nu was ik dus bij de Tool gig.... allemachtig zeg, ik was vergeten hoe irritant die nummers zijn!
Op hard waren die nummers al vermoeiend, maar op expert is die derde ook echt moeilijk op het eind.... twee keer niet gehaald op 98% van het nummer... :|
Woei! Een lotgenoot! Mij is precies hetzelfde overkomen, ben 'blij' niet de enige te zijn :)

Overigens een van de twee guitar duels heb ik ook datzelfde probleem, precies voor het einde ga ik af. Best frustrerend. Wel is het al een paar maanden geleden dat ik het voor het laatst geprobeerd heb, misschien nog maar eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
budi schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:03:
[...]

Woei! Een lotgenoot! Mij is precies hetzelfde overkomen, ben 'blij' niet de enige te zijn :)
Nouja, de 3e poging heb ik dat nummer gehaald hoor, het is niet dat ik 'm niet kan halen... maar die drie pogingen staan gelijk aan 30 pogingen voor een niet-Tool lastig nummer lijkt het wel.... zooo vermoeiend deze nummers.
Ik verwacht eigenlijk pas echt problemen op expert bij nummers als Hot For Teacher en natuurlijk Satch Boogie... en natuurlijk de Ozzy gig, want daat zitten wel een paar kut nummers tussen (Motothead geschreeuw, een super repetetive Muse nummer en nog wat rommel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
[...]

Overigens een van de twee guitar duels heb ik ook datzelfde probleem, precies voor het einde ga ik af. Best frustrerend. Wel is het al een paar maanden geleden dat ik het voor het laatst geprobeerd heb, misschien nog maar eens een poging wagen.
Gewoon je starpower bewaren tot het laatst. Zo heb ik 'm ook gehaald. Wel erg frustrerend stukje inderdaad, zeker omdat het nummer gewoon 7 minuten duurt ofzo :/

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Het is jammer dat de nummers van Tool niet echt uitdagend zijn om te spelen
Het is (imho) wel briljante muziek d:)b
Maar in GH zijn er idd leukere nummers om te doen. Hoe ze op expert zijn weet ik niet, maar kennelijk behoorlijk irritant :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
[...]
Overigens een van de twee guitar duels heb ik ook datzelfde probleem, precies voor het einde ga ik af. Best frustrerend.
Ik heb net in één keer beide duels gehaald op expert, dus daarin ben ik geen lotgenoot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:40
Vandaag komt GH:Metallica uit in de USA, heeft iemand hem al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:27

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik had hem woensdag dacht ik besteld bij Gamehubs incl snelle bezorging. Was zo'n 50,-
Zie nu dat hij daar uitverkocht is, ik hoop dat ik hem snel heb :)
Ik heb wel gelezen dat Play-Asia de game afgelopen week al verzonden heeft, misschien beter daar kunnen bestellen maargoed.

Vandaag een mail gekregen dat het spel is verzonden 8)

@hieronder, 80 dollar en dan komt er nog 80 dollar bij om internationaal te verzenden 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Marrruuuk op 30-03-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Al mensen die aan het kijken zijn voor een 2e drum pedal?
Ik vind die omge,a rock en destroyers pedals wel kicke, maar 80 dollar voor zoiets? Hmmz..
Nyko komt met een nieuwe die wordt geleverd incl splitter en die zal iets van 20 euro worden.
Heb nog niet echt reviews kunnen vinden van deze pedal, maar denk dat het deze gaat worden voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:40
Vandaag GH:Metallica besteld bij videogamesplus.ca, lekker makkelijk met PayPal en gunstig in prijs. Hoop dat het niet al te lang duurt, wat reviews gevonden van Nederlandse ontvangers en die waren nogal positief, soms al dezelfde week nog ontvangen...

Misschien niet iemand zin/tijd om er een apart topic voor aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb al een tijdje World Tour voor de ps3, maar hoger dan medium lukt me echt niet. Die oranje is er teveel aan. Qua aantal noten enzo kan ik wel hard aan, maar die oranje hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Vraagje, ben het topic verder nog aan het doorlezen, maar als je de guitar+game kit koopt, kun je dan zowel guitar als bas doen? Of wensen ze toch dat je de 'basgitaar' (GH3 gitaar) aansluit?

Het kan vast, maar wilde het gewoon ff zeker weten.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Guitar en bass zijn allebei te doen. Is te kiezen voordat je begint met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

ETzPliskin schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:44:
Ik heb al een tijdje World Tour voor de ps3, maar hoger dan medium lukt me echt niet. Die oranje is er teveel aan. Qua aantal noten enzo kan ik wel hard aan, maar die oranje hé :P
Ik zit een beetje met hetzelfde, voel me een hele piet als ik 85% haal. Waar ik de laatste tijd op oefenen is 'blind' leren drukken, zodat je je hand kan verschuiven (zoals bij een echte gitaar) en dus niet steeds met je pink die oranje hoeft proberen te halen. Wellicht dat dat de oplossing is, ben er nog niet goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Ja, de beste manier om met oranje te spelen is niet te denken: Wijsvinger is groen, ringvinger is rood, etc, maar echt "ik druk nu rood in, maakt niet uit welke vinger". Dit duurt zeker even om te oefenen, maar daarna zal het als een zonnetje gaan! Totdat je een andere gitaar pakt that is.. alle gitaren heb een ander formaat fret bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Exar schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:48:
[...]

Ik heb net in één keer beide duels gehaald op expert, dus daarin ben ik geen lotgenoot. ;)
Jeetje wat zijn jullie allemaal goed! :)

Probleem waar ik een beetje mee zit zijn de hammer-on en pull-offs. Die gaan me overigens beter af bij Guitar Hero 3 en Aerosmith dan met World Tour, maar ook daar merk ik dat mijn vingers gewoonweg niet snel genoeg gaan. Vooral tussen de pink en ringvinger snel wisselen gaat heel traag bij mij, misschien dat ik maar iets van twee knoppen per seconde in kan drukken, dat is gewoon te traag bij de stukken dat er snel blauw-oranje afgewisseld worden.
Maar wat ik ook niet begrijp is waarom ik altijd bij het rustige tussenstuk van Byob de mist in ga, daar heb je een eenvoudig stukje Ho/Po wat altijd al mis gaat na de tweede of derde aanslag.

Overigens gaat strummen me gelukkig wel goed af, ik heb zelfs zowaar Through the Fire and Flames gehaald op hard met deel 3! Maar waarschijnlijk roepen jullie nu ook allemaal van: "dat heb ik allang gehaald!" Maar het viel te proberen.... :+

Ik denk trouwens dat ik gewoon braaf ga wachten met de aanschaf van Guitar Hero Metallica totdat hij uit is hier in Nederland. Ik heb me tot doel gesteld om Guitar Hero II eerst nog 'even' uit te spelen op expert, maar ik zit nu vast op het laatste nummer: 'Free Bird'. Nou ja, als je bovenstaande hebt gelezen, kun je je voorstellen dat het nog wel even gaat duren dus, dat nummer stikt van de snelle solo's. Nou ja ooit misschien dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Heb er denk ik 4 uur GH:metallica opzitten. Erg lekker om alle bekende nummers mee te drummen. Zeker op een 'echt' electronisch drumstel. De bekende nummers gaan ook vrij makkelijk. Hoewel, fuel heb ik ook nog niet gehaald. Dat stuk op de toms wil maar niet lukken.
Ik speel trouwens nog niet op de allermoeilijste stand, daar kom ik een kickpad voor tekort.Misschien binnenkort maar weer eens een roland winkel binnenlopen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
budi schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:34:
[...]

Jeetje wat zijn jullie allemaal goed! :)

Overigens gaat strummen me gelukkig wel goed af, ik heb zelfs zowaar Through the Fire and Flames gehaald op hard met deel 3! Maar waarschijnlijk roepen jullie nu ook allemaal van: "dat heb ik allang gehaald!" Maar het viel te proberen.... :+
Interessant, want TTFATF kan ik dus nog steeds niet op hard, dus je bent wat mij betreft zelf ook goed! :P
Ik kom gewoon niet door de intro, terwijl ik denk dat de rest van het nummer wel te doen is (weet het niet zeker, het lijkt eeuwen geleden dat ik dat op Medium heb gespeeld... medium is me nu toch echt te saai).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een rma ingeschoten voor mn footpedal.

nu staat er op de site:

Status: Complete
Tracking Number: not available

iemand die dit ook heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, inmiddels heb ik m binnen! dat is snel zeg... goeie service dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Zijn er hier mensen die een microfoon standaard gebruiken om te kunnen zingen en gitaren/drummen tegelijk?
Zo ja, welke betaalbare maar goede standaard is dan een aanrader? En wat voor clip heeft de GH microfoon nodig? Want die zijn geloof ik niet universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De receiver van mijn Guitar Hero World Tour gitaar is kapot. Kan ik ergens een nieuwe kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar weer is gedaan na maanden niet meer gedaan te hebben, was weer even wennen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Exar schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:52:
Zijn er hier mensen die een microfoon standaard gebruiken om te kunnen zingen en gitaren/drummen tegelijk?
Zo ja, welke betaalbare maar goede standaard is dan een aanrader? En wat voor clip heeft de GH microfoon nodig? Want die zijn geloof ik niet universeel.
Je zou eventueel ook de Xbox headset kunnen gebruiken. Die werkt ook als het goed is, al zal de kwaliteit wel wat minder zijn.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Hmmm van de week Guitar Hero World Tour met gitaar binnen gekregen. Maar na een aantal keren spelen viel er me iets raars op aan mn gitaar; de oranje knop reageert niet zo goed als de overige knoppen....

Heel vaak mis ik de 5e noot terwijl ik hem wel ingedruk hou. Ook bij aanhoudende lange noten laat ie gewoon zomaar los terwijl ik hem zeker weten ingedrukt heb. Erg irritant! Komt dit iemand bekend voor? Gaat dit vanzelf over of zijn er oplossingen voor??

Overigens is het me ook voorgekomen dat het 'foute noot' geluidje te horen is terwijl ik niks heb ingedrukt...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Freshnezz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:29:
[...]

Overigens is het me ook voorgekomen dat het 'foute noot' geluidje te horen is terwijl ik niks heb ingedrukt...:S
Niet toevallig met je hand tegen de touchpad aangekomen? Op die plek wil ik voordat de noten komen mijn hand wel eens laten rusten.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:18:
[...]

Je zou eventueel ook de Xbox headset kunnen gebruiken. Die werkt ook als het goed is, al zal de kwaliteit wel wat minder zijn.
Ik heb de headset gebruikt maar als ik vocal wil gebruiken dan meldt de game dat ik een microfoon moet aansluiten. Dus de normale headset kan ik niet ervoor gebruiken. Welke dan wel?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:33:
[...]
Ik heb de headset gebruikt maar als ik vocal wil gebruiken dan meldt de game dat ik een microfoon moet aansluiten. Dus de normale headset kan ik niet ervoor gebruiken. Welke dan wel?
Controller +headset gebruiken. Dus de controller aanmelden als player 2 ofzo. Dan werkt het sowieso, maar ik heb zeer slechte ervaringen met de headset. Hij pikt nauwelijk wat op, en je bent dan ook zo af, zelfs op easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Biobakker schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:36:
[...]

Niet toevallig met je hand tegen de touchad aangekomen? Op die plek wil ik voordat de noten komen mijn hand wel eens laten rusten.
Nouja ik had mijn handen helemaal niet in de buurt van de touchpad dus dat is het rare..!

Maar goed mijn oranje knop reageert nog steeds niet 100% klotezooi :( Lekker handig bij een spel als guitar hero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:16
Heb trouwens nog steeds geen werkende gratis nummers gekregen voor GH:WT... Had daar vorige maand ook al een e-mail over gestuurd dat het in de EU store niet werkt maar heb daar niets meer op terug gehad... Iemand al iets gekregen voor de PS3 die wel werkt?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Is er al een GH:M topic?
Ik zoek een tweede drumpedal (xbox versie), wie weet waar deze te krijgen zijn??
Amazon.com heeft er 1 van nyko voor 20 dollar, daarvan is de levertijd echter 1-2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samopsa schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:01:
[...]

Controller +headset gebruiken. Dus de controller aanmelden als player 2 ofzo. Dan werkt het sowieso, maar ik heb zeer slechte ervaringen met de headset. Hij pikt nauwelijk wat op, en je bent dan ook zo af, zelfs op easy.
Ok. welke headset heb je dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik gebruik de standaard headset van microsoft. Plug die in en druk op A als je je band aan het samenstellen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:46

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik vraag me af of het mogelijk is om in GH Metallica met een GH3 gitaar te spelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit is gewoon te spelen volgens mij, want get us dezelfde engine als World tour en dat werkt 100% zeker.

Moet zeggen dat GH:M wel een erg vet spel is zeg ! Was bij worl tour beetje uitgekeken op het drummen, maar bij metallica wordt het echt weer uitdagend. Enige probleem is dat de batterijen niet aan te slepen zijn.. en owja ook al klachten gehad van de buren :P Dus drummen tot 21.00, want door de snelheid van de nummers ga ik automatisch harder slaan. 2e Pedal is iig onderweg naar mijn huis :D

Owja trouwens bedankt voor de tip van de pedal. Heb de pedal nu echt recht onder me staan met mijn gewicht van mijn voet erop en vlak voor de balk til ik hem op en laat hem weer naar beneden donderen. Werkt perfect ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Thanks Floris-K!
Eind April (Salaristijd:P) ga ik het drumstel ook halen! Kan niet wachten! Tot die tijd mezelf maar ff vermaken met de gitaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:09:
Ik vraag me af of het mogelijk is om in GH Metallica met een GH3 gitaar te spelen?

Alvast bedankt!
Ja dat kan vast wel, aangezien ik nog met mijn guiter hero 2 gitaar zit te spelen ;) ding doet het gewoon op gh3 en gh4, het is ook eigenlijk niets anders dan een controller met de knoppen op de andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mooi. Goed om te horen! :P Nu zit ik nog de vocals te doen (Echt jammer dat je niet met controller op de gitaar kan spelen zoals in GH3) maar dat begint me te vervelen :P Morgen even een gitaar van een vriend lenen dan :)

Obey your Master!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Floris-K schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:33:

Enige probleem is dat de batterijen niet aan te slepen zijn.. en owja ook al klachten gehad van de buren :P
Je gebruikt toch wel oplaadbare batterijen hoop ik? Volgens mij heb je dat er zo uit, ik wel in elk geval voor wat betreft mijn gitaar en controller. In een half jaartje een stuk of 8 keer opgeladen denk ik, dus het duurt wel even :)

Tsja, de herrie die het maakt weerhoudt mij ervan om te gaan drummen. Ik woon in een appartementen complex met buren aan beide kanten en onder me. Misschien als ik nog eens een goed geluids isolerende mat vind, dat ik er aan begin. Misschien te krijgen in de betere muziekwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Je zou kunnen kijken voor een yoga matje. Dit zijn van die rubberen matjes en die zijn breed genoeg voor de poten van het drumstel. Zit er zelf over te denken om een keer zelf iets te bouwen voor de drumset, want dat plastic is behoorlijk wankel.

Heb idd oplaadbare batterijen, want bij het drummen moest ik de duracell M3 batterijen na een uur of 10 drummen al vervangen en speelde toen nog op easy, dus had hij niet veel te verduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Een dik stuk tapijt zal ook ook veel trillingen wegnemen (en misschien wel meer dan zo'n dun yogamatje). Kijk eens bij de couponnetjes in de tapijtwinkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Floris-K schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:33:
*knip*
2e Pedal is iig onderweg naar mijn huis :D
*knip
Waar heb je je tweede Pedal besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Gisteravond voor de eerste keer op de Wii world tour gedaan. De drum ging zo ontzettend goed. Ik ga me dat ding binnenkort halen! Zo leuk dat drummen, ik heb GH3 rock legends....zuur dat de complete set van world tour nog zo duur is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bij de FRS geweest maar zij weten niet wat voor microfoon ik nodig heb om de vocal-event te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ WillemsJ
Vocals kun je doen met de standaard Microsoft headset als je die hebt. Je moet bij het activiteren van je bandleden alleen met je controller even aanmelden dmv de a-knop. Heb zelf ook een een paar nummers met de headset meegezongen. Voor andere consoles weet ik het overigens niet. Je kan ook voor 20 euro een officiele microfoon kopen op allerlei sites of bijv. de Media markt.

@ Dashmaul. Ik heb mijn pedal samen met de 120gb schijf bij neckerman besteld. 120GB schijf + Nyko Metal pedal(incl. splitter) voor 100 euro samen :D Ze staan echter beide op de status 'Wordt nageleverd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

lordloeder schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:12:
Gisteravond voor de eerste keer op de Wii world tour gedaan. De drum ging zo ontzettend goed. Ik ga me dat ding binnenkort halen! Zo leuk dat drummen, ik heb GH3 rock legends....zuur dat de complete set van world tour nog zo duur is :(
Voor zo'n 85-90euro (best veel geld) kan je de losse drumkit hier kopen: http://www.shopto.net/PS3...2%20Wireless%20Drums.html

Als ie op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:28:
[...]

Voor zo'n 85-90euro (best veel geld) kan je de losse drumkit hier kopen: http://www.shopto.net/PS3...2%20Wireless%20Drums.html

Als ie op voorraad is...
Ik dacht dat ze rond de 150 a 200 euro zaten :o.

Let op: Link die bovenstaande gaf is voor de PS3. XBOX360-gebruikers hebben volgens mij een andere nodig. Niet boos op me worden als ik verkeerd zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Tja, en dan heb je ook nog niet de game...die kun je wel op een markplaats like te voorschijn halen: maar dan zit je al bijna aan de nieuwkoop prijs van de set.

Niemand een idee of er ergens binnenkort een aanbieding gaat komen zoals met GH3 rock legends het geval was? 2 Gitaren en een spel voor 60 was namelijk niet veel geld voor de wii versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier, in Nederland, wordt de drumset €119,99 (adviesprijs) uit m'n hoofd.
Het complete pakket van €199,- lijkt me dan inderdaad voordeliger.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:43:
Wat nu als je GHWC al in bezit hebt? Want Guitar- en Bass-events kan ik wel spelen, alleen vocal en drums niet. Wil dat wel, alleen dat zingen laat ik maar overslaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan is het natuurlijk zonde om de hele set nog een keer te kopen.
Tenzij je daar weer instrumenten en de game van kan doorverkopen o.i.d.

@hieronder: voor zover ik weet komt Guitar Hero: Mettalica alleen als guitarpack en als stand-alone, de drumset is immers los verkrijgbaar ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Je kan ook gewoon 'even' wachten totdat Metallica uitkomt. Zal toch vast ook wel als full band pakket uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:43:
Bij Muizenshop kan je hem pre-orderen voor €124.95, zie hier.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb in december de complete set bij Saturn gekocht voor 169 euro.
Was er paar weken geleden en toen had de set nog steeds dezelfde prijs. Beetje zonde dus als je de losse drumset koopt.

Kun je beter de set kopen om vervolgens het spel,de mic en de gitaar op marktplaats te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biobakker schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:40:
[...]

Bij Muizenshop kan je hem pre-orderen voor €124.95, zie hier.
Dan is Muizenshop duur, die zit namelijk boven de adviesprijs. Er zullen vast shops zijn die 'm kunnen leveren voor €115,- of zo.

Edit:
Klik - Adviesprijs
En 12game heeft 'm op 114.99 staan oid, maar die site is stuk nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik heb hem bij Informatique besteld :) 109 Euro vind ik een schappelijke prijs :) Nu maar wachten tot ie binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Laatst online: 21:47
Iemand enig idee waar je een extra bass pedal kunt bestellen? Ik zit eigenlijk te wachten op de Nyko Metal Pedal, maar het lijkt erop dat deze nog niet leverbaar is.,..

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:16
Nou, volgens mij zijn alle Guitar Hero World Tour spelers flink genaaid met de gratis nummers die beloof zijn... Ik (als PS3 eigenaar) heeft nooit werkende codes gekregen om de nummers te kunnen downloaden, zelfs niet na 2 mailtjes en een paar reacties op het forum en een PM op het forum van guitar hero. Maar ja, eind maart is natuurlijk verstreken dus vergeet het maar met die gratis nummers... :(

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bartosiej schreef op maandag 13 april 2009 @ 02:01:
Iemand enig idee waar je een extra bass pedal kunt bestellen? Ik zit eigenlijk te wachten op de Nyko Metal Pedal, maar het lijkt erop dat deze nog niet leverbaar is.,..

Iemand ervaring?
Wat ik overal lees, is deze idd pas vanaf eind april verkrijgbaar. Ik heb er ook 1 in bestelling staan en die staat op nalevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Soepstengel schreef op maandag 13 april 2009 @ 14:13:
Nou, volgens mij zijn alle Guitar Hero World Tour spelers flink genaaid met de gratis nummers die beloof zijn... Ik (als PS3 eigenaar) heeft nooit werkende codes gekregen om de nummers te kunnen downloaden, zelfs niet na 2 mailtjes en een paar reacties op het forum en een PM op het forum van guitar hero. Maar ja, eind maart is natuurlijk verstreken dus vergeet het maar met die gratis nummers... :(
Alle GWT spelers genaaid? Nou ik ben niet 'genaaid', maargoed ik heb een xbox360... snap eigenlijk niet waarom het bij Sony zoveel moeilijker moet zijn... 8)7
Maar anyway, ik dacht dat ze er wel aan zouden werken iedereen gewoon z'n nummers te laten krijgen? Dat had ik dacht ik op het GH forum gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Iemand de afgelopen dagen nog veel GH Metallica gespeelt op drums? (met bijv RB drumstel of als je de full band van GH4 hebt :9~ )

[ Voor 32% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 17-04-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja hoor.. Speel het nog bijna dagelijks. Is effectiever voor je biceps dan masturberen. lol
Speel zelf overigens op de GH4 drums en probeer nu alles e halen op hard. Nummers zoals Nothing else matters zijn goed te doen op Expert.

Zit ook nog te wachten op mijn metal pedal. Neckerman doet er lang... héééél lang over om de bestelling te versturen tesamen met mijn 120GB HD voor 71 euro.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste