Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op alle consoles, maar niet op elk werelddeel:

http://community.guitarhe...55708/forum_topics/989573
Please note: The tracks are currently available for the PS3 (US and Europe), Xbox 360 (US and Europe) and Wii (US).

We are working feverishly to get the tracks out in Europe for Wii owners. We are sorry for the delay and will post more updates on the status of the track packs soon. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond maar eens effe de Bruce Springsteen tracks downloaden. Morgen een game avondje op het werk. :) Ik neem mijn PS3 mee en Guitar Hero World Tour uiteraard ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Weet iemand waarom de ingame PS3 store zo matig wordt ververst? Het aanbod is totaal niet actueel! Wat heb je er dan aan?!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ Ik snap niet dat dit soort dingen voor de Wii altijd zo veel extra moeite kost :( Maargoed ze werken er zo te zien in ieder geval wel aan, daar moeten we het maar mee doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Bruce Springsteen nummers waren vanmorgen op de Wii gewoon te downloaden, er waren zelfs nog wat meer extra nummers bijgekomen (waaronder Wolfmother - Dimension, woo! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren op het werk lekker bezig geweest. Zelf nu ook voor het eerst gedrumt (zei het op het rock band drumstel, want die van ghwt heb ik nog niet)

Ik heb ook maar meteen de vuurdoop gepakt, Van Halen - Hot For Teacher gedrumt maar dan wel op easy, en dat was op zich al best lastig zat..haalde nu 92% van de noten en het is een heerlijke nummer om te drummen, weet zeker dat ik dit nummer nog wel vaker zal gaan proberen. :D Moet nog veel oefenen voor ik dit nummer op medium, hard of expert kan drummen.

Overigens zag ik bij volgens mij de webshop van Red Octane dat ze in Februari een stand alone drumstel willen gaan uitbrengen. Dus voor degenen die het drumstel nog niet hebben en wel willen, nog effe volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Wel jammer dat de webshop van Red Octane niet exporteert naar Europa, tenminste dat zag ik toen ik vorig jaar Guitar Hero III los wilde bestellen bij hun. Maar misschien betekent het wel dat ze wat maanden later dus ook los te koop zullen zijn bij retailers over de wereld.
Anders kun je ook de full band set kopen als Metallica uit komt.

Zelf drum ik ook wel eens op het werk. Ik neem dan mijn xbox en gitaar mee en mijn collega de drums en zijn gitaar plus mic. Best leuk zo af en toe voor op de vrijdagmiddag en de 'wekelijkse' afscheid-collega-feestjes :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel het zelf dan op de PS3, maar die had ik inderdaad gisteren (inclusief 2 gitaren en een drumset) mee naar het werk gesleept. Wat ik me eigenlijk afvroeg. 2 drums tegelijk kan dat ook? Want dat heb ik eigenlijk nooit kunnen testen. Dan kun je stoere drumbattles gaan houden...kun je lachen, zeker met zo'n nummer als Hot For Teacher. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Na een tijd lekker gedrumt te hebben met de tape-mod vertoond het drumstel nu toch weer kuren. Slagen op de rode pad worden 2x geregistreerd. Ik heb maar zo'n midi kabel laten opsturen, kijken of ik het daarmee kan fixen. Geen zin om weer al die schroeven los te halen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
hey psssssssssssssst!
Daar is een ander topic voor:
GHWT: Diverse problemen met hardware

Ik ben nu bezig met gitaar op expert, maar dat valt me niet mee. De meeste nummers gaan wel, maar die laatste paar...... <zucht>. Assasin krijg ik niet voor elkaar om het juiste ritme te pakken te krijgen en Anti-social is gewoon asociaal moeilijk ;)
(en natuurlijk zijn er nog wel een paar andere nummers die niet lukken)

spoiler:
Die bling bling achievement is echt krankzinnig, hoe kun je ooit 1 miljoen dollar bijelkaar spelen als je misschien hooguit 400 dollar per nummer bijelkaar kan krijgen? Nou ja, gelukkig lig ik er verder niet zo wakker van dat ik die nooit ga halen, maar ik snap het niet helemaal dat ze de lat zo hoog leggen terwijl ze zo ongeveer 2 guitar hero spellen per jaar uitbrengen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een weekje of twee wat meer met die touchpad gaan rommelen aangezien ik zoiets had van 'ik moet het toch ooit kunnen', en het begint best wel een beetje te komen, volgens mij deed ik het voorheen gewoon altijd verkeerd ;)
Een van die downloads van The Killers (Losing Touch) zitten twee aardige stukken met vrij simpel touchpadwerk, ideaal om het een beetje onder de knie te krijgen terwijl je nog prima muziek speelt ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:57:
Ik ben sinds een weekje of twee wat meer met die touchpad gaan rommelen aangezien ik zoiets had van 'ik moet het toch ooit kunnen', en het begint best wel een beetje te komen, volgens mij deed ik het voorheen gewoon altijd verkeerd ;)
Een van die downloads van The Killers (Losing Touch) zitten twee aardige stukken met vrij simpel touchpadwerk, ideaal om het een beetje onder de knie te krijgen terwijl je nog prima muziek speelt ook :p
Wat deed je dan verkeerd wat je nu goed doet? Want ik snap niet hoe dat (zinvol) moet eigenlijk...
En heb je nog standaard nummers (die iedereen heeft) die aan te raden zijn om het te leren?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:44:
[...]

Wat deed je dan verkeerd wat je nu goed doet? Want ik snap niet hoe dat (zinvol) moet eigenlijk...
En heb je nog standaard nummers (die iedereen heeft) die aan te raden zijn om het te leren?
Nouja, ik probeer nu iets minder overdreven over die balk heen te raggen in een poging 'stoer' te sliden en iets meer daadwerkelijk te tappen :p. Op de echt snelle dingen (wat er toch wel veel zijn) gaan het nog minder, maar ik blijf gewoon oefenen met wat langzamer tot ik gewend ben aan de locatie van de touchbuttons.
Een goed standaard nummer om te oefenen moet ik even over nadenken, kan niet echt iets verzinnen op het moment :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Demolition Man (op expert) zeg ik zo even uit mijn hoofd, die kon ik niet zonder de slider doen. Vooral die intro is wel een beetje heftig. Zwaar raggen is wel een vereiste daar geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik heb net vernomen van een collega van me dat je Brucie nu ook gratis kan downloaden als je geen Xbox Live Gold hebt! Ik weet niet zeker of deze link werkt, maar het valt te proberen, anders moet je hem even met de hand opzoeken:

http://marketplace.xbox.c...00-4000-8000-00004156081a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
budi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:51:
Ik heb net vernomen van een collega van me dat je Brucie nu ook gratis kan downloaden als je geen Xbox Live Gold hebt! Ik weet niet zeker of deze link werkt, maar het valt te proberen, anders moet je hem even met de hand opzoeken:

http://marketplace.xbox.c...00-4000-8000-00004156081a
Wow, dat ga ik als ik thuis ben direct proberen! Bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Exar schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:54:
[...]

Wow, dat ga ik als ik thuis ben direct proberen! Bedankt voor de tip! _/-\o_
En ja hoor, de link naar Bruce Springsteen DLC werkt perfect!
Nogmaals bedankt budi! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

budi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:12:
Demolition Man (op expert) zeg ik zo even uit mijn hoofd, die kon ik niet zonder de slider doen. Vooral die intro is wel een beetje heftig. Zwaar raggen is wel een vereiste daar geloof ik :)
Kolere, ik dacht gisteravond even terug aan dit berichtje en het leek me wel aardig om dat nummer dan maar eens te proberen op expert. Wat een hel zeg! Verbaasde me echt onwijs dat ik 'm gewoon nog haalde ook. Is idd wel wat meer van het betere ragwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Echt een hel vind ik het niet, dat stuk speel ik gewoon met alleen met links, zonder slider :) Zo heel erg moeilijk is het niet, ik mis maximaal 7 of 8 noten. Of met links en rechts op de hals is het nog stoerder, alleen gaat dat nog niet zo goed als alleen links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik overdrijf waarschijnlijk een beetje omdat de ervaring op het moment wat intenser was (ik was niet bepaald nuchter meer :p). Dat in combinatie met het feit dat ik deze nog nooit op expert gedaan had, ik als amateur alles met de touchpad wilde doen en ik het niet echt een leuk nummer vind :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:44:
Nouja ik overdrijf waarschijnlijk een beetje omdat de ervaring op het moment wat intenser was (ik was niet bepaald nuchter meer :p). Dat in combinatie met het feit dat ik deze nog nooit op expert gedaan had, ik als amateur alles met de touchpad wilde doen en ik het niet echt een leuk nummer vind :p
Demolition man ging me geloof ik wel goed af op expert, maar ik loop nu vast op Hot For Teacher. Die intro is echt te erg! Ik ben er nu eindelijk een keer doorheen gekomen door het met de fret buttons te spelen (2 handen) maar in dat stuk daarna ging ik alweer snel af. Voor de drums lijkt me de intro trouwens wel kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wil graag wat meer oefenen met de touchpad alleen kwam ik er afgelopen week achter dat mijn touchpad schijnbaar niet goed registreert op oranje (voorheen bij m'n broer ermee gerommeld). Lekker dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Voor de grap net een nummertje op GHWT gedaan, en hierna even GH3 teruggepakt. Maar damn, expert in World Tour gaat even snel als hard in GH3. Dat spel was echt veel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Iemand "Commotion" van Creedence Clearwater Revival al gekocht? Damn wat klinkt dat nummer lekker!
http://www.youtube.com/watch?v=0kz094vqPsk
Ik zou 'm bijna kopen, alleen is de rest van de pack covers (wtf, daar deden we toch niet meer aan?) en is een los nummer onhandig omdat je minimaal 500 punten moet kopen... hmmz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Weet iemand hoe ik 2 basspedalen kan gebruiken?

Had alvast wat extra onderdelen aangevraagt met RMA omdat ik wist dat het lang ging duren voordat ik de onderdelen kreeg en ze waarschijnlijk toch wel kapot gingen. :+ :P

Wel heel mooi dat op dag dat mijn oranje cymbal kapot ging, ik nieuwe cymbal binnenkreeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Albinoraptor schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:19:
Weet iemand hoe ik 2 basspedalen kan gebruiken?

Had alvast wat extra onderdelen aangevraagt met RMA omdat ik wist dat het lang ging duren voordat ik de onderdelen kreeg en ze waarschijnlijk toch wel kapot gingen. :+ :P

Wel heel mooi dat op dag dat mijn oranje cymbal kapot ging, ik nieuwe cymbal binnenkreeg. :P
mini-jack splitter kopen en aansluiten op de aansluiting van het pedaal. Hierna kan je 2 pedalen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit weekend heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen om een volledige band te spelen. :) Zelfs mezelf opgeofferd en ook gezongen, wat ik overigens totaaaaaaaal niet kan natuurlijk.

Zingen is echt behoorlijk moeilijk naar mijn mening. Ik heb tot nu toe op Medium (easy vind ik dan wel weer onzin) alleen La Bamba op 91% weten te zingen, alle andere nummers zaten onder de 90% of soms zelfs onder de 70%. Freak On a Leash daarentegen kreeg ik dan weer wel op 89% gezongen (en gerapt, maar volgens mij telt hij dat stuk niet mee)

Wat ik me wel afvraag, hoe krijg je nu eigenlijk star power tijdens het zingen en hoe activeer je dat? Lijkt me dat je dat als vocal partij ook wel moet kunnen. ;) Het was in ieder geval een tof weekend en een full band spelen is echt super leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:53:
Dit weekend heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen om een volledige band te spelen. :) Zelfs mezelf opgeofferd en ook gezongen, wat ik overigens totaaaaaaaal niet kan natuurlijk.

Zingen is echt behoorlijk moeilijk naar mijn mening. Ik heb tot nu toe op Medium (easy vind ik dan wel weer onzin) alleen La Bamba op 91% weten te zingen, alle andere nummers zaten onder de 90% of soms zelfs onder de 70%. Freak On a Leash daarentegen kreeg ik dan weer wel op 89% gezongen (en gerapt, maar volgens mij telt hij dat stuk niet mee)

Wat ik me wel afvraag, hoe krijg je nu eigenlijk star power tijdens het zingen en hoe activeer je dat? Lijkt me dat je dat als vocal partij ook wel moet kunnen. ;) Het was in ieder geval een tof weekend en een full band spelen is echt super leuk. :)
Heb het zingen nog nooit geprobeerd, maar was het niet zo dat je dan met de microfoon in je handen moet slaan oid? Dat zou ie dan oppikken als zijnde starpower activatie.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het wel 1x voor elkaar gekregen, dan krijg je in je balk wat klappende handjes in beeld, maar je kunt als zangpartij eigenlijk niet goed zien of je starpower tot je beschikking hebt, dus vaak genoeg krijg je die klappende handjes, maar leuk dat je dan starpower activeert maar dan doet ie niks...of je activeert het, maar hebt dan vervolgens niks te zingen, dus geen punten.. ;)

We lagen wel meerdere keren in een deuk vooral ook dat stukje van Freak on a Leash, iedereen heeft het wel eens gehoord denk ik...maar dat "Boom...etc.." dat valt gewoon echt niet goed te doen dus schoot ik, en de rest ook gigantisch in de lach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:10:
Ik heb het wel 1x voor elkaar gekregen, dan krijg je in je balk wat klappende handjes in beeld, maar je kunt als zangpartij eigenlijk niet goed zien of je starpower tot je beschikking hebt, dus vaak genoeg krijg je die klappende handjes, maar leuk dat je dan starpower activeert maar dan doet ie niks...of je activeert het, maar hebt dan vervolgens niks te zingen, dus geen punten.. ;)
Je zou natuurlijk gewoon de tutorial kunnen spelen of de handleiding kunnen lezen, maar dat is natuurlijk te makkelijk... ;)
Maar ik zal je op weg helpen, want ik heb wel de tutorial gedaan. :P

Die 'handjes' is een deel waar je als zanger het publiek kan 'warm maken', je kan dus schreeuwen van "put your hands up!" of weet ik veel waar je zin in hebt (het is dus een soort free-style zoals drums dat ook heeft).
Als je oplet zal je ook zien dat je die 'handjes' altijd op dezelfde plaats krijgt.

Starpower activeer je inderdaad door op de microfoon te tappen, maar dat werkt wat mij betreft nogal slecht. Alternatief dat beter werkt is een knopje (a/b/x/y) op je controller indrukken.
Starpower krijg je als zanger dacht ik voor elke 'maat' die je helemaal op de juiste toon zingt.
Maar je deelt gewoon de starpower met de rest van de band hoor, dus ik snap eerlijk gezegd niet waarom je 'moeilijk ziet of je die tot je beschikking hebt'.

Verder heb je als zanger ook nog delen waar je een soort golf ziet, geel gekleurd, die delen zou je op de muziek mee moeten zingen ('lalala' bv) of neuriën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je Exar, je zult vast begrijpen dat als je met een groepje bent en je gaat zitten gamen dat je niet eerst de tutorial gaat zitten doen of de handleiding doorlezen. ;)

Dat ik zeg dat ik moeilijk zie of ik starpower ter beschikking komt waarschijnlijk ook mede voort uit het feit dat het me gewoon niet lukte om die te activeren.

Die geel gekleurde golf heb ik nog niet gezien trouwens, waarschijnlijk komt die alleen bij bepaalde liedjes dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
@Exar: Graag gedaan. Ik heb zelf nu ook Bruce gespeeld, wel aardig als het voor niets is :)

Dit weekend wel iets vreemds meegemaakt. Ik was van het weekend bij een collega thuis guitar hero samen aan het spelen en toen we er wel even klaar mee waren liet ik hem nog even zien welke nummers op Expert zo moeilijk zijn op de gitaar. Dus ik speel Mr. Crowly als leuk voorbeeld. Die begint rustig maar verzant helemaal aan het eind in de meest idiote solo's, bleek ik hem bij hem dus gewoon te halen! Thuis lukte dat me dus niet. Gister nog eens thuis geprobeerd, maar na vier pogingen kom ik nog niet verder dan 85% van het nummer, erg vaag!

Nu waren een aantal condities anders:
  • De zijne is groter dan de mijne. Euh... ik bedoel zijn TFT scherm dan natuurlijk, 42 versus 46 inch :+
  • Hij heeft volgens mij geen lag, of in elk geval daar merkte ik niets van ook niet toen we Guitar Hero 2 speelde waar je dat niet goed in kan stellen en die bovendien niet eerder in zijn xbox360 is geweest. Zelf heb ik 100 ms lag, maar dat zou goed afgesteld moeten zijn nu.
  • Hogere kamertemperatuur. Hij heeft een vriendin en een klein kind en dus staat de verwarming hoger dan bij mij. Ik ben vrijgezel en heb het niet snel koud thuis en dus is het daar kouder.
  • Ik was goed warm gespeeld. Gisteren ook wel aardig warm gespeeld, maar misschien door bovenstaand punt niet genoeg?
  • Zijn gitaar doet het beter dan de mijne als in dat er geen piep geluid uit komt bij het strummen en daarnaast de touchstrip ook goed werkt in tegenstelling tot de mijne. Maar deze haperde in dit geval niet. Verder doet de gitaar het volgens mij wel goed.
Hierna overmoedig in de euforie nog even Satch Boogie geprobeerd, maar helaas, blijf steken op 34%. Ik kan niet wachten op de zomer, of zal ik eens flink gaan stoken? :)

Maar hebben jullie ook soortgelijke ervaringen? Zijn jullie prestaties ook afhankelijk van een of meerdere van de bovenstaande factoren? Of van niet hier genoemde factoren, zoals misschien vermoeidheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Inspelen is belangrijk, en ik heb ook altijd dat als ik redelijk moe ben (doordeweekse avond) een stuk slechter speel dan op een zaterdagmiddag.
De grote van het scherm maakt trouwens denk ik een stuk minder uit, vooral het geluid is natuurlijk belangrijk bij Guitar Hero. Ik speel toch altijd beter als het geluid harder staat, dan hoor je de noten gewoon beter en voel je het ritme beter aan.

Verder is het voor mij altijd gewoon oefenen wat het verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Inspelen of warmspelen was inderdaad het sleutelwoord. Nu is het me wel gelukt om Mr. Crowley en anderen te halen op expert. Wel blijf ik altijd erg veel moeite hebben met de hammer-on en pull-offs. Het komt zo ontiegelijk snel op je af dat ik het gewoon niet snel om kan zetten naar wat ik in moet drukken op hals. Ik heb het gevoel dat hier wel een beetje de scheiding ligt tussen talent en wat je kan oefenen.

Ik verwacht wel dat ik met meer oefenen op een gegeven moment alle nummers wel op expert kan halen, maar bijvoorbeeld 222.222 punten op Satch Boogie kan ik me gewoon niet voorstellen dat dat me ooit gaat lukken. Aan de andere kant kon ik me kort geleden ook niet voorstellen dat ik ooit Raining Blood en Through the Fire and Flames zou halen op niveau hard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

budi schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:04:
Inspelen of warmspelen was inderdaad het sleutelwoord. Nu is het me wel gelukt om Mr. Crowley en anderen te halen op expert. Wel blijf ik altijd erg veel moeite hebben met de hammer-on en pull-offs. Het komt zo ontiegelijk snel op je af dat ik het gewoon niet snel om kan zetten naar wat ik in moet drukken op hals. Ik heb het gevoel dat hier wel een beetje de scheiding ligt tussen talent en wat je kan oefenen.

Ik verwacht wel dat ik met meer oefenen op een gegeven moment alle nummers wel op expert kan halen, maar bijvoorbeeld 222.222 punten op Satch Boogie kan ik me gewoon niet voorstellen dat dat me ooit gaat lukken. Aan de andere kant kon ik me kort geleden ook niet voorstellen dat ik ooit Raining Blood en Through the Fire and Flames zou halen op niveau hard. :)
Ik heb dit weekend even het gigantische verschil ontdenkt tussen nuchter serieus spelen en met wat bier op serieus (proberen te) spelen. Kolere, nuchter haal ik de Ozzy nummers op expert zonder heel veel moeite, alleen na een paar biertjes begint het al vreselijk invloed op je spel uit te oefenen tot je gemiddeld moeilijke nummers niet eens meer degelijk kan halen :p
Ook weer lekker gedrummed op de Ion Drumrocker, dat ding blijft toch wel een leuk apparaat, alleen een beetje vervelend om steeds weer op te bergen/aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dus vermoeidheid en alcohol hebben hetzelfde effect? Kan ik al geheelonthouder toch nog zeggen dat ik soms 'dronken' ben! :+

Overigens wat betreft die Drumrocker: kun je dat ding zo afstellen dat de drum en symbalen configuratie hetzelfde is als met de Guitar Hero drumstel? Dus twee boven en drie onder? Ik vraag me namelijk af hoe dat werkt aangezien hij 4 trommels heeft? Wel handig natuurlijk als je ook Rock Band wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik heb het ook hoor. Bij mij zijn vooral de factoren temperatuur, vermoeidheid, dronken/nuchter van invloed. Temperatuur merk ik vooral als het raam openstaat. Je krijgt nu (met deze temperaturen buiten) van die koude handen en dan gaat het nogal stroef. Verder speel ik 'savonds na het werk vaak als een krant. En met bier op is het natuurlijk dramatisch. Dan moet ik soms echt terugzakken tot medium om een nummer nog te halen. Hammer-ons en pull-ofs mis ik dan echt finaal (vooral ook omdat je ze niet meer van tevoren kan indrukken).

Merk trouwens ook dat wanneer je een nummer vet vindt om te spelen, en je gaat een beetje zitten mee bewegen, dan vern*** je het ook vaak hard. Respect voor artiesten die tegelijk gitaar/drum/piano spelen en zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Sluuz schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:56:
Merk trouwens ook dat wanneer je een nummer vet vindt om te spelen, en je gaat een beetje zitten mee bewegen, dan vern*** je het ook vaak hard. Respect voor artiesten die tegelijk gitaar/drum/piano spelen en zingen.
Zoiets als dit? -> http://www.youtube.com/wa...lI8c&feature=channel_page Gitaar + Zingen tegelijk :P

@Budi, volgens mij herkent je xbox/ps3 gewoon als Rock Band drumstel. Dus je kan alleen de 4 pads gebruiken en niet de cymbals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

budi schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:47:
Dus vermoeidheid en alcohol hebben hetzelfde effect? Kan ik al geheelonthouder toch nog zeggen dat ik soms 'dronken' ben! :+

Overigens wat betreft die Drumrocker: kun je dat ding zo afstellen dat de drum en symbalen configuratie hetzelfde is als met de Guitar Hero drumstel? Dus twee boven en drie onder? Ik vraag me namelijk af hoe dat werkt aangezien hij 4 trommels heeft? Wel handig natuurlijk als je ook Rock Band wilt spelen.
Naar mijn weten kan dit (nog?) niet :( Guitar Hero pakt hem nu inderdaad met 4 kleuren. Wel kun je de 2 cymbals óók op een kleur aansluiten zodat je dus twee mogelijkheden hebt. Da's gelukkig ook, want zonder die gele cymbal zou ik het een stuk minder leuk vinden. Als je dan ook nog eens voor groen of blauw een cymbal hebt om op te meppen en als je helemaal 'in the zone' bent die twee op de juiste manier af weet te wisselen is het helemaal top ;D En sja, de registratie van dat apparaat is gewoon hemels, Dus, ook al is er geen oranje, die drumrocker maakt het óók in guitar hero veel beter waar dan die bijgeleverde plastic troep 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Bij Beat it van Michael Jackson bijvoorbeeld heb ik dat 1 van de laatste solo's ik niks van de gitaar hoor en dat heb ik bij andere nummers ook af en toe.
Wel altijd hetzelfde stuk.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik had dat wel met Guitar Hero 3 op de PlayStation 3, soms weg vallend gitaar muziek totdat je weer een fout maakte en dan kwam het weer terug. Maar met World Tour nog geen last van gehad.

Hoewel... ik heb wel sinds de nieuwe NXE update op de XBox360 het al twee keer gehad dat het beeld en soms geluid voor ruim 10 seconden stokte. Bij Guitar Hero 2 kwam er heel vreemd geluid uit, maar corrigeerde dat zich. Bij World Tour liep het beeld en geluid daarna compleet out of sync tot het einde van het nummer. Extra uitdaging was dat :)

Maareuhh... da's niet echt antwoord op je vraag denk ik ;)
(edit: maar wel dat ik dus ook wel eens wat vreemds heb)

[ Voor 4% gewijzigd door budi op 16-02-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:16
Weet iemand hoe het zit met die gratis nummers die je uit kon kiezen op internet die je zou krijgen door het invullen van wat gegevens? Dit heb ik eind december nog ingevuld maar sindsdien nooit meer wat van gehoord :S

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Soepstengel schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:32:
Weet iemand hoe het zit met die gratis nummers die je uit kon kiezen op internet die je zou krijgen door het invullen van wat gegevens? Dit heb ik eind december nog ingevuld maar sindsdien nooit meer wat van gehoord :S
Het is inderdaad vreemd dat we daar niks van horen... op het RedOctane GHWT forum wordt er ook over geklaagd, maar een officieel statement is er niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Exar schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:38:
[...]

Het is inderdaad vreemd dat we daar niks van horen... op het RedOctane GHWT forum wordt er ook over geklaagd, maar een officieel statement is er niet. :|
Zijn we gebakken lucht beloofd? Hmmm, ach we hebben er voor de rest ook niks over te zeggen ben ik bang.

Vindt de nummers in GH4 wel erg tegen vallen moet ik zeggen, er zitten een handjevol leuke nummers in maar de rest vindt ik zelf niks, totaal niet vergelijkbaar met GH3! Misschien dat de GH classic deel dit goed gaat maken waarin ze goede nummers van de oude delen gaan combineren in een spel, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Jaaa! Guitar Hero Classics! Straks nog Greatest Hits en de Live uitvoering. Hoe melk je een succes formule nog verder uit? Nou ja, waarschijnlijk koop ik hem toch wel ;)

Afgelopen week eindelijk B.Y.O.B. op expert gehaald met bass en daarmee de expert career achievement gehaald. Wel een enorm gerag was dat zeg en een hoop frustratie! En die gast maar zingen iets in de trant van 'we are having a great time'! Nou reuze! Ik niet in elk geval. Pffff gitaar heeft het maar net aan overleefd. Ik ben van mening dat Red Octane me nog een gitaar controller tegoed is. (Nog afgezien van dat dat daadwerkelijk zo is vanwege de touch strip en de uitstaande RMA sinds 15 december 2009). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
budi schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:12:
Jaaa! Guitar Hero Classics! Straks nog Greatest Hits en de Live uitvoering. Hoe melk je een succes formule nog verder uit? Nou ja, waarschijnlijk koop ik hem toch wel ;)

Afgelopen week eindelijk B.Y.O.B. op expert gehaald met bass en daarmee de expert career achievement gehaald. Wel een enorm gerag was dat zeg en een hoop frustratie! En die gast maar zingen iets in de trant van 'we are having a great time'! Nou reuze! Ik niet in elk geval. Pffff gitaar heeft het maar net aan overleefd. Ik ben van mening dat Red Octane me nog een gitaar controller tegoed is. (Nog afgezien van dat dat daadwerkelijk zo is vanwege de touch strip en de uitstaande RMA sinds 15 december 2009). :+
Heb jij een RMA uitstaan in de toekomst? Pfff die dingen zijn echt onbetrouwbaar als je nu al kan zeggen dat die op 15 dec 2009 kapot gaat :9

Was trouwens GH Greatest Hits die ik bedoelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 07:38
budi schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:12:

Als het niet plezant is, dan ga ik toch wel iets anders doen... Een spel kopen en het tegen je zin uitspelen (voor wat onnozele achievements die niets voorstellen) :X.

Vandaag zelf een nieuwe gele cymbaal aangevraagd, de mijne bleek op twee plaatsen gebarsten te zijn toen ik hem er even afschroefde omdat hij bovenaan, de plaats tussen het rubber en plastic wat losgekomen was.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Vraagjes:

- Onder de vijf knoppen op de hals zit die wah slider bar. Daar meot je toch ook op kunnen 'tappen'? Bij mij werkt alleen het wah effect. Als ik in de studio ga freestylen (of als test in een nummer) kan ik tappen op die 5 'fretjes' op de slider bar, maar er gebeurt dan niets. Doet ik iets vaud?

- Klopt het dat je alleen in de Music store kan als je Wii punten hebt? Ik heb dat niet, want ik wil eerst kijken of er wat interessants bijzit. Ik ga niet eerst die punten kopen voordat ik weet wat ik kan kopen.

Verder super gave game!

Mijn iRacing profiel

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

Zijn er hier trouwens nog mensen die net als ik een Rock Band 1 drumstel gebruiken of gebruikten? Ik zit er namelijk over na te denken om die set van Guitar Hero te gaan halen. Geen gedoe met draden meer en het drummen lijkt me ook iets realistischer (door die cymbals).
Al vraag ik me dus wel af of het die upgrade wel waar is. Ik weet dat er wat problemen zijn/waren met de hardware, maar die kans neem ik dan maar. Wel wil ik weten of het een beetje lekker drumt.
Bij die Rock Band set die ik heb, kan ik de bass van de drum niet echt ver voor me uit zetten waardoor ik met mijn knie en enkel een redelijk onnatuurlijke houding moet aannemen (heel haaks omdat ik dus wat lange benen heb).

Ik vraag me dus af of het bij de Guitar Hero World Tour drums beter gaat. En als iemand ze beiden heeft of op beiden heeft gespeeld zou ik daar dus wel wat van willen weten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
collin schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:11:
- Onder de vijf knoppen op de hals zit die wah slider bar. Daar meot je toch ook op kunnen 'tappen'? Bij mij werkt alleen het wah effect. Als ik in de studio ga freestylen (of als test in een nummer) kan ik tappen op die 5 'fretjes' op de slider bar, maar er gebeurt dan niets. Doet ik iets vaud?
Voorzover ik weet kan je alleen tappen als de noten met van die paarse lijntjes verbonden worden, zoals bijv. in de intro van Demolition Man of de solo van Satch Boogie.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Nee, je kan ook aanslaan door de gewone knoppen in te drukken en te tappen ergens op de slider in plaats van te strummen. :)
Zo speel ik namelijk altijd bas bij Freak on a Leash op expert.

[ Voor 7% gewijzigd door daniëlpunt op 26-02-2009 17:40 ]

Verwijderd

daniëlpunt schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:38:
Nee, je kan ook aanslaan door de gewone knoppen in te drukken en te tappen ergens op de slider in plaats van te strummen. :)
Zo speel ik namelijk altijd bas bij Freak on a Leash op expert.
Ik wist niet eens dat dit kon (ik zie er persoonlijk ook het voordeel niet vna in tov gewoon strummen), maar het lijkt me dat Collin niet dit bedoelt, maar het tappen zonder verder te strummen of knoppen te gebruiken. Zoals al gezegd kan dat alleen bij de transparante nootjes met een paarslijntje ertussen. Van de music studio weet ik niks eigenlijk :p

Over de Music store, daar hoor je gewoon in te kunnen zonder Wii points. Er zijn ook gratis nummers te downloaden. In ieder geval kon ik er gewoon in zonder Wii points.

edit: overigens ben ik net in een nieuwe expert guitar career weer langs de Tool nummers gekomen en sjongejonge wat een vervelende ROTnummers vind ik dat toch. Tis niet eens dat ze bijzonder moeilijk voor me zijn, ik vind ze gewoon veel te lang en eeeecht niet fijn om naar te luisteren.

edit2: en dan kom je op een gegeven moment bij de Zakk Wylde guitar battle. Mijn god wat spijtig dat ze toch nog een duel van een soort erin hebben zitten in de single player. Echt feestelijk om steeds tot vlak voor het eind ruim voor te staan en dan met die klereherrie op het eind af te gaan op 93%. Dan heb ik nog liever de guitar hero 3 battle stijl dat ik nog een bonus op die vent z'n pan kan werpen -.-

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds zaterdag ook GHWT voor de Wii.
Heb nu al het probleem dat ik kramp heb tussen mijn duim en wijsvinger , maar wat een tof spel!

Vraagje: Ik heb een usb microfoon dat bij het spel Boogie SuperStar zat.
Kan ik deze ook gebruiken voor GHWT? Volgens mij collega zou dat moeten , maar ik krijg hem niet aan de praat.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:26:
Sinds zaterdag ook GHWT voor de Wii.
Heb nu al het probleem dat ik kramp heb tussen mijn duim en wijsvinger , maar wat een tof spel!

Vraagje: Ik heb een usb microfoon dat bij het spel Boogie SuperStar zat.
Kan ik deze ook gebruiken voor GHWT? Volgens mij collega zou dat moeten , maar ik krijg hem niet aan de praat.
Hmm, heb je de microfoon ingeplugd en vervolgens een controller aangezet en gebruikt om te selecteren dat je met de mic wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:28:
[...]

Hmm, heb je de microfoon ingeplugd en vervolgens een controller aangezet en gebruikt om te selecteren dat je met de mic wilt spelen?
That does the trick ;)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Yeeeees, eindelijk eindelijk eindelijk komt Queen naar Guitar Hero! _/-\o_
The Queen Track Pack - Available March 26th 2009
1.) "We Are The Champions"
2.) "Fat Bottomed Girls"
3.) "C-lebrity"

Rock and Roll Hall of Fame inductees Queen, one of the greatest and most influential bands of all-time, take center stage on March 26th with downloadable content for Guitar Hero World Tour. The three song Queen Track Pack contains some of the band’s most iconic tracks including the power ballad, “We Are The Champions,” which has become one of the most common anthems celebrating the ultimate victory, as well as “Fat Bottomed Girls” from the 1978 album J****and “C-lebrity,” from their 2008 album with Paul Rodgers, The Cosmos Rocks.
(Bron: http://community.guitarhe...55708/forum_topics/998666)

Niet echt de nummers die ik zou kiezen, en die met Paul Rogers ken ik niet en hoef ik waarschijnlijk ook niet, maar toch twee nummers van de echte Queen. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Exar op 03-03-2009 18:47 . Reden: bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

Die We are the champions is wel vet lijkt me. Vind zoiezo dat ze wel wat meer oude bekende hits mogen toevoegen. Daarnaast mis ik verder nog wel het 1 en ander. Meer Bon Jovi bijvoorbeeld, maar ook Linkin park mag wel wat meer. En waar blijft Limp Bizkit?
En verder uiteraard wat film nummers zoals James Bond, Mission impossible, e.d. Of van TV series.

Nouja, misschien dat Rock Band zoiets nog eens doet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Toch wel jammer dat ze er weer zo'n nieuw nummer bij moeten proppen. Ik had liever iets a la We will rock you gezien. Lijkt me heerlijk om op te drummen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als met de headset in de controller speel, hoe zorg je er dan voor dat alleen je stem te horen is en niet die van het nummer? Want nu hoor ik elke keer 2 stemmen door elkaar. Die van mij en het nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
ElBarto schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:00:
Toch wel jammer dat ze er weer zo'n nieuw nummer bij moeten proppen. Ik had liever iets a la We will rock you gezien. Lijkt me heerlijk om op te drummen.
Inderdaad. En ik had liever Crazy Little Thing Called Love (coole gitaar solo's) of Under Pressure (vette bass) of Another One Bites The Dust (ook vette bass).
Maarja, waarschijnlijk heeft Queen hebben Brain May en Roger Taylor als voorwaarde gesteld dat de nieuwe formatie ook gepromoot moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Exar schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:57:
[...]

I
Maarja, waarschijnlijk heeft Queen hebben Brain May en Roger Taylor de platenmaatschappij als voorwaarde gesteld dat de nieuwe formatie ook gepromoot moet worden.
Fixed that for you 8)

Ik begin nu wel een beetje vast te lopen op "hard" , het lijkt erop dat ik toch echt alt-strumming moet leren. Hoe doen jullie dat ? Als je een nummer hebt met snelle alt-strumming stukken, blijven jullie dan het hele nummer op en neer strummen, of alleen het snelle stukje, en dan de langzamere stukken weer "gewoon" strummen ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Alleen de snellere stukken en de rest normaal inderdaad. :) Dat is ook het meest logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik doe alles up / down. Heb je alleen maar baat bij aangezien je nooit in de knoop komt met omwisselingen van snelle naar langzame stukken of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik doe ook alles op-neer, eerst alleen bij lange stukken met dezelfde noten achter elkaar en nu na lang oefenen (paar maanden ofzo) heb ik er geen erg meer in dat ik ook tijdens solo's op en neer strum. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Toen ik overstapte naar alt-strummen waren in eerste instantie mijn score's lager dan normaal, maar uiteindelijk heb ik er dus wel baat bij gehad.
Bijvoorbeeld Train Kept Rolling van Aerosmith in GH:A kun je gewoon niet doen zonder alt-strumming op expert, maar natuurlijk zijn er in WT ook genoeg voorbeelden te vinden waar je het echt nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zojuist een mailtje gehad met daarin 5 codes om nummers te downloaden. Heeft even geduurd, maar ze hebben hun woord gehouden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
BM schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:27:
Zojuist een mailtje gehad met daarin 5 codes om nummers te downloaden. Heeft even geduurd, maar ze hebben hun woord gehouden :)
Ja ik ook maar die codes doen het niet in de EU PSN Store :( Wel in de USA store maar je raad het al, je kunt de nummers dan niet spelen! Heeft vast iets te maken met die regio locks ofzo... Heb de GH4 staff een e-mail gestuurd met mijn probleem en of ik nieuwe codes kan krijgen voor de EU store, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Soepstengel schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:11:
[...]

Ja ik ook maar die codes doen het niet in de EU PSN Store :( Wel in de USA store maar je raad het al, je kunt de nummers dan niet spelen! Heeft vast iets te maken met die regio locks ofzo... Heb de GH4 staff een e-mail gestuurd met mijn probleem en of ik nieuwe codes kan krijgen voor de EU store, ben benieuwd...
Heb net de codes ingevoerd.
Ze werken opzich prima (360), maar 2 van de 5 codes zijn kennelijk al gebruikt. Dat is wel minder.

Eens ff zoeken of support daar wat mee kan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 20:54
Ik zit hier met een drumstel dat niet helemaal naar wensen functioneert.

De blauwe drumpad is heel erg insensitive, je moet heel erg hard slaan als je wilt dat de drumpad een signaal doorgeeft..

Ik heb online een guide gevonden om dit te fixen:
http://www.goodinput.com/...hero-world-tour-drum-fix/

Ik heb de default pasta eraf gehaald en ze zeggen dat je het nu moet vastmaken met electric tape? Ik heb verschillende soorten tape gebruikt (ducktape&plakband) maar dit hielp niet..

Als ik de twee draadjes echter handmatig tegen de contactjes aanhoudt dan werkt het wel perfect..

Ze zeggen in het artikel dat je 'electric tape' moet gebruiken om deze sensoren vast te maken.. Wat bedoelen ze hiermee in het nederlands.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij geleidende tape...kunnen ze je vast wel ergens vertellen wat voor tape dat is, ik ben er niet zo in thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
BM schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 22:38:
[...]

Heb net de codes ingevoerd.
Ze werken opzich prima (360), maar 2 van de 5 codes zijn kennelijk al gebruikt. Dat is wel minder.

Eens ff zoeken of support daar wat mee kan :)
Heb nieuwe codes gekregen omdat het blijkbaar een meer voorkomend probleem is. Deze codes werken echter nog steeds niet in de EU store en ik kan daarom nog steeds de nummers niet spelen in mijn EU Guitar Hero 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Toch wel cool dat we die nummers nog hebben gekregen. _/-\o_

Als iemand nummers over heeft voor de xbox360 (al gekocht of geen GH meer of weet ik wat voor reden), dan wil ik diegene er graag vanaf helpen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Soepstengel schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Heb nieuwe codes gekregen omdat het blijkbaar een meer voorkomend probleem is. Deze codes werken echter nog steeds niet in de EU store en ik kan daarom nog steeds de nummers niet spelen in mijn EU Guitar Hero 4...
Heb ook een mailtje gehad, heb 2 nieuwe codes aangevraagd, en die werken prima.
Toch vreemd dat er bij de PS3 kennelijk wel een 'regiocheck' op zit, en op de xbox niet :?
Had wel begrepen dat het eigenlijk een actie alleen voor amerika zou zijn, maar dit is ook meten met 2 maten...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
BM schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 13:19:
[...]

Heb ook een mailtje gehad, heb 2 nieuwe codes aangevraagd, en die werken prima.
Toch vreemd dat er bij de PS3 kennelijk wel een 'regiocheck' op zit, en op de xbox niet :?
Had wel begrepen dat het eigenlijk een actie alleen voor amerika zou zijn, maar dit is ook meten met 2 maten...
Kreeg vandaag twee mailtjes van gmail dat mijn e-mail in de wacht staat xD Volgens mij is het een beetje druk bij Guitar Hero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:47
Ik kan het zo snel niet vinden in dit topic, maar hoe kan ik goedkoop aan een gitaar voor m'n Xbox komen :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ligt eraan wat je wilt. Voor 70 Euro heb je 2 gitaren (wel met kabel) en GH3 bij Bol.com. Draadloze zijn een stukje duurder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb GH3 al, en zoek 1 of 2 draadloze gitaren. Ik zie ze bij gcshop.nl bijv. niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 21:15

The Third Man

The Third Jellyfish

Maar een losse GH-WT gitaar voor de 360? Heb de bundel gekocht, ben dik tevreden en wil er nog eentje voor mensen op bezoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu van een vriend van me een microfoon geleend maar nog hoor je de zang van het originele nummer. Is het gewoon niet mogelijk om de back vocals uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:07:
Heb nu van een vriend van me een microfoon geleend maar nog hoor je de zang van het originele nummer. Is het gewoon niet mogelijk om de back vocals uit te zetten?
In de audio setting vocals uitzetten? Geen idee of je eigen zang dan nog wel over de speakers komt.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
BM schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:15:
[...]
In de audio setting vocals uitzetten? Geen idee of je eigen zang dan nog wel over de speakers komt.
Microfoon en vocals zijn apart te regelen, dus ik vermoed dat dat wel goed komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Exar schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:04:
[...]

Microfoon en vocals zijn apart te regelen, dus ik vermoed dat dat wel goed komt. ;)
Ah, dat wist ik niet. Heb microfoon nog niet aangeraakt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Heb nou sinds kort de ''guitar bundle'' voor de PS3. Eerste indrukken: wat een rustige nummers allemaal aan het begin van de ''career'' modus. Sommige jaren-70 nummers zijn wel pakkend. Hoop dat de nummers straks nog wat steviger worden.

Vind de soundtrack een aardige afgang na het spelen van GH: legends of rock; daarbij kon het gewoon niet op qua nummers -> allemaal stevige rock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

Soepstengel schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Hier idd zelfde verhaal. Las net op het GHWT forum dat er aan gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Maxow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:36:
[...]

Hier idd zelfde verhaal. Las net op het GHWT forum dat er aan gewerkt wordt.
Oh oke, dat is mooi! Ik heb ze vorige week namelijk nog een e-mail gestuurd maar gmail kan deze niet afleveren en de mail staat nu dus voor de tweede keer in de nalevering (eerste poging is mislukt want gmail stopt met het resenden na 3 dagen ofzo). Ik ga het GHWT forum eens zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
maar blijkbaar kan ik dus nergens losse gitaren kopen voor m'n xbox 360 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:41:
maar blijkbaar kan ik dus nergens losse gitaren kopen voor m'n xbox 360 :?
Je zou de mediamarkt even binnen kunnen lopen, die had die dingen altijd wel liggen. Maarja da's al een flinke tijd terug en ik zie op verschillende sites dat ze die dingen ook los niet meer hebben (behalve voor de ps3). Beetje vaag, maar het lijkt er op dat je heel hard moet zoeken wil je er een vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

In april zouden toch losse drumstellen komen? Heeft iemand hier misschien ergens een bevestiging van gezien?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 21:15

The Third Man

The Third Jellyfish

Heb ze ook overal gezocht, elke keer zijn de 'sightings' gewoon GH3 gitaren of de 'Guitar Only Bundle', dus daar had ik allebei niks aan.

Maar toen ik nog een keer op Bol keek stond hij er nu wel maar dan vanaf 27 maart :o en dat geldt ook voor de drums. Helaas zijn de prijzen niet mis: 69,99 voor de gitaar en 119,99 voor de drums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snippertje schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:38:
In april zouden toch losse drumstellen komen? Heeft iemand hier misschien ergens een bevestiging van gezien?
Op 12game.com staan ze op voor 27 maart.

Zie ook: http://www.12game.com/PS3...ur_Stand_Alone_Drums.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

Wat een belachelijke prijs :? Dan had ik beter het hele pack kunnen kopen. Nou mooi dat ik die dus niet meer ga kopen, had op 50 euro gehoopt ofzo, dit slaat echt alles 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaren zijn los ook rond de €70,-, dus deze prijs was wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Klopt... en het is nieuw dus prijs is hoog, kan best naar beneden aangepast worden uiteindelijk (zoals dit met veel dingen vaak gebeurd). En misschien komt DE nog met een uitvoering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hemiparo schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:12:
Klopt... en het is nieuw dus prijs is hoog, kan best naar beneden aangepast worden uiteindelijk (zoals dit met veel dingen vaak gebeurd). En misschien komt DE nog met een uitvoering!
Douwe Egberts? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
LOL, ik wilde serieus precies hetzelfde posten! Dacht dat DE alleen in de koffie zat... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:28:
[...]

LOL, ik wilde serieus precies hetzelfde posten! Dacht dat DE alleen in de koffie zat... :+
Vet, kan haast niet anders dan dat het een gitaar wordt waarmee je met elke strum een koffieboon vermaalt. Mmm, guitar hero EN koffie maken tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:54:
[...]

Vet, kan haast niet anders dan dat het een gitaar wordt waarmee je met elke strum een koffieboon vermaalt. Mmm, guitar hero EN koffie maken tegelijk.
Old School Multitasking :) Al iets meer on-topic: iemand al iets gehoord over een nieuw modelletje gitaar voor GH: Metallica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trenchdog schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:06:
[...]

Old School Multitasking :) Al iets meer on-topic: iemand al iets gehoord over een nieuw modelletje gitaar voor GH: Metallica?
There are no plans to release a bundled version of Guitar Hero: Metallica with the instrument controllers, though Activision does plan to release special faceplates with Metallica's logos for existing instrument controllers as well as a double-bass pedal attachment for the drum controller
Dat is alles wat ik er over kan vinden. De gitaar zou dus niet veranderen, maar er zouden faceplates komen die het uiterlijk veranderen, wat ik dan wel weer jammer vind, ik zou zijn flying-v gitaar wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Dank je daarvoor. Wel jammer; vond het een mooi excuus om een tweede gitaar te fiksen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trenchdog schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:53:
Dank je daarvoor. Wel jammer; vond het een mooi excuus om een tweede gitaar te fiksen :+
Ik zou het voorlopig even in de gaten houden, tot nu toe is iedere versie van GH nog wel uitgebracht met aparte controllers...zou me dus ook niks verbazen als dat bij GH:M ook zo gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dit spel heb ik al een tijdje niet meer gespeeld. Dit komt helaas door de nieuwe releases van de andere games. Met dank aan Grand Theft Auto IV - Lost and Damned uitbreiding.

Binnenkort maar even mijn gitaren uit de kast trekken en even oppoetsen :D. Volgens de site van Xbox.com heb ik dit spel sinds 11 januari 2009 niet meer online gespeeld :D.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste