Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:10:
Ik heb het wel 1x voor elkaar gekregen, dan krijg je in je balk wat klappende handjes in beeld, maar je kunt als zangpartij eigenlijk niet goed zien of je starpower tot je beschikking hebt, dus vaak genoeg krijg je die klappende handjes, maar leuk dat je dan starpower activeert maar dan doet ie niks...of je activeert het, maar hebt dan vervolgens niks te zingen, dus geen punten..

Je zou natuurlijk gewoon de tutorial kunnen spelen of de handleiding kunnen lezen, maar dat is natuurlijk te makkelijk...

Maar ik zal je op weg helpen, want ik heb wel de tutorial gedaan.
Die 'handjes' is een deel waar je als zanger het publiek kan 'warm maken', je kan dus schreeuwen van "put your hands up!" of weet ik veel waar je zin in hebt (het is dus een soort free-style zoals drums dat ook heeft).
Als je oplet zal je ook zien dat je die 'handjes' altijd op dezelfde plaats krijgt.
Starpower activeer je inderdaad door op de microfoon te tappen, maar dat werkt wat mij betreft nogal slecht. Alternatief dat beter werkt is een knopje (a/b/x/y) op je controller indrukken.
Starpower krijg je als zanger dacht ik voor elke 'maat' die je helemaal op de juiste toon zingt.
Maar je deelt gewoon de starpower met de rest van de band hoor, dus ik snap eerlijk gezegd niet waarom je 'moeilijk ziet of je die tot je beschikking hebt'.
Verder heb je als zanger ook nog delen waar je een soort golf ziet, geel gekleurd, die delen zou je op de muziek mee moeten zingen ('lalala' bv) of neuriën.