GHWT: Diverse problemen met hardware

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Topicstarter
Omdat ik zag dat er toch best behoorlijk veel problemen zijn met de apparatuur van GHWT, leek het me wel verstandig om daar eens een problemen topic voor te openen, misschien kunnen we hier ook wel een soort FAQ van maken, met oplossing voor veel voorkomende problemen.

Zelf heb ik Guitar Hero World Tour sinds gisteren (alleen de gitaar erbij) en ik vond in eerste instantie de nieuwe gitaar prettiger dan die van Guitar Hero 3 was. Hij reageerde beter en sneller en dus ging het spel ook lekkerder, maar ik was nog niet heel lang aan het spelen of ik merkte dat de strumbar naar beneden toe niet meer reageerde. Natuurlijk net tijdens nummers van Tool die al lastig zat zijn als dat wel werkt.

Nu had ik misschien kunnen kijken of iemand in het topic van Guitar Hero World Tour daar al een oplossing voor had, maar dat werd een beetje veel zoeken. Dus als iemand hier een antwoord op weet dan hoor ik het graag.

Ik zal in ieder geval een lijstje maken van de vragen die hier gesteld worden en als er een definitief antwoord op is, zal ik dat antwoord er onder plaatsen voor het overzicht:

Gitaar: strumbar reageert slecht of helemaal niet. Wat nu?
Enige suggestie die ik zo snel heb gezien is terugbrengen. Een andere suggestie die ik online heb gelezen is om de switch te vervangen. Nu ben ik niet een held met het soldeerijzer, dus daar begin ik zelf liever niet aan.

Drumstel: Drumpad registreert aanslagen slecht of helemaal niet
Een oplossing die ik al meerdere keren voorbij heb zien komen is om de pad open te schroeven en te controleren of de draadjes nog goed in hun lijm zitten. Het schijnt vrij veel voor te komen dat deze namelijk los laten. Dit valt dan dus vrij makkelijk weer op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Meer suggesties? Laat maar horen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien dat iemand nu weet hoe de uiteindelijke houding van RedOctane is t.o.v. defecte gitaren? In het voorgaande topic kwam er al voorzichtig een conclusie dat deze niet meer worden vervangen?

Heb zelf eind december een RMA voor de gitaar ingediend, maar tot op heden nog niets mogen vernemen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Magic6399 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:58:
Misschien dat iemand nu weet hoe de uiteindelijke houding van RedOctane is t.o.v. defecte gitaren? In het voorgaande topic kwam er al voorzichtig een conclusie dat deze niet meer worden vervangen?

Heb zelf eind december een RMA voor de gitaar ingediend, maar tot op heden nog niets mogen vernemen... :'(
Wat ik ergens heb gelezen was dat daar een andere weg voor moest worden bewandeld, maar ik weet dat helaas niet zeker. Mijn gitaar is helaas dus ook defect. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Veel webshops zijn hun klanten ook gaan doorverwijzen naar de RedOctane RMA procedure, volgens mij is het gewoon teveel storm gaan lopen en doen ze nu alleen nog maar de VS. Als ik om me heen kijk hoeveel mensen ik ken die wel wat problemen hebben met hun instrumenten, dan kan het niet anders dan dat ze gewoon verzuipen in de aanvragen.
Ik heb overigens zelf besloten om het maar te laten zitten, zonder de touchstrip werkt mijn gitaar wel goed. Misschien dat ik de Metallica wel in een pack uitvoering koop, zien we dan wel weer. Hopelijk is het dan allemaal wat beter wat ze uitleveren.

Even speculeren: zouden ze nu gewoon alleen de VS goed behandelen om te voorkomen dat iemand een class action suit start?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38
Heb 5 december een RMA aanvraag gedaan. Begin januari twee mails gehad dat m'n gitaar onderweg is en op 16 januari nogmaals diezelfde e-mail dat ie onderweg is. Dus ik heb er ook geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Terwijl iemand met een drumachtergrond op mijn drumset aan het spelen was ging mijn rode pad kapot. Ik heb de set toen opengemaakt, de witte lijm weggekrabt en daarna het draadje weer op het oude soldeer gesoldeerd. Hij werkt nu beter dan ooit geloof ik.

Ik meen dat ik duidelijk oude soldeer zag, maar nu ik hier en in het oude topic lees dat je het draadje met een plakbandje vast moet maken twijfel ik. Is er een reden dat het draadje niet gesoldeerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:30

jefjef

learning by doing

huilen staat me nader dan het lachen. Bij het checken van mijn RMA status de volgende boodschap:

We're sorry. We could not find you in our system. Please try again

En als ik dus opnieuw alles wil invoeren dan hoef ik bij Red Octane dus niet meer aan te kloppen maar bij mijn leverancier/winkel enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb op 17 januari een RMA ingediend voor een gele cymbal die niet/slecht functioneert. Blijkbaar zijn er verschillende sites voor helemaal defecte apparatuur en slecht functionerende apparatuur. Bij de ene site krijg ik een usb midi kabel om de drumkit qua gevoeligheid af te stellen, deze heb ik inmiddels binnen maar helpt niet heel erg veel. Op de website waar ik een nieuwe cymbal heb aangevraagd staat dat m'n request "completed" is, maar ik heb nog geen verzendmelding gehad. Ik wacht nog een weekje af en anders stuur ik het hele zooitje terug naar Bol.com. Iemand anders ervaringen met het opsturen van nieuwe drumkit onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
jefjef schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:26:
huilen staat me nader dan het lachen. Bij het checken van mijn RMA status de volgende boodschap:

We're sorry. We could not find you in our system. Please try again

En als ik dus opnieuw alles wil invoeren dan hoef ik bij Red Octane dus niet meer aan te kloppen maar bij mijn leverancier/winkel enz..
Dat krijg ik dus nu ook.
Wat ik niet snap:

[quote]
To check the status of your RMA request in North America, UK and EU please click on the following link:

http://activision.riverstarsoftware.com/

You will need your 6 digit RMA number in order to obtain the status of your request. [/quote]

Ik heb 2 letters met daarachter 9 cijfers :?

Edit:
Ook al deze [url="NOTE: If you started an RMA with Red Octane prior to December 1st 2008, please go to http://www.redoctanegames.com/Warranty/CheckRMAStatus/. "]link[/url] geprobeerd? Hier krijg ik te zien dat mijn RMA nog steeds "in process" is...

[ Voor 14% gewijzigd door Magic6399 op 25-01-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ik heb het al zo goed als opgegeven dat ik uberhaupt een fatsoenlijke reactie ga krijgen op m'n RMA (ingediend 14-12-2008). Inmiddels is er alweer een 2de gitaar helemaal kapot, bij deze is de opwaardse strum waarschijnlijk van zijn contactpunt geschoten waardoor je hem niet eens meer hoort klikken. Daarentegen maakt het contactpunt geregeld wel contact wat ervoor zorgt dat hij constant naar boven strumt in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Een collega van me heeft, als een van de weinigen lijkt wel, een compleet goed werkende set. Het enige wat vreemd was, was dat een van zijn drum stokjes krom was. Niet door het gebruik, want dat was ie meteen al. Dus heeft ie daar 12 januari een RMA voor ingediend en vandaag lagen er nieuwe in de brievenbus! Of hij heeft gewoon mazzel of er is misschien nog wel hoop. Zowiezo heeft ie mazzel dat zijn set gewoon perfect werkt natuurlijk :)
Aan de andere kant: op dit moment kun je nog steeds een soort van rma aanvragen op de drumsticks, maar niet meer op de gitaar, dus misschien dat ze het dan als missende onderdelen zien en dat dat deel van het RMA proces nog wel werkt voor Europa.

Mijn gitaar is het trouwens spontaan weer gaan doen. Mijn klacht was dat ie soms vanzelf begon te strummen, vanwege een te gevoelige touch strip. Deze had ik dus uit staan, maar laatst had ik die touch strip nodig om Demolition Man te halen op expert en sindsdien staat ie weer aan en heb ik geen klachten meer. Erg vaag allemaal, maar ben wel blij natuurlijk. Dit is mijn 2e gitaar die spontaan vanzelf weer goed gaat werken. Mijn PS3 Aerosmith gitaar had in eerste instantie dat ie maar een kant op kon strummen, dat is na een paar dagen over gegaan.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Ik heb inmiddels een tweede RMA ingediend voor mijn defecte cymbal en ook dit is weer precies hetzelfde verhaaltje. RMA staat binnen 2 dagen op "complete" maar ik krijg geen tracking nummer of verzendmelding. Kortom er wordt gewoon niets gedaan met de aanvraag...

Ik stuur het hele zooitje terug naar bol.com, dan mogen hun het uitzoeken. Wat een bagger service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Op welke URL heb jij die RMA ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
https://www.riverstarsoft...Idx=1&WWGPageTransition=1

Bovenstaande link gebruikt voor het volledig vervangen van mijn yellow cymbal. De UK support site verwijst bij volledig defecte onderdelen ook door naar de bovenstaande URL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06
De rode knop van mijn gitaar bleef af en toe 'steken'. Ik had mijn gitaar only set bij de mediamarkt gekocht en een week later kreeg ik zonder problemen gewoon een nieuwe nek. Hulde

Mijn advies, koop GH niet bij een webshop oid maar bij een groot bedrijf bij jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Ik heb afgelopen weekend dan toch twee nieuwe cymbals binnen gekregen via de post (2x aanvraag gedaan, allebei tegelijk opgestuurd). Ik stond op het punt alles te verzenden naar bol.com maar goed de cymbals kwamen dus net op tijd binnen. Helemaal blij dat het werkte, gaat *&(@#^$@*&%^@#$ m'n rode drumpad kapot op dezelfde dag. Wat een bagger kwaliteit zeg, ik ga vanavond proberen om alles af te stellen met de drumtuner. Mocht dit niet werken dan stuur ik het hele zooitje terug naar bol.com, vraag ik mijn geld terug en koop ik mooi Fable 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
Zojuist voor de derde maal mijn rooie pad kapot gegaan. Nou ja kapot, het kabeltje is weer eens losgeschoten. Ik word er echt helemaal zwakzinnig van. Vooral omdat hij kapot ging toen ik op 98% was van het laatste nummer om rockband 2 uit te spelen. Weer die hele tier van 8 nummers doen.

Tip: fix hem niet met ducttape. Dat heb ik gedaan en dat laat dus gewoon weer los. Zou willen dat ik ook zo'n bolletje kon maken die die kabel vasthoudt...then again, daar schoot hij ook uit.

Ongelooflijk. Nog goede tips om zo'n kabeltje vast te zetten?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zit nog met mijn defecte gitaar zelf. Die ga ik zeker niet RMA versturen via RedOctane want heb begrepen dat ik dan wel eens naar mijn gitaar zou kunnen fluiten. Ik wil hem dus bij de winkel terugbrengen, dat is in dit geval de Dynabyte en die zeiden me dat ze in ieder geval geen reserve gitaar op voorraad hadden en dat ze zouden moeten overleggen met de leverancier hoe ze ermee om moesten gaan, terugsturen en laten repareren of vervangen door een ander exemplaar. Either way, ik zou moeten wachten voor ik een ander exemplaar of een gerepareerd exemplaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sluuz schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:25:
Zojuist voor de derde maal mijn rooie pad kapot gegaan. Nou ja kapot, het kabeltje is weer eens losgeschoten. Ik word er echt helemaal zwakzinnig van. Vooral omdat hij kapot ging toen ik op 98% was van het laatste nummer om rockband 2 uit te spelen. Weer die hele tier van 8 nummers doen.

Tip: fix hem niet met ducttape. Dat heb ik gedaan en dat laat dus gewoon weer los. Zou willen dat ik ook zo'n bolletje kon maken die die kabel vasthoudt...then again, daar schoot hij ook uit.

Ongelooflijk. Nog goede tips om zo'n kabeltje vast te zetten?
Ik heb 't draadje aan de sensor gesoldeerd (zoals ik een tijdje geleden ook al in het deze topic schreef). Zou dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583

Ik heb ook verschillende problemen met mijn drumkit. Ik heb uiteindelijk besloten om alles terug te sturen naar Bol.com. Ik heb ook verschillende RMA's ingedient voor cymbals.

Lang verhaal kort: Ik heb alles terug gestuurd, maar heb ondertussen wel al 2 gele en 2 oranje cymbals liggen van RedOctane zelf... Dus volgens mij is het een zooitje daar. Iemand enige idee hoe lang het duurt voordat Bol een vervangend exemplaar levert of geld retour geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ahhh valt me nog mee dat dit topic nog geen 200 pagina's lang is na oh zo veel mensen met kapotte hardware meegemaakt te hebben. 3 mensen in m'n nabije omgeving hebben minimaal één uitgave van GH, en bij ALLEMAAL is er op den duur iets kaduuk gegaan.
Ik dacht zelf nog geluk te hebben maar neen, nou blijkt ook mijn world tour gitaar niet volledig te werken. Touchpad registreert erg slecht, oranje en geel zijn zo onvoorspelbaar dat het vrijwel onspeelbaar is. Ik ga ook maar een RMA indienen maar na de verhalen hier gelezen te hebben heb ik er weinig hoop op. Maja, nooit geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb niet eens een RMA ingediend, maar mijn geld terug gevraagd en een nieuw pakket gaan halen..

• CoDe-ReD
Ik heb afgelopen zaterdag m'n hele boeltje terug gestuurd naar bol.com. Vanochtend ontving ik een mailtje van bol.com waarin stond dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug kon verwachten. Ik heb niet geprobeert om mijjn drumpad open te schroeven, dit durfde ik niet aan. Nu een maat van me ook de volledige bandset heeft gekocht begint het wel te kriebelen bij me. Ik speelde vrijwel alleen drums, en nu las ik vandaag dat komende weekend in de US de instrumenten apart verkocht gaan worden. Eventjes afwachten dus... misschien dat ik toch een nieuwe set bestel (maar eerst carnaval!).

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
K nadat de rode pad overleden was weer een nieuwe set opgestuurd gekregen, maar een week later zijn opeens de draadjes kapot die naar de hi-hats leiden, is dit toeval of is hier sprake van sabotage? Ik kan mij niet voorstellen hoe deze in hemelsnaam zo hebben kunnen afbreken.

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/9725/img0181yy6.th.jpg

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 20:25

sus

is druk :+

Ik kan uit ervaring aanraden om contact op te nemen met de leverancier van je spullen om het door hen direct om te laten ruilen. De meesten kunnen namelijk de defecte spullen retour zenden aan de fabrikant.

Kan er helaas niet al te ver op in gaan, maar daar komt het in grote lijnen op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
niemand die enig idee heeft hoe ik die kapotte draden van de hi-hats kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb nu 3 maanden geleden een RMA aangevraagd. Vorige week besloot ik om ze maar eens te mailen hoe 't ermee zat. Zogenaamde verzenddatum was 16 januari en nog steeds niks binnen.

"Nee meneer, dat oude RMA systeem werkt niet meer.", krijg je dan als antwoord. "U kunt een nieuwe RMA indienen via die en die link.". Dus doe ik dat he. Kom je op een gegeven moment bij de pagina dat jouw land niet wordt ondersteund door RedOctane. Heerlijk, dit schiet lekker op zo.

Ik ga maar weer terug naar de webshop waar het boeltje vandaan komt, in de hoop dat ze me niet weer doorverwijzen naar RedOctane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Welk land woon je dan? NL wordt in elk geval ondersteund. Twee keer RMA aangevraag (een nieuwe cymbal en de midi kabel) en beide keren is dat prima gegaan. De cymbal heb ik in december aangevraagd en de kabel ergens eind januari

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Waarschijnlijk worden die onderdelen wel ondersteund maar de gitaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Het piepgeluid in mijn strumbar begon nu echt zo bont te worden dat ik het muziek erdoor slecht begon te horen. Na wat googlen vond ik iets over het gebruik van WD40 in de strumbar. Echter, ik had geen WD40 in huis, dus heb ik maar wat body lotion (melk achtig spul) gepakt en dat er voorzichtig in gedaan. Het beste is om de bar een kant op te doen en op de andere kant wat te spuiten en dan, voordat het erin loopt met een wattenstokje het spul over de lengte uit te smeren. Daarna even goed strummen en weg is het geluid.

Zie ook deze video:

http://www.youtube.com/wa...wgkSajC2M&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
Nou het was weer eens zover. De rode pad ging weer kapot. Zelfs het ducttape liet op een gegeven moment los en hoppa, de draadjes hingen er weer bij.

Ik dus weer die shitload aan schroeven opendraaien om dat apparaat te openen en nu maar met grof geschut begonnen. De soldeerbout lekker warm laten worden. Vervolgens die witte druppels siliconen eraf gekrabd met mijn nagels/schroevendraaier en warempel, eronder zaten druppels soldeer. Eerst nog even de draadjes wat verder gestript en vertind met wat soldeer. Hierna de druppels op de sensor verwarmd en de draadjes er weer ingestoken. Even laten afkoelen en de boel zat weer vast. Toen nog even ons mams lijmpistool gepakt om er nog een klodder lijm op te smeren en nu maar hopen dat het nu wel houdt. Die draadjes zijn ware Houdini's...

Maar, erna dat ding weer in elkaar geschroefd, en lekker gaan spelen. Ging allemaal prima. Dagje later zag ik bij mijn pedaal dat er op het contact (op de basis, waar je drumpedaal op komt als je hem indrukt) allemaal stof/materiaal zat. Dit heb ik weggeveegd en nu is mijn pedaal overgevoelig! Ik drum normaal met het pedaal standaard ingedrukt en dan even omhoog en omlaag als ik hem moet indrukken. Maar nu registreerde hij heel veel hits als ik hem helemaal ingedrukt hield. GRRRRRRRRRRRRR. Iemand een idee?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nou, het is zover: mijn vriendin is een woeste GH:WT guitarmishandelaarster en naar beneden strummen doet het in negen van de tien getallen niet meer. Na wat zoekwerk kwam ik op de volgende site: http://www.guitarherorepair.com/repairs/strummer-repair-kit

Het komt er op neer dat je voor een beetje geld een of twee vervangende strum-switches koopt, en er zelf in zet met wat soldeerwerk. Ik heb het zojuist besteld en zal waarschijnlijk volgend weekend die er in proberen te zetten. Ik had al een tijd geleden een RMA-request gedaan via de site van Activision, maar het echt te zot voor woorden dat je daar met een kluitje het riet in wordt geleid. Daarom neem ik het helft in eigen handen. De kosten zijn te overzien: of je nou verzendkosten aan de TNT betaalt of twee, zoals ze zelf zeggen, superieure strumswitches koopt en inbouwt: je bent even duur uit.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dat ziet er wel goed uit, maar wat ik jammer vind is dat ze hem niet gewoon met printplaat en al leveren. Dan hoef je niet te solderen en hoef je alleen maar wat te schroeven. Iets duurder misschien, maar wel zo veel makkelijker voor degenen met twee linkerhanden, zoals ik.

Mijn gitaar doet het nog wel goed, maar die luide klik is wel vervelend, dus misschien dat ik eventueel met wat hulp ook wel aan de slag ermee ga. Ik neem aan dat ze gewoon wereldwijd bezorgen en dat je met je credit card betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:39
Wizzing schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:57:
De rode knop van mijn gitaar bleef af en toe 'steken'. Ik had mijn gitaar only set bij de mediamarkt gekocht en een week later kreeg ik zonder problemen gewoon een nieuwe nek. Hulde

Mijn advies, koop GH niet bij een webshop oid maar bij een groot bedrijf bij jou in de buurt.
Heb je mooi mazzel mee dan. Ik heb twee weken geleden de Metallica set (dus met gitaar) gekocht bij Castlegames hier in Deventer, aangezien ze hem bij de Mediamarkt nog niet hadden.
Ook ik kreeg na een week last van aanslagen die niet geregistreerd werden, of zelfs strums die uit het niets verzonden werden.

Dus ik ermee terug, gingen ze hem daar zelf testen en natúúrlijk geeft hij dan in die 3 minuten geen problemen.
Komt er nu op neer dat ik m'n setje, volgens hen, dik anderhalve maand kwijt ben omdat Activision daar zo traag mee is.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 21:15

Gnermo

All about that bass!

Kleine kick:

Eergisteren GH:WT besteld bij bol.com, gisteren binnen gekregen en naar een paar uurtjes rammen op het drumstel werkt de rode pad al bijna niet meer. Als ik rond de rand sla reageerd hij helemaal niet, bij andere pads is dit wel het geval. Ik ga hem niet openschroeven maar wat adviseren jullie? RMA opvragen lijkt me een beetje sterk na 3 uur gebruik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

De switches zijn binnen gekomen en afgelopen weekend ingebouwd. De gitaar doet het weer zoals het hoort. Ik kan de fix van harte aanbevelen. Want het is snel en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 21:15

Gnermo

All about that bass!

Ben je op deze manier wel je garantie kwijtgeraakt of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
internetinfo schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:38:
[...]

Heb je mooi mazzel mee dan. Ik heb twee weken geleden de Metallica set (dus met gitaar) gekocht bij Castlegames hier in Deventer, aangezien ze hem bij de Mediamarkt nog niet hadden.
Ook ik kreeg na een week last van aanslagen die niet geregistreerd werden, of zelfs strums die uit het niets verzonden werden.
Die strums die uit zichzelf gaan, liggen aan de touchstrip, die kun je in elk geval uit zetten, dat helpt al wat. Zolang je nog niet op een superhoog niveau speelt, kun je nog prima super. Ik speel ook zonder en doe het al bijna een jaar. Alleen Satch Bougie plus nog 2 nummers kan ik met World Tour niet halen op expert, wellicht dat de touch strip daar wat bij helpt, maar zelfs dat is maar de vraag, mijn vingers zijn toch niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Gnermo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:43:
Ben je op deze manier wel je garantie kwijtgeraakt of niet? :)
Ja, je moet een schroef losschroeven die onder een 'warranty void' stickertje zit. Maar dat boeit me niet. Ik had al eerder garantie aangevraagd maar ze reageren niet. Nu heb ik het op zijn Haags "voâh wènag" toch perfect zelf gelapt.

Rock on! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik was die luide klak die mijn world tour gitaar deed een beetje zat en heb de stoute schoenen aangetrokken en hem eens open geschroefd om te kijken waar dat aan lag. Het probleem is dat het plastic van de strumbar het plastic van de gitaar zelf raakt bij het strummen. Dit geeft bij mij een luid klak geluid. Ik heb er wat dubbelgevouwen keukenpapier tussen gedaan en dat vast geplakt en het is nu een stuk minder. Nu hoef ik het muziek niet zo hard te zetten om het toch goed te horen, wel zo fijn voor de buren ;)

Misschien een nuttige tip, dus ik dacht: Laat ik het een posten hier.

Pagina: 1